Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » Naujasis greičio ir galios karalius - KAWASAKI NINJA ZX-14R

| 2012-02-28 Dellamorte | 48/80406 žinut.
 

 
Nuo pat gamybos pradžios 2006 metais KAWASAKI ZX-14 tapo rimtu žaidėju „hiperbaikų“ karuose, kaip vienintelis motociklas, galintis mesti iššūkį SUZUKI HAYABUSA modeliui, valdžiusiam beveik 160 „arklių“ ir karaliavusiam trasose (bei spuoguotų paauglių svajonėse) nuo 1999 metų.

2006 m. ZX-14 galėjo pasigirti 171 AG galingumu, todėl sunerimę konkurentai 2008 metais išleido patobulintą HAYABUSA versija, turėjusią 165 AG. Tačiau KAWASAKI į tai neatsakė dar didesniu galingumu. Daugelio nuostabai 2008 m. „nindzė“ buvo 10 AG silpnesnė už pirmtaką.

Tačiau praėjus ketveriems metams KAWASAKI nusprendė, jog užteks lindėti šešėlyje ir laikas galutinai iš sosto išstumti HAYABUSĄ (nekalbant apie kitus konkurentus). Taip šių metų pradžioje pasaulis išvydo 2012 m. naują ZX-14R modelį.

„Nindzės“ varikliui inžinieriai sukūrė daugybę patobulinimų, iš kurių svarbiausias – 4 mm prailginta stūmoklio eiga, dėl kurios variklio darbinis tūris ūgtelėjo nuo 1352 cm3 iki 1441 cm3. Šis 6,5% padidėjimas, kartu su padidinta kompresija bei kitais triukais, suteikia gamintojams teisę išdidžiai prisipažinti sukūrus galingiausią masiškai gaminamą variklį pasaulyje.

Motociklą išbandę kolegos iš motorcycle.com spėjo, jog ant dyno stendo šis žvėris pademonstruotų nemažiau nei 185 AG, o gal net visus 190 AG. Ką gi, jei tai tiesa, HAYABUSA‘i išties teks nukabinus nosį žengti nuo pjedestalo.

„Matant ZX-14R gyvai, jo įspūdingumas ir yra pagrindinis įspūdis“, - teigia motožurnalistas Kevinas Duke. „Tai didelė mašina, o bet kokiems dideliems daiktams nelengva atrodyti gražiai. Tačiau labiausiai užtikrintas ZX išvaizdos ruožas yra tai, kad jis atrodo galingas ir greitas“.

Iš priekio motociklo vaizdas tikrai agresyvus – iš šešių dalių susidedantys kampuoti priekiniai žibintai, perskrosti padidintos oro patekimo angos. Plastikiniai gaubtai, su išskirtiniais horizontaliais brūkšniais (kažkuo primenantys FERRARI TESTAROSA linijas), buvo taip pat modifikuoti. Teigiama, kad tai leido pasiekti geresnį motociklo šoninį aptakumą ir nukreipti variklio karštį nuo vairuotojo.

Tai, kad radiatorius „gavo“ ventiliatorių, plika akimi lieka nepastebima. Taip pat nemažai pastangų įdėta tam, kad liktų beveik nepastebimi įvairūs jungimo bei tvirtinimo elementai.

Motociklo „uodega“ užsibaigia V formos skaidraus stiklo galiniu žibintu ir masyviais duslintuvais iš abejų pusių. Pastarųjų dydis kelia įspūdį, tačiau vargu ar juos galima pavadinti dailiais. Estetinis niuansas – galinę sėdynę uždengiantis plastikinis dangtis yra pridedamas standartinės įrangos pakete.

Naujosios „nindzės“ ergonomika liko beveik nepakitusi nuo pirmtako. Sėdynė liko 31,5 colių aukštyje, tik jos forma šiek tiek pakeista: galinė dalis šiek tiek paaukštinta, kad suteiktų atramą vairuotojui. Nors baikas atrodo labai platus, tačiau atsisėdus to nesijaučia. Manevringumas, kaip tokiam dideliam „begemotui“, taip pat vertas pagyrų.Vairo rankenų atstumas yra reguliuojamas pagal savininko poreikius.

Pažvelgus į motociklo kokpitą išvysite naujovę – LCD ekrane šalia kuro ekonomijos, degalų kiekio ir pavarų indikatorių atsirado oro temperatūros duomenys ir ECU signalas, kuris užsidega važiuojant ekonomiškai. Gamintojų teigimu, važiuojant lėtai ZX-14R naudoja penktadaliu mažiau degalų nei ankstesnis modelis.

Prietaisų skydelyje taip pat yra naujosios slydimo kontrolės sistemos ir galio valdymo lentelės. „Low Power“ režimas gali būti pasirenkamas, kai visas galios arsenalas nėra reikalingas – jį pasirinkus galia ties didžiausiomis apsukomis apribojama maždaug 25 procentais.

Varikliui dirbant laisvu režimu, jo apsukas automatiškai reguliuoja specialus laisvos eigos vožtuvas, atsižvelgdamas į variklio temperatūrą. Teigiama, kad ši naujovė taip pat prisideda prie kuro ekonomijos.

Pasukus akceleratoriaus rankeną, maždaug nuo 6500 aps/min prasideda toks galios ir sukimo momento „festivalis“, kad jam besibaigiant už 1100 aps/min žymos vairuotojas savęs klaus, ar jo akys neįkrito į kaukolės vidų.

Tačiau motociklą bandę vairuotojai gyrė ir jo savybes važiuojant kruiziniu režimu. Teigiama, kad pakojai yra įtaisyti patogiai, o vėjo apsauga – pakankama, turint omenyje, kad tai superbike klasės atstovas. Galinio vaizdo veidrodėliai įtaisyti plačiai ir užtikrina, kad gerai matytumėte jus persekiojančius policijos pareigūnus...

Kaip ir visi daiktai, pretenduojantys į karališkąjį titulą, ZX-14R nėra pigus. JAV jo kaina prasideda nuo 15 tūkstančių dolerių.

Variklis: 4T, skysčiu aušinamas, DOHC, 4 vožtuvų cilindrui, 4 cilindrų eilėje
Variklo darbinis tūris 1441 cm3
Stūmoklio skersmuo ir eiga: 84.0 x 65.0mm
Maksimalus sukimo momentas:162,5 Nm prie 7,500 aps/min
Kompresija: 12.3:1
Greičių dėžė: 6 pavarų
Svoris: 265 kg
Degalų bako talpa: 19 l

http://www.youtube.com/watch?v=gMe9T_NMi2I&feature=player_det....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 12


Narys
25cc *
#2   +4  

Mano svajonė :D mmm reik nick pasikeist i tawasaki dar ir pradėt lt taupyt :) ))
2012 Vasario 28 23:20 :-)
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#3    

As dar pries tai koki menesi buvau skaites apie Ninja ZX-14R, tai vienam puslapyje maciau kad dar buvo parasyta, prie variklio duomenu, kad 1441 cm3 ir Supercharged, dar kazkam buvau forume rodes.
Bet aparatas tikrai geras, jau ir senieji modeliai kiek Youtube mates, duodavo i kaulus Hayabusai, su situ isvis nera ka lygintis. :S
2012 Vasario 29 21:01
Donoras
1100cc *****
Avataras
#4   +1  

žiūrėkit tik kad 600tukas su gera tarpine į kaulus neduotų :D
2012 Vasario 29 21:10 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#5    

:D :-] Visiskai neimanomas dalykas, nebent as uz to ZX-14R vairo, o uz 600cc koks sportininkas, tada gal ir imanoma butu :-] ..
Seip ar taip baikas tikrai greitas ir ,,kietai'' atrodantis, pripazinkime tai. (jow)
2012 Vasario 29 21:15
Narys
25cc *
#6    

Visi tie zzr virš litro, kaip sako "eina kaip išp***" :-D buvau suzuki fanas, dabar esu kawasaki fanas, nežinau, bet kažkodėl jaučiu labai keista potraukį kawasakiams, dizainas man jų naujų labai gražus
2012 Vasario 29 21:20 :-)
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#7    

As is Japonisku motu, irgi teikiu pirmenybe Kawasakiams, dauguma grazei nulieti, (apie senesinius as), netaip kaip kokios Yamahos, nu dar Hondos man irgi nieko.. Seip Hondos, Kawos, Yamos, Suzei visi Japonai, jau cia kaip perki manau skonio reikalas, dizainas ir visa kita, vieni yra tu fanai, kiti kitu, taip jau yra.
Seip visi Japonai geriausi, nu dar Germany ir UK (bent man).
2012 Vasario 29 21:25
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#8    

Gerbiu autorių, bet svarbiausias parametras yra sukimo momentas:
Peak torque reaches 162.5 Nm @ 7,500 rpm

http://www.asphaltandrubber.com/news/2012-kawasaki-zr14r-zzr1400-....
2012 Vasario 29 21:52 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Donoras
1100cc *****
Avataras
#9   +1  

Citata:
Cituoju: gediminas777
:D :-] Visiskai neimanomas dalykas, nebent as uz to ZX-14R vairo, o uz 600cc koks sportininkas, tada gal ir imanoma butu :-] ..
Seip ar taip baikas tikrai greitas ir ,,kietai'' atrodantis, pripazinkime tai. (jow)


ne visi keliai yra nesibaigiančios tiesiosios :)
2012 Vasario 29 22:18 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
600cc ****
Avataras
#10    

Jau šoka aukščiau bambos kūrėjai... didelis, galingas, sunkus. Nelabai praktiškas motociklas mano akimis.
2012 Vasario 29 22:19
Narys
25cc *
#11    

As kai 1 karta ta zx-14r pamaciau irkart isimylejau :D tos 6 lempos priekyje pasakiskai atrodo :) Ir galo tai taip tik
2012 Vasario 29 22:25
Paparacis
900cc *****
Avataras
#12    

paziurekit i 6 nuotrauka .... ir pasakykit kad raideris tiesiog puikiai patogiai isitaises balne..... kazkokia nesamone .....nei tiesiai nei prigules ... kaip atsiprasant ,, kakodamas ,,
2012 Kovo 1 00:50
Narys
500cc ***
Avataras
#13    

tAI mano svajoniu motociklas, Bet man senesnio zx14r dizainas grazesnis zymiai,sitas naujas kaip ir dazniausia buna persistengta. Busa pirma irgi man grazesne buvo nei veliau naujesnios.
2012 Kovo 1 08:30
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#14   +1  

2012 Ducati 1199 Panigale
Power: 195hp (143kw)
Torque: 98.1lb-ft (132Nm)
Wet weight: 188kg
MSRP: $17,995
lyginant skaičius - nieko gero iš to žalio tanko..
2012 Kovo 1 08:43
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#15    

cia kazkas sugrybauta su arkliais, labai jau ju mazai , tiek busai tiek ninzei...
2012 Kovo 1 09:08
Narys
900cc *****
Avataras
#16    

Kas cia per nesamone Svoris: 265 kg ? cia tipo tiesiojoje pimpalais matuotis? Dizainas visai nieko taciau kam toki mamuta naudoti tai bbz.
2012 Kovo 1 11:31 Kiaule Morgas
Narys
50cc *
#17   +3  

Toki "mamuta" naudot galima nuo Vilniaus i Palanga per valanda ;) Idomiai cia palyginimus kai kurie raso, kad "su 600-uke isdurtu per vingiuotus kelius". Nu ir ka? O as tave su 125 krosinuku isdurciau kroso trasoje :) Zodziu ka norejau pasakyt tai, kad sitas kawasaki yra "sportinis - turistinis" motociklas, taip, kad nereik jo lygint su ziediniais, krosiniais ar vandens motociklais ;)
P.S. greitai sita Kawasaki paims nygeriai, pakeis dusles, uzdes galini rata 360, viska pakeis i blink blink, prides cipu, turbinu ir t.t... ..ech, graziai atrodys, jei su protu patiuninguos ;)
2012 Kovo 1 12:33
Narys
500cc ***
Avataras
#18   +1  

Citata:
Cituoju: Odisejas
Toki "mamuta" naudot galima nuo Vilniaus i Palanga per valanda ;) Idomiai cia palyginimus kai kurie raso, kad "su 600-uke isdurtu per vingiuotus kelius". Nu ir ka? O as tave su 125 krosinuku isdurciau kroso trasoje :) Zodziu ka norejau pasakyt tai, kad sitas kawasaki yra "sportinis - turistinis" motociklas, taip, kad nereik jo lygint su ziediniais, krosiniais ar vandens motociklais ;)
P.S. greitai sita Kawasaki paims nygeriai, pakeis dusles, uzdes galini rata 360, viska pakeis i blink blink, prides cipu, turbinu ir t.t... ..ech, graziai atrodys, jei su protu patiuninguos ;)


Aha as irgi nesuprantu tokiu kvailu paliginimu . Drasiu zmoniu yra visdelto :) Vingiuoti nevingiuoti ,....visai kita kategorija,kas cia per paligynimai kai tas varganas 600cc su 80Nm torko o cia 160Nm torko. Nera cia net ka kalbeti :-]
2012 Kovo 1 14:04 redagavo eaux 2012 kovo 1 14:06
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#19    

As ir sakau, kam lygint 600 su 1400, cia visiska nesamone (ff) .
dizzy sakai nekazka skiriasi, paziurek vien tik sukimo momentas ant 30 Nm didesinis. Ir motoras silpnesinis Ducati, tiek kad svorio atzvilgiu pranasumas . Bet esme tame kad sitas ji pranoksta. Aisku nera jis greiciausias. Nes uz ji yra dar zymiai greitesinis aparatas: MTT Turbine Y2K. max speed 259 mph. :S Beje jis turi 320 HP. Nuo 0-227 mph = 15 sec.
Bet aisku cia du nesulyginami dalykai - neta klase.
2012 Kovo 1 15:09 redagavo gediminas777 2012 kovo 1 15:37
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#20    

na ,jei toliau burt iš skaičių:
ninze: 162,5Nm/265kg=0.61 Nm/kg
dukačius: 132/188=0.7 Nm/kg
2012 Kovo 1 17:29
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#21    

Nu tai gerai, bet ar ji pripazino greitesiniu/geresiniu uz Ninja, jaigu jis jau toks ,,sustras'' baikas?
2012 Kovo 1 17:36 redagavo gediminas777 2012 kovo 1 17:36
Narys
500cc ***
Avataras
#22    

Beto greitis netik priklauso nuo Ag ir Nm kiekio gi, Yra vejo pasipriesinimas,greiciu deze- perdavimai ir t.t.
2012 Kovo 1 17:42 redagavo eaux 2012 kovo 1 22:12
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#23    

Tai sita as suprantu, bet yra kas nelabai sito suprato...
2012 Kovo 1 19:12
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

Gediminai as ne tau ir taikiau tai, :) Manau musu nuomones sutapo ;)
2012 Kovo 1 22:14
Donoras
1100cc *****
Avataras
#25   -1  

jau baigėt aiškintis pas kurį ilgesnis? :D
2012 Kovo 1 22:23 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Lenktyninkas
600cc ****
Avataras
#26   -7 / +1  

Dramblys, o ne motociklas :-] Sunkus, nemanevringas, kam jis reikalyngas? atsargiai nuvažiuoti į autostradą ir tada tuščia juostą ir pasiekį b*z kokį gretį? Na jei tai kaifas kažkam... Man kaifas yra užmiesčio keliai, o ten litro pasiekienčio 300km/h per akis. Niekada tokio nepirkčiau. AIšku čia tik mano nuomonė :S
2012 Kovo 1 23:21
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#27   +1  

Citata:
Cituoju: britvinis
.... Niekada tokio nepirkčiau. AIšku čia tik mano nuomonė :S

ei, taip nesakyk, tau dabar 20? kai bus 30+ ir daugiau tai tavo nuomone apie tokio tipo aparaus labai pasikeis :-]
2012 Kovo 2 00:53
Narys
500cc ***
Avataras
#28    

Matai visaip gali buti vieni suauga ir tuo paciu pasikeicia ju statusas kiti'iems ne. :)
2012 Kovo 2 09:24 redagavo eaux 2012 kovo 2 16:49
dvr
Narys
500cc ***
Avataras
#29    

Pirma su savo mocais ismokit vazuot , ant galimybiu ribos.
2012 Kovo 7 08:14
Narys
50cc *
#30   +1  

Citata:
Cituoju: dvr
Pirma su savo mocais ismokit vazuot , ant galimybiu ribos.



OK, o tu pasistenk rasyt ismokt pries komentuojant ;DD
2012 Kovo 9 09:42
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17