Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki GSX1400

| 2009-08-09 ABE | 61/27601 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
ABE
Narys
400cc ***
#1    

Suzuki GSX1400

apsirinkau moca(nes savaji jau pardaviau nes atsibodo kad toks ''dviratinis'' buvo ir jau norisi galingesnio-galingo kazko).
pradziai apsiziurejau v-max-us(autopliusas-autogidas) tai jie visi kazkokie izurodovalinti(atitolinti stiprokai ir ivairiai nuo originalu).
dabar buvau apsirinkes sihttp://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/suzuki_gsx_1400_2004/02/671555
url=http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/suzuki_gsx_1400_2004/02/671555][/url]
http://www.autogidas.lt/cart.php?sid=02&aid=671555
bet besianalizuodamas si tu metu modeli''motociklu specifikaciju notrakose pamaciau kad jis irgi gerokai izurodovalintas(o pradziai atrode kad jis tik puikiai patobulintas,-bet geriau isiziurejus atrodo kad pas ji pakeista neoriginalaus tipo datalemis ne tik tai kas isvardinta komentaruose(pvz.ziuriu veidrodeliai neoriginalus,lyg spidometrai irgi pas originala tu metu juodi ejo-motociklu specifikacijose)(tas nedziugina,-juk tai gali buti kaip irodymas kad mocas dauztas-perdauztas ir pn.)
o siaip skambinausi,kaina gan stipriai galima su juo paderinti
.tikrai reikia padesianciu susiprasti
siaip ten jam vien patobulinimams isudyta pasiskaiciavau grubiai apie 6 tukst lt.,-komplektacija puiki sakyciau ir islaikytas graziai bent jau is isores.
zodziu klausima rimtas-ar sis mocas izurodovalintas ar tik puikiai istobulintas?
tu metu originalas turetu atrodyti taip berods
lauksiu jusu pamastymu
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugpjūčio 9 08:06 redagavo Nordas 2010 gegužės 11 07:09 Golden hours
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#2    

ar galetum patikslinti klausima ???

ar tu cia klausi tik nuomones, ar kitiems motomanams patinka pakeitimai ???

del 6 tukst. LTL, nevertinciau taip tiesiogiai..
2009 Rugpjūčio 9 12:32 gsxr 1000 k6
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#3    

1,
Sveikas ABE. Jaučiu ,kad vėluoju,
bet jei ne Tau, tai gal kitiem pravers ši informacija.
Šaunu, kad domiesi šiuo retu (Lietuvoje) ir tikrai labai galingu motociklu.Motociklas tikrai ne pradedantiesiems.
124 N/m katapultuoja tokia jėga, kad plaukai stojasi piestu, nepriklausomai nuo to ar esi su šalmu ar be jo.
Šis motociklas nepalieka abejingų žmonių, važinėjusių klasikiniais sovietiniais motociklais Iž ir JAWA, kažkada seniai, seniai.Tai kartai priklausau ir aš. Tačiau jei nori pasipuikuoti prieš draugus ar,tuo labiau drauges, tam jis netinka.
Kartą, vienam renginyje teko priparkuoti savo gsx 1400 prie kitų motociklų krūvos.Žmonės pažiūrėjo į mane, po to į mano motociklą ir nusisuko.Tuo metu jiems įdomesnis buvo apynaujis Yamaha YBR 125.Raudonas toks.
Įspūdį su gsx 1400 gali padaryti kokiame kaime.
Pvz. Paberžėje.
Tačiau ne apie tai kalba.
Visų pirma, noriu pastebėti kur Tu kolega klysti.
Nuotraukoje pavaizduotas "juodulys" priklausė Japonijos rinkai.Tai yra Suzuki gsx 1400 Z modelis.
Jo nei su žiburiu, nei su prožektoriu nesurasi Europoje.
Suzuki gsx 1400 buvo gaminamas nuo 2001 iki 2008 metų.
Per tą laiką motociklas absoliučiai nesikeitė.
Pagrindinis skiriamasis ženklas yra išmetimo sistemoje.
Nuo 2001 iki 2004 išmetimo sistema 4-2-2
Nuo 2005 iki 2008 - 4-2-1
Apart visokių imobilaizerių ir spalvų gamos, tai yra pagrindinis, konstrukcinis motociklo skirtumas.
Galia, momentas, svoris, ir kiti techniniai parametrai
išliko tie patys.
2009 Rugsėjo 11 23:01
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#4    

2.
Noriu apibendrinti Tavo skelbime aptariamą motociklą.
Visų pirma jis nėra subjaurotas (kaip Tu sakai).
Šeimininkas pakeitė išmetimo sistemą, veidrodėlius, sėdynę, patrumpino galinį sparną, perdažė motociklą.Tai nėra blogai.
Suzuki gsx 1400 gamoje niekada nebuvo juodo motociklo su baltais ratlankiais.
Kita vertus, jei būtum atidesnis , pastebėtum, kad tai yra motomano motociklas nukeliavęs iki Italijos ir atgal.
Neprotinga būtų važiuoti į tokią kelionę su netvarkingu motociklu.Nu, kiek jis sudilo per tą kelionę. tiek sudilo.
Ką padarysi.
Vienintėlė priežastis, dėl ko aš nepirkčiau šio motociklo - duslintuvai. Jie pažeidžia visą klasikinio muscle bike logiką.
Klasikiniai Suzuki gsx 1400 duslintuvai yra aukso vertės.
Nekeisčiau jų į jokius "aftermarket".
Aišku, tai skonio reikalas.
Puig stikliuką ir Givi dėžę su stop signalu, vertinčiau, kaip privalumą.

Sėkmės renkantis motociklą
Visais Suzuki gsx 1400 klausimais kreipkitės į Raimą. Padėsiu.

Visa aukščiau išdėstyta informacija yra paremta naudojantis Suzuki gsx1400.org forumu, kurio narys aš pats esu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 11 23:25 redagavo Raima 2009 rugsėjo 11 00:00
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#5    

For inspiration.
Kitaip tariant - įkvėpimui. Renkantis Suzuki gsx 1400.
Štai kas įvyksta, kai banali "britva" susiduria su gsx 1400:
http://www.youtube.com/watch?v=a0fF_eBc9Vw&NR=1
 
2009 Rugsėjo 11 23:35
Vakarėlių liūtas
900cc *****
Avataras
#6    

Tie filmukai visiskai neatspindi motoro galios ;) Cia gerokai didesne reiksme tenka butent vairuotojui. I4 formos motoras niekada nevaziuos taip, kaip v4 formos motoras ir atvirksciai :) Mano galva sitas suzukis (kaip ir didzioji dalis suzukiu) nera savitas, pats paprasciausiais street'as su kiek galingesniu motoru neturintis dideles isliekamosios vertes, savo istorijos. Keisti originalius "muscle bike" duslintuvus (ff) greiciausiai motociklas buvo griuves ismusta lempa, sugadinti duslintuvai ir t.t. Zinoma, cia tik mano pamastymai :)
ABE tikrai verciau nesiskubinti per ziema susirasti savo ieskota v-max (+)
Vieninteli pliusa matau, jog tinkamas sedeti aukstam zmogui.
Beja gal kas esate uzmate deveta naujaji maxa parduodant gretimose salyse? Saloninio neiperku :|

[Redaguota 2009-9-12 Zilvitiz]
2009 Rugsėjo 12 00:51 Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#7    

Čia juk Laimio mocas. Jis puikiai išklaikytas. Tu geriau susitik ir gyvai pasižėk.
2009 Rugsėjo 12 01:04
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#8    

2008 m.
Special Edition modelis.Vienintelis išdažymo variantas.
Nuo 2008 m. modelio gamyba oficialiai nutraukta.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 23 23:42
Keliauninkas
500cc ***
#9    

Va pasirodo kas tuos SMS siuntinėjo...

Dėl duslintuvų - skonio reikalas. Kiek bent jau aš forumuose skaičiau, daugelis įvardino kaip iš principo vienintelį tiuningo reikalaujantį dalyką - duslintuvus, nes stock duslintuvai užglušina prie didesnių apsisukimų.
Visiškai tas pats variantas buvo pas prieš tai turėtą 2004 Z1000 - jis buvo su stokiniais duslintuvais, kurie man patys gražiausi :)
Antras dalykas garsas, kuris pas nuotrukaoje esančius duslintuvus - mmm :)
Bet kokiu atveju, kaip ir sakiau, skonio reikalas. Stock duslintuvus, dėl aukščiau minėtos priežasties, labai nesunku gauti per ebay, aišku, atsisiuntimas dėl svorio kainuos.
Šiaip ir nepardavinėčiau, jei ne noras ištaisyti kol kas didžiausią motogyvenimo klaidą - DL1000 pardavimą ;)

[Redaguota 2009-9-24 Sindbaad]
2009 Rugsėjo 24 15:43 BMW R 1150 GS
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#10    

to ABE:
tamstos raštingumas, tai gink Dieve...
to Zilvitiz:
V-max - tai Yamahos klaida, su šiuo motociklu daug žmonių iškeliavo anapilin. Nekalbu apie naujausią modelį, nieko apie jį nežinau. Be to, lyginti V-max su GSX'u - nepadoru, nes tai neadekvatūs motociklai. Yamaha XJR 1300 yra aptariamo motociklo tiesioginis konkurentas. Turėjau tokį, man asmeniškai XJR gražesnis už GSX, bet techniškai GSX'as yra nepalyginamai tobulesnis (įpurškimas, 6 pavaros). Motociklo galia - stulbinanti :O

Žinau šį motociklą, visą jo istoriją, gerai pažįstu jo šeimininką.
Atvažiavo jis lengvai čiuožęs ant šono, šakės ir rėmas neliesti. Ne kartą važiavau su juo, vairą nebaisu paleisti važiuojant tiek lėtai, tiek greitai.
Jo kaina yra juokinga, žinant kiek į jį sukišta pinigų... :(
2009 Rugsėjo 24 16:36 Aprilia ETV 1000 Caponord
Vakarėlių liūtas
900cc *****
Avataras
#11    

Pasirodo nesuklydau pasakes jog motociklas buvo "lengvai čiuožęs ant šono" , tačiau viskas likę sveika :) Aš čia nieko nenoriu įrodyti, man visiškai nusispjauti. Kur jūs radote, jog tik pakeitus duslintuvus vos ne padidės variklio galia? Taip aš tą girdėjęs, bet.... O čia tema jog ABE nerasdamas v-max kaip alternatyva rinktusi gsx, todėl ir lyginame. (panašiai kaip daug žmonių svyruoja ka rinktis enduro ar čioperi, nepaisant to jog jie "nesulyginami")
Ruli, tavo pasakymas jog v-max yamahos klaida - ko gero kvailiausia mintis kokia teko perskaityti motomanai.lt forume :)
2009 Rugsėjo 24 19:59 Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
Narys
600cc ****
#12    

Citata:
Cituoju: Zilvitiz
Ruli, tavo pasakymas jog v-max yamahos klaida - ko gero kvailiausia mintis kokia teko perskaityti motomanai.lt forume :)


Reiškia mažai skaitai dar (h)
2009 Rugsėjo 24 20:39 Heaven Can Wait to Another Day
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Zilvitiz
Pasirodo nesuklydau pasakes jog motociklas buvo "lengvai čiuožęs ant šono" , tačiau viskas likę sveika :)

Beje, jis čiuožė ant šono jau būdamas su šitais duslintuvais, o prie jų neprisiliesta (i) Po tokio čiuožimo vairuotojas turbūt žuvo, o geriausiu atveju atrodė taip (s)
:-]
Citata:
Cituoju: Zilvitiz
Ruli, tavo pasakymas jog v-max yamahos klaida - ko gero kvailiausia mintis kokia teko perskaityti motomanai.lt forume :)

Kuo daugiau skaitai, tuo įvairesnių minčių perskaitai. Lietuvoje per mažai V-max'ų, kad apie juos objektyviai būtų rašoma, čia vyrauja dvejopos, ganėtinai radikalios nuomonės - fanatiškai teigiamos (1) arba neigiamos (2). Siūlau pasiskaitinėti didžiųjų pasaulio ekonomikų formumus, arba bent pasiklausinėti autoritetingų moto specialistų nuomonių (+)
Į sveikatą (b)
2009 Rugsėjo 24 22:03 Aprilia ETV 1000 Caponord
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#14    

Nesibarkim ir nesipykim.Pakalbėkim dalykiškai.
Pasakysiu savo nuomonę apie aukščiau išdėstytas mintis.
Yamaha V-max yra puikus,galingas motociklas, turintis gerbėjų ir negerbėjų visame pasaulyje.
Lietuva tam pasauliui nepriklauso.
Kurį laiką supratimas apie motociklus Lietuvoje buvo maždaug toks:
- Kokį mocą turi, britvą ar čioperį ?
Vienas veikėjas,pamatęs mano motociklą, pasakė maždaug taip:
- Aaa žinau Raima, čia pas tave britvos ir čioperio mišinys.
Paimk ir nusišauk.
Ir nors šiuolaikinė muscle bike klasė techniškai yra stipriai pažengusi ir aplenkusi šį motociklą V-max turi savo istoriją ir savitumą.
Turi išgalvotas ir tikras legendas.
Jis nepatenka į jokias kategorijas.Jis turi savo.
V-max kategoriją.
Vien dėl to jis vertas pagarbos, nesvarbu gerai ar blogai valdosi ir stabdo.
Pagarbos žmonių, kurie pažįsta ne tik britvas ir čioperius.
Ir kurie turi stiprius riešutus.
Tarp kojų.
2009 Rugsėjo 24 23:25 redagavo Raima 2010 gegužės 11 08:04
Vakarėlių liūtas
900cc *****
Avataras
#15    

Teisingai Raima pasakė ir pvz man visiškai nesvarbios autoritetingų užsienio specialistų nuomonės. O didelių autoritetų šioje klasėje nesu sutikęs Lietuvoje. Užsieniečiai gyvena kitokiame pasaulyje, kuris ir suformavo jų požiūrį. (kai gali rinktis tai kas patinka, o ne is to kas išeina ir tik po to kas patinka ir t.t)
2009 Rugsėjo 25 00:00 Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#16    

Tuo tarpu gsx1400 yra atskira klasė.
Sukurta istorijos seniai,seniai.
Tokių motociklų, kaip Yamaha xjr1200/1300.
Klasikinis muscle bike su truputėliu retro.
Motociklas į kurį pažiūrėjus pradedi galvoti apie laimingą senatvę, šlepetes, sodą ir anūkus lakstančius jame.
Taip man sako kolegos iš Suzuki gsx1400 org. forumo.
Daugumai jų gerokai virš 30 - ties.
Tačiau, kai užmigdai anūkus ir palieki šlepetes po lova, gali gerai pravėdinti galvą.Su gsx1400.Netgi labai gerai.
Pirmomis pažinties su Big gsx dienomis net nejauku būdavo.
Rankos,kojos drebėdavo. Ir tik antram sezonui įpusėjus apsipratau su nežmoniška motociklo galia.
O kiek daug galingų BMW ir Mercedes vairuotojų teko nuvilti.
Nuo šviesoforo pvz.
Ką gi gali kažkoks didelis geležies gabalas padaryti ?
Juk čia ne britva.
Deja.
Taip ir neteko pamatyti nusivilusių jų veidų.
Tiesa, nuo 0-100 km/h (~3,1 sek.) ne taip įdomu bėgėtis, kaip nuo 100 km/h ir daugiau.
Vienu žodžiu gsx1400 yra puikus "biudžetinis" kokybiškas muscle motociklas, skirtas ramiai pasivažinėti vingiuotais, asfaltuotais užmiesčio keliukais ir galintis "iššauti'' 126 N/m jėga žemuose sūkiuose kada tik jo paprašai.
Nelyginčiau jo tiesiogiai su V-max.Ne etiška.
Kitų trijų japonų gamintojų konkurentai klasėje yra Yamaha xjr1300,Honda cb1300, Kawasaki zrx 1200.
Su jais reikėtų ir lyginti gsx'ą. Bet tai jau kita istorija.

P.S.
Kol mes čia kolegos postringaujam apie V-max ir gsx1400, temos kaltininkas, raštingasis ABE besirinkdamas tarp šių dviejų motociklų, nusipirko kokį 600 cc "apynaujį" (1997 m.)
čioperiuką, "nedaužtą", "ledinį" ir šypsosi sau į ūsą, važinėdamas ir vis svajodamas apie naująjį V-max.
Pasvajokime kartu. :-]

[Redaguota 2009-9-24 Raima]
2009 Rugsėjo 25 00:13
Keliauninkas
500cc ***
#17    

Tarp kitko, Raimi, galėčiau kada pabandymui paskolinti MRA touring stikliuką. Montuojasi ant vairo, max aukštis 50 cm. Pabandes negalėjau patiketi akimis, gsx'as tapo britva, nepastebimai 220, nes jokio vejo pasipriešinimo. Tek nusiimt tik del head slap sėdint tiesiai, bet čia jau loterija.
O siaip joa, tobulas baikas galios, sukiu ir valdomumo prasme. Ypač kaifavau Italijos kalnu keliukuose ;) Kaip kažkada Mune sakė - tikras kuilys :)
2009 Rugsėjo 25 00:28 BMW R 1150 GS
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#18    

Oi kolega, tavo stikliuką jau buvau seniai nužiūrėjęs.Tą Puig.
Būčiau linkęs net pavogti :-] :-] :-] .Juokauju.
Įdomu būtų pažiūrėti tą touring stiklą.Jei gali pridėk nuorodą kur nors internete.
Atvirai pasakius kitam sezonui norėčiau tokio kaip tavo Puig.
Estetiškai jis man labai gražus.
Nežinau, kaip efektas.
2009 Rugsėjo 25 00:37
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: Raima
Tačiau, kai užmigdai anūkus ir palieki šlepetes po lova, gali gerai pravėdinti galvą.

Diedukams reikia būti labai atsargiems, nes smarkiau atsukus gazą, gali ištikti širdies smūgis :-]
Citata:
Cituoju: Raima
O kiek daug galingų BMW ir Mercedes vairuotojų teko nuvilti.
Nuo šviesoforo pvz.

Ką čia apie automobilius, kiek nusivylusių britvininkų... (h)

Grįžtant prie aptariamo motociklo, jo balansas toks geras, o sedynė tokia patogi, kad einant į posūkius norisi tą daryti greičiau ir greičiau, gultis labiau ir labiau, o išeinant iš posūkio tuktelni rankenėlę ir jis VAŽIUOJA, nesvarbu kokia pavara įjungta... mmmmmmm :G
2009 Rugsėjo 25 09:04 Aprilia ETV 1000 Caponord
Keliauninkas
500cc ***
#20    

Jep, Puig prideda grožio :) Tarp kitko, jie ir kainuoja nedaug. Ko visiškai nepasakysi apie tą MRA touring stikliuką :(
Stiklas yra MRA Vario screen, link'e uz 113 svarų:
http://www.bikehps.com/acatalog/Screens_for_Naked_Bikes.html

Tiesa, o Puig efektas - palyginus su važinėjimu be stiklo, nuima srautą nuo krūtinės ploto. Taip pat, jei jau važiuot labai greitai, galima prisilenkt prie bako. Kitas patogumas - per lietų oro srautu pasivalyt stikliuką. Tiek to efekto ;)

[Redaguota 2009-9-25 Sindbaad]
2009 Rugsėjo 25 09:04 BMW R 1150 GS
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#21    

Dėkui Tau Laimonai labai.
Kaip tik ieškau stikliuko kitam sezonui.
Būtent žiūrinėjau Puig (mažą), toks kaip pas tave nuotraukoj ir didesnį ,tokį kaip MRA VARIO SCREEN.
Gerai būtų turėti abu, bet kol kas planuoju pirkti vieną.
Ką patartum kolega ?
Suprantu,važinėjant po Lietuvos kaimus ir patvorius užtektų to mažylio Puig.Ir gražu ir efektas jaučiasi.
MRA paskirtis yra tolimesnės kelionės.
Jis tikriausiai apsaugo ir nuo šalčio.
Norėčiau pabandyt MRA.
Ar jis parduodamas ?
Beje, kolega, kas yra head slap ? Galvos makalavimas.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 25 12:51
Keliauninkas
500cc ***
#22    

Head slap yra šalmo vibracija, atsirandanti nuo oro sukuriu, srauto. Loterija su šituo reikalu todėl, kad priklauso nuo n dalyku - ūgio, sedesenos, šalmo formos ir t.t. Aš pvz su tuo stiklu negalėjau važiuot virš 100, nes tiesiog smugiuodavo į šalmą, kuo greiciau, tuo tarpai tarp smūgiu trumpesni ir ties kokiu 140-150 pradėdavo lietis vaizdas. Pasilenkus ilgai gi nevaziuosi. Geriau pries tai pasibandyk, galiu paskolinti, jis labai lengvai montuojasi. Jei patiks susitarsim. Bet nesimalant autostradom ir nekeliaujant jis tikrai nereikalingas, pilnai pakanka Puig.
2009 Rugsėjo 25 13:29 BMW R 1150 GS
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#23    

Štai mano buvęs eržilas, pavasarį iškeliavęs į Latviją. Net susigraudinau nuotraukas pasižiūrejęs... :-(
Čia tikroji klasika, 4 kabiuratoriai, 5 pavaros... :V

[img]
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 25 13:35 Aprilia ETV 1000 Caponord
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: rulis
Štai mano buvęs eržilas, pavasarį iškeliavęs į Latviją. Net susigraudinau nuotraukas pasižiūrejęs... :-(
Čia tikroji klasika, 4 kabiuratoriai, 5 pavaros... :V


Mačiau aš jį ruli, pardavime.Ilgai žiūrėjau.
Oi geras bombonešis.
Kai rinkausi motociklą, rinkausi tarp dviejų gsx1400 ir xjr1300
Kartais su kolega pasikeičiam motociklais.
Pas jį Yamaha xjr1300 (2005m) Smagiai važiuoja.
Tiesa vairas siauresnis ir pasirodė,kad kietesnė važiuoklė.
Bet čia jau tikriausiai priklauso nuo amortizatorių sureguliavimo.
Nežinau kodėl, bet man labiau patiko Yamahos 5 pavaros, prieš Suzukio 6. Kažkaip mažiau junginėjimo.

Kodėl pardavei ruli ?

[Redaguota 2009-9-25 Raima]

[Redaguota 2009-9-25 Raima]

[Redaguota 2009-9-25 Raima]
2009 Rugsėjo 25 14:10
Rimtas
900cc *****
Avataras
#25    

o jei tas xjr1300 su svytureliais... :G
2009 Rugsėjo 25 14:13 Jauni bakeriai pasirenka vietą ir į ją keliauja. Seni baikeriai pasirenka pusę ir į ją keliauja
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#26    

Citata:
Cituoju: Sindbaad
Geriau pries tai pasibandyk, galiu paskolinti, jis labai lengvai montuojasi. Jei patiks susitarsim.


Okey.Šį savaitgalį išvykstu.
Kitą savaitę susirašysim ir pasiskolinsiu pabandymui, jei Tu kolega nieko prieš.
2009 Rugsėjo 25 14:25
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Raima
Bet čia jau tikriausiai priklauso nuo amortizatorių sureguliavimo.
Nežinau kodėl, bet man labiau patiko Yamahos 5 pavaros, prieš Suzukio 6. Kažkaip mažiau junginėjimo.
Kodėl pardavei ruli ?

Oi kaip trūksta XJR'ui 6-os pavaros, važiuojant automagistrale...
Pardaviau dėl 2 priežasčių:
1. Atsibodo važinėtis vien tik asfaltu, norisi privažiuoti prie ežerioko ar kokio piliakalnio;
2. Pavasarį ruošiausi išsvajotai tolimai kelionei, todėl norėjosi kelioninio motociklo.
Netikėtai pasitaikė geras motociklas už gerą kainą, kuris pilnai atitiko abu aukščiau išvardintus punktus ir nusprendžiau atsisveikint su raumeninguoju gražuoliu.
Dabar keliauju patogiai ir privažiuoju (beveik) visur kur noriu (+)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 30 14:44 Aprilia ETV 1000 Caponord
ABE
Narys
400cc ***
#28    

dekui ''raima''(nes labai informatyviai ir idomiai raso)ir visiems kitiems daug parasiusiems del sio gsx 1400 ir ne tik.labai idomu pasiskaityti.labai senai i sia skilti uzejes bebuvau,-tai maloniai nustebau kiek prirasyta..
klausimelis,-variklio srites viena puse juoda is kitos puses chromuota..-ar taip ir turi buti?ir dar prie to paties,-ar cia originalus dusliai?http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/motociklai-vandens-transport....
2009 Spalio 5 11:42 Golden hours
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#29    

Turėjai omenyje variklio sritį žemiau cilindrų, kitaip sakant generatoriaus dangtelį ?
Ne, taip neturi būti.
GSX1400 motoras iš dalies yra juodas.Tačiau šiame motocikle uždažytos juoda spalva cilindro briaunos.
Originale taip nėra.Uždažymo motyvai neaiškūs.
Gal, kam nors taip ir gražiau ?
Be to nėra antivibracinių svarelių ant vairo, įlenktas kairys duslintuvas, uždėta dekoratyvinė apsauga ant radiatoriaus (tai pliusas), kažkoks papildomas ekranėlis prie spidometrų (gal navigacija ?, vargu ar parduos).
Motociklas ,berods, iš Anglijos.
Šiaip išdažymas 2002 m, duslintuvai originalūs.

Kadangi tema apie gsx1400 įkeliu savo moto nuotrauką.
Pamatysi, kaip turi atrodyti dešinės pusės motoro dalis, visiems be išimties Suzuki GSX1400 motociklams, išskyrus modelį su Z raide.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Spalio 5 14:22 redagavo Raima 2009 spalio 5 00:00
Keliauninkas
500cc ***
#30    

Matau stiklą užsidėjai. Ir kaip?
2009 Spalio 5 15:37 BMW R 1150 GS
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17