Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Tiesioginis oro padavimas ir išmetimas

| 2005-01-12 šponkenoVF | 39/20991 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#1    

Tiesioginis oro padavimas ir išmetimas

neretai britvose buna tiesioginis oro padavimas - t.y. priekyje buna specialios oro padavimo angos, per kurias vaziuojant patekes srautas eina po siokiu tokiu spaudimu ir tai padidina variklio nasuma.
man idomu kaip apsaugo nuo visokio brudo kaip muses, drugeliai, vabalai, lietaus vanduo patekimo i varikli. beabejo yra filtrai, bet tuomet juos reiktu keisti ar plauti gan daznokai. ar kaip ten yra?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Sausio 12 21:50 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksarankis
400cc ***
#2    

Nei pas vieną iš britvų tiesioginio padavimo anga ir kanalai neina tiesiai į karbus, jie kažkurioje vietoje daro staigų posūkį,yra dar ir oro filtras,kuris apsaugoja nuo dulkių ir kitokių nešvarumų,o lietus nepapuola,dėl to pačio staigaus posūkio,o ir tikimybė, kad lietus pateks pro tokią nedidelę angą priekyje labai maža arba reikia pilti kibiru vandenį,kad įtrauktų į variklį.
2005 Sausio 13 20:23

25cc *
#3    

jej ten susidarytu spaudimas-butu bedos,reiktu pereguliuot varikli ;)
tiesiog jej to nera-isurbimo trakte susidaro vakumas, ir isiurbimo kooficientas krenta iki 0.6-0,8. kai seip ipurskime jis siekia 0,9 1,0 yra idealus atmosferinis slegis, tai vat,jej tas oro padavimas padeda arteti ptire 1,0 tai jau gerai, nes prasidejus virs 1 tektu velinti degima bei perdaryt karbus, ce jau kep turba gaunas ;) .tas vadinamas slegis kiek pamenu gali but net ir 0,2 atm, nes tiek reikia isuurbimo trakte slegio, kad cilindras butu uzpildytas 1,0 arba kaip atmosfera slegio,nu kazkas tep, nepamenu skaiciuku tikslei, ce kaip pavizdys ;)
2005 Sausio 13 23:44
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#4    

kokiu turio santykiu maisomas benzinas su oru? itariu labai priklauso nuo suspaudimo laipsnio kad butu pasiektas ekonomiskumo ir jegos balansas
2005 Sausio 13 23:56 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.

25cc *
#5    

visiskai nuo nieko nepriklausomai idealas yra pastovus oro-kuro santykis ;) nepamenu tik daliu , lyg 1/47 gal nu nepamenu.
aisku to islaikyt praktiskai neiseina, tode ir masto visokius fintus,dazniausiai tas santykis tam tikram diapazone tinkamas, tada ir valyt :D nu as ce grubei ;) is tikro ten sudetingiau yra :D
2005 Sausio 14 00:20
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#6    

Na o kas del filtro,tai jis jokiu budu greiciau neusiters,nes normaliai pas mocus oro paemimas buna kazkur po baku,ar net nukreiptas link galinio rato,ir tt.tad tikrai greiciau(salyginai)usitersia tokia sistema,nei su"tiesioginiu"oro padavimu,nes is priekio patenkantis oras buna toks,koki sutinka mocas,o zinant kad britvos(jose "tiesioginis"ir buna)vazineja asvaltu,tai oras visad svarus,na nebent kas kitas kelia dulkes priekyje.Bet jai dulkes kyla priekyje,tai taip pat jas susiurbs ir standartinio oro paemimo sistema,nes mocas bet kokiu atveju turi pasimt ora,tad ir ima toki koks ira(su dulkem)o ji jau perfiltruoja filtras.Tuo labiau,kad net ir jaigu nieks nekelia dulkiu priekyje,jas sukelia pats mocas,o jau oro sukuriai kurie sukasi po visa moca,tas dulkes atnesa iki filtro,tad del sito fakto,"tiesioginis"filtravimas svaresnis nei standartinis,nes i prieki dulkiu neuzsuks joks sukurys. (h)
2005 Sausio 14 09:28 [b]Mune[/b]
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#7    

imant kad motas ima 10l simtui km, motui vaziuojant 150km/h greiciu su 1000ccm motoru. o santykis benzo ir oro yra 1/47. tai per 0,66 valandos jis sunaudoja 10l * 47 = 470l oro. per minute gauname 470 / 40 = 11,75 l oro. per sekunde ~196ml. tai ko gero yra realu,,
jei vaziuoji 150km/h greiciu tai buna sakykim 7000rpm arba ~116 rates per socond,, tikriausiai apsisukimu laikomas pilnas visu stumuokliu eigos apejimas (asies pilnas apsisukimas) - o tai klausimas: jei yra 116 apsisukimu ir darbinis turis 1000ccm tai tikrai neprastumia 116l turio per sekunde :) :) - kur cia atsiranda turio nutekejimas? oras i cilindra isiurbimo momentu patenka kurkas retesnis?
siaip idomu.
2005 Sausio 14 12:09 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Sunkiasvoris
1000cc ******
Avataras
#8    

jooo, čia tai klausimėlis užpintas klastingai... (z) man net galvelė apsisuko ir viduriuose raižyt pradėjo (s) tiek oro per sekundę užsiurbdamas jis jį ir išpersti pro triubikes turi (+) tai tokiu atveju jis kap lėktuvas turėtų vien nuo oro srauto važiuoti :-)
2005 Sausio 14 12:35 aš ne stabdis, aš lėtas gazas
'00 Kawasaki Vulkan Nomad - va su juo ir gazuoju
Tikra moteris per savo gyvenimą turi nupjauti medį, sugriauti namą ir išauginti dukrą :)
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#9    

gal biski padauginau toj vietoj, kad jei variklis keturtaktis, tai kogero jis isiurbia visa savo 1000cc turi per keturis asies apsisukimus tai gautusi ne 116l ismetime o 29l per sekunde. o tai gal yra jau normalu prie 7000rmp? o gal kai misinys sudega jo turis labai sumazeja? (virstamas i anglies dvidegini, suodzius ir pan)
taciau pirmasis su isiurbimo ir antrasis su ismetimo skaiciavimais prasilenkia. kodel?
2005 Sausio 14 14:47 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Suoliukininkas
50cc *
Avataras
#10    

Nereiki pamiršti, kad visi stumokliai neina kaip vienas.
T.y. įtariu, kad du aukštyn eina, o tuo pat metu du žemyn. Ir atvirkščiai.
Užvedei įdomią temą, reikia susigražinti knygą kurią esu paskolinęs, gal ką rasiu ten.
Žiurkė ta knyga džiaugėsi metus, dabar viena panelė džiaugiasi, prieš laikydama teises sugalvojo "pasišviesti" :D ir dingo, kaip į vandenį. :-/
2005 Sausio 15 10:05
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: Domas
Nereiki pamiršti, kad visi stumokliai neina kaip vienas.
T.y. įtariu, kad du aukštyn eina, o tuo pat metu du žemyn. Ir atvirkščiai.
Užvedei įdomią temą, reikia susigražinti knygą kurią esu paskolinęs, gal ką rasiu ten.
Žiurkė ta knyga džiaugėsi metus, dabar viena panelė džiaugiasi, prieš laikydama teises sugalvojo "pasišviesti" :D ir dingo, kaip į vandenį. :-/


teisingai Domai sakai (y) as kaiptik sianakt susapnavau kad reikia ivertinti ir tai - bet mano isivaizdavimu tai jei 4 cilindrai ikvepia paeiliuj tai pakutinis ikveptu po +3/4 ciklo arba 3 apsisukimais veliau. BET jei jis ikveptu 3 apsisukimais veliau tai pirmasis jau butu apejes 4 + 3 karto nuo starto. o todel as manau kad geriausiu atveju reikia prideti tik 1 apsisukima (o gal tik 1/4) prie tu 4 keturtakciam varikliuj.
taigi pagal sita paskaiciavima butu 116l / (4+1) = 23,2 litro turio per sekunde ismetime teoriskai nuo 1000cc prie 7000rpm.

:V nors suabejojau. per keturis apsisukimus visi stumuokliai padaro pilnus apejimus - tai tik pradines fazes skiriasi. - islieka 29l per sekunde :S
2005 Sausio 15 11:28 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Suoliukininkas
50cc *
Avataras
#12    

kiek man teko matyti
keturcilindrius variklius tai vienu metu juda du stumokliai viena kryptim. Vadinasi, kad teoriskai 500ml ikvepiama ir tiek pat ismetama per puse veleno apsisukima.
Du stumokliai isiurbineja, du tuo metu ismetineja.
Ismetama siek tiek daugiau, nes dujos ismetamos karstos, issipletusios.
Ai zo, reikia skaiciuoti.
Čia galėtų kas "glvanesnis" ateiti ir paporinti, :)
2005 Sausio 15 15:02
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#13    

nuo to kaip fazes sudeliotos turis nebepriklauso. gali itraukineti kad ir visi 4 vienu metu - kitas ikvepimas vistiek po 3 apsisukimu keturtakciam ;)
nors ka cia paskaiciavau gali buti ir neteisinga - tikrai reikia zinancio... kas zinot?
2005 Sausio 15 17:11 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksarankis
400cc ***
#14    

Citata:
Cituoju: Domas
kiek man teko matyti
keturcilindrius variklius tai vienu metu juda du stumokliai viena kryptim. Vadinasi, kad teoriskai 500ml ikvepiama ir tiek pat ismetama per puse veleno apsisukima.
Du stumokliai isiurbineja, du tuo metu ismetineja.
Ismetama siek tiek daugiau, nes dujos ismetamos karstos, issipletusios.
Ai zo, reikia skaiciuoti.
Čia galėtų kas "glvanesnis" ateiti ir paporinti, :)


4 stumokliai juda po du bet skirtingus taktus atlieka, jei kyla aukstyn tai vienas "ismetima", o kitas "suspaudima" atliaka. leidziantis - vienas "darba", o kitas "isiurbima" :-)

na o dabar i tema :)
nesutapimas manau slypi paprastame dalyke: kuro ir oro santykis yra mases dalims :S
tikekimes, kad pataikiau :D
2005 Sausio 17 00:49 [color=999999][b]IZH Planeta 4[/b][/color][img]http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif[/img]
Auksarankis
400cc ***
#15    

cia truputi daugiau tiesos:
Benzininiam varikliui teorinis oro-benzino santykis yra 14.7 : 1, tai reiškia, norint sudeginti 1 kg benzino, turi būti patiekta 14.7 kg oro.
2005 Sausio 17 17:11 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
Suoliukininkas
50cc *
Avataras
#16    

14,7 Kg oro tai daug, labai daug (+)
2005 Sausio 17 18:21
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#17    

oro takis 1,29kg/m3
bendzino tankis 700kg/m3
apsirasome lygti: 14.7*( Xltr * 0,00129kg/ltr) = 1*( 1ltr * 0,7 kg/ltr)

X = 36,9 litrai oro norint sudeginti viena litra bendzino
Citata:
imant kad motas ima 10l simtui km, motui vaziuojant 150km/h greiciu su 1000ccm motoru. o santykis benzo ir oro yra 1/47. tai per 0,66 valandos jis sunaudoja 10l * 47 = 470l oro. per minute gauname 470 / 40 = 11,75 l oro. per sekunde ~196ml. tai ko gero yra realu,,

kiek paiskoreguoja mano skaiciavimu rezultatas ir gauname 10l * 36,9 = 369l oro per minute, gauname 369/40 = 9,22 ltr oro. per sekunde gaunasi ~115ml. bet gi cia tiek reikia isiurbiant! -- o kur logika kad ismetime 29ltr per sekunde - niekaip nesuprantu :-/
2005 Sausio 18 00:30 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Auksarankis
400cc ***
#18    

Citata:
Cituoju: šponkenoVF
oro takis 1,29kg/m3
bendzino tankis 700kg/m3
apsirasome lygti: 14.7*( Xltr * 0,00129kg/ltr) = 1*( 1ltr * 0,7 kg/ltr)

X = 36,9 litrai oro norint sudeginti viena litra bendzino
Citata:
imant kad motas ima 10l simtui km, motui vaziuojant 150km/h greiciu su 1000ccm motoru. o santykis benzo ir oro yra 1/47. tai per 0,66 valandos jis sunaudoja 10l * 47 = 470l oro. per minute gauname 470 / 40 = 11,75 l oro. per sekunde ~196ml. tai ko gero yra realu,,

kiek paiskoreguoja mano skaiciavimu rezultatas ir gauname 10l * 36,9 = 369l oro per minute, gauname 369/40 = 9,22 ltr oro. per sekunde gaunasi ~115ml. bet gi cia tiek reikia isiurbiant! -- o kur logika kad ismetime 29ltr per sekunde - niekaip nesuprantu :-/

(-)
1.29kg - 1m3;
14.7kg - X=11.395m3.
Sudegint 10l bus 113.95m3 oro.
per minute 1.899m3, per sekunde 0.03165m3=31.65 litrai oro.

jei 7000rpm tai 116.66rpsec.
taktai per visus cilindrus praeina per 2 veleno apsisukimus.
per sekunde "tipo" paima 58.33 litrus oro.

31.65/58.33=0.54 karto isretejes ar kazkas panasaus.
+ ramiai galim uzmesti >10% paklaidoms :S
2005 Sausio 18 01:27 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
YZF
Narys
250cc **
#19    

Pradzioje stovi tinklelis kuris apsaugo nuo bet kokiu didesniu "objektu" o veliau viskas vistiek sueina i oro filtra.

Beto sitas oro padavimas yra ant tiek "silpnas" kad toli grazu neprilygsta jokiai turbinai, ir praktiskai nera reikalo keisti degima, kuro daugiau paduoti,etc.
2005 Sausio 19 09:38
Auksarankis
400cc ***
#20    

Vai ir aukštąją matematiką pradėjot ,jei neklystu,tai oro ir paduodamo kuro santykis yra 1/60 ar 1/40 senai besimokiau,ir dar jei visi cilindrai yra užpildyti oru ir variklio kubatūra yra 1000 tai reiškia oro kiekis esantis cilindruose yra 1 litras, arba 1000 cm3 arba 0,775 kg., kadangi įsiurbimas vyksta kas ketvirtą veleno apsisukimą reiškia oro per keturis apsisukimus paduoda 1 litrą, arba 1000 cm3,arba 0,775 kg. jei 4000 asisukimų tai reiškia per minutę paduoda 1000 litrų,arba 1000000 cm3 arba 775 kg, jei paimsim santyki vidutiniškai 1/50,tai reiškia ,kad prie 4000 apsukų per minutę variklis suvalgo 1 kg kuro ir apie 50 kg oro. Jei žiūrėsim per valandą tai varikliui dirbant laisvai ir laikant 4000 apsukų sunaudos apie 6 kg kuro ir apie 300 kg oro,jei pridėsim važiavimą mocu prie tokių apsukų reikia pridėti ir nuostolius transmisijoje ir sukibimo nuostolius su keliu ,tiksliai procentų nežinau,bet jei nepaveda atmintis yra apie 25 procentai tai gaunasi,kad kuro per važiavimo valandą sudeginam apie 7,5 kg ir 375 kg oro.
Ir dar aukščiau buvo rašyta,kad kuro ir oro santykis yra 1/14,7 ,manau,kad tai neteisinga,per mažai oro,kad vyktų degimas,gal tiek turi būti deguonies, o tai skirtingi dalykai.
2005 Sausio 19 20:43
Auksarankis
400cc ***
#21    

Citata:
Cituoju: yamahaxxx
Vai ir aukštąją matematiką pradėjot ,jei neklystu,tai oro ir paduodamo kuro santykis yra 1/60 ar 1/40 senai besimokiau,ir dar jei visi cilindrai yra užpildyti oru ir variklio kubatūra yra 1000 tai reiškia oro kiekis esantis cilindruose yra 1 litras, arba 1000 cm3 arba 0,775 kg., kadangi įsiurbimas vyksta kas ketvirtą veleno apsisukimą reiškia oro per keturis apsisukimus paduoda 1 litrą, arba 1000 cm3,arba 0,775 kg. jei 4000 asisukimų tai reiškia per minutę paduoda 1000 litrų,arba 1000000 cm3 arba 775 kg, jei paimsim santyki vidutiniškai 1/50,tai reiškia ,kad prie 4000 apsukų per minutę variklis suvalgo 1 kg kuro ir apie 50 kg oro. Jei žiūrėsim per valandą tai varikliui dirbant laisvai ir laikant 4000 apsukų sunaudos apie 6 kg kuro ir apie 300 kg oro,jei pridėsim važiavimą mocu prie tokių apsukų reikia pridėti ir nuostolius transmisijoje ir sukibimo nuostolius su keliu ,tiksliai procentų nežinau,bet jei nepaveda atmintis yra apie 25 procentai tai gaunasi,kad kuro per važiavimo valandą sudeginam apie 7,5 kg ir 375 kg oro.
Ir dar aukščiau buvo rašyta,kad kuro ir oro santykis yra 1/14,7 ,manau,kad tai neteisinga,per mažai oro,kad vyktų degimas,gal tiek turi būti deguonies, o tai skirtingi dalykai.

aš apsistosiu prie santykio 1: 14,7 kol nebus patikimesnio šaltinio :) arba teks chemija prisimint ir pasiskaičiuot teoriškai pagal Mendelejevo lentele :G

+ kiekvienam motomanui reikia žinoti, kad 4 taktai atliekami per 4x180grad. pasisukimus. ty vieno cilindro įsiurbimui, suspaudimui, darbui ir išmetimui reikalingi 2 veleno apsisukimai [viso 720grad.] :-)
2005 Sausio 19 23:46 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
YZF
Narys
250cc **
#22    

Citata:
Cituoju: yamahaxxx
Vai ir aukštąją matematiką pradėjot ,jei neklystu,tai oro ir paduodamo kuro santykis yra 1/60 ar 1/40 senai besimokiau,ir dar jei visi cilindrai yra užpildyti oru ir variklio kubatūra yra 1000 tai reiškia oro kiekis esantis cilindruose yra 1 litras, arba 1000 cm3 arba 0,775 kg., kadangi įsiurbimas vyksta kas ketvirtą veleno apsisukimą reiškia oro per keturis apsisukimus paduoda 1 litrą, arba 1000 cm3,arba 0,775 kg. jei 4000 asisukimų tai reiškia per minutę paduoda 1000 litrų,arba 1000000 cm3 arba 775 kg, jei paimsim santyki vidutiniškai 1/50,tai reiškia ,kad prie 4000 apsukų per minutę variklis suvalgo 1 kg kuro ir apie 50 kg oro. Jei žiūrėsim per valandą tai varikliui dirbant laisvai ir laikant 4000 apsukų sunaudos apie 6 kg kuro ir apie 300 kg oro,jei pridėsim važiavimą mocu prie tokių apsukų reikia pridėti ir nuostolius transmisijoje ir sukibimo nuostolius su keliu ,tiksliai procentų nežinau,bet jei nepaveda atmintis yra apie 25 procentai tai gaunasi,kad kuro per važiavimo valandą sudeginam apie 7,5 kg ir 375 kg oro.
Ir dar aukščiau buvo rašyta,kad kuro ir oro santykis yra 1/14,7 ,manau,kad tai neteisinga,per mažai oro,kad vyktų degimas,gal tiek turi būti deguonies, o tai skirtingi dalykai.



"reiškia ,kad prie 4000 apsukų per minutę variklis suvalgo 1 kg kuro " ??


Tai per 18 minuciu pilnas bakas kuro bus sunaudotas prie 4000rpm?? ar ne per daug :)
2005 Sausio 20 10:16

25cc *
#23    

as tai nesuprantu kam ce lauzot galvas del to?
bet kuriuo atveju reguliuot kuro-oro santykius bei padavimus in real su formulem nesigaus ;)
zetini karba,dedi visur free ir lipi ant stendo ,ir visas mokslas :D :D
2005 Sausio 20 10:46
Narys
250cc **
#24    

A jus man daba paprastai, be aukstuju matematiku paaiskinki. Nutiko man toks yvykis.
Pirkau savo Bimotuke be tu nukreipiamuju slangu (kur sujungia ortaky spoileryje ir skyle reme). Valino makake tvarkingai. Nusipirkau autodalyse gofruotos tokios salngos tokio pat diametro kaip skyles spoileryje ir reme ir sujungiau. Nuo tos dienos prie 200 km/h variklis pridusta (toks vaizdas lyg baiginetusi bendzas :) ). Po to vel atsigauna, dar ciut pridusta ir jau iki 280 valina normaliai be jokiu dryginimusi. Tik nuemu tas slangas ir vel viskas vporiatke. Teij kas ten vyksta ????
2005 Sausio 20 13:33
YZF
Narys
250cc **
#25    

Tai gal su karbu synchronizacija nekas? TIpo kai nebuvo shlangu tai nureguliavo tokiam rezimui kad butu be papildomo oro padavimo.Poto kai pradejai pusti ora prie didesnio greicio tai dusta variklis or smth?
2005 Sausio 20 16:44
Auksarankis
50cc *
#26    

sinhronizavimas tik tam kad visi karbai paduotu vienodai kuro kadangi karbai veikia vakuminiu principu tai su tais monometrais ir sureguliuoja juos (labai tingiu sen aukstom frazem kalbet) o su slangom tai paprastas slangos smotas ten netinka ten jau bimotos inzinieriu klausk kur toj slangoje koks isplatejimas susiaurejimas ir lenkimas turi but cia nei as nei seneles garazo serviso eksprtai nepades :-]
speju kad tuose diapazonuose kur sakei nivalyt uzliesina misini butent del tu slangu nes jei butu ne slangose priezastis tai ta pridusima jaustum visais begiais prie tam tikru sukiu o daba susilpneja trauka tik po 200km/h greiciausiai persmarkiai pusteli i tuos golfo vamzdzius ir neatitinka benzo oro santykis.
2005 Sausio 21 00:36
YZF
Narys
250cc **
#27    

Ta pati ir turejau omeny, kazkas negerai su karbais ir kuro/oro santykiu.
2005 Sausio 21 10:34
Narys
50cc *
#28    

Ten tas isiurbimas kur yra, tai angoje prie pat oro filtro yra dar kita tokia skyle i kuria ateina slangeles is karbu (ten kuro lygio padavima jos reguliuja, kuo daugiau pusi tuo daugiau kuro duos). Taigi tu dvieju isiurbimo angu skerspjuvio plotas jau yra paskaiciutas gamintojo, ir ju santykis yra nustatytas tam tikram oro isiurbimo kiekiui ir kuro lygio padidinimui. kol jus vaziuojate negreitai (sakykim iki 150 km/h, priklauso cia nuo moto, dazniausiai tas dalykas "isijungia" nuo 180-200km/h, cia >1000cc) ten jokio slegio nera i ta kuro padidinimo anga, o kai jau greiciau padideja ir oro kiekio poreikis, ir kuro, vejo srautas tai sukelia slegi ir tai kompensuoja. taip yra pajuntamas pastiprejes traukimas (+) :) tikiuos suprantamai paaiskinau :D
bimotai galejo buti tiesiog per liesas misinys, ir taip ten jei tiesiai i filtra atvedei be tu kuro angos ir grybauja, cia sunkiai paciam nustatyti sitokius dalykus...

Del tu santykiu kiek paima oro ir kuro tai l.maisot pradini deguji misini (kiek reikia oro ir kiek degalu sudaryti geriausias degimo salygas) jei jau taip tiksliai skaiciuosit reikia rasyti tixlia benzino formule jungti su deguonimi ir ivertinti azota (71%ore) kaip skiedziancias ir ausinancias dujas. Tada pamatysit kiek reikia deguonies vienai benzino molekulei (parodys suvienodinti chemines lygties indeksai tai parodo) ir kiek ir kokiu degimo produktu issiskiria.
taigi, nemaisykit paprasto degiojo misinio ir tai kas iseina per kamina (+) (h)
2005 Sausio 28 19:12

25cc *
#29    

Citata:
Cituoju: maraziukas
A jus man daba paprastai, be aukstuju matematiku paaiskinki. Nutiko man toks yvykis.
Pirkau savo Bimotuke be tu nukreipiamuju slangu (kur sujungia ortaky spoileryje ir skyle reme). Valino makake tvarkingai. Nusipirkau autodalyse gofruotos tokios salngos tokio pat diametro kaip skyles spoileryje ir reme ir sujungiau. Nuo tos dienos prie 200 km/h variklis pridusta (toks vaizdas lyg baiginetusi bendzas :) ). Po to vel atsigauna, dar ciut pridusta ir jau iki 280 valina normaliai be jokiu dryginimusi. Tik nuemu tas slangas ir vel viskas vporiatke. Teij kas ten vyksta ????


visu pirma-gofruotos !! zarnos visiskai netinka ortakiui ;)
visu antra ji turi but pradzioj plati-poto siaurejanti,visu antra jej karbai buvo pareguliuoti be ortakiu-uzdejus ortakius teks vel bandyt sureguliuot ;)
ir jej be ju valina normalei,tai ko suki galva, numeti juos nx ir lakstai laimingas ;)
2005 Sausio 29 17:08
Keliauninkas
125cc **
Avataras
#30    

Dėk TURBINĄ ir būsi kaip nuo bi... nutrukes :D
2005 Vasario 11 16:49
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17