Motomanų Diskusijos » Remontas » Priekinių amortizatorių remontas

| 2005-11-04 montoja | 469/253842 žinut.
 
Puslapiai: 1..45678..16


 
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#151    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: rever
Citata:
Cituoju: DainiusM
Darbinis paviršius turi būti Labai pažeistas kad leistų tepalą, jei taip būtų ir klausimų čia nebūtų, man dėl rūdelių įdubimų ir ibrėžimų tepalo neleido. Jei žmogus su atsuktuvu įstatė salnikus tai ko norėt...


Ten viskas labai paprasta. Nuėmęs amortizatorius viršuje plunksnos įspaudžiau tokią tabletę, nuėmiau fiksavimo žiedą ir tą tabletę. Tada ištraukiua vamzduką, šaibikę tokią, spyruoklę, tada išpyliau tepalą, tada apačioje atsukau varžtą, vėliau nuėmiau tą dulkių riebokšlį, apačioje po juo nuėmiau fiksuojantį žiedą, tada laikydamas viena ranka už amortizatoriaus apačios su kita ranka plunksną staigiu judesiu ištraukiau tą plunksną kartu su riebokšliu. Ištraukęs riebokšlį ir išpilęs visą likusį tepalą ant plunksnos uždėjau naują riebokšlį, ir dar ant viršaus senąjį, ir su guminiu plaktuku smugiuodamas seną riebokšlį įkaliau naują į vietą, o senas lenvai išsitraukė, na toliau viską sudėjau, supyliau tepalą pagal manualą 350ml. Viskas.


O plovimo napraziopsojai visoj sitoj istorijoj? Jei neploves surenki sakes, tai taip ir laiko kaip dirbi...Juk dumblo,zvyro ir viso kito velnio tiesiog neispilsi...


Visada praplaunu su engine degreaser. Iš tos parduotuvės pirkau riebokšlius ir dėjau į suzukį, tai irgi nebuvo problemų, o dabar net nežinau. Plunksnas neįpirksiu naujas.
2010 Birželio 24 20:50 Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
Narys
1000cc ******
#152    

Dar variantas - netik parudija ir pagremzti,bet ir linke stokai...
2010 Birželio 25 13:52
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#153    

sveiki, gal kas ruošiasi greitai keistis priekinių šakių riebokšlius ir tepalus, norėčiau pažiūrėt, kaip vyksta veiksmas ir pasmokint :)
2010 Birželio 25 14:34 Būk kuklus - tai tokia išdidumo rūšis, kuri mažiausiai erzina aplinkinius :)
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#154    

Citata:
Cituoju: trix
sveiki, gal kas ruošiasi greitai keistis priekinių šakių riebokšlius ir tepalus, norėčiau pažiūrėt, kaip vyksta veiksmas ir pasmokint :)


Sveikas, keisiu trečiadienį :) tik keisiu Visagine, tad parodyt negalėsiu :)
2010 Birželio 27 18:32 Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
Donoras
1100cc *****
Avataras
#155    

Citata:
Cituoju: trix
sveiki, gal kas ruošiasi greitai keistis priekinių šakių riebokšlius ir tepalus, norėčiau pažiūrėt, kaip vyksta veiksmas ir pasmokint :)


use google (!)
2010 Birželio 27 22:27 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
50cc *
#156    

Sveiki gal kas zinot kiek i KTM 250 SX (dvitaktis, 2001) amortizatorius reikia tepalo pilt, nes niekur nerandu manualo, kad butu parasyta, ar nors parodyta kaip tuos suš...riebokšlius keist...
buciau labai dekingas.
2010 Birželio 28 17:42
Krapštukas
1100cc *****
#157    

Tau veikiausiai tiks bet kokio tokiu metu KTM'o, nuo 125cc ir aukstyn, manual'as
2010 Birželio 28 20:19
Narys
50cc *
#158    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Tau veikiausiai tiks bet kokio tokiu metu KTM'o, nuo 125cc ir aukstyn, manual'as



o gal zinote kur tada rast tuos menualus, nes cia daugumoi variklio ardymas tik parodytas
2010 Birželio 28 20:50
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#159    

žmonės, gelbėki. Nesuprantu kas yra, pasikeičiau vėl riebokšlius, viskas tvarkingai, viskas pagal manualą, tikrinau dalių išsinešiojimą, tepalo lygis geras. Vos pakeitus, vėl žiauriai leidžia riebokšliai, nežinau nei ką daryti. Ir išardžiau dar vairo kolonėlę, nuvaliau guolius sutepiau iš naujo, sklandžiau sukinas vairas, bet vistiek užspaudus priekinį stabdį ir suspaudžiant šakes kažkosk traškesys yra, bandžiau ir atlaisvinti ir užveržt vairo guolius jokio rezultato.
2010 Birželio 30 20:29 Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
Narys
125cc **
#160    

gal ir nepagaunu prie ko ta vairo kolonele. tu cia apie tilteli kalbi ar apie sakes. na bet zodziu... mano sakes buvo lygintos. vizuoliai isoriniu pokyciu nera bet rieboksliai prasciau laiko. tai gal kaltos tavo sakiu plunksnos. gal buvo lygintos o gal tie salnikai is inkaro sporbaciu islieti
2010 Liepos 2 10:09
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#161    

Man atrodo ka ne to moco salnikus dedi :D spėliot galima ilgai ir nuobodžiai, atvaryk pas mane pakeisiu ir neleis, aišku ne už ačiū :D
2010 Liepos 2 10:32 Honda VFR 800Fi
Donoras
1100cc *****
Avataras
#162    

pirkt reik normalios firmos riebokšlius, tepalo nepadaugint ir neleis :) pas mane irgi gali atvaryt, pakeisiu :D
2010 Liepos 2 17:20 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#163    

Sveiki,

neseniai įsigijau Honda CB400N '79 metų ir viena priekinė šakė tepaluojasi. Matyt, kad riebokšlį reikia keisti, tik įdomu, ar reikia abejas priekines šakes perrinkti ir pakeisti riebokšlius, ar galima tik tą, kuris leidžia?
Ir turbūt pačiam neturint patirties geriau tokios operacijos nedaryti :)
2010 Liepos 9 20:00
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#164    

siaip ten sakes elementarios, nei reguliuojamos nei verstos, pasipraktikavimui galima tokias perrinkinet. o kas liecia keitima rieboksliu siaip chalturint galima keiciant viena, bet kadangi tu ka tik nusipirkai motocikla tai tu nezinai kada shakese ten buvo tepalas keistas, galbut pirma ir paskutini karta 1979metais, taip kad patartina nupirkti abu naujus riebokslius ir pakeist tepalus ( nu sawaime aishku graziai viska ishplaunant viduje)
2010 Liepos 9 20:06 o(=o
Narys
125cc **
#165    

Ačiū už atsakymą, aš irgi galvoju, kad geriau pasikeisti abejus ir bus ramu :) Tik gaila artimiausiu metu nebus laiko susitvarkyti tų šakių, tai iškart kyla klausimas, kokios pasekmės važinėjant su tokiom šakėm?
Kiek suprantu, tiesiog papildyti tepalo lygį nelabai įmanoma. Žinoma, kol kas daug nevažinėju, nes dar tik laikausi teises ir motociklą kaime laikau :)
2010 Liepos 9 20:18
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#166    

papildyti tepalo lygi imanoma, atsukus virshutine dali ir dapylus
2010 Liepos 10 02:31 o(=o
Narys
1000cc ******
#167    

Citata:
Cituoju: Floater
Ačiū už atsakymą, aš irgi galvoju, kad geriau pasikeisti abejus ir bus ramu :) Tik gaila artimiausiu metu nebus laiko susitvarkyti tų šakių, tai iškart kyla klausimas, kokios pasekmės važinėjant su tokiom šakėm?
Kiek suprantu, tiesiog papildyti tepalo lygį nelabai įmanoma. Žinoma, kol kas daug nevažinėju, nes dar tik laikausi teises ir motociklą kaime laikau :)


Pasekmes - "batonas".
2010 Liepos 10 08:56
Narys
125cc **
#168    

Dar prie to paties norėčiau pasiklausti, kuo naudojantis būtų geriausia išvalyti išrintas šakes?
2010 Liepos 11 21:11 redagavo Floater 2010 liepos 18 22:36
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#169    

Citata:
Cituoju: Floater
Dar prie to paties norėčiau pasiklausti, kuo naudojantis būtų geriausia išvalyti išrintas šakes?

Pats geriausias dalykas - škudurėlis :D
2010 Liepos 18 23:19 Honda VFR 800Fi
Zhe
Sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#170    

Perrinkinėdamas šakes pastebėj au, kad vait spiritas (White Spirit) visai neblogai išskalauja seno tpalo liekanas ir nešvarumus, taip pat dar ir plastmasei ir gumai nekenkia. Po to, žinoma, reikia išsausinti skudureliu ir duot išdžiut.
2010 Liepos 19 08:59
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#171    

Citata:
Cituoju: GileraRunneris
Sveiki as del gilera runner 70 cc priekiniu amortizatoriu , jie visiskai neveikia, lyk butu uzversti su kuom nors ,nerandu nei kur tepalu iplt, nei kur pakraspstyt ka nors , prasau padekit :)

Su mpedais prasom i mopedu skyriu kreiptis, nes motoroleris tai tikrai ne motociklas todel jiesm ir ira atskira tema.
2010 Liepos 26 10:19 Mune
Narys
125cc **
#172    

Citata:
Cituoju: Zhe
Perrinkinėdamas šakes pastebėj au, kad vait spiritas (White Spirit) visai neblogai išskalauja seno tpalo liekanas ir nešvarumus, taip pat dar ir plastmasei ir gumai nekenkia. Po to, žinoma, reikia išsausinti skudureliu ir duot išdžiut.


Dėkoju visiems už patarimus, šį savaitgalį pagaliau susitvarkiau savo motociklo priekines šakes. Kaip ir sakėt, nebuvo ten nieko sudėtingo, gana paprasta ir nesudėtinga viskas. Tik neturėjau to specialaus įrankio ar kažko panašaus į jį, su kuriuo įstumiamas naujas riebokšlis, tai su atsuktuvu spaudžiau :) Lyg nepažeidžiau nieko ir kiek vėliau važinėjau, neleidžia daugiau tepalų.
Kažkur internete vienam filmuke rekomendavo, kad jei sunkiai išsiima riebokšlis, pakaitinti tą šakę, arba įkišti į verdantį vadandį ir palaikyti. Aš taip ir padariau ir paskui jau paprastai išėmiau. Gal irgi kam pravers tokia informacija :)
Tik vienos šakės truputį chromo danga pasilupus, tai nežymiai ta vieta tepaluojasi, bet kol kas manau, kad bus gerai ir taip, o žiemą jei reikės galima bus ir normaliai susitvarkyt. Kiek skaičiau šitam forume, galima ją iš naujo nuchromuot ir bus gerai. Bet gal naują būtų pigiau ir paprasčiau nusipirkti, nei perchromuoti?
2010 Rugpjūčio 1 21:57
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#173    

kažkuriame iš Moto+ žurnalų rašė, kad riebokšlius pigu ir paprasta įsistatyti naudojant to paties diametro plastikinį vamzdį. Ir šiaip visa šakių perrinkimo procedūra aprašyta. Lyg ir 7tas numeris buvo... Yra ir ebejui samadelnu tools,-u pirkti, visiem mocam pagal diametrą padaro.
2010 Rugpjūčio 10 02:02
Rimtas
500cc ***
Avataras
#174    

Gal kas žinot kokį katalogą su įvairių modelių riebokšlių matmenimis matmenim? Manuale radau tik plunksnos diametrą (41). Bet to neužtenka. Rašiau į vieną iš moto parduotuvių, bet taip ir negavau atsakymo :I nežinojo jo turbūt. Laverda 650 sport.
2010 Lapkričio 24 23:20 redagavo shvinas 2010 lapkričio 24 23:21
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#175    

Citata:
Cituoju: shvinas
Gal kas žinot kokį katalogą su įvairių modelių riebokšlių matmenimis matmenim? Manuale radau tik plunksnos diametrą (41). Bet to neužtenka. Rašiau į vieną iš moto parduotuvių, bet taip ir negavau atsakymo :I nežinojo jo turbūt. Laverda 650 sport.

na siap reikia zinot plunksnos diametra , vidini(tos vietos i kuria statosi salnkas)diametra ir auksti salniko. Bet paprasciausia susirasti rimta parduotuve kurie prekiauja moto sakiu salnikais ir tada jie pagal produktu katalogus zinos tikslai kokiu tau salniku reikia net nesigylindami i diametrus. Gali pamegint Louise, arba Polo pasidomet, nes pas vokiecius tokiu egzotiku kaip Laverda daugiau
2010 Lapkričio 25 10:37 Mune
Rimtas
500cc ***
Avataras
#176    

pasirodo ėjo ir 41 ir 40. jau buvau sužinojęs 41 išmatavimus, kol nepasimatavau ir sužinojau kad 40. Nieko, išardysiu, sužinosiu, bet vistiek, tas laverda dyleris parašė šitaip "40mm is white power fork ,never needed any so far . could only order them .
sorry no stock" kas čia per white power fork? kiek supratau pagal google, tai WP, bet nieko konkretaus.
2010 Gruodžio 12 21:54 redagavo shvinas 2010 gruodžio 12 21:55
Narys
1000cc ******
#177    

Citata:
Cituoju: shvinas
pasirodo ėjo ir 41 ir 40. jau buvau sužinojęs 41 išmatavimus, kol nepasimatavau ir sužinojau kad 40. Nieko, išardysiu, sužinosiu, bet vistiek, tas laverda dyleris parašė šitaip "40mm is white power fork ,never needed any so far . could only order them .
sorry no stock" kas čia per white power fork? kiek supratau pagal google, tai WP, bet nieko konkretaus.


WP tai ir yra trumpinys pavadinimo White Power. Tu cia tiek laiko rieboksliu ieskai? Issiimk sena, issimatuok ir vaziuok i parde su pavyzdziu, 99 procentai tures vietoj, WP sakes tokio diametro labai daug kur eina ir rieboksliai standartiniai,nieko ypatingo visiskai.
2010 Gruodžio 12 22:13
Rimtas
500cc ***
Avataras
#178    

Gerai tada, jei nieko ypatingo, nes galvoju po to kabės pakartas be šakių, kol rasiu. Tai ir ieškau :)
2010 Gruodžio 12 22:46
Rimtas
500cc ***
Avataras
#179    

Reiks imt šakes, keisti riebokšlius, ir apačioje pamačiau kažkokį reguliatorių. Aplink ratu skalė. Ką tai reiškia? Šakės WP.
Didinau nuotrauką, tai nelabai aiškiai matosi, bet jei matyta, tai matyta.

http://dl.dropbox.com/u/11705168/ratas.PNG

Taip pat, ratuose pažymėtose vietose yra guminiai kamštukai. Kam jie reikalingi? Gal kas žinot.
2011 Vasario 16 23:33 redagavo shvinas 2011 vasario 16 23:33
Narys
1100cc *****
Avataras
#180    

Citata:
Cituoju: shvinas


http://dl.dropbox.com/u/11705168/ratas.PNG

Taip pat, ratuose pažymėtose vietose yra guminiai kamštukai. Kam jie reikalingi? Gal kas žinot.


kadangi ratai tusciaviduriai, tai gal kamsciai tam, kad sh nepribyretu?
2011 Vasario 16 23:42 ilgiausias matytas demferis ..... thats what she said!
Puslapiai: 1..45678..16




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17