Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » ABS

| 2005-11-13 meškinas | 61/13040 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#1    

ABS

I nemazai nauju modeliu,ipatingai"enduro''klaseje montuojama ABS stabdziu sistema,kaip manot ar butu efektyvu tokius stbdzius montuoti i ziedinius motociklus
2005 Lapkričio 13 20:23
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2    

Ekektivu,neefektivu,bet labiausiai ABS montuojamas i touring klases mocus,o i britvas nededa del svorio.I enduro tai BMW megsta montuot,kiti to dar labai nepraktikuoja.Na nebent i sunkiuosius,kurie griaiciau touringai nei enduro,nes i rimtus enduro ABS nieks nedetu,juk tai trukdytu vaziuot.
2005 Lapkričio 13 21:04 Mune
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#3    

Mane tai ABS biesina. Motociklu su ABS nevažiavęs, bet mašinoj tai išjungčiau, jei tik galėčiau :A
2005 Lapkričio 13 21:25 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
400cc ***
Avataras
#4    

siaip as irgi tos pacios nuomuones kaip SAR ;)
2005 Lapkričio 13 22:57 Yamaha YZF600R
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#5    

To Mune;cia eina kalba apie nauja APRILIA"endura",manai kad tai nerimtas motas<Motociklo stabdžių sistema yra linkusi pakęsti „Caponord Rally – Raid“ paskirtį. Priekiniai stabdžiai: „Brembo“ dvigubi 300 mm skersmens nerūdijančio plieno „plaukiojantys“ diskai, su dviem skirtingo skersmens (32 mm ir 30 mm) stūmokliukais kiekvienam diskui. Jie yra pritaikyti atlaikyti visas lankstymo jėgas, kurias gali sukelti sunkios kelio sąlygos. Galiniai stabdžiai – vienas nerūdijančio plieno 272 mm skersmens diskas su dvigubais, opozitiniais 34 mm skersmens stūmokliukais. Vien iš stabdžių parametrų galima suprasti, kad tai efektyvūs stabdžiai, be to motocikle yra sumontuota antiblokavimo sistema ABS, kurią galima įjungti/išjungti mygtuko paspaudimu ant prietaisų skydelio panelės. Veikiant šiai sistemai, skystųjų kristalų ekrane dega tai informuojantis ženklas.>cia is APRILIA saito.
2005 Lapkričio 13 23:09

25cc *
#6    

Man su moto taip pat neteko naudotis ABS bet as kaip tik noreciau isideti i moto ABS kadangi su auto visai patiko o su moto tai jau atsibodo kai galinis ratas ciuosti pradeda ir is karto ,,sikna,, meta i sona ypac per lietu
2005 Lapkričio 13 23:09
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: SAR
Mane tai ABS biesina. Motociklu su ABS nevažiavęs, bet mašinoj tai išjungčiau, jei tik galėčiau :A

aš paprasčiausiai ABS saugiklį ištraukiau - atsijungia :)
2005 Lapkričio 13 23:09 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Narys
400cc ***
Avataras
#8    

o mote ABS tik priekyje yra,ar ir i gala deda?
2005 Lapkričio 13 23:14 Yamaha YZF600R
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: balzebubas
Man su moto taip pat neteko naudotis ABS bet as kaip tik noreciau isideti i moto ABS kadangi su auto visai patiko o su moto tai jau atsibodo kai galinis ratas ciuosti pradeda ir is karto ,,sikna,, meta i sona ypac per lietu
Tai kaip tik del to ir uzvedziau sita tema,nes sendien vazinejau ir vos neissiplojau stbdydamas an slapio asvalto :D
2005 Lapkričio 13 23:15

25cc *
#10    

na tas ABS vieniem patinka,kitiem ne,man asmeniskai tai jis nepatinka,masinoje jis yra,bet visada isjungtas,kaikuriais atvejai jis galbut ir padetu bet...su ABS stabdimo kelias yra ilgesnis,bet masina skersa nenuslis i griovi,ta prasme ji stabdis tiesiai ir tolygiai
2005 Lapkričio 14 07:53
Narys
500cc ***
Avataras
#11    

skaitau ir stebiuosi....
2005 Lapkričio 14 09:39 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

Teko stabdyt keletą kartų itin ekstremaliai su ABS, tai galiu pasakyt tiek, kad ABS man jau keletą kartų išsaugojo mašiną nuo šroto, o kai pastabdžiau autostradoj nuo 180 ekstremaliai su abs iki 70, tai galiu pasakyt, kad stabilumas stebėtinai geras, ypač kai dar su žieminėm padangom... Taip pat labai patiko kai stabdžiau toj vietoj kur kamazai iš statybų privaro šlapio purvo, tai ten be abs irgi kaži kaip būtų pasibaigę... O šiaip tai yra įrodyta, kad kai ratas sukasi, sustojimo kelias yra trumpesnis, o kai čiuožia, jis krinta greičiau didžiąją laiko dalį, tačiau stabdymo kelias ilgesnis. Todėl jei smūgis neišvengiamas, tai geriau kai ratas čiuožia, nes tada atsitrenksi mažesniu greičiu. Taip yra dėl stabdymo kreivės išlinkimo. Kai ratai sukasi, kreivė yra riesta pilvu aukštyn, o kai čiuožia - žemyn. Taigi, su abs ta kreivė turėtų būto maždaug tiesi, nes ratas tada stabdomas impulsiškai. Motociklui aišku situacija kita, nes tu negali čiuožti priekiniu ratu. Tai galbūt abs naudingas būtų todėl, kad galėtum kirst per stabdžius, nebijodamas užblokuoti ratą. Tai padidintų stabdžių išnaudojimo efektyvumą. Visgi, kaip taisyklė, mocu važiuojama kur kas ekstremaliau ne su mašina ir statistiškai manau motociklininkas stabdžius moka išnaudoti kur kas efektyviau nei vairuotojas. Tai gal tas abs mocui nėra toks jau reikalingas. Tada ir aišku kodėl cruiseriams ir enduro jis montuojamas - cruiseriai sunkūs, blogiau valdomi, jais retai važinėja sportbaikų entuziastai, o enduro turbūt todėl, kad važinėja labiausiai nenuspėjama kelio ir ne kelio danga, kur sukibimas gali kisti akimirksniu.
2005 Lapkričio 14 10:01 ZX10R '06
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: PQO
O šiaip tai yra įrodyta, kad kai ratas sukasi, sustojimo kelias yra trumpesnis


Taip, esant tam tikrai kelio dangai, idealioms padangoms ir idealiai amortizacijai. Jei bent vienas amortikas prastai veikia, tai ratas šokinėja ir ABS pastoviai atmetinėja. Ant žvyro ABS išvis netinkamas, nes užblokuotais ratais mašina stoja žymiai, žymiai greičiau, nei švelniai ritinėdama paviršiaus akmenukus.
2005 Lapkričio 14 10:33 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
500cc ***
Avataras
#14    

PQO> pagarba. nors vienas konkretus ir pagristas argumetais (o ne myliu/nemyliu) pasisakymas. dar tik noreciau papildyti, kad automobiliai su ABS sistemomis extremalaus stabdymo metu ISLIEKA MANEVRINGI! o tai, mano nuomone, yra labai didziulis pliusas. beabejo manevringumas ribotas, bet tai jau kita medalio puse.
todel mano manymu visi kas pasisako pries ABS, daro tai is nezinojimo nes tiesiog nebuvo su tuo susidure.
2005 Lapkričio 14 10:42 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: Iceman
Todel mano manymu visi kas pasisako pries ABS, daro tai is nezinojimo nes tiesiog nebuvo su tuo susidure.


Labai sunku diskutuoti su tokiai žmonėmis kaip Tu, nes "mano nuomonė yra teisinga, o kiti klysta, nes nieko nežino" (-)

Situacijų būna labai daug, labai daug ir tinkamiausių sprendimų tose situacijose, todėl išsakyti kažkokią konkrečią nuomonę, ypač žeminant kitus, yra mažų mažiausiai nedraugiška.
2005 Lapkričio 14 10:45 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
500cc ***
Avataras
#16    

atsiprasau, jei kazka izeidziau, nors greiciau buvau netiksliai suprastas. pasiteisinant pasakysiu, kad nepirmi metai dalyvauju forumuose ir puikiai zinau, kad kitu izeidineti negalima. taigi dar karta atsiprasau.
BET: as tepasakiau, kad zmones taip sneka is nezinojimo, o kaip zinia, zinoti visko neimanoma, todel sito tikrai nereikejo priimti kaip izeidimo.

dabar dar apie ABS ir mano nuomones pagrindima. manau daugelis is musu skaiteme motomanu "biblija" - A Twist Of The Wrist. tiems kas neskaite, primygtinai rekomenduoju, ypac atkreipti demesi i skyriu "Stabdymas", kur pasakyta, kad motociklas su blokuotais stabdziais (ratais) yra visiskai NEVALDOMAS. priminsiu, kad ABS ir yra ANTI blokavimo sistema, kas reiskia, kad jos pagalba transporto priemone stengiasi islikti valdoma. todel man keisti pasisakymai kurie sako, kad valdomumas yra blogai.
jei nepatiko paprasto mirtingojo Iceman'o nuomone, tikiuosi bent jau protingesniu uz mane zmoniu nuomones verta paisyti.
belieka pridurti, kad pas mane pati automobilyje yra irengta ABS ir jei pilnai nepersesiu ant motociklo, kitas mano automobilis taip pat tikrai tures ABS!
2005 Lapkričio 14 11:06 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#17    

Tiesa. Tik vienas dalykas - tūkstančiai skirtingų situacijų. Toli gražu ne visose situacijose reikia manevringumo, kartais reikia tiesiog sustoti. Motocikle galbūt ABS ir naudingesnis nei automobilyje, bet savo akim mačiau situaciją, kai galinio rato blokavimas išgelbėjo nuo avarijos. Nedidelės, tiesa. Mune irgi gali papasakoti kaip tai atrodė, o Maximanas gali papasakoti koks buvo jausmas :-]
Mašinos ABS manęs nė karto nėra išgelbėjęs, yra tik trukdęs. Galbūt man pasitaikydavo tokios ABS nedėkingos situacijos. Pavyzdžiui greitai važiuoji žvirkeliu. Ir priešais už kokio 100 metrų kliūtis. Kaip sustoti? Vienintelis būdas - skersuoti mašiną zigzagais tai į vieną, tai į kitą pusę. Taip prailgini nuvažiuotą iki kliūties kelią, išsklaidai inerciją šiek tiek link kelio šonų plius skersi čiuoždami ratai stabdo žymiai geriau, nei čiuoždami tiesiai. ABS čia tik trukdo. Senesniuose ar prastesniuose modeliuose tokioj situacijoj ABS apskritai "pasimeta", atjungia stabdžius ir laukia kas bus.
2005 Lapkričio 14 11:18 Mažu akvatini kramtoškės?
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#18    

As tai irgi pasisakau uz ABS. Nes persedus is auto be abs i auto su ABS skirtuma pajauciau, butent del valdomumo, staigaus stabdymo metu, ziema (+)
2005 Lapkričio 14 11:22 '06 GSXR 750
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#19    

Tai kodel vistiek visu auto gamintojai gamina masinas su ABS? gal del saugumo? (h)
2005 Lapkričio 14 11:25 '06 GSXR 750
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: tomasssitas
Tai kodel vistiek visu auto gamintojai gamina masinas su ABS? gal del saugumo? (h)


Aš, žinoma, galiu klysti, bet mano galva automatinės dėžės ir ABS skirti vairavimo patogumui didinti, o ne gerinti saugumą ar efektyvumą.
2005 Lapkričio 14 11:27 Mažu akvatini kramtoškės?
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#21    

Kuom tada ABS yra patogu vairuojant?
2005 Lapkričio 14 11:30 '06 GSXR 750
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#22    

ABS padaryta ne ralistams, mielasis SAR :-] Jis padarytas paprastiems pilkiems vairuotojams :-]
2005 Lapkričio 14 11:33 ZX10R '06
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#23    

as dar manyciau kad tai priklauso nuo automobilio (+) pvz, pas mane yr senas trantas scorpas. tai daba ant slapio asfalto su juom geriau nestabdyt (stipriau), nes nuo to laiko kai pagedo ABS jis tik ciuozia ir ciuozia, ale kol buvo ABS viskas buvo super,o ypac ziema :) taip kad as uz ABS masinose, o del mocu - tai manu jis nepamaisytu gale, bet cia kogero irgi tik cruize clasei :) nes ant enduro tai kaip cia pasakius, nebent tik siaip, lengvai vazinejant, o jei nori iciuozt i posuki skersas ir stabdant, tai jau nekas...
2005 Lapkričio 14 11:35 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Optimistas
900cc *****
Avataras
#24    

o as galiu pridurti, kad skirtingu markiu automobiliuose ta ABS sistema dirba taip pat skirtingai (+) vienus norisi isplesti ir ismesti, o kituose automobiliuose - dekoji auksciausiajam, kad tokia ten yra...
teko girdeti atveju, kai zmones servize prase atjungti ta ABS, nes jis nieko vertas. bet as asmeniskai - vienareiksmiskai UŽ ta dalyka.
2005 Lapkričio 14 11:38
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: tomasssitas
Kuom tada ABS yra patogu vairuojant?


Citata:
Cituoju: PQO
ABS padaryta ne ralistams, mielasis SAR :-] Jis padarytas paprastiems pilkiems vairuotojams :-]


Na tai va link kur aš ir lenkiu, su ABS yra patogu išsisukti iš daugelio situacijų, ypač moterėlėm, kurios avarinėj situacijoj tiesiog nuspaudžia stabdžių pedalą iki galo (nieko neįžeidinėju) tačiau tai toli gražu nėra pats efektyviausias būdas sustoti.

Blemba taip įdomiai įsidiskutavom, kad aš per Jus jau vėluoju į 12 valandos susitikimą :-] Daug prirašykit, grįžęs vakare skaitysiu (y) (h)
2005 Lapkričio 14 11:39 Mažu akvatini kramtoškės?
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#26    

SAR, kiek skaičiau autotechnikų išvadas avarijų bylose, tai daugumoj atvejų jie parašo, kad toje situacijoje vienintelis pateisinamas elgesys yra stabdymas be jokio papildomo manevravimo. Va tam abs tikrai tinka :) Šiaip priekiu varomos tačkos aš irgi nenorėčiau jaučiu su abs, aš apskritai nenorėčiau priekiu varomos tačkos. O galu varomai man abs dar niekada nesumaišė. Jau tikrai labiau maišo tas superstas amžinai neveikiantis penktuko rankinis stabdis....
2005 Lapkričio 14 11:43 ZX10R '06
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#27    

kiek pamenu profesionaliu moto draiveriu-testuotoju straipsnius, jie vienareiksmiskai nenaudoja abs. kadangi be abs motociklas sustoja greiciau (tik nemuskit) :D
abs sugalvotas tinginiams ir zaliems, todel auto kai esi atsipalaidaves ar vazineji mieste tai kaip ir privalumas( prasti yra tik pirmuju modeliu abs, dabar gerus gamina ;) plius jie turi but priziureti o ne sudraozti kaip lt)
motociklas turi kita paskirti, nebent sutinku kad koks cioperis sunkus ir nori vaziot miegodamas, tada abs ekstremalioj situacijoj padetu.
bet visi sport stiliaus raideriai ir t.t. pasisako pries abs. pagrindinis argumentas ne tiek stabdymo efektyvumas kiek motociklo "sarmo" praradimas, beto mokant naudot/valdyt slidima galima tiek prikolu isdarinet ;) gerai draiveris zymei tiksliau gali dozuot ir prognozuot stabdzius moce nei koks kompas ar abs ;) tai ir yra malonumas ;) tiesioginis kontaktas su asfaltu o ne per "nejutrius" tarpininkus.
bent jau as sutinku su tokia nuomone, nx moce abs :D :D
2005 Lapkričio 14 12:45 Motociklu Remontas
Optimistas
900cc *****
Avataras
#28    

na, kas liecia mocus, tai as tada pilnai palaikau ziurke ;) traikui - gal, sunkaim ciopui - gal, bet tik ne superbike ar krosui ir pan (-)
2005 Lapkričio 14 12:58
Donoras
1100cc *****
Avataras
#29    

na prisimenant uždarymą tai nebūčiau griuvęs su ABS'u.. nors ne moterėlė kaip kažkuris išsireiškėt bet tada tai tikrai kirtau per stabdžius :-/ na bet pamoka gera buvo (+) (h) tik vat galinį jau du kartus užblokavęs buvau :-( vieną kartą skersas į ant perėjos sustingusius pesčiuosius :D
2005 Lapkričio 14 13:10 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#30    

Ziurke, sutinku.

Devil, kam tu iš viso tuos galinius maigai... Stabdyk priekiniais ir pavara, mažiau bus bėdos. Galiniai tai tik tam, kad lengvai į kojelę padą pasikasytum :-] Priedo, pas tave gal galinių stabdžių kojelė per aukštai, tai ir kali koją nuo pakojės nuėmęs. Nusileisk žemiau, bus patogiau ir taip stipriai nenuspausi. Ir bus tau abs :-]
2005 Lapkričio 14 13:26 ZX10R '06
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17