Motomanų Diskusijos » Remontas » Kaip sukelti preišslėgį stright shots išmetimo vamzdžiuose

| 2006-01-27 Ambasadorius | 37/12973 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#31    

nu esme tokia, jei desi iki bakelio bus tik back presure efektas, jei desi po bakelio tai efektas silpnes o dasides dar zemu dazniu ir decibelu tildymo efektas ;)

ta verzle tai nu totaliai amerikanski tupi bajeriai, sorry, bet tokie dalykai derinami ant stendo. tode tenka apsisprest ar free flow ar stock sistemos o ne ieskoti aklai aukso viduriuko. va ce internetas daznai klaidina nes savadarbiu geniju tai tikrai netruksta kurie garsiai rekia del menkniekiu ;)
jei jau nori free bet su back presure tai reik daryti pakopine "uztvaru" sistema, tipo i vamzdi ileidinet pusmenuliukus , jie ir grasa sutvarko ir slegi palaiko. ir rimciau laikyti turetu. ;0 :D :D :D
atvirai pasakius baisei abejoju tos saibos amerikines efektyvumu, nes ner jokiu dyno testu ir sulyginimu ;) o ce jau kaip vandeni sakem semti ...
2006 Vasario 6 16:24 Motociklu Remontas
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#32    

Gerai, Žiurke, supratau - dėsiu paprastai, bet nesugadinsiu ir originalaus, saugiai pasidėsiu :)

Klausuk, Žiurke, kokio skersmens vamzdį geriausia dėt nuo kelnių į bakelį mano litriniui? Ten kaip ledas tiktų 65 mm vamzdis...
2006 Vasario 6 16:46 ZX10R '06
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#33    

ne daugiau nei 5-10mm vidinis diemetras (isorinis ne visad tikslus,daznai buna dviguba sienele) nei stock, bet jokiu budu ne didesnis nei bakelio vidinis skersmuo ;)
nes kitaip baubs. :D :D
2006 Vasario 6 16:57 Motociklu Remontas
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#34    

pas mane stock išorinis apie 73 mm :O
2006 Vasario 6 16:59 ZX10R '06
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#35    

zek vidini, ten vamzdis-rezonbatorius eina ko gero.
mazinti gali drasei, turesi gera sukimo momenta, siektiek nukris redline pover, kas mieste neaktualu ;) beto garsas pagrazes :D
2006 Vasario 6 17:03 Motociklu Remontas
Narys
50cc *
#36    

Sveiki ar galioja visas sitas reikalas dvitakciam motociklui? As apie ta slegio kelima...
2006 Vasario 6 20:06
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#37    

Žiurke, tai kokį dėt? 55? 60?
2006 Vasario 7 09:42 ZX10R '06
Juodulys
600cc ****
Avataras
#38    

vyrai, nuejot i lankas su visokiais slegiais. free flow su backpressure neturi praktiskai nieko bendro. tai yra ne seip paprastas padidintas išmetamųjų dujų slegis, o grįžtančios atgal link išmetimo angos garso bangos, kurios stabdo darbinio misinio pasisalinima tuo metu, kai išmetimo ir įleidimo vožtuvai buna atviri vienu metu. O grįžta jos atgal, dėl to, kad atsispindi nuo pakeliui sutiktų vamzdžio geometrijos pasikeitimo (lankas, vamzdžio skerspločio padidejimas ir pan.)backpressure reguliuojamas išmetimo kolektoriaus geometrijos pagalba, o ne bakelio vidinio pasipriešinimo pagalba. ta šaiba viduje sukels tik pasipriešinimą pagrinde, o ne backpressure, nes kaip jau minejau, šitas dalykas kuriamas vamzdžių geometrijos pagalba. verrčiu čia viena tokį mokslo populiarinimo straipsneli ta tema, tai igai laužiau galva kas gi tas backpressure, kol užklydaua ant štai tokio vieno straipsnio vertimo. nežinau nei iš kur jis, nai kas jį verte. cituoju:


Visuomet kai slėgis kinta elastingoje aplinkoje (pvz. Ore) atsiranda rezonansas ar vibracija. Kuomet jus girdite garsą, tai yra slėgio kaitaliojimosi rezultatas. Pvz. Jei kas nors pliaukštelės delnais, slėgis tarp delnų išaugas. Šis slėgio kilimas bus perduotas vienos molekulių grupės kitai (žinoma garso greičiu), kol galų gale pasieks jūsų ausis. Kadangi šis energijos perdavimas yra nematomas, jūs galite lengvai tai stebėti įmesdami akmenį į ramų vandens telkinį. Slėgio bangos sklis ratais nuo epicentro. Tas pats vyksta ir išmetimo sistemoje tik dėl didesnio slėgio tai labiau panašu į dramblio pūkštelėjimą į vonią.

Pagrindinis skirtumas tarp analogijos vonioje ir išmetimo sistemos ir tai, jog slėgio bangos nuo epicentro negali sklisti į visas puses, kadangi yra uždarytos į vamzdį. Išmetimo sistemoje pirminė slėgio banga arba pulsas, atsivėrus išleidimo angai keliaus pirmyn iki išmetimo sistemos galo.

Iki šiol apie slėgio bangas kalbėjome kaip apie pozityvias, atsirandančias kylant slėgiui. Iš tikro slėgio bangos gali būti negatyvios, atsirandančios slėgiui krintant. Įsivaizduokite bangas okeane: aukščiausias bangos taškas laikomas pozityviu, virš okeano lygio; tarpas tarp dviejų bangų yra žemiau okeano lygio ir laikomas negatyviu. Tai būtų vaizdinė analogija slėgio bangoms išmetimo sistemoje. Minėtos bangos gali būti vadinamos aukšto ir žemo slėgio bangomis.

Šios slėgio bangos bangos gali būti panaudotos mūsų naudai kadangi jos įtakoja atidirbusių dujų dalelių judėjimą.pozityvios arba aukšto slėgio bangos stumia dujas ta pačia kryptimi, kuria sklinda pačios. Negatyvios arba žemo slėgio bangos dujas stums priešinga kryptimi. Gerai įsidėmėkite tai, kadangi šis paprastas faktas yra viso išmetimo sistemos modifikavimo esmė. Nors slėgio bangos juda garso greičiu, dujas jos stums daug lėčiau. Pavyzdys tam galėtų būti laivas genamas bangų. Jos stumia laivą pačios judėdamos didesniu greičiu ir jį pralenkdamos. Analogiškas procesas vyksta išmetimo sistemoje slėgio bangoms stumiant išmetimo dujų molekules.

Aprašomos slėgio bangos įdomiai elgiasi pasiekusios staigius pasikeitimus išmetimo sistemos vamzdyje. Tai galėtų būti kolektoriaus vamzdžių susijungimas į vieną – didesnio diametro, arba išmetimo vamzdžio pabaiga, išeinanti į atmosferą. Kuomet slėgio bangos pasiekia didesnio skerspločio vamzdį, jos keičia savo ženklą (pozityvios tampa negatyviomis, ir negatyvios – pozityviomis) ir kryptį. Taigi atsivėrus išmetimo angai, stipri, pozityvi banga judės iki vamzdžio galo ir, pasikeitus į negatyvią, grįš atgal. Tai vadinama reflekcija. Abejos, pozityvios bangos judančios link išmetimo vamzdžio galo, ir negatyvios, grįžtančios atgal, stums dujas link išmetimo vamzdžio galo – tiksliai ten kur mums ir reikia. Laiko tarpas sugaištas aprašytam ciklui priklauso nuo kelio, būtino nukeliauti.

Keisdami pirmojo išmetimo sistemos vamzdžio (header’io) ilgi, jus galite parinkti bangų sugrįžimo laiką. Optimaliausias būtų slėgio bangų sugrįžimas pasibaigus išmetimo ciklui. Tarkime, jog slėgio bangų sugrįžimo laikas parinktas teisingai (duotajam varikliui) prie 6000 rpm. Header’io ilginimas vėlins bangų surįžimą, taigi optimizuos išmetimo sistemos darbą žemesnėms apsukoms. Ilginimas duotų teigiamą efektą aukštesnėms apsukomas. Taigi header’io ilgio parinkimo esmė yra žemo slėgio bangų sugrįžimo laiko derinimas reikalingoms apsukoms
2006 Vasario 7 23:51
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17