Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Kelionė Tailande ant dviejų ratų, viso įveikta 630 km.

| 2016-11-12 markaz | -4/3603 žinut.

#1

Kelionė Tailande ant dviejų ratų, viso įveikta 630 km.

Sveiki keliautojai

Kelione Tailande ant dvieju ratu, viso iveikta 630 km.

Taigi perspeju, deja kelione ivyko nuomotu Motoroleriu 120 kub. cm. o ne motociklu, todel jei jums neidomu galite ir neskaityti.
Taciau as tik noreciau pasidalinti keliones patirtimi su kitais prijaucianciais dviems ratams, nes neradau forume aprasytos Tailando keliones.(pataisykit jei klystu)

Keliones data 2016-03, Keliautojai Markas ir Dovile.

Taigi nusileide Bankoke (Taildandas) dar ta pati vakara isskrendame i sala Phuket, kur jau sekancia diena einam ieskot motociklu ir motoroleriu nuomos, taciau pamatome didele problema kad daug kur motoroleriu ir juo labiau motociklu nuomoi praso palikti pasa, o palikti pasa nesinori, o be to motociklai apynaujai, pasidaro baisu patirti avarija(apgadinimus) arba kad pavogs taigi siaip netaip susirandam vieta kur nepraso palikti paso taciau gaunam tik motoroleri. Ech… ka darysi visgi geriau nei nieko, o be to ir kuprine 80-ties litru kaip tik iseina isprausti. Taigi paislseje viena diena prie juros, sekancia diena kuriam motorufke ir isvaziuojam is salos per tilta i kontinenta, lekiame i Ao Phang nacionali parka. Motocikla dar pabijojau imti ir del to kad pacioi saloi gana didelis eismas ir pamacius kaip jie vazineja ir pabijojau moco apgadinimu, taciau isvykus is salos, staiga eismo nebelieka keliai pasidaro geri platus po dvi juostas I viena puse ir jau pradedu gailetis kad ne motociklu vaziuoju, taciau motorufke sugeba isspausti 120 km/h taigi gal jau ne taip ir blogai, pagalvoju sau salme :)
Beje mes vaziavome pilna ekipiruote, salmai, striukes(na ne specialios bet vistiek), kelnes prie +33c, o daug kas is turistu vazineja tik su glaudemis ir mus keistai nuziurineja, tipo zimahorai, juokiasi. Taciau kaip patyres motociklistas galiu pasakyt kad yra tik du tipai motociklistu tie kurie krite ir tie kurie dar kris, as is pirmuju todel zinau kas gali buti jei nugriusi su pliku uzpakaliu net be maikes ant asfalto, odos neliks, taigi kad ir kaip keistai i mus ziuretu mes laikemes savo, saugumas pirmiau.
Ao Phang nacionalis parkas pagarsejas savo Uolomis juroje kysanciomis is vandens ir James Bond sala. Pavadinta ji taip nes kazkuris is senesniu James Bond filmu buvo ten nufilmuotas. Paliekame motorolei viesbutyje, musu atvaziuoja pasiimti su Tuk-Tuk’u ir jau lekiam su vejeliu i prieplauka kur musu laukia motorine valtis kuri ir nuplukdys i James Bond sala. Pasiekus sala siek tiek nuvilia nes sausakimsa turistu ir prekeiviu, taciau per daug nenusimename nes kol plaukiame i ir is sala(-os) prisiziurime kitu puikiu vaizdu su uolomis kysanciomis is juros ir pan. Atgal plaukaint mus isleidzia pasivaikcioti i zveju kaimeli ant vandens. Visi namai stovi ant poliu juroje, kazkiek kesitoka ir biski baugu, paciame kaimelyje veikia turgus kur einame apsikirkti. Tailando saule kepina +33 kova, taiga turgelyje ieskausi alaus, taciau tenka nusivilti pasirodo miestelis pilnai musulmoniskas ir jokiu tauriuju gerimu nera, siek tiek nusivyles perku mineralinio. Vietiniai gyvena idomiai tualetas skyle name grindyse, o apacioi vanduo, paskui jie ten pat zuvis gaudo ir pardavineja, taigi mes nesusigundom paraugaut zuvies uzaugintos ant zmoniu “trasu” :) Kelione valtimi uztrunka apie 5 valandas, gryztame i viesbuti vakare. Sekandzia diena ryte startojame su Motorufke I Krabi nacionalini parka, pakeliui sutinkame daug misku is palmiu. Pats parkas tikrai grazus taciau kazkodel tuscias ir mes cia vieninteliai lankytojai. Padarytas takelis per dziungles, taciau kadangi aplinkui nei gyvos dvasios, maniske pabugsta dziungliu gyvuneliu ir gryztames atgal. Sekanti stotele Khalo Lak nacionalinio parko pasoneje esantis kurortinis miestelis ir poros dienu poilsis prie juros. Miestelis nedidelis ir gan jaukus taciau sioje vietoje juroje prie kranto yra uolu todel reikia ziuret po kojomis. Gryzus prie juros turistu ir vel padaugeja. Truputi pailseja ir nudege issiruosiam i savo sekanti keliones taska Nacionalini parka Khao Sok kur junglese turim uzsirezervave nameli. Atvyke i vieta pamatome kad namelis stove tiesiogine to zodzio prasme tikrai dzniunglese, plius nera kondyskes, o net nakty lauke +26-27c, taigi, dziungliu gyviai ir kondicionieriaus nebuvimas pakeicia musu planus ir sauname i miestuka prie Ratchaprapa ezero, kur suirandame ir issinuomojame nalely tik sikart jau ne dziunglese ir su kondyske :) Planuojame issimaudyti taciau pasirodo smeletu krantu nera, taiga pasivazinejame aplinkui ezera ir pasifotografuojame. Sitoje puseje matosi kad vietiniai turistu mazai mate nes susilaukiame labai daug demesio, visi bando uzkalbint ir visis zino tik viena zodi Hellow :)
Taigi apsiperkame vietiniam turgui vaisiu, pas juos jie kainuoja grasius, pvz. Banana, ananasai ir k.t.
Po biski sukame atgal link Phuket salos nes laukia skrydis ir dar viena kelione motoroleriu Balyje.

Visos keliones metu gamta tiesiog nuostabi, papludymiai, palmes, dziungles, jura sviesiai melynos spalvos ,tiesiog sunku nupasakoti kaip ten grazu, europoje tokiu vaizdu niekur nerasi. Nors aplankiau gana nedaug salies teritorijos taciau galiu pasakyti kad tai viena graziausiu mano aplankytu saliu(is viso as ju aplankes 31), taigi del to ir rasau, noreciau patarti ir jums ten apsilankyti. Jei laikytistes atokiau kurortiniu vietu tai motocilkui vaizuoti bus idelu, keliai geri, gyvenvieciu nedaug, oras nuotabus ko daugiau reikia.
Motorolerio nuoma parai apie 3-5 Eurus. Mocu nuomos kainos prasideda kazkur nuo 15-20 Eur parai