Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Kodėl V twin variklis turi unikalų garsą nei kiti motociklai

| 2005-11-26 Luxor | 41/13468 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
50cc *
#31    

:)
2007 Sausio 4 15:29
Narys
50cc *
#32    

pagalvokime jei nebutu amortiku wiskas subyretu tenai per tuos tawo nelygumus ....
2007 Sausio 4 15:33
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#33    

kryziau, is kur istraukei kad japonai neturi tokio alkuninio? Shadowas aero toki turi, vulcan 2000 man atrodo irgi. Gal ir dar koks nors turi...
2007 Sausio 4 19:53
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#34    

Citata:
Cituoju: Kryžius
nesuprantu del ko gincas :) taktu daznis priklauso nuo kakliuku padeties ir paskirsymo velenu. Del aalkuninio konstrukcijos pas harli nesigauna kad sprogimas butu kas 360 laipsniu, gaunasi 2 sprogimai ir pauze.... HD Evo motoro konstrukcija parodyta piesinelyje... Kiek zinau tokios konstrukcijos alkuninio neturi neivienas japonas.... uztai ir garso neturi, bet turi nuobodziai tobula vaziavima kai net nejauti kad motoras dirba.... aisq jei kalbant apie garso skambesi cia jau nuo visko priklauso, alkuninio, kubaturos, suspaudimo laipsnio, velenu, galvu duslintuvu... faktas kad harlis garso cempionas..... aisq koks S&S motoras dar geriau skamba bet jis juk HD EVO pagrindu..... Viskas genialu kas paprasta!!! :) o uz harli paprasciau nebuna.... paprastas ir tobulas....

Jei tau gyvenime svarbiausia yra garsas, galiu tau padovanot magnetolą
2007 Sausio 4 20:05
Auksarankis
250cc **
Avataras
#35    

visas garso grozis manyciau , blyn , kubaturoj o ne vamzdziuose ar alkuniniam ar t.t. Palyginkit koki V2 350kcm ir 1100 ketur cilindr ir nereiks daugiau sukt sau makaules (h)
2007 Sausio 4 20:23
Classic'as
900cc *****
Avataras
#36    

Citata:
Cituoju: Kryžius
alkoholikas galva issiplauk, nera neivieno harlio be amortizatoriu...
Kryziau ar tikrai? :V
2007 Sausio 5 00:12 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#37    

120%
Citata:
Cituoju: Balzebubas
Citata:
Cituoju: Kryžius
alkoholikas galva issiplauk, nera neivieno harlio be amortizatoriu...
Kryziau ar tikrai? :V
2007 Sausio 5 08:31 Harleliuyah!!!
Classic'as
900cc *****
Avataras
#38    

Drysciau gincytis. H-D pirma savo modeli su minksta (amortizuojama) galine pakaba isleido tiktai 1958. Visi ankstesni modeliai ejo su "rigid" tipo remu arba kalbant populiariai be galiniu amortizatoriu.... ;)
2007 Sausio 5 23:23 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#39    

nu taip, is senuku rasi. Tokius modelius turejo visos moto firmos susikurusios anksciau nei po antro pasaulinio. Bet rask nors viena per paskutinius kokius 20 metu (realiai Lietuvoj senesniu motociklu nelabai kas jau beperka) pagaminta HD be galines pakabos. Hardtailus dabar gali rasti nebent custom motocikluose ar labai mazom serijom leidziamuose - kaip kad Big dog ar American ironhorse
2007 Sausio 6 11:00
Classic'as
900cc *****
Avataras
#40    

Jisai neminejo metu cituoju: Nera nei vieno harlio be amortizatoriu.... Ar senukai jau ne harliai? Taip nuo 1958 H-D pradejo leisti "Duo Glide" Ir nuo tada visi serijiniai H-D motociklai pradejo gamintis su galine minkstaja pakaba.
2007 Sausio 6 18:44 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#41    

nu jolki matalki :D belzebubas nesikabinek prie zodziu.... puikei supranti ka raumeny turejau..... priedo kad cia net nebuvo kalbos apie antikvara...
2007 Sausio 7 09:41 Harleliuyah!!!
Classic'as
900cc *****
Avataras
#42    

Gerai, jau gerai.... :D
2007 Sausio 7 16:12 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17