Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Honda NC700x ir BMW F800GS, kuri pasirinkti

| 2014-12-14 Ciid | 134/23257 žinut.
 
Puslapiai: 12345


 
Narys
1000cc ******
Avataras
#91    

Citata:
Cituoju: kagemusha
Sveiki dar kartą,

naršiau ir ieškojau sau baiko ir netyčia radau kawasaki versys 650, bet be ABS, kaina gera 3k. bet šiek tiek neramina, kad ABS nėra, kaip dėl stabdymo skirtumo gal kas turite kokių patirčių, kaip naujokui ar ABS nebuvimas labai daro didelę įtaką saugumui?

Jeigu galvoje nieko nera,tai joks ABS negelbes.
Moco valdymo pojutis ateina su patirtim ir prasuktais km.
Ir tokios paskaitos labai,labai padeda.http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.10933.html
Paskaityti tikrai verta:http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.10666.html
2015 Balandžio 18 21:10
Narys
900cc *****
#92   +1  

Nuo 2016 EU visi mocai privalomi su ABS. Jeigu yra galimybe, geriau imti su ABS. Cerberus, as ir toki pasakyma esu girdejes, bet... pagal tokia logika reik mokintis vazineti su masina be stabdziu ir vairo stiprintuvu, o su mocu, tai tik tarybiniu, ten stabdziu beveik nebuvo, ir stabdydavom galinias. Pradziai reik paziureti "twist of wrist" ar panasiu video. Daug praktiniu patarimu, apzvelgia dazniausias klaidas. Poto neskubant, pritaikyti patarimus ir palengva treniruotis.
2015 Balandžio 18 21:24
Narys
400cc ***
Avataras
#93   +1  

Citata:
Cituoju: iXsas
Nuo 2016 EU visi mocai privalomi su ABS.

Visi naujai gaminami...
Pats maciau kaip zmones persede nuo moco su ABS ant motociklo be, blokoja priekini rata... visa laime kad ne posukije. Elektronika yra elektronika ji gali sugesti, o vat sugebejimai negenda. Mnao nuomena pirmas mocas turi but be visokiu "elektroniniu padejeju"
2015 Balandžio 18 21:30 redagavo Cerberus 2015 balandžio 18 21:31
Narys
900cc *****
#94   +2  

Ne i tema. Zmonai masina pirkau su ESP, nes labai sudetinga ismokyti kontroliuoti slydima ant sniego. Ir pats, iskritus pirmam sniegui vaziuoju pasitreniruoti. Nor dabartinej masinoj pilnai neissijungia elektronika ir del to ne taip smagu. Moco ABS nesuveikia kiekviena kart stabdant. Ant sauso asfalto as net neprisimenu, kada sudirbo. Aisq, geriausia ismokti stabdyti be ABS. Bet jei nesi uzkietejes "driveris", ir ateity turesi tik mocus su ABS, nematau tikslo vengti pirkti mocu su sia sistema. Po ziemos stengiuosi vazineti ramiau, prisimint valdymo igudzius. Esme, su pravaziuotais kilometrais ateina patirtis. Nepatingekit paskaityt, paziuret video apie moco valdymo ipatumus. Gryztant prie temos. Jei zymiai pigiau, imk be ABS. Pasivazinesi, igisi patirties. Po to, pries pakeiciant moca, nuspresi ar reikia, ar ne ABS (nebent nauja imsi).
2015 Balandžio 18 21:51
Narys
1000cc ******
Avataras
#95   +1  

Nu, nusiversi keleta kartu be ABS, issigydysi kaulus ir tada jau nusipirksi su ABS :)

Bet as be ABS daugiau nepirksiu. Nu nebent busiu senas pensinykas ir pensijos neuzteks mocui su ABS, tada galbut...

Siaip, jei mano zinios nepasene, tai mocu ABS ner tiek protingi, kaip BMW masinu, kad parinktu stabdymo stipruma priklausomai nuo paspaudimo staigumo. Vadinasi ir su ABS reiktu naudoti laipsniska priekio apkrovima galiniu stabdziu, kad butu galima maksimaliai efektyviai stabdyti priekiniu. Nors, sita tema nera mano istyrineta, o reiketu :S

Masina turiu AWD ir dar plius VDS plius pukios ziemines padangos- nerealus reikalas (y) ziema.

O kad suges ABS... nu tai susiremontuosi, gi nevazinesi sugedusiu...
2015 Balandžio 18 22:00 redagavo turistux 2015 balandžio 18 22:02
Narys
900cc *****
#96    

turistux, sunervinai. Dar ne pencijoje, bet zadu keisti moca, kuriame, deja, nebus ABS. Toks varguolio likimas... :|
2015 Balandžio 18 22:06
Narys
1000cc ******
Avataras
#97    

Citata:
Cituoju: iXsas
turistux, sunervinai. Dar ne pencijoje, bet zadu keisti moca, kuriame, deja, nebus ABS. Toks varguolio likimas... :|

Nu tai jei neiseina, o vaziuot norisi, tai ka padarysi. Toks gyvenimas, cia juk kalbam kaip butu jei galetume rinktis :)
2015 Balandžio 18 22:14
Narys
900cc *****
#98    

Cerberus, sugebejimai negenda. Su sia mintim nesutikciau. Jei su mocais vazinetume istisus metus, tada taip. Iskritus pirmam sniegui padaugeja avariju? Juk kiekvienais metais ateina ziema. Taciau po vasaros sunku adaptuotis prie slidzios dangos. Su sefo masina variau iki Vokietijos. Pas ji automatiskai palaiko atstuma ir stabdo, jei per daug priarteji. Po keliu dienu isedau i savo ir vos nesudauziau. Prie gero greit priprantama. Igudziai nelavinami dingsta. Tad pavasario pradzioje bukim atidesni.
2015 Balandžio 18 22:15 redagavo iXsas 2015 balandžio 18 22:16
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#99    

ABS turi viena trukuma - su ABS bekele vaziuojant sunku driftinti :-(
2015 Balandžio 19 08:10 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#100    

kažkada, tik pradėjęs važinėt mocu su ABS, važiuodamas žvyrkeliuku vos i griovį neįlėkiau, nes posūky nečiuožė ratas galinis, bln, jausmas nekoks buvo :D
2015 Balandžio 19 08:32
Narys
1000cc ******
Avataras
#101    

Citata:
Cituoju: Plasnart
ABS turi viena trukuma - su ABS bekele vaziuojant sunku driftinti :-(

Pas endurinius atsijungia ABS, jei norisi issiterlint kaip parseliui ir siaip lauzyt motocikla :D
2015 Balandžio 19 08:42
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#102    

Citata:
Cituoju: turistux
Pas endurinius atsijungia ABS, jei norisi issiterlint kaip parseliui ir siaip lauzyt motocikla :D


Terlintis nepatinka, bet kai smeliukas ar zvyriukas tai taip rankos niezti priversti galini rata lenktyniauti su priekiniu. Argi cia lauzymas ? :)
2015 Balandžio 19 14:10 redagavo Plasnart 2015 balandžio 19 14:12 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
Avataras
#103    

Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.
2015 Balandžio 19 22:06
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#104    

Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.


Sveikas istojes I dviraciu rata (jow)
2015 Balandžio 19 22:33 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#105   +4  

Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

man tai cia patiko operatyvumas :D
viena dieną paklausinėjo, kitą jau p*** ir yra
ne taip, kaip kai kurie du metus renkasi ir niekaip neišsirenka
2015 Balandžio 20 07:19
Narys
1000cc ******
Avataras
#106    

Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?
2015 Balandžio 20 07:39
Narys
250cc **
Avataras
#107    

Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

man tai cia patiko operatyvumas :D
viena dieną paklausinėjo, kitą jau p*** ir yra
ne taip, kaip kai kurie du metus renkasi ir niekaip neišsirenka

Šiaip jau rinkausi apie metus, bet tvirtai žinojau, kad noriu endūro :) tai pasitaikė geras variantas pradžiai ir pasiėmiau ;)
2015 Balandžio 20 08:13
Narys
250cc **
Avataras
#108    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?

taip biški važiuoklė kitokia ir ratai street labiau suzuki priekinis 19" šito abu 17", bet mokintis kaip suprantu 17" yra geriau.
2015 Balandžio 20 08:14
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#109   +2  

Citata:
Cituoju: kagemusha
Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?

taip biški važiuoklė kitokia ir ratai street labiau suzuki priekinis 19" šito abu 17", bet mokintis kaip suprantu 17" yra geriau.


Siaip ne tas pats: enduro kuo priekinis ratas didesnis tuo geriau (19, 21). Ir 17 labai ribotas enduro priekiniu ratu pasirinkimas
2015 Balandžio 20 08:49 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1100cc *****
#110    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?


KLV1000 tai tas pats kaip Suzuki vstrom, o cia visai kitas motociklas
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Balandžio 20 10:41
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#111    

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: kagemusha
Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?

taip biški važiuoklė kitokia ir ratai street labiau suzuki priekinis 19" šito abu 17", bet mokintis kaip suprantu 17" yra geriau.


Siaip ne tas pats: enduro kuo priekinis ratas didesnis tuo geriau (19, 21). Ir 17 labai ribotas enduro priekiniu ratu pasirinkimas


Ir skirtumas labai labai didelis tarp 17" ir 21". Sekmadienį sūnui paėmaiau WR125R - priekis 21", tai per smėlį net nejauti, o 17" "gaudyt"i reikia. Aišku ir svorio skirtumas ženklus, bet ir rato diametras daug lemia.
2015 Balandžio 20 11:08
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#112    

Citata:
Cituoju: DCDL

Ir skirtumas labai labai didelis tarp 17" ir 21". Sekmadienį sūnui paėmaiau WR125R - priekis 21", tai per smėlį net nejauti, o 17" "gaudyt"i reikia. Aišku ir svorio skirtumas ženklus, bet ir rato diametras daug lemia.


Prie svorio dar galima priprasti, bet kad tas svorio balansas NC "beveik" visas ant priekinio rato tai per smeli nepadetu trubut ir 21 priekinis ratas.
Su NC jei tiktai atleidi akseleratoriu vaziuojant per smeli tai kaip su kokiu plugu I dirvona :) Norint, kad priekis nors siek tiek lengviau "artu" tai tik max gazas :)
2015 Balandžio 20 12:42 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
Avataras
#113    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?


KLV1000 tai tas pats kaip Suzuki vstrom, o cia visai kitas motociklas


šiaip variklis tas pats kaip suzuki, pakaba ta pati surinktas ten pat, čia tas pats kaip Honda ir Acura iš esmės tas pats, bet ir ne visai.
2015 Balandžio 20 12:57
Krapštukas
1100cc *****
#114    

Citata:
Cituoju: kagemusha
Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: kagemusha
Na va dėkui visiems už patarimus,
Kawasaki versys 2011 jau garaže dabar liko tik formalumus susitvarkyti :) ir važiuoti išmokti.

Kawasaki Versys tai čia tas, kur vienodas kaip Suzuki, tik lipdukai perklijuoti?


KLV1000 tai tas pats kaip Suzuki vstrom, o cia visai kitas motociklas


šiaip variklis tas pats kaip suzuki, pakaba ta pati surinktas ten pat, čia tas pats kaip Honda ir Acura iš esmės tas pats, bet ir ne visai.


Gal visgi foto ikelk nes atrodo tuoj paaiskes, kad kinieti 150cc su Kawasaki lipdukais nusipirkai.
2015 Balandžio 20 13:17
Krapštukas
1100cc *****
#115   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: DCDL

Ir skirtumas labai labai didelis tarp 17" ir 21". Sekmadienį sūnui paėmaiau WR125R - priekis 21", tai per smėlį net nejauti, o 17" "gaudyt"i reikia. Aišku ir svorio skirtumas ženklus, bet ir rato diametras daug lemia.


Prie svorio dar galima priprasti, bet kad tas svorio balansas NC "beveik" visas ant priekinio rato tai per smeli nepadetu trubut ir 21 priekinis ratas.
Su NC jei tiktai atleidi akseleratoriu vaziuojant per smeli tai kaip su kokiu plugu I dirvona :) Norint, kad priekis nors siek tiek lengviau "artu" tai tik max gazas :)


Tai kad su betkokia endurke ar betkokiu motociklu tas pats :) Ar su goldwingu ar su 250cc KTMu.
2015 Balandžio 20 13:20
Narys
250cc **
Avataras
#116    

Na va ir foto, tiesa garažas nelabai grąžus :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Balandžio 20 21:35 redagavo kagemusha 2015 balandžio 20 21:42
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#117    

Na jo foto tikrai grazi, tik viena beda kur gi ji? :-]
2015 Balandžio 20 21:39 redagavo Ciid 2015 balandžio 20 21:57
Narys
250cc **
Avataras
#118    

Citata:
Cituoju: Ciid
Na jo foto tikrai grazi, tik viena bed akur gi ji? :-]

per didelė buvo ;) dabar jau turėtų matytis.
2015 Balandžio 20 21:47
Krapštukas
1100cc *****
#119    

Na tai visgi ne kinietis, bet variklis pas kawa su 2 cilindrais eilej, kai pas vstrom cilindrai V konfiguracijos, tai ties cia ir jau ir nebelieka tu panasumu. Su pakaba taip pat, pas versys ji gerokai rimtesne.
2015 Balandžio 20 22:07
Narys
250cc **
Avataras
#120    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Na tai visgi ne kinietis, bet variklis pas kawa su 2 cilindrais eilej, kai pas vstrom cilindrai V konfiguracijos, tai ties cia ir jau ir nebelieka tu panasumu. Su pakaba taip pat, pas versys ji gerokai rimtesne.

tai versys rimtesnis pats. Bet pradžiai ir šitas padaras bus gerai :)
2015 Balandžio 20 22:08
Puslapiai: 12345




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17