Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Kelionė į Grossgloknerį ir Stelvio Pass'ą :D

| 2016-10-29 JaponasA | 8/7812 žinut.

#1   +3

Kelionė į Grossgloknerį ir Stelvio Pass'ą :D

Nuo praeitų metų Kalėdų buvo brandinta mintis apie kelionę smagiais vingiuotais keliukais. T.y. Grossgloknerio viršūkalnė ir Stelvio Pass'o kelias. Kadangi kelionė laukė ne iš lengvųjų, vingiuotais kalnų keliais, "balastų" nusprendėme neimti (nors ir jos nelabai veržėsi :) ) Tad birželio 24d. 7:00 trise, trim motociklais startavome į savo išsvajotą "Laukinių Šernų" kelionę :-) Pirmą dieną pravažiavome 1020 km (reiktu pagalvoti apie "Geležinės subinės ralį" :D ) iki Znojmo miestelio Čekijoje, nes ten buvo rezervuota nakvynė pensione "Kaplanka". Tik atvažiavus pasitiko pensiono šeimininkas, iškart užsakyta trys šalto alaus :S Nusiplovus kelio dulkes po dušu, išėjome į miestelį pavakarieniauti. Vakarienei buvo pasirinkta kavinė centre, po kepto sūrio kepsnį ir čekiško alaus :-) Grįžus į pensioną, šokome į maudymosi kelnaites, prigriebėme "skysčių" ir pratęsėme atsipalaidavimą prie pensiono baseino :-) Vakarienė atsiėjo 15,40 € trims, pensionas su pusryčiais ir 3 bokalais alaus (atvažiavus) 51,-€

2016 Spalio 29 22:32 redagavo JaponasA 2016 spalio 29 23:32
#2

Antrą dieną kelionė tesėsi toliau. Turėjome pasiekti Grossgloknerio papėdę. Buvo google mapse prieš kelionę išstudijuotos visos apylinkės, ir pasirinktas "Panorama Camp Zell am See" Austrijoje. Kempingas geras, apsistojome, pasistatėme palapines, išsivirėm vakarienę (grikiai su spirgučiais ir degtinytė ;) ), atsipalaidavome ir iškritome ilsėtis, kitą dieną laukė vingiuoti keliai :D

2016 Spalio 29 22:51
#3

Rytas išaušo giedras, nors kempingo šeimininkas iš vakaro prognazavo - "Jus į Grosgloknerį? Tai dabar tris dienas lis, o per lietų geriau ten nevažiuoti, nieko nepamatysit" :-] Bandė ilgiau mus užlaikyti, matyt "kritom į akį" :S tad ryte susirinkę šmutkęs, papusryčiavę (kava ir Grikiai su spirgučiais) išvažiavome "užkariauti" Grossgloknerio viršukalnės. Grossglokneris pasitiko mus kontrolės punktu, teko susimokėti 25,- €/motociklas, pasiimti atminčiai lipduką (davė tik kai pareikalavom, nors prieš mus stovėjusiems vokiečiams davė iškart) ir pratęsti kelionę. Kelias, kadangi mokamas, geras. Posūkiai 180 laipsnių bet nėra aštrūs. Kadangi važiavome ryte, ir buvo debesuota, tai panorama buvo nekokia. Pravažiavome pro debesis, pasiekėme viršukalnę :-) Po kiek laiko debesys prasisklaidė, atsivėrė panorama. Grossglokneris įveiktas (jow)

2016 Spalio 29 23:14 redagavo JaponasA 2016 spalio 29 23:21
#4   +1

O dabar pirma dalis kelionės filmuko :-)

2016 Spalio 29 23:41 redagavo JaponasA 2016 spalio 30 00:20
600cc ****
#5

sitie smagus posukiukai atrodo super. kiek tesesi tas kelias ?
2016 Spalio 30 17:09
#6

Nuo kontrolės punkto iki viršaus apie 19km + dar 11km žemyn. Čia jei iš šiaurinės pusės važiuoti :)
2016 Spalio 30 21:31
Čioperistas
1200cc ******
#7   +1

Labai faini sie keliukai, saunuoliai :D (y)
2016 Spalio 31 07:43 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#8

Nusileidus nuo kalno tokiu pačiu vingiuotu keliu, kelias išsiskyrė: viena kryptis buvo vėl aukštyn link ledyno, kita link išvažiavimo. Nežinau kodėl, ar dėl to kad lijo, ar dėl to kad turėjome dar pasiekti Stelvio Pass'o papėdę ir kur nors susirasti nakvynę, bet pasirinkome tęsti kelionę toliau - link Stelvio. Nors nuvažiavę iki pirmo sustojimo perkąsti pradėjome gailėtis, kad nenusukome link ledyno. Po to save nuraminome, liko dar į ką pažiūrėti, bus stimulas atvažiuoti dar kartą :S
taip kilometras po kilometro privažiavome Stelvio Paso prieigas. navigacijoje suradome artimiausią kempingą ir jame apsistojome. nors kempingas buvo Italijoje, bet kažkodėl visi kalbėjo vokiškai. Suprantama poilsiautojai vokiečiai (tuo metu buvo susirinkę prie teliko, žiūrėjo fūlės pasaulio čemp. žaidė vokiečiai su kažkuo :) ) bet kad ir kempingo personalas angliškai nė bum bum :D Paklausė turistų kas moka angliškai, tai susikalbėjom ko norim. Palydėti iki vietos skirtos dviratininkams ir motociklininkams, apsistojome. Nusprendėm nuplauti kelio dulkes alumi, nuėjome iki kempingo bariuko-valgyklos-registratūros (ten kur buvo žiūrimas futbolas) ir užsisakėme vokiškai alaus "dray grose ber", kas sukėlė visiems aplinkiniams daug juoko. Kad vokiškai mes nė bum bum, bet alaus paprašyti mokam :D . Po to šiaip ne taip išsiaiškinus, kad norime pasivaikščioti po apylinkes ir kažkur pavakarieniauti, gavome vietos žemėlapį su apibrauktom rekomenduojamom kavinukėm. Pasivaikščiojom, pavakarieniavom ir grįžę į kempingą "atsipalaidavom" :-) Ryt laukė iššūkis - pakilti į Stelvio Pass,ą su jo daug aštrių posūkiukų :)

2016 Spalio 31 21:45
#9

Rytas išaušo giedras :) kaip kiekvieną rytą dviese rinkome palapines, vienas ruošė pusryčius - kava ir GRIKIAI su spirgučiais :D Viską susikrovę ant motociklų išsiruošėme į kalnus ;) Iš pradžių kelias ėjo keletą kilometrų gana tiesus, bet pakylus aukščiau į kalną prasidėjo posūkiukai :D Ant kiekvieno posūkio numerėlis, pradžioje nesupratau ką jie reiškia, o po "dašuto" kad tai sunumeruoti posūkiai, kiek liko iki viršūnės :-) Keliukas ne aukščiausios kokybės, palopytas kaip LT (išskyrus Kauną :D ). matosi kad nemokamas kelias ;) Posūkiai 180 laipsnių, aštrūs, motociklų daug... ir dviratininkų. Užkilus į viršų - sniegas, viešbučiai, kavinės, suvenyrų parduotuvėlės. Kavinėse baikeriai, dviratininkai ir slidininkai :D Tie čia suvažiavę a/m paslidinėti, nes sniego pakankamai :-] Užkandę vietinių "Hotdogų", patraukėme žemyn. Vienoje vietoje kelias išsiskyrė, pasukome link Šveicarijos nes sekantis suplanuotas sustojimas buvo Vokietijoje, prie Noišvanšteino pilies. Taip besileisdami kalnų keliu pravažiavome Šveicarijos kampą, atsidūrėme vėl Italijoje, po to Austrijoje :D Sustojom ties Insbruku, degalinėje sutikslinti navigaciją su google mapsu ir pramankštinti sėdimąsias :) Navigacija ir mapsas rodė tą patį - Noišvanšteinas už 92km. Pailsėję patraukėme toliau. Bet pravažiavus apie 70km iškilo įtarimas, kad ne ten važiuojame. Kadangi buvau atsakingas už kultūrinę dalį, tai Noišvanšteino pilies geografinę vietą buvau išstudijavęs: ji turėjo būti kalnuose. Bet prasidėjo lygumos, kalnai liko kažkur nuošaly. Atvažiavome į kažkokį miestelį. Navigacija atvedė iki kažkokio nuosavų namų, gyvenamojo kvartalo :V Apsidairėme - Valiooo, mes atvažiavome į Noišvanšteino gatvę... Raublinge :D :D :D Šiaip ne taip išsiklausinėję vietinių apie pilį išsiaiškinom, kad nuvažiavome ne į tą pusę nuo Insbruko, ir pilis liko už 130km mums už nugarų. Kadangi jau ėjo vakarop, o dar reikėjo susirasti kur nakvoti tai patraukėme į namų pusę :) Pravažiavus apie 30km apsistojome puikiame kempinge prie dydžiulio ežero :D

2016 Lapkričio 2 21:45
#10

Šios dienos planuose buvo aplankyti Karlovy Vary miestą ir judėti link LT. Susirinkę palapines, papusryčiavę, patraukėme tolyn. Kadangi važiuoti autostrada neįdomu, motociklinėję navigacijoje buvo nustatyta vengti greitkelių. Kelionė tesėsi vingiuotais keliukais per laukus ir miškelius, nuo gyvenvietės iki gyvenvietės. Kai pabosdavo vingiuoti, lįsdavom į greitkelį ir atsukdavom rankenas :-) Aplankę Karlovy Varai, papietavę, važiavome toliau. Vakarėjant pradėjome ieškotis nakvynės. Nusprendėme šiąnakt pailsėti žmoniškai, tad ieškojome motelio. Ir netikėtai, pamatę reklaminę iškabą, nusukę nuo pagrindinio kelio kelis km. aptikom nuostabų motelį... beveik tuščią :V Po neilgų derybų su administratore, už 80€ apsistojome triviečiame kambary su pusryčiais ir maudynėmis baseine. Paprašius čekiško alaus, buvo pasiūlyta dėžė alaus, o kiek išgersime, už tiek ryte ir atsiskaitysime :D Motelyje be mūsų trijų, buvo dar trys lankytojai, kurių beveik nematėme (gal jie mūsų išsigando :S ) Pailsėjom kaip žmonės :-) :-) :-)

2016 Lapkričio 5 21:02
#11

Na pagaliau prisiruošiau, ir štai antra dalis peržiūrai :)

2016 Gruodžio 14 19:56 redagavo JaponasA 2016 gruodžio 15 22:02
25cc *
#12

Super vietos :) Reikejo dar pro Passo Gavia prasukt. Labiau apgriautas, kelias prastesnis, bet vaizdai buria :)
2016 Gruodžio 15 08:45
#13

Na perrašiau video, gal dabar rodys :)
2016 Gruodžio 15 22:03
#14

Citata:
Cituoju: Free881

Tai dar prasuksim kada nors :)
Kitą kart sakėm reikės apsistoti porai dienų vienoje vietoje, kad visą dieną tais keliukais pasivažinėti :)