Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW užpatentavo W-3 variklį: ruošiamasi kruizerių rinkos šturmui?

| 2015-03-14 Dellamorte | 20/9062 žinut.
 

 
Ne paslaptis, kad Bavarijos motorų gamyklos, trumpiau - BMW - pavadinimas daugeliui pirmiausiai asocijuojasi su Europos kontinento keliuose karaliaujančiais adventure klasės motociklais, iš kitų išsiskiriančiais savo opozitiniais „boxer“ varikliais, tačiau tikri motomanai žino, kad koncerno gaminių gamoje visuomet buvo ir kitokių dviračių transporto priemonių, pavyzdžiui - kruizerių.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Tiesa, nuo paskutinio 1997-2004 metais gaminto modelio R1200C nuriedėjimo nuo konvejerio praėjo jau dešimtmetis, tačiau BMW niekada neslėpė ambicijų dar sugrįžti į kruizerių rinkos segmentą atsiriekti savo pyrago dalies. Regis, paskutinės naujienos rodo, kad bavarai jau rimtai ruošiasi sugrįžimui. Ir tikrai ne eiliniam.

Praėjusią savaitę pasklido žinia, kad BMW oficialiai užregistravo patentą trijų cilindrų W formos varikliui. Tiksliau, net du patentus.

Kaip matyti iš paviešintų brėžinių, pirmajame užpatentuotame variklio variante cilindrai išdėstyti 75 laipsnių kampu, antrajame – 65. Abu W-3 varikliai, kaip ir tradiciniai „vy-tvinai“ bus aušinami oru, o vožtuvus atidarinės ne paskirstymo grandinė ir kumšteliniai velenai, bet stūmikliai (angl. pushrods).

Tiesa, pirmojoje motoro konfigūracijoje kiekvienas cilindras jungiasi prie atskiro jam skirto švaistiklio piršto (angl. crank pin). Tai suteikia laisvę inžinieriams parinkti norimą uždegimo tvarką ir intervalą.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Antrojoje versijoje priekinis ir galinis cilindrai dalijasi tuo pačiu švaistiklio pirštu, tačiau vidurinysis – veikia nepriklausomai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Žemiau matote dizainerio Kar Lee sukurtą prototipą, kaip galėtų atrodyti naujasis BMW kruizeris, apginkluotas W-3 varikliu. Ir nors tai tėra eskizas, kuris gali neturėti nieko bendro su galutiniu produktu (kurį galbūt išvysime dar šių metų pabaigoje), tačiau reikia pripažinti, kad tokia variklio konfigūracija atrodo nors ir neįprastai, tačiau tikrai ne šokiruojančiai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Tiesa, tai nėra pirmasis mėginimas įdiegti W-3 variklį motocikle. Vienas žinomesnių tokių bandymų rezultatų - prieš keletą metų Jimo Fuelingo Harley Davidson V-2 variklio pagrindu sukurtas tricilindris, 2,3 litrų darbinio tūrio monstras, išvystantis 150 AG prie 5000 aps./min.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
1100cc *****
#2   +2  

Tiesa sakant jokiu sokiruojanciu technologiju, bet siek tiek keista kad autorius paminejo vienetini Harleju, o ne placiai naudojamus Triumphus.

Panasu i situacija su iPad'ais, tabletu buvo desimciai, taciau butent Apple juos "atrado". Panasiai zmones raso apie sita pasikeitima "niekur negirdeti-nematyti 3 cilindru varikliai". Na, jeigu BMW seksis taip pat, kaip ir minetam IT gigantui, galiu tik pasidziaugti :-)
2015 Kovo 14 17:31 redagavo Decoy 2015 kovo 14 17:32
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#3   +1  

triumph trejetuko konfiguracija yra iprasta eilute. o W, masiskai, niekas nesiule.
2015 Kovo 14 17:39 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
900cc *****
#4    

Idomu, koks sios konstrukcijos pranasumas, pries iprastus V ar L motorus?
2015 Kovo 14 21:50
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#5    

cool factor. ir kiek radau pasiskaitymu, dvieju alkuniniu variantas duoda pakankamai daug laisves zaist su kampais tarp uzdegimu.
2015 Kovo 14 21:53 redagavo CerBeR 2015 kovo 14 23:57 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
600cc ****
Avataras
#6    

ausinimo atzvilgiu- vargas 1 ir paskutiniam cilindrams. 1 negaus normalaus praputimo tarp ausinimo ploksteliu, jei niekas nepakreips ju horizontaliai, o paskutinis kaip ir visi V gaus silta ora... Kaip bebutu- eskizas labai grazus <3
2015 Kovo 15 19:10
Narys
900cc *****
#7    

CerBeR, kad ten alkuninis vienas. Tik kakliukai du. Beje, uzdegimo kampas priklauso nuo apsuku. Kuo didesnes apsukos, tuo ir kampas turetu buti didesnis ( jei klystu, pataisykit). Nelabai suprantu, kaip tai susije. mazuxx, 2, 3 (nuo priekio) turetu labiau kaisti. Pirma pasiekia sviezias, saltas oras. Vis dar nematau pranasumo. Nebent del dizaino.
2015 Kovo 15 20:20
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#8    

tu apie uzdegimo paskubos kampa sneki, kampas tarp uzdegimu kitas dalykas, http://mcresourcesusa.com/TechNotes-270vs360.html

aha pasiskaiciau daugiau po angielski, tai du cilindrai ant vieno kakliuko, vidurinis atskirai ant nuosavo.
2015 Kovo 15 21:17 redagavo CerBeR 2015 kovo 15 21:18 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
600cc ****
Avataras
#9    

dėl kaitimo galvoju ar nebus kartais variklis skersai montuojamas?
anksčiau BMW patys montuodavo kompresorius, ne reikia trečio (.) ! o juk dabar kompresoriai ant bangos.
p.s. man ši ozių šalies burtininko godzilla prie širdies :A
2015 Kovo 15 21:34
Narys
900cc *****
#10    

CeeBeR, aciu uz nuoroda. Ne taip supratu minti. Kalbejai apie darbini takta ir alkuninio padeti. Gal kazka unikalaus isspaus BMW, kaip Yamaha R1 su alkuniniu ir darbiniais taktais.
2015 Kovo 15 21:37 redagavo iXsas 2015 kovo 15 21:38
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#11   -1 / +1  

tai v twin tik moto guzzi isilgai stovi. visi kiti skersai. pagal viena eskiza, su atskirais kakleliais is priekio matytum tris eilej. pagal kita du kaip kituose, o trecias i sona patrauktas.
drysdale godzilla zjbs, hidrokompensatoriai ir i varikli list nebereikia praktiskai niekad.
2015 Kovo 15 21:42 redagavo CerBeR 2015 kovo 15 21:45 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
1000cc ******
#12   +1  

Citata:
Cituoju: iXsas
CerBeR, kad ten alkuninis vienas. Tik kakliukai du. Beje, uzdegimo kampas priklauso nuo apsuku. Kuo didesnes apsukos, tuo ir kampas turetu buti didesnis ( jei klystu, pataisykit). Nelabai suprantu, kaip tai susije. mazuxx, 2, 3 (nuo priekio) turetu labiau kaisti. Pirma pasiekia sviezias, saltas oras. Vis dar nematau pranasumo. Nebent del dizaino.


O koks pranasumas variklio su atsikisusais dviem guzais i sonus? Del kurio po maziausio crash'o nebegali toliau vaziuot. Del kuriu mocas ciut ne dvigubai isplateja... Ir dar atrodo kaip karine atgyvena. Ir cia nera jokio pranasumo - issireklamuos ir tures pranasuma.
Patys bavarai jau savo darbais pripazista, kad nesamones daro ir dvirati isradineja. Dingsta pamazele priekine pakaba su keliasdesimcia svirteliu ir amortiku vidury, dingsta modeliai su boxer varikliais...
2015 Kovo 15 22:55
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#13    

kalbi kaip koks nupezes seimunas :D
kodel mazeja, nemazeja. kiekvienoj seimoj yra. sport, roadster, tour, adventure.
o japoskiu nauji mocai jau uz kara baisesni, jie arba dizaneriu neturi, arba algu jiem nemoka ir tie is kersto tokius urodus paiso.
2015 Kovo 15 23:48 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
1100cc *****
#14   +2  

Citata:
Cituoju: CerBeR
japoskiu nauji mocai jau uz kara baisesni

Labai jau jus garsiai savo subjektyvia nuomone reiskiat (a)
2015 Kovo 15 23:56 redagavo Decoy 2015 kovo 15 23:57
Narys
1000cc ******
#15    

O gal as ir esu seimunas :D
Paimk desimtmeti atgal, buvo "kiekvienoj seimoj yra po ne boxeri". O dabar jau liko "kiekvienoj seimoj po boxeri". Nesinori pasirodyt nupezusiu, tik konstatuoju fakta, kad bmw pradeda pripazinti, kad ju technologijos nera pacios paciausios. O gal tiesiog bando atpiginti gamyba, ka ir visi daro.
Kam cia kisti japonus su dizainu? Apie juos nesakiau nei zodzio - neminejau, nestatciau kaip pavyzdzio, nei neuzsiminiau.
2015 Kovo 15 23:58
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#16    

visalaik salia ejo bokseriai ir plytos. tiksliau nuo 1983, kai k100 isleido. o teleleveri iseme, oficialiai, kad kitaip negalejo radiatoriaus ikist, neoficialiai :) ....
cia yra ju vizitine kortele, o dabar atrodo kaip eiline japoske su bokseriu.

decoy japoskiu dizainas sucks balls. xjr1300 vietoj to, kad palikt kaip buvo, pritruke fantazijos, nukopipyzdino ka yra pridare customaizeriai.
2015 Kovo 16 00:17 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
1100cc *****
#17    

Cerber, tokiu atveju as galiu pasakyti jog Harleju isvaizda visai nesikeite jau 20 metu, cia dizaineriu net neidarbina, kam ju reikia. Dar, kad BMW, nu tikrai neprikopijavo nuo customizeriu, tas R nineT - tiesiog originalumo sedevras niekur nematytas.

Nu apie ka tu kalbi, sitame interneto amziuje nieko 'nenukopijuoti' jau nebeiseina. O del dizainu - cia subjektyvus skoniu reikalas, man pvz Hondos Vultus labai graziai atrodo, kaip ir Civic'as naujausias.
2015 Kovo 16 00:22 redagavo Decoy 2015 kovo 16 01:30
Krapštukas
600cc ****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: CerBeR
tai v twin tik moto guzzi isilgai stovi.

Ne tik. Ka pasakysi apie honda cx?
2015 Kovo 16 00:28 redagavo mazuxx 2015 kovo 16 00:35
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#19    

ta pati :) tiesiog guzzi pirma prisiminiau
2015 Kovo 16 00:39 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narė
600cc ****
Avataras
#20    
2015 Kovo 16 13:01
Narys
900cc *****
#21   -1  

deuce, boxer tipo variklis turi tam tikru pranasum: isbalansuotas, lygiai dirba, zemesnis svorio centras, geriau ausinamas nei V, ypac tinka kardanui. Be to isskirtinumas, kas nori opozito gali rinktis is BMW ir Ural :-] Beje, Porshe bei Subaru naudoja opozitus.
2015 Kovo 16 18:18 redagavo iXsas 2015 kovo 16 18:24
Narys
125cc **
Avataras
#22    

Bent man tas trecias cilindras kaip mergai trecias papas ar pacanui trecias kiausas.
Padarytu moca su dveis turbokompresoriais is abieju variklio sonu, dar geriau kad dyzelinis mazalitrazis variklis butu ir kardanine pavara. galetu kai nesuki rankenos tai dirbti su puse cilindru, kai uzsuki api buses isijungia.
2015 Kovo 18 08:24
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#23   +3  

Prašom jei kalbat tai ir iliustruokit :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Kovo 18 08:35 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#24    

:-]
2015 Kovo 18 16:13
Narys
1100cc *****
#25   +1  

Si karta turiu Dainiu pliusuoti be svarstymo :D
2015 Kovo 18 16:20
Skeptikas
900cc *****
Avataras
#26   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Si karta turiu Dainiu pliusuoti be svarstymo :D


o man kazkodel atrodo,kad perlenkia lazda. Idomu kodel..? ;)
2015 Kovo 18 22:22
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#27    

trys mazai, yra ir po septynis :-]
jauciu dar ir ausinasi geriau
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Kovo 18 22:57 redagavo Zilvinas 2015 kovo 18 23:00
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17