Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » Žvilgsnis į 2013 metų BMW F 700GS ir 800GS modelius

| 2012-08-15 Dellamorte | 26/11826 žinut.
 

 
Bavarijos motociklų gigantas BMW jau žvalgosi į ateinančius metus ir žiniasklaidai pažėrė detalių apie būsimas naujoves populiarioje vidutinio dydžio plentinių enduro klasėje. Didžiausia staigmena yra tai, kad motociklininkų pripažintas 650GS modelis traukiasi į istorijos puslapius – jį vokiečiai keičia naujuoju 700GS.

Tačiau neapsigaukite šioje BMW modelių numeracijos ir pavadinimų makalynėje. Jau nuo 2008 metų į 650GS montuotas ne vienacilindris 650cc darbinio tūrio variklis, o dviejų paralelių cilindrų 798cc jėgainė. Tad „kubikų“ šis motociklas kitais metais nepriaugs, kaip atrodytų iš „padidėjusio“ pavadinimo, bet sustiprės keturiomis arklio galiomis. O kad būtų dar painiau, pasakysiu, kad vokiečių gamintojas tokį patį 798cc tūrio variklį montuos ir į 800GS modelį.

Tai kaip čia yra, po velnių?

Abu motociklai, nors ir turėdami vienodos kubatūros motorus, visų pirma yra skirti skirtingoms pirkėjų grupėms. Anot BMW, 700GS buvo sukurtas pradedantiesiems vairuotojams, dar neturintiems gerų važiavimo bekele įgūdžių, reikalingų valdant 800GS ar dar didesnį R1200GS. „Septynišimtukas“ turi žemesnę sėdynę, pasižymi geresne kuro suvartojimo ekonomija bei yra pritaikytas kasdieniam naudojimui pagrinde asfalto dangoms. „Aštuonišimtukas“ yra grubesnis ir labiau už mažesnįjį brolį pritaikytas bekelei. Kitas šių modelių skirtumas yra pakaboje, ratuose bei kėbule.

Abejų motociklų „krūtinėse“ plaka skysčiu aušinama keturių vožtuvų dvicilindrė „širdis“. 700 GS variklis yra šiek tiek deforsuotas (75 AG prie 7300 aps./min.), palyginus su 800 GS (85 AG prie 7500 aps./min.).

Kuras motorams tiekiamas EFI elektronine įpurškimo sistema, kurios nustatymus gali keisti pats vairuotojas. Pavyzdžiui, visiškai nepatyrusiems motociklininkams siūloma susimažinti galią iki 48 AG. Įdomu tik, ar atsiras tokių savanorių?

Šešių pavarų greičių dėžė pasižymi „trumpa“ pirmąja pavara, leidžiančia staigiau startuoti iš vietos bei lėtai įveikti kliūtis bekelėje, o šeštoji pavara suteikia galimybę komfortiškai važiuoti dideliais greičiais.

Anot gamintojų, vadovaujantis BMW „Safety 360°" principu, abu 2013-ųjų modeliai bus aprūpinti standartine BMW Motorrad ABS stabdžių sistema. Prireikus stabdžių antiblokavimo sistemą vairuotojas galės išjungti. Kitos su saugumu susijusios naujovės – galimybė pirkėjams pasirinkti ASC (automatinio stabilumo kontrolės) ir ESA (elektroninio pakabos reguliavimo) sistemas. Pirmoji yra tradicinės ratų praslydimo kontrolės variacija, o ESA sistema jau buvo žinoma iš didžiųjų 1200 modelių.

Vairuotojams taip pat siūlomas ir specialus komfortinis įrangos paketas, kuriame – borto kompiuteris, šildomos vairo rankenos, centrinis stovas, galinės bagažinės laikiklis. Taip pat galima rinktis iš įprastos papildomų produktų gamos, kurioje siūlomos bagažo dėžės, saugos lankai, rankų bei variklio apsaugos, papildomi žibintai ir t.t.

Atnaujinimo sulaukė ir prietaisų skydelis bei valdymo svirtys. Gamintojas atsisakė atskirų posūkių jungimo mygtukų ir juos pakeitė vienu bendru, esančiu kairėje pusėje. Pakeistos ir kitų mygtukų išdėstymo vietos bei vykusiai patobulintas stabdžių skysčio rezervuaro dizainas. Informaciniai prietaisų skydeliai buvo sukurti naujai. Analoginis spidometras įtaisytas virš taip pat analoginio tachometro. Esant XXI amžių išduoda dešinėje įmontuotas skystųjų kristalų ekranas, kuriame rodomi degalų kiekio, temperatūros lygio ir kiti vairuotojui kartais reikalingi duomenys.

Kol kas būsimos motociklų kainos nėra skelbiamos, tačiau tikimasi juos kainuosiant panašiai į 2012 metų modelius. JAV naujieji GS‘ai parduotuves pasieks jau šių metų rugsėjį.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Rimtas
500cc ***
Avataras
#2    

vistiek kai laimėsiu teleloto - pirksiu R1200GS adventure :)
2012 Rugpjūčio 15 18:27 Klubas - retromobile.lt
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#3    

Tada jau ir R1250GSA bus pasenes :)
2012 Rugpjūčio 15 22:46 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#4    

kazkaip to "700" priekinis stikliukas nukirstas per daug... :F
2012 Rugpjūčio 16 09:59 Tarpkojy BMW F650 ...
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#5    

OK, skaiciu 650 pakeite i 700, pridejo optional ASC ir ESA ir padare abeju modeliu minimalu facelift'a (spalvos, rankenos ir kt. smulkmenos).

Is principo tie patys F650GS ir F800GS 2008-> tik atejo laikas "atnaujinti" modelius :)

"vykusiai patobulintas stabdžių skysčio rezervuaro dizainas", pagaliau, nes senesnio modelio sitoje vietoje dizainas tikrai nekoks :)
2012 Rugpjūčio 16 14:38

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#6    

Cat'ai, 650 <> 700. 1cil vs 2cil. Sakyciau, kad 700GS yra labiau iskastruotas 800GS. O funduro kaip ir dingo is eterio :)
2012 Rugpjūčio 16 22:31 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
1100cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: ramgav
Cat'ai, 650 <> 700. 1cil vs 2cil. Sakyciau, kad 700GS yra labiau iskastruotas 800GS. O funduro kaip ir dingo is eterio :)

nuo 2008 650gs yra 2cil. ir su senesniu 650gs bendra turi tik pavadinima.
2012 Rugpjūčio 16 23:07 ilgiausias matytas demferis ..... thats what she said!
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#8    

Yep, ramgav'ai, andrws teisus, nuo '08 F650GS jau nebe tas "funduro" su vieno cilindro Rotax varikliu, o "biudzetinis" F800GS su tokiu pat 798 cc varikliu. Tik deforsuotas. Tiesa, jis irgi Rotax gamybos - BRP-Powertrain GmbH & Co KG "Engine Type 804".

Ir tu teisus, F650GS - yra senesnis modelis. Naujas "650" pilnai vadinasi BMW F650GS Twin :) Butent ji ir turejau omenyje.

Tas pats bus ir su F700GS, 798 cc, kiek galingesnis nei "650", o isvaizda lieka beveik tokia pat.
Matyt ir pakeite pavadinima, kad atsiriboti nuo senojo "650".
2012 Rugpjūčio 16 23:31 redagavo CaT 2012 rugpjūčio 16 23:34

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#9    

Hmm, ko gero senokai bnv domejausi. Aciu uz atsviezintas zinias :)
2012 Rugpjūčio 16 23:55 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
500cc ***
#10   +1  

pati esme ir yra patobulintas stabdziu skyscio rezervuaro dizainas, kas pridejo 4 ag ;)
2012 Rugpjūčio 20 15:48
Narys
25cc *
#11    

kiek jie sveria?
2012 Rugpjūčio 21 05:19 xr marijuana
Narys
1000cc ******
Avataras
#12    

Road Ready*:
F650 - 192kg
F700 - 209kg
F800 - 214kg

* According to Directive 93/93/EEC with all fluids, fuelled to at least 90% of usable fuel tank
2012 Rugpjūčio 21 08:55
Narys
500cc ***
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Kipshaz
vistiek kai laimėsiu teleloto - pirksiu R1200GS adventure :)

ir aš
2012 Rugpjūčio 21 14:25 Sun City Bulls MCC
Narys
25cc *
#14    

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

kas supranta vokiskai apie naujus bmw motociklus
2013 Kovo 14 17:07
Juodasis
400cc ***
Avataras
#15    

Visai neseniai pristatyta ir F800GS Adventure versija.

Motociklas aprupintas didesniu baku, turtingesne komplektacija, dailesnemis (mano nuomone) spalvomis. Siaip ivertinus tai kas pateikima, turetu buti geras komplektukas ir zmones nusipirke siemet F800GS paprasta varianta, turetu svelniai tariant, susinervinti... :) Aisku, kaina apie 2000Eur didesne nei paprasto modelio (butu naivu tiketis, kad viskas kas gaunama ekstra, butu nemokammai...).

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http: //www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/enduro/2012/f800gsa/f800gsa_overview.html

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=C0Spy7V23AM
 
2013 Gegužės 14 19:11 CBR, BTR.
Narys
600cc ****
Avataras
#16    

Kad kiek ziurejau tik tukstanciu svaru brangesnis , idomu kokia kaina Krastoj saukia.
2013 Gegužės 14 19:49 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Juodasis
400cc ***
Avataras
#17    

Kainu informacija pagal bmw-motorrad.de (su 2k eur skirtumu busiu paapvalines i didesne puse...):

F 800 GS:
Fahrzeugpreis: 10.750,00 EUR*
* Ausstattung gemäß Serienumfang, unverbindliche Preisempfehlung ab Werk ohne Überführungskosten inkl. 19% MwSt.

Die F 800 GS Adventure
Fahrzeugpreis: 12.050,00 EUR*
* Ausstattung gemäß Serienumfang, unverbindliche Preisempfehlung ab Werk ohne Überführungskosten inkl. 19% MwSt.

Manyciau kaina LT turetu but panasi ar siek tiek mazesne. Jei kas turit tikslesnes info - wellcome.
2013 Gegužės 14 23:11 redagavo Nevidonaz 2013 gegužės 14 20:29 CBR, BTR.
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Kaina :V Turint omeny, kad universaliu daiktu nera, ir kad tas, kas tinka viskam, is tikruju netinka niekam... ne geresnis variantas uz tokia suma du nauji motociklai, kuriu vienas geresnis ant kelio, o kitas geresnis nuvaziavus nuo kelio? Kad ir GSX650 ir CRF250L? :)
2013 Gegužės 14 23:24
Juodasis
400cc ***
Avataras
#19   +1  

Aisku, kad geriau du motociklai. Beda ta, kad dar ne iki galo techniskai issprestas motociklo keitimas teleportacijos budu, privaziavus atitinkama kelio ruoza. Vat del to ir populiarus adventure tipo baikai, kad galima su tam tikrais kompromisais vaziuoti daug kur :)
2013 Gegužės 14 23:37 CBR, BTR.
Krapštukas
1100cc *****
#20    

O Vakaru Europoj ar yra sansu bent zvyrkelio kazkur rast(toliau Vidurio Europos pats nebuvau, apie Pietu Europa nezinau)? Tokio BMW panaudojimas turbut butu traukiant i rytus, su keleiviu. Jei be keleivio, tai ir tas 250L gal geresnis variantas ta kriptim :)
2013 Gegužės 14 23:51
Juodasis
400cc ***
Avataras
#21    

Diskusija cia gali but labai ilga ir netgi beprasmiska be alaus :)
Abu variantai turi savo pliusu ir minusu, klausimas kas aktualu besirenkanciajam. Vakaru Europa - taip, bet reikia nepamirsti, kad sitas baikas pakankamai normaliai rieda ir asfaltu (o jei dar pasirupinus tinkamomis padangomis). Tik kas liecia keleivi - jei tokiu kelioniu butu dauguma, ziureciau jau i F1200GS. 800'tukas man kaip tik labiau keliautojui be balasto (keleivio). Kas liecia 250L, tai nesiryzciau su juo i ilgesne kelione - cia daugiau mocas trumpiems atstumams, savaitgalio isvykoms (tik mano nuomone).
Nereikia pamirsti - emocinis faktorius tikrai ne paskutineje vietoje renkantis moca ;)
2013 Gegužės 15 09:55 redagavo Nevidonaz 2013 gegužės 15 06:57 CBR, BTR.
Opozitas
500cc ***
Avataras
#22    

Sveiki, noreciau pagyvinti diskusija. Niekaip negaliu apsispresti ar r1200gs (2007) ar f800gs (2008). Kaina faktiskai tapati. I afrika ar i rusijos giluma vaziuoti nezadu, bet po europa pavazinet noretusi. Man tos vaizdas, kad cia tik mases klausimas, nes vienas ~45kg sunkesnis. Ka patartumet?
2015 Birželio 22 11:18 Oppozit
Narys
500cc ***
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: ArNaS^
Sveiki, noreciau pagyvinti diskusija. Niekaip negaliu apsispresti ar r1200gs (2007) ar f800gs (2008). Kaina faktiskai tapati. I afrika ar i rusijos giluma vaziuoti nezadu, bet po europa pavazinet noretusi. Man tos vaizdas, kad cia tik mases klausimas, nes vienas ~45kg sunkesnis. Ka patartumet?


F800GS leis toliau nuvaziuoti (bekele, prastais keliais) ir lengviau tvarkytis su juo bus. Jeigu neturi komplekso del to, kad gali reiketi 5sek ilgiau palaukti pries lenkiant kazka, tai neapsikrauk bereikalingais kubikais ;)

Vazinejant isskirtinai visada su keleiviu 1200 butu variantas, vis tiek su keleiviu toli i miska ar i kalnus zvyrais nevarysi ;) Turejau R1100RS, vazinejant su keleiviu puikus mocas, be keleivio - neisnaudojamas potencialas ;)
2015 Birželio 22 11:42
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#24    

Kurį iš jų beišsirinktum imk Adventure modifikaciją ;)
Šiaip, tai gan skirtingi motociklai, net nedrįsčiau jų statyti i vieną eilę. Turiu galvoje 800 ir 1200.
2015 Birželio 22 11:51 redagavo informatikas 2015 birželio 22 11:53
Opozitas
500cc ***
Avataras
#25    

Su keleiviu ir be tai salyginai 50 / 50. R1200 Adventire nenoriu nes ten jau permasyvus o f800gsa dar vis naujas ir kaina laiko. Skaiciau nemazai uzsienietiskuose forumuose apie pasirinkimus, bet ten ir pasiskirste po lygiai tarp barikadu, tai nuomone gan sunku susidaryti. Abu modeliai pritaikyti traukt lagaminus, tai kaip suprantu turetu tarp saves konkuruoti.

Gal kas gali detaliau apipasakot f800gs motora? Prieziura? Kas kiek km servisai? Ligos?
Neesu turejes moco su grandine. Kaip ten su jos prieziura?
2015 Birželio 22 12:21 Oppozit
Krapštukas
1100cc *****
#26    

F800GS dviseda vazineti po Europa, tai kazkoks sado mazo. Ratas 21 colio, amortizatoriu eiga ir sedynes aukstis kaip pas motokroso motocikla. R1200GS atrodo draugiskesnis variantas. Arba isvis R1200R ar F800R su stiklu.
2015 Birželio 22 12:33
Narys
50cc *
#27    

per daugiau, nei 3 metus nuo paskutinio posto yra turinčių kažkokių atsiliepimų?
Labai mažai apie jį info...
Lapkričio 24 02:03 redagavo Debesys1 lapkričio 24 02:04
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17