Motomanų Diskusijos » Remontas » Kur, kokius tepalus pirktis?

| 2005-04-30 sniivel | 1047/460570 žinut.
 
Puslapiai: 1..303132333435


 
Narys
400cc ***
Avataras
#931    

na jeigu ieškai tepalo, ir pats galvoji sugebesi pasikeist, tei tepala rekomenduociau pati geriausia imti. T.Y. TEPALUOTA tepala.
2014 Lapkričio 20 17:17
Krapštukas
1100cc *****
#932    

Pyliau mineralini Valvoline, bet pradejo valgyt ji pakankamai gausiai. Dabar supyliau pusiau sintetini VATOIL is senuku. Po 2000km vis dar stovi ties max zyma :D Rekomenduoju. Variklis su +100 000km.
2014 Lapkričio 20 19:50
Narys
400cc ***
#933   -1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Pyliau mineralini Valvoline, bet pradejo valgyt ji pakankamai gausiai. Dabar supyliau pusiau sintetini VATOIL is senuku. Po 2000km vis dar stovi ties max zyma :D Rekomenduoju. Variklis su +100 000km.


Mocikas tavo toks, kaip profilyje nurodyta?

Kaip šlapia sankaba draugauja su "random" tepalų gamintoju?
2014 Lapkričio 21 11:19
Krapštukas
1100cc *****
#934    

Taip.

Puikiai draugauja su slapia sankaba. Tepalas turi Jaso MA2 specifikacija, tai ko jam nedraugaut.
2014 Lapkričio 21 11:45
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#935    

Įdomus video apie tepalus. Rusai testavo tepalų savybes trinties atveju. Paskutinės alyvos savybės nustebino. Buvo testuojamas ir motul tepalas. Jei taip veikia tikrovėje tai super tepalai moto naudojamam didelėmis apkrovomis. https://www.youtube.com/watch?v=BzwTlJkOfKY&feature=player_detailpage#t=365
 
2014 Gruodžio 3 21:01 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
1100cc *****
#936   -2  

Citata:
Cituoju: murakest
Įdomus video apie tepalus.

Man tai smirda konkrecia reklama.

Pagooglinus sita Bardahl - informacijos labai mazai. Ir niekur niekas neraso kad tai yra stebuklas ar kazkas panasaus. Paziurejus sita "gyvenimiska" video, paieskos rezultatai pasidaro labai keisti. Musu amziuje, aptike toki efekta, zmones iskart rasytu. Daug ir visur.

Ka raso apie tepalu priedus:

"On the other side of the engine block are those additives which will cleanse your engine, not coat it. Stuff like Bardahl, Rislone and Marvel Mystery Oil claim they can make your engine run quieter and smoother, and reduce oil burning. These are products which contain solvents or detergents such as kerosene, naphthalene, xylene, acetone or isopropanol. If used properly, I suppose these products will strip off your Teflon and zinc protective coatings! But unless you have a really old and abused car, you probably have no need of stripping away sludge and deposits from your engine. Thus, you probably have no need for these wonder cleaners. If you overuse such products you can damage your engine by promoting metal to metal contact." - faktiskai chemikatai veikia, bet ilgai naudojant, nuima visus apsauginius padengimus. Pradzioje grazu, veliau viskas zymiai greiciau nusidevi.

Kas liecia varykli "be tepalu" - tai isvis juokinga, kam tai galetu buti aktualu? Mano nuomone tai tik parodo kaip gyliai skystis isiskverbia i metala - o tai nera gerai, detaliu medziaga keicia sudieti, gamintojo tai nenumatyta, net diletantui kaip as yra aisku kad tai negali buti naudinga.

2008 review, blogeris raso:

Pros (pliusai) :
Gear shift are softer i.e. easier to shift than earlier.
Motorcycle feels slightly more refined.
Cons (minusai) :
Engine gets more heated than with normal engine oils.
Once heated, gear shift quality goes for a toss!
Clutch slippage though occasional, does happen.

Veliau jis daro isvada:
"Getting a good quality engine oil of the grade specified by the motorcycle manufacturer or switching it to a better grade semi-synthetic or fully synthetic engine oil is a much better option then this engine oil additive which promises to be a miracle drug and just like them turns out to be a damp squid!"

Ir pabrezia jog servisas/komunikacija gamintojo atstovo isvis neegizstuoja - kas man sukelia klausima, kodel toks nerealus produktas yra be reklamos, ir niekas isvis juo neuzsiima.

Rezumuojant, esu tikras, kad gamintojai testuoja savo produktus standartinem "gatviu" aplinkybem. Jie nera suinteresuoti ipilti orlaiviu kuro, kosminius tepalus skirtus absoliutaus nulio temperaturoje ir laboratorijoje uzfiksuoti stebuklingus skaicius. Jie parduoda prekes mums - Jonams ir Birutems is kaimo, kurie savo tvarte stebuklingu priedu neras, todel daro viska zmoniskai, ir ta nurodo servise manuale rekomendaciju pavidale.

Ruosiates pakilti ant podiumo ir laimeti bent 50k litu? Pilkit metus ruosta ir 2 metus islaikyta saldytuve kura su priemaisom, keiskit metalini rema lengvu plastikiniu, dekit vietoj akumuliatoriu komplekta AAA pirsteliu, nusukit tachometra ir ieskokit redline pagal garsa, ipilkit Bardahl tepalu, poto nuleiskite ir lenktiniaukite be ju (juk testas parode kad viskas veiks vistiek geriau nei su kokiu motulu!), kam papildomas svoris?

Istvers, laimesite - ten pat sudeginkite motocikla ir nupirkte nauja, ateisiu paspausti ranka.

Bet jei planuojate naudoti technika daugiau nei pora menesiu, orientuokites i gamintoja, kuris jau desimcius metu ja uzsiima, zino kiekviena varzteli, apkrovos normas ir nori jums ne tik padeti, bet ir suteikti sypsenu ir laimes. O jei rasysite "honda - neuzmusami varikliai", "eik tu sikt yamaha geriau", "abu jus lopai, suzuki 50 metu vazineju ir neturiu problemu" tai isvis dievins jus kaip idolus pasaulio, dalins nuolaidu kuponus, nemokamas plovyklos sesijas ir grazius lipdukus plastikams.
2014 Gruodžio 3 21:45 redagavo Decoy 2014 gruodžio 4 00:46
Krapštukas
1100cc *****
#937   +3  

Suzinojau koki tepala pirkti, jei sugalvosiu didele metaline konstrukcija vilkti per metalines grindis :-]

O su varikliu tas testas nieko bendro neturi.

Ir dar- jei variklis is perdirbtu puodu pagamintas, tada visai reikalingas produktas tas bardahl. Bet japoniskai technikai- kam tai? Galima varikli po puses milijono km atsidaryti ir paskirstymo velenelis atrodys kaip naujas. Nemaciau as daug varikliu, bet kiek maciau sugedusiu del tepalu, tai gedimo priezastis numeris vienas yra tepalo nebuvimas/nepakankamumas, o ne tai jog jis nepakankamai tepa.
Tad geriau dazniau pasitikrinkit tepalo lygi, o ne tepalu testus skaitykit :)
2014 Gruodžio 3 22:29 redagavo Edvardas 2014 gruodžio 3 22:37
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#938    

as Bramasole pilu http://www.thetuscansun.com/jointheconvivium.html geriau uz visokius bardelius
2014 Gruodžio 3 23:34 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
Uždraustas
#939    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Pyliau mineralini Valvoline, bet pradejo valgyt ji pakankamai gausiai. Dabar supyliau pusiau sintetini VATOIL is senuku. Po 2000km vis dar stovi ties max zyma :D Rekomenduoju. Variklis su +100 000km.


labai idomiai, nes is praktikos ir is logikos... mineralinis dazniausiai buna tirstesnis arba toks pat kaip pusiau sintetika (cia yra du variantai - arba kai jis tirstesnis nespeja tepalinis ziedas nubraukti ir jis sudega arba kaip tik nubraukia ir jis neturetu sudegti). Jei ji leidzia per kazkur tai pusiau sintetini skysteni leis labiau nei mineralke. Is auto praktikos kai jau motoras budavo panesiotas pildavo mineralke ir jei daug vaziuodavo auto tai vasara tikrsta 20w50 tai jo maciau esdavo/leisdavo nei pusiau sintetika ar sintetika. Va ir idomu kodel pas tave atvirksciai
2014 Gruodžio 4 00:40 http://www.motomanai.lt/p-media.1b9d0.Motoforumo_srautas.html
Auksaburnis
Uždraustas
#940    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Suzinojau koki tepala pirkti, jei sugalvosiu didele metaline konstrukcija vilkti per metalines grindis :-]

O su varikliu tas testas nieko bendro neturi.

Ir dar- jei variklis is perdirbtu puodu pagamintas, tada visai reikalingas produktas tas bardahl. Bet japoniskai technikai- kam tai? Galima varikli po puses milijono km atsidaryti ir paskirstymo velenelis atrodys kaip naujas. Nemaciau as daug varikliu, bet kiek maciau sugedusiu del tepalu, tai gedimo priezastis numeris vienas yra tepalo nebuvimas/nepakankamumas, o ne tai jog jis nepakankamai tepa.
Tad geriau dazniau pasitikrinkit tepalo lygi, o ne tepalu testus skaitykit :)


tu ir teisus ir ne - del lygio tai viskas aisku, o del koks tepalas tai irgi svarbu - buvo karta toks bajeris - po kap remonto supyle shela - po 2k km pradejo klegeti kompensatoriai nors buvo sudeti nauji - ir ka tu manai - ispylus tepala jis isvarvejo kaip vanduo - supylus nauja nestes tepala nutilo pompensatoriai. Logiskai mastant per skystas nesudare spaudimo ir tekejo per greit lauk - pagalvojus apie kitas detales manau butu tas pats - per greit butu isstumiamas is visu besitrinanciu detaliu ir to pasekoje mazetu trintis - didetu dylimas.
2014 Gruodžio 4 00:47 http://www.motomanai.lt/p-media.1b9d0.Motoforumo_srautas.html
Krapštukas
1100cc *****
#941    

Citata:
Cituoju: Crazybingo
labai idomiai, nes is praktikos ir is logikos... mineralinis dazniausiai buna tirstesnis arba toks pat kaip pusiau sintetika (cia yra du variantai - arba kai jis tirstesnis nespeja tepalinis ziedas nubraukti ir jis sudega arba kaip tik nubraukia ir jis neturetu sudegti). Jei ji leidzia per kazkur tai pusiau sintetini skysteni leis labiau nei mineralke. Is auto praktikos kai jau motoras budavo panesiotas pildavo mineralke ir jei daug vaziuodavo auto tai vasara tikrsta 20w50 tai jo maciau esdavo/leisdavo nei pusiau sintetika ar sintetika. Va ir idomu kodel pas tave atvirksciai


Bet jei klampa nurodoma tokia pati skirtingu tepalu, ir tiek mineralinis, tiek pusiau sintetinis, tiek ir sintetinis yra 10w40 tai kaip ir visi trys turetu but panasiai klampus (mano atveju visi naudoti buvo 10w40). Aisku tam tikros variacijos yra leidziamos, kurios gali but ir pakankamai dideles.
Dar idomus pastebejimas, kad su mineraliniu Valvoline variklis zemiau +5 laipsniu pagal celsiju labai garsiai kalendavo uzkurtas saltas. Su pusiau sintetiniu VATOIL prie 0 laipsniu pagal celsiju saltas variklis siek tiek garsiau dirba nei pasiekes darbine temperatura, bet kalimu nesigirdi. Su MOTUL kiek pamenu irgi tyliai dirbdavo saltas ziema.
2014 Gruodžio 4 00:56
Krapštukas
1100cc *****
#942    

Citata:
Cituoju: Crazybingo
tu ir teisus ir ne - del lygio tai viskas aisku, o del koks tepalas tai irgi svarbu - buvo karta toks bajeris - po kap remonto supyle shela - po 2k km pradejo klegeti kompensatoriai nors buvo sudeti nauji - ir ka tu manai - ispylus tepala jis isvarvejo kaip vanduo - supylus nauja nestes tepala nutilo pompensatoriai. Logiskai mastant per skystas nesudare spaudimo ir tekejo per greit lauk - pagalvojus apie kitas detales manau butu tas pats - per greit butu isstumiamas is visu besitrinanciu detaliu ir to pasekoje mazetu trintis - didetu dylimas.


As nelabai ka zinau apie automobilius, bet tarkime wolksvagen lyg turi tam tikra specifikacija tepalams. Ir manau, kad ne be reikalo. Tad tas Shell tepalas galbut nebuvo skirtas tam automobiliui ir tiek.

As nesakau pilti bet koki tepala, as siulau pilti ta, kuris atitinkama motociklo gamintojo keliamus reikalavimus. O ne ieskoti super tepalo, kuris issprestu problemas, kurios neegzistuoja.
2014 Gruodžio 4 01:04
Auksaburnis
Uždraustas
#943    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Crazybingo
tu ir teisus ir ne - del lygio tai viskas aisku, o del koks tepalas tai irgi svarbu - buvo karta toks bajeris - po kap remonto supyle shela - po 2k km pradejo klegeti kompensatoriai nors buvo sudeti nauji - ir ka tu manai - ispylus tepala jis isvarvejo kaip vanduo - supylus nauja nestes tepala nutilo pompensatoriai. Logiskai mastant per skystas nesudare spaudimo ir tekejo per greit lauk - pagalvojus apie kitas detales manau butu tas pats - per greit butu isstumiamas is visu besitrinanciu detaliu ir to pasekoje mazetu trintis - didetu dylimas.


As nelabai ka zinau apie automobilius, bet tarkime wolksvagen lyg turi tam tikra specifikacija tepalams. Ir manau, kad ne be reikalo. Tad tas Shell tepalas galbut nebuvo skirtas tam automobiliui ir tiek.

As nesakau pilti bet koki tepala, as siulau pilti ta, kuris atitinkama motociklo gamintojo keliamus reikalavimus. O ne ieskoti super tepalo, kuris issprestu problemas, kurios neegzistuoja.


na kiek domejausi tuo metu shelas buvo rusiskas ar koks pilstomas - vienu zodziu fufliakas - kokia gi esme tepalu keitime - nes jie po tam tikru susuktu kilometru praranda savo tepimo savybes ir juos reikia keisti - gi anie man prarado per 2k = na reiskias papuole levakas. Ankstesnis postas - na taip 10w40 ir mineralke ir pusiau sintetika turetu tureti tuos pacius temperaturinius rezimus tiek prie tam tikros mazos temp pradeti stingti (ka nurodo skaicius 10) ir tiek prie tam tikros aukstos temp pradeti skysteti ir prarasti savo savybes (ta rodo 40), bet i vienus dedami ar nededami tam tikri priedai, kurie ir pagerina alyva. Del to gal ji ir yra mineraline ar pusiau sintetine. Taipogi yra markiravimas sj/cj ir panasios raides (ciua velgi apie auto) S rodo, kad tai benzas, c kad dyzelis - ir tipo kuris pirmas parasymas sj/cj ar cj/sj tam labiau tinka - antra raide ale rodo klase ar kaip tai pavadinti tiksliai nzn, bet kuo toliau tuo raide eina tolyn. Na manau cia jau marketingas kaip ir visuose dalykuose - va cia pats geriausias - po metu dar geresnis su vienu + paskui su 2 ir t.t.

Kadangi nemanau, kad skirtumas bus specifikacijose moto ar masinu telapu tai rasau apie tai apie ka labiau zinau - moto tepalu pasirinkimas yra mazesnis - as apie temperaturine gama. Jei moto kiek maciau yra berods 5w40 berods max na, bet pagrindas 10w40 tai masinoms gali rintis 0w60 - ziema gali rinktis kad ir 0w30-5w40 skystus ir nereikalaujancius aukstu temp tepalus, o vasara gali rinktis ka mes nesteje ir pardavinejom 20w50 - tepalas klampus ir laiko aukstas tempo - arba gali rinktis labai skysta ir labai temp laikanti 0w50 ar 0w60.

P.S. del tavo mineralinio gali but, kad to paties klampumo kaip pusiau sintetinis jis neturejo priedu ir visgi buvo daugiau ar maziau tirstesnis ir kalendavo - nereikia ir mineralkes - uzkurk prie -20 masina su geru tepalu ir variklis kalena garsiau - pasyla ir aprimsta..
2014 Gruodžio 4 01:33 http://www.motomanai.lt/p-media.1b9d0.Motoforumo_srautas.html
Auksaburnis
Uždraustas
#944    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Motul todėl kad - pats populiariausias motociklų alyvų gamintojas, todėl kad jas nusipirkęs neapsigausi, kad jie padirbti. Todėl kad motul sintetiniai pigesni uz yamalube pusiau sintetinius.
.


O nepagalvoji, kad (kas dazniausiai buna) jei dazniausiai naudojami tai dazniausiai ir padirbinejami - ir net is tu paciu vadinamu atstovu ar didmenininku, nes jau pakeliui gali buti pakeisti i fufliaka.

Is anksto noriu uzkirsti kivirca, kad taip nebuna ... taip buna
Kitas - nebutinai taip buna.
As nei pries motul nei uz - tiesiog tai postas apie tai, kad "neapsigausi, kad jie padirbti"
2014 Gruodžio 4 01:40 http://www.motomanai.lt/p-media.1b9d0.Motoforumo_srautas.html
Krapštukas
1100cc *****
#945    

Citata:
Cituoju: Crazybingo
na kiek domejausi tuo metu shelas buvo rusiskas ar koks pilstomas - vienu zodziu fufliakas - kokia gi esme tepalu keitime - nes jie po tam tikru susuktu kilometru praranda savo tepimo savybes ir juos reikia keisti - gi anie man prarado per 2k = na reiskias papuole levakas. Ankstesnis postas - na taip 10w40 ir mineralke ir pusiau sintetika turetu tureti tuos pacius temperaturinius rezimus tiek prie tam tikros mazos temp pradeti stingti (ka nurodo skaicius 10) ir tiek prie tam tikros aukstos temp pradeti skysteti ir prarasti savo savybes (ta rodo 40), bet i vienus dedami ar nededami tam tikri priedai, kurie ir pagerina alyva. Del to gal ji ir yra mineraline ar pusiau sintetine. Taipogi yra markiravimas sj/cj ir panasios raides (ciua velgi apie auto) S rodo, kad tai benzas, c kad dyzelis - ir tipo kuris pirmas parasymas sj/cj ar cj/sj tam labiau tinka - antra raide ale rodo klase ar kaip tai pavadinti tiksliai nzn, bet kuo toliau tuo raide eina tolyn. Na manau cia jau marketingas kaip ir visuose dalykuose - va cia pats geriausias - po metu dar geresnis su vienu + paskui su 2 ir t.t.

Kadangi nemanau, kad skirtumas bus specifikacijose moto ar masinu telapu tai rasau apie tai apie ka labiau zinau - moto tepalu pasirinkimas yra mazesnis - as apie temperaturine gama. Jei moto kiek maciau yra berods 5w40 berods max na, bet pagrindas 10w40 tai masinoms gali rintis 0w60 - ziema gali rinktis kad ir 0w30-5w40 skystus ir nereikalaujancius aukstu temp tepalus, o vasara gali rinktis ka mes nesteje ir pardavinejom 20w50 - tepalas klampus ir laiko aukstas tempo - arba gali rinktis labai skysta ir labai temp laikanti 0w50 ar 0w60.

P.S. del tavo mineralinio gali but, kad to paties klampumo kaip pusiau sintetinis jis neturejo priedu ir visgi buvo daugiau ar maziau tirstesnis ir kalendavo - nereikia ir mineralkes - uzkurk prie -20 masina su geru tepalu ir variklis kalena garsiau - pasyla ir aprimsta..


SJ/CJ visai ne marketingas. Kai atsiverti moto manuala ten butent yra nurodoma minimaliai kokios raides tepalus naudoti. Bet nemini ar sintetinis ar mineralinis, sitam termine yra marketingo.

Moto tepalas isvis labai skiriasi nuo automobilinio tuo, kad daznas gamintojas ta pati tepala gali pasiulyti tiek skysciu/tiek veju ausinimam varikliui, tiek slapiai, tiek ir sausai sankabai, tiek ir motociklui su 5t rpm maksimaliam apsukom, tiek ir 15t rpm. Kai vienas tepalas gali visa tai atlikti, tai 0w60 veikiausiai butu sunkiai pasiekiama.
O ir 0w60 teoriskai skamba kaip labai aukstos kokybes tepalas, kuris geba buti skystas saltame variklyje ir klampus karstame. Ta pasiekti neturetu buti paprasta/pigu.

O siaip gal kas vyresnis man istorijos pamoka suteiks? Ar nebuvo tarybiniais laikais skirtingos klampos tepalai kaip taisykle vadinami mineraliniais ir sintetiniais? Tarkim 10w20 mineralinis, o 10w40 tai jau butinai sintetinis. Kazkaip galima toki vaizda susidaryt is kai kuriu cia uzduodamu klausimu :)
2014 Gruodžio 4 01:52
Krapštukas
1100cc *****
#946    

Citata:
Cituoju: Crazybingo
Citata:
Cituoju: DainiusM
Motul todėl kad - pats populiariausias motociklų alyvų gamintojas, todėl kad jas nusipirkęs neapsigausi, kad jie padirbti. Todėl kad motul sintetiniai pigesni uz yamalube pusiau sintetinius.
.


O nepagalvoji, kad (kas dazniausiai buna) jei dazniausiai naudojami tai dazniausiai ir padirbinejami - ir net is tu paciu vadinamu atstovu ar didmenininku, nes jau pakeliui gali buti pakeisti i fufliaka.

Is anksto noriu uzkirsti kivirca, kad taip nebuna ... taip buna
Kitas - nebutinai taip buna.
As nei pries motul nei uz - tiesiog tai postas apie tai, kad "neapsigausi, kad jie padirbti"


Buvo mineta, kad motul savo tepalus ir spalvina, ir kvapina ivairiais kvapais. Del to sudetingiau padirbti.
2014 Gruodžio 4 01:54 redagavo Edvardas 2014 gruodžio 4 01:55
Narys
800cc *****
Avataras
#947   +3  

Citata:
Cituoju: murakest
Įdomus video apie tepalus. Rusai testavo tepalų savybes trinties atveju. Paskutinės alyvos savybės nustebino. Buvo testuojamas ir motul tepalas. Jei taip veikia tikrovėje tai super tepalai moto naudojamam didelėmis apkrovomis. https://www.youtube.com/watch?v=BzwTlJkOfKY&feature=player_detailpage#t=365


Info is autobanginiu forumo del sio "stebuklo":
Teste naudojama tas ką rodo ir testas atliekamas sąžiningai. Bet naudojamos medžiagos yra netinkamos varikliui. Tokie priedai dažniausiai daromi su teflono milteliais, kurie padengia paviršių teflono danga. Beje, tokių miltelių būna klampesniam nei 50 klampumo tepale. Ilgainiui tokie milteliai užkemša filtrus ir ertmes į kurias tepalas nebepatenka. Dėl to pažeidžiamas cilindro paviršius, žiedai. Gali nukristi tepalo slėgis. Todėl abejoju kad pats jis į savo empkę pylė tą gavno. Bet pats priedas geras tepti visokiems cypiantiems langams ar durų vyriams vietoje wd
2014 Gruodžio 4 17:44 redagavo sandman^kfmf 2014 gruodžio 4 17:46
Narys
1000cc ******
#948    

Decoy minusa gavai, tik uz fraze "tepalas susigeria". Nu dar nemates tokio tepalo ,kuris susigertu i metala ir tikiu greit nepamatysiu. Nemaisykim prilimpa prie pavirsiaus,uzpildo mikro nelygumus, bet jokiu budu nesusigeria.
Jauciasi,kad visu besistebinciu ar bepykstanciu ant kazko nesuvokiamo del tikslinio isprusimo trukumo. Nieko as cia durniais nevadinu, tiesiog techninio isprusimo zmones net nedaziuri iki galo sito video.
Pirma - tai vien pamacius to storo bagoto riebaus ruso snukeli - viskas tampa aisku. Paziurekit jo kitus video, dalbajobas babkem apsases ir tiek.
Antra, jau nuo pat pradziu video nera jokios technines info, viskas tik graziom frazem - duodu daugiau jegos. Kiek daugiau,kokios? Kur niutonai,kur amperai,metalas? Nieko nera, debilo testas kitiem debilam.
Trecia - yra nevienas tepalas ir gamintojas, skiriantis savo produkcija ne placiajai visuomenei,kuris parodytu panasius ar net geresnius rezultatus. Kaip jau minejo kiti, produktai skirti ekstremaliom salygom,bet ne ilgaamziskumui. Yra tepalu kuriu litras kainuoja po 150lt, ir ju rezultatai dar gal sito produkta juokingu paverstu. bet ar Jus ir kita plati visuomene juos pirktu. Ar sukasi musu masinos,motociklai po 18k rpm nuolatos? Ir t.t. ir t.t.
Reziume - rusai propagandoj visose srityse bando buti stiprus. Bet kai propaganda atsimusa i apsisvietusius zmones - lieka tik nekoks kvapelis.
2014 Gruodžio 5 17:32
Narys
125cc **
#949    

sveiki, nusipirkau bandita 1200 ir buves savininkas sake kad pile pusiau sintetinius tepalus, klampumo ir atsparumo nzn. o motul ismeta kad man reikia 100% sintetika 10W30. klausimas ar reikia kaipnors valyt varikli jai pilti db sintetika ir ar verta keisti is pusiau sintetiniu i sintetika? aciu
2015 Vasario 11 23:28
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#950    

nieko, kiek isbega tiek, pili naujus, vaziuoji :) tik tepalus geriau imt su aukstesne virsutine riba. nes tas didelis tepalinis karstom dienom, jei teks mazais greiciais pasliauziot, be problemu iki 110-120 prikais. zinau, nes pats su tepaliniu vazineju. 10w50 supilti.
2015 Vasario 11 23:49 redagavo CerBeR 2015 vasario 11 23:54 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
500cc ***
#951    

As asmeniskai pilu motul 5100- 10w40 kiek domejausi tai geriau sis tepalas jai megsti pavaikyt ta prasme aukstesniais sukiais variklis dirba
2015 Vasario 12 06:53
Narys
50cc *
#952    

Sveiki visko cia prisiskaiciau. Bet ka patartumet i kawasaki z750 2011 metu, prabeges 10 000km ar tiktu motul 5100 10w40 pusiau sintetiniai? kiek skaiciau motul.com tai ju specifikacijos tikrai geros. Ar geriau sintetinius? nors jie gerokai brangesni...

kuriuos pasirinkti? aciu
2015 Vasario 19 14:52
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#953    

o kokiu stiliumi važinėji?
2015 Vasario 19 14:53 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
#954    
2015 Kovo 2 11:34
Donoras
500cc ***
Avataras
#955    

Citata:
Cituoju: roobiss
Sveiki, renkuosi tarp 10w40 pilnai sintetinės alyvos CBR 600RR moto.
Variantai:
http://www.bikeshop.lt/vrooam-vr70-4t-synthetic-engine-oil-10w-40....
http://www.bikeshop.lt/synthetic-oil-repsol-moto-racing-4t-10w40-....
http://www.bikeshop.lt/pilnai-sintetine-alyva-motul-300v-factory-....


Praejusi sezona pyliau savo zx10r antra varianta is tavo paminetu tik pas mane buvo 10w-50, pravaziavau beveik 6 000km per sezona, variklis dirbdavo aukstais sukiais, bet ne ziede. na ir nesubirejo... siemet ketinu bent pora kart i zieda nuvaziuot tad siam sezonui rinksiuos is motul factory line tavo minetu. Jeigu i zieda nevaziuosi ir maximaliu apsuku ilgai nelaikai tai repsol tau pilnai uzteks pasivazinet ir rankena atsukt.
2015 Kovo 2 11:55 Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
Narys
250cc **
Avataras
#956    

Citata:
Cituoju: roobiss
Sveiki, renkuosi tarp 10w40 pilnai sintetinės alyvos CBR 600RR moto.
Variantai:
http://www.bikeshop.lt/vrooam-vr70-4t-synthetic-engine-oil-10w-40....
http://www.bikeshop.lt/synthetic-oil-repsol-moto-racing-4t-10w40-....
http://www.bikeshop.lt/pilnai-sintetine-alyva-motul-300v-factory-....

Rinkis tarp Vrooam ir Motul. Repsolio tepimo klasė gerokai žemesnė (SJ)
2015 Kovo 5 11:52
Narys
1000cc ******
Avataras
#957    

Citata:
Cituoju: roobiss
Sveiki, renkuosi tarp 10w40 pilnai sintetinės alyvos CBR 600RR moto.
Variantai:
http://www.bikeshop.lt/vrooam-vr70-4t-synthetic-engine-oil-10w-40....
http://www.bikeshop.lt/synthetic-oil-repsol-moto-racing-4t-10w40-....
http://www.bikeshop.lt/pilnai-sintetine-alyva-motul-300v-factory-....

Naudoju situos jau antra sezona,o kolega su jais vaziuoja gal septinta ir mocai pas mus daug kieno svajones. :)
http://www.oltrade.lt/lt/alyvos-ir-tepalai/alyvos-ir-tepalai-moto....
2015 Kovo 5 19:28
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#958    

Citata:
Cituoju: Vytukass
Naudoju situos jau antra sezona,o kolega su jais vaziuoja gal septinta ir mocai pas mus daug kieno svajones. :)
http://www.oltrade.lt/lt/alyvos-ir-tepalai/alyvos-ir-tepalai-moto....

Nu, bet suranda žmonės ką pilt :D
2015 Kovo 5 21:15 redagavo DainiusM 2015 kovo 5 21:16 Honda VFR 800Fi
Narys
1000cc ******
Avataras
#959    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Nu bet suranda žmones ką pilt :D

O tu tik mobil zinai. :D
2015 Kovo 5 21:17
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#960    

Mobil prakurom naudoju :)
2015 Kovo 5 21:17 Honda VFR 800Fi
Puslapiai: 1..303132333435




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17