Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » 2015 Bolt C Spec – naujas Yamaha cafe racer‘is

| 2014-11-22 Dellamorte | 9/7794 žinut.
 

 
Vos prieš metus pradėtas gaminti Yamaha vidutinio dydžio kruizeris Bolt, regis, pateisino gamintojų viltis – įkvėptas sėkmingų pardavimų japonų koncerno amerikietiškasis padalinys Star Motorcycles pristatė naują „varžto“ modifikaciją C Spec.

Kaip galima numanyti, raidė „C“ modelio pavadinime simbolizuoja ne ką kitą, kaip sąvoką „cafe racer“ (6-ojo dešimtmečio britų sportinius motociklus mėgdžiojantis stilius). O tai reiškia, kad Yamaha nutarė nepraleisti galimybės pasinaudoti vis dar neblėstančia „kafų“ mada ir be didelių investicijų iš to išspausti kuo daugiau naudos.

Kas gi naujo C Spec modifikacijoje?

Be naujų dažymo schemų į akis pirmiausia krinta galinės sėdynės ir jos dangčio forma. Būtent šie elementai ir kuria specifinį ir lengvai atpažįstamą „cafe racer“ siluetą. Beje, metalinis sėdynės gaubtas neatlieka jokios realios funkcijos (nors estetika – irgi funkcija), tačiau yra lengvai nuimamas. Pastebėtina ir tai, kad šiame modelyje neliko daug kam užkliuvusio tarpo tarp benzino bako ir priekinės sėdynės.

Dėl link motociklo centro perkeltų pakojų radikaliai pasikeitė vairuotojo sėdėsena – kojas čia teks laikyti sulenktas per kelius. Standartinis kruizeriškas vairas buvo pakeistas clip-on tipo rankenomis. Kartu su jomis – ir veidrodėliai bei kai kurie jungikliai.

Bendras „varžto“ tūris paaukštėjo beveik 4 centimetrais: priekinė šakė pailgėjo 9 mm, spyruoklės – 6 mm. Šie pakeitimai bei sportiškesnės padangos leido 4 laipsniais padidinti ir motociklo posvyrio kampą – nuo 33 iki 37. Norintys taip pat gali papildomai užsisakyti padidintos eigos reguliuojamus galinius amortizatorius.

Jokių pakeitimų variklyje ar greičių dėžėje gamintojai neatliko. Tad į šį modelį bus montuojamas gerai pažįstamas 942 cc darbinio tūrio oru aušinamas V2 konfiguracijos motoras su kuro įpurškimo sistema ir 5 laipsnių mechanine greičių dėže. Judesį galiniam ratui perduos diržas.

Lietuvoje Yamaha XV Bolt C Spec tikriausiai kainuos panašiai kaip ir 2014 metų modeliai, t.y. apie 33 tūkstančius litų.

Be naujojo „kafo“ Yamaha 2015 metais ir toliau siūlys ankstesniąsias šio modelio modifikacijas XV950 Bolt ir XV950 Bolt R-Spec. Apie jas motomanai.lt puslapiuose jau rašiau pernai: http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.9773.html

Variklio tipas: 2 cilindrai, oru aušinamas, V formos keturtaktis, SOHC, 4 vožtuvai
Kubatūra: 942 cm³
Galia: 52.1 AG
Maksimali galia: 38.3 kW (52.1 Ag) prie 5,500 aps./min
Maksimalus sukimo momentas: 79.5 Nm (8.1 kg-m) prie 3,000 aps./min
Kuro sistema: Kuro įpurškimas
Uždegimo sistema: TCI
Starterio sistema: Elektrinis
Perdavimo sistema: 5-ių pavarų
Galutinis perdavimas: Diržas
Važiuoklė
Priekinės pakabos eiga: 135 mm
Galinės pakabos eiga: 110 mm
Priekiniai stabdžiai: Vienas diskas, Ø 298 mm
Galiniai stabdžiai: Vienas diskas, Ø 298 mm
Priekinis ratas: 100/90-19M/C 57H (Tubeless)
Galinis ratas: 150/80B16M/C 71H (Tubeless)
Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku): 251 kg
Kuro bako talpa: 12 L
Alyvos bako talpa: 4.3 L

http://www.youtube.com/watch?v=RJRHDChRtlw
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
1100cc *****
#2    

Nuotraukos visai nekazka, o vat video - isvaizda visai nieko (varyklis ir dirzas tai >>> kawos aujos). Dellamorte, kada pradesi nauju mocu review gyvus daryti? ;-)
2014 Lapkričio 22 15:14 redagavo Decoy 2014 lapkričio 22 15:15
Narys
500cc ***
Avataras
#3   -4 / +2  

Gamyklinis kibiras, kad ir kaip būtų bandoma jį pritraukt iki customo yra tiems, kurie neturi fantazijos arba turi pilnas kelnes baimės :)
Kaip bežiūrėtum tai vistiek yra tik vienas iš tūkstančių nuriedėjusių nuo konvejerio kibirų.
F**k the factory customizing :D
2014 Lapkričio 22 15:59 redagavo xv700 2014 lapkričio 22 16:00
Narys
600cc ****
Avataras
#4   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Dellamorte, kada pradesi nauju mocu review gyvus daryti? ;-)


Pradėti tai esu pradėjęs dar 2012 m., bet pratęsiu, matyt, tik kai sniegas nutirps :)
2014 Lapkričio 22 16:02 redagavo Dellamorte 2014 lapkričio 22 16:04
Narys
1000cc ******
Avataras
#5    

Na, kadangi jau yra trys rimtu specu komentarai, tai ar as savo nuomone apie dizaina pasakysiu- Sportsteris :D
2014 Lapkričio 22 16:32
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Nu kur jus čia matot bent lašą cafe-race'siškumo? Bobber'is? Gal. Bet ir tai labai labai prismerkus. O cafe... reiktų veikiau užsimerkt ir pradėt svajot. Sedėsena ne ta, geometrija ne ta. Su diržu ir tokia variklio specifikacija... Kruizinti gal. Lenktyniauti nuo kavinės iki kavinės ir atgal kol sugros daina, ne. Man atrodo pats autorius mados bangos bus pagautas
2014 Lapkričio 22 17:32
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#7    

Kokios degalu sanaudos?
2014 Lapkričio 22 21:02 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1100cc *****
#8   +1  

Citata:
Cituoju: xv700
Gamyklinis kibiras, kad ir kaip būtų bandoma jį pritraukt iki customo yra tiems, kurie neturi fantazijos arba turi pilnas kelnes baimės :)
Kaip bežiūrėtum tai vistiek yra tik vienas iš tūkstančių nuriedėjusių nuo konvejerio kibirų.
F**k the factory customizing :D


O prie ko cia kibiras? Kibiru galima pavadint toki, kuri meistras purvinom panagem prikustomaizines´(uz brangiai) isstume is garazo, bet tik ne japonu inzinerijos kurini.
2014 Lapkričio 22 21:39
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#9   -1 / +1  

paziurejus paskutiniu keliu metu ju kurinius atrodo, kad dizaineriai pigu grindu laka uosto. bolt kaip buvo 883 iron kopija, taip ir liks. ir nereik pasaku "japonai negenda" :)
2014 Lapkričio 22 21:53 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
600cc ****
Avataras
#10   +1  

nelabai sutikciau, nes pritaikant tokia logika gautusi kad 95% japonisku motociklu yra vienokios ar kitokios europietisku/amerikietisku motociklu kopijos.. yra rinkos kurios perka vienokius ar kitokius motociklus, o tada gamintojei savaip tuos motus interpretuoja, o meno pasaulyje interpretacija nera kopija ;)
2014 Lapkričio 23 15:18
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17