Motomanų Diskusijos » Remontas » Priekinių amortizatorių remontas

| 2005-11-04 montoja | 470/186614 žinut.
 
Puslapiai: 1..89101112..16


 
Narys
400cc ***
#271    

Citata:
Cituoju: Kestutaitis
Sveiki. As irgi turiu problemu su priekine sake. Taigi motociklas kawasakis z1000. Vos nupirkes pastebejau, kad labai kieta priekine sake, po to dar pastebejau, kad viena puse leidzia tepala. Taigi isardziau leidziancia puse, isleidau, tepalo likuti, padariau viska pagal manualla, pakeiciau ta sena salnika, uzpyliau nauju tepalu. Viska surinkau, taciau sake vistiek nesveikai kieta ir visai neamortizuoja. Taigi kas galetu buti?


Pasitikslink isardzius pagal manualo brezinius ar teisingai surinkta sake
2013 Rugpjūčio 21 23:45
Narys
25cc *
#272    

Sveiki, Honda cbr '99 900rr pradejo klibeti priekines sakes, taciau kliba is paciu stoku, gal esat kas susidure? Ir dar vienas klausimas, stabdant priekiniais stabdziais, atsirado drebejimas, pries tai drebejo irgi, buvau nuemes suportus, isardziau cilindriukus buvo daug varskes ten, isploviau viska, supyliau nauja sintetini stabdziu skysti, nuorinau, laikinai buvo viskas gerai, bet po kiek laiko atsirado vel drebejimas, vibracija stabdant, karts nuo karto pakilnoju ant vieno rato, ar tai turejo itakos/ aciu uz nuomone.
2013 Rugpjūčio 22 21:41
Narys
250cc **
#273    

Sveiki, gal kas žinote kur būtų galima kokybiškai ir nebrangiai išsitiesinti vos vos palinkusias plunksnas Vilniuje? :)
2013 Rugsėjo 4 18:08
Narys
600cc ****
Avataras
#274    

Citata:
Cituoju: stanga23
Sveiki, Honda cbr '99 900rr pradejo klibeti priekines sakes, taciau kliba is paciu stoku, gal esat kas susidure? Ir dar vienas klausimas, stabdant priekiniais stabdziais, atsirado drebejimas, pries tai drebejo irgi, buvau nuemes suportus, isardziau cilindriukus buvo daug varskes ten, isploviau viska, supyliau nauja sintetini stabdziu skysti, nuorinau, laikinai buvo viskas gerai, bet po kiek laiko atsirado vel drebejimas, vibracija stabdant, karts nuo karto pakilnoju ant vieno rato, ar tai turejo itakos/ aciu uz nuomone.

garantuotai sake be tepalo jau senai ir plunksnu kreipianciosios sudilo negyvai, kuo greiciau isardysi ir patikrinsi tuo daugiau sutaupysi, jei stokas dar nesubraizyti ir veidrodis dar nesuestas gal uzteks tik nauju kreipianciuju rieboksliu ir tepalo.
sekmes darbe.
p.s.
salia vazinejimo zirga reikia ir priziuret
2013 Rugsėjo 12 00:19 Belskite, jums bus atidaryta
Krapštukas
1100cc *****
#275    

Tepala sakese bent kas 10 000km reiktu keisti. Ypac svarbu pilnai reguliuojamoms sakems.
2013 Rugsėjo 12 00:49
Narys
600cc ****
#276    

O kodėl ne kas tūkstantį? Iš kur tokias erezijas trauki - bene ant kaimyno tvoros didelėm raidėm užrašyta buvo? Nesu matęs gatviniam mocui gamintojo rekomendacijos keisti amortikų tepalą...
2013 Rugsėjo 12 20:37
Krapštukas
1100cc *****
#277   +1  

Jei nesi mates, tai isvis niekada nekeisk, tu cia rimtai ar is saves saipais?

Dave Moss ta rekomenduoja, manau, kad jo patirtim galima pasikliauti :) O nesenai ir pats ispyliau tepala is sakiu kuri keiciau pries 10 000km, tai jei tepalas su tiek metalo drozliu butu variklyje, tas variklis senai jau butu sustojes veikes. Tepalo spalva kaip perlamutriniu dazu. Tikiuos kad ir pats esi mates kaip atrodo tepalas po tiek ar dar daugiau kilometru. Ir pas mane damping rod sakes, tad tas tepalas tiesiog pagreitina besidevinciu daliu dilima. O vat jei cartridge sakes (pilnai reguliuojamos dazniausiai), tai ten jau visi nesvarumai ir uzkimst cilindriukus lengvai gali. Beje, gamintojai dabar jau irgi pradeda rekomenduoti kas 10k-20k km keisti, ducati ar aprilia ta raso ir kazkuris is japonu taip pat.

P.s. aisku jei pirmas dalykas kuris daromas nusipirkus motocikla yra kiauras duslintuvas, o ne pakabos reguliavimas tai tada kaip ir sakei- galima nekeisti to tepalo, bei vietoj to daugiau galios is variklio paspaust :-]
2013 Rugsėjo 12 21:15 redagavo Edvardas 2013 rugsėjo 12 18:51
Narys
600cc ****
#278   -2  

Citata:
Cituoju: EdvardasBeje, gamintojai dabar jau irgi pradeda rekomenduoti kas 10k-20k km keisti, ducati ar aprilia ta raso ir kazkuris is japonu taip pat.

Bet tamsta vistik esti kvailas kaip bato aulas. Paklausiu paprastai - kuris japonų gamintojas kuriame modelyje nurodo kas kažkiek km ar metų keisti amortizatorių tepalą.
2013 Rugsėjo 12 23:15
Krapštukas
1100cc *****
#279    

Turiu du manualus, vienas GPZ11 vokiskas, kitas angliskas ZZR 1100 (cartridge sake) ir 20 metu senumo, kuri ir atsiverciau, nurodoma amortizatoriu tepalus keist kas 2 metus arba 25 000km.
P.s. vokiskam GPZ11 manuale raso kas 30k km. Damper rod sake.
Apie pakaba padiskutuot butu idomu, bet jei tu cia rasai tik del manualu tyrinejimo, tai as nebetesiu ;)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Rugsėjo 12 23:28 redagavo Edvardas 2013 rugsėjo 12 20:39
Krapštukas
1100cc *****
#280    

Jei i tema- gal kas nors susipyles tirsta (20w arba 30w) tepala ir gali papasakot kaip jis dirba prie zemu temperaturu (velyva rudeni/ankstyva pavasari)? Gal pakaba isvis tampa nebetinkama vaziuoti? Ir ar labai stipriai sakiu tepala itakoja temperatura?
Dabar susipyliau 15w, kuris prie 20-25 laipsniu per skystas, bet kadangi ateina ziema tai viliuos jog prie +10 C ar zemesnes temperaturos bus ok, o 20w, kuris dabar butu ok, tuojaus bus visiskai netinkamas. Sekanti pavasari bandysiu 20w pylt ir ziuret kaip gesins spyruokle.
2013 Rugsėjo 12 23:47 redagavo Edvardas 2013 rugsėjo 12 20:48
Narys
600cc ****
#281    

Vėlgi - 24kkm tai ne 10 (ir tarp 10+ matytų manual'ų pirmas, kuriame yra ši procedūra). Ir nereikia savo gyvenimų tiesų suabsoliutinti - lygiai taip pat galėčiau parašyti - tepalą reikia keisti, kai perrinkinėji šakę. Kaip, manau, 99% žmonių ir elgiasi...
2013 Rugsėjo 12 23:52 redagavo mune23 2013 rugsėjo 13 04:43
Narys
600cc ****
Avataras
#282    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Vėlgi - 24kkm tai ne 10 (ir tarp 10+ matytų manual'ų pirmas, kuriame yra ši procedūra). Ir nereikia savo gyvenimų tiesų suabsoliutinti - lygiai taip pat galėčiau parašyti - tepalą reikia keisti, kai perrinkinėji šakę. Kaip, manau, 99% žmonių ir elgiasi...


Pas mus 80% isvis neturi manualo ir daro taip kaip jiems i galva sauna arba isvis nieko nedaro. Bet tai nereiskia kad jie daro teisingai. Siulau pasiziureti kaip atrodo sakiu alyva po 20 tukst km. Ir suprasi kodel ji reikia keisti.
2013 Rugsėjo 16 14:38
Narys
25cc *
#283   -1  

Citata:
Cituoju: voras*
Citata:
Cituoju: stanga23
Sveiki, Honda cbr '99 900rr pradejo klibeti priekines sakes, taciau kliba is paciu stoku, gal esat kas susidure? Ir dar vienas klausimas, stabdant priekiniais stabdziais, atsirado drebejimas, pries tai drebejo irgi, buvau nuemes suportus, isardziau cilindriukus buvo daug varskes ten, isploviau viska, supyliau nauja sintetini stabdziu skysti, nuorinau, laikinai buvo viskas gerai, bet po kiek laiko atsirado vel drebejimas, vibracija stabdant, karts nuo karto pakilnoju ant vieno rato, ar tai turejo itakos/ aciu uz nuomone.

garantuotai sake be tepalo jau senai ir plunksnu kreipianciosios sudilo negyvai, kuo greiciau isardysi ir patikrinsi tuo daugiau sutaupysi, jei stokas dar nesubraizyti ir veidrodis dar nesuestas gal uzteks tik nauju kreipianciuju rieboksliu ir tepalo.
sekmes darbe.
p.s.
salia vazinejimo zirga reikia ir priziuret


na tepalo yra ir pakeisti buvo salnikai apsauginiai ir tepalo salnikai, sakau gal netokie salnikai sudeti ir yra tas klibejimas? Kita vertus jai butu netokie salnikai tai ko gero tepalas zliaugtu o dabar svaru. tai klibeti gali tik del plunksnu kreipianciuju? o gali drebeti stabdant tarkim del to laisvumo sakese ar stabdziu diskam jau ragas? O del neisbalansuoto rato gali drebeti stabdant? aciu
2013 Lapkričio 4 22:15
Narys
600cc ****
Avataras
#284    

Salnikai tik sandarina, jie nepalaiko plunksnos. Visu pirma pasakyk ar stovint vietoj paspaudus priekini stabdi tampant pirmyn atgal kasnors juda. Jeigu juda kas neturetu tai nesunkiai surasi, bus vairo guoliai, stabdziu disku ivores arba sakiu kreipianciosios.
Vaziuojant kai stabdai sake susispaudzia ir truputi sulinksta, kai atleidi stabdi isitiesina, jeigu stabziai veikia netolygiai sukantis ratui vyksta tas pats tik greiciau ir del to gali jausti vibracija. Jeigu papildomai kazkas kazkur juda turi dar didesni efekta. Reikia ziureti, tikrinti kas kaip.
2013 Lapkričio 7 21:13
Narys
25cc *
#285    

Citata:
Cituoju: golive
Salnikai tik sandarina, jie nepalaiko plunksnos. Visu pirma pasakyk ar stovint vietoj paspaudus priekini stabdi tampant pirmyn atgal kasnors juda. Jeigu juda kas neturetu tai nesunkiai surasi, bus vairo guoliai, stabdziu disku ivores arba sakiu kreipianciosios.
Vaziuojant kai stabdai sake susispaudzia ir truputi sulinksta, kai atleidi stabdi isitiesina, jeigu stabziai veikia netolygiai sukantis ratui vyksta tas pats tik greiciau ir del to gali jausti vibracija. Jeigu papildomai kazkas kazkur juda turi dar didesni efekta. Reikia ziureti, tikrinti kas kaip.


na niekas aplink nejuda, tik nuspaudus stabdzius ir tampant vaira juda is paciu stoku, tai kaip kolegos minejo gali buti plunksnu kreipianciosios, o galima vaizdziai pamatyt ta daikta?
2013 Lapkričio 13 16:19
Narys
400cc ***
Avataras
#286    

sveiki gal kas zinot kiek tepalo pilasi i kawasaki gpz 500s sakes
2014 Kovo 22 15:00
Narys
1000cc ******
#287    

287ml
2014 Kovo 22 15:47
Narys
50cc *
#288    

sweiki gal kas zino kas alytuje galetu pakeist priekiniu sakiu tepalus ir salnykus
2014 Kovo 23 07:29
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#289    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Turiu du manualus, vienas GPZ11 vokiskas, kitas angliskas ZZR 1100 (cartridge sake) ir 20 metu senumo, kuri ir atsiverciau, nurodoma amortizatoriu tepalus keist kas 2 metus arba 25 000km.
P.s. vokiskam GPZ11 manuale raso kas 30k km. Damper rod sake.
Apie pakaba padiskutuot butu idomu, bet jei tu cia rasai tik del manualu tyrinejimo, tai as nebetesiu ;)


Labai gali but, kad manualuose to keitimo intervalo neraso tiesiog todel, kad daugiau kaip 20stuku km patys rieboksliai neatlaiko, tada tiesiog keiti varvancius riebokslius ir tuo paciu - tepala. Pas mane paprastai visu mocu rieboksliai laiko 18k km, jau kokius 7 kartus esu keites. Bet ka pastebejau, kad tepalas buna juodas ir baisus tik tam stoke, kuris leidzia. Sveikajam tepalas buna zymiai svaresnis. Aisku ji visada keiciam, bet tik toks pastebejimas :)
2014 Kovo 23 10:50 ZX10R '06
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#290    

Sveiki, skaitau savo moto manualą ir radau parašyta, kad: Oil * (in each leg) - 400 cc SAE 10 or 10W-40 engine oil. Čia normalu, kad į priekines šakes galima pilt variklinį tepalą? :V moto Gilera Nordwest 600 '91

dar, man reikalingi šakių salnikai 41mm X 53mm X 8mm. Radau tokius http://www.moto4u.lt/lt/detales/sakiu-rieboksliai/priekiniu-sakiu.... čia tinka jie man ar ne? kaip ten suprast tą paskutinį išmatavimą?
2014 Balandžio 20 15:17 Audrius
Narys
1000cc ******
#291    

Paskutinis ismatavimas bortelio aukstis. Ten bus bortelio aukstis. Teisingiau 8 bus bortelio aukstis kus statosi fiksatorius, o 10.5 bus bendras aukstis. Geriausia su pavyzdziu tokius daiktus pirkt, jei neesi tikras del matmenu.
2014 Balandžio 20 16:24
Narys
400cc ***
Avataras
#292    

Sveiki, gal zinot pas ka geriau klp keist salnikus sakiu ir kiek mazdaug kainuoja darbas pakeitimo? pirma kart galvoju geriau paziuret nei paciam uzsimt.. :)
2014 Balandžio 22 11:18
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#293    

Citata:
Cituoju: deuce
Paskutinis ismatavimas bortelio aukstis. Ten bus bortelio aukstis. Teisingiau 8 bus bortelio aukstis kus statosi fiksatorius, o 10.5 bus bendras aukstis. Geriausia su pavyzdziu tokius daiktus pirkt, jei neesi tikras del matmenu.


Supratau. Dabar dar su tuo tepalu kaip. Tikrai galima pilt variklinį tepalą, kaip rašo manuale? Šakės versto tipo, jei yra skirtumas.
2014 Balandžio 22 13:39 Audrius
Krapštukas
1100cc *****
#294    

O kokia prasme pilt variklini, kai yra specialaus amortizatoriu tepalo?
2014 Balandžio 22 14:24
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#295    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O kokia prasme pilt variklini, kai yra specialaus amortizatoriu tepalo?


nu tai kaina :D jei viskas tiktų, kaip rašo manuale, tai skirtumas ant kokių 40lt būtų. O tai jau beveik pilnas bakas benzino :D Bet šiaip man čia kažkokia nesamonė atrodo, imsiu šakių tepalą manau normalų
2014 Balandžio 22 14:50 Audrius
Krapštukas
1100cc *****
#296    

Na tai nebutina Motul pilt i sakes. Yra ir pigesniu amortizatoriu tepalu po 20ltl uz litra :)
2014 Balandžio 22 15:20
Narys
50cc *
#297    

Sveiki, turiu suzuki gsxr1000 K4, pradejo leist tepala pr amortikai, gal galit parekomenduot koki meistriuka Kaune ?
2014 Gegužės 5 10:28
Narys
50cc *
#298    

Alio (h) kolegos. Kas Kaune gali pakeisti priekiniu amortiku salnikus?
2014 Gegužės 7 15:51
Narys
50cc *
#299    

Atsakau i savo klausima, yra tokia firma Kaune, Eiguliuose, Asigalio 1 , tikriausiai greiciausiai ir pigiausiai. Amortika isiardziau pats, nuveziau tik sukalt salnykus, paime 20 lt, geriau buciau vezes pilnus amortikus nes kaina skiriasi ant 50-80 lt :) . Ir viska padare ta pacia diena.
2014 Gegužės 14 10:17
Narys
125cc **
#300    

sveiki motomanai susiduriau su su prekiniu sakiu salnikais bet nezinau kiek tepalo reikia pilt i shakie gal paskisit ? Yamaha YZF600r thundercat 2000 dekuj
2014 Gegužės 17 16:12
Puslapiai: 1..89101112..16




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17