Motomanų Diskusijos » Remontas » Kawasaki Z750 2005 neveikia įpurškimas/nėra kibirkšties

| 2012-04-07 Stigas | 27/10561 žinut.
 
 


 
Narys
50cc *
#1   +1  

Kawasaki Z750 2005 neveikia įpurškimas/nėra kibirkšties

Sveiki, taigi turiu bėdą - neišeina užsivesti.

Žiemos metu buvau nusirinkęs mocą, atjugęs ECU, nuėmęs akumą ir t.t.
Viską surinkau, užpyliau kuro ir t.t. bet išriedėt gatvėn taip ir neišėjo.
Kuro pompa veikia, bet purkštukai kuro nepaduoda (išsukus žvakes, jos visiškai sausos). Beje pačios žvakės taip pat neduoda kibirkšties.
Motociklas su imobilaizeriu, tad pamaniau, kad gal imobilaizeris čia kaltas, kažko neledžia užvest motociklo (gal kad buvau ECU atjungęs?).. gal kažkaip jį resetint įmanoma..
Išties nežinau ką bedaryt. Manuale atsakymų neradau, kaip ir benaršydamas forumus anglų kalba.

Tad, jei kas turit minčių kas galėtų būt blogai - pasidalinkit , arba kokį moto elektriką parekomenduokit (būtų gerai, kad jis turėtų galimybę pasijungt prie ECU ir nuskaityt klaidas).

Iš anksto ačiū už nuomones/atsakymus/mintis sprendimo link.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 7 23:43
RmZ
Narys
400cc ***
#2    

Swx, radau toki aprasyma anglu kalba, gal pades ;)

http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Index_files/How%20to%20....

Siaip dar bandyciau apziureti visas fyskes, is naujo atjungt ir vel pajungti. Patikrink saugiklius.
2012 Balandžio 8 00:02
Narys
50cc *
#3    

Su šv. Velykom ;)
Jau bandžiau tuos kodus nuskaityt pagal manuala. Bet nepavyko.
Tavo duotame aprasyme biski aiskiau , tai reiks pameginti, gal kazkas gausis.
O fyskes tai kaip ir normaliai sujungtos, tikrinau , saugikliai irgi ledas..
2012 Balandžio 8 09:29
Narys
250cc **
Avataras
#4    

Purkstuku valdyma bei kibirksti kompiuteris duoda pagal veleno padeties davikli (Crankshaft sensor) . Z750 manuale viskas yra aprasyta ir kur jis randasi ir kur jo fyske bei kaip ji tikrinti su testeriu . Varza turi buti 376 ∼ 564 Ω , beje sukant ant starterio ji turetu kisti . Jeigu sitoj vietoj viskas ok , belieka beda tik IMMO arba kad kazko nepajungei.
2012 Balandžio 8 10:26
Narys
50cc *
#5    

Reiks patikrinti. Šitoj vietoj tada viskas kaip ir aišku bus, jei bloga varža - reikia keisti daviklį.

Bet jei visgi bėda bus immobiliseryje, tai neturiu žalio supratimo ką daryt. Manuale neradau nei žodžio apie jį.
2012 Balandžio 8 10:58
Narys
250cc **
Avataras
#6    

nu matai immo nepabega raktai is oro , galima visa ziema laikyti atjungus akuma, isemus kompa ir tt. nieko neatsitiks. tai siuo atveju sakau arba nedajungei kazko arba gedimas elektroj. Tu turi manuala motociklo?
2012 Balandžio 8 11:25
Narys
50cc *
#7    

Tai va , patikrinau cranckshafto padėties dačiką - varža ok. Patikrinau camshafto padėties daviklį (kurį bedrakonindamas užlūžusį slaiderio varžtą žiemos metu galejau ir grąžtu vos užkabint ir plaktuku perp.. suduoti) - ir testeris man rodo bb. Neįtikėtinai didelė varža -turi būt 430 omu , o rodo 11 kilo omu. Manualas sako - reikia keisti. Ištraukiau aš jį, užkimšau variklyje skylę su marliuku. Reiks dabar pamėgint pasiskolint kažkur kitą ir pamegint užvest - jei veiks , beliks jį nusipirkt šrote arba užsakinėt.
Bet mane neramina vienas dalykas - FI "self diagnosis" indikatorius prietaisu skydely. Klaidos man nemetė nei prieš išimant, nei neišėmus camshaft position sensor'iaus.
Mėginau įeiti į modą, kad FI indikatorius man išmirksėtų klaidos kodą, bet neišėjo. Nors esu įsitikinęs, kad viską dariau teisingai, nes tai yra elementaru. Galbūt nemirksėjo todėl, kad jokios klaidos ir nėra užfiksuota. Nežinau.
Taigi neramina tai, jog klaidos nemeta, nors tikrai turėtų.

P.S. beieškodamas info radau vieną labai juokingą temą, skirkit kelias minutes nes tikrai labai juokinga: http://www.zxforums.com/forums/zx-6r-forum/14462-fi-light-need-he....
2012 Balandžio 8 23:18
Narys
250cc **
Avataras
#8    

velenelio sensoriu gali isvis atjungti ir mocas turi uzsikurti. Jis reikalingas tik ipurskimo korekcijai. Pasiziurek dar kad nebutum fyskiu sumaises kurnors.
2012 Balandžio 9 09:14
RmZ
Narys
400cc ***
#9    

siaip bijau sumeluot, bet pasakysiu savo nuomone, mano manymu del velenelio padeties daviklio taipogi gali nesikurti, manau jis reikalingas butent variklio pirmajam paleidimui, kompas apskaiciuoja pagal abieju davikliu parodyma, kuriam cilindrui butent tuo momentu vygdyti uzdegima. O varikliui pasileidus skaiciuoja tik pagal alkuninio padeties davikli. Pritariu KestuiP kad reikia atidziai visas fyskes dar karteli perziureti. pabandyk is vis atjungus fyske nuo paskirstymo velenelio daviklio kurti.
2012 Balandžio 9 12:43
Narys
50cc *
#10    

Šian pusę dienos vėl tikrinau fiškes, ir dariau kitokius laboratorinius bandymus.
Pasiekimas šios dienos nebent toks, kad išmokau nuskaityt kodus klaidų. Kodas 23 - camshaft sensor malfunction.
Nežinau ar šitas gedimas turi įtakos užsivedimui , nes manuale nerašo jog tai galėtų būt priežastis. Na bus matyt idėjus kitą daviklį. Dar mėginau apgauti ECU uždėdamas varžą kokia turėtų būt, bet vistiek metė klaidą ir nesivedė.

Taigi pagal mano dabartinius apmastymus ir apsvarstymus bei pagalvojimus belieka variantai daviklio arba imobilaizerio.
2012 Balandžio 9 21:22
RmZ
Narys
400cc ***
#11    

reikia pradziai salinti gedimus, kurie yra akivaizdus, tavo atveju velenelio padeties daviklis. bet del viso pikto, praskambink laidus, ar nenutruke, ir ar neuztrumpinti i zeme. siaip galetum parasyti kaip tiksliai nustatyti klaidu kodus savo zodziais, manau butu naudinga kitiems forumo skaitytojams, jeigu aprasytum kaip, kas, kur. ;) bei laukiam ziniu is taves, kaip seksis su nauju camshaft position sensor. ;)
2012 Balandžio 9 22:16
Narys
50cc *
#12    

Taigi šiandien pradėjau paieškas daviklio. Kainos: nuo 50lt - 150lt naudotas, 226lt naujas Motoshope.
Kolkas iš GTV Group paėmiau naudotą. Neramina tai kad patikrinus testeriu varžą rodo irgi ne tokią kokia turėtų būt. Na bet vakare prijungsiu, bus matyt. Jei ką - reiks grąžint.
Beje klausiau kelių kompetetingų moto meistrų, tai sakė, kad variklis be šito daviklio tikrai neužsives.

Grįžtant prie klaidų nuskaitymo paga FI indikatorių. Jei kartais kam dar kils neaiškumų kaip kad man:
1. Įjungiam degimą.
2. Prasukam starteriu variklį minimum 5 kartus.
3. FI indikatoriaus lemputė turėtų užsidegti ir šviesti.
4. Nuėmus vairuotojo sėdynę šalia saugiklių dėžutės turėtų styroti niekur neprijungtas laidas (orange/black) su "mama" jungtimi.
5. Tą laidelį įžeminame (pridedame prie akumuliatoriaus "-" kontakto) ir palaikome.
6. FI lemputė pradės mirksėti klaidos kodą. Pradžioj ilgais (1-2 s užsidegimais), po to greitais 0.5s užsidegimais. PVZ: 2 ilgi ir po to sekantys 3 trumpi mirktelėjimai reiškia kodą "23" . 3 ilgi , 5 trumpi - "35" kodas.
7. Pagal gautą kodą manuale randame kokia yra problema. Jei manualo neturim, klaidos surašytos čia: http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Index_files/How%20to%20.... (Ačiū RmZ).
Arba čia:
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 10 14:19 redagavo Stigas 2012 balandžio 10 14:50
Narys
50cc *
#13    

Na, ką gi, džiugu pranešti, kad užsivedė mano asilėnas.
Dėkoju RmZ ir KestasP už pagalbą sprendžiant šitą mano nedidelę, bet bėdą.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 10 17:53 redagavo Stigas 2012 balandžio 10 17:53
Narys
250cc **
Avataras
#14    

na ir kokia buvo ta beda? ;)
2012 Balandžio 10 20:42
Narys
250cc **
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: RmZ
siaip bijau sumeluot, bet pasakysiu savo nuomone, mano manymu del velenelio padeties daviklio taipogi gali nesikurti, manau jis reikalingas butent variklio pirmajam paleidimui, kompas apskaiciuoja pagal abieju davikliu parodyma, kuriam cilindrui butent tuo momentu vygdyti uzdegima. O varikliui pasileidus skaiciuoja tik pagal alkuninio padeties davikli. Pritariu KestuiP kad reikia atidziai visas fyskes dar karteli perziureti. pabandyk is vis atjungus fyske nuo paskirstymo velenelio daviklio kurti.


dirbu autoelektriku , aisku ne motociklu , automobiliuose velenelio daviklis (camshaft) reikalingas tik del korekcijos. Jei turi automobili gali pabandyti ji atjungti ir jis kuo puikiausiai uzsikurs , tik degs check engine , variklis dirbs ne visu pajegumu , avariniam rezime bet jis kuo puikiausiai dirbs . Beje opeliniai senesni dyzeliniai varikliai sugeba uzsivesti ir be crankshaft daviklio , cia del idomumo , bet visa esme tokia ;) motocikluose turetu buti taspats nebent as klystu ...
2012 Balandžio 10 20:59
Narys
600cc ****
#16    

Klysti. Mašinose irgi klysti - yra, kur neužsiveda.
2012 Balandžio 10 23:00
Narys
50cc *
#17    

Citata:
Cituoju: KestasP
na ir kokia buvo ta beda? ;)


Bėda ir buvo tas kamšafto pozišn sensorius ;)
2012 Balandžio 10 23:14
RmZ
Narys
400cc ***
#18    

Atsakau KestuiP. Na as taipogi servize dirbu, siaip nelabai ilgai, ir patirties dar ner labai jau daug. tai galiu pasakyti, kad naujuose automobiliuose ypac dyzeliuose su siuolaikine "common rail" ale labai jau pazangia :) ypurskimo sistema, butent startuojant varikli camshaft position sensor kartu su crankshaft position sensor ir padeda varikliui uzsivesti. O po to kai variklis uzsiveda kompas skaiciuoja tik pagal alkuninio davikli. Kompe suvesti duomenys, kiek ilgai, kada prie tam tikru apsuku kuro purksti ir koks slegis turi buti. Tai ale pagreitina variklio uzvedina.
Ir siaip jeigu nesigilinant labai, tai smagu kad uzsikure. Grazus motociklas, dabar gales puosti musu Lietuveles kelius. ;)
2012 Balandžio 10 23:52
Narys
250cc **
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Klysti. Mašinose irgi klysti - yra, kur neužsiveda.


tai tu pasakyk bent viena , kalbam pavyzdziais o ne is oro. Labai paprastas pavyzdys neskuria dyzelis CR , klaida sinchronizacija camshaft/crankshaft , atjungus camshaft jis ima ir uzsikuria. Neesme kad beda yra giliau , esme kad jis kuriasi.
2012 Balandžio 11 06:53
Narys
250cc **
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: RmZ
Atsakau KestuiP. Na as taipogi servize dirbu, siaip nelabai ilgai, ir patirties dar ner labai jau daug. tai galiu pasakyti, kad naujuose automobiliuose ypac dyzeliuose su siuolaikine "common rail" ale labai jau pazangia :) ypurskimo sistema, butent startuojant varikli camshaft position sensor kartu su crankshaft position sensor ir padeda varikliui uzsivesti. O po to kai variklis uzsiveda kompas skaiciuoja tik pagal alkuninio davikli. Kompe suvesti duomenys, kiek ilgai, kada prie tam tikru apsuku kuro purksti ir koks slegis turi buti. Tai ale pagreitina variklio uzvedina.
Ir siaip jeigu nesigilinant labai, tai smagu kad uzsikure. Grazus motociklas, dabar gales puosti musu Lietuveles kelius. ;)


Gerai jeigu tu esi toks isitikines kalbat apie CR ipurskimo sistemas pazangesnes atsakyk man i viena klausima , kodel persokus dirzuj kad ir per du dantis automobilis yra gesinamas? pagal tave jeigu jei kompas neziuri i velenelio davikli jis ir toliau turetu dirbti. Kitas klausimas kodel jis ten apskritai yra? juk kituose dyzeliuose jo isvis nera ir jie kuriasi puikiausiai. Dabar kalbant apie naujausius dyzelius esi girdejes apie zvakes su slegio jutikliais? viskas yra daroma kad kuo tiksliau ir taikliau ipurskti kura i cilindrus. O tu dar kalbi apie 90m mono ipurskimo passat technologijas...
2012 Balandžio 11 07:00
Narys
500cc ***
Avataras
#21    

PVZ.Aprilia RSV:butent is camshaft daviklio ipurskimas gauna ta pirmini(identified)signala,o po to jau is driving shaft.O apie masinas :BMW E39 benzinas,jei gatavas camshaft daviklis(lyga siu masinu) irgi neuzkursi.
2012 Balandžio 11 09:09
Narys
250cc **
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: Andriejus
PVZ.Aprilia RSV:butent is camshaft daviklio ipurskimas gauna ta pirmini(identified)signala,o po to jau is driving shaft.O apie masinas :BMW E39 benzinas,jei gatavas camshaft daviklis(lyga siu masinu) irgi neuzkursi.


BMW benzinai yra atskira tema , kalbant apie vanos sistema.
2012 Balandžio 11 09:19
Juodulys
500cc ***
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Klysti. Mašinose irgi klysti - yra, kur neužsiveda.


nezinau kur jums nesiveda. alkuninio veleno daviklis reikalingas tik kuriant varikli. Pas mane kai buvo pagedes, sukdavau starteri kokia puse minutes, kol uzvesdavau. tik tokia itaka jo gedimas ir daro... o vaziuodavo pilna jega, ir jokios itakos neturejo tas daviklis. jei kam idomu, cia BMW730. E38
tas kuris ten E39 minejo - netikiu.
2012 Balandžio 11 09:22 redagavo cool2nas 2012 balandžio 11 09:27
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

To:cool2nas
Tu gal idemiau skaitik ka kiti raso.Aplamai skiri alkuninio veleno davikli nuo skirstimo veleno?Tas kuris ten minejo E39 - minejo skirstimo veleno(camshaft)davikli.
2012 Balandžio 11 09:41
Narys
250cc **
Avataras
#25    

gerai kad maziau diskusiju butu paprastas pavyzdys kas netiki. http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=58092
2012 Balandžio 11 10:14
Narys
25cc *
#26    

Perskaičiau bet nelabai supratau, pas mane ant kawasaki z1000 irgi kartais užsidega lempute FI (dažniausiai kaip ilgiau pavažinėju) , po to vel užgesta.. Gal galit paaiškint ka gali reikšti???? dekui
2012 Balandžio 11 11:20
Narys
500cc ***
Avataras
#27    

Nu ir as pavizdi parodisiu :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 11 11:26
Narys
250cc **
Avataras
#28    

Nu va . Vadinas motocikluose yra siektiek kitaip su valdymu.
2012 Balandžio 11 13:46 redagavo KestasP 2012 balandžio 11 13:47
Narys
50cc *
#29    

Gint Arai, FI lepmputė turi mirksėti kuomet motociklas neužvestas ir raktelis spynelėje tik įkištas arba jo ten išvis nėra. O jei FI lemputė užsidegs ir degs pastoviai, tada palik viską kaip yra (raktelį pasukta spynelėj), nuimk sėdynę vairuotojo ir daryk kaip jau rašiau anksčiau, kitaip tarian nuskaityk kodą kas yra blogai.
Bet paprastai, jei moto važiuoja , neskleidžia pašalinių garsų, traukia normaliai, tai geriau nebūtų bėdų ir neieškot.
2012 Balandžio 11 18:11
Narys
25cc *
#30    

viskas ir yra kaip parašei bet čia buvo pora kartu kad bevazinejant uzsidegdavo ir kokia 10 min zibejo , bet dabar jau nebeziba, dekui uz pagalba.
2012 Balandžio 11 22:36
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17