Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » CFMoto keturračių kelyje iš gamyklos pas pirkėją – devyni patikros ratai

| 2013-09-19 AntanasP | 81/33982 žinut.
 

 
Raktelis spynelėje, priešakyje – ilgi žvyro, purvo, balų, akmenų, žolės ir kitokio sunkiai keturiais ratais pravažiuojamo kelio kilometrai. Taip prasideda kiekvienas „CFMoto“ gamykloje dirbančių keturračių motociklų ir motovisureigių testuotojų rytas.

Nauji, ką tik nuo surinkimo linijos nuriedėję motovisureigiai – džiugus reginys jų laukiantiems keturračių mėgėjams. Tačiau, kad šiems netektų nusivilti pirkiniu, kvalifikuotų testuotojų komandai tenka ilgai dirbti. Be to, tam, jog iš gamyklos išriedėjęs „CFMoto“ nustebintų išskirtiniu patvarumu, testuotojams tenka laužyti kelių taisykles. Tiksliau tariant, tektų, jeigu šioms transporto priemonėms išbandyti nebūtų išduoti specialūs leidimai.

Paradoksalu, bet tokiais keturračiais motociklais ir motovisureigiais Kinijoje važinėti draudžiama. Jais naudojasi tik ugniagesiai, policijos ir specialiųjų pajėgų pareigūnai. Beveik visi šioje šalyje pagaminami keturračiai eksportuojami ir parduodami užsienyje. Kinijos provincijos gyventojams tokie futuristinės išvaizdos keturračiai, palyginus su čia įprastomis transporto priemonėmis, atrodo lyg kokie mėnuleigiai.

Rytinėje Kinijos dalyje įkurtos gamyklos teritorijoje ir ją supančiose apylinkėse yra puikios sąlygos išbandyti šių laisvalaikio transporto priemonių pravažumą. Pradėję savo darbą ryte, testuotojai ant keturių ratų praleidžia visą dieną. Tik vakare, įvairiomis sąlygomis įveikę daugybę kilometrų, jie grįžta į asfaltuotą gamyklos automobilių stovėjimo aikštelę ir pateikia pastabas apie iškilusias arba galinčias kilti problemas. Taip aiškinamasi, kurios jungtys yra silpnos, ir stengiamasi iki minimumo sumažinti tikimybę, jog jos galėtų tapti nemalonia staigmena naująjam keturračio šeimininkui.

Skrupulingas keturračių tikrinimas ir tobulinimas – toli gražu ne išimtis šioje įmonėje. Iki 1300 darbuotojų išsiplėtusi „CFMoto“ žinoma dėl gamyboje nuolat diegiamų naujovių. Tai, jog prieš kelerius metus įmonė buvo pripažinta viena novatoriškiausių milžiniškoje išradėjais garsėjančioje šalyje – maždaug ketvirtadalio įmonės kolektyvo darbo rezultatas. Daugiau negu 300 žmonių kasdien ieško būdų, kaip dar labiau patobulinti gaminamus variklius ir transporto priemones.

1989-aisais įkurtos „CFMoto“ pirminė veikla buvo variklių komponentų tobulinimas. Tačiau per jau beveik ketvirtį amžiaus įmonės atstovai gerokai išplėtė ne tik veiklos sritis, bet ir užsitarnavo plačiai pasaulyje žinomos patikimų aktyviam laisvalaikiui skirtų transporto priemonių gamintojos vardą. Per metus įmonė rinkai pristato apie 600 tūkstančių motociklų, motorolerių, keturračių ir motovisureigių.

„CFMoto“ per daugiau negu dvidešimt darbo metų ištobulino skysčių aušinamus variklius ir tapo viena iš rinkos lyderių. Gamykloje, esančioje Hangzhou mieste, surenkami įvairūs varikliai, kurių darbinis tūris siekia nuo 125 iki 800 kubinių centimetrų. Tokių variklių per dvylika mėnesių šioje gamykloje surenkama maždaug 800 tūkstančių.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Antanas Petrauskas (AntanasP)

Puslapiai: 123


Gatvinis
600cc ****
Avataras
#2   +3  

net uzsimaniau kitaiska pyrda nusipirkt tokiu graziu dalyku paskaites. gera reklama :D bet antra kart tos klaidos nebedaryciau..... (-)
2013 Rugsėjo 19 13:41
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Kitaiskas kitaiskam nelygu :) Pernai su CFmoto keturraciu ir pabrades istvermes rali pabaige, taip nusluostydami nosis daliai grizliu ir bombardieriu ;)
2013 Rugsėjo 19 13:54
Narys
400cc ***
Avataras
#4    

smagu išvažiuot į bekelę su keturračiu, bet kad kasdien murgdytis ir klampot...
nu nzn gal ir neblogas darbas :)
2013 Rugsėjo 19 15:48
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: indigen
Kitaiskas kitaiskam nelygu :) Pernai su CFmoto keturraciu ir pabrades istvermes rali pabaige, taip nusluostydami nosis daliai grizliu ir bombardieriu ;)

jo pasibaike kitaicas istvermes ralyje, o grizliai dar 100 raliu nuvaziuos tik tepalus keisdami.Ir matomai su kitaicu vazivo galaktikos cempionas o su grizliais megejai pirma kart keturrati pazerge.Ir skirtumo praktiskai nebuvo. :D
2013 Rugsėjo 19 19:12 Mune
Narys
25cc *
#6    

Geras tas CF'as, pagal kainos ir kokybės santykį gali smarkiai konkuruot su grizliais - peikia tas kas nesusidūręs :)
2013 Rugsėjo 19 20:14
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#7    

Neteko bandyt keturacio kol dar neatsivazinaujau dviraciu... :) Ka gali zinoti gal but net patiktu :)
2013 Rugsėjo 20 07:22 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1200cc ******
Avataras
#8   +1  

nu idomu butu pabandyt toki pakankint gerai....turiu grizli,buvau ilgai patenkintas ,kol varikli taip neuzpjobviau kad teko keist,daba istisai knisa prota elektronika..gal cia daugiau meistru,kurie keite varikli ,kalte,nezinau..bet daugiau grizliuo nenoriu..nors iki gedimo ejo kiaurai per visur jis...be to nenuskandinamas ir minkstas labai.zinant,kaip kitaicai megsta kopijuot viska,gali but kad is visu po kazkoki gera bruoza surinke,del to be ilgo naudojimo sunku butu ka pasakyt,o nauji jie visi grazus,kuri bepaimtum....ir atitinkamai paruosus su bet kuriuo gali lekt i tas klampynes pasivarzyt...va idomubutu paziuret kaip bombardyrius,koks honda,poliaris,grizlis ir sitie kitaicai po kokiu 4-5 metu vazinejimo atrodytu,ir vaziuotu..va tada butu daugiau aiskumo
2013 Rugsėjo 20 08:29
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#9   +1  

Butent kad kitaicai atlieka tik 9 patikros ratus, o kiti tikri gamintojai 10. Tas 10tas yra ilgaamziskumo ir isliko testas.Kaip patirtis ir praktika rodo-kitaicai tik vienus metus vaziuoja, paskui sugriuna net stovedami, del tech sprendimu ir medziagu kokybes. Taigi ju tie 9 patikros ratai per kelias dienas, neatstoja kelesdesimties metu patikros tikru gamintoju.
Von duch, jai uzmusei grizli, tai is kitaico nebutu like ka remontuot, tik dulkiu ir rudziu kruva po tiek pat kankinimo butu belikusi.
2013 Rugsėjo 20 08:43 Mune
Narys
500cc ***
Avataras
#10   -1 / +2  

kažkaip skaitant komentarus dažnai tenka pastebėti tendenciją, akd varoma ant visko bele varyt.grizlio naujo kaina beveik 10k didesne nei naujo analogo cf, tai manau ne be reikalo toks skirtumas ir tikėti stebuklo gal ir neverta. bet yra daugybė žmonių kurie keturračio net ir paprasčiausio niekad nesudroš, nes nelakstys ir nelaužys. juk lygiai taip pat galima suvaryt kokią endurkę, akd netraukai ir nelaiko žiedinėj trąsoj ;)
2013 Rugsėjo 20 09:40
Narys
1200cc ******
Avataras
#11   +1  

tai va,as del to ir abejoju tais kitaicu,korejieciu honkongu ir visu kitu ten tukrastu gaminiais...nes ne karta apsivyles kazkokiom smulkmenom,kai nusiperki koki akcesuara mocui,ar keturraciui,atrodo graziai,bet panaudojus islenda ,,galai,, greit..ir ta pigi kaina atsirugsta...o cia ne 10,ne 100 doleriu..cia stuku daug,ir as geriau uz tas kokias 7-8 stukas ka kainuoja naujas sitas kitaicas geriau nusipirkciau apynauji kad ir grizli,ar koki can-ama...nes po keliu metu yamaha ir liks yamaha,ar tas can-amas jis ir toliau leks..o va del to cf tikrai neesu garantuotas.o grizli ilgai kankinau...daba kai prisimenu,vienu momentu jau galvojau,kad neuzmusamas,bet pasirodo klydau.manau tas cf butu puses tiek neatlaikes,ir toki grazuoli palaikius saulej kelis metus(ne siaip sau,o 40 laipsniu karsty,pamurkdzius skystam purvyne ant apsuku,pasivarcius ne karta,palakscius kelis sezonus miskais per saknis dulkes molius balas..tas blizgesys greit ,manau,nubluktu,isblestu.visdeltto laiko patikrintas daiktas daug ka reiskia.ka gali zinot,gal neuzilgo ir tie visi cf,baltmotors,kymco ir panasus issikovos ir savo terpe rinkoj,bet pakolkas da anksti juos i viena eile su suzukiais yamahom,can-emais,arctic catais hondom statyt
2013 Rugsėjo 20 09:53
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: deck2
kažkaip skaitant komentarus dažnai tenka pastebėti tendenciją, akd varoma ant visko bele varyt.grizlio naujo kaina beveik 10k didesne nei naujo analogo cf, tai manau ne be reikalo toks skirtumas ir tikėti stebuklo gal ir neverta. bet yra daugybė žmonių kurie keturračio net ir paprasčiausio niekad nesudroš, nes nelakstys ir nelaužys. juk lygiai taip pat galima suvaryt kokią endurkę, akd netraukai ir nelaiko žiedinėj trąsoj ;)


Pritariu. Cia kaip su auto visureigiais 90% vairuotoju net nera bande iveikti rimtesnes bekeles isijungiant palildoma tilta :)
Siais laikais enduro trasoje "sulauzyti" dar reikia ir moket, bei pasistengti (juk specialiai niekas nevaziuoja be tepalo, specialiai perkaitinant ir pan.) Jei vaziuoji "normaliai" tai gali laikyti ir kinietiskas daiktas. Kieme kas savaitgali "droziu" kinietiska el. zoliapjove uz 150Lt ir noreciau ja pasikeisti, bet niekaip man ji nenusibaigia o jau 6 sezonas :)
2013 Rugsėjo 20 09:56 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1200cc ******
Avataras
#13    

pirmiausia tai jau praejo laikai kai sitie kinietiski taip pigesni buvo,kad vien del kainos apsimokedavo pirkt.cia kaip ir su kia ir hyundai,pirma priviliojo kainom,o kai jau ilindo i rinka,tos kainos kaip ir susivienodino su kitom masinu firmom.kaina skiriasi,bet tikrai jau ne taip zymiai,nebent jei lyginant su tokiais grandais kaip can-am 1000,kur ta kaina uzlauzta nenormaliai,ciut ne kaip masina kainuoja...bet jei palygint su kawasaki,su yamahom,suzukiais,tai kaina panasi-1-2 stukom doleriu skiriasi.o del lauzymo,tai cia ne dzipas,kuris skirtas gatvem vazinet,ar bent jau perkamas tam,cia butent daiktaslyst i miska,i purvus ir tt.kai su keturraciu vaziuoji i trasa,kai lendi taip,kad paskui ciut isvaziuot iseina,kai paskesti,kai trauki lebiodke ji is purvynu,ar pats iki kaklo baloj mirksti,as neskaitau kad as ji lauzau,as manau kad as ji naudoju taip,kam as ji ir isigijau,jei as ji lauzyt noreciau,pasimciau kuvalda,ir sulauzyciau ji greit.tam jie ir sukurti,kad atlaikyt toki naudojima kuo ilgiau,o ne kad garaze nulaizyti stovetu.aisku,jei reik keturracio i gatve islekt,grazaus,blizgancio,pralekt kur nors misko keleliais,ar kaime prasinest ten pievom,ir viskas,tai uztenka ir cf per akis...
2013 Rugsėjo 20 10:04
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: von dutch
pirmiausia tai jau praejo laikai kai sitie kinietiski taip pigesni buvo,kad vien del kainos apsimokedavo pirkt.cia kaip ir su kia ir hyundai,pirma priviliojo kainom,o kai jau ilindo i rinka,tos kainos kaip ir susivienodino su kitom masinu firmom.kaina skiriasi,bet tikrai jau ne taip zymiai,nebent jei lyginant su tokiais grandais kaip can-am 1000,kur ta kaina uzlauzta nenormaliai,ciut ne kaip masina kainuoja...bet jei palygint su kawasaki,su yamahom,suzukiais,tai kaina panasi-1-2 stukom doleriu skiriasi.o del lauzymo,tai cia ne dzipas,kuris skirtas gatvem vazinet,ar bent jau perkamas tam,cia butent daiktaslyst i miska,i purvus ir tt.kai su keturraciu vaziuoji i trasa,kai lendi taip,kad paskui ciut isvaziuot iseina,kai paskesti,kai trauki lebiodke ji is purvynu,ar pats iki kaklo baloj mirksti,as neskaitau kad as ji lauzau,as manau kad as ji naudoju taip,kam as ji ir isigijau,jei as ji lauzyt noreciau,pasimciau kuvalda,ir sulauzyciau ji greit.tam jie ir sukurti,kad atlaikyt toki naudojima kuo ilgiau,o ne kad garaze nulaizyti stovetu.aisku,jei reik keturracio i gatve islekt,grazaus,blizgancio,pralekt kur nors misko keleliais,ar kaime prasinest ten pievom,ir viskas,tai uztenka ir cf per akis...


Tai as ir apie ir turiu galvoje jei uzsiimi megejisku sportu (kai be lebiotkes neapseinama) tai ir vaziuoji su sportiniu daigtu jei tik minimali pramoga neissitepant kelniu, kam reikalingas rimtas daigtas uz didelius pinigus (dar ju niekas neturejo per daug :) )?
2013 Rugsėjo 20 10:11 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
50cc *
#15    

Visi jus teisus ir renkasi zmones tai ka gali sau leisti. Ne kiekvienas vazineja su lexus ar MB kiti renkasi fiat, wv polo ar panasiai. Keikvienas pagal galimybes ir kaina. ir uz ta sumoketa kaina gauna tiek konforto ir kokybe kokia sumokejo. Taigi CFMOTO nera pats geriausias keturratis koks gali buti bet pilnai atitinka sumoketus pinigus. Garantija 2 metu be jokiu apribojimu. Alternatyvus cn gamintojai deklaruoja varikliui, ridai dar kazkam....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Rugsėjo 20 10:19
e30
Praktikas
900cc *****
#16   +1  

teko susidurti su cf'ais, ir galiu pasakyti kad kainos ir kokybes santykis tikrai geras, nera cia ka ir sneket pasikliaunant vien nuogirdomis... vienas cf'a gali suest per kelis metus, kitam ir penkis metus jis puikiai laiko darbuose prie ukio ir pan.. cia priklauso labai nuo "individo" proto kaip jis jy eksplotuos..
aisku kaikuriem atrodo kad geriau jau devetas rimtos firmos nei naujas cf'as uz ta pacia kaina, bet atsiminkit kad tu rimtos firmos keturraciu apie 70 proc yra nudrosti, skandyti ir t.t.. kuriu mazgu remontas veliau labai brangiai kainuoja... o cf dalys visiskai nebrangios, pvz stumuoklis 500cc ar tais 600cc kainuoja 90lt...
2013 Rugsėjo 20 10:33 redagavo e30 2013 rugsėjo 20 10:34
Narys
1200cc ******
Avataras
#17    

garantijos cia tik tiems,kas atsinesa daug pinigu,ar gera kredita i parduotuve,ir ramiai sau nusiperka nauja daikta.as tokiu mazai pazystu,kiek zinau is patirties,tokie daiktai kaip keturratis perkami kazkur is kazko,is kazkur.bet ne nauji,ir tos garantijos jau seniai neveikia,del to neskaitau kad cia pliusas,kaip ir komplekte lebiodke,14kiniai ratai lieti su maxxis padangom,ar da kokie nors akcesuarai,kuriuos gali ir pats bet kuriam atv uzsidet.o kaip pastebvejau,tai visi kitaiski gamintojai visur tai reklamuoja-garantija,ratai,padangos,winchius....kas is to?nuo tos garantijos ar nuo grazesniu ratu variklis geriau nedirbs,ir is gilesnes balos jis neislys negu kad kitas koks su tokiais paciais ratais...as galiu pasakyt,kad su standratiniu grizliu as ejau ten kiaurai,kur kiti gamintojai strigo net padaryti,kazkaip perdirbti.neveltui amerikoj pripazintas kazkuriu metu geriausias standartines komplektacijos pravazumas,tikrai patikrinau tai ne karta,esu net plaukes su juo,ir variklis neuzgeso,kaip pvz can-am neperdarytas per pirma pasivazinejima buvo partemptas ant troso pilnas vandens prisisiurbes...taip,jei nepretenduojant i kazkoki rimta naudojima,as pilnai sutinku,uztenka ir tokio cf,juo lab tikrai atrodo graziai jau padaryti jie...graziau negu kai kurie izymus atv firminiai,bet kaip ir sakiau,ne nuo kiekvieno finansiniiu galimybiu priklauso pasirinkimas,uz tuos pacius pinigus gali nauja toki imt,ir turet cf grazu bet kitaiska,arba labai labai geros bukles kazka laiko patikrinto.man pvz grizlis butu beveik idealas,jei jis butu galingesnis,(ziuresim koks daba naujas jo variantas iseis,nes jau turetu-sitas,700, eina nuo septintu jau)o va renegeita dadarius taip,kad ggaletu eiit pr purvus,,man cf net is olo nesilygina su juo(as net nekalbu apie 1000tini,uztenka ir 800 per akis)nei isvaizda,nei vaziavimu
2013 Rugsėjo 20 10:36 redagavo von dutch 2013 rugsėjo 20 07:42
Narys
50cc *
#18    

Patarimas visiems perkantiems ieskantiems keturracio imti betkuri gamintoja tik nauja arba kuo naujesni. Nes nuperka uz 7-14 k. litu deveta sudeda dar 3-4 k. ir vistiek rezultatas pavirsutiniskas. Nezinia kada koks mazgas nusprogs po kito isvaziavimo...
2013 Rugsėjo 20 12:48
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#19   -4  

Ir dar pridesiu: niekada nepirkit naujo daikto, visada tik padeveta, nesvarbu kas su tuo daiktu vaziavo ir kiek, nesvarbu kiek kartu buvo paskandintas gi lietuviai is muziku kile jei reikes 3 kartus kapitalini remonta pasidarys 2 kartus daugiau permokes ir visiems gales sakyti kad turi neuzmusama daigta...
2013 Rugsėjo 20 13:06 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#20    

Plasnart, net neabejoju kad visi pirktu naujus is salono jei tik turetu uz ka :P , ir anketoj tavo mocas ne CFMoto ;) neabejoju kad ir telikas, auto ir namie buitine technika bus su skambiais pavadinimais, o ne nauji noname.
2013 Rugsėjo 20 22:18
Narys
1100cc *****
#21    

Asmeniskai galiu tik pasidziaugti kad atsirado kainas numusantis konkurentas, teks garsiems vardams uzsitraukti dirzus, laukiu nipponauto 30% nuolaidu ! :D (y)
2013 Rugsėjo 20 22:46
Narys
1200cc ******
Avataras
#22   +1  

toks vaizdas,kad lietuviai muzikai,turi desimt stuku kiekvienas,bet perka vietoj naujo sena koki,padeveta,paskandinta (nematau as tame nieko baisaus,cia ne masina,kad paskandintas tai jau viskas,ismest tipo,pats esu ne karta miske traukes zvakes,sukes starteri kol ispurskia paskutinius lasus,ploves baloj filtrus,vales skuduru filtru dezes,ir toliau vaziaves ne vienus metus.) uz kelias stukas,ir is principo paskui garaze lipdo is jo kazka vaziuojancio....cia kaip tam anekdote,kur turtingas elgetos klausia,ko tas taip blogai atrodo,sako kad as jau savaite nevalgiau,o turtingas nesup[ranta-sako juki negalima taip,reik valgyt kasdien,sveikatai negerai.....kas turi pinigu,tas nesupranta tu muzikeliu(,, '') kurie garazuose tveria daikta savo rankom,savo galimybem,per skolas,per vargus kol isvaziuoja i trasa.o su tais patarimais tai labai atsargiai reik,nes sakysim gali nusipirkt labai gera daikta uz labai normalia kaina pvz aukcione,ar kur nors pagal skelbima(cia ,amerikoj) ir tikrai toli grazu ne viskas uzdrozta,ne viskas uzmusta ir paskandinta,daznai buna akivaizdi priezastis,kodel keturratis parduodamas,trenktas kur,mustas,ar virtes,ar tas pats paskandinimas(draudimas tokius nuraso),uztenka pakeist kelias detales ir turi daikta uz puse kainos labai dar nebloga..o cia pasiklausai,tai atrodo lietuva visa masinom,motociklais ir visais kitais bajeriais vazineja tik is dilerines pirktais,su garantijom,aptarnavimais ir tt....as kai turejau galimybe,pirkau nauja(i kredita),paskui da po to tris pirkau visus is aukciono,su vienu papuoliau,teko daug vargo idet kol suremontavo,o del kitu jokiu priekaistu neturiu,ir neturejau.taip kad patarimas pirkt naujus daiktus tinka tik tam tikroj aplinkoj...nes kitur gali uz toki patarima ir toliau pasiust...
2013 Rugsėjo 21 01:57 redagavo von dutch 2013 rugsėjo 21 03:54
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#23   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Asmeniskai galiu tik pasidziaugti kad atsirado kainas numusantis konkurentas, teks garsiems vardams uzsitraukti dirzus, laukiu nipponauto 30% nuolaidu ! :D (y)
Koks dar konkurentas? Cia tik reklamoje labiausiai jis konkuruoja, nes kiti gamintojai neseka pasaku apie 9 ratus ir pan, ten ir taip viskas aisku, o sita firma(gal tik LT) mala suda totaliai. Man CF neuzkliuvo uz akiu kol buvo eilinis kitaicas, bet kai reklameriai juos pradejo lygiuoti ir net auksciau kelti uz tikrus gamintojus, tai jau aisku viskas pasidare. Viska pramuse kitaicu inzinieriu sukurtas, suprojektuotas,pagamintas "kawasakis" , kai viskas , net stikliukai prisukami metaliniais varztais be jokiu intarpu. Nu 20 metu kitaicai atsilieka, nu kirviu gamina, nu ir ok, visi kitaicai taip gamina ir niekam nekliuna, bet nafik sekt pasakas kad tai lygus japonams gaminys.
Tikiu kad sita firma turi ateiti ir kazkada pasisamdys japonu inzinierius, uzsipirks japonisku komponentu, ir pagamins kazka panasaus i tikrus motociklus, kuriuos galimes pirkti kai kokybiska daigta. Bet dar to reikia palaukt
2013 Rugsėjo 21 10:16 redagavo mune23 2013 rugsėjo 21 07:23 Mune
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#24   +1  

Citata:
Cituoju: Zilvinas
Plasnart, net neabejoju kad visi pirktu naujus is salono jei tik turetu uz ka :P , ir anketoj tavo mocas ne CFMoto ;) neabejoju kad ir telikas, auto ir namie buitine technika bus su skambiais pavadinimais, o ne nauji noname.


Neturiu ko slepti priklausau tai kategorijai (jei esu ne vienas :) ) kuris geriau perka "zemesnio" brendo bet nauja su garantija (masina vazineju pirkta nauja Dacia ir kol kas apart komforto neturiu ko prikisti esu pamirses savoka "servisas" ir gedimai jau treti metai) o ir NC700 tik keliais tukstanciais brangesnis uz CFmoto atitikmeni. O visa aparatura namie atitinka tik savo funkcijas, be jokiu skambiu pavadinimu viskas pirkta per "akcijas". As vadovaujuosi principu: pradziai daiktas turi atlikti savo funkcija, nekeldamas rupesciu, o po to jei turi daugiau slamanciu gali ir uz "brenda" susimoketi :) Jau apie kinietiska "neuzmusama" el zoliapjove uz 150Lt rasiau :)
2013 Rugsėjo 21 17:26 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
#25    

kazkiek papriestarauciau munei, ne japoniskuose komponentuose esme, patys japonai ir kt. pasaulis renka daiktus is kinietisku komponentu, daznai netgi ir surinkimas kinijoje, bet taip vadinamas "brendas" GARANTUOJA IR ATSAKO kas tas daiktas bus brendo, o ne kinieciu kokybes. svarbiausia ir yra ne 9 patikros lapai, o pirmiausia gamybos kultura, kuri grieztai priziurima "brendo" specialistu, po to technine dokumentacija, taip pat ruosiama to pacio brendo inzinieriu, galu gale kokybes kontrole, ir nereikia jokios reklamos. galbut dabar "brendas" kazkiek sureiksminamas, bet man, nors ir praktiskam zmogui, maloniau issitraukti sena nokia 6310 is nutrintu mustangu kisenes, negu sakykim koki samsunga s3 is blizgancio gariuninio kostiumo, ir sesdamas i savo peugeot, pravaziavusi 230 tkm, is kuriu 80 pramyniau pats per pask. metus, nebijau, kad sustosiu kazkur del kazkokiu problemu ar perlus pusiau ant kokios kauno duobes, ir komforto lygis pakankamas, kad per karta numynes 1800 km galeciau islipt, kai teko pavaziuot su hyunday getz, po 2 val. kojas meslungis sutrauke... tektu plasnart su savo kitaicka zoliapjove kokius 15 aru per karta pasienaut, is antro bandymo ismestu. brendas ir yra brendas del to kad issilaike konkurencijoje, niekas nemoka kazkam, kad butent kazkokios firmos daiktus devetu ar naudotu. mersas, dell, honda, yamaha, galu gale adidas gyvuoja desimtmecius ir jiems nereikia reklamos... pvz coca cola jau naudojama daugeliui kitu paskirciu, ir tiesa sakant bent man geriau miega nuima negu redbull, o ar redbulis pades nuvalyt stikla nuo vabzdziu? galima daug apie tai diskutuot, bet fakto nepaneigsi - einant i rinka reikia daug daugiau nei reklama ir kainu akcijos. cf moto atveju galejo geriau pradeti bent brendinius variklius montuoti, kaip ssangyong iskilo vien deka mb varikliu net su savo baisiu dizainu, hyunday irgi pradzioje dirbo pagal pirktas mitsubishi technologijas, kia - pagal ford... tai jau kazkoks patikimumo rodiklis, o siaip kiek jau buvo tu kinieciu firmu ir kiek dar bus, vienadienes... sakiau ir sakysiu, kinieciai savo gero produkto dar ilgai nepagamins, kol nepakeis poziurio, jiems svarbiausia pelnas, o ne darbas ir vardas. ir butent ne piniguose esme renkantis daikta, bent jau as renkuosi geriau brangesni "brenda", kuris "prilimpa" ir tarnauja ilga laika, negu "piguva", kuri nemiela nei dusiai, nei rankoms ir neaisku kaip dirbs.
2013 Rugsėjo 21 20:19 redagavo cili 2013 rugsėjo 21 17:27
Narys
1100cc *****
#26   +2  

Neverta munei priestarauti, jo poziuris i "kitus" brandus, kaip hitlerio i zydus.
2013 Rugsėjo 21 20:56
Narys
900cc *****
#27   +1  

Zurnale, buvo straipsnis, apie ilgalaiki motorolerio "made in china" bandyma. Isvada, po dvieju metu naudojimo, mesti laukan. Kol nauji, visi blizga, gerai atrodo. Taciau po kazkiek laiko pradeda lysti brokai, zema kokybe ir pan. Labai idomu butu paskaityti apie CFMoto, po 2-3 metu eksplotacijos.
2013 Rugsėjo 21 21:26
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#28   +2  

Paimi Bombardieriaus analogisko kaina ir prisiperki CeFu... CeFai kris greiciau aisku, bet po pvz 2 metu imi sekanti NAUJA Cefa ir varai toliau.... Vat tada ir bus ilgalaikis testas :) Mano "svogeris" su drelem isbande... spjove y melynus Boshus ir perka kas pusmety kitaicus (jis statybininkas) sako negaila ismest :) o kad pasirinkima CF praplatina tai faktas, ir kainas koreguoja visu kitu.
2013 Rugsėjo 21 22:17
Narys
50cc *
#29   -1  

Jei kas pamena cfmoto lietuvoje atsirado 2006 m. ir tie pirmieji vis dar gyvi vaziuoja ir suka po 15-20 ta tukst km. tikrai ne asfaltu. aisku kas metus reikia ideti po koki 800-900 lt remontui dalims servisui bet kuriam nereikia? brp ar yamaha t.t.

Visiem kitiem varytojam ant daiktu kuriu jei net nera bande tik gudrus komentuoti:

Jei turi belekiek litu ir esi turtingas vazineti sena technika tiek masinom tiem mocam pirk senus ir vazinekis ir remontuokis. Bet LT tauta manau nera tokia turtinga kad galetu visi sau leisti vazinetis 10 m senumo auto ar moto... Lizingas kainuoja tiek pat kiek kasmenesinis lankymasis servisuose... + nepatogumai praradus mobiluma...

Paziurekit i estu poziuri ir autoparko naujuma salies.... LT dar toli iki ju... Poziuris turi pasikeisti pirma.
2013 Rugsėjo 21 22:35
Narys
50cc *
#30    

O cia siek tiek info apie CFMOTO gamykla kuri jau rytoj uzsidaro ir bankrutuoja anot kaikuriu cia jusu komentuotoju :D DDD :

http://www.youtube.com/watch?v=kcK3GJtpj9Q
http://www.youtube.com/watch?v=7JYX6PBmrg8&list=PLE63AC047186A308C
http://www.youtube.com/watch?v=9APi1mOz8Fk&list=PLE63AC047186A308C
 
2013 Rugsėjo 21 22:40 redagavo valde 2013 rugsėjo 21 19:43
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17