Motomanų Diskusijos » Iceever anketa

 Motomanai.lt nario Iceever anketa

Vytautas K
Narys
50cc *

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:




Narys Iceever parašė 0 komentarus puslapyje ir 9 žinutes forume (ieškoti visų nario Iceever žinučių)
 
Nario Iceever paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Sugedo motociklas - paspėliokim
      Forumas Remontas (3944 atsakymai ir 1097604 peržiūros) - Paskutinė žinutė Bambi
    Cituoju: lauris^ Ar gali but, kad jeigu vienas zvaklaidis per puse sutruko, kitus automatiskai atjungia? Ar turetu like cilindrai dirbt? Nežinau kaip su motociklo varikliais bet manau principas visur turėtų būti tas pats. Su automobiliniais varikliais kiek teko darbuotis tai gali nuimti žvaklaidžius, išsukti žvakes ir vistiek variklis dirbs, žinoma jai pakanka likusių cilindrų galios toliau sukti variklį laisva eiga. Turėtų ir su motociklo varikliu būti kažkas panašaus, bet nebandžiau negaliu garantuoti, visgi jie daug mažesnės kubatūros
  • Sugedo motociklas - paspėliokim
      Forumas Remontas (3944 atsakymai ir 1097604 peržiūros) - Paskutinė žinutė Bambi
    Cituoju: Toomass nelabai ka ten joj pamatysi. bent jau mano nesiarde. Patikrinau kuro pompa. Pagal manuala motociklo kuro pompa turėtų pripūsti 3barus. Po neblogų bendzino fontanų ir biški įdėtos fantazijos pavyko išmatuoti spaudimą kuro sistemoje. Rodė 3barus, na žinoma pergaziuojant šiek tiek nukrenta bet ne žemiau 2,8baro. Bet inprovizuodamas radau nauja bėda - atrodo generatorius nelabai nori krauti, nes atjungus akumuletorių variklis iškarto miršta :/ Tai mano klausimas, ar tai gali būti mano galios dingimo priežastis? Ir ar tai paaiškintų kodėl galia dingdavo ties 5,5k RPM ir variklis važiuojant trūkčiodavo? ačiū už patarimus ir pasiūlymus
  • Sugedo motociklas - paspėliokim
      Forumas Remontas (3944 atsakymai ir 1097604 peržiūros) - Paskutinė žinutė Bambi
    Cituoju: Toomass Cituoju: Iceever Sveiki. Ir aš pasidalinsiu savo problema. Turiu Triumph Sprint RS 1999-12 955i. trys cilindrai, 955cc, įpurškimas. Pradėjo dinginėti galia. Pirmas dalykas kas iškilo tai kad virš 3 bėgio apsukos dažnai sustoja ties 5,5 ir nė krust. Reikia permesti žemesnę pavarą, kad apsukos peršoktų maždaug 6,5k tada vėl variklis atsigauna ir po to vėl gali bėgėtis. Po to pradėjo važiuoant galingumas dinginėti. Aną savaitę važiuoju autostrada 140km/h ir lenkimo metu dingo galingumas, lėtėjo lėtėjo, kol iki 70km/h greitis nukrito. Permečiau žemesnes pavaras ir panašiai - jokio efekto. Gažo nepriima nors tu ką. Biški pajudini rankena ir variklis dūsta atrodo. Pavažiuoja kurį laiką taip ir atsigauna, nors po to važiuojant jauti kad variklis trūkčioja. P.s. kitur buvau rašęs tokiu pačiu klausimu ir atsakau į kelis tipinius klausimus kuriuos gavau kituose forumuose - tepalai nauji, filtrai pakeisti, taip kuro buvo puse bako ir bakas švarus, taip žvakės irgi naujos, ne tepalo nevalgo. Ačiū už jūsų pagalba ir patarimus Na pas man tokia beda buvo. 90 % to ka cia parasei. Pasikeiciau kuro siurbli ir toliau vaziuoju. Pasiruošiu apšvietimą savaitgaliui ir pabandysiu pasižiūrėti kas ten dedasi kuro pompoje. Ačiū

Narys Iceever aktyviausias šiose forumo temose:
 






P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17