Motomanų Diskusijos » Remontas » Komutatorius

| 2005-11-22 VENERNO | 75/60387 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
25cc *
#61    

Sveiki,
turiu Honda NTV 650, 1991m.
Užkūrus veikia vienas cilindras, į kitą neateina kibirkštis. Babinas sukeičiau- tas pats. Jei nuo žvakės nuimu (atkeliu) pypkę apie 1cm, tai pradeda šokinėti kibirkštis ir viskas veikia...
Klausimas būtų toks: ar gali būti kaltas komutatorius? Gal kam nors buvo panašiai nutikę?
Ačiū už atsakymą.
2014 Balandžio 20 09:05
Narys
25cc *
#62    

Sveiki. Pas mane kawasaki gpz 600 ir ietas komutatorius nuo gpz 550. ar gali but del to problemos su apsukom ar pan. (nes ieskau kodel nedirma mocas normaliai, sokineja apsukos ir pan)
2015 Balandžio 3 21:41
Narys
1000cc ******
#63    

Citata:
Cituoju: gedas1988
Sveiki. Pas mane kawasaki gpz 600 ir ietas komutatorius nuo gpz 550. ar gali but del to problemos su apsukom ar pan. (nes ieskau kodel nedirma mocas normaliai, sokineja apsukos ir pan)


Negali, o as tau garantuoju netgi - kol nebus komutatorius toks koks turi buti, kitur "slieku" net nepradek ieskoti.
2015 Balandžio 3 23:58
Narys
25cc *
#64    

tai supratau kad netinka nuo gpz 550 komutatorius? ir del to man mocas grybaut gali?
2015 Balandžio 4 10:38
Narys
1000cc ******
#65    

Tai visiskai skirtingi motociklai, su visiskai skirtingais varikliais. Oru ir skysciu ausinamas. Galios diapozonas, apsukos, galio pikas, ankstinimas degimo irgi veikiausiai kitas - manau tik per dideli stebukla tavo gpz600 vaziuoti galetu be jokiu bedu su gpz550 komutatorium.
2015 Balandžio 4 10:45
Narys
25cc *
#66    

o nuo mokio podelio dar galetu tikti?
2015 Balandžio 4 10:52 redagavo gedas1988 2015 balandžio 4 10:55
Narys
25cc *
#67    

sveiki specialistai. pabanzius uzkurti po ziemos r1 2000m pradejo nedirbti variklis patikrinus kibirksti is 2babinu viena nedave kibirksti. sukeitus jas vietom kuri nedave duoda. reiskias babynos tvarkingos tik i viena neateina srove. ar tai bus kaltas komutatorius?
2015 Balandžio 30 09:43
Narys
50cc *
#68    

Sveiki profai !
klausimas atviras elektrikams

Paaiškinkit tokį reikaliuką kas suprantate.

Pas mane buvo akumuliatorius beveik miręs, užsikūriau keturratį rankiniu būdu. Pavažiavus ~5min. pradėjo rūkti iš po sėdynės. Sustojau, atjungiau akumą..
To pasekoje:
1. Rėlė viena perdegė, prie akumuliatoriaus ji stovi, be kurios neveikia posūkiai, gal ir dar kažkąm tiekia "+"..
2. Visos posūkių lemputės nudegintos
3. Akumuliatorius visai numirė iki galo..

Parodžiau elektrikui, jau maniau kad viska sukepe..
Sako duok gera akumuliatoriu. Įdėjau, viskas tvarkoje.. Tik tą rėlę atjungiau nes jinai jau trumpina, sukepusi visa. lieka tik naują rėlę įsigyti..

Klausimas toksai: Ar numirus akumuliatoriui ir jam nepriimant krovimo elektros kiekis iš generatoriaus gali "perkaitinti" reles ir t.t.?
Ar nėra jokios rėlės reguliuojančios krovimo iš generatoriaus?

Kur problemos ieškoti?

Ačiū už patarimus
2015 Gegužės 7 11:42
Narys
400cc ***
Avataras
#69    

Gali but, kad krovimo reguliatorius blogai atlieka savo darba ir paduoda per didele itampa i moto el. sistema, juo labiau akumuliatorius mires ir ta itampa niekur nekrenta, "nesifiltruoja", kaip cia pasakius..
2015 Gegužės 7 16:13
Narys
50cc *
#70    

reiketu tada elektrikui dar duoti pasiziureti kokia ta krovimo reguliatoriaus bukle ir kaip jis dirba..
o gal pats galeciau elementariai pasitikrinti kaipnors?
2015 Gegužės 8 08:47
Narys
500cc ***
Avataras
#71    

Citata:
Cituoju: ViliusVilius
reiketu tada elektrikui dar duoti pasiziureti kokia ta krovimo reguliatoriaus bukle ir kaip jis dirba..
o gal pats galeciau elementariai pasitikrinti kaipnors?

Susirandi savo motociklo service manual'ą, ten tikrai turi būti aprašymas kaip patikrinti reguliatorių. Tiesa, dar ir multimetro reikės ;) Pradžiai pasimatuok kokia įtampa ant užvesto motociklo akumuliatoriaus gnybtų.
2015 Gegužės 8 16:46 redagavo montezumijus 2015 gegužės 8 16:49
Auksarankis
900cc *****
#72    

Citata:
Cituoju: ViliusVilius
Sveiki profai !
klausimas atviras elektrikams

Paaiškinkit tokį reikaliuką kas suprantate.

Pas mane buvo akumuliatorius beveik miręs, užsikūriau keturratį rankiniu būdu. Pavažiavus ~5min. pradėjo rūkti iš po sėdynės. Sustojau, atjungiau akumą..
To pasekoje:
1. Rėlė viena perdegė, prie akumuliatoriaus ji stovi, be kurios neveikia posūkiai, gal ir dar kažkąm tiekia "+"..
2. Visos posūkių lemputės nudegintos
3. Akumuliatorius visai numirė iki galo..

Parodžiau elektrikui, jau maniau kad viska sukepe..
Sako duok gera akumuliatoriu. Įdėjau, viskas tvarkoje.. Tik tą rėlę atjungiau nes jinai jau trumpina, sukepusi visa. lieka tik naują rėlę įsigyti..

Klausimas toksai: Ar numirus akumuliatoriui ir jam nepriimant krovimo elektros kiekis iš generatoriaus gali "perkaitinti" reles ir t.t.?
Ar nėra jokios rėlės reguliuojančios krovimo iš generatoriaus?

Kur problemos ieškoti?

Ačiū už patarimus


Viskas prasidejo nuo to,kad atjungei akuma.toliau neieskok jokios logikos.jei akumas eklotuojant nudvese,reles elgesio prognozuoti neina.
Idejai kita akuma.kiek supratau,viskas,isskyrus sudegusias dalis,gerai.mano durna galva patarimas toks pakeiti sudegusias dalis ir nebesigilini...
2015 Gegužės 8 23:06
Narys
800cc *****
Avataras
#73    

Be to visai išsikrovusiame akume gali ir poliai apsikeisti vietom + su - .
2015 Gegužės 9 07:32 Tai va taip va
Narys
50cc *
#74    

Citata:
Cituoju: Wing
Be to visai išsikrovusiame akume gali ir poliai apsikeisti vietom + su - .


Tokio briedo dar nesu girdėjęs nes jei jis jau nusedes ten kad ir apsikeis tai nera kam gaisra padaryt. bet senas akumas galejo uzsitrumpinti. Del ko apsikrove tavo rele ir jeigu ji sudurniavo tai galejo visas lempas iskept. Ta sudegus rele greiciausiai atjungia pilnai akuma kai isjungi degima. Bet galiu ir klysti. Jeigu ydejai nauja akuma. Uzkures butinai pamatuok kokia krovimo itampa kai variklis dirba laisvom apsukom. Puse galimu apsuku ir yjungus visas lempas ir atjungus. Zodziu pasitikrink ar krovimo ytampa yra reguliuojama kai kinta generatoriaus apkrova ir apsukos. Jeigu akumas 12V ir įtampa ant akumo klemu yra tarp 13.8 ir 14.5 V bet kokiom apsukom ir su yjungtom lempom.viskas gerai. Jeigu virsija kokia 15v jau reikia tikrint rimciau. Nes isvirinsi naują akuma ir vel kazkur bus gaisras.
2015 Gegužės 9 13:49
Narys
50cc *
#75    

Ech... turedamas galvoj 'sudurniavo rele' turejau minty krovimo rele (ar bloka).
2015 Gegužės 9 13:51
Narys
50cc *
#76    

Citata:
Cituoju: Liutaz
Citata:
Cituoju: Wing
Be to visai išsikrovusiame akume gali ir poliai apsikeisti vietom + su - .


Tokio briedo dar nesu girdėjęs nes jei jis jau nusedes ten kad ir apsikeis tai nera kam gaisra padaryt. bet senas akumas galejo uzsitrumpinti. Del ko apsikrove tavo rele ir jeigu ji sudurniavo tai galejo visas lempas iskept. Ta sudegus rele greiciausiai atjungia pilnai akuma kai isjungi degima. Bet galiu ir klysti. Jeigu ydejai nauja akuma. Uzkures butinai pamatuok kokia krovimo itampa kai variklis dirba laisvom apsukom. Puse galimu apsuku ir yjungus visas lempas ir atjungus. Zodziu pasitikrink ar krovimo ytampa yra reguliuojama kai kinta generatoriaus apkrova ir apsukos. Jeigu akumas 12V ir įtampa ant akumo klemu yra tarp 13.8 ir 14.5 V bet kokiom apsukom ir su yjungtom lempom.viskas gerai. Jeigu virsija kokia 15v jau reikia tikrint rimciau. Nes isvirinsi naują akuma ir vel kazkur bus gaisras.


aciu uz patarimus, butinai pasitikrinsiu krovimo itampa. thnx! ;)
2015 Gegužės 10 13:04
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17