Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Iron butt - Saddlesore

| 2015-10-16 civic | 8/3209 žinut.
 
 


 
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#1    

Iron butt - Saddlesore

Sveiki (b) (h) ,

Girdėjau gandų, kad Lenkijoj prisnigo, tad kol vieni ruošia slides, aš nutariau sėsti ant savojo plieninio žirgo ir nuvažiuoti pasižiūrėti ar tikrai ten jau galima slidinėti. Maršrutas: https://goo.gl/maps/g7N3PgvK9SH2. Data: 2015-10-17, šeštadienis. Starto laikas: 05:00. Planuojamas finišo laikas: 01:00-02:00. Planuojamas atstumas: ~1037 mylių.

Esminiai punktai:
1. Kauno aplinkelyje reikės tiek nuvažiuojant tiek gryžtant užsipilti kuro, nes ten gaunasi kampas.
2. Apsisukimo taške taip pat pilsiu benzo ir pasitikrinau su shell puslapiu, kad ten tikrai egzistuoja degalinė.

Reikalingas finišo liudininkas - finišo metu atsirasti Žalgirio Statoile, pasirašyti liudijimą ir nusifotkinti. Tel nr. anketoje :)
2015 Spalio 16 12:45 redagavo civic 2017 rugsėjo 29 12:34 La vida es un milagro increible!
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#2    

(y) palaikau "subininiu" dalyvius, bet su finisu padet nepavyks.
2015 Spalio 16 13:33 real men ride twins
Narys
400cc ***
Avataras
#3   -1  

Drasu tokiais orais. Na bet linkiu sekmes (h)
2015 Spalio 16 17:05
Gatvinis
1200cc ******
Avataras
#4   +5  

"Ledinė subinė" :D
2015 Spalio 16 17:37
Narys
500cc ***
Avataras
#5   +2  

Na civic, parašyk, kaip sekėsi :)
Kadang buvau starto liudininkas, tai žinau, kad kelionė įvyko ir buvo nenuobodi.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Spalio 20 14:33
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#6   +2  

Intro:
Apie ką čia? Yra tokia asosiacija Amerikoje, kuri vadinasi Iron Butt. Ji kolekcionuoja dokumentuotus moto vairuotojų ilgų kelionių aprašymus. Ir kadangi važinėjimas su moto yra mano aistra, nutariau atlikti šį reikalą hardcore - pravažiuoti SaddleSore maratoną. Kadangi man patinka ištvermės dalykai, tai šis buvo dar vienas saves pažinimo etapas. Ir štai, kaip tai vyko:

Treileris
Praradau telefoną ir gps Lenkijos pasienyje, maratoną baigiau tik su popieriuje surašytomis keliomis nuorodomis. Pradėjo lyti. Pasiklydau Lomžoje, kelis km nugrybavau ne ten, prašvaisčiau truputį laiko. Į varšuvą įvažiavau ne tuo keliu, kuriuo norėjau, bet užsipyliau kuro Ostroleka, tad kampas buvo dokumentuotas. Pasiklydau Varšuvoje, dėl gps neturėjimo ir neteisingo įvažiavimo į ją. Pradėjo lyti hardcore, su tirštu rūku. Už Piotrkow Tribunalski stojau dokumentuoti kampo degalinėje, užsilockino galas, nes buvo labai slidu, bet kažkokiu būdu sugebėjau suvaldyti situaciją ir išgelbėti baiką. Hardcore lietus tesėsi iki tol, kol pasiekiau apsisukimo tašką. Tą dieną pamačiau net saulę.. kokiai 60 sekundžių. Apsisukus vėl pradėjo lyti stipriai su tirštu rūku, bet jau nuotaika darėsi linksmenė, nes energijos buvau kupinas. Pralėkiau Varšuvą geru keliu, be užstrigimų. Už Scypliszki fūra priešais mane nuskynė kažkokią peraugusią ar tai elnią, pamačiau jį paskutinę sekundę, bet ir vėl dėka daugybės paliktų kilometrų už nugaros pakako patirties sėkmingai išsisukti ir iš šios situacijos. Lietuvoje lietus nustojo lijęs, bet telefonas vis dar buvo miręs, kai sustojau dokumentuoti kampo Kaune. Realiai visą maršrutą suvažinėja udėka to, kad turėjau keletą nurodų užsirašęs ant popieriaus ir dėl to, kad daugmaž orientuojuosi Lenkijos žemėlapyje, nes joje teko lankytis gla šimtus kartų. Paskutinėje degalinėje, Vilniuje, degalinės darbuotojas susirado fotiką iš sklepuko, nufotkino mano odometro parodymus su čekiu ir atsiuntė emailu sekančią dieną, tad turiu starto ir finišo nuotraukas, kitos dingo pragaištin. Buvau pavargęs, bet subinei viskas buvo ok, ką skaudėjo, tai tik riešus. Galbūt dėl to, kad per kieti priekiniai amortizatoriai? Ar atlikčiau tai vėl? Be abejonės pirmas kartas yra saldžiausias, kai nežinai, kaip viskas vyks, bet norėčiau pakartoti tai vėl.

Detali info

Planas: 1037 mylios (1668 km) per 24 hours. Maršrutas: čia. Planuojamas laikas: ~20 valandų.
Realybė: ~1056 mylios (~1700 km) per 21 valandą. Maršrutas: čia. Kelionės laikas: 21 valanda.

Startiniai odometro parodymai: 79473 (49382 mylios)
Finišo odometro parodymai: 81218 (50466 mylios)
Atstumas: 1745 km (1084 mylios)

Starto laikas: 2015-10-17 05:10
Finišo laikas: 2015-10-18 02:13:49
Kelionės trukmė: 21:03 h.


#1 sustojimas: Vilnius - Kaunas.
98,5 km (61,2 mylios). Trukmė: 01:12 h. Vid. greitis: 82 km/h (50,9 mp/h). Nuo: 05:10 h. Iki: 06:22 h.

Prisipyliau kuro, pasiselfinau su starto liudininku Tinkladraskiu, kuris vėliau mane dar kelio galą palydėjo.Jis pats neseniai buvo pravažiavęs šį maratoną, tad po paskutinių jo patarimų sėdau ant moto ir užkūriau variklį. Buvau visiškai apsimiegojęs ir pamiršau, kad neatlikau namų darbų - Nebuvausugalvojęs, kur tvirtinsiu telefoną/gps. Na.. pritvirtinau su lipnia juosta prie apsukų, pajungiau į 12V lizdą ir pajudėjau. Tiesiog laikiau pastovų greitį ir npenajudėjęs balne atvykau iki Kauno Statoilo. Tiesiog apsimiegojes aš, vėjas šalme ir kadangi žinojau šį kelią, tai gps net nepatikrinau.

#2 sustojimas: Kaunas - Ostroleka.
292 km (181,4 mylios). Trukmė: 04:01 h (+1 h dėl laiko skirtumo). Vid. greitis: 72,7 km/h (45,1 mp/h) Nuo: 06:22 h. Iki: 09:23 h

Čia buvo truputį sudėtingesnė dalis. Kaune pasijungiau telefoną per BT su savo šalme įdėta audio sistema, užsileidau muzikos ir pajudėjau vėl. Saulė jau ruošėsi kilti, smegenys pradėjo pabudinėti, oras darėsi debesuotas, bet vis dar gražus. Pravažiavęs Marijampolę kirtau Lenkijos sieną. Kadangi buvau neatlikęs namų darbų, tad neturėjau jokių grynų, tad puoliau ieškoti bankomato, kad glaėčiau susimokėti už greitkelius. Kadangi namų darbų nebuvau atlikęs, tad nepagalvojau, kad Lenkijoj arba nėra arba itin mažai mokamų kelių motociklams, kur reikia sustoti prie būdėlės ir atsiskaityti ir mano maršrute jų neturėjo būti. Prašvaistęs šiek tiek laiko, radau bankomatą ir išsigryninęs truputį zlotų, pajudėjau toliau. Prasidėjo lietus. Ir vėl - neatlikau namų darbų - tia buvo pirmas kartas, kaip važiavau su nauju šalmu ir jame pajungta audio sistema. Nebuvau testavęs telefono veikimo su gps ir BT, tad nežinau ar dėl lietaus ar dėl šitos kombinacijos jis tiesiog nustojo veikęs. Vėl teko švaistyti brangų laiką bandant jį atgaivinti, bet netrukus supratau, kad teks išgyventi be jo. Kam reikia muzikos, kai turi vėją galvoje, kam reikia gps, kai turi kelias nuorodas pasipiešęs ant popieriaus skiautės - bakas buvo pilnas, tad tiesiog judėjau pirmyn. Atvykus iki Ložos lietus sustiprėjo. Oh well, pasikėliau priekinį sstikliuką į max poziciją ir tesiau nuotykį. Aišku pasiklydau mieste, teko sugaišti dar kelias minutes, kol lenkiškai išsiaiškinau, kelią. Gavęs nurodymus į Varšuvą pajudėjau, radau nuorodas į jų sostinę, kai staiga.. atvykau į Ostroleka. Ką? Neplanavau važiuoti per šį miestą, mano maršrutas turėjo eiti per Ostrow Mazowiecka. Kadnagi žemėlapio neturėjau, teko pasikliauti savo atmintimi ir suvokti ar jau pasiklydau visiškai. Bet kadangi ženklai rodė į Varšuvą, žinojau, kad viskas bus gerai, tad dokumentavau kampą prisipildamas kuro.

#3 sustojimas: Ostroleka - Moszczenica.
264 km (164 mylios). Trukmė: 03:55 h. Vid. greitis: 67,4 km/h (41,8 mp/h) Nuo: 09:22 h. Iki: 13:17h

Įvažiavęs į Varšuvą pasiklydau vėl, nes neplanavau atvykti šiuo keliu Įvažiavau per Legionowo. Iššvaisčiau dar truputį laiko, kol radau reikiamą kelią, vedantį į Piotrkow Trybunalski per Mszczonow. Lietus stiprėjo, tuo pačiu išlindo ir tirštas rūkas. Kūnas jau buvo visiškai pabudęs po paskutinio sustojimo, nuotaika buvo gan puiki, tad judėjau keliu tolyn. Pravažiavęs Piotrkow Trybunalski pasukau link Lomza ir pradėjau ieškoti degalinės, kad dokumentuočiau kampą. Horizonte pasimatė degalinė, pradėjau lėtinti, bet staiga praslydo galas ir moto atsistojo skersom. Nežinau kokiu būdu, bet suvaldžiau moto ir saugiai sustojau. Po šio incidento išsivaliau kelnes, ir sugaišau dar šiek tiek laiko, norėdamas įsitikinti, ar dar nesu pervargęs. Mano kūnas sakė, kad viskas okei, tad netrukus pajudėjau tolyn.

#4 sustojimas: Moszczenica - Olesnica.
193 km (119,9 mylios). Trukmė: 01:56 h. Vid. greitis: 99,8 km/h (62 mp/h) Nuo: 13:17 h. Iki: 15:13 h.

Šioje vietoje namų darbus jau buvau atlikęs, pasigūglinau apie apsisukimo taške esančią degalinę, atsidaria ushell oficialią svetainę ir viskas rodė, kad toje vietoje turėjo būti Shell degalinė. Atvažiavęs iki jos nuobodžiu S8 keliu, kaip ir tikėjausi ją radau būtent ten. Mano nuostabai netgi lietus baigėsi kilometrą prieš miestelį, o degalinėje netgi pamačiau saulę kokiai 60 sekundžių. Sukirtau snikerių su gera kava, paplepėjau su Shell merginomis, bet savo tel. numerio nedavė, bet paliko pačio Shell vidinį telefoną. Tik viena iš jų mokėjo angliškai, bet paminėjus "moto maraton" jos tikrai supras, apie ką kalba. Taigi, kadangi nuovargio vis dar nejaučiau ir šiame taške mano nuotaika šovė į aukštumas, pajudėjau link namų.

#5 Sustojimas: Olesnica - Gluchow.
185 km (114,9 mylios). Trukmė: 02:02 h. Vid. greitis: 91 km/h (56,5 mp/h). Nuo: 15:13 h. Iki: 17:15 h.

Mano kūnas man signalizavo, kad sunkiausia dalis jau padaryta, bet mano smegenys teigė, jog tikras nuotykis dar laukia priešakyje. Ir taip, vos tik išvažiavau iš šio miestelio, lietus vėl pradėjo dirbti savo darbą. Ir kaip ir anksčiau kartu su tirštu, dar tirštesniu rūku. Grįžau atgal nuobodžiu S8 greitkeliu, kol vėl atvykau iki degalinės dokumentuoti kampo.

#6 sustojimas: Gluchow - Piatnica.
300 km (186,4 mylios). Trukmė: 03:42 h. Vid. greitis: 81 km/h (50,3 mp/h) Nuo: 17:15 h. Iki: 20:57 h.

Pralėkiau pro Varšuvą be užstrigimų, tadlaiko neiššvaisčiau. Tai turbūt buvo pati nuobodžiausia kelionės dalis, todėl ir atsiminimai man nieko daug nepapasakoja apie šią kelionės dalį.


#7 sustojimas: Piatnica - Kaunas.
248 km (154,1 mylios). Trukmė: 03:00 h (-1 h dėl laiko zonos skirtumų). Vid. greitis: 82,6 km/h (51,3 mp/h) Nuo: 20:57 h. Iki: 00:57 h

Kūnas pradėjo jausti pirmuosius nuovargio ženklus. Bet ne, tai nebuvo subinė, kaip tikėjausi. Tai buvo mano riešai. Tikriausiai dėl kieto priekio sureguliavimo, bet nenorėjau gaišti laiko bandydamas juos paminkštinti. Taip pat ir nuovargis pradėjo krebždėti, tad turėjau dėti nemažai pastangų bandydamas smegenims įteigti, kad dar nemiegotų. Kažkur ties cypliškėmis prieš mane vžauojanti fūra nuskynė didelį gyvūną, arba labai didelę stirną arba gal kokį elnią, tad visi miegai išlakstė, kaip laužo dūmas vėjuotą dieną, pasisekė, kad važiavau prie pat kelkraščio, tad gyvūnas liko man po kairei pusei, kitaip vargu ar būčiau spėjęs sureaguot. Kirtus Lietuvos sieną lietus pradėjo staigia rimti, okl galutinai nustojo lyti. Tad nuotaika pradėjo taisytis, bet šaltis pradėjo skaudžiai kąsti mano šlapią kūną.

#8 sustojimas: Kaunas - Vilnius.
113 km (70,2 mylios). Trukmė: 01:16 h. Vid. greitis: 89,2 km/h (55,4 mp/h) Nuo: 00:57 h. Iki: 02:13 h.

Ir vėl senas geras kelias. Nepaisant visų šalčio ir drėgmės, pradėjau mėgautis šia kelione. Atvykęs į degalinę, išsiėmiau telefoną, norėdamas nufotografuoti bent paskutinę nuotrauką, bet .. jis vis dar buvo miręs. Tad teko išspręsti dar vieną problemą - kaip vidury nakties gauti fotoaparatą. Pradėjau kalbėti su degalinės darbuotoju, papasakojau apie savo maratoną. Bet jo telefonas buvo oldschoolinis, tad nuotraukų nedarė. Bet, pažeisdamas kažkokias vidines taisykles nubėgo iki sandėliuko, susirado seną tikrą fotoaparatą ir padarė reikiamas nuotraukas. Pažadėjo atsiųsti jas emailu, ką kitą rytą ir padarė! Po didelių padėkojimų pajudėjau link namų, į garažą, priparkavau moto, įlindau į karštą dušą, kur ramiai pafilosofavau apie gyvenimo prasmę ir dėjau miegot.

Apibendrinimas:
Ar buvo verta? Be abejonių!
Ar dar taip padaryčiau? Kol kas apie tai negalvojau, bet kadang imėgstu įdomias veiklas paversti į tradiciją - tikriausai taip - padaryčiau tai ir vėl. Ir vėl. Ir vėl :) .
Ar buvo sunku? Taip, visų pirma dėl to, kad neatlikau namų darbų ir dėl to prašvaisčiau nemažai laiko, oras taip pas buvo prastas, dieną rodė +8, naktį net nežinau kiek, taip pat tai buvo mano pirmas kartas tokioje ilgoje distancijoje, prieš tai teko įveikti tik apie ~1000 km su britva, bet čia buvo turbūt sunkiau. Bet jei esi bent truputį pasitreniruojantis, mėgsti daryti dalykus, kurie tau patinka "in hardcore way" - tai tikrai įmanoma!
Gedimai? Ne, mano Kawasaki Concours 14 dirbo kaip laikrodukas nebent tik tiek, kad nebuvau pareguliavęs priekinių amortizatorių minkštumo, kas atsiliepė mano riešams.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Lapkričio 6 13:13 redagavo civic 2015 lapkričio 16 10:43 La vida es un milagro increible!
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#7   +1  

Finisavai anksciau nei startavai maladiec :D
2015 Lapkričio 6 13:22 Honda VFR 800Fi
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#8    

rimts biciuks :D
2015 Lapkričio 6 14:41 redagavo informatikas 2015 lapkričio 6 17:09
Narys
900cc *****
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Finisavai anksciau nei startavai maladiec :D


Dainiau kazka sumaisei :) su laiku viskas tvarkoje paziurek i dienos skaicius :)
2015 Lapkričio 7 11:44
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17