Motomanų Diskusijos » Remontas » GPZ 500 Duslintuvo gamyba

| 2011-12-18 blindfly | 1/6167 žinut.
 
 


 
Works for food
500cc ***
Avataras
#1    

GPZ 500 Duslintuvo gamyba

Ieškau žmogaus kuris galėtų padaryti šio motociklo pilną duslintuvą be bakelių. Modelis Kawasaki GPZ 500 1998 metų.
Gal žinote kas tuo užsiima?
Tinka ir 2in2 arba 2in1.
Kaip šitas
Lauksiu pasiūlymų :)
Dėkui
email: kuciauskas.a(at)gmail.com
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Gruodžio 18 16:56
Pėsčiasis narys
25cc *
#2    

o kaip sis tavo kawasakis neturi problemu del vostuvu , ir kiek panasei ryja kuro
2012 Sausio 23 08:11
Narys
400cc ***
Avataras
#3    

turiu jei ka orginalius du bakelius ir alkune nebrangiai atiduociau
2012 Sausio 23 12:55
Narys
400cc ***
Avataras
#4    

labas as ce su tokiu klausimu ne i tema bet vistiek ziurek pas tave gpz as turiu kavasaki er 5 ten variklei vienodi tai sakau gal ir bakai panasus susiduriau su tokia beda kaip puo juo pait nes ten kai atsuki varstus tai mazdauk kol visko nuo bako neatjunksi jis neatsilenks nenusims bet nesinori tiket kad ten 5 ar daugiau slanguciu nuo jo reikt atjunkt kad pvz antifrizo dasipilt
:D
2012 Sausio 23 18:10 greitis yra gerai kai pries tai pagalvojama
Cafe-racer'is
600cc ****
#5    

Kad ten tik dvi šlangutės yra. Nebent pas tave dar nuo kuro matuoklės laidai eina (pas '97 m. modelį nėra). Atsuk kuro kranelį ir perkišk jį per rėmą į viršų - tai duos papildomo vamzdelių ilgio. Aš pas save užsimovęs šiek tiek ilgesnius vamzdelius, kad aptarnauti butų patogiau
2012 Sausio 23 18:40
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

pas mane 99 -12 men tai ten kalnas visko :D bet tai nelogiska tipo kura atjunkt turi kad po baku priait o jis atsikele ania tikrai neatsivercia ir as ce kalbu apie er5 tvisteri nes yra tik er 5
2012 Sausio 23 18:47 greitis yra gerai kai pries tai pagalvojama
Narys
500cc ***
#7    

atsidaryk sedyne ir po desine puse yra issipletimo bakelis (po plastmasem). ten antifriza gali pilti ir jis subegs i sistem jei truks
2012 Sausio 23 20:33
Cafe-racer'is
600cc ****
#8    

Visi jie panašūs. Yra A ir C modeliai (kosmetiniai skirtumai ir kai kurie komponentai skirtingose vietose), twisteriais rodos pas vokiečius buvo priimta vadint.
Tavo bakas turėtų nusiimti atitraukiant jį atgal, o į viršų atsilenkia tik dėl, kad jis įtvirtintas ant guminių "rolikų".
Nuėmimas C modelio (žiūrėk nuo 2-19 puslapio):
http://er5.atw.hu/letoltesek/Kawasaki_ER5_C5_2004_Service_Manual_....

Paklybindamas baką atitrauki jį atgal. Atlaisvink kuro kranelį ir perkišk per rėmą. Nuėmęs baką paversk ant šono ir paprašyk, kad draugas jį palaikytų (jei reikia, atsijungi tą daviklį). Prisipili antifrizo ir uždedi viską atgal.

Nematau su tuo baku bėdos. Aš jo neatjungęs, tik pavertęs ant šono ir padėjęs ant aukštos kėdės sugebėjau iki vožtuvų prieit, ką jau kalbėt apie žvakes, antifrizą ar karbų balansavimą.
Tik perdaug bako nepaversk, kad benzinas nepradėtų per kamštį varvėti ar dar blogiau - tos jungtys, ant kurių vamzdeliai užsimauna, nenukapotų jų (taip gali būti jei sena sukėtėjusi guma)
2012 Sausio 23 20:39
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17