Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Naujokas ir „Mocas“

| 2006-06-05 deauriz | 926/240249 žinut.
 
Puslapiai: 1..2324252627..31


 
Narys
800cc *****
Avataras
#721    

Citata:
Cituoju: VULCAN500
Transalp 2009 , bet buvo imones, vazinetas mieste.


Gavęs tokį pasiūlymą (tarkim su gera kaina) galvočiau taip: įmonė joks ne pliusas, o nieko vertas faktas. Žinau įmonių vadovų, kuriems domėjimasis motociklizmu baigiasi po pirmo gero lietaus. Todėl kyla rimtų abejonių ar juo buvo važinėjama tik po LT miestą. Prisukti tiek mylių maršrutu tarkim darbas-namai jau yra ką veikti. Reiktų domėtis ką Transalpas veikė iki LT įmonės. Jei buvo paleistas per aukcioną tai info gauti dar galima. Didelė tikimybė, kad savo gyvenimą mocas pradėjo kažkokiame JAV ar GB nuomos punkte. Tada mylios atsistoja į savo vietą, o kas ir kaip Transalpą driožė deja jau niekas nepasakys.
2015 Birželio 30 17:29
Pėsčiasis narys
125cc **
#722    

Transalpas lietuvoje nevazinetas, tik GB. Ten pradzioje priklause kazkokiai klinikai transportuoti krauja, o po to trumpai privacioms rankoms. Anot pardavejo jam kiek per didelis mieste vazineti..

Taip pat idomu kiek + - kainuotu europine fara..
2015 Birželio 30 18:19
Pėsčiasis narys
250cc **
#723    

Esme tokia, gazo rankena turi laisva sukima, biski pasuki rankena nieko negriebia, o poto tik jauciasi griebimas, nes tada tik pasitempia trosas. Tai ta "laisva sukima"" iki akseleracijos sukele pati rankenele sukimo kaip suprantu. Kaip geriau toki dalyka sutvarkuti, kaip rankena nusiima? gal galetume palciau. Nenoriu kist ranku, be patarimu, pirmas mocas.
2015 Liepos 3 13:50
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#724   -1 / +2  

visi moto turi tureti rankenoje laisvuma, manualai nurodo 3-5mm,
2015 Liepos 3 14:02
Narys
400cc ***
#725    

Citata:
Cituoju: adema
Esme tokia, gazo rankena turi laisva sukima, biski pasuki rankena nieko negriebia, o poto tik jauciasi griebimas, nes tada tik pasitempia trosas. Tai ta "laisva sukima"" iki akseleracijos sukele pati rankenele sukimo kaip suprantu. Kaip geriau toki dalyka sutvarkuti, kaip rankena nusiima? gal galetume palciau. Nenoriu kist ranku, be patarimu, pirmas mocas.

Nieko nereikia nuiminėt. Nuo rankenos eina du trosai vienas "gazas" kitas gražina rankeną atgal ant jų turetų būti veržlės - atlaisvini kontrveržles ir reguliuojiesi. šiek tiek (keli mm) laisvos eigos turi būti reikia pagal manualą žiūrėt ką gamintojas nurodo. Pabaigęs patikrink ar susukus vairą neužsigazuoja (per daug įtempus). Maždaug taip turėtų būti, kadangi moto nenurodei.
2015 Liepos 3 14:06
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#726    

Sveiki , planuoju pirkti motocikla , koki patarsit iki 35 kW su A2 kategorija 20 metų ? ;)

Nes noriu britvos bent 600 cc , bet visi virsija KW ir negaliu su tokiom teisem jų vairuoti. Rinktis street bike lieka koki .... ;)
2015 Rugpjūčio 3 16:24
Narys
900cc *****
Avataras
#727   +6  

Ką čia patarsi, jei nori britvos, tai paieškok stryto panašiausio į britvą pagal tavo skonį ir telpančio į kilovatus. Nes jei paimsi galingesnį, gali prarasti teises, o jei ramiai atvažinėsi silpnesniu, tai vėliau galėsi išsilaikyt pilną A kategoriją, plius išmoksi važinėt ne taip stipriai rizikuodamas savo sveikata, plius suprasi kokio iš tikrųjų moco nori, kai pavažinėsi sezoną kitą. Nes kol jauni, visi nori britvų, bet kai pavažinėja, daug kas persėda ant kitokio stiliaus motociklų. Sėkmės renkantis.
2015 Rugpjūčio 3 17:34 redagavo klemkas 2015 rugpjūčio 3 17:35
Narys
400cc ***
Avataras
#728    

Turiu aš čia tokį pastebėjimą.

Ar tik man taip atrodo, ar taip ištiesų yra, kai "guldai" mocą posūkyje, ir jau artėjant į posūkio galą duodant daugiau gazo mocas pats labiau gulasi ir taip išeina posūkį be didesnio priverstinio moco lenkimo?
2015 Rugpjūčio 4 09:53
Narys
900cc *****
Avataras
#729    

Citata:
Cituoju: Steve
Turiu aš čia tokį pastebėjimą.

Ar tik man taip atrodo, ar taip ištiesų yra, kai "guldai" mocą posūkyje, ir jau artėjant į posūkio galą duodant daugiau gazo mocas pats labiau gulasi ir taip išeina posūkį be didesnio priverstinio moco lenkimo?

O žmogau, kur tu buvai visą sezoną? :) Negi nežinojai, kad į posūkį reikia gazuoti (švelniai) ir negalima posūkyje stabdyti? :)
Akivaizdu, kad jau pats supratai, bet gal būtų ne pro šalį ir teorijos pasiskaityt, video pasižiūrėt, sorry, tingiu ieškot, bet buvo ir foume ne kartą, ir šiaip rasi.

Man vis skamba galvoj, kai važiuoju posūkyje: nestabdyt, nes "you will upset the suspension" :)
2015 Rugpjūčio 4 09:59
Narys
400cc ***
Avataras
#730   -4  

Citata:
Cituoju: klemkas
Citata:
Cituoju: Steve
Turiu aš čia tokį pastebėjimą.

Ar tik man taip atrodo, ar taip ištiesų yra, kai "guldai" mocą posūkyje, ir jau artėjant į posūkio galą duodant daugiau gazo mocas pats labiau gulasi ir taip išeina posūkį be didesnio priverstinio moco lenkimo?

O žmogau, kur tu buvai visą sezoną? :) Negi nežinojai, kad į posūkį reikia gazuoti (švelniai) ir negalima posūkyje stabdyti? :)
Akivaizdu, kad jau pats supratai, bet gal būtų ne pro šalį ir teorijos pasiskaityt, video pasižiūrėt, sorry, tingiu ieškot, bet buvo ir foume ne kartą, ir šiaip rasi.

Man vis skamba galvoj, kai važiuoju posūkyje: nestabdyt, nes "you will upset the suspension" :)


Kad posūkyje nestabdoma ir negazuojama tai žinau. (Lygiai taip pat ir su automobiliu tai nerekomenduojama daryti)
Kad teorijos reikia - sutinku. Nerandu kolkas - neieškau perdaug.
Tiesiog važiuojant pastebiu vienokius ar kitokius niuansus ir noriu pasitikslinti.
2015 Rugpjūčio 4 10:44
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#731   +2  

Twist of the Wrist, čia jau kaip biblija :) you tube video visos dalys yra
2015 Rugpjūčio 4 10:49
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#732    

posukyje galima stabdyt, trail braking vadinasi, iseinant is posukio siek tiek akseleracijos yra gerai.
2015 Rugpjūčio 4 12:10 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
400cc ***
Avataras
#733    

Citata:
Cituoju: CerBeR
posukyje galima stabdyt, trail braking vadinasi, iseinant is posukio siek tiek akseleracijos yra gerai.

O kalbant apie stabdyma.
Kaip sustoti jeigu, už kampo nieko nematai, o čia tik pyst. koks vaikigalis išlėkęs vidurį kelio, ar ta pati mašina stovi? Jei koks greitis apie 80 km/h taigi išsitaškyti vienas juokas tokioj vietoj...
2015 Rugpjūčio 4 12:28
Narys
900cc *****
Avataras
#734   +1  

Citata:
Cituoju: Steve
O kalbant apie stabdyma.
Kaip sustoti jeigu, už kampo nieko nematai, o čia tik pyst. koks vaikigalis išlėkęs vidurį kelio, ar ta pati mašina stovi? Jei koks greitis apie 80 km/h taigi išsitaškyti vienas juokas tokioj vietoj...
Visų pirma, tai nevažiuoji į aklą posūkį ant 80 km/h...

Citata:
Cituoju: CerBeR
posukyje galima stabdyt, trail braking vadinasi, iseinant is posukio siek tiek akseleracijos yra gerai.
Viską galima daryt, aš irgi stabdau, nes galiu, nors ir nereikėtų. Tu šneki apie advanced riding, o čia žmogus dar net basic nežino.
2015 Rugpjūčio 4 12:41 redagavo klemkas 2015 rugpjūčio 4 12:42
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#735   +1  

svelniai prispaudi stabdzius ir stabdai. stabdziai labai tikslus instrumentas, ne dvieju padeciu jungiklis - ijungta, isjungta. o dar ir galiniai yra. jei nieko nesimato, visad pries posuki galima greiti sumazint. o toliau "practice makes perfect". o su kokio BMW Para ir Teleleveriais isviso px kada ir kur stabdai.

klemkai, mokytis niekad ne per velu ar anksti, tegu bando, geram, placiam posuky, kur geras matomumas, svelniai, vos prispaudziant svirti, kai stabdziai tik pradeda kabint. taip pat ir galu. galinis trauks i posuki, priekinis stengis istempt placiai. vistiek teks ismokt :)
P.S. prie nepazistama, akla posuki numest greiti, nera jokia geda. geriau leciau, bet saugiau, nei plesytis traukiant is griovo.
p.p.s. siulyciau netgi nebijot ir isvaziuot pasivazinet per lietu. labai gerai slifuot igudzius. visai kitaip tenka planuot vaziavima, stabdyma, posukius.
2015 Rugpjūčio 4 12:43 redagavo CerBeR 2015 rugpjūčio 4 12:54 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#736    

Citata:
Cituoju: Steve
Kad posūkyje nestabdoma ir negazuojama tai žinau. (Lygiai taip pat ir su automobiliu tai nerekomenduojama daryti)


Posukyje ir stabdoma ir gazuojama.
o kol neismoksi vaziuoti apie galinius stabdzius gali pamirst, jie tau visiskai nereikalingi, juo labiau posukyje. (Kalbant apie asfaltuotas kelio dangas)
2015 Rugpjūčio 4 13:53 redagavo Kanteris 2015 rugpjūčio 4 13:54 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
800cc *****
#737   -3  

Posukyje sristabdyti galima tik galiniu stabdziu, jei nori sustot tada stabdai priekiu, statai motocikla i vertikaliai ir stabdai normaliai.
2015 Rugpjūčio 5 04:30
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#738    

o vat ir ne...
2015 Rugpjūčio 5 09:53 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#739    

Įprastu atveju gazo reikia pridėti jau įeinant į posūkį ir kuo labiau guldai, tuo daugiau pridėti dėl dviejų priežasčių (neskaitant kitų): 1 - dėl to, kad vidinis rato diametras mažesnis, 2 - motociklas sukurtas taip, kad stabiliausias yra, kai išlaikomas teisingas svorių pasiskirstymas (apie 60% galas, 40% priekis), todėl posūkyje reikia apkrauti galinį amortizatorių. Be to išeinant iš posūkio natūraliai gazo pridedam net ir kasdieniam važiavime, ne tik sportiniam, tiesiog tai yra efektyviausias važiavimo būdas, nes prieš posūkį greitis numetamas, o paskui vis tiek jį reikia atstatyti.

Stabdymas aišku irgi natūralus dalykas posūkyje, neįsivaizduoju kaip galima važinėt gatvėm ir nestabdyt posūkiuose :D Taigi visokios situacijos būna kasdien... Tik žinoma pagrinde stabdoma priekiu, nors ir galo nereikėtu pamiršti (vėlgi dėl teisingo svorių paskirstymo), tik tiek, kad geram posūkyje nėra kaip tą galinį stabdį paspaust, jei teisinga sėdėsena.
2015 Rugpjūčio 5 10:22 Free Rider
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#740   +1  

Citata:
Cituoju: Quicker tik tiek, kad geram posūkyje nėra kaip tą galinį stabdį paspaust, jei teisinga sėdėsena.


v padlu pedalo auksti susireguliuot?
2015 Rugpjūčio 5 17:45 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
1000cc ******
Avataras
#741   +1  

Vakar is teritorijos isvaziavau i pagrindini pries masina, kuri teoriskai turejo ant paaukstintos perejos kalniuko pristabdyt, bet nepristabde, tai man teko atsukt gazo kai mocas pagules buvo sukant- prasuko biski gala, biski galas paslydo, biski ble isgasdino :) Matyt kiek per daug atsukau posukyje :V
2015 Rugpjūčio 5 17:54
Narys
400cc ***
Avataras
#742   +1  

Citata:
Cituoju: MedLey
Twist of the Wrist, čia jau kaip biblija :) you tube video visos dalys yra

Pažiūrėjau daug kas aišku pasidarė. Tik daba reikia praktikuotis. Tik kad geriausia žiede būtų, nes gatvėse tai baisu.. :D
2015 Rugpjūčio 6 00:33
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#743    

Citata:
Cituoju: Steve
Citata:
Cituoju: MedLey
Twist of the Wrist, čia jau kaip biblija :) you tube video visos dalys yra

Pažiūrėjau daug kas aišku pasidarė. Tik daba reikia praktikuotis. Tik kad geriausia žiede būtų, nes gatvėse tai baisu.. :D


http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.9206.page-20.html
2015 Rugpjūčio 6 07:53 Motociklų slaiderių gamyba
Krapštukas
1100cc *****
#744    

Citata:
Cituoju: Steve
Citata:
Cituoju: MedLey
Twist of the Wrist, čia jau kaip biblija :) you tube video visos dalys yra

Pažiūrėjau daug kas aišku pasidarė. Tik daba reikia praktikuotis. Tik kad geriausia žiede būtų, nes gatvėse tai baisu.. :D


Kas ten tau baisu? Kuri dalis atrodo pavojinga? Baisu butu i gatve isvaziuot neperziurejus tu video.

Ir noreciau paziuret kaip tu niekad nebuves ziede pradetum praktikuot vaziavimo pagrindus. Nors turbut kad nenoreciau visgi to matyt.
2015 Rugpjūčio 6 10:27
Narys
400cc ***
Avataras
#745    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Steve
Citata:
Cituoju: MedLey
Twist of the Wrist, čia jau kaip biblija :) you tube video visos dalys yra

Pažiūrėjau daug kas aišku pasidarė. Tik daba reikia praktikuotis. Tik kad geriausia žiede būtų, nes gatvėse tai baisu.. :D


Kas ten tau baisu? Kuri dalis atrodo pavojinga? Baisu butu i gatve isvaziuot neperziurejus tu video.

Ir noreciau paziuret kaip tu niekad nebuves ziede pradetum praktikuot vaziavimo pagrindus. Nors turbut kad nenoreciau visgi to matyt.


Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..
2015 Rugpjūčio 6 10:47
Krapštukas
1100cc *****
#746    

Citata:
Cituoju: Steve

Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..


Bandyti galimybes? Mes vis dar apie twist of the wrist?
2015 Rugpjūčio 6 11:22
Narys
400cc ***
Avataras
#747    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Steve

Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..


Bandyti galimybes? Mes vis dar apie twist of the wrist?

Na taip.
2015 Rugpjūčio 6 12:04
Narys
900cc *****
Avataras
#748    

Citata:
Cituoju: Steve
Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..

Kam nepasitaiko, iš tokių klaidų ir mokomės.
Matai, esmė tame, kad treniruotis reikia visada ir visur važiuojant, kai gali tai daryti. Tarkim aš kontrvairavimą treniruodavausi gatvėj. Pasižiūri, kad prieky mašinų nėra, gale nėra, įvertini, kad saugu, ir davai duobes apvažinėt staigiau, tarp baltų linijų ir pan. Įsivaizduoji, kad ta duobė ar balta linija ar šiaip šėšėlis yra netikėta kliutis ir bandai kontrvairavimu apvažiuoti.
Aišku, kad neleki mieste į posūkius, kai aplink pilna mašinų, žmonių, stulpų ir bardiūrų. Ir nebandai "moco galimybių" viešam eisme. Įsivertini situaciją ir jei leidžia galimybės, kažką išsibandai. Tau vis tiek neužteks vieną kartą pavažinėti trasoje. Daugiau naudos yra treniruotis kiekvieną dieną važiuojant. Bet trasoje gausi daug naudos per trumpą laiką, galėsi tą patį posūkį įveikti įvairiais būdais ir rasti geriausią. Aukštadvario trasa ypač tinka posūkiams mokytis, sudalyvauk renginiuose, nesigailėsi. Tik nepersistenk, daug kas ten yra paguldęs mocą, įskaitant ir mane :)
2015 Rugpjūčio 6 12:41 redagavo klemkas 2015 rugpjūčio 6 12:42
Narys
1000cc ******
Avataras
#749    

Citata:
Cituoju: Steve
Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..


Panašu, kad ir padarei klaidą, kuri aprašyta knygutėje Twist of the.. pirmoj daly. Ne ten žiūrėjai, išsigandai ir neguldei tiek, kiek situacija reikalavo. Nes jei tau nečiuožė pakojai, tai iki nuslydimo (lowside) dar buvo labai toli tokiu karštu oru ant tokio karšto asfalto (jei švarus).
2015 Rugpjūčio 6 13:07
Narys
400cc ***
Avataras
#750    

Citata:
Cituoju: klemkas
Citata:
Cituoju: Steve
Pakanka tiek pasakyt kad vakar nepaskaičiaves greičio, iejimo i posuki vietos, ir moco kampo gražiai užvažiavau ant borto... Gerai kad bortas buvo pažemintas toj vietoj pestiesiems, ir tų pačių pėsčiūjų nebuvo.
Gatvė - ne vieta bandyti savo ir moco galimybes kai nežinai kaip tai daryti... O kas žiede? Nučiuoši per žolyte ir tiek..

Kam nepasitaiko, iš tokių klaidų ir mokomės.
Matai, esmė tame, kad treniruotis reikia visada ir visur važiuojant, kai gali tai daryti. Tarkim aš kontrvairavimą treniruodavausi gatvėj. Pasižiūri, kad prieky mašinų nėra, gale nėra, įvertini, kad saugu, ir davai duobes apvažinėt staigiau, tarp baltų linijų ir pan. Įsivaizduoji, kad ta duobė ar balta linija ar šiaip šėšėlis yra netikėta kliutis ir bandai kontrvairavimu apvažiuoti.
Aišku, kad neleki mieste į posūkius, kai aplink pilna mašinų, žmonių, stulpų ir bardiūrų. Ir nebandai "moco galimybių" viešam eisme. Įsivertini situaciją ir jei leidžia galimybės, kažką išsibandai. Tau vis tiek neužteks vieną kartą pavažinėti trasoje. Daugiau naudos yra treniruotis kiekvieną dieną važiuojant. Bet trasoje gausi daug naudos per trumpą laiką, galėsi tą patį posūkį įveikti įvairiais būdais ir rasti geriausią. Aukštadvario trasa ypač tinka posūkiams mokytis, sudalyvauk renginiuose, nesigailėsi. Tik nepersistenk, daug kas ten yra paguldęs mocą, įskaitant ir mane :)


Šiandien tas pats posūkis, truputį mažiau greičio, didesnis kampas, įveikta. Aišku netobulai, bet pakenčiamai.

Dėl tų pačių ratukų, mocas mocu, bet pačiam norėtusi bent visą aprangą turėt kad drasiau jaustis. Ir nenusibalnot. Taip kad paliksim šitą reikalą kitam sezonui :)
2015 Rugpjūčio 6 13:39
Puslapiai: 1..2324252627..31




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17