Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » 2014 Kawasaki Z1000 ABS

| 2014-02-06 Dellamorte | 23/12927 žinut.
 

 
Naked motociklai paprastai skirstomi į dvi rūšis: nostalgiškus, retro dvasios įkvėptus tradicionalistus (Honda CB1100, Triumph Bonneville) ir radikalaus stiliaus futuristus (Aprilia Tuono V4R, MV Augusta Rivale 800), kuriems dažniausiai prilipdoma „gatvių kovotojo" (streetfighter) etiketė. Aiškiai į antrąją kategoriją patenkantis Kawasaki Z1000 šiuos metus pasitinka dramatiškai pakeitęs išvaizdą ir su ilgu sąrašu mechaninių atnaujinimų. Ar šis piktos fizionomijos „litrinukas" yra iš tiesų toks modernus, kaip suponuoja jo naujoji išvaizda?

Kolegos iš Ride Apart jau turėjo progą šį motociklą išbandyti keliuose, tad šiame rašinyje remsimės jų įspūdžiais.

Kas naujo?

2003 metais pasirodęs Kawasaki Z1000, sukurtas ZX-9R modelio variklio pagrindu, iškart pelnė kultinį statusą dėl tuomet neįprastų kampuotų formų ir rausvojo aukso spalvos duslintuvų. 2007 ir 2010 metais motociklas sulaukė variklio, rėmo ir išorės atnaujinimų.

2014-ųjų Z1000, kaip ir jo prieš 11 metų išleistas pirmtakas, vėl išsiskiria neįprastu dizainu: aštrių briaunų šoniniais paneliais, prisimerkusias akis ir surauktą kaktą primenančiais priekiniais žibintais bei tarsi kupra išriestu kuro baku. Gerai įsižiūrėjus į motociklo siluetą galima išvysti neabejotiną jo panašumą į šuoliui pasirengusią (arba „įbaugintą", anot Ride Apart) katę.

Žvelgiant į mechaninę pusę, pokyčiai čia yra pakankamai reikšmingi, kad atitiktų pakitusį eksterjerą. Keturių cilindrų eilėje, 1,043 kub. cm tūrio variklis nuo šiol dar aštriau reaguoja į akceleratoriaus suktelėjimą dėl pakeistos oro paėmimo angų formos ir 16-os skylių oro filtro dėžės rezonatoriaus.

Paėmimo vožtuvų darbą reguliuojančio kumštelinio veleno forma bei degimo intervalai pakeisti taip, kad variklis išvystytų didesnę galią prie žemų ir vidutinių sūkių. Sutrumpintas pavaros perdavimo skaičius pagyvino motociklo akceleraciją, o greičių dėžė pasipildė šeštąja pavara ramesniam vairavimui greitkeliuose. Atnaujintas variklis bus girdomas iš iki 17 litrų papilnėjusio benzino bako.

Valdymo palengvinimui Kawasaki inžinieriai perdarė dviejų skersinių aliuminio rėmą, sujungdami jį su 3 dalių porėmiu, kurio siauresnis plotis leidžia vairuotojui lengviau pasiekti žemę, o performuotas aliuminio vairas verčia vairuotoją rinktis agresyvesnę sėdėseną.
Nauji šešių stipinų ratai palengvėjo beveik dviem kilogramais ir buvo perauti Dunlop Sportmax D214 padangomis.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vairavimas

Neleiskite, kad jus apgautų futuristinė išvaizda - 2014-ųjų Z1000 ergonomika yra stebinančiai draugiška vairuotojui, nepaisant didesnio bako ir žemesnio vairo. 815 mm nuo žemės esanti sėdynė atrodo esanti dar žemiau dėl plonesnės motociklo vidutinės dalies, o vairo valdymas iš vairuotojo nereikalauja per daug viršutinės kūno dalies raumenų darbo.

Variklis užsiveda su griausmu, o sankabos svirčiai tereikia švelnaus prisilietimo, kad ji atliktų savo darbą perjungiant pavaras. Vis dėlto pavarų perjungimo svirtis gali atrodyti kiek nepaslanki, ypač prie žemesnių pavarų.

221 kg siekianti motociklo masė neleidžia jo apibūdinti kaip itin lengvo, tačiau tai kompensuoja tolygi ir staigi galia. Apsukoms artėjant prie raudonų padalų tachometre, trauka niekur nedingsta. Nors Kawasaki skelbia, kad maksimalus 111 Nm sukimo momentas pasiekiamas prie 7300 aps./min., tačiau bandant Z1000 paaiškėjo, kad ir prie gerokai aukštesnių apsukų esančio sukimo momento užtenka tam, kad sėdynė tvirtai sukibtų su vairuotojo sėdimąja kiekvieną kartą smarkiau suktelėjus rankeną.

Varikliui pasiekus maždaug 5000 aps./min. - ypač, jei važiuojate šešta pavara 115 km/h greičiu - rankenose pajusite švelnią vibraciją. Greitkelio greičiais šis efektas kažkokiu būdu užgožiamas stebėtinai pakenčiamo ir turbulencijos nesukeliančio vėjo srauto (nepaisant to, kad bandytas Z1000 neturėjo stiklo) ir patogios ergonomikos.

Plonytė sėdynė ilgiau važiuojant jaučiasi gan kieta, tačiau ji nėra pakankamai „negailestinga‟, kad keltų diskomfortą važinėjant trumpais kasdieniais maršrutais.

Motociklo valdymas stabilus, nuspėjamas. Nors Z1000 ir nesileidžia būti gainiojamas, kaip 600 „kubikų‟ žiedo lenktynių motociklas, tačiau posūkiuose galite jį „guldyti‟ neprarasdami pasitikėjimo savo jėgomis. Nemenka šio Kawasaki masė apie save primena prireikus manevruoti judant lėtai, bet staigus vairo ir įtemptos pakabos darbas padeda sušvelninti nenugalimus fizikos dėsnius. Galiausiai viską atperka puiki motociklo elgsena tiesiosiose.

Žvelgiant į gerokai sumažėjusius naujojo Z1000 priekinius žibintus kyla intriga - o kaip gi jie veikia? Motociklą bandę Ride Apart žurnalistai tikina, kad LED'ai savo darbą atlieka stebinančiai gerai, tačiau norėtųsi vertikalesnio šviesos srauto - ypač tuomet, kai dėl staigaus stabdymo motociklo priekis staigiai smukteli žemyn.
Z1000 neturi ratų praslydimo kontrolės, todėl vairuotojo labui rekomenduotina turėti itin jautrų dešinį riešą, kad nepakliūtumėte į rimtas problemas.

Pliusai

• Geresnė nei galima tikėtis ergonomika ir švelnus vėjo srautas;
• Variklis skamba ir elgiasi užtektinai charizmatiškai, kad išprovokuotų jus „paišdykauti‟ kelyje;
• Nors ir ne toks judrus, kaip kai kurie konkurentai, Z1000 savo atsiima tuščiuose užmiesčio keliuose;
• Išsiskiriantis stilius - jei tik jis jūsų skonio.

Minusai

• Nors šiaip sklandus, variklis gali imti gausti vidutinių sūkių diapazone;
• Šiurkštus variklio reagavimas į agresyvų akceleratoriaus rankenos sukiojimą kelia mintis apie galimą tolygesnį mišinio įpurškimo reguliavimą;
• Išvaizda tokia iššaukianti, kad stilistiškai Z1000 gali pasenti greičiau nei jūs spėsite jį įsigyti;
• ABS negali būti išjungiamas;
• Trūksta pavaros indikatoriaus;
• Platus apsisukimo spindulys, keliantis nepatogumų parkuojantis.

Gamintojo puslapis: http://www.kawasaki.com/Products/product-specifications.aspx?id=801
Oficialus reklaminis video: http://www.youtube.com/watch?v=bVmcSfEO9TE
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#2   +2  

Priekis atrodo kaip su petelne gavęs, bet dizainas skonio reikalas :)
2014 Vasario 6 22:11 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
1100cc *****
#3    

Atrodo kaip gyvate, keistai, bet man patinka :-)
2014 Vasario 6 22:29
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#4   -1 / +1  

Dar labiau primena gyvate, atrodo super !
2014 Vasario 6 23:07
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#5   -1 / +2  

Su dizainu nusivažiavo...
2014 Vasario 6 23:08 Honda VFR 800Fi
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#6    

agresyvus (+)
2014 Vasario 6 23:23
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#7    

Geras straipsnis, aciu :)
2014 Vasario 6 23:23 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Donoras
500cc ***
Avataras
#8    

grazus dizainas, tikrai iskirtinis, piktas, charizmatiskas ir beabejo galingas, motociklas skirtas neeiliniam motomanui tokiam kuris zino ko nori (y)
2014 Vasario 6 23:30 Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
Čioperistas
500cc ***
#9    

Lytras ! (jow) ties cia ir baigiasi komentrai :-]
2014 Vasario 7 06:43
Narys
400cc ***
Avataras
#10    

keleivio kreslas atrodo mazokas :)
2014 Vasario 7 09:56
Narys
400cc ***
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: rulexxx
keleivio kreslas atrodo mazokas :)


o kam reikalingas didesnis, vistiek keleivį pamesi :-]
2014 Vasario 7 10:12
Optimistas
500cc ***
Avataras
#12    

atrodo, kaip pigi Kinietiska plastmaske...bet aisku Jap megejams, tai turbut meno kurinys :)
2014 Vasario 7 12:05
Narys
600cc ****
Avataras
#13    

viskas kaip ir nieko, bet priekinė lempa, tikrai labai baisi! Idomu, kaip atrodys po kokių 5 metų.
2014 Vasario 7 12:43 redagavo Juodaragis 2014 vasario 11 16:06 USM Racing Team www.usm.lt www.dropshop.lt
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#14   +1  

beviltiskai pasenes :)
2014 Vasario 7 13:14 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
e30
Praktikas
900cc *****
#15   -2 / +1  

gražus :)
2014 Vasario 7 15:19
Narys
250cc **
Avataras
#16   -3  

Grazus, labai grazus. Tik traukos kontrole nepamaisytu.
2014 Vasario 7 19:29
Narys
125cc **
Avataras
#17   +2  

nieko gero....
2014 Vasario 8 20:28
Narė
125cc **
Avataras
#18    

Man laaaaaabai grazus :-) (r) (l)
2014 Vasario 9 09:50
Cafe-racer'is
600cc ****
#19    

Teko matyti šitą daiktą gyvai. Z serija man visada patiko, bet asmeniškai šitas modelis man yra pats bjauriausias motociklas kokį esu matęs (kalbu būtent apie priekinę dalį).. Atrodo, kad Kawasaki bandytų kopijuoti kaukolės formos priekinį žibintą.. SX modelis irgi turi panašių bruožų- plokščią ir į priekį išlindusį snukį.
2014 Vasario 9 20:40
Narys
600cc ****
Avataras
#20    

su tokiom proporcijom http://3.bp.blogspot.com/_NvrrpaQZaO4/TUIqER-yVbI/AAAAAAAAAC4/JA7.... ,bišky susiaurėjo gerbėjų ratas, bet Z serija fanatų turi pakankamai.
kolkas niekas neužsimena apie MT-09 (ne apie Dnepr'ą) ir apie šiokią tokią revoliuciją variklio skyriuje, nieko baisaus, tai gal dar viena pelenės istorija Lietuvoje, bet ne pasaulyje.
2014 Vasario 9 21:34
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#21    

Priekis primena "trasformeriu" personaza, bet gal vaziuojant nesugalvos transformuotis :) Gal visai ir nieko
2014 Vasario 10 08:50 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: domantasTi
su tokiom proporcijom http://3.bp.blogspot.com/_NvrrpaQZaO4/TUIqER-yVbI/AAAAAAAAAC4/JA7.... ,bišky susiaurėjo gerbėjų ratas, bet Z serija fanatų turi pakankamai.
kolkas niekas neužsimena apie MT-09 (ne apie Dnepr'ą) ir apie šiokią tokią revoliuciją variklio skyriuje, nieko baisaus, tai gal dar viena pelenės istorija Lietuvoje, bet ne pasaulyje.


Kad triple variklis anokia revoliucija. Mano triumfui jau 20metų ir jis su triple varikliu :) MT09 aišku gėris, iškart jį nusižiūrėjau, bet visi pakabos minkštumą keikia.
2014 Vasario 10 11:10
Narys
600cc ****
Avataras
#23    

iš japonų gamintojo ateina triplas, pakeičia 4-tuką eilėje su va kuo:
... MT's engine is 10kg less than FZ8 unit...
... Not only lighter than the FZ8, the MT-09 uses less fuel for a higher output:64,5lb.ft at 8500rpm and 115bhp at 10,500rpm for the triple, against 60,5lb.ft at 8000rpm and 106bhp at 10,000rpm for the inline four...
citatos iš Bike magazine.
negaliu sakyti, kad kawasaki užsimaukšlino tik domino kaukę (bet ir nepateikė nieko extraordinaraus "nuogalių" gerbėjams, apart dizaino), o kaukės būdingos pastarajam gamintojui, tą patvirtina, kad ir ninja pavadinimas, kuris mini šiais metais 30metų jubiliejų.
iš 2014m. naujienų kolkas domina tik the dark side of japan
2014 Vasario 11 20:39 redagavo domantasTi 2014 vasario 11 21:00
Narys
125cc **
Avataras
#24    

Atrodo kaip vabzdys. Turetu lekti. Man asmeniskai per daug plastiko. Noretusi nuogesnio.
2014 Vasario 13 09:32
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17