Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Padėkit išsirinkti super motard

| 2005-12-07 AntanasP | 36/48817 žinut.
 
Puslapiai: 12345


 
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#61    

Citata:
Cituoju: mantas555
o va tokia netinka?
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbimas?type=motociklai&i....

na nepyk, bet jau iš nuotraukos atrodo nekaip. nepanašu kad būtų 2000 metų, o ir 600cc nemanau kad yra. bet Kaune esi - parašyk kur tiksliai į privatą, atvažiuosiu apžiūrėti.
2006 Sausio 2 23:25 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#62    

Citata:
Cituoju: mantas555
o tai kodel ji 2000 metu ir 600cc?ir kiek lietuvoje galima gauti uz tokia?


600 todel del ko ir 2000 metu.Nei tas nei tas netinka.
2006 Sausio 2 23:48 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#63    

Sponke,del KLX tai 90% kad su metais netvarka,nes 00 jis nebebuvo gaminamas ir dazymas toks pas kawas ejo aplink 96 metus,tad labai tiketina kad jis tu metu ir bus.Ir bakas su radiatoriaus apsaugom, kazkoks baisus uzdetas
Kas del suzukio,tai kazkokia klaida su svoriu,nes jo originalaus ,sausas svoris 147kg.

KLRas nors ir nenaujas,bet rida ir foto stovis labai geri. (+)

O ktm kazkokie brangoki ir senoki.
2006 Sausio 3 00:05 Mune
Auksarankis
600cc ****
Avataras
#64    
2006 Sausio 3 00:25 Kawasaki Brute Force 750 4x4i
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#65    

Citata:
Cituoju: mune23
Kas del suzukio,tai kazkokia klaida su svoriu,nes jo originalaus ,sausas svoris 147kg.

KLRas nors ir nenaujas,bet rida ir foto stovis labai geri. (+)


suziko info ziurejau cia http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_650_se_1999.php
bet ziuriu kad cia tikrai 147kg http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1999/DR%20650%20SE/
kaip jis kaip variantas?

mane zavi ne tik pats kawasakis bet ir jo kaina 2.2euro. o rida 20.000km didesniu abejoniu? mastau gal vertetu rimciau juo susidometi.. o jo svoris tikrai 168kg? :| http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1024
2006 Sausio 3 00:27 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#66    

Citata:
Cituoju: T-max
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=bbgwgiiwwo

115kg sauso svorio :V ,ne per mažai (?)


Manyciau per daug,nes FE 600 sveria tik 106, oFE 600E(turintis akumuliatoriu ir variklio balancyra,leidzianti varilkiui suktis su mazesne vibracija) 113 kg.
2006 Sausio 3 11:15 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#67    

Citata:
Cituoju: Šponke
mane zavi ne tik pats kawasakis bet ir jo kaina 2.2euro. o rida 20.000km didesniu abejoniu? mastau gal vertetu rimciau juo susidometi.. o jo svoris tikrai 168kg? :| http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1024


Taip,jis originalus tiek sveria,bet cia jau pakrapstytas ir ratai asvalto ir dusle jau tiuning,tad atsirastu ir dar kazko,kas galbut sumazina svori.
2006 Sausio 3 11:18 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#68    

o sita Honda NX 650 Dominator atrodo verta 2.8euro? vėlgi sunkokas moto 164kg
http://www.mobile.de/SIDerb2y3Y-8quPLSTRiDLsWw-t-vaN%E3DexlCsAsCs....

o sitas KTM LC4 620 1995 man itartinai atrodo, bus nekarta pabruzintas per sonus
http://www.mobile.de/SIDerb2y3Y-8quPLSTRiDLsWw-t-vaN%E3DexlCsAsCs....

p.s. ačiiū už pagalbą!
2006 Sausio 4 23:28 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#69    

Šponke, Dominatorius 650 yra neblogas Kaune, bičas sakė pardavinės, nes XB12 nusipirko. Jei domina, galiu sužinot telefoną. Ten berods 96 metų, bet pas labai labai tvarkingą žmogų buvo, sutvarkytas kaip ledas.
2006 Sausio 5 08:33 ZX10R '06
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#70    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Šponke, Dominatorius 650 yra neblogas Kaune, bičas sakė pardavinės, nes XB12 nusipirko. Jei domina, galiu sužinot telefoną. Ten berods 96 metų, bet pas labai labai tvarkingą žmogų buvo, sutvarkytas kaip ledas.

(+) domina, laukiu telefono
2006 Sausio 5 10:28 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#71    

KLRo nera :|
Suzuki DR 650 SE - yra bet man atrodo kaina (3.2euro) didele?
Honda NX 650 Dominator - irgi perlenkta (2.7euro)?
o Yamaha WR 400 su plentiniais ratais sunku rast..
2006 Sausio 5 23:33 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#72    

Citata:
Cituoju: Šponke
o Yamaha WR 400 su plentiniais ratais sunku rast..


Kaip manai kodel? ;)
Atsakymas paprastas-todel kad tai idealus motociklas.
2006 Sausio 6 10:16 Mune
Narys
250cc **
#73    

tikrai nemaizai naudingos info (y) tik kazkaip nelabai supratau del moto registravimo jei motas is gamyklos isriedejas be lempu ir posukiu ar visus isimtinai jau neimanoma priregistruoti ar yra koks kriterijus pvz metai
2006 Kovo 2 11:25
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#74    

Kas del registracijos,tai jai motas atveztas is uzsienio,su registravimui tinkamais dokumentais ir visom lempom,posukiais ir tt(pasistenge buves moto savininkas)tai toki mota galima registruoti.Kaip zinia visi WR ir YZ is gamyklos isrieda skirti tik sportui ir jie neturi registracijai reikalingu dokumentu ir tech standartus atitinkancios irangos-posukiai,numerio laikiklis bei apsvietimas,trumpu/ilgu sviesu perjungejas,stop zibintas(Pas originalius WR ira tik lempa priekije ir galinis gabaritas,o YZ neturi visiskai jokiu zibintu.Tad toki mota isigyjus nauja,Lietuvoje,jis neturetu registravimui tinkamu dokumentu,ir butu kaip sporto inventorius,o vakarieciai sudedeje lempas ir visa kita,legalizuoja situos motus,tad tokius isigijus su registravimu problemu turetu nekilt.
2006 Kovo 2 13:35 Mune
Narys
250cc **
#75    

kiek kainuotu upgradint krosini yamaha yz 426 iki supermoto
2006 Balandžio 11 20:54
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#76    

Citata:
Cituoju: RukahS
kiek kainuotu upgradint krosini yamaha yz 426 iki supermoto


Lygiai tiek pat,kiek ir YZ 400 arba 450.O tikslaiu tai tiek,kiek kainuja asvaltiniai ratai,minimum,o jai biski daugiau,tai dar plius priekinis stabdis riebesnis.
Su tokiu jau galima vazinetis pilnavertiskai.O jai jau ruost varzyboms tai labai daug reiktu keist.
2006 Balandžio 11 21:47 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#77    

Citata:
Cituoju: mune23
Lygiai tiek pat,kiek ir YZ 400 arba 450.O tikslaiu tai tiek,kiek kainuja asvaltiniai ratai,minimum,o jai biski daugiau,tai dar plius priekinis stabdis riebesnis.
Su tokiu jau galima vazinetis pilnavertiskai.O jai jau ruost varzyboms tai labai daug reiktu keist.


papildysiu kolega, dar reiktų mažesnę galinę žvaigždę įsidėti. nes perėjus nuo 19" ir aukštesnės padangos prie 17" ir memesnės - greičio tikra itruks.
dėl didesnio priekinio stabdžių disko - reikia dar ir kito suporto tvirtinimo kad apimtų.

iš yz 400 ir yz 450 nesiūlyčiau daryti supermoto nes jie turi 4 begius. WR ir kolkas vienintelis iš YZ tik 426 yra 5 bėgių.

o jei jau šnekėti apie priregistravimą tai išlaidų paruošimui ekspertizėms tikrai manau būtų. UK ekpertizė 70svarų kainuoja.
o šiaip YZ426 turėtų būti lengviau įregistruoti Lietuvoj, nes aš jaučiu pirmasis ir kolkas vienintelis įregsitravau šitą motą - ilgokai 4 regitros specialistai vaikšiojo ratais, apžiūrinėjo ir vartė rusišką moto katalogą, kol nusprendė kad maniškis tinkamas lietuvos gatvėm :-]
2006 Balandžio 11 22:03 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#78    

Citata:
Cituoju: Šponke
iš yz 400 ir yz 450 nesiūlyčiau daryti supermoto nes jie turi 4 begius. WR ir kolkas vienintelis iš YZ tik 426 yra 5 bėgių.


Tai reikia dziaugtis kad 4 begiai,nes tai buvo akcentuojama kaip didziausias 450 privalumas,(taipogi naujiems 125 buvo ideta 5 pavaru deze vietoj drocilkos su 6 begiais)juk dauk maziau reikia drocint koja.Kalba eina apie siolaikinius motus,o ne apie zigulius kur 5 begis buvo vos ne kaip kosmine fantastika.Tad kuo maziau drocinama kojelemis tuo daugiau energijos lieka lovoje su moterim ;)
Beje YZ 400,kaip ir kiti senesni krosinai didesni nei 125 cm motai turejo 5 begius.O nuo berods 03 metu tiek 450 tiek YZ250 perejo prie 4 begiu.
2006 Balandžio 11 22:14 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#79    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Šponke
iš yz 400 ir yz 450 nesiūlyčiau daryti supermoto nes jie turi 4 begius. WR ir kolkas vienintelis iš YZ tik 426 yra 5 bėgių.


Tai reikia dziaugtis kad 4 begiai,nes tai buvo akcentuojama kaip didziausias 450 privalumas,(taipogi naujiems 125 buvo ideta 5 pavaru deze vietoj drocilkos su 6 begiais)juk dauk maziau reikia drocint koja.Kalba eina apie siolaikinius motus,o ne apie zigulius kur 5 begis buvo vos ne kaip kosmine fantastika.Tad kuo maziau drocinama kojelemis tuo daugiau energijos lieka lovoje su moterim ;)
Beje YZ 400,kaip ir kiti senesni krosinai didesni nei 125 cm motai turejo 5 begius.O nuo berods 03 metu tiek 450 tiek YZ250 perejo prie 4 begiu.


vo blin gal ir gerai sakai. o tai 4 bėgiai išvysto tą patį greitį kaip ir 5 ?? dėl yz400, tu įsitikinęs kad jis 4 bėgių?
na aš kolkas tik pirmu-antru bėgiu važinėju tai dar kojos nepervarginau :-] tik aišku visą kūną tai maloniai jaučiu po pasivažinėjimų :D
2006 Balandžio 11 22:26 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#80    

YZf 400 tikrai 5 begiu,o vat YZf 450jau 4 .Kai pasirode sitie 4 begiu YZ serijos motai bei 5 begiu 125 yz motai,tai ju pilotai negalejo tuo atsidziaugt.Beje ir pasaulio motokroso GP buvo laimetas su 4 bege yamaha.Bet gal kazkokiu niuanseliu ir buvo su tais 4 begiais,nes naujausi Yamaha gaminiai vel komplektuojami senomis ,drocilkinemis :D 5 ir 6 begiu dezemis.Kadangi 4 begiu dezemis komplektuoti motai laimejo labai daug pasaulinio,bei europinio lygio varzybu,tai LT tikrai nera zmogaus,kuris galetu pasakyt,kuo blogesne 4 laipsniu deze uz 5 .Tad as kaip tinginys,tingintis metyti saibas,galiu paskyt,kad 4 begiu deze geriau,nes reciau reikia jungt.O jai kas nors bandys sapaliot apie perdavimo netiksluma,tai lai papasakoja kaip netikslu perdavima turintis motai laimejo net pasaulio cempionatus,bei kruva kitokiu titulu.
Beje paciam teko pilotuoti ir 5 begiu galinguosius YZ bei 6 begiu 125,o po to ir naujuosius 125 turincius 5 begius,bei 450 su 4 begiais,tad galiu pasakyt,kad jokiu duobiu perjungiant pavaras nera,ir varikliukai kuo puikiaisiai sukasi ir ne kiek neseda(lyginant su daugiau laipsniu turinciom dezem)perjungiant i auksciausia pavara.Perdavimas sustyguotas puikiai,tad kodel sugryzta prie seno standarto,gal but galetu atsakyt tik S Evertsas arba panasaus lygio pilotai,o ne tokie megejai kaip as, ar kiti LT pilieciai.

Beje pridesiu. Niekad nebuvo 5 begiu nei YZ250 nei 400,nei 426,nes jie tik teoriskai turejo 5 begius o praktiskai tik 4,nes tokiu motu pilotai startuodavo 2 begiu,tad galima sakyt buvo 4 begis motas tik su per ilgu 1 begiu,ka puikiai kompensavo 4 bege deze.
2006 Balandžio 11 22:39 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#81    

turiu yz ir wr 450 manualus. ir padariau eksperimentą - paėmiau ir paskaičiavau perdavimą ant priekinės žvaigždės

yz450:
1st: 14-27 = 0.5185
2nd: 14-16-25 = 0.7314
3rd: 14-18-23 = 1.0062
4th: 14-20-21 = 1.3605

wr450:
1st: 12-29 = 0.4138
2nd: 12-15-26 = 0.7212
3rd: 12-16-21 = 1.0158
4th: 12-20-21 = 1.5873
5th: 12-25-21 = 2.4802

tik nesu įsitikinęs ar tai ką paskaičiavau yra 4 taktų (4 variklio sūkio) ar vieno variklio sūkio santykis su vienu priekinės žvaigždės apsisukimu - specai paaiškinkit :) na tikiuosi bent perdavimą gerai suskaičiavau :D

anyway aiškiai matom kad yz 4'as bėgis yra trumpesnis už 4'ą wr bėgį, o pastarasis turi dar ir 5'ą.
krose aš manau kad 5'as bėkis kaip ir nereikalingas, bet šiaip važinėjimui supermoto man tai tikrai privalumas. aišku būtų įdomu kokios konkrečiai žvaigždės yz426 dėžėj - tada galima būtų daryti tikslias išvadas apie yz426 ir yz450 maksimalkę.
2006 Balandžio 11 23:46 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#82    

Citata:
Cituoju: Šponke
turiu yz ir wr 450 manualus. ir padariau eksperimentą - paėmiau ir paskaičiavau perdavimą ant priekinės žvaigždės


Gal ir sarmata,bet situose santykiuose as zalias,nes niekd nereikejo nieko burt,cia juk ne ruska technika,tad pilnai tenkindavo ka gamykla siulo,nesigylinant i teorija.Tad man nebuvo skirtumo su kokiu motu galima aplekt konkurenta,ar su tuo pas kuri dezej 4 begiai ar su tuo kuris turi 5.Zinoma jai konkurentas vaziuja vienodu motu ir as ji aplenkiu su 5 pavaru greiciu deze turinciu motu,o jai usedu ant 4 pavaru deze turincio moto ir nepagaunu konkurento nepakeitusio moto,tad isvados 2
1 Jai motas japoniskas,tai reiskia nemoku naudotis 4 pavaru deze ir per greit jas metau,neleisdamas varikliui isisukt,nes japonu inzinieriai uz mane gudresni ir ieskoti priezasties dezeje beprasmiska
2 deze bloga(kas neimanoma del pirmam punkte isdestytu priezasciu) ir reiktu pasidometi perdavimu skaiciavimais.
Taigi taip pas mane su skaiciavimais.
Beje kodel tu lygine WR ir YZ,juk tai skirtingu paskirciu motai.Palygink YZ426 su 5 begiais ir 03 metu YZ450.Teoriskai 5 begis turi leist varikliui suktis tiek pat kiek pas 4 begi 4 begis.Priesingu atveju variantas vienas
1 blogai kazka skaiciuoji,nes jai butu akivaizdus skirtumas maximume,tai motas butu nekonkurentabilus kitiems ir jokiu rezultatu varzybose nerodytu.Arba tas perdavimo skirtumas kompensuojams zvaigzduciua pagalba.
Na as cia nebursiu,bet trumpai drutai-varzybose tiek 426 su 5 begiais tiek 450 su 4 ,to paties piloto rankose rodo ta pati rato iveikimo laika,tad skirtumas tas,kad maziau malt begiais ir kiti smulkus niuansai.
2006 Balandžio 12 00:30 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#83    

noreciau palyginti yz 426 su 450 bet dar neradau info, gal kas turit 426 manuala?
del lenktyniu as nieko nesakau ir pilnai sutinku kad 4 begiai geriau kas liecia pavaru perjunginejima. bet man knieti issiaiskinti viena dalyka: koks perdavimas 4'o begio 450 ir 5'o begio 426. nes man rupi ar neprasoviau su saviskiu, nes noreciau nuvaziuoti i atidaryma ar kur kitur po lietuva vaziuodamas normaliu greiciu, bet prie kuo zemesniu apsuku. na anyway isigjau 38T galine zvaigzde (standartine 47T) tad neturetu buti baisu del apsuku isvaziavus i greitkeli.
2006 Balandžio 12 00:45 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#84    

Citata:
Cituoju: Šponke
nes man rupi ar neprasoviau su saviskiu, nes noreciau nuvaziuoti i atidaryma ar kur kitur po lietuva vaziuodamas normaliu greiciu, bet prie kuo zemesniu apsuku. na anyway isigjau 38T galine zvaigzde (standartine 47T) tad neturetu buti baisu del apsuku isvaziavus i greitkeli.


Tai koks dar prasovimas,juk santyki gali pasikoreguot su zvaigzdemis,o jai ira abejoniu del to,kad uzmetus kitas zvaigzdes per daug pailges pirmas begis ir nebegalesi isvaziuot is vietos,tai net nebijok,nes juk rasiau,kad su standartinem zvaigzdem startuojama varzybose 2 begiu.
Zinoma WR geriau,bet pats matei kaip pasirinkima riboja biudzetas,tad tabar jau nesuk galvos ir dziaukis tuo ka turi,nes tikrai ira kuo dziaugtis. (h)
2006 Balandžio 12 00:55 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#85    

dziaugiuosi (y) (+) ir dar atsidziaugti negaliu :D
bet as ne del apatines, o del virsutines ribos :) su 44T zvaigzde maksimum vaziuoja 135km/h bet tai cia prie aukstu apsuku, pastoviai tikrai taip neleidzia sirdis man vaziuoti. tad tikiuosi kad su 38T zvaigzde 120km/h bus kazkur prie vidutiniu apsuku.
2006 Balandžio 12 01:02 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#86    

Citata:
Cituoju: Šponke
dziaugiuosi (y) (+) ir dar atsidziaugti negaliu :D
bet as ne del apatines, o del virsutines ribos :) su 44T zvaigzde maksimum vaziuoja 135km/h bet tai cia prie aukstu apsuku, pastoviai tikrai taip neleidzia sirdis man vaziuoti. tad tikiuosi kad su 38T zvaigzde 120km/h bus kazkur prie vidutiniu apsuku.

Na jai 38 dantys nepades,tai usimesi dar mazesne.Zodziu zaidziant su zvaigzdem turetum ispaust is moto paie 160 max greiti,o gal net ir 170,tad 120 turetum vaziuot neapkraunant apsukomis variklio.
2006 Balandžio 12 01:14 Mune
Narys
250cc **
#87    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Šponke
nes man rupi ar neprasoviau su saviskiu, nes noreciau nuvaziuoti i atidaryma ar kur kitur po lietuva vaziuodamas normaliu greiciu, bet prie kuo zemesniu apsuku. na anyway isigjau 38T galine zvaigzde (standartine 47T) tad neturetu buti baisu del apsuku isvaziavus i greitkeli.


Tai koks dar prasovimas,juk santyki gali pasikoreguot su zvaigzdemis,o jai ira abejoniu del to,kad uzmetus kitas zvaigzdes per daug pailges pirmas begis ir nebegalesi isvaziuot is vietos,tai net nebijok,nes juk rasiau,kad su standartinem zvaigzdem startuojama varzybose 2 begiu.
Zinoma WR geriau,bet pats matei kaip pasirinkima riboja biudzetas,tad tabar jau nesuk galvos ir dziaukis tuo ka turi,nes tikrai ira kuo dziaugtis. (h)


kaip supratau yz skirtas daugiau lenktynem o keliones ir siap pasivazinejimas butu geriau wr. bet ar is wr galima daryti supermoto ar pakankamai parako turi
2006 Balandžio 20 18:28
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#88    

Citata:
Cituoju: RukahS
kaip supratau yz skirtas daugiau lenktynem o keliones ir siap pasivazinejimas butu geriau wr. bet ar is wr galima daryti supermoto ar pakankamai parako turi


Ne daugiau lenktynems,bet tik lenktynems ir niekam daugiau.
Is WR daryt supermoto taip pat gerai,kaip ir is YZ ir parako tikrai bus sociai,tik beda,kad tie WR ant tiek geri,kad ju nelabai kas nori pigiai parduot,vat tada ir tenka is YZ daryt kazka panasaus i WR.Nors jai ruost lenktynems tai geriau darytis is YZ
2006 Balandžio 20 22:21 Mune
Narys
250cc **
#89    

o ktm koks modelis yra kad butu aitikmuo wr.
2006 Balandžio 21 15:11
Super'inis
250cc **
Avataras
#90    

KTM EXC ,yamaha WR atitikmuo ... bet ta pati problema - super moto ratus reik det ... MAN DAABR TA PATI PROBLEMA TURIU 4,5 e kisenej ir niekaip neapsisprendziu ar pirkti KTM LC4 supermoto apie ~2003 ir rida ~7000 km ,ar SUZUKI DR-Z SM ~2006 ir rida ~1000 km ... gal galit kas ka nros patarti ???
2007 Rugpjūčio 12 01:05 Deividas KTM SMC 625
Puslapiai: 12345




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17