Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Krosinių motociklų niuansai

| 2006-03-29 AntanasP | 89/68640 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#1    

Krosinių motociklų niuansai

kiek girdėjau yra toks terminas "motovalanda". ir jis ypač svarbus krosiniams motociklams, nes jų varikliai reikalauja daugiau priežiūros per trumpesnį periodą. pvz frazė "perrinkti variklį kas 70 motovalandų"..
tad klausimas kas yra ta motovalanda? tai tiesiog variklio darbo trukmė ar ji labiau užsiskaito kai intensyviai eksploatuojamas motociklas.
na tarkim gal verta išjungti variklį taupant kiekvieną minutę kai stabteli atsipūsti :V
2006 Kovo 29 23:26 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Works for food
900cc *****
#2    

ei esi megejas ir vazinei kaip ne su vogtu , keites tepalus ir darai kitus reikalingus aptarnavimus tai manau gali vazinet ilgeu nei 70 valandu nekalbant apie four stroke variklius
nebent tu vazoji rimtas lenktines irgi priklauso kas tavo sponsorius ,ei tavo sponsorius tavo kisene tai priklauso ant kiek ji pilna , ei turi didelius sponsorius tai niekas nevazineja 70 valandu su to paciu varikliu
2006 Kovo 30 05:57 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#3    

Citata:
Cituoju: Luxor
ei esi megejas ir vazinei kaip ne su vogtu , keites tepalus ir darai kitus reikalingus aptarnavimus tai manau gali vazinet ilgeu nei 70 valandu nekalbant apie four stroke variklius


o jei kalbant ir apie 4 stroke??
2006 Kovo 30 07:24 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Works for food
900cc *****
#4    

ilgeu laiko nei two strokes, lots torko ant mazu apsuku variklis kvepoja lengveu

two strokes tik ish apsuku vazoja toks kaip 125 cc tai tam reike skelt varikli daznai
2006 Kovo 30 08:55 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Narys
50cc *
#5    

Motovalandas geriausiai skaiciuoti, kai vaziuoji. Labai puikiai sitoje vietoje tinka dviratinis tripmasteris, kuris skaiciuoja laika tik motociklui judant. Aisku yra specialiai tam skirti daiktai, taciau jie nera labai pigus.

Krosinio motociklo aptarnavimo intervalas yra du kartus daznesnis nei Enduro. Jei daryti prielaida, kad tai susije tik su zymiai intensyvesniu eksploatavimu, motoro "grezimu" maksimaliais sukiais kroso trasoje, tai megejiskai vazinejant su tuo paciu motociklu miskeliais, servisa galima daryti pagal Enduro reglamenta. Kas kiek valandu kas yra daroma, kiekvienas gamintojas nurodo vartotojo manuale.
2006 Kovo 30 10:49
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: Enduroman
Krosinio motociklo aptarnavimo intervalas yra du kartus daznesnis nei Enduro. Jei daryti prielaida, kad tai susije tik su zymiai intensyvesniu eksploatavimu, motoro "grezimu" maksimaliais sukiais kroso trasoje, tai megejiskai vazinejant su tuo paciu motociklu miskeliais, servisa galima daryti pagal Enduro reglamenta.


Labai teisingai paaiskinta (y)
2006 Kovo 30 10:54 Mune
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Enduroman
Krosinio motociklo aptarnavimo intervalas yra du kartus daznesnis nei Enduro. Jei daryti prielaida, kad tai susije tik su zymiai intensyvesniu eksploatavimu, motoro "grezimu" maksimaliais sukiais kroso trasoje, tai megejiskai vazinejant su tuo paciu motociklu miskeliais, servisa galima daryti pagal Enduro reglamenta.


Labai teisingai paaiskinta (y)


čia tikrai viskas logiška, bet tada galėtų ir yamaha savo manuale rašyti servisą moto valandom, o dabar rašo kilometrais. na aišku čiki kad yra kompiuteriukas kilometražui/laikui fiksuoti.
2006 Kovo 30 19:56 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Narys
50cc *
#8    

Pagal vidutine aritmetika 10 motovalandu = 500 km jei vaziuoji enduru.
2006 Kovo 30 20:48
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#9    

o tai man paprastas klausimas kyla, kodėl britvas varinėjant prie redlaino atlaiko arba geriau sporttouringai >10 metu važiuoja ir nereikia ten tokių intervensijų į variklį.
čia dėl ko taip? todėl kad vienas cilindras?
2006 Balandžio 1 01:39 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Narys
50cc *
#10    

Sveiki, mano enduras prabeges 25000km, ir nemanau,kad kasnors prikises nagus prie variklio. Tai pagal jusu parasymus gaunasi 500 motovalandu.
Tai taip iseina,kad tas variklis vos gyvas?
2006 Balandžio 3 12:17
Narys
50cc *
#11    

Citata:
Cituoju: Šponke
o tai man paprastas klausimas kyla, kodėl britvas varinėjant prie redlaino atlaiko arba geriau sporttouringai >10 metu važiuoja ir nereikia ten tokių intervensijų į variklį.
čia dėl ko taip? todėl kad vienas cilindras?


Pasiziurek i eksploatacijos salygas: kur vazineja britvos ir touring'-ai ir kur vazineja enduras: duobes, smugiai, afigennos vibracijos, dulkes, purvas, pastovus variklio darbo rezimo keitimas nuo maksimumo iki pilno sustojimo, nedidelis kiekis tepalo (apie 1-1.4 ltr) karteryje, pastovios perkrovos greiciu dezei, labai dideles apkrovos varikliui - issoksi i smeli, suprasi apie ka kalba eina, ir pns. Ikisk i tokias salygas touring'-a ir uzlinks po dvieju savaiciu :)
2006 Balandžio 4 11:25
Narys
50cc *
#12    

Citata:
Cituoju: Šponke
o tai man paprastas klausimas kyla, kodėl britvas varinėjant prie redlaino atlaiko arba geriau sporttouringai >10 metu važiuoja ir nereikia ten tokių intervensijų į variklį.
čia dėl ko taip? todėl kad vienas cilindras?


1. Mes kalbame apie sportinius aparatus, o ne pramoginius, tad abu tavo po sia kategorija nepapuola.
2. O jei kalbesime apie DT125, tai ten motoras po tokio kilometrazo tikrai yra vos gyvas - bent jau stumokline reiketu pakeisti :)
2006 Balandžio 4 11:27
Narys
250cc **
#13    

tip tikrai moto valanda yra skaiciuojama nuo zvakes kibirksties 40 motovalandu krose jau daug.
2007 Lapkričio 25 14:00
Narys
50cc *
#14    

as turiu kawasaki kx jis grynas krosinis eina tik gerai uzdrozus. 2stroke turi toki kaip antra kvepavima jei apsukos mazos riedi jei aukstos pradedi skristi. bet kai skraidai greit viskas pareina. :(
2007 Lapkričio 26 19:01
Narys
125cc **
#15    

Galiu pasakyti kaip traktoriams skaiciuojama 1 motovalanda.
Jei traktoriui, kuris turi tam tikra skaiciu arkliu, uzkabiname pluga, su tiek korpusu, kad kiekvienam korpusui tenka po 30 AG ir su tokia komplektacija suariame 1 hektara, tai traktorius dirbo 1 motovalanda.

Tad motovalandas skaiciuoti tik pagal kilometraza ne tik kad netikslinga bet ir neprotinga. As tikiu kad ir motociklam yra kazkoks ekvivalentas.
2007 Lapkričio 27 11:29
Narys
50cc *
Avataras
#16    

Su traktoriais tai cia geras :D wienas is geriausiu :D man tai atrodo priklauso kaip eksplotuosi motocikla jai waziuosi trasoj tai ir 70h neprawaziuosi o jai wazinesi misko keliukais zwirkeliais ir panasiai tai wariklis tarnaus neardytas tikrai ilgiau :)
2007 Lapkričio 27 22:14
Narys
50cc *
#17    

piklauso nuo variklio ar 2 taktis ar keturtamtis.
2007 Gruodžio 17 14:48
Narys
250cc **
Avataras
#18    

internete kazkur uzmaciau kad buvo parasyta - 1 motovalanda = 7 litrai bendzo. Kalba apie KTM 525 EXC. :)
2007 Gruodžio 19 15:18 Suzuki gsx-r 600 03'
Narys
50cc *
#19    

geriausia tai nusipirkt laikroduka kuris skaiciuoja moto valandas kaina apie 150lt. O norint sutaupyt reik skaiciuot paciam. Jei valanda pravaziuoju tai valanda ir uzrasau
2007 Gruodžio 20 23:31
Narys
50cc *
#20    

o nuo tepalo nepriklauso?Jei uzpilsi gera gryna sintetika,tai manau,galima tepala keisti reciau,o motovalandu bus daugiau
2007 Gruodžio 22 17:51
Krapštukas
1100cc *****
#21    

Citata:
Cituoju: saunuolis
o nuo tepalo nepriklauso?Jei uzpilsi gera gryna sintetika,tai manau,galima tepala keisti reciau,o motovalandu bus daugiau


O kur rast zmoniu, kurie krosiniams motociklams naudotu ne pilnai sintetinius tepalus? Kuriam cia kaime?
2007 Gruodžio 22 19:38
Pėsčiasis narys
250cc **
#22    

As naudoju Mobil1 arba Motorex full syntetic mano 450Xc ir britvai. Kas kiek valandu jus keiciat sintetinius tepalus miske vazinedami??
2007 Gruodžio 22 23:05
Lenktyninkas
250cc **
Avataras
#23    

Gal kas zinot kiek mazdaug kainuoja stumoklis, ziedai, pirstai, cilindras..
Mocas suzuki rm-250cc.
Siaip bendrai domina kaina krosiniu kapitalinio, kx, yz, rm...
2009 Kovo 14 19:03 Three can keep a secret
if two are dead...
Narys
25cc *
#24    

Pasiklausiau cia jusu apie tas moto valandas ir neistveriau neparasydamas.
Visu pirma- moto valandos yra skaiciuojamos pagal variklio apsuku sukius. Kuo didesnes apsukos tuo greiciau ta moto valanda tau pritikses. Ir jokiais cia litrais ar km jos nematuojamos ir ismatuot tokiais budais ju neina ir neimanoma. vienas gali pravaziuot 200km su viena moto valanda,kitas tik 50. viskas priklauso nuo to kaip vaziuoji. Antra- moto valandas skaiciuoja tie,kurie dalyvauja varzybose, kad zinot kada ka reikia keist. pvz Latvijoj vieni pazystami SPORTININKAI kecia stumokli kas 6 moto val. vien tik del to,kad 100% butu tikri,kad ju mocas pasieks finisa,o ne tam kad ji reikia keist.
Pats esu turejas tiek 2T tiek 4T krosinukus. Tai galiu pasakyt tiek,kad vazineju ir nieko nekeiciu kol nepradeda smarkiai zleget.
O ka rinktis 2T ar 4T, tai cia jau pagal kisene ir kantrybe. 2T pigi eksplotacija, laiku keiciant stumokli nebus jokiu probl. uzsiveda geriau tiek karstas,tiek saltas, ar po batono. 4T remontas labai brangus, kuriasi tik tada kai jis to nori ir tt... vibracija didziule, (zinoma cia kalba eina apie 6-10 metu senumo mocus)
2009 Rugpjūčio 6 15:55
Narys
500cc ***
Avataras
#25    

nu del 4t kurimos as papriestarausiu ir del vibracijos. tiek mano xr tiek bergas kuriasi lengvai, xr saltas is 1 kicko net ir po 2men stovejimo (pries tai prakickinu 2-3 kartus ant dekompresoriaus) o husabergas is puses apsisukimo. vibracijos ant xr nera, va tik ant bergo yra didesne bet jokio diskomforto nejauciu.
2009 Rugpjūčio 7 11:56
Narys
25cc *
#26    

na turejau omeny,kad 4t vibracija zymiai didesne nei 2T. kai atsisedau ant 4T po 2T man vaziuojant pirstai nutirpdavo nuo vibracijos :) aisku cia buvo laiko klausimas,apsipratau kazkaip. bet 4Tvisus varztus reikia suverzinet po kiekvieno vaziavimo :-]
o del uzvedimo, idomu kaip tavo xr ar bergas vedasi karstas,pavazinejus pilnai atsukant kokioj trasoj kai oro temperatura apie +28-30 l. Speju minimum is 3 karto :P
2009 Rugpjūčio 10 22:18
Narys
50cc *
#27    

NU as turiu Honda cr250 2003 m :) tj sakyciau kad jos vibracija daug didesne cei Crf´o , nes manau kad Crf hondu varikliai dirba daug tolygiau ir ramiau,tj atitinkamai ir vibracija turetu buti mazesne,gal varztai nebuwo sutamptyti ir vibravo :P
2009 Rugpjūčio 10 23:00
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: edga1
na turejau omeny,kad 4t vibracija zymiai didesne nei 2T. kai atsisedau ant 4T po 2T man vaziuojant pirstai nutirpdavo nuo vibracijos :) aisku cia buvo laiko klausimas,apsipratau kazkaip. bet 4Tvisus varztus reikia suverzinet po kiekvieno vaziavimo :-]
o del uzvedimo, idomu kaip tavo xr ar bergas vedasi karstas,pavazinejus pilnai atsukant kokioj trasoj kai oro temperatura apie +28-30 l. Speju minimum is 3 karto :P


duosiu savo pralekt, pamatysi kokia mano vibracija, po vieno rato nebejausi ranku :-] :-] :-]
2009 Rugsėjo 3 21:53
Narys
50cc *
#29    

:D :D pritariu jau dvitakciai dreba :D kaip po pachmielo
2009 Rugsėjo 9 20:45
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#30    

Aikit jus drebuciai dreba visi kas daugiau kas maziau. Jai rankas atkerta aikit i kacialkes :G
2009 Rugsėjo 9 20:56
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17