Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW K1200S

| 2014-09-11 deuce | 19/8508 žinut.
 
 


 
Narys
1000cc ******
#1   +8  

BMW K1200S

BMW K1200S
General information
Model: BMW K1200S
Year: 2007
Category: Sport
Rating: 77.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission
Displacement:
1157.00 ccm (70.60 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Power: 167.00 HP (121.9 kW)) @ 10250 RPM

Torque:
130.00 Nm (13.3 kgf-m or 95.9 ft.lbs) @ 8250 RPM

Bore x stroke:
79.0 x 59.0 mm (3.1 x 2.3 inches)
Fuel system: Injection. Electronic fuel injection
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Shaft drive (cardan)
Clutch: Hydraulic, wet, multi-disc
Fuel consumption: 5.50 litres/100 km (18.2 km/l or 42.77 mpg)
Greenhouse gases: 127.6 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension:
Duolever
Rear suspension:
EVO Paralever
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 190/50-ZR17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 265 mm (10.4 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 227.0 kg (500.4 pounds)
Power/weight ratio: 0.7357 HP/kg
Seat height: 820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length: 2,182 mm (85.9 inches)
Wheelbase:
1,571 mm (61.9 inches)
Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)


Nepradesiu sitos temos klausimu: kas ka galit pasakyt gero/ blogo apie si modeli?, su ideja pirkti toki „erzila“ ar pan. Si kart pats pasakysiu kiek tik sugebesiu gero/blogo palnuojantiems isigyt butent toki kelioniu „draugeli“. Bet pradesiu ne nuo BMW – nuo trumpo situacijos nupasakojimo. Kadangi pasataruoju metu moto spauda nelinkus issilaikyti rinkoje, o ta kuri issilaiko nelabai domisi galinciais rasyti – issiliesiu cia. Yra minusu – niekas gal nei aciu nepasakys. Bet yra ir pliusu – galiu rasyt, be LT raidziu, padaryt keleta klaidu (iskart atsiprasau uz jas), ir galiu apeit cenzura, del ko rastleva darosi tik laisvesne ir gal net artimesne panasiai mastantiems.
Ka gi, siandien mano rankose BMW K1200S. Neslepsiu nuo pirmu eiluciu – bavaru gaminiams turiu labau skeptiska poziuri, nei myletojo. Gal ir gerai – tikrai nebus nepelnytu liaupsiu. Dar neteko isbandyti nei vienos bavaru „baidykles“ (paaiskinimas: baidykle = boxer variklis), bet tikiuosi neuzilgo galesiu papasakot ir apie viena is ju. Iskart ispeju – tokio modelio pats neturiu, testavimui turejau vienai dienai, iveikiau virs 500km ir manau isbandziau ji butent pagal paskirti. Ir tik pirmuosius 30km ant motociklo teko praleisti vienam. Eile motociklu tokios ir panasios klases jau teko isbandyti, nieko nelukdamas iskart analizuoju. Pirmas isudis – sedesena “laikas”, variklis su Lazer ismetimu skamba labia “sexy” ir is akseleratoriaus jautrumo bei apsuku rinkimo greicio labiau pateisina pirma sport touring klases dali. Pirmas pajudejimas is vietos – uzgestu. Sankaba jautri, kad pajudinti is vietos motocikla reikia pajudint ir tachometra. Ne itin touring budingas charakterio tipas. Labai neergonomiskas starterio mygtukas irgi nezavi, beveik tenka nukelti ranka nuo akseleratoriaus rankenos,kad vel isgirsti variklio balsa. Nesusikoncentruoju I smulkmenas ir isjudu per gyvenviete atviresnio kelio link. Dar is vakaro ziurindemas K1200S nuotraukas stebejausi kaip zemai inzinieriai sugebejo ikisti varikli, jis kabo net ne reme, bet po remu. Aisku tam reikejo siek tiek brangiu ir sudetingu technologiju kaip variklis “sausu” karteriu. Beje, prie sudetingu technologiju dar grisiu. Pavartes internete nuotraukas pamaniau: valdymas su tokiu svoriu centru turetu zaveti. Deja, nesuzavejo. Nezinau ar todel, jog mates tikrai nemazai ir tikejausi labia daug, ar tikrai siaurom akim zmogeliukai net rodos su iprastom technologijom padaro nei kiek neprasciau. Net paciam gaila, bet toliau ranku minusus. Pavaru perjungimas neturi jokio rysio su precizika ir svelnumu. Po 4km jau pasiilgstu Hondos. Pirmas “apgreidas” kuri jau darau mintyse po keliu minuciu – aukstesnis stiklas. Bet tai ne priekaistas gamintojui – neteko dar sedeti ant tokio sport touring’o, kurio oro srautas nuo stiklo nebestu man tiesiai I kurtine (Ugis 188cm). Kad jau pirmuose kilometruose neuzsiciklint, jog BMW skepticizmas tik dides ieskau kuo pagirt siandienini drauga. Va, sildomos rankenos standartinej irangoj. Smagu, rugsejo 6, rytas jau nebe vasariskas, o va ekipiruotes vis dar labia vasariska. Paspaudinejau jungikli, jau nuo pirmos padeties delnai uzkaito. Isviso yra 2, antrosios nebandziau, turejau itarima,kad iskeps delnai. Ant kitos rankenos randu pakabos reguliavimofunkcija. Kazkas naujo, zinoma tik man. Netgi automobiliu esu mazai vairaves su tokia funkcija, o cia motociklas. Normal, sport, confort. Sport – sutarskejo dantys ir supratau,kad sita padetis ne siandienai. Normal... Confort – ir cia sustoju. Ir dar po 20km tiesa sakant apsvarsciau ar tikrai reikalinga sudetinga elektronika 3 padetim is kuriu vistiek viena issirenki jau per 10in ir praleidi su ja sekancius visus 500km. Gal senamadiskas, bet atsuktuvas ir keli varsciukai man vistik mieliau. Varikliui priekaistu sunku tureti. Gal lengviau tureti priekaistu sau – pasijutau senas. Tokios galios “dviracio” neteko tureti net tada kai vazinejau sport klases motociklais. Na zinoma tada jie vadinosi sport :D Ir vel abejone – ar man kelioneje tikrai tiek reikes. Uzmetu tik dabar aki I lentele – 167ag. Paskutinis taskas sedyne. Pasirode kietoka ir siaura, net su mano subine (tokios nei neturiu, 71kg). Bet kad nenurasytu I netikusius beskaitantys pasakysiu iskart, kad verta paskaityt ir toliau.
Po pirmu ispudziu per 30km vienumoje gaunu dar viena atribuda tikrai kelionei. Keleivis ant galines sedynes ir 2 oxford krepsiai, tiesa nedidukai. Tokia komplektacija praleidom likusius 500km. Turbut cia teks praleisti nuobodziaja dali skaitytojui. Praleisiu ir dali, kur pasakoju ties kuriuo kilometru ka pradejo skaudet. Nes? Nes tokiu ivykiu kaip ir nebuvo! Zinoma prie to prisideda ir paties atsipalaidavimas bei jau siokia tokia patirtis. Bet pozicija nuo pirmos minutes su “laiku”. Tiesa, riesai ir sprandas kiek paskaudo 50km posukiu (Moletai – Ignalina),bet prisipazinsiu ir tempas buvo keleive kartkartem verciantis spusteleti mane apsikabinus tvirciau. Beje, is sio asmens dideliu nusiskundimu taip pat nesulaukiau. Nors labia, net labia tikejausi. Reikia nepamirst, kad keleive turejo labia maza kelioniu motociklu patirti, bet sugebejo rasti bent 3 pozicijas su mano pagalba, kurias keisdama iskente kelione labai pagirtinai. Pagarba keleivei be skundu ;) Sedimosios nenuskaudo, rankenos genetinai patogioj padeti, pakojai neuzkelti I padebesius, bakas patogus atsiremti.
O stai stabdziai labai kelioniniai. Nevargina dozavimas, galinis stabdys netgi pasirode silpnokas. Bet reikia nepamirsti, jog ekipazas pilnas, o motociklas irgi ne is salono (2004m.). Ziurint I visas tas armuotas slangeles tiesa sakant priekiniu taip pat norejosi jautresniu. Pora kartu tenka isbandyt kas slepiasi ir uz nejautriosios ribos – kazkaskazka pamete ant kelio, kazkas islndo neatsargiai I kelia. Turbut pats isimciau keleta elektronikos elemntu ir ju kastus isnaudociau didesnem stabdziu apkabom ar radialiniui stabdziu cilindrui.
Kiti techniniai klausimai. Galios pakanka visur ir visada. Ir net betkuria pavara, tereikia suktelti rankenele. Nei nezadu apsistoti daugiau ties situo klausimu, nes man tos galios daugiau nei pakanka. Pakaktu jos gal net ir dviem visai neblogiem kelioniniam motociklam. O sukimo momento gal ir trim… Sankaba – net ir hidruline kietoka. Derinyje su kieta pavaru deze – siektiek liudino. Ir ne tik mane, bet ir keleive su kiekvienu pavaros perjungimu besitrankancia salmu I mano aprngoj itaisyta “kupra”. Visos keliones metu isbandziau visus man zinomus svelnesnio perjungimo budus, kas vakarop issauke tik kaires rankos nuovargi, bet kunu trankymosi vienas I kita isvengti nepavyko. Vaziuojant vienumoje tas gal near taip svarbu… Bet Hondos vel pasiilgstu, net nezinodamas ka salos inzinieriai ten viduj padaro kitaip.
Del valdymo, pakabos ir nuovargio – nezinau ar ta sudetinga simto svirteliu pakaba pasitarnavo tam kaip jauciausi po 500km… Sunku pasakyti, galbut reiktu praleisti daugiau laiko su situo “draugu”. Bet jausmas siek tiek neiprastas nejausti tiesioginiu priekinio rato vibraciju I vaira. Gale stovinti elektronika negalvoja tiek kiek noreciau – per didesnius nelygumus keleivis sokteli tiesiai ant manes, net su confort nustatymu. Turedamas pora irankiu ir vaziuodamas su vienu is konkurentu tikrai nepatingeciau nulipt ir pasukinet keleta varstu, atleist dar spiruokle. O stai kardana sioje klaseje uzskaitau. Grazu ne tik ziureti I jo estetini vaizda, bet ir pamirsti prieziura, tepalus ir pan. Taip tai kelia motociklo kaina, svori, remonto kastus, bet mano galva tai betkuriam touring ar sport touring butinas atributas. Jei nebutinas, tai labai priaktiskas, mielas ir patogus.
Kuro sanaudos. Vel ziuriu I auksciau esancius duomenis. Penki sup use litro. Galiu pasakyti ti jau butu minimumas , tikrai ne vidurkis, bent jau su mano vaziavimo stilium, kuris tikrai near itin agresyvus. Mano pasiekimas apie 6 – 6.5l/100km. Ir tokiu gabaritu motociklui. Nerizikavau tustindamas bako iki lempu uzsiziebimo, bet tokiu gabaritu motociklui asmeniskai noretusi dar bent kokiu dvieju litru papildomu sulciu uztikrintam vaziavimui ilgai ir nesustojant.
Jei tai ka rasau vadinciau pats straipsniu, turbot issiplesciau labiau, bet kadangi cia tik temos pradzia, kuria galbut jau pletos kiti, ir ilgiau turintys siuos apparatus dalinsis savo pastebejimais – tai pereisiu prie +/- skilties. Save zinodamas pakankamai gerai nujauciu,kad ir ji nebus labai glausta.
Pliusai:
• Variklis – galios ir sukimo momento atzvilgiu. Nors paciam gal ir pasirode jis net pergalingas, gal isnaudoti jo “sirdi” truko gero autobhano. Galios pilna visur nuo 1500rpm.
• Pozicija. 500+ km ir pagal savijauta dar 200km nebutu nugasdine. Jei vaziuoti vienam – tikiu toks atstumas atrodytu dar patraukliau. 9 balai tokioj klasej, desimta israsyciau veikiausiai uzdejes aukstesni stikla. Vibracijos nevargino nei paties, nei keleives, nors teko skaityti, jog sie modeliai ir turi kazka specifinio kutenancio padus. Keleive apie savo pozicija turbot galetu pasakyt kazka daugiau tik isbandzius dar bent 2-3 variantus. Is pirmo zvilgsnio siaura ir kieta sedyne vakarop apie save nei neprimine. Nezinau kaip jaustusi dar ilgesniu koju turetojai, bet mano ugiui BMW pasirode taip sakant “tik tik”.
• Kardanas. Pasijauti laisvas – atsidarai garaza, sedi, ir vaziuoji.
• Veidrodeliai – ganetinai informatyvus, apsaugoti nuo vibraciju kurios iskraipo uz nugaros esanti vaizda.
• Sviesos – masyvi lempa gal ne dizaino etalonas, bet plieskia taip,kad net tamsintu stiklu galima gristi jau stiprokoj prieblandoj.
• Standartines komplektacijos privalumai. Sildomos rankeneles – ivertins kiekvienas islendantis ne tik vasara prie nemaziau +25c. Mygtuku valdoma pakaba? Tiek to – tegu buna prie pliusu. Nors tobulam veikimui man truktu dar kokiu bent jau 2ju padeciu.
• Valdyma paliksiu irgi prie pliusu, nors jis ir near stebinantis. Bet keleivios sedynes neiskelimas I padebesius, variklio zema pozicija ganetinai sunku motocikla daro maloniai valdoma.

Minusai:
• Kieta sankaba ir pavaru deze. Uzgesti teko per visa kelione dar bent pora kartu. O vienintele vieta kuri tikrai pavargo – kaire ranka. Taip, gal vaziuodamas vienas nebuciau ieskojes idealybiu pavaru perjungime. Bet vaziavau ne vienas ir rupintis teko ne tik savim. Pavaros jungiasi lyg plaktuku trankant,o kartais rodos ir lyg jungiant visai be sankabos. Bet cia matomai irgi prisidejo prie situos nuomones ir pries tai paskutinis motociklas mano rankose su paslaptinga galune XX (Honda cbr 1100 xx blackbird).
• Keletas neergonomisku detaliu. Rodos smulkmenu, bet trukdanciu atsipalaiduoti. Starterio mygtukas peraukstai ir uzgesus vietoj starterio nuolat jungiau posuki. Beje pastarieji visai malonus – atskiri irengti ant abieju rankenu. Kur suki ta puse ir spaudi. Bet stai posukio isjungimas velgi nepatogiai ir nevietoj. Vercia issinarint nyksti. Kodel nebuvo galima padaryti posukio isjungima tiesiog su antru to pacio mygtuko paspaudimu.
• Aptarnavimas. Cia modernus variklis ir kita mazgai nebepasitarnauja. Sausas karteris, Elektra valdoma pakaba, kardanas – kelia ne tik kaina pacio motociklo. Tokie darbai kaip voztuvu reguliavimas – kaip susidurusima su ne vienu motociklu galiu drasiai sakyti isskirtinai sudetingas. Toks paprastas rodos dalykas kaip ausinimo sistema turi net tris nuorinimo taskus su atidarymo eiliskumu. Tiek priekine, tiek vienpuse galine pakaba remonto kastais aukstai virs paprastu teleskoponiu sakiu ar dvipuses svirties gale su grandine.
Tenka pastebeti ir tai,kad modernios sitemos nevisai tobulos. Hidraulinis itempejes iki 2007 metu turejo veikimo patikimumo bedu, kas gali baigtis voztuvu uzsilankstumu ir labai labai nepigiu varikliu remontu.
• Stabdzius irasysiu prie minusu. Nors gal ir nevisais aspektais jie nusipelno buti cia. Mokedamas tiek uz motocikla noreciau gauti siek tiek daugiau. Aisku reiktu gal paropoti keturiom ir apziureti ne katik is salono motociklo disku, kaladeliu bukle. Pasigedau jautresnes pradzios ir galimybes uztikrintai jaustis uzdejus tik du pirstus ant stabdziu svirteles.
Pabaigai. Ar pats rinkciausi toki motocikla kelionems? Paliksiu sita klausima atvira. Tai tikrai ne tas motociklas kurio visais mazgais galima pasirupinti garaze. Bet gal tik mano garaze, gal laikas mano garazui tobulet, arba paciam keisti savo mastysena, mederneti kartu su salia esancia technika. Svarbiau neatsakyti man I sita klausima. Tikiuosi,kad bent du sakiniai is viso to pades kazkam kitam apsispresti. Tai tikrai vertas demesio variantas besirenkantiems salia cbr 1100xx, zx12r, gsxr1300 hayabusa, zzr1200/1400.

deuce
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 11 01:26
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2   +1  

Tai kaip tu nesupratai kam bmw moto mygtukai(taip pat ir srarterio )tokie dideli(didesni nei pas furas)? Juk tam ,kad su galva ar su koja galetum juos maigyt, nes ju tiek dauk kad ranku pirstu nebeuztenka.
2014 Rugsėjo 11 09:06 redagavo mune23 2014 rugsėjo 11 09:07 Mune
EDM
Narys
400cc ***
Avataras
#3   +2  

Turiu gimininga arkli- R varianta. Praktiskai taspats mocas. Su kaikuo nesutinku. Stabdzius tau reiktu pasitikrint, nes bent pas mane jie griebia stipriai tai ne tas zodis. Kelis kart bandziau stabdyt nuo ~250 iki vos ne pilno sustojimo ir tai nustebino ir labai. Tiesa, gumai pinigu negailiu, o stabdziu likutis 90%.
Kaip ir visi is pradziu pakeiksnojau "dunksinti" kardana perjungiant pavaras ir "sklandu" pavaru perjungima. Veliau ismokau su tuo elgtis. Aukstyn jungi pavaras be sankabos ir tik vos vos numetant/atsukant gazo rankena, o begiu kojele irgi spaudi tik vos vos ir pavaros pradeda metytis taip kad net nejauti. Viska darant grubiau iskart gauni kitoki efekta- lyg su plaktuku kas trenktu i galini rata.. Jei su sankaba- tada viskas gan greitai pradeda stipriai vargint ir kelione apkarsta. Su ta deze reikia svelniai ir labai svelniai. Reikia ipratimo ir ji tikrai gali nustebint geraja prasme.
Dar pamirsai kaika paminet. Startuojant sportiskiau ir jungiant pavaras paciam gale, gali tiketis nemalonios smulkmenos- kartais ismetamos antros pavaros. Panasu kad tai priklauso nuo dezes bukles ir tepalu. Sis bug'as islenda tik gerai prismaugus si baika. Ir tokia jau ju liga, nuo kurios gelbeja tik deze nuo k1300.
Ir jei reikia su situo mocu trintis kamsty tai jis tampa tikras smaukalas. Viska stipriai pataiso powercomanderis, jei toki visgi ryztiesi isidet. Tiesa, kam aktualu, su situo navarotu vaziavimas tampa dauuuuug sklandesnis visam apsuku diapazone ir prie zemu apsuku pavaros persijungia daug minksciau. Tik kuro sanaudos nekukliai padideja :D
Tikrai ne pats geriausias mocas. Japoskes galetu geriau. Visdelto vienas dalykas jame nerealus- rimtas sukimo momentas jau nuo pat zemu apsuku. Toks vos ne kaip dyzelinio variklio efektas- palietei gaza ir iskart valina :-)
2014 Rugsėjo 11 10:13
Narys
1000cc ******
#4    

EDM, kaip matai del stabdziu kalbejau atsargiai, nenaujas motociklas, sunku juos vertinti edekvaciai. Bet patenkintas jais ar ne, turbut irgi priklauso daznai nuo motociklu su kuriais pats esu/esi vaziaves pries tai. Cia esu tobulu stabdziu manjakas galbut :)
O va del pavaru ir sankabos - jos mane zude, letai ir ilgai. Tikrai nenoreciau tiek sumokejes uz motocikla dar ieskoti kazkokiu ypatingu budu perjunginet pavaras, kad neluzinetu stuburas. Vis prisimenu XX ar ta pati Pan European su kardanu - jau pirmi metrai atsipalaidavimo.
Smagu, kad prisijungia kiti turetojai, pamini daugiau aspektu, bedu, kuiu as neminejau. Mano pazintis ganetinai trumpa. Jau panaseja i tema apie modeli :)
2014 Rugsėjo 11 10:27
Narys
1000cc ******
Avataras
#5    

Kaip ir viskas teisingai išskyrus stabdžius.
Turėjau 2006 KR - stabdžiai žvėriški. Tiesa ten buvo su taip vadinamu "moduliatorium" arba "stiprintuvu". Nuo 2007 metų kitokia sistema. Vienok dabar turiu GSA 2007m., tai stabdžiams tik pliusas. Riebus! Nežinau kas ten gali būti tam KS...

Grandinės įtempėją, jeigu nekeistas, yra tiesiog būtina pakeisti nauju.
Ir tada galima pamiršti.

Valdymas nei kiek neužkliuvo. Tiesiog puikiai imdavo posūkius.
Gal padangos? Arba šakės šarnyrai?

Pritariu dėl greičių dėžės - labiausiai erzinantis dalykas. Ji nėra linkusi gesti ar pan. ("Getrag" naudojama ir galybėj automobilių), bet tas jos veikimas, švelniai sakant, buvo nepriimtinas ir man. Viskas jungiasi, viskas veikia, bet jausmas toks, kad pastoviai kažką ne taip darai nuo 1 iki 3 pavaros. Receptas yra - jungti prie aukštų apsukų (>8k rpm), bet kai 80% "čioperinio" sukimo momento prasideda jau nuo 3krpm... ką daryt mieste?. Čia tinka Ducati frazė - "loud clutches save lives" :) .

Sėdynė ant stryto buvo... vienu žodžiu - po 50km jau norėjosi stoti ir pasivaikščioti. Tas pats ir dėl vėjo pasipriešinimo. Na, bet šituos dalykus galima keisti pagal save, tad nieko nuostabaus. Yra pilna tų sėdynių ir aukštų stiklų K serijai.
O už greičių dėžės darbą normaliam režime - riebus minusas.
Žiauriai erzino tas "klunkt!".
2014 Rugsėjo 11 10:34 redagavo Geralt 2014 rugsėjo 11 10:38
Narys
125cc **
Avataras
#6    

daugiau mažiau tai kas aprasyta atitiko ir mano pirmiesiems ispudžiaims pradėjus explotuoti šį aparatą...
masčiau ar tesingai pasielgiau persesdamas ant bmw k1200s........nuo honda xx...
nes siek tiek pakaba kietesne, atrode kitoks s svorio centras, begiu perjungimas netoks svelnus,sankabos ispaudimas kietesnis, atrodo keistas posukių įjungimas kiekvinoje vairo puseje,,,,,, ( o koks motociklas neturi kokiu nors minusu ? :)
galbut motociklo kai kuriu irenginiu suproketavimus kitoks nei hondos, bet kuo toliau tuo jis atrodo man protingesnis :)
gal but daug kas yra pripratimo ar ipratimo esmeje. :) gal but sėdinės medžiaga slidoka, o stiklas nuo vejo originalus tikrai patogesnis nei hondos xx, beto ir sedesena bmw patogesne netaip prigulus reiks sedeti, tuo rankoms lengviau.
ivertinant variklio pajegumus, stabiluma kelyje, kitus pribonbasus, kad ir malonias smulkmenas , kaip sildomos rankenos, posukio automatinis issijungimas vaziuojant, ar pakabos automatiniss valdymas ir man tai patinka :) todel ir nutariau likti BMW-istu rate :) nes tai veža :)
2014 Rugsėjo 11 20:35
Narys
250cc **
Avataras
#7    

As kuri laika irgi ziuriu i k1300s ir jis yra mani must have sarase. Bent viena sezona butinai su juo atvazinesiu. As su r1200r vazineju, irgi begiai nesijungia idealiai, bet ivertinus visus kitus pliusus, tai cia yra labai mazas minusas, prie kurio pripranti ir kuris nebetrukdo. Nezinau kaip bus toliau, bet bent jau kol kas BMW nekeisiu i joki kita. Jie tikrai turi kazka nepaprastai malonaus.
2014 Rugsėjo 19 21:59
Narys
125cc **
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Gatorius
As kuri laika irgi ziuriu i k1300s ir jis yra mani must have sarase. Bent viena sezona butinai su juo atvazinesiu. As su r1200r vazineju, irgi begiai nesijungia idealiai, bet ivertinus visus kitus pliusus, tai cia yra labai mazas minusas, prie kurio pripranti ir kuris nebetrukdo. Nezinau kaip bus toliau, bet bent jau kol kas BMW nekeisiu i joki kita. Jie tikrai turi kazka nepaprastai malonaus.



pritariu... :) prasivaziavau in kelioniu 1200km..pasitvirtino mano noras tureti Bmw :)
2014 Rugsėjo 22 21:40
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#9    

Mano lyg ir offtopic čia, senesnis 2001 K1200RS'as, bet va kad pavaros irgi keistai jungiasi. Galvojau kad bėda kokia :) O prie posūkių pripratau dar Lenkijoje kai šią vasarą į Ispaniją myniau :D
2014 Lapkričio 10 20:15 redagavo Sokals 2014 lapkričio 10 20:24 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas.
Smėliavimas 868239189
Narys
125cc **
#10    

Turiu pardavimui dar viena gražuoli K1200s 2008
2015 Sausio 25 22:44
Narys
400cc ***
#11    

Ar labai skiriasi sedesena k1200s ir k1200r? R varianto neturiu kur pasimatuoti..ieskau moto ilgesnems kelionems,ant s sedejau tik,vaziuot neteko...s variantas labiau sportinis,r variantas labiau touringinis,bent jau kiek isskaiciau..ir kaip jie zmogui,kurio ugis 195 svoris apie 120kg? zinau,zinau, reik lakudet...beje,dar i vfr1200 ziurineju...ant to sedejau hondos salone...sedejimas sedejimu, pavaziavus tik visi pliusai minusai pasimatytu...zodziu,ar r nuo s labai skiriasi?
2015 Sausio 27 17:58
Narys
25cc *
#12    

Sveiki, Motomanai. Prasau pagalbos, turiu BMW k1200rs su ipurskimu pats pirmas 1997m nuvaziavau klaipedoje i BMW salona kur zadejo padaryti diagnostika, prijunge papildoma akuma, laidus prie kompo, pasuko rakteli ir pradejo begti kuras is kur buvo neaisku, nueme fairinga, nueme baka, jokiu itarimu! Ipile dar kuro, pajunge vel, pasuko rakteli nieks nebega, diagnostikos nepadare, kompas neatpazino (sako per senas) zadejo tuom ir baigti bet staiga vel pradejo begti kuras bet jau is visiskai ramei stovincio moco, t.y. net nepasuktas degimas. Gal kas buvo susidures su panasia problema, nes servisa peciais musoja, nezino kas kur kaip. Pasisakykit prasau kas cia gali buti, ko tikietis? Aciu is anksto!
2015 Balandžio 9 11:26
Narys
900cc *****
Avataras
#13   +1  

Kodėl tau šovė į galvą, kad tą pačią žinutę įkišus per visas temas sulauksi daugiau atsakymų, nei normaliai parašęs vieną?

Jeigu benzas bėga net mocui stovint, tai žiūrėk ar kuro šlangelės kur nors neleidžia, nes jei bemsas darytas pagal tą pačią technologiją, tai kuras eina po spaudimu, ir net išjungus degimą spaudimas kuro šlangelėse lieka.
2015 Balandžio 9 11:49
Narys
25cc *
#14    

Kadangi nera konkreciai tokio modelio temose, tai nezinojau kur rasyti. Nesenei padariau registracija, esu naujokas cia. Sorry. Ir aciu uz atsakyma
2015 Balandžio 9 15:31
Narys
25cc *
#15    

Sveiki,
gal kas galetu priekini zibinta paskolinti ar parduoti nuo BMW K1200S, su anglisku nepraeinu tech. apziuros,

Aciu
2015 Birželio 3 13:39
Narys
25cc *
#16    

gal kas zino kontakta zmogaus, kuris turi GS 911 ar ka kita, kad prie K1200S kompo prisijungti eitu? 2005m. Geriausia Vilniuje ir aplink
2016 Gegužės 29 22:41
Narys
800cc *****
Avataras
#17    

Kiek srebia sie moto nesidraskant? Apie 1998-00 metu.
2016 Birželio 13 08:52 redagavo ROCKY 2016 birželio 13 08:52
Narys
800cc *****
Avataras
#18    

Apie K1200RS nuomoniu gal yra kokiu? :)
2016 Birželio 17 09:30
Lakūnas naikintojas
1800cc *******
Avataras
#19    

Rašyk pm Elvis atsakys, dėl kuro K1200S
Nes čia jo moto aprašymas.
2016 Birželio 17 12:25
Narys
25cc *
#20    

Sveiki,

Motociklas tikrai smagus, tačiau kelionem reiks keliu patobulinimu (patogiom kelionem), pasikeiskit vaira ir stikla, nepamirskit itempejo, ji keist reik iskart (jei dar nepakeistas). Pats brangiai mokejau uz si gamintoju "praliota". Atsinaujinkit programine iranga, deja tai galima atlikt tik Krastoj, bet kaina ner didele. Stabdziai puikus, autoriaus bandytas variantas matyt buvo jau be servostiprintuvu, juos kai kada isema, kai remontas ne pagal kysene. Pakaba nepriekaistinga, autoriaus pastaba dviem keleiviam kelia itarima, kad jis neatrado funkcijos, kaip ja suderint. Pavaru perjungimas specifinis, bet ismokstama, reik naudot greito perjungimo technika "quick shift" plius sankaba nespaust iki galo, deja vokietis visad ispurs jungiant is neutralios i pirma. Labai padeda reguliuojama sankabos svirtele, galima isigyt ebay, patariu pirkt firmines, kinietiskos reikalauja pabaigimo su dilde ir tai negarantuoja sklandaus darbo. Nedroziant valgo 5-6 ltr. Moto reikalauja daugiau demesio nei japonas.
2017 Kovo 9 13:20 redagavo Fjordas 2017 kovo 9 13:30
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17