Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Motociklinės liulkos (lopšiai)

| 2007-02-14 Yoshimura | 108/55687 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Classic'as
600cc ****
Avataras
#1    

Motociklinės liulkos (lopšiai)

Taigi,senokai jau yra gvildenama mintis prie mano kalnų ožio :D dalipdyti liulka,planuoju kitai žiemai iš jo padaryti winterbike,nes planuoju pirkti rimtesnį agregatą,tai šis būtų naudojamas gamybai.Gal kas žinote kokių gamintojų puslapių kur liulkom prekiauja,arba šiaip kur galima rasti yvairų brėžinių ar kokių vertingų minčių.
2007 Vasario 14 21:38
Opozitas
400cc ***
Avataras
#2    

jei noresi liulkos made in EU tai reikes babkiu sumoket kad gal pratiskai kiek tavo LS kainavo......... jei noresi pilno perdarymo tai , aukso kalnai .....
geriau kabink nuo IZh arba JAWA . kainos tai praktiskai niekuo
2007 Vasario 14 23:02 EVIL !
Classic'as
600cc ****
Avataras
#3    

Tai aš taip ir bandysiu daryt,tik ieškau minčių dar kokių patobulinimų.Labiausiai domina kaip padaryti,kad su liulka motociklas lektu stabiliai.
2007 Vasario 15 20:01
Classic'as
600cc ****
Avataras
#4    

Labiausiai noriu sužinoti ties kur turi stovėti liulkos ratas,kokiu atstumu tarp priekinio ir galinio.Čia su paint papaišiau,kad aiškiau būtų.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Vasario 15 22:31
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#5    

kad motociklas lektu stabiliai reikia reguliuoti liulkos isvirtima ir suvedima. Pabandyk paieskot kokiam oppozit.ru rusisku liulku manualu, ten reguliavimas paaiskintas
2007 Vasario 15 23:04
Classic'as
600cc ****
Avataras
#6    

Bandžiau ieškoti,bet visa problema rusų kalba (-)
2007 Vasario 17 17:00
Opozitas
400cc ***
Avataras
#7    

tada jieskok anglu
2007 Vasario 17 20:34 EVIL !
Narys
400cc ***
Avataras
#8    

manau uztektu padaryti, kad liulkos ratas stovetu lygiagreciai motociklo galinio, jei ben kiek pakryps, tai pz iskart. o siaip ratas turi stovet truputi i prieki nuo galinio, bet nieko baisaus kad ir lygiai
2007 Kovo 16 17:12
Narys
250cc **
#9    

liulkos ratas turi virsti sektiek i vidu,motociklo priekio adzvilgiu,kitaip jausis traukimas i liulkos puse,nuo svorio,oro pasipriesinimo vaziuojant..
konstruojant rema palieki galimybe ta suvedyma pasiregulioti,istatyti reguliojama,galini griebtuva,ir.t.t
2007 Birželio 11 23:34
Praktikas
500cc ***
#10    

Liulkos ratas lygiagrečiai moto ratams būti tikrai negali, tai taspats jei padarytum priekinius mašinos ratus lygiagrečius. Žiūrint iš viršaus liulkos ratas turi būti pasuktas į moto pusę. Beto motas turi būt pavirtęs nuo liulkos berods per 3°...
2007 Birželio 12 12:29
Narys
25cc *
#11    

mynk i swiss ten pamatysi oi -kiek su liulkom,tai vienintele salis kur tuo kaifuoja-nirvana (z)
2007 Liepos 26 15:25 xr marijuana
Classic'as
600cc ****
Avataras
#12    

Taigi,po ilgokos pertraukos atnaujinu tema :-) kadangi savage isleistas i marcias,tai montuosiu liulka ant savo shadow´o.
jei kam idomu tai radau geru nuoroda,su ivairiu motociklu tvirtinimais prie liulku,yra breziniai ir foto. www.motorvation.com siaip jei kas esate susidure su liulku jungimu prie kito motociklo pasidalinkite bet kokia info,idomu viskas :D Spalio menesi turetu pradeti po truputi judeti darbai mano garaze :-)
2007 Rugsėjo 15 21:31
Narys
250cc **
#13    

sveikas.bandyk šituos http://www.sidecar.com/links3.asp (pdf failai) kiek aš domėjausi tai geriausia ka teko rasti lopšių tema.
sėkmės (h)
2007 Spalio 5 22:45
Narys
400cc ***
Avataras
#14    

Taigi vagi, nors ir nemačiau aš šios temos, bet vasarą gimė mintis pritasyt liulką ir prie mano victorio. Kai kas sako , kad tai briedas kai kam iš pažystamų įdomu. Tai va nupirkau seną išdraskytą Velorex 562. ir prasidejodarbas(iš lėto nes trūksta laiko). Jei kam įdomu galiu bandyt parodyt darbus ir kas iš to gausis, arba ne :)
2011 Rugsėjo 15 22:08 redagavo m105 2011 rugsėjo 15 22:09
Narys
400cc ***
Avataras
#15    

Taigi nupirkau:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=35267&p=3046....
Kadangi turiu atliekama vegaso ratą tai jis kaip tik sueis lopšiui. Šiemet planuoju pritaikyt pakabą, nes netinka aukštis, suieškot ir pritaikyt amortiką, ir pagaminti tvirtinimo mechanizmus(kronšteinus, traukes ik kita).
2011 Rugsėjo 15 22:13 redagavo m105 2011 rugsėjo 15 22:18
Narys
250cc **
Avataras
#16    

Liulka

Tai kas naujo 'liulkos' projekte?
2011 Lapkričio 10 21:43
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#17    

Jei reikia, turiu Velorexo rata liulkai, tiks ir tau uz nebrangiai...
2011 Lapkričio 11 08:58 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
400cc ***
Avataras
#18   +1  

Dėkui, ratą aš turiu, liko po ankstesnio moco perdarymo ir tinka pagal bendrą stilių. O šiam momentui perdariau rėmą ir tvirtinimus.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Lapkričio 12 23:20 redagavo m105 2011 lapkričio 12 23:36
Narys
400cc ***
Avataras
#19    

Dabar perdaryta traukė kuri eina virš diržo apsaugos, deja kol kas foto nėra kai bus idesiu.
Kadangi ratas ne toks kaip originalus teko gerokai padirbėt prie jo pakabos, kad būtų tinkama eiga, gera amortizacija ir t.t.(skaiciavimai bandymai ir t.t.). Rezultatas vargiai pastebimas, bet už tai jaučiamas (išbandžiau tiek ant žvyrkelio tiek ant asfalto, man patiko).
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Lapkričio 12 23:33
Narys
400cc ***
Avataras
#20    

Geometrijai išstatyt p.v.z. Kiek teko čiupinet mosu su priekaba(liulka) principai labai jau tie patys.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Lapkričio 12 23:42 redagavo m105 2011 lapkričio 12 23:46
Narys
250cc **
Avataras
#21    

Grazu paziureti, baltu pavydu, degu. Nes ir pats turiu minti, kad reikes liulka prie moco daryti. Matau, kad turesiu is ko pasimokyti (jow)
2011 Lapkričio 18 19:14
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#22    

o stabdziu nedesi ant lopsio rato? nes manau padidejus matociklo svoriui reiketu ir sus stabdziais kaska daryti.
2011 Lapkričio 18 20:47
Narys
400cc ***
Avataras
#23    

Kol kas ne, bet priekabos ratas nuo to paties victorio taigi galima bus juos pastatyt vėliau. Dabar noriu tvarkingai padaryt kas pradėta, o jei pasirodys, kad stabdymo kelias visgi žymiai padidės teks daryt stabdžius. Kol kas nedarau stabdžių, nes dar nesugalvojau stabdžių greitos jungties(kad galima būtų greitai atkabint liulką), nes dabar ji atsijungia atleidus du varžtus ir du išsukus. Užtrunka apie 1-2 min. Ir dar kai pastačiau ant motociklo galo platų ratą nuo hamerio galiniai stabdžiai pasidarė aštresni ir manau kol kas jų užteks, tuo labiau, kad nesiruošiu su liulka lakstyt kaip višta be galvos..
2011 Lapkričio 27 21:14
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#24    

Grazus darbas, sio darbo esme yra teisingai isstatyti isvirima ir liulkos rato geometrija, pamegink pravaziuoti ties 70km/h ir 120km/h, pamatysi ar traukia vaira ar ne o visa kita ne esme, stabdziu gal geriau nedek, kaip zadi juo suderinti su galiniu ratu Victorio, kad neuznestu stabdant...
2011 Lapkričio 28 09:26 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
400cc ***
Avataras
#25    

Buvo klausimas del tvirtinimų. Taigi peržiūrėjes daug tvirtinimo variantų(tame tarpe ir tuos kur dabar siulo velorex gamintojas ir kur tvirtina prie harlių) nusprendžiau likt prie to, kad apatinius tvirtinimus padariau kaip emkos ar dniepro(senas vokieciu išradimas) pliusas jo tame, kad jis atsijungia tik atleidus varžtą ir leidžia prijungt skirtingu kampu. Viršuje padariau irgi senoviškai tik priekinį kronšteiną padariau prireikus visai nuimama(nuėmus nelieka pėdsakų), o galinį kurio praktiškai nesimato tiesiog privirinau prie rėmo. Foto vėliau.
2011 Lapkričio 29 22:09
Narys
400cc ***
Avataras
#26    

Apatinius padariau iš ilgo strypo (16mm) su kronšteinais kurie sukabina rėmą iš abiejų rėmo pusių(standartinis tvirtinimas kurį siūklo gamintojas nepatiko, nes yra rizika išplėšt varžtus iš variklio. O dabar strypuas sukabina ne vieną vamzdelį prisuktą prie variklio, bet visą variklį su rėmu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Lapkričio 29 22:15
Narys
400cc ***
Avataras
#27    

Obuoliai pagaminti užsukami su sriegiu 16x1.5(jei gerai atsimenu) ir galai užvirinti tam, kad tik galą užvirinant gali suvirinimas neatlaikyt, o dabar jo nutraukt bus neimanoma. Virinta pusautomačiu, nes jo siūlė būna ne tokia trapi kaip paprasto suvirinimo aparato. Strypas iš ST45 plieno. Iš vientiso nedariau nes tokį strypą jau turejau.
2011 Lapkričio 29 22:24 redagavo m105 2011 lapkričio 29 22:25
Narys
400cc ***
Avataras
#28    

Ką gi gaivinam temą dar viena foto, darbai vyksta iš lėtio pirmyn. Jau paruoštas lakavimui. Aišku iki pilno surinkimo dar daug vakarų....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Gegužės 11 00:57 redagavo m105 2012 gegužės 11 00:58
Narys
400cc ***
Avataras
#29    

Tai va projektas atrodo sėkmingai baigtas, gal ir atsiras eksploatacijos metu smulkių trūkumų, bet dabar man viskas ok. Autostradoje pabandžiau kaip motociklas laikosi ant kelio. Pradžioje prie 90km/val., o vėliau prie 100km/val. (aišku kai aplink nera mašinų ir kelias priekije švarus)galima sėkmingai paleist vairą ir motociklas puikiai stovi ant kelio(išbandyta).
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Gegužės 18 14:11
Narys
50cc *
#30    

grazu (o)
2012 Gegužės 18 14:26
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17