Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda pristatė 2014 metų modelius CTX700 ir CTX700N

| 2013-02-11 Dellamorte | 13/10767 žinut.
 

 
Čikagos tarptautinėje motociklų mugėje Honda pristatė visiškai naują CTX modelių liniją. CTX700 ir CTX700N yra pozicionuojami kaip 2014 metų modeliai, kurių pagrindu tapo 2012 metais debiutavęs modelis NC700X - jį teko išbandyti ir šių eilučių autoriui.

CTX iššifruojama kaip žodžių „Comfort“, „Touring“ ir „eXperience“ santrumpa ir atspindi formulę, kuria vadovaujantis buvo kuriamas šis motociklas.

Abu nauji CTX šeimos nariai siūlomi ir su Hondos firmine „Dual Clutch Transmission“ automatine greičių dėže, apie kurios teikiamus privalumus taip pat jau buvo rašyta motomanai.lt puslapiuose.

Žadama, kad jau šį pavasarį JAV rinkoje pasirodysiantys motociklai bus tik „pirmosios kregždės“ naujoje CTX modelių gamoje. Honda Powersports spaudos tarnybos vadovas Bill Savino pareiškė, kad ateityje CTX produktų šeima plėsis, o ją papildys įvairių litražų ir variklių konfigūracijų modeliai.

„Šios pirmosios CTX mašinos dalijasi tuo pačiu varikliu kaip NC700X ir pasižymi išskirtinai lengvu valdymu iš dalies žemo svorio centro dėka, o taip pat dėl komfortą užtikrinančios ergonomikos, išsiskiriančio miesto rodsterio stiliaus ir fantastiškos vertės“ – kalbėjo B. Savino.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


CTX700N

CTX700N teko garbė būti pačiu pigiausiu Hondos DCT/ABS sistemomis ginkluotu motociklu, kurio kaina JAV prasideda nuo 7999 USD. Tūkstančiu dolerių pigesnė yra mechaninę greičių dėžę turinti versija.

Skysčiu aušinamas dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis, kaip ir šešių pavarų greičių dėžė bei grandininė pavara yra paveldėti iš tik pernai keliuose pasirodžiusio, tačiau pripažinimą pelniusio NC700X.

Kalbant apie šio modelio klasę akivaizdu, kad tradicinę motociklų klasifikaciją čia taikyti keblu. Matyt, tai puikiai supranta ir patys gamintojai, todėl pristatydami CTX šeimos atstovus savo interneto puslapyje juos apibūdino kaip „visiškai naujos klasės“ atstovus, tačiau CTX700N priskyrė prie kruizerių, o CTX700 – prie „touring“ sekcijos.

Žvelgiant į CTX700N siluetą man pirma kilusi asociacija buvo Ducati Diavel, o jo aerodinaminiais aptakais papuoštas brolis pasirodė panašus į 9-ojo dešimtmetyjr gamintus Honda VF1100 Sabre. Tačiau, aišku, tai gana paviršutiniškas palyginimas.

Didžioji dauguma CTX700N komponentų rodo šį modelį priklausant „street-bike“ klasei, tačiau į priekį išnešti pakojai, aukštas „atloštas“ vairas bei žema (71,88 cm) vairuotojo sėdynė – neabejotini kruizerio atributai. Kaip ir chromu blizgantis duslintuvas. Tą įspūdį sustiprina ir 27,7 laipsniais pasvirusios priekinės šakės.

Dauguma kitų komponentų – plieninis rėmas, galinis monoamortizatorius, 320 mm priekinis ir 240 mm galinis stabdžių diskai yra perimti iš NC700X. Kai kurie kritikai skeptiškai įvertino gamintojo sprendimą naudoti tik vieną stabdžių diską priekyje, tačiau bent jau aš pernai bandytam NC700X jokių priekaištų dėl stabdymo neturėjau.

Honda ir šiame modelyje panaudojo jau matytą „fintą“ – tradicinėje degalų bako vietoje įrengti bagažinę šalmui (arba alui) laikyti.

700N šiemet pirkėjams siūlomas juodos ir raudonos spalvų.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


CTX700

Gamintojų reklamuojamas kaip „rytojaus touring Twin“, CTX700 nuo savo brolio skiriasi vos vienu esminiu bruožu – motociklo priekyje įtaisytu oro aptaku. Kitos specifikacijos yra praktiškai identiškos, tačiau šios modelio versijos kaina yra 800 JAV doleriais aukštesnė.

Hm, ar ne per daug užsiplėšta už tą plastiką? Juk už kietus šoninius krepšius, galinį atlošą su bagažine, šildomas rankenėles, aukštą priekinį stiklą pirkėjams teks papildomai paploninti piniginę – šie aksesuarai neįeina į standartinės įrangos paketą nei vienoje, nei kitoje modelio versijoje.

CTX700 šiemet bus siūlomas raudonos ir perlamutrinės spalvų.

Na, kokius galima daryti apibendrinimus? Manau, kad CTX šeima visai pelnytai gali vadintis revoliucine ir griaunančia per pastaruosius 20 metų nusistovėjusius barjerus tarp motociklų klasių. Viena vertus, gamintojai šiuose modeliuose sudėjo pažangiausias inžinerines naujoves (DCT, ABS ir t.t.), tačiau kita vertus Honda atsigręžė į savo pačios praeitį (jei tiksliau – 9-ojo dešimtmečio pradžią, kai riba tarp japoniškų kruizerių ir street-bike‘ų faktiškai neegzistavo) ir prisiminė šūkį, kad motociklai turi būti prieinami visiems.

Pastarajam tikslui pasiekti pasitelkti stiprūs koziriai – neaukšta kaina, šiandien ypač aktuali kuro ekonomija, ir išskirtinai lengvas valdymas. Ir aš tikrai tikiu, kad CTX gali tapti pasirinkimu tiek kasdien į darbą motociklu važinėjančiam vadybininkui, tiek stilingo, bet lengvo motociklo ieškančiai panelei, tiek ką tik A kategorijos teises išsilaikiusiam pacanui, „šešių šimtų kubikų“ kategorijoje neapsisprendžiančiam tarp Suzuki Bandit ir Yamaha DragStar.

O jei tikėsime Hondos užuominomis, kitais metais galbūt sulauksime ir kokių 1200 cc CTX versijos. O tada tikriausiai neramiai sukirbės ir kai kurių V-twin gerbėjų užpakaliai...

http://www.youtube.com/watch?v=LVwG_ghKYSY
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
1100cc *****
#2    

Atsiprasau uz savo 5 centus (vel) :V

Seip visai nieko, kainuotu ne $8000 o $6000 (MAXIMOS ISPARDAVIMAS *svilpt-svilpt-svilpt*) - mielai sau toki nupirkciau tiesiai is salono vazinetis i darba per kamscius ir pan (aisku EU tai bus ne doleriai o eurai, todel kaina tik dides). Su krepsiais atrodo ypac gerai, panasus i VFR'a, bet sedesiana zymiai patogesne, kaip ir pastebeta - VT750/1100 cruiseriuku.

Labai nepatinka ta, virs galinio rato, issikisusi "ranka" su numeiru ir lempom (Kaip ir CB). Mano nuomone reikejo posukius sumontuoti auksciau, tiesiai i sparna or something. Na ir dashboard'as kazkoks, kaip smarto :D Kitajskas, tarsi uz 10 doleriu, jauciu kaip lieciant ji pirstu net krataus nuo tokios taupos. Kita vertus rodo viska ko reikia ir matosi tik vairuotojui :-)

Kur technines charakteristikos (Sukimo momentas, arkliai, bakas, kuro sanaudos)?

Nesutinku su teiginiu "tiek ką tik A kategorijos teises išsilaikiusiam pacanui, „šešių šimtų kubikų“ kategorijoje neapsisprendžiančiam tarp Suzuki Bandit ir Yamaha DragStar" - Banditas sioje kategorijoje nenugalimas, visgi 4 cilindrai, sportiskumas. Isigyjant tokius "pacanai" laimi dar bent pagal 5 punktus, to net nesuvokiant.

P.S. Is akies, sitas motociklas kaip tuninguotojo svajone, su dizainu galima zaisti ir zaisti. Net isejes is konveerio jis jau kazkiek panasus i bobberi.
2013 Vasario 11 23:01 redagavo Decoy 2013 vasario 11 23:21
Krapštukas
1100cc *****
#3   +1  

Viskas butu kaip ir ok, jei ne tas variklis su 6500 per minute maksimaliom apsukom, nors butu idomu pabandyt, gal pakeistu nuomone. Bet kolkas, naujoji CBR 500cc serija atrodo daug idomesne ir nemazai pigesne. Netgi naujas CBR250R atrodo patrauklesnis uz sita sumoderninta kruizeri. O ir kaina jo vos puse CTX'o.
Kuro bakas, beje, tik 12L, bet sanaudos vos 3.5L-100km, taip kad ne beda.

P.s. ir siaip pati koncepcija nera nauja. Cia tiesiog pigus DN01 http://www.dieselstation.com/wallpapers/albums/Honda/DN-01-New-Pi....
2013 Vasario 11 23:51 redagavo Edvardas 2013 vasario 11 23:59
Narys
1200cc ******
Avataras
#4    

Man ir pirma mintis tokia buvo, pigus DN
2013 Vasario 12 08:21
Pėsčiasis gatvinis
500cc ***
Avataras
#5    

Toks cia jau labai ir pigus. Nebus pigiau nei Suzuki GSX 650 ar Bandit 650 - apie 30k LT.
2013 Vasario 12 14:57
Narys
500cc ***
Avataras
#6    

O kodel DN 10 neispopuliarejo?
net salione Hondos nera ir nekalba apie ji. Sedejau Rygoje salione ant jo, pasirode toks futuristinis. Bet matyt tik mergom kabint tinkamas buvo ir daugiau nieko. Kad nesimato ju. :-]
2013 Vasario 12 15:03
Narys
600cc ****
Avataras
#7    

DN gamyba buvo nutraukta 2010 metais. Nepasiteisino. Nors Letuvoje dileriai jį dar pernai siūlė tarp savo modelių.
2013 Vasario 12 19:32
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#8   +1  

Sveiki. Dviratis jau israstas! Todel pradejo kryzmint esamus :) tai "senas bajeris" auto pramonej :) Tik vat nupigo Honda... Gal 3 pasaulio salyse ir praeis... tik vat europoj kur zino moco verte ne del kainos, o kaip Fun saltiny, Sitas "asiliukas" visai ne kaip iskrenta su siuloma konkurencija :) Kazkokia tai Ekonom klase :) Jau Suzuki skundesi kad tuoj nutrauks exporta y europa :) bo su BMW pardavimais sulyginus jiems striuka. Honda dar "spardosi" Tik ar daug laimes su "pigia" svajones vizija ? Mes mocus perkam ne is butinumo buti mobiliais, tam 4 golfas skirtas :) Svajone turi buti is "padangiu" o ne is reikalo. Cia mano nuomone.
2013 Vasario 12 21:06
Narys
500cc ***
Avataras
#9   +1  

Manau Raidermenai esi teisus - ateina laikas kai issisemia. Ir nebera ka sugalvoti, pradeda kryzminti, burti ir gaunasi snipstas. Kaip ir su muzika - kiek laiko nebera ka klausyti, nebent reemixus padaro is senu gabalu. Kas paneigs :D O prasidejo nuo Afrikos gamybos nutraukimo ir Varadero isleidimo - :O
2013 Vasario 13 10:09 redagavo TWINas 2013 vasario 13 10:10
Narys
400cc ***
Avataras
#10    

Kas ten per nesamonė vietoj galinio sparno?
2013 Vasario 13 10:47
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#11   +3  

Gal jus palikite tuos klausimus spresti Hondos marketingo, plėtros, techninio skyrių specialistams, manau jie turi daugiau kompetencijos nei jus (+)
2013 Vasario 13 11:34
Narys
500cc ***
Avataras
#12    

Mes kaip mototociklinininininkai vartotojai turiiiiiiiiiiimmeeeeeeeeeeeee isreiksti savo nuomoneeeeeee speedster pele :D
2013 Vasario 13 14:39
Narys
50cc *
Avataras
#13   +2  

Gerbiamieji - visų pirma CTX skirtas tik USA rinkai, taigi kol kas komentuoti ir nėra apie ką. O dėl "nusipiginimo" tai priminsiu kad mūsų rinka neįperka motociklų ir už ženkliai mažesnę kainą, todėl gal būkim biedni bet teisingi - mūsų rinkai reikia būtent tokių žingsnių, o ne neįperkamų svajonių...
2013 Vasario 13 15:50
Paparacis
900cc *****
Avataras
#14    

zinoma kad jau geriau nupirkti gyvenimo svajone kuria balbieriskio kairiarankai is penkiu nulipde .....
2013 Vasario 14 00:56
Narys
1100cc *****
#15   +1  

Na jau geRimukas ;-) nera viskas taip blogai. Beje, ka sitam forume pastebejau - tai rimciausi zmones savo rankom ir lipdo, nuo tiesaus vamzdzio iki pilno sureguliavimo ir registracijos. Va cia tai suprantu, svajone! Minimum kaip VTX13, zino ir myli kiekviena savo Hondos varzteli (bent jau is forumo veiklos ir nuotrauku :-] ) , respect. O kad kazkas kazka nuperkta blizgaus ir draugams parodo, tai cia jokia svajone, labiau pramoga, self esteem'o gerinimas plius 'a pussy magnet', tsakant ;-) no offense.

Kai laikiau teises irgi buvau prie tos daugumos (nors blizgumo norisi ir darbar, ir bus prideta (+) ), bet susipazinus su motomanu community moralines vertybes apsiverte.
2013 Vasario 14 02:33 redagavo Decoy 2013 vasario 14 02:59
Narys
900cc *****
Avataras
#16    

ir kokios dabar tos vertybes? ;)
2013 Vasario 14 22:10
Narys
1100cc *****
#17   +5  

Na, pvz tai, jog gyvenimo svajone gali buti apdulkejusi ir pilka, o dziaugsmo teikti daug daugiau nei kazkas neiperkamo, su daug aukstesne "kairiarankio is penkiu nulipdymo" tikimybe :-)
2013 Vasario 14 23:15
Narys
500cc ***
Avataras
#18    

Jei patinka važinėti, tai geriausias mocas bus tas su kurio važiuoji, o jei mėgsti googlinti, tuomet svaigsi nuo fotkių :) man šitos ctx nlb gražios, nors pravažiuoti tai būt įdomu :)
2013 Vasario 16 18:04
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#19    

Sveiki. Aparatas USA rinkai. O ten dar krize. Tai pa pigiai ir nulipde kad ypirktu :) Nors Ten zmones konservatyvus, prie V-tvinu yprate. Nors "mailiu" gal ir privilios :) Bet Honda zino ka daro :) pats dvi turiu :) Nors ateity Europoj BMW karaliaus, pamatysit :)
2013 Vasario 16 20:08
Čioperistas
900cc *****
Avataras
#20    

Tegul tas naujasis CTX kainuoja kad ir 8000lt, as jo nepirkciau, man asmeniskai visiskai jis negrazus :F (n)
2013 Vasario 16 23:02
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17