Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » OT: Kodėl tiek mažai motociklų su kardanais?

| 2006-08-18 mindazzz | 17/19689 žinut.
 
 


 
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#1    

OT: Kodėl tiek mažai motociklų su kardanais?

Uždiskutavom vakar su Tomuku ir Inferrno pas mani garaže, kas per biesas, kad tiek mažai motociklų su kardanu. Juk kelioniniam motociklui tai tik privalumas (ilgose kelionėse, kur yra baimė, kad gali trūkt grandinė).

Paimkit kad ir tuos pačius enduro-adventure-kelioninius motociklus (V-strom, Varadero), arba endurkes (Afrika, DR, KLR, XTZ..) - visi su grandinėm. Vienintelis BMW čia su savo GS kelioninių serija leidžia kardanus.

Kokie gali iškilt nesklandumai tokiuose modeliuose naudojant kardaną? Ar tai tiesiog per brangus malonumas? Paaiškinkit man kaipnors suprantamai ir logiškai (z)
2006 Rugpjūčio 18 09:21
Optimistas
900cc *****
Avataras
#2    

kazkodel visada isvaizdavau, kad kardanas - "sunkesnis" perdavimas ir reikalaujantis daugiau kuro sanaudu...? :V :V
2006 Rugpjūčio 18 09:30
Keliauninkas
500cc ***
#3    

Šiaip kelis kardanus, skirtingai nei grandinių komplektus, kelionėn gan sunku pasiimt būtų.
2006 Rugpjūčio 18 09:36 BMW R 1150 GS
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#4    

Todel kad grandine ira paprastas ir super patikimas dalykas,o jos eksplotacija irgi labai ilga,tad nafik tas papildomas keliu kilogramu svoris ir papildoma apkrova motorui? Turbut taip pagalvoje inzinieriai ir deda kardanus tik tokiems modeliams kurie skirti"tinginiams"
Gal galima butu suzinot nors viena grandines minusa apart to kad ja kartais reikia patept,tam tikslui sugaistant keles minutes? Tikriausiai tas minusu nebuvimas ir jos patikimumas(genealumas visad slypi paprastume)ir nulemia jos populiaruma.
Neisivaizduoju i kokia kelione reiktu isiruost,kad reiktu bijot,jog gera grandine nutruks? Daznai greiciau nei susidevi grandine(apie nutrukima nekalbu) reikia varikliui einamus remonto darbus atlikt,tad mano manymu didesne baime butu vaziuot su pavargusiu kardanini perdavima turinciu motu,nei grandinini,nes grandine galima pas bet koki ukininka pasikeist,o vat kardaniniui pabirus kelyje beliktu tik melstis.
2006 Rugpjūčio 18 09:49 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#5    

Na aš kaiptik neįsivaizduoju, kaip kardanas gali subyrėt (neskaitant vieno atvejo, kai Gorila per BSM2006 nudrožė kardano šlitsus :D ). Priežiūros kardanui kaip ir nereikia - kas tam tikrą laiką pakeiti tepalus ir viskas. O grandinė jau mačiau, kaip ne pas vieną veikėją barška, nukrenta :D (rocki, rocki..) ar nutrūksta. Suprantu, kad taip nebūtų, reikia priežiūros, bet ne visose situacijose yra reikiamą raktų trūkumams pašalinti. Suprantu, kad tai paprasta, patikima, bet mano pažiūrom, tai tikrai nėra patikimiau už kardaną. Gali būt kad klystu - pataisykit
2006 Rugpjūčio 18 09:56
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: mindazzz
Na aš kaiptik neįsivaizduoju, kaip kardanas gali subyrėt (neskaitant vieno atvejo, kai Gorila per BSM2006 nudrožė kardano šlitsus :D ). Priežiūros kardanui kaip ir nereikia - kas tam tikrą laiką pakeiti tepalus ir viskas. O grandinė jau mačiau, kaip ne pas vieną veikėją barška, nukrenta :D (rocki, rocki..) ar nutrūksta. Suprantu, kad taip nebūtų, reikia priežiūros, bet ne visose situacijose yra reikiamą raktų trūkumams pašalinti. Suprantu, kad tai paprasta, patikima, bet mano pažiūrom, tai tikrai nėra patikimiau už kardaną. Gali būt kad klystu - pataisykit

Na tas patikimiau,nepatikimiau-tai kaip pasakius.Zimoma su kardanu be prieziuros galima ilgiau vaziuot,nei su vienu grandines komplektu,bet jai karadna uzdet ant R1 ir duot toki mota kokiam stunteriau pakilnot ant vieno,tai manau kardano privalumai pasibaigtu nepraejus nei valandai,o gal net ir kelioms minutems.
Kas del grandines,tai su nauja grandine,mano naudojimu(nekilnoju ir kitokiais budais jos nevandalinu) nuvaziavau 5000km su 2 tepimais ir ne karto dar netempiau,o ji dar ne trupucio neatsileido,taigi manau kad pirma tempima darysiu ne greiciau kaip po 7000-10000km.Taigi zinant kad grandine laiko 4-5 tempimus gausis min apie 30000km. Tad i koki kruiza reiktu leistis kad nutruktu grandine,nes ji truksta tik kai ji jau buna senai uz tempimo galimybiu ribos ir tt.O kad kardanas nepatikimas dideliems kruvimas byloja sportas.Kardanas ira ponu ismislas ir tiktai,nes priziurima grandine tarnauja pakankamai ilgai ir laiko nerealius kruvius,o kardanus nusuka net kruizeriai ;) Zinoma nesakau kad jis blogai,bet nera blogai ir grandine.
Kiekvienam savas naudotojas ir paskirtis.Bet kardanas dar ilgai negales atstot grandines,o kardana atstot gali bet kas,net ir gumos gabalas-dirzas.
Beje nereiktu maisyt patikimumo ir ilgaamziskumo-cia kardanas lyderis,bet zinant kiek kainuoja grandinine pavara ir kardanine ir kiek zmogus nuvaziuoja km su vienu motu,tai manau gautusi kelis kartus pigiau eksplotuot grandinini mota.Gal kas pasakys kad tai ne tiesa,nes grandininiam reikia purkst tepalo,atejus laikui pasikeist grandine,o karadaniniam tik ipilt kapeikas kainuojancio tepliuo? Bet nereikia pamirst,kad perkant mota,i jo kaina buna iskaiciuota kardanines pavaros kaina,taigi uz ja sumokame tiek,kad grandineiniam iseiti koki 10-30 komplektu grandiniu su zvaigzdem,o tiek viena mota eksplotuoja tik vienetai zmoniu.
2006 Rugpjūčio 18 10:21 Mune
Narys
400cc ***
Avataras
#7    

Šiaip kardanas patikimesnis daiktas, "zero level maintenance", kitaip negu grandinė. Bent jau kelioniniai ir čioperiai su grandine yra "pigesni" (Čia yra įdomių aprašymų:
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/motorcycle_road_test_finder/
), nei su kardanu. Spėju kad grandinės perdavimas yra greitesnis, lengvesnis ir esant poreikiui gali žvaigždes pakaitaliot, kas aktualu sportiniams, iš kur ir atėjo grandinės.
2006 Rugpjūčio 18 11:50
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#8    

Iš mechanikos kurso :)

Grandinės privalumai:
1)Nėra praslydimo, pastovus perdavimo sk.
2)Galima perduoti didelius galingumus
3)Mažas slėgis į atramas ir velenus
4)Didelis naudingumo koficientas 0,95...0,98

Grandinės trūkumai:
1) Dirba triukšmingai
2) Dyla šarnyrai ir keičiasi žingsnis
3) Dažnai reikia tepti, reguliuoti
4) Ašys turi stovėti kaip imanoma lygiagrečiau


Kardano privalumai:
1)Nėra praslydimo, pastovus perdavimo sk.
2)Galima perduoti didelius galingumus
3)Didelis naudingumo koficientas
4)Apsaugotas nuo neigiamo aplinkos poveikio
4)Ilgaamžis
5)Paprasta eksploatacija

Kardano trūkumai:
1) Nedidelis perdavimo skaičius
2) Kai dideli greičiai ir netiksli gamyba dirba triukšmingai
3) Tikslus surinkimas, brangi gamyba


Išvada. Kardanas geriau bet brangiau ir ekstremalesnėmis sąlygomis laužyti jo nepatartina :)
Todėl ir kiša į didesnius asfaltinius tourerius kardaną o į truputį aukštesnius ir lengvesnius lenciūgą (Išskyrus BMW GS'ą. Jei jau nusipirkai BMW tai pinigų pakaks išsikviesti ir tech. tarnybai. Logiška, BMW juk parduoda maksimalų komfortą ir švarias rankas už didesnius pinigus. :) )
2006 Rugpjūčio 18 13:02
Narys
400cc ***
Avataras
#9    

exactly.
2006 Rugpjūčio 18 13:38
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#10    

be tomuko paminetu kardanas turi dar pora trukumu - stagiai didinant ar mazinant (stabdant varikliu) greiti vercia motocikla i sona, be to yra kur kas sunkesnis nei grandine, to del netinka lengviem sportiniams motociklams su galingais varikliais. Streetai ir enduro yra motociklu kategorija gana jautri kainai, del to taip pat grandine yra tinkamesnis pasirinkimas. Na o kruizeriuose beveik visuose naudojamas kardanas, isskyrus pacius maziausius ir pigiausius (ir HD - jie naudoja dirza)
2006 Rugpjūčio 18 15:40
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#11    

tomukas, pyk nepyk bet pas tave sviestas sviestuotas :D
kardano pagrindinis minusas kodel jo nenaudoja motocikluose tai sudetingos galines pakabos reikalavimai, ta supras pavazineto kardaninio motociklo seimininkas posukije pabandes imesti zemesni begi ir varikliu stabdudamas guldyti moca..... pagulejes ant asfalto prades ieskoti priezasciu kodel "atsigule" :D
nu ir kitos smulkmenos tokios kaip kad kardano perdavimas i reduktoriu kurio gamyba ir aptarnavimas yra 10x sudetingesnis nei grandines. trintis kardano+reduktoriaus yra labai didele ;) !!! inertine mase mazgo irgi dyydele(kas liecia performance pakabos),
bet esmiu esme yra "efektas" kai reduktorius imetus zemesni begi ar stabdant varikliu atplesia rata nuo asfalto galini ;)
:-] :-] :-]
2006 Rugpjūčio 18 22:41 Motociklu Remontas
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Ziurke
bet esmiu esme yra "efektas" kai reduktorius imetus zemesni begi ar stabdant varikliu atplesia rata nuo asfalto galini ;)
:-] :-] :-]


Ok. Supratau. Stabdanat pavara kardanas kelia galinį ratą. Kaip tuomet BMW šį "efektą" išsprendė? Kiek mačiau pas juos kardanas ne tik sunkiasvoriuose naudojamas. Tiesa matosi kažkokia traukė po velenu... gal ji tam efekto mažinimui ir reikalinga?

P.S. niekad neturėjau motociklo varomo kard. velenu todėl sviestas yra pacituotas iš mechanikos kurso užrašų (tiksliau šperų).
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 19 00:11
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Tomukas
P.S. niekad neturėjau motociklo varomo kard. velenu todėl sviestas yra pacituotas iš mechanikos kurso užrašų (tiksliau šperų). Grandinės trūkumai:
1) Dirba triukšmingai
2) Dyla šarnyrai ir keičiasi žingsnis
3) Dažnai reikia tepti, reguliuoti
4) Ašys turi stovėti kaip imanoma lygiagrečiau



1 to triuksmo garsas tik teorinis
2 dyla viskas pasaulyje
3 tepti reiki daznai,bet regulioti tikrai ne
4 visur reikia tikslumo.
Taigi tie mechanikos kurso uzrasai buvo tikriausiai daryti tarybiniais laikais,nes dabartinems grandinems ir motociklams punktai 2,3,4 visiskai netinka,nes
2 tas dylimas nera greitas ir pigiai ir paprastai remontuojamas.
3 reguliuojasi labai retai nes dabartines grandines lyginant su ruskiu laikais labai ilgaamzes(zinoma su teisinga prieziura ir teisingu pasirinkimu,nes ne vien zingsnis turi atitikt)
4 Taip seniau reikdavo paburt kad idealai tiksliai pastatyt rata,o dabartiniuose motose ira ant sakes liniuotes,tad net paskutinis zioplys sugebetu pasistatyt tiesiai,o zinant kad siuolaikines grandines labai retai tempiamos,tai viena,du kartus metuose ja gali patempt paskutiniam ziopliui ir servizas,juolab kai tai kapeikas kainuoja.

O BMW nieko neisprende,paprasciausai tas efektas nera ant tiek stipriai jauciamas tai nieks ir nesigylina, o jai nori gilintis, tai ima mota su grandine ir nesuga galvos del to efekto.
2006 Rugpjūčio 19 10:51 Mune
Optimistas
900cc *****
Avataras
#14    

Teko vaziuoti su BMW kardaniniu :O aciu uz toki malonuma (z) tas zeminimas pavaru, o panasiai ir kelimas - kosmaras, nesioja ta moca po visa kelia, sikna sokineja, ratas blokuojasi... krc... gaidziu gaidys :D nebent vaziuot su tokiu tik kefyrams, kur per miesta "lekia" 40-50 km/h ir pagreitis - 3km/h :-] zodziu - Pizonams ;)
2006 Rugpjūčio 19 11:25
Auksarankis
600cc ****
Avataras
#15    

o gal kaip tik įdomiau kai pripranti tas nešiojimas ir t.t.

kažkaip tyliai aš svajoju apie R1150GS`ą,tegu tik kainos dar truputi sulietuvėja ir tikiuosi toks stovės garaže :D ...naturlich su kardanu :P
2006 Rugpjūčio 19 12:28 Kawasaki Brute Force 750 4x4i
Juodulys
600cc ****
Avataras
#16    

reziumuoti galima taip: grandinę naudoja kur reikia gero performaso ir nedidelės masės beigi kainos, o kardaną - iš esmės kai reikia "švarių" rankų, o visa kita px. :) dėl to su kardanais važinėja beveik vien tik kruizeriai - ramaus važiavimo motociklai, ir visus tuos plaukiojimus galima pajausti tik labai rimtai užspaudus rankeną (arba aršiai žeminamt pavaras ant šlapio senamiesčio grindinio :)
2006 Rugpjūčio 23 15:15
Narys
250cc **
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: mindazzz
Na aš kaiptik neįsivaizduoju, kaip kardanas gali subyrėt (neskaitant vieno atvejo, kai Gorila per BSM2006 nudrožė kardano šlitsus :D ). Priežiūros kardanui kaip ir nereikia - kas tam tikrą laiką pakeiti tepalus ir viskas. O grandinė jau mačiau, kaip ne pas vieną veikėją barška, nukrenta :D (rocki, rocki..) ar nutrūksta. Suprantu, kad taip nebūtų, reikia priežiūros, bet ne visose situacijose yra reikiamą raktų trūkumams pašalinti. Suprantu, kad tai paprasta, patikima, bet mano pažiūrom, tai tikrai nėra patikimiau už kardaną. Gali būt kad klystu - pataisykit

Na tas patikimiau,nepatikimiau-tai kaip pasakius.
....
Kas del grandines,tai su nauja grandine,mano naudojimu(nekilnoju ir kitokiais budais jos nevandalinu) nuvaziavau 5000km su 2 tepimais ir ne karto dar netempiau,o ji dar ne trupucio neatsileido,taigi manau kad pirma tempima darysiu ne greiciau kaip po 7000-10000km.Taigi zinant kad grandine laiko 4-5 tempimus gausis min apie 30000km.
....


Tema sena, bet klausimas turbūt aktualus per amžius: kaip pasiekti tokių puikių rezultatų? :)
Kas 2500 km tepti atrodo ganėtinai fantastiška, taigi, jei ne paslaptis, kokį tamsta tepalą vartojat? Koks įtempimas? Pagal specifikacijas ar kažkas iš patyrimo?

Tikslumo dėlei gal reiktų įvardinti ir konkrečią grandinę.
2007 Gegužės 3 14:50
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#18    

klausk ne kokį tepalą naudoja, o kaip važinėja ir apskritai mocą prižiūri :) jis prieš važiuodamas pereina ir asfaltą drėgnu skudurėliu nusivalo :-]
2007 Gegužės 3 15:45 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
1000cc ******
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: Suzis
Teko vaziuoti su BMW kardaniniu krc... gaidziu gaidys


Negi sitas grazuolis turi tokiu trukumu?! :O
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Gegužės 3 15:57
Narys
250cc **
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: SAR
klausk ne kokį tepalą naudoja, o kaip važinėja ir apskritai mocą prižiūri :) jis prieš važiuodamas pereina ir asfaltą drėgnu skudurėliu nusivalo :-]


Aš neseniai palikau ~400 už perdavimo komplektą, tai, tiesą sakant, esu pasirengęs ir siurbliu nusiurbt : ))

Visad maniau, kad pertept neįmanoma - geriau daugiau, nei kad per mažai. Bet pasirodo kitos metodikos esama : )

Beje, maniškiame manuale 300 km berods rekomenduojamas tepimo intervalas, o pačios cepos instrukcijoje - 250 (520 O-Ring).
2007 Gegužės 3 16:22
Krapštukas
400cc ***
#21    

Na ir aš buvau vežamas su BMW 1100 RS, kurio perdavimas taip pat kardaninis, tai viskas norma, isibegejimas, važevimas... nebuvo jokių metymų, su pavarų perjunginėjimu irgi nesijautė jokiu nesamoniu. (+)
Aišku, viena yra būti vežamam, kita pačiam valdyti moca. (v)
2007 Gegužės 3 19:19 Donatas Yamaha RD 125 LC , 1983m.
"Greitis veža tol, kol neveža greitoji"
Auksarankis
900cc *****
#22    

be jau isvardintu,dar kelios priezastys,ypac kas liecia sport baikus:
1.svoris.
2.kardanas suvalgo 7 ir daugiau procentu galios
2007 Gegužės 3 21:15
Narys
1000cc ******
Avataras
#23    

Aš aišku persiprašau už nuotraukų dydį, bet kažkas minėjo, kad serveris moka pac sumažinti iki reikalingų pikselių... ką?
Leistų dėti tiesiai iš kompo - būtų paprasčiau. Vis tas taupymas...
2007 Gegužės 4 08:28
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Mechmaniakas

Tema sena, bet klausimas turbūt aktualus per amžius: kaip pasiekti tokių puikių rezultatų? :)
Kas 2500 km tepti atrodo ganėtinai fantastiška, taigi, jei ne paslaptis, kokį tamsta tepalą vartojat? Koks įtempimas? Pagal specifikacijas ar kažkas iš patyrimo?

Tikslumo dėlei gal reiktų įvardinti ir konkrečią grandinę.


Tepala ir visa kita pradedant stabdziu skysciu ir baigiant ploviklias , poliroliais naudoju Motul firmos, beje jais ir prekaiuju.
Itempimas tik pagal mano standartus(ira kazkur motomanuose aprasytas procesas ir naujajame Moto+ zurnale ira tas aprasymas tik biski paredaguotas tad biuski neaiskumu ten ira, bet kas gaudosi tecnikoj supras). As nepasitikiu gamyklomis net ir japonu, tad pasitikrinu ka galiu pats.
Grandine netgi silpnesne nei priklauso mano motui-Regina530ZRT(priklauso ZRP)
Bet esme kaip SAR nurode, ne priemonese, bet naudojime. Na su skudureliu nevalau dulkiu, bet jai buciau burtininkas tai nuvalyciau. Esme kad as niekad nevaziuoju nei per lietu, nei po lietaus,nes tai dizdziausias peilis grandinei ir stabdziu kaladems bei diskams ir viskam kitam.Taipogi per didele sausra, nes tada buna dulkiu.
Taipogi as grandines tepimui naudoju savo metodus ir sutept uztrunku kelis kart ilgiau nei to reikia eiliniam LT pilieciui, bet uztad net po keliu dienu pasivazenijimo moto galinis ratas , spoileriu apacios bei kitos vietos kurios normalai buna apsitaske grandines tepalu atrodo taip, tarsi motu isvis nebutu buve vaziuota.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Gegužės 4 09:05 Mune
Narys
250cc **
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: mune23
....
Taipogi as grandines tepimui naudoju savo metodus ir sutept uztrunku kelis kart ilgiau nei to reikia eiliniam LT pilieciui, bet uztad net po keliu dienu pasivazenijimo moto galinis ratas , spoileriu apacios bei kitos vietos kurios normalai buna apsitaske grandines tepalu atrodo taip, tarsi motu isvis nebutu buve vaziuota.


Aha, vadinasi štai ir slaptas ingredientas : )
2007 Gegužės 4 10:29
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#26    

Mjo, grandines minusai? Na puse purvino motociklo, papildomas triuksmas, reikalauja pastovios prieziuros (tepimas), daznokai zmonem tenka pirkt komplektus zvaigzdziu ir grandiniu ir juos keist nes susidevi.... O kardanas ka? gamykloj uzpyle tepalo tai taip ir pamirsai apie ji.... nu te po 70K km galima ir pakeist tuos tepalus jei turi noro :D

kardanas gerai

PS vazinejau Su VF 750 S jokiu vartymu stabdant nepajutau..... cia gal kalba eina apie opozitus BMW?

Citata:
Cituoju: mune23
Todel kad grandine ira paprastas ir super patikimas dalykas,o jos eksplotacija irgi labai ilga,tad nafik tas papildomas keliu kilogramu svoris ir papildoma apkrova motorui? Turbut taip pagalvoje inzinieriai ir deda kardanus tik tokiems modeliams kurie skirti"tinginiams"
Gal galima butu suzinot nors viena grandines minusa apart to kad ja kartais reikia patept,tam tikslui sugaistant keles minutes? Tikriausiai tas minusu nebuvimas ir jos patikimumas(genealumas visad slypi paprastume)ir nulemia jos populiaruma.
Neisivaizduoju i kokia kelione reiktu isiruost,kad reiktu bijot,jog gera grandine nutruks? Daznai greiciau nei susidevi grandine(apie nutrukima nekalbu) reikia varikliui einamus remonto darbus atlikt,tad mano manymu didesne baime butu vaziuot su pavargusiu kardanini perdavima turinciu motu,nei grandinini,nes grandine galima pas bet koki ukininka pasikeist,o vat kardaniniui pabirus kelyje beliktu tik melstis.
2007 Gegužės 4 10:56 Harleliuyah!!!
nir
Sunkiasvoris
250cc **
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Kryžius
O kardanas ka? gamykloj uzpyle tepalo tai taip ir pamirsai apie ji.... nu te po 70K km galima ir pakeist tuos tepalus jei turi noro :D


Mano kardaniniam mocui (Yamaha XV750) reduktoriaus tepalus pagal manuala reikia keisti kas 8000 km arba karta i metus. Bet ten tik 200 ml ir isleisti sena ir ipilti naujo uztrunka ~5 min :)
2007 Gegužės 4 12:17
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#28    

nu del 70k as cia juokais jei ka (h)
2007 Gegužės 4 12:44 Harleliuyah!!!
Narys
250cc **
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Mechmaniakas

Tema sena, bet klausimas turbūt aktualus per amžius: kaip pasiekti tokių puikių rezultatų? :)
Kas 2500 km tepti atrodo ganėtinai fantastiška, taigi, jei ne paslaptis, kokį tamsta tepalą vartojat? Koks įtempimas? Pagal specifikacijas ar kažkas iš patyrimo?

Tikslumo dėlei gal reiktų įvardinti ir konkrečią grandinę.


Tepala ir visa kita pradedant stabdziu skysciu ir baigiant ploviklias , poliroliais naudoju Motul firmos, beje jais ir prekaiuju.
Itempimas tik pagal mano standartus(ira kazkur motomanuose aprasytas procesas ir naujajame Moto+ zurnale ira tas aprasymas tik biski paredaguotas tad biuski neaiskumu ten ira, bet kas gaudosi tecnikoj supras). As nepasitikiu gamyklomis net ir japonu, tad pasitikrinu ka galiu pats.
Grandine netgi silpnesne nei priklauso mano motui-Regina530ZRT(priklauso ZRP)
Bet esme kaip SAR nurode, ne priemonese, bet naudojime. Na su skudureliu nevalau dulkiu, bet jai buciau burtininkas tai nuvalyciau. Esme kad as niekad nevaziuoju nei per lietu, nei po lietaus,nes tai dizdziausias peilis grandinei ir stabdziu kaladems bei diskams ir viskam kitam.Taipogi per didele sausra, nes tada buna dulkiu.
Taipogi as grandines tepimui naudoju savo metodus ir sutept uztrunku kelis kart ilgiau nei to reikia eiliniam LT pilieciui, bet uztad net po keliu dienu pasivazenijimo moto galinis ratas , spoileriu apacios bei kitos vietos kurios normalai buna apsitaske grandines tepalu atrodo taip, tarsi motu isvis nebutu buve vaziuota.


mr. Right Guy (t)
+1 dėl nevažinėjimo per lietų, po lietaus...prieš lietų...
2007 Gegužės 5 10:18
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17