Motomanų Diskusijos » Remontas » Vienas karbas vietoj dviejų ? Tema užrakinta

| 2007-01-06 m105 | 12/8962 žinut.
 
 


 
Narys
400cc ***
Avataras
#1    

Vienas karbas vietoj dviejų ?

Tai vat užmesiu aš galvosūkį. Pas mane ant makakos(XZ550) stovi du mašininio tipo karbai su pagreitinimo siurbliuku ir užkniso jie mane, kol dirba pagreitinimo siurblys motas traukia kaip ir turėtų, bet kažkur apie 100(5-a. šaiba) baigiasi smarvė ir pradeda dust, dameti gazo, vėl rauna, bet jau iki kokių120-130, o man patinka 100 :-( . Ir aplamai ties 100km/h riba laikant jis diorginasi lyg kažkuris cilindras išsijunginėtų. Karoče noriu išmest tuos du tūpus karbus ir pastatyt viena nuo panašios kubatūros padaro.
P.S. karbai švarūs kaip šuns pautai ploviau velnias žino kiek kartų bet rezultato nėra, gal ankstesnis šeimininkas pašamanino su žiklioriais, nežinau. Noriu vieno normalaus karbo vietoj tų dviejų. Taigi kokios idėjos?
2007 Sausio 6 20:47
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#2    

nu pigiausias variantas butu jauciu kokio 883 sportsterio karba ipist ir problemos gaut nebutu... bet tai xui zino kaip ten kas poto...... :D
gal jau susidevejo karbai tavo? beto gal oro filtras free flow?
2007 Sausio 7 22:58 Harleliuyah!!!
Narys
400cc ***
Avataras
#3    

Dėl oro filtro tai jis popierinis samodelnas, bet plotas paimtas panašus į originalų įsiurbimo plotą. Tik kaži ar gali taip darytis prie maždaug 100km/h?.
Antras, atsakykit man durnam, kas tas sportsteris ( čia tipo kokia vieno cilindro endurkė)ir kur jo karbą galima nuraut.
2007 Sausio 8 11:43
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#4    

nie cia harlis toks :D siulyciau pradziai uzsidet filtra koki priklauso, filtro korpusas kad butu tvarkingas tada pralekt ir jei tada bus blogai gal ir reikia kazka daryti....
2007 Sausio 8 12:01 Harleliuyah!!!
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Kryžius
nu pigiausias variantas butu jauciu kokio 883 sportsterio karba ipist ir problemos gaut nebutu... bet tai xui zino kaip ten kas poto...... :D
gal jau susidevejo karbai tavo? beto gal oro filtras free flow?


Nesuprantu kam tu tuos harlius visur kiši, tarsi kiti motai tau neegzistuotų... jaučiu įdės m105 harlio karbą ir jo motas varys štuka km/h kaip ir tavo :D
2007 Sausio 8 12:28
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Aha kaži kiek kartų visa mano yamaha pigesnė už tą hallio karbą :D . O dėl oro filtro tai po perdarymo jis ten jau netinka, nes senas buvo bako viduje padarytoj nišoje , o mano "lašą" darant jis niekaip nelindo todėl teko padaryt kitą. Aišku su filtru dar pašamanysiu ,bet klausimas nuo kokio vieno ar dviejų cilindrų aparato vienas karbas galėtų tikt išlieka, nes mano hobi ne tiek važiuot kiek ką nors iš ko nors padaryt... taip sakant kaifas ne rezultate, o procese.
2007 Sausio 8 20:58
Narys
600cc ****
Avataras
#7    

m105 va skelbimuose dalim toki XZ 550 pardavinėja tik 2 metais senesnis, bet nuo 87m. nieko nesiskiria gal nebereiks to vieno karbo dėt. (+)
2007 Sausio 8 23:25
Donoras
1100cc *****
Avataras
#8    

Nežinau, aš tai japono nekastruočiau :F
2007 Sausio 8 23:36 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#9    

nu standartinio harlio karbas nenaujas kokiu 200 lt kainuoja... nemanau kad japono pirgiau kainuotu...
2007 Sausio 9 23:04 Harleliuyah!!!
Narys
400cc ***
Avataras
#10    

Tada turėtų standartinio japono karbas dar pigiau kainuot, va jei kas pasakytumėt kur jo ne per brangiausiai ieškot..
2007 Sausio 10 12:35
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#11    

ebay
2007 Sausio 10 14:41 Harleliuyah!!!
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#12    
2007 Sausio 10 14:47 Harleliuyah!!!
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#13    

m105, tu turbūt esi iš tų žmonių, kurie galvoja, kad dedi bet kokį geresnio gamintojo karbą ir viskas tinka? Tipo pvz ant Pabiedos dedi Mantos Vėberį ir eina kaip ledas? Turiu tave nuliūdinti. Yra žymiai paprasčiau nupirkti arba suremontuoti originalius karbus nei pritaikyti nuo kito moco ir dar tuo labiau vieną vietoj dviejų, nes netiks tau vakuumų, reguliuojančių membraną slėgiai, netiks kolektoriaus angos diametras, netiks žikleriai ir dar apsukų diapazone gali mišinio riebumas imt plaukiot, dar visokių niuansų yra. O jei dėsi vieną, tai perdarinėt reiks įsiurbimo kolektoriuką, jei keisis vamzdelio ilgis, atsiras išlankstymų ir siūlių, tai taipogi tau numuš charakteristikas. Geriau pasidomėk kokios turi būt tavo originalių žiklerių angos, jei didintos, tai galima užplakus jas atstatyti diametrus, sutvarkyti kaip buvo originalas. Dar kartą sakau - japonas ir prieš 20 metų buvo tikrai nedurnas. Jei dėsi be pagreitintojų, tai mocas bus bukas arba dus kai gazo duosi. Apskritai, kodėl nusprendei, kad čia karbai kalti? Nesakau, kad ne, bet pirma įsitikink. Be to, kam dėt kitą ir dar taikyt, mokėt babkes ir pan. jei ten pvz tereikia benzo lygį pareguliuot ar žiklerio skylę pataisyt?

Pvz mano FZR1000 88 m. buvo sumažintas galingumas, tai yra, viskas kaip normalaus, tik pertvaros įsiurbimo angose sudėtos. Variklis lygiai toks pats bet jau žikleriai kiti - ant sotkės mažesni. O juk atrodo, kad ir nemažinto galingumo kai nepilnai atidarytas droselis, oro srautas turėtų būt toks pats. O vat ir pasirodo ne - turėjau pertvaras išėmęs žiklerius gręžt. Japonas net tiek suskaičiavęs, kad vidinių karbų ir išorinių karbų žikleriai skirtingi. Taip, kad tu pradėjęs burt ten fintus tikrai labai pasismaginsi procesu. Manau tavo piniginė irgi gerai pasismagins.
2007 Sausio 10 14:54 ZX10R '06
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#14    
2007 Sausio 10 14:55 Harleliuyah!!!
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#15    

liuc ziuriu teisus kaip visad :)
2007 Sausio 10 16:28 Harleliuyah!!!
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#16    

Teisus neteisus, bet Lietuvoj nėra pas ką paprasto moco karbus sureguliuot, o jau ten perdarytus ar pritaikytus tai juo labiau. Kodėl pas mus turbos nieks neprisiremontuoja? Tikrai ne todėl, kad išmetimo kolektorių sunku suvirint. O todėl, kad nėra kur paskui sureguliuot mišinį net karbiniam motorui, apie kompus tai jau net nekalbu. Todėl geriausia yra atstatyti kuo tiksliau tai ką padarė gamykla, tada būna mažiausiai problemų. Moto kultūra ir moto gyvenimas pas mus dar yra pirmykščiame lygyje. Taigi, jei urvinis žmogus pradėtų mąstyt kaip galima būtų MIGui štuką arklių dadėt daužant kuvalda per uodegą, tai atsakyčiau tą patį :) Aš irgi labai mėgstu perdarinėt, pritaikyt, galvoti. Man irgi nuolatos rankos niežti. Bet kai prisidarai nelogiškų problemų, tai tuos nagus dažnai tenka kasytis dar ilgą laiką po to kai jų jau seniai nebeniežti, o jau skauda.... Jei nori bandyt mėgėjišką tiurlingą, tai japonas yra tikrai ne tas aparatas, nes ten preciziška viskas. Tada reik imt uralą ar seną jawą ir liet savo fantazijas. Tada bent bus ne taip gaila išmest.... Kai aš buvau jauniklis dar, tai visi jawas forsavo rajone, korius lupo iš duslių. O mano preciziškai surinkta originaliu varikliu šešiukė dėdavo visas tas tiurlingines dvylikavoltes.... O grįžtant prie temos, tai jei japonas pastatė ne vieną karbą ir dar su pagreitintoju, vadinasi taip tikrai turi būt šitokiam varikliui.
2007 Sausio 11 00:01 ZX10R '06
Narys
400cc ***
Avataras
#17    

Jei tas velnio variklis dirbtų kaip reikia aš prie jo nesikabintau(gal), bet kai jis po tavim ant 100 šokinėja kaip pasiutęs eržilas norisi jam ką nors "Gęro" padaryt. Tie karbai tikriausiai labai gerai pagaminti ir paskaičiuoti, bet faktas kad dabar nedirba. Žikliorių diametrų nežinau ir netikiu kad sužinosiu nes manualo užsimušdamas negaunu (retas aparatas). Daugiau ten nieko rimto nėra kas galėtų dūryt. Yra ten vaakuminis siurblys kurio paskirtis pakelt benziną iš apačios iki karbų jis ko gero nedirba (suragėjus membrana)bet su nauju baku benzo kelt jau nereikia taigi ir siurblys nebūtinas nors ir stovi dar kaip paminklas, o va su oro filtru kažką reikėtų perdaryt gal tada padėtų, bet čia tik pavasarį.

Nu ir dar klausimas apie tokį karbą, Kaip jis turėtų dirbt su atjungtu pagreitinimo siurbliu. Taip noriu patikrint patį karbą, aš manau jis turėtų dirbt panašiai tik būt bukesnis?

Nuotraukoj filtras
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Sausio 15 20:46
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#18    

jei trumpai apie esme.
sorry nieko nenoriu izeisti, bet tema darosi buka:
atejo lietuvis nuo plugo, padauze plaktuku per karbiuratoriu.... aj lievas, desiu nuo R1 ir valins....
o kad visi pataria is praktikos to nedaryt- ka jie supranta, toj kai desiu pjuvenos eis....
esme nusipirkti uzmusta japona uz pora stukiu, ir poto verkti kad nieks neveikia....

net nezinau ka patarti, gal pirma mastyma pasikeist ir rasysenos styliu, nes forumas virsta kaimo tiurlingo fenomenu.
dar karta sorry uz nuomone.

p.s. nusipirk viska orginala naudota(oro padavimo sistema) ir neknisk sau ir kitiems smegenu su dviracio isradinejimais. jis jau israstas.
2007 Sausio 16 00:14 Motociklu Remontas
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#19    

siulau isigyt remonto komplekta sitam karbui ir susitvarkyt oro adavima ir karba duot perrinkt zmogui kuris apie tai raukia... beje nenustebk jei rem komplektas kainuos daugiau uz tavo zaiba
2007 Sausio 16 09:15 Harleliuyah!!!
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

aš tai pasiknisčiau po internetą apie tuos karbus duomenų, apie žiklerių diametrus ir kitas angas, pagreitintojų ir kitas gumeles pasiieškočiau pagal dydžius ir formas pas diedukus aleksoto turguj, o pasikeisčiau tik membranas jei jos kiauros. Ir kainuotų apie 200-250 litų ir būtų viskas liuks. Bet juokingiausia bus kad čia iš viso ne karbai bus kalti, o pvz žvakės mirę arba ne tokios sudėtos.
2007 Sausio 16 09:31 ZX10R '06
Narys
400cc ***
Avataras
#21    

Gal ką suklaidino nuotrauka ji daryta prieš metus kai aš tą aparatą tik išardžiau. Ieškojau aš apie tuos karbus informacijos bet jos mažiau nei apie kitą mėnulio pusę, todėl ir prdėjau čia visiems knist protą dovanokit "Lietuviui nuo plūgo". O nuklydau nuo temos ko gero aš pats paprasčiausiai galvojau, kad gal kas ką panašiai darė ar bandė, bet atrodo Lietuviukams 20metų senumo japonas per kietas. Beje žvakės naujos ir pagal katalogą parinktos. Mano problema tame, kad perdarydamas ta suš.... makaką neradau kur įkišt originalaus oro filtro ir jį perdariau (tuoj pradėsit rėkt kad ne gamyklinis). Beje ta velnio Yamaha su originaliu filtru išvis nedirbo. :A
Klausimas buvo :
NUO KOKIO V2 AR PANAŠAUS VARILIO 550-600cm. KARBAS TIKTŲ.
Ir man nusišikt , kad parametrai bus prastesni,jis man reikalingas savo malonumui pasivažinet.
2007 Sausio 16 20:38
Donoras
1100cc *****
Avataras
#22    

atsakymas:

Nuo kokio pritaikysi :A

kiaura tema....
2007 Sausio 17 09:23 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#23    

Nebūk tu klounas. Jei mocas su originaliais karbais kažkiek dirba tai keisdamas žvakes matei senąsias. Jei jos juodos tai riebus mišinys, tada gali būt žikleriai didinti. O jei baltos arba normalios žvakės tai žikleriai nebus pragręžti. tada pažaist su benzo lygiu karbuose ir pažiūrėt ar membranos sveikos, jei ten tokios iš viso yra. Taigi jofana, tam karbe gi ten penkios detalės, nesuprantu kam tau perdarinėt kolektorius, paimt kitą karbą ir VĖL TURĖT TĄ PAČIĄ PROBLEMĄ kaip ir su senais? Juk jis tau idealiai netiks ir reiks vis vien žaist su žikleriais ir kitais dalykais, tą tu ir dabar lygiai tą patį turi. Keista nuomonė - paimsiu bet kokį kitą karbą, gal net ir ZILo ir uždėjęs jau suksiu rankeną kai vyrs rimc. Tu bent rimtesniam meistriukui tuos savo karbus rodei? Ar čia burtais užsiiminėji? Labai atsiprašom visi, kad stengiamės tave sulaikyti nuo neprotingų veiksmų, bet jei paklaus manęs žmogus nuo kokio sunkvežimio galima įdėt variklį į golfą, tai aš jam pasakysiu, kad taip nedarytų, nes tokia jau mano natūra. Ir nieks tau čia nepatas koks tiktų, nes niekas tokiais dalykais neužsiiminėja, nes kaip šiurkščiai bet teisingai pasakė Ziurke, tai yra nevykęs tiurlingas. Aš suprantu dar jei tu iš viso karbų neturėtum ir nebūtų kur gaut, tada taip, tektų jau suktis iš padėties, bet kai žmogus tingi sutvarkyt originalią detalę ir ieško "lengvesnių" kelių, tai žinau kuo tai paprastai baigiasi. Su pradegusiais vožtuvais tu savo malonumui tikrai nepasivažinėsi. Jei padarytas pagreitintojas, vadinasi be jo tu to moco net neužvesi. O gal ten iš viso ne pagreitintojas...
2007 Sausio 17 09:31 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#24    

Tema pavirto i visiska pieva ir nekvepia nei tiuningu nei remontu ir jau viena tokia utopine buvo,tik zmogus kazkodel buvo usimanes vietoj vieno usidet 2. Ir aplamai tikrai nera atsakymo,kokius karbus det,nes kaip jau visi isaiskino nieks tuo neusiimineja ir jai pritaikysi kazka netycia metodam tykanja,tai busi pirmas ir galesi kokiam moto ru pasidalint patirtim,kaip pasiseke is moto turincio 60 ag padaryt mota 30ag.Tikriausiai rusai tai ivertins,nes tik jie megsta panasias nesamones.
Tema rakinama,nes jau viskas isaiskinta.Kai kazka pritaikysi atrakinsiu,kad galetum parasyt eksperimento eiga ir rezultatus. Ir duosim medali. :D
2007 Sausio 17 11:20 Mune
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17