Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Į ką atkreipti demesį perkant naudota motociklą (Pagalba) Tema užrakinta

| 2014-04-02 NkT | 26/12511 žinut.
 
 


 
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#1   -1 / +4  

Į ką atkreipti demesį perkant naudota motociklą (Pagalba)

Taigi sugalvojau sukurti tema į ką atkreipti dėmesi perkant naudota motociklą.
Visu pirma tema reikalinga tam kas nežino į ką žiūrėti kai motociklas stovi prieš akis :)
Visu pirma pažiūrėkite kelis svarbiausius dalykus
Svarbiausi dalykai! 1 -Pasižiūrėkime kokia motociklo Rida,jeigu moto parvarytas iš Uk bus mph Mylios,jai tai yra mylios tarkim 3880 ta skaičių dauginame iš 1,6 ir gausime KM... Sportiniam motociklui 25-40 tūkst km yra daugoka priklausomai kaip jo būsena.
2- Pasižiūrime į varikli ar jis šiltas ar saltas (geriausia,kad butu saltas ir tada tik vesti)jeigu šiltas paklauskite kodėl pašilde nes gali butu problema su užvedimu, jeigu netolima kelionė susitarkite dėl kito susitikimo.
3 - SVARBIAUSIA PAŽIURĖTI Rėmą atidžiai apžiūrėkite rėmo nr,ar jis sutampa su dokumentuose nurodytu nr,ir ar nėra trintas ar pažeistas negali būti skaičiai mušti ant viršaus (nepriregistruosite jai bus tokia beda),ir ar nėra jokiu įtrūkimų arba taisymo žymiu originalios suvirinimo siūles turėtu but kaip žuvies žvynai lygia eilute (aplink virinimo eilute žiūrėkite ar nėra trinta ar dar kas daryta).
Radot savo moto eikite į google įvesite motociklo marke metus,paspausite vaizdai ir pasižiūrėsite tu modeliu būtent tikslias suvirinimo vietas...Norint nuslėpti rėmu įtrūkimus ar taisymo žymes klijuojama,karbono plėveles ir t.t Todėl motociklu gamintojai neapdirba pačio rėmo.
4 - Variklio būklė Kiek įmanoma pasižiūrėkite per plastmases aplink variklį ar nesimato hermetikos išsikišimu,kad nebūtu ardytas variklis ir aišku tepalu nutekėjimų.
5 - Plastmases apžiūrėkite aplink kiek matoma akimis,pažiūrėkite ar etiketes originalios ( braukiant su ranka turėtu beveik jų nesijausti) o ne originalios jaučiasi klijuotos...Per tarpus kiškite pirštus į plastmasių vidų ir kiek eina apžiūrėkite ar nėra lipdytos, padarytos iš netinkamo pluošto arba virintos iš vidaus.
6 - Tepalai Pažiūrėkite jeigu yra langelis ar yra tepalo variklyje,o jeigu nėra tada turi būti matuoklė.Turi būti norma nei daugiau nei mažiau, aišku jeigu viskas gerai,jei nėra tepalo tada yra problema rimtesnė.
7 - Pavaru deze Na jeigu viskas atrodo normaliai užveskite ir važiuokite ( Gražiai) junginėdami pavaras ( Be sankabos) į viršų visas veliau taip pat atgal..(Nereikia greičio, palaipsniui jungti ir nuimant apsukas) Jeigu visi bėgiai savo vietose, tą patį padarome ir su sankaba.

Jeigu iškyla dar koks klausimas parašykite kiek galėsiu tiek padėsiu.

Jeigu atidžiai nepasižiūrėsite rėmo,tai jums ir aplinkiniams gali kainuoti gyvibę....

VAŽIUOKLĖ IR STABDŽIU DISKAI
Pradedam nuo priekines šakės ( Kaip pažiūrėti ar šakė lygiai stovi ) 1 - Pastatome motociklą lygiagrečiai,nueiname į šoną ir žiūrime kaip stovi šakės žiūrint iš abiejų pusiu jos turi but tolygios,nelinkusios ir netiestos (neturi būti didelių nubraižymų). SVARBU
Atidžiai pažiūrėkite apačioje nuo rato koks tarpas iki spoileriuko, turėtu pridėjus du pirštus tilpti jei matomai per didelis ar mažas tarpas šake linkusi, kad nebūtu spoileriukas trumpintas arba kampas nupjautas nes tada labai smarkus smūgis yra buvęs į motociklo priekį.
2 - Diskai Na, tarkim mūsų perkamas moto yra nuvažiavęs 40 tūkst. Km,tai braukiant per diską turi jaustis smarkus išdilimas nuo disko viršaus braukiant į apačią. Jeigu moto pravažiavęs tik 5 tūkst. Km diskas bus kaip naujas praktiškai nesijaučia išdilimo. Nuo to ir sprendžiam spidometro realumą. Spidometras rodo 8k nuvažiuota o diskas apdilęs,tada spidometras atsuktas. ( čia daugiau taikoma priekiui nes su priekiu daugiausia stabdoma.( Apie kalades manau visi supranta,tad trumpai : kalades turi nuo geležiuko skirtu bent 5 mm tada dar galima eksploatuoti jai mažiau reikia keisti.
Priekiniai amortizatoriai apžiūrėkite ar neleidžia salninkai, jai viskas gerai atsisėskite užspauskite priekinį stabdį ir palinguokite turi šake gražiai slankioti ir minkštai atšokti atgal ir turi neturėti jokio laisvumo kai amortizuoji, švelniai stumiant pirmyn atgal su užspaustu stabdžiu.
Galas : Na žvaigžde turi būti su gerais dantukais tai matosi akivaizdžiai,jeigu jie beveik liejasi į viena tada žvaigždė reikia keisti arba būna,kad visa laiką imi iš vietos ant greičio žvaigždutė viena puse nutrina matosi gerai kuo mažesni dantukai tuo žvaigždutė sudilusi jeigu tokia žvaigždutė motociklas buvo stipriai gainiotas. Grandine turi būti su laisvumu (kad važiuojant neužkirstų rato PVZ jai su jėga įtempėte ) jai grandine turi vidutinį laisvumą tada reikia žiūrėti kaip jos laisvumas viršuje ir apačioje turėtu būti vienodas jai grandine geram stovyje, galima dar grandine paimti su abiem rankom ir švelniai pasukinėti tarpe per 5 -10 cm tarp pirštų ant savęs ir į tolį. Tada matosi koks laisvumas toks grandinės išdilimas.
Dar prieš žiūrėdami pasižurėkite kokia lempa,jai iš uk tech nepraeisi reikės keisti lempa ar stiklą,tokiu atveju realiai motociklas turėtu but pigesnis.
Padangos ir ratlankiai Apie padangas nekalbėsiu manau visi supranta kaip atrodo sudilusi padanga.Ratlankiai būna irgi skilę ar įtrūkę,dažniausia problema kada yra ratas linkęs, dauguma neatkreipia dėmesio į tai.
Žemiau parodytoje foto parodyta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Balandžio 2 16:59 redagavo NkT 2014 balandžio 2 22:13
Narys
900cc *****
#2    

Pradziai neblogai. Kazkurioj temoj buvo irgi panasus sarasas. Gal kas papildis. As ne ekspertas. Kas supranta galetu papildyti dar keliais klausimais: grandines/zvaigzdziu bukle, remo geometrija, sakes tiesumas, vairo laisvumas/perverzimas. Pagal kokius pozymius imanoma nustatyti tikra rida, pvz gal pagal stabdziu disku nudilimo lygi. Kaip draugas sako "i varikli neilysi", bet gal kazkokie pozymiai yra, kad motoras i pabaiga? Geriausia butu sukurti kokia atmintine. Atsispausdini. Eini aplink moca, skaitai pagal sarasa, dedi varneles ant patikrintu punktu. Vaziuojant ziureti moca, daznai pagalvoji, i ka reik atkreipti demesi, bet stovint salia moco, puse pamirsti. Tik namo parsivezes pamatai, tas nuluzes, anas neveikia, cia kreiva ir t.t. (aisq, profesionalam turbut tokiu dalyku nepasitaiko).
2014 Balandžio 2 17:15
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#3    

Gerai chebra duokit laiko gal spesiu supildysiu viska paaiskinsiu.. :) As uz Tai kad nebebutu taip lengva isiuliti metalo lauza Motomanui :) kuria db pilna autog..... :(
2014 Balandžio 2 17:19
Narys
400cc ***
#4    

vienas is tikrai butinu dalyku ka verta pasiziureti pries perkant tai grupes bukle, aisku pagal konkretu modeli svarba + - bet svarbu, o ir kompresija pasimatuoti tikrai normalus pardavejas nepriestaraus, ir koprensiometro atsivezimas problemu nesukels.
kitas labai svarbus dalykas perkant pvz su variklio defektu t.y. nevaziuojanti, daznas atvejis kai isdilus cilindrui kad sukelti kompresija ipilama tepalo i degimo kamera, sukant varikli tikrai jauciasi kompresija bet issukus zvake pasimato tepalas.
taippat nepakenktu ir pacias zvakes paziureti, jos isduoda misinio kokybe, pvz jei ipurskimas turi problemu tai zvakes tai isduoda.
paskymas "turesi akuma pasikrauti" reiskia kad turesi akuma nusipirkti ;)
2014 Balandžio 2 17:38
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: tadasas99
vienas is tikrai butinu dalyku ka verta pasiziureti pries perkant tai grupes bukle, aisku pagal konkretu modeli svarba + - bet svarbu, o ir kompresija pasimatuoti tikrai normalus pardavejas nepriestaraus, ir koprensiometro atsivezimas problemu nesukels.
kitas labai svarbus dalykas perkant pvz su variklio defektu t.y. nevaziuojanti, daznas atvejis kai isdilus cilindrui kad sukelti kompresija ipilama tepalo i degimo kamera, sukant varikli tikrai jauciasi kompresija bet issukus zvake pasimato tepalas.
taippat nepakenktu ir pacias zvakes paziureti, jos isduoda misinio kokybe, pvz jei ipurskimas turi problemu tai zvakes tai isduoda.
paskymas "turesi akuma pasikrauti" reiskia kad turesi akuma nusipirkti ;)


Visu pirma is 100/3 turi tokius matuoklius ir nekekvienas tures salygu atsivesti,o kam isvis pirkti motocikla jai jis jau su defektu?jaigu vienas defektas yra tada dar atsiras priedu nes kaskas sukele defekta,blogas eksplotavimas arba nepriziurejimas.Ir tarkim perki motocikla tikrai tau niekas neleis imt plastmasiu ir eit ziuret kaip atrodo zvakes ir kt.Pagal jusu poreiki perkant naudota motocikla jis turi butu naujas manau tokiu nera yra tik salonuose,pagrindus parasiau o zvakes,akumai,telapo keitimas ir kitos smulkmenos yra motociklo prieziura :) Ne karve kainuoja :)
2014 Balandžio 2 17:58 redagavo NkT 2014 balandžio 2 18:00
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#6    

Siulau paimti koki Manualini patikros klausimyna ir prie kiekvieno punkto prideti komentus - svarbiausias vietas. Taip butu sistematiskiau
2014 Balandžio 2 18:11 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
600cc ****
#7   +4  

Už pastangas 10 - už rezultatą - 3... Pradžiai bent kalbą pataisyt - spell check'as jau praeitam amžiuj atsirado... O ir šiaip perliukų yra ne vienas...
2014 Balandžio 2 18:41
Narys
900cc *****
#8   +1  

TomasJ, kritikuoti visi mokam. Geriau pataisom/papildom vieni kitu pasisakymus, jei matom, kad kazkas netaip ar truksta. Gal po kazkiek laiko "gims" geras sarasas nuo a iki z. Man asmeniskai, labai patinka, kad idetos nuotraukas. Ne visi ekspertai esam. Pvz pasakymas patikrink grandine ir zvaigzdes. Ateisiu, paziuresiu kad yra, vadinasi viskas gerai? O jei yra aprasymas, kaip patikrinti ir jei dar nuotraukos geros ir sudevetos grandines/zvaigzdziu, tada dauguma gales ivertinti bukle. Lygiai tas pats, patikrink kompresija. Kitas net nesupranta, kas tas yra. Todel labai gerai, jeigu butu ir aprasymas, kaip tai daroma.
2014 Balandžio 2 19:22 redagavo iXsas 2014 balandžio 2 19:26
Narys
400cc ***
#9   +1  

Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: tadasas99
vienas is tikrai butinu dalyku ka verta pasiziureti pries perkant tai grupes bukle, aisku pagal konkretu modeli svarba + - bet svarbu, o ir kompresija pasimatuoti tikrai normalus pardavejas nepriestaraus, ir koprensiometro atsivezimas problemu nesukels.
kitas labai svarbus dalykas perkant pvz su variklio defektu t.y. nevaziuojanti, daznas atvejis kai isdilus cilindrui kad sukelti kompresija ipilama tepalo i degimo kamera, sukant varikli tikrai jauciasi kompresija bet issukus zvake pasimato tepalas.
taippat nepakenktu ir pacias zvakes paziureti, jos isduoda misinio kokybe, pvz jei ipurskimas turi problemu tai zvakes tai isduoda.
paskymas "turesi akuma pasikrauti" reiskia kad turesi akuma nusipirkti ;)


Visu pirma is 100/3 turi tokius matuoklius ir nekekvienas tures salygu atsivesti,o kam isvis pirkti motocikla jai jis jau su defektu?jaigu vienas defektas yra tada dar atsiras priedu nes kaskas sukele defekta,blogas eksplotavimas arba nepriziurejimas.Ir tarkim perki motocikla tikrai tau niekas neleis imt plastmasiu ir eit ziuret kaip atrodo zvakes ir kt.Pagal jusu poreiki perkant naudota motocikla jis turi butu naujas manau tokiu nera yra tik salonuose,pagrindus parasiau o zvakes,akumai,telapo keitimas ir kitos smulkmenos yra motociklo prieziura :) Ne karve kainuoja :)


pirma: tai cia kalbama apie MOTO ar tik apie britvas ir enduro, t.y. ar visi motociklu cilindrai plastmasem aprengti?
antra: visko buna, viska perka, kaikurie del ivairiu priezasciu perka ir su defektais.
trecia: tamsta pats sau priestaraujate, pirma sakote kam pirkti jei turi defekta (perdegusi lempute irgi defektas) o veliau mane kritikuojate kad bandau motociklo variklio bukle nustatineti, t.y. bandau aiskintis koki defektai.
ketvirta: as apie zvakes nusidevejima nekalbejau, as kalbejau apie tai ka gali zvake isduoti apie varikli.
ir penkta: jei perki uz 500lt tai pries vaziuodamas pirkti galbut ir pagailesi 40-60lt kompresiometrui, bet jei ruosiesi isleisti tarkim 5k ar daugiau, tai jei negausi is ko pasiskolinti tai nusipirksi

t.y. mano galva tai visai normalus ir suprantami punktai kurios pirkejas turi teise pasiziureti, jei nesutinki tai nereikia vaidinti gudresnio o mano patarimais nesivadovauk...
2014 Balandžio 2 19:31 redagavo tadasas99 2014 balandžio 2 19:38
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#10    

Su laiku sutvarkysiu tikrai sita tema,nekritikuoju tu teisus aisku skirias ka pirksi uz 500lt ar 5k :) ir ar isleist dar kelis lt papildomai kad zinutom daugiau apie perkama daikta.
2014 Balandžio 2 19:52
Narys
400cc ***
#11    

Citata:
Cituoju: iXsas
Lygiai tas pats, patikrink kompresija. Kitas net nesupranta, kas tas yra. Todel labai gerai, jeigu butu ir aprasymas, kaip tai daroma.


as staripsnio nerasau, as tik norejau mincu autoriui pasiulyti, bet.

kompresiometras isisuka vietoj zvakes, kompresiometras tai monometras su atbuliniu voztuvu, slangute ir sriegiu isukti vietoj zvakes, voztuvas reikalingas tam kad rodykle nenukristu tik atsidarius ismetimo voztuvui at 2t stumokliui pradejus leistis zemyn, nu cia ne apie tai, cia apie matavima, o matuoti paprasta, sukat variklio velena (starteris kojele ar stuminas nesvarbu) kol rodykle nustoja kilti, tas rezultatas ir bus variklio kompresija, ne vienas vertimas ne du bet ta riba kuomet jau nebepajegia daugiau sukelti spaudimo, kokia turetu buti konkretaus variklio kompresija as nepasakysiu, tik is menkos patirties galiu pasakyti jei 7bar tai variklis jau kaip reikiant pavarges, 9 bar galvociau normalu, nors kazkur kazka girdejau lygtai 4t bendzinas ir 11ispaudzia, taip kad sita arba patys aiskinkites arba kazkas gal papildys

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


video nesimato gazo sklendes atidarymo, bet cia jos ir nera, kolektorius nuimtas.
http://www.youtube.com/watch?v=Qru5WvZE1Kc
 
2014 Balandžio 2 19:55 redagavo tadasas99 2014 balandžio 2 20:03
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: tadasas99
Citata:
Cituoju: iXsas
Lygiai tas pats, patikrink kompresija. Kitas net nesupranta, kas tas yra. Todel labai gerai, jeigu butu ir aprasymas, kaip tai daroma.


as staripsnio nerasau, as tik norejau mincu autoriui pasiulyti, bet.

kompresiometras isisuka vietoj zvakes, kompresiometras tai monometras su atbuliniu voztuvu, slangute ir sriegiu isukti vietoj zvakes, voztuvas reikalingas tam kad rodykle nenukristu tik atsidarius ismetimo voztuvui at 2t stumokliui pradejus leistis zemyn, nu cia ne apie tai, cia apie matavima, o matuoti paprasta, sukat variklio velena (starteris kojele ar stuminas nesvarbu) kol rodykle nustoja kilti, tas rezultatas ir bus variklio kompresija, ne vienas vertimas ne du bet ta riba kuomet jau nebepajegia daugiau sukelti spaudimo, kokia turetu buti konkretaus variklio kompresija as nepasakysiu, tik is menkos patirties galiu pasakyti jei 7bar tai variklis jau kaip reikiant pavarges, 9 bar galvociau normalu, nors kazkur kazka girdejau lygtai 4t bendzinas ir 11ispaudzia, taip kad sita arba patys aiskinkites arba kazkas gal papildys

As tai suprantu tu visiskai teisus,papildysiu ir sutvarkysiu eiliskuma dar nesu surases puse..galvojau kad viens du ir viskas,bet pasirodo yra darbo kol isdestysiu :) na aciu uz minti ikelsiu ir isdestysiu ir kitus varijantus :)
2014 Balandžio 2 20:01
Narys
400cc ***
#13    

nu nesikisiu daugiau, tik dar viena patebejima turiu.

kai jau turesi daugmaz visa sarasa surases nuo A iki Z siulau apacioje straipsnio pamineti, kad taip tikrinamas ne naujas o naudotas motociklas, ir nereikia is naudoto tiketis naujo daigto, kazkiek kazkokiu defektu visi naudoti turi, ypac parduodami, tik siti punktai padeda nustatyti motociklo realia bukle, tuomet rekia vertinti kainos ir bukles santyki ir spresti ar jis pirkejui priimtinas, o ne issidirbineti is pardavejo, kad paskui neatsirastu kruva gudruciu
2014 Balandžio 2 20:17
Narys
600cc ****
#14   +3  

Protingą minimumą buvo surašę mune23 ir deuce... O čia labiau profanų blevyzgos...
2014 Balandžio 2 21:17
Optimistas
800cc *****
Avataras
#15   -2  

Skaitau ir galvoju, kaip galima skiesti variklį? Turbūt prieš tai reikia ištirpinti?

Ridų aiškiai prisižiūrėjęs nuo motociklų su 3 kartus apsisukusiu odometru. Arba jas matęs tik autopliuse.

Dar įdomu, kodėl siūlo pirmiau pasivažinėt, po to tikrint stabdžius...

Apibendrinimas: eilinis beraštis.
2014 Balandžio 2 22:07 redagavo baubas! 2014 balandžio 2 22:07
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: baubas!
Skaitau ir galvoju, kaip galima skiesti variklį? Turbūt prieš tai reikia ištirpinti?

Ridų aiškiai prisižiūrėjęs nuo motociklų su 3 kartus apsisukusiu odometru. Arba jas matęs tik autopliuse.

Dar įdomu, kodėl siūlo pirmiau pasivažinėt, po to tikrint stabdžius...

Apibendrinimas: eilinis beraštis.

Ar visi čia tokie kuriems labai jau žodžiai kliūva?Visu pirma kad jau jūs raštingąsis kur naudojamas jūsų parašytas žodis ODOMETRU?
Motociklas ne mašina nuo salono pradžios nusipirk moto pravažiuosi nors 40 tūkst ir pasakysi per ta laiką kiek kaladėlių pakeitei ir kiek diskai sudilę.
Jeigu butu atsisukę spidometrai po 3 kartus, tada ir būtu likę tik spidometrai.
Gi parašyta, kad temą sutvarkysiu.
2014 Balandžio 2 22:21 redagavo NkT 2014 balandžio 2 22:22
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#17   +3  

Reikejo pirma normaliai parasyt ir tada deti, o ne paskui sutvarkysiu. Nebutu tiek bereikalingu komentaru ir nervu paciam nekainuotu.
2014 Balandžio 2 22:41 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: Nordas
Reikejo pirma normaliai parasyt ir tada deti, o ne paskui sutvarkysiu. Nebutu tiek bereikalingu komentaru ir nervu paciam nekainuotu.

Na kitą temą kai kokia nors kursiu, žinosiu .. .
2014 Balandžio 2 22:46
Narys
250cc **
Avataras
#19   +2  

Žmogus rašo, kuria, deda info, nuotraukas, o jūs čia kritikuojat... Dedu like'ą už pastangas, šauni forumo tema. Neklysta tik tie, kas nieko nedaro.
2014 Balandžio 2 23:04
Narys
600cc ****
Avataras
#20   +1  

Pries išsukant žvakes reikia išpūsti kompresosiumi visą smelį is angų. Nes po tokių matavimų kompresijos tikrai gali nebelikti.
2014 Balandžio 3 01:20
Krapštukas
1100cc *****
#21    

Del disku, kiek teko dometis, jie iprastai nusibaigia ties 80k km. Pirkau motocikla su 92t km, tai diskai buvo nesenai keisti, kaip nauji.
Aisku tai priklauso ir ar vazinejama mieste, ar greitkely.

Del kompresijos matavimo, tai sitas tinka nebent 2T ar mazesniems motociklams, nes daznam 4 cilindru motociklui, kad prieit iki zvakiu, kelias valandas gali tekt pasikrapstyt.
2014 Balandžio 3 01:47
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Nordas
Reikejo pirma normaliai parasyt ir tada deti, o ne paskui sutvarkysiu. Nebutu tiek bereikalingu komentaru ir nervu paciam nekainuotu.

Na kitą temą kai kokia nors kursiu, žinosiu .. .


Taip tema gera kuriu jau yra prikurta ne viena, patarimai tikrai verti demesio, bent kiek skaiciau pradzioje : D. Nes nemegstu tokiu sudarankiu kurie daro darba nuo kito galo :D . Kas liecia lauzu pirkima, ne vienam esu padejes uz pinigus paziuret moca ir tik keli atsisake savo pirkinio, visi kiti susimokeje uz konsultacija sekmingai nusipirko mano nerekomenduota pirkti moto i paskui bande daryti is jo normalu :D . Vieniem sekesi labiau,kitiem maziau :) .
Kaip kazkas minejo padetu tik sarasas kuri atsispausdini ir eini aplink moca dedamas varneles,arba minusus. Kuo daugiau minusu - tuo mocas labiau vertas demesio.
2014 Balandžio 3 06:59 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Narys
400cc ***
#23   +1  

Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: baubas!
Skaitau ir galvoju, kaip galima skiesti variklį? Turbūt prieš tai reikia ištirpinti?

Ridų aiškiai prisižiūrėjęs nuo motociklų su 3 kartus apsisukusiu odometru. Arba jas matęs tik autopliuse.

Dar įdomu, kodėl siūlo pirmiau pasivažinėt, po to tikrint stabdžius...

Apibendrinimas: eilinis beraštis.

Ar visi čia tokie kuriems labai jau žodžiai kliūva?Visu pirma kad jau jūs raštingąsis kur naudojamas jūsų parašytas žodis ODOMETRU?
Motociklas ne mašina nuo salono pradžios nusipirk moto pravažiuosi nors 40 tūkst ir pasakysi per ta laiką kiek kaladėlių pakeitei ir kiek diskai sudilę.
Jeigu butu atsisukę spidometrai po 3 kartus, tada ir būtu likę tik spidometrai.
Gi parašyta, kad temą sutvarkysiu.


forume galioja tendencija, kuo nario profilyje daugiau CC tuo maziau nario postuose tolerancijos. Matomai nuo sedejimo forume tampama gudruciais

p.s. kurioje vietoje autorius minejo kad kalba tik konkreciai apie jusu (komentuojanciuju) turima motocikla, as galvojau kad kalbama aplamai apie visus, tiek mazalitrazius, tiek apie 2t tiek 4t, galu gale keturratis irgo motociklas, gal tik i senove neziurima

krc: motomanai - you did it again!
2014 Balandžio 3 07:45 redagavo tadasas99 2014 balandžio 3 08:13
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#24   +2  

Stabdžių kaladėles reikia keisti kai lieka 5mm????? :)
Tada aš matyt perku jau išmestas :)
2014 Balandžio 3 07:48
Optimistas
800cc *****
Avataras
#25   +1  

Citata:
Cituoju: NkT
Ar visi čia tokie kuriems labai jau žodžiai kliūva?Visu pirma kad jau jūs raštingąsis kur naudojamas jūsų parašytas žodis ODOMETRU?
Motociklas ne mašina nuo salono pradžios nusipirk moto pravažiuosi nors 40 tūkst ir pasakysi per ta laiką kiek kaladėlių pakeitei ir kiek diskai sudilę.
Jeigu butu atsisukę spidometrai po 3 kartus, tada ir būtu likę tik spidometrai.

Spidometras rodo greitį. Odometras rodo nuvažiuotą atstumą. Jei dar kyla klausimų dėl termino, pavartyk tarptautinių žodžių žodyną.

Kitas dalykas - prižiūrimai transporto priemonei (ratų skaičius nesvarbus) 100000 km tikrai nėra riba. Pavyzdys: https://www.youtube.com/watch?v=IZUTfpw8NUM
 
2014 Balandžio 3 07:58
Narys
400cc ***
#26    

nesivargink, yra zmoniu kurie tiesiog netiki pasakomis apie odometro atsukinejima, ir tu zmoniu neitikinsi ;)
2014 Balandžio 3 08:18
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#27   +1  

na jo, keisti stabdziu kaldeles 5mm (naujas) ir deti samadielkas is kamazo feredo padarytas kad butu storesnes uz naujas, matuoti kompresija.. . Jau matau kaip atvaziuoja gudrociai ir nieko nesuprasdami bando sportbaikui pvz 929firebladei iskukinet zvakes, viska sulauzo,ir jai pavyksta issukt zvakes(kas tokiem meistram neimanoma)dar pribarsto slako i cilindrus(kaip kolegos minejo, nes aprasyme nebuvo nieko api jo pasalinima ir gresme)..... Na nebesapnuokim gal, nes tikrai nieks neduos puikiai veikiancio motociklo kam pakliuvo ardyti, o ardyti daugumai motu tikrai laaabai daug reikia kad prieeiti. Ir spoilerio tarpas 2pirstai. Tai irgi puse geru motociklu bus nurasyti kaip kreivi, nes tas tarpas skiriasi visiems motams.Zodziu tema nieko naujo, yra jau analogai, tik cia foto ideta kaip atrodo truke remai, tai ju pilna ir taip ir visi supranta kad trukimas is gamyklos negalimas taigi defektas. Tam atskiros temos nereik. Visa kita dubliojasi tik su klaidinanciom nesamonem. tema nereikalinga.
2014 Balandžio 3 08:59 redagavo mune23 2014 balandžio 3 10:39 Mune
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17