Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Geriausias/praktiškiausias 650-ukas?

| 2014-08-13 klemkas | 79/21932 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
900cc *****
Avataras
#1    

Geriausias/praktiškiausias 650-ukas?

Gal kas norėtų padiskutuoti arba pareklamuoti savus 650-ukus.
Planuoju ateity pirkti super mocą tinkantį apkeliauti pasaulį, kad galėčiau kasdien važinėti į darbą. Daug skaitau internete pasakojimų apie keliones ir kelioninius motociklus. Išvada, kad optimaliausias variantas 650-ukas.

Man labai patinka honda crf250l, dėl to, kad yra mažas, siauras, lengvas, endurinis, ekonomiškas, gražus, įpurškimas ir t.t. Bet žmogus nuvažiavęs juo 3000 mylių padarė išvadą, kad ilgoms kelionėms jam neužtenka jėgos.

Girdėjau, kad bmw f'ai labai geri, ekonomiški, gerai sudėti, bet seno nenoriu, o naujesnio neįpirkčiau.
Apie transalpus nieko negirdėjau.
Kawasaki versys mačiau aprašymą, kaip labai geras už tokią kainą. Bet daugiau valgo kuro ir sunkus.
Aprilia pegasas dar labiau ryja kurą.

Žodžiu, mano svajonių motociklas: kuo lengvesnis, siauresnis, patogus ilgose kelionėse (subinei ir nugarai), ekonomiškas (kad rytų benzo bent jau nedaugiau litrų, nei dyzelinis golfas), įpurškimas (kuo mažiau remontų, gedimų ir krapštymosi). Na ir žinoma įperkamas studentui, iki 10k litų.
Turbūt svarbiausias kriterijus visgi patogumas

Kokie dar variantai? Kokia jūsų nuomone apie 650-ukus?
2014 Rugpjūčio 13 10:11 redagavo klemkas 2014 rugpjūčio 13 10:11
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#2   -2  

Na, mane tuoj enduristai apmėtys akmenimis, numinusuos visaip, bet aš pasakysiu grynai SAVO nuomonę apie keliones ir kelioninius motociklus, tad prašau ją gerbti, niekam neperšu.

Mano giliu įsitikinimu - enduro motociklai ilgoms kelionėms yra visiškai netinkami dėl sėdėsenos, nes su enduro sėdėsena visa apkrova tenka stuburui. Pas mus visi prisiskaito kaip žmonės keliauja po pasaulį ten kur nėra kelių ir norėdami atrodyti tokie patys kieti - perka enduro kelionėms po civilizuotą pasaulį ir aišku dedasi asfaltines padangas. Nemanau, kad tuos motociklus kūrė nemokšos, tiesiog jų paskirtis kita - jie skirti važiuoti ne asfaltu, taigi sėdėsena pritaikyta atsistojimui ir balansavimui bekelėje. Bet pripažinkite, kad važiavimas bekele sudaro, duok dieve 10% kelionės, net pas užkietėjusius Lietuvos enduristus. Ir šiaip - jei neketini keliauti aplink pasaulį, esi dirbantis žmogus, kuris atostogas gauna pagal darbo kodeksą - fiziškai neturėsi galimybės nuvažiuoti į tokią šalį, kurioje tau apskritai reikėtų enduro motociklo keliaujant, o jei ir nukeliausi į tokią šalį, tai didžiąją kelionės dalį vistiek užims kelionė asfaltu iki tos šalies. Jeigu pirksi enduro būtent kelionėms - vistiek dėsi ant jo asfaltines padangas, važinėsi asfaltu, kentės nugara ir galiausiai liksi invalidas vien todėl, kad enduro atrodo "kietai".

Kartoju - tai tik mano nuomonė ir neturiu nieko prieš enduro, tiesiog kiekvienas daiktas turi būti naudojamas pagal paskirtį.

Vėl gi - mano nuomone - ergonomiškiausias motociklo tipas kelionėms yra sport-touring. Šie motociklai kurti atsižvelgiant į funkciją, ne į įvaizdį ar "wanna-be", jų sėdėsena yra optimali būtent kelionėms (jei moki teisingai sėdėti), su jais gali toliausiai nuvažiuoti nepavargdamas ir mažiausiai apkraunamas stuburas. Enduro - ne kelioninis motociklas (turiu omeny ne tokioms kelionėms skirtas į kurias 90% važinėja Lietuvos motociklistai).

PS. Aprilia pegasas, tai tas pats BMW, su tokiu pačiu varikliu ir komponuote, tai jis kuro valgo praktiškai identiškai kaip BMW analogas.
2014 Rugpjūčio 13 10:39 redagavo Quicker 2014 rugpjūčio 13 10:51 Free Rider
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#3    

su wingu matosi nevaziaves. kelionems geriausia yra supertureriai, tam jie ir skirti.

draugas su pegasu vazineja, galiu paklaust ka ryja. quicker, tu per lietuva gali tokiu marsrutu pasidaryt, kad su savo sport-turingu sedesi ir verksi ant zvyrkelio, kai endurikai pro sona eis. nereikia niekur toli vaziuot.



Citata:

Girdėjau, kad bmw f'ai labai geri, ekonomiški, gerai sudėti, bet seno nenoriu,


o kas blogai su senesniu jei nenudroztas? transalpininkai turi cia savo kampeli, gali ten pasiskaitinet. senesniuju 600/650 varikliai tvirti, ne vienam hondos modely naudojami.



Citata:

Jeigu pirksi enduro būtent kelionėms - vistiek dėsi ant jo asfaltines padangas, važinėsi asfaltu, kentės nugara ir galiausiai liksi invalidas vien todėl, kad enduro atrodo "kietai".


facepalm. o ant sporto riesus supisi, liksi invalidas "vien todėl, kad atrodo "kietai"".
2014 Rugpjūčio 13 10:50 redagavo CerBeR 2014 rugpjūčio 13 11:01 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#4   +1  

Cerber - sutinku, jei važinėji žvyrkeliais po Lietuvą - enduro yra idealus pasirinkimas. Bet aš nuomonę išsakiau būtent apie lietuviškas keliones, taip kaip aš jas suprantu, t.y. grubiai 2 savaičių pasivažinėjimas ~5000km ir jie ne viename žemėlapio taške.
2014 Rugpjūčio 13 11:02 redagavo Quicker 2014 rugpjūčio 13 11:03 Free Rider
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: CerBeR
facepalm. o ant sporto riesus supisi, liksi invalidas "vien todėl, kad atrodo "kietai"".


Kaži kur nesusišnekam... Kurioj vietoj aš siūliau sportu keliaut? :O Sport touring su sportu nelabai ką bendro turi. Pvz. sakykime VFR. O jei riešams apkrova ant sporto tai kažkas negerai, rankos turi būti visiškai laisvai.
2014 Rugpjūčio 13 11:08 Free Rider
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#6   +1  

ergonomika yra derinama, daugiau ar maziau. vairai, pakojai, sedynes yra keiciamos ir norint galima pasikoreguot pagal save. cia maziausia problema.

"Enduro - ne kelioninis motociklas" papasakok dabar sita Evergreen :) tego jos ir maziukai, bet tokie kalioniniai, kad daugumai cia sedinciu tik sapnuot tokius kilometrazus.
2014 Rugpjūčio 13 11:09 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#7    

Cerber aš Evergreen nepažįstu, bet čia kartais ne ta mergaitė, kuri visai kitam žemyne keliauja ir tikrai ne per 2-4 savaites iš Lietuvos ten sava eiga nuvažiavo? :D

Jei ne sunku - sudaryk man prašom maršrutą nuo namų iki... mmm... Paryžiaus, kad jis eitų ne asfaltu ir būtų legalus, bei įveikiamas pirmyn-atgal per 2 savaites ilsintis.

PS. Retorinis klausimas - o kai pakeisi pakojus, vairą, sėdynę ir padangas, tai čia vis dar enduro bus?..
2014 Rugpjūčio 13 11:14 redagavo Quicker 2014 rugpjūčio 13 11:23 Free Rider
Gatvinis
1200cc ******
Avataras
#8   +5  

:D
Evergreen, asfalto menesi nemate.. arba du..
2014 Rugpjūčio 13 11:33 redagavo sniegas68 2014 rugpjūčio 13 11:36
Narys
900cc *****
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: sniegas68
:D
Evergreen, asfalto menesi nemate.. arba du..

Na bet kaip Quicker ir sako, čia yra 1 iš 10, retenybė. Daugiausia keliaujama asfaltu.

Bet http://cycle-ergo.com/ palyginus f650gs ir vfr 800, tai sėdėsena kardinaliai skiriasi. Vfr'e esi palinkęs, ar būtent tas palinkimas neapkrauna nugaros? Nes kiek skaitau apžvalgas, tai patogi sėdėsena akcentuojama, kaip tiesi sėdėsena.
Dar šnekėjau su viena forumiete, kuri persėdo nuo virago ant bmw, ir sakė, kad apkrovimas stuburui sumažėjo ir nugaros skausmai nuo važiavimo dingo.

Citata:
Cituoju: Quicker
PS. Retorinis klausimas - o kai pakeisi pakojus, vairą, sėdynę ir padangas, tai čia vis dar enduro bus?..

Aš dėjau pliusą enduro tipui dėl minkštesnės pakabos, visokie kalniukai, kauno keliai ir pan. turėtų minkščiau pravažiuoti, kas vėlgi nuimtų stresą nuo nugaros ir stuburo?
2014 Rugpjūčio 13 11:49 redagavo klemkas 2014 rugpjūčio 13 11:52
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#10   +1  

Jei kalbama apie "universaluma" I ta kategorija prideciau ir NC 700. Kadangi anksciau teko pavaziuoti su Transalpu tai palyginus labai panasus moto. Tik NC minusa deciau tik del kietesnes pakabos (suminksteja su keleiviu ar rimciau apsikrovus krepsiais) ir siek tiek palinkusios i prieki sedesenos palyginus su Transalpu. Bet visa kita tik pliusai. Vaziavau su NC ir 10 dienu kelione I Norvegija (apie 3500 km), isbandziau ir "enduro" stiliuje. Kaip tikras "universalas "galima vaziuoti visur, bet kaip sako liaudies ismintis labai gerai niekur :)

Vaziuojant negreit iki 110 km/h (del mazo stikliuko ir labai jauciamo didelio vejo pasipriesinimo) ir ne labai rimta bekele (nes per sunkus) galima vazineti net ir ilgas keliones.
Del patogios sedesenos santykinis dalykas, bet prisitaikius galima iveikti ir ilgus atstumus (pvz. kas 50 km pavaziuojant leciau atsistojus): rekordas nenulipant nuvaziavau is Vilniaus I Taurage (apie 250km)
2014 Rugpjūčio 13 12:05 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#11   +4  

as vis nesuprantu kiek galima verkt del sedesenos, ypac kai vairas ne clip-onsai. netinka vairas - imi platesni, zemesni, tiesesni, ir t.t. susidedi aukstesnius riser'ius jei reikia, yra reguliuojamu. pakojus irgi gali kitokius, aukstyn, zemyn, pirmyn, atgal. aftermarket sedyniu gamintoju irgi yra. prisitaikai pagal save, ar kaip memes bliausit - "toks is gamyklos isejo".

Cituoju: Quicker
PS. Retorinis klausimas - o kai pakeisi pakojus, vairą, sėdynę ir padangas, tai čia vis dar enduro bus?..

ne, burlente
2014 Rugpjūčio 13 12:21 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#12   +4  

Ka cia galiu pasakyt...
Del sedesenos, tai VFR turi palinkima i prieki ne del patogumo, o del to jog jis yra SPORT-touringas. Tai juk praktiska britva skirta vaziuoti ilgai ir greitai. O kaip su stacia endurkes sedesena ir be goldwingo stiklo vaziuoti greitai t.y. +140km/h? Gi kaip bure visa veja gaudytumet. Tik ta VFR sedesena tampa nesamone, jei vaziuoji pagal KET leidziama greiti t.y. 100km/h.
Vaziuojant leciau normalus palinkimas i prieki butu ne daugiau 10 laipsniu, kai tuo tarpu VFR turi apie 30 (www.cycle-ergo.com daugiau info).
O visiskai stati sedesena yra nesamone, nes tuomet visas svoris tenka ant sedynes, bei ypac ant stuburkaulio. Tad reikia butinai pirkti normalia aftermarket sedyne (nors tas pats galioja visiems motociklams).
Kas del pakabos eigos, tai ne apie kruizerius snekam. Pakojai po uzpakaliu ir visada galima pakelti uzpakali nuo sedynes, tad tikrai nevargina nelygumai vaziuojant su sport touringu.

Beje, CFR250L ir man patinka. Kalbejau su savininku tokio motociklo pries kelias savaites vykusiam motociklu su priekabomis suvaziavime Aukstadvary. Sake viskuo patenkintas isskyrus vibracijom atsirandanciom prie 100km/h (bet tas normalu, mano turetas XR250 prie 70km/h uzsivibruodavo, o ir 650cc viencilindriu kaip kad f650GS savininkai skundziasi kad kruizinis greitis 100kmh). Bakas lyg vos 8 litru, bet sake 250km nuvaziuotu. Sedyne kaip krosine, bet sake patogi :D Pirmas mano darbas nusipirkus toki motocikla butu trigubai platesnes sedynes paieskos.
Siaip geras motociklas, praktiskas (kaip kad enduro, ypac lyginant su XR250) ir t.t. Mano akimis super variantas jei vazinet LT ribose be keleivio.
2014 Rugpjūčio 13 12:38
Narys
1000cc ******
Avataras
#13    

Šiaip tai paskausta riešas dešinys ir ant sport touringo, kurio vairas nemažai pakeltas. Tipo reikia nesiremti į vairą, bet kelionėje ta nugara amžinai nebeišlaiko. Vadinamieji adventurer'iai, atseit, enduro, kurie niekada nevažiuoja kaip enduro, nes tam yra per sunkūs turėtų būt patogūs sėdėsena ir minkštumu, tik kad tokiam arkliui suvaldyt stumdant ar mažu greičiu reikia ir ūgio nemažo bei fizinių pajėgumų. Pamąstau apie tokį tipą, bet gal rinkčiaus Tiger 800ABS, nes sėdynė žemiau, šakių eiga mažesnė nei adventurer, bet didesnė nei streetų ir svoris mažesnis nei tų didžiųjų 1200GS ar Tiger Explorer 1200. O variklis gan nesilpnas.
Stiklai yra pas juos, taigi vėjas mint netrukdo.

Bet kadangi tokio aš nebandęs, tai man ir po šiai dienai geriausias kelioninis motociklas yra Sprint ST 1050 :-)

P.S. Prisiminiau didelį sport touringo arba grand touringo minusą prieš adventurer- tai plastmasės. Nu ble, nuvertus kelionėj tą muilinę, turbūt kelionė ir baigsis, tuo tarpu kokiam strytui ar nelabai plastmasėmis apkrautam adventureriui mažiau yra ką sulaužyt. Be to priėjimas prie visko lengvesnis be plastmasių. Vat čia tai privalumas (y)
2014 Rugpjūčio 13 13:27
Gatvinis
1200cc ******
Avataras
#14   +2  

pyyyžonai blem.. :-] itariu Jawu laikais del tokios xujnios niekam galvos neskaudejo..
2014 Rugpjūčio 13 14:24 redagavo sniegas68 2014 rugpjūčio 13 14:26
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#15    

man ir dabar neskauda. kai gamyklinis bandito vairas mane galutinai uzkniso, as ji tiesiog ismeciau ir susimontavau kitoki. kur jus cia problema randat.

Citata:
Cituoju: Edvardas
O visiskai stati sedesena yra nesamone, nes tuomet visas svoris tenka ant sedynes, bei ypac ant stuburkaulio. Tad reikia butinai pirkti normalia aftermarket sedyne (nors tas pats galioja visiems motociklams).
Kas del pakabos eigos, tai ne apie kruizerius snekam. Pakojai po uzpakaliu ir visada galima pakelti uzpakali nuo sedynes, tad tikrai nevargina nelygumai vaziuojant su sport touringu.


G-Wingu ar Ultra Classic vaziavai?
2014 Rugpjūčio 13 15:24 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#16   +1  

o kaip tau toks :
Suzuki DL650 V-Strom
http://www.motorcyclenews.com/mcn/bikereviews/searchresults/bike-....

Siauliu enduristu temoje Darius daug apie ji papasakotu .
2014 Rugpjūčio 13 15:35 Tarpkojy BMW F650 ...
Krapštukas
1100cc *****
#17    

Citata:
Cituoju: CerBeR
G-Wingu ar Ultra Classic vaziavai?


Ne :V
2014 Rugpjūčio 13 15:44
Narys
500cc ***
Avataras
#18    

Turėjau Suzuki SV650, iškeičiau į Honda Transalp 650. Man asmeniškai Transalpas komfortiškesnis, pakaba super, nereikia pristabdyti prieš kiekvieną duobę. Bet pasigendu 6 pavaros. SV'ukas labai gerai, jei esi nedidelio ūgio. Man jis buvo mažokas, ilgesniuose pasivažinėjimuose vargindavo.
Iš esmės Transalpas toks universalus pasirinkimas, manyčiau. Bet man norėtųsi šiek tiek sportiškumo. Todėl ateityje planuoju išbandyti VFR'ą :S
2014 Rugpjūčio 13 20:32
Narys
1000cc ******
#19   +6  

8 is 10 pasisakiusiu nesedeje ant enduro isviso, arba nei ant vieno is paminetu, arba sedeje po 10-15km. postu kur pilamos srutos ant vieno ar kito, bet nepasiulomas joks alternetyvus pasirinkimas - isvis nereiktu skaityt. Permetei akim - nieko nesiulo is modeliu - neskaitai. Blevyzgu galima komentaruose delfio pasiskaityt.
Turistikas - nu baik jau kist visur ta savo triumph, butu tema apie graziausia moca, arba apie tobuliausia - ir vel tu cia butu su tuo savo ST, Nebereikia gal jau ka?
klemkas, maciau va kaskas Dl650 pasiule, uzmesk aki.
ir parasyk normaliai ka tu pats vadini kelione. Nes lygint 250cc su 650 neteisinga svelniai tariant.
650 vienacilindriu turbut visu truks galios. Bet jei kuro sanaudos ta kompensuoja tau - tai valio.
Pegasas neidentiskas su bmw. Net tu paiu metu pegasas turi kita galva, karbu reguliavimas visai kitas. Bmw purskalas velesnis ryja 4 litrus. tokiu metu pegasai buvo tik su karbais, todel sanaudos didesnes. velesnis pegasas jau turi yamaha 660 varikli, irgi taupus, patikimas, bet pegasiskas jau isitaise 17 coiu ratus ir tapo tipo supermoto ar kazkas panasaus. man asmeniskai 650 bmw dakar mazai galios. Ekonomija liuks. Dakaras turi aukstesni stikla, konfortiskai galima ir prie 120 jaustis.
Pavaziuok su varaderiu 1000 ir dar karta paklausk saves ar svajones nepasikeite. Taip su ekonomija ten jam nekaska, vtr variklis deforsuotas, bet jei patoguma statei pirmoj vietoj, tai...
Quicker irgi pasiulymas toki bent isbandyt pries tokius postus rasant.
Paziurekit iki ko dabar tie endurai nusigyveno, visi tik ir keliauja taip 80/20 asfaltas/zvyras. Net padangas gamina tokiom proporcijom. Tai cia nusisneket (nebijau sito zodzio),kad tokie motoiklai nepatogus ilgose kelionese, geriau nereikia. Man uztenka pravaziuot 300km, is ju 20km ilyst i zvirkelius ir nebesigailiu vaziuodamas enduriku. Taip gali sedet ant Pan European 500km nenuipdamas gal kaip pizonas, bet net 1km zvyro tave privercia jaustis invalidu. ir is tos keliones prisimeni kaip tu kovojai 1km su tais 4 akmenim visas net isprakaitaves. Kelionem motociklas turi buti universalus,jei net tas universalumas issireiskia 10% zvyrkeliu ar bekele, bet jis turi tai galet. Visiem galvojantiem kitaip, nerandantiem kur vaziuot endurais, siulau prisijung i kompanija, kokiu 3-4 netgi tu jau drambliniu enduru, kad ir varaderiu, su vfr'u ar kuo panasiu ir savo sikna tiesiogiai issiaiskinsit kas yra kas. Jeigu nori keliauti tik po civilizacija, svarus, neapdulkejes, be purvo - taip, vfr,st,wingu - nenugincysi.
2014 Rugpjūčio 13 23:12
Krapštukas
1100cc *****
#20   +1  

Buvau tokios pat nuomones pries pirkdamas sport touringa kaip deuce, bet pavazinejes ja pakeiciau.
Su britva pravaziuot galima visur kur vaziuoja R1200GS, tik leciau. O jei britva nepravaziuoja, tai ir GS´as vargu ar iveiks su tom 90/10 padangom.
Geras pavydzys yra Skilietu motokempingas Aukstadvary. Link jo yra atkarpa stataus misko kelio isplauto lietaus. Pravaziavo ji ir varaderas, ir sport touringai ir galybe sunkiu kruizeriu. Aisku galima stot ir pradet verkt ir jaustis invalidu, bet visgi labiausiai viskas priklauso nuo nusiteikimo, o ne nuo motociklo tipo. Jei nesitiki 100km/h vaziuot zvyrkeliu, tai ir sport touringas tinka. Ir ne tik kad tinka, bet man net ir patinka zvyrkeliu vaziuot :)
Ir dar svarbu bent minimalius igudzius vaziavimo bekele turet bei nebijot sukibimo nebuvimo.

P.s. Aprilia pegaso 660 yra versija su 19 coliu priekiniu ratu pavadinimu Trail.
2014 Rugpjūčio 14 00:05
Narys
500cc ***
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: klemkas

Žodžiu, mano svajonių motociklas: kuo lengvesnis, siauresnis, ekonomiškas (kad rytų benzo bent jau nedaugiau litrų, nei dyzelinis golfas), įpurškimas (kuo mažiau remontų, gedimų ir krapštymosi).


Transalp 650 netinka pagal šitus kriterijus
2014 Rugpjūčio 14 00:43
Narys
1100cc *****
#22   +2  

Citata:
Cituoju: marjaxxx
Citata:
Cituoju: klemkas

Žodžiu, mano svajonių motociklas: kuo lengvesnis, siauresnis, ekonomiškas (kad rytų benzo bent jau nedaugiau litrų, nei dyzelinis golfas), įpurškimas (kuo mažiau remontų, gedimų ir krapštymosi).


Transalp 650 netinka pagal šitus kriterijus

Tai kad cia ruzavo svajuko drabliones ;-) kaip protinga zmona blondine kuriai neskauda galva niekada.

Pagal noria - vienas cilindras arba visiskai naujas zaislas kaip NC, bet patogumas tada nukencia.
2014 Rugpjūčio 14 04:52 redagavo Decoy 2014 rugpjūčio 14 04:54
Narys
1000cc ******
Avataras
#23   +2  

Kad mes nemazai Lenkijos ne tik zvyrkeliais, bet ir kukuruzu laukuose prisivazinejom su motocikliais, is kuriu didzioji dalis kruizeriai (vadinami cioperiai, na ir mano ST). As esu kroso trasoj vazinejes, tai pagelbejo, bet kiti, nors nevazineje- irgi nieko, nesiskunde. Teko mest tuos laukus, nes BMW automobilis uzstrigo :D

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugpjūčio 14 06:50 redagavo turistux 2014 rugpjūčio 14 09:10
Narys
1000cc ******
#24    

Nu ir by..iu zeme art galima - bet ar smagu?
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...
Nu man neskamba kaip Jus kaifuojat su 180mm plocio asfaltinem padangom bekelej. Tik su niekuo kitu zmogus nevaziaves taip kalbet gali. Galiu garantuot, kad ta nuotrauka pavertu video, tai butu geriau uz cirka, kaip jus ten dantis barskinotes ir kaip varles issiskete vaziavot.
2014 Rugpjūčio 14 07:55
Narys
1000cc ******
Avataras
#25   +1  

Citata:
Cituoju: deuce
Nu ir by..iu zeme art galima - bet ar smagu?
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...
Nu man neskamba kaip Jus kaifuojat su 180mm plocio asfaltinem padangom bekelej. Tik su niekuo kitu zmogus nevaziaves taip kalbet gali. Galiu garantuot, kad ta nuotrauka pavertu video, tai butu geriau uz cirka, kaip jus ten dantis barskinotes ir kaip varles issiskete vaziavot.

Deuce, nesu važiavęs su arkliniu adventureriu, man biškį parkė kaip jį reiktų stumdyt su bagažu kempinge, kaip reiktų pralįst tarp mašinų kamštyje. Esu tik pasėdėjęs :V Nors jei mano ūgis būtų ne 180, o 190 galbūt atrodytų kitaip. Užtat taikiklyje būtų Tiger 800ABS, kadangi žemesnis ir galingas, o ne Tiger Explorer arba Tiger 800XC, arba 1200GS, arba Varadero.
Beje, pastebėjai, kad Arunasreb nuo Varadero persėdo ant GTR1400 ?

Šituose laukuose nebuvo jokio važiavimo išsiskėtus, jokio cirko, juk čia ne bekelė, o keliukas.
Tiesa, motocilizmo pradžioj pamenu savo pirmą bandymą miško keliuku su litriniu strytu- vos peties neišsisukau begaudydamas ant smėliuko. Bet po to kai pavažinėjau miške, kroso trasoje, viskas nėr taip blogai. Tiesa, čia tik iki tol kol smėlis supresuotas, kur smėlis gyvas- jau nebemalonu.

Dar prisiminiau, kad esu važinėjęs Nidoje su XT660 nauju. Apsikeitėm su bičiuliu motociklais. Tiesa, nors duobėtas, bet visgi ten asfaltas. Įspūdis tas, kad manevringas, tačiau vibruoja ir netraukia.

Bet jei visa kelionė būtų numatyta po tokius kukurūzų laukus, neabejotinai ST - blogas pasirinkimas, o XT660 su universaliom padangom- puiku. Bet tie kukurūzų laukai viso labo navigacijos klaida, užtrukusi keletą valandų. Tačiau girdėjau, kad yra žmonių, kurie būtent tokiais keliais planuoja keliones.

Šiaip NC700 su savo kuro sąnaudom žavi. Tik galėtų būt galingesnis, paklausius Plasnarto. Tiesa, galios trūkumą jis kompensuoja tikrai gerais vairavimo įgūdžiais (y)
2014 Rugpjūčio 14 08:55
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#26   +1  

Gal pasidairyk y kawasaki KLR 650, mazu patiks.
2014 Rugpjūčio 14 08:56
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#27   +4  

Ple rasot kad 660 nepatiko nes netraukia, kad gal neblogai tigeris 800, ar koks GS1200 o gal net gtr 1400, bet blet ar jus paskaitot apie ka tema? Zmones net kalba kaip apie ideala 250mopeda, o cia sugebat dasipezet iki gtru. Tureciau teise moderuot sita tema gal tik pora zinuciu palikciau..... Zmogus nori i darba vazinet kelis km ir kartais i kaima nuvaziuot pagal taisykles ir su 3 litrom kuro, tai nafik temoj net usimint apie gs ir gtr ir kazkokis triufelius?
2014 Rugpjūčio 14 09:22 Mune
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: deuce
Nu ir by..iu zeme art galima - bet ar smagu?
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...
Nu man neskamba kaip Jus kaifuojat su 180mm plocio asfaltinem padangom bekelej. Tik su niekuo kitu zmogus nevaziaves taip kalbet gali. Galiu garantuot, kad ta nuotrauka pavertu video, tai butu geriau uz cirka, kaip jus ten dantis barskinotes ir kaip varles issiskete vaziavot.


Teko isbandyt kawasaki kle / bmw f 650 gs dakara / bmw f 800 gs
Pats vazineju hornetu.
Teisybe - streetas ir endurke yra visiskai du skirtingi dalykai vaziuojant zvyrkeliu. Taciau kuo toliau tuo labiau isitikinu, kad tai tik igudimo/patirties klausimas - mano nuomone. Noriu pasakyt kad ir su 180mm padanga galima vaziuoti zvyrkeliu be cirko, nebarskinant dantu ir neissisketus kaip varle - gal kazkiek isitempus ,bet vistiek su malonumu.
2014 Rugpjūčio 14 09:35 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: mune23
Ple rasot kad 660 nepatiko nes netraukia, kad gal neblogai tigeris 800, ar koks GS1200 o gal net gtr 1400, bet blet ar jus paskaitot apie ka tema? Zmones net kalba kaip apie ideala 250mopeda, o cia sugebat dasipezet iki gtru. Tureciau teise moderuot sita tema gal tik pora zinuciu palikciau..... Zmogus nori i darba vazinet kelis km ir kartais i kaima nuvaziuot pagal taisykles ir su 3 litrom kuro, tai nafik temoj net usimint apie gs ir gtr ir kazkokis triufelius?

Nesinervuok, sveikesnis būsi, jeigu tema paie 650-tukus, tai kokio bieso jis pats kalba apie 250-tuka. o postu ne y tema visada buvo ir bus
2014 Rugpjūčio 14 10:00
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: Fo!
Citata:
Cituoju: deuce
Nu ir by..iu zeme art galima - bet ar smagu?
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...
Nu man neskamba kaip Jus kaifuojat su 180mm plocio asfaltinem padangom bekelej. Tik su niekuo kitu zmogus nevaziaves taip kalbet gali. Galiu garantuot, kad ta nuotrauka pavertu video, tai butu geriau uz cirka, kaip jus ten dantis barskinotes ir kaip varles issiskete vaziavot.


Teko isbandyt kawasaki kle / bmw f 650 gs dakara / bmw f 800 gs
Pats vazineju hornetu.
Teisybe - streetas ir endurke yra visiskai du skirtingi dalykai vaziuojant zvyrkeliu. Taciau kuo toliau tuo labiau isitikinu, kad tai tik igudimo/patirties klausimas - mano nuomone. Noriu pasakyt kad ir su 180mm padanga galima vaziuoti zvyrkeliu be cirko, nebarskinant dantu ir neissisketus kaip varle - gal kazkiek isitempus ,bet vistiek su malonumu.

Ten kur gs"u vaziuosi kazkiek isitempes, su stretu 180 padanga jau gulesi isiketes kaip varle.
Nepradekim su by,,iais art zemes vien tik del to, kad tai imanoma ir kazkas taip daro nes jam iseina ir net nebandes to daryti su tinkamu irankiu.
2014 Rugpjūčio 14 10:00 redagavo mune23 2014 rugpjūčio 14 10:02 Mune
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17