Motomanų Diskusijos » Remontas » Oro filtrai, jų priežiūra.

| 2005-06-03 Žalias | 180/164117 žinut.
 
Puslapiai: 1234..7


 
Narys
250cc **
#31    

O kur galima butu nusipirkt, Vilniuje, cilindro formos filtra?
2008 Sausio 15 18:07
Narys
600cc ****
Avataras
#32    

manau kenkia tiek kad uzmirsi isplaut ir tau dulkes prades ryti... na tada supranti kas bus :)
2008 Sausio 17 09:30
Narys
500cc ***
Avataras
#33    

dar ir as turiu klausima del oro filtru.
Moto manuale parasyta kad oro filtra sutept su tepalu sae 30, tai ar galima filtra tepti su specialiai oro filtrui skirtu tepalu ar butinai su varikliniu tepalu? nes tas specialus tai lipnus ir ar paskui neuzkis oro filtro? beje ar butu skirtumas jei sutepciau tarkim su 10w40 tepalu o ne 30w? filtras tai ne paraloninis o tokie trumpi plaukuciai tai as galvoju kad oro filtru tepalas netiks.
2008 Balandžio 25 09:14
Pėsčiasis narys
250cc **
#34    

Daryk ka rekomenduoja manual'as. K&N rekomenduoja savo tepala ir plovimo skysti, tai ji ir reikia naudoti. kiek gi jus naudojat jo???? Tie kas vazineja zvyrkeliais ar offroad turi daryti tai daug dazniau. As pvz savo KTM filtra valau kas 5h vazinejimo kai sausa/10h po purvus(dregna). Yamakos gatvines kas 3000km isplaunu K&N. naudoju original stuff jiems, o ne kazkoki pirkta turguje( pas antana, petra etc)
2008 Balandžio 25 15:20
Optimistas
400cc ***
#35    

Mačiau taipogi K&N tepalo filtrus, gal kas turit - apsimoka juos dėti? Brangus malonumas turbūt.
2008 Gegužės 11 13:37
Juodulys
600cc ****
Avataras
#36    

nepigus. bet perki vieną kartą gyvenime :) jei važinėsi motociklu ne vieną sezoną - atsipirks. plius kelios ag. aišku, su protu darant reiktų ir mišinį paderinti...
2008 Gegužės 12 11:53
Narys
500cc ***
Avataras
#37    

Tai kaip dėl tų K&N filtrų įtakos variklio resursui?
Teko pasiskaityt apie automobilinius sportinius oro filtrus. Yra tokia nuomonė, kad praleisdami daugiau oro į variklį pritraukia ir daugiau visokių dulkių bei nešvarumų taip trumpindami variklio tarnavimo laiką. Kiek čia būtų tiesos?
2008 Gegužės 12 13:15
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: Vytautass
Tai kaip dėl tų K&N filtrų įtakos variklio resursui?
Teko pasiskaityt apie automobilinius sportinius oro filtrus. Yra tokia nuomonė, kad praleisdami daugiau oro į variklį pritraukia ir daugiau visokių dulkių bei nešvarumų taip trumpindami variklio tarnavimo laiką. Kiek čia būtų tiesos?

Tiesos labai daug, nes tie KN filtrai ira kiauri ir per juos ziurint galima matyk ka tau rodo kitoj pusej stovintis zmogus. Taigi patys spreskit ar norit vazinet su filtru kuris persisviecia ir tiketis kad nieks nepraslys pro tas nors ir mazas, bet plika akimi permatomas skylutes.
Nesuprantu, kam det toki filtra, kai egzistuoja originlai? Nebent prikrovus ivairiu tiuningu variklis nebedirbtu su original, tada reiktu aukotis, bet isiminet original ir del Kn, tik tam kad det nematau prasmes, nes filtras arkliu nedades.
2008 Gegužės 12 15:05 Mune
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#39   +1  

Citata:
Cituoju: devil_racer
žodžiu mintis lietuviška, kaip sutaupyti laiko ir pinigų :D filtras atrodo taip:


http://www.fasterfilters.co.uk/HA-9092-A.jpg

pats filtras yra mažiukas, bet jei keičiant tai keičiasi su visu plastmasiniu rėmu.. mintis imti mašininį filtrą ir dėti vietoj originalaus.. tačiau kaip nustatyti jo pralaidumą? ir apskritai kokie minusai šito sumanymo?


aš taip pasidariau jamdamas nuo Ford Fiesta Dyzelio 1.6D ir jokio skirtumo nepastebėjau, važiuoja tas mocas ir vargo nematau, beje tas filtras gana didelis sukarpiau gavau labai daug filtrų :D
2009 Kovo 25 16:09 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Gatvinis
125cc **
#40    

na pasmane kai pirkau moto tipo imestas sportinis oro filtras (matosi kad is turgaus sportinio oro filtro remelis nupirktas uz 5lt ir ikistas palaronas i remelio vidu :D ) tai va nezinau koki filtra vietoi sito "sportinio filtro" ideti. jej galit patarkit.

P.S. orginalaus filtro nera
2009 Gruodžio 5 10:50
Narys
1200cc ******
Avataras
#41    

Gamyklini
2009 Gruodžio 5 22:21 It comes after years going both ways
Narys
400cc ***
Avataras
#42    

Ieškau "paprastą" oro filtrą (ne sportinį), į kokius gamintojus geriau atkreipti dėmėsį?
2010 Kovo 5 23:16
Gatvinis
500cc ***
#43    

OEM
2010 Kovo 5 23:52
Narys
400cc ***
Avataras
#44    

Citata:
Cituoju: vaidas1
OEM


Tik OEM'as? :)
2010 Kovo 6 20:25
Naujas motomanas
600cc ****
Avataras
#45    

original equipment manufacturer
2010 Kovo 6 20:29
Narys
400cc ***
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: durnius
original equipment manufacturer


Vilniuje tik Motogama prekiauja OEM Honda dalimis? Ar yra kitų firmų, kurie tai daro už protingesnę kainą?

P.S. Aš suprantu, kad už pinigus bet kokia įmonė atvež. Svarbiausia mokėk. :)
2010 Kovo 6 20:36
Naujas motomanas
600cc ****
Avataras
#47    

Nebutinai tau ji originalu pirkt reikia, daug dar firmu gamina, pasiieskok internetinese parduotuvese ten pigiau. Asmeniskai as naudoju MIW, nieko pasakyti negaliu, nes neturiu su kuo palyginti, siaip patenkintas.
2010 Kovo 6 20:56
Narys
400cc ***
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: AutoBoomsas
Ieškau "paprastą" oro filtrą (ne sportinį), į kokius gamintojus geriau atkreipti dėmėsį?


Todėl šitame poste ir klausiau į kokius gamintojus geriau žiūrėti. Original lieka pirmoje vietoje (suprantama), bet sekančios vietos, kieno būtų? :)
2010 Kovo 6 21:06
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#49    

Viesa paslaptis - dauguma auto/moto gamintoju patys neuzsiima kuro/oro/tepalo filtru, kaladeliu, zvakiu ir pan. dalyku gamyba. Ant pakuotes uzrasas Honda, Yamaha ar Suzuki, o realiai - Champion, Fiamm, Lockhead arba NGK. Ir tas pats filtras, priklausomai nuo uzraso, gali kainuoti skirtingai.

Tad galima nesiparinti, pirkti normalaus gamintojo filtra ir viskas bus gerai. Ne MotoGP gi motociklas ruosiamas.

As asmeniskai visom savo transporto priemonem naudojau arba vadinamus "nulinukus" (K&N, GreenFilter ir pan.) arba Champion produkcija (daug kas veza ir parduoda).
Cia - http://www.fmecat.eu/ - galima parinkti tinkanti jusu motociklui filtro modeli.
2010 Kovo 6 22:57

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Narys
400cc ***
Avataras
#50    

Daug kur skaičiau ir girdėjau, kad Champion nelabai gera produkcija.
2010 Kovo 7 09:58
Naujas motomanas
600cc ****
Avataras
#51    

As ir, kai rinkausi, championa praleidau, kokybe prasta pasirode, na aisq uz MIW mokejau daugiau negu du kartus brangiau (kalbant apie tepalo filtra, oro nepamenu). Asmeniskai, kai as renkuosi preke, tai ziuriu ko yra pasiuloj, issirenku savo galva tinkamiausius variantus, o tada ieskau internete, ka kalba zmones apie juos, taip surandu tinkamiausia sau varianta. Siaip dar kaina daug ka pasako ;] O kas del paslapties, tai, manau, maza cia paslaptis, idomu ar isvis yra auto/moto gamintoju, kurie patys gamina eksplotacines medziagas. Bet kai perki preke su ju brendu, tai jau zinau, kad blogo dalyko nenusipirksi, nebetkam duoda gaminti ir kontrole yra.
2010 Kovo 7 12:18 redagavo durnius 2010 kovo 7 00:00
Narys
1200cc ******
Avataras
#52    

Buvau nusipirkes chanpion masinos valituvus... KOkybe truko menesi veliauteko pirktis kita
2010 Kovo 7 14:14 It comes after years going both ways
Narys
400cc ***
Avataras
#53    

Tai vis dėl to, pasikartosiu, kokį oro filtro (ir ne tik) gamintoją (-jus) jus man patarsite ieškoti savo Hornetui?
2010 Kovo 7 15:03
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#54    

Na, as nezinau kuom jum Champion filtru kokybe nepatiko. Na taip, ju valytuvai nera fantaski, bet filtrai yra normalus (pabrieziu, ne sportiniai, ne high-flow, o _normalus_). Normali kokybe uz normalia kaina.

Toks jausmas, kad ruosiate motociklus kaip minimum drag'ui, o gal net Paris-Dakar lenktynem.

Filtras turi praleist ora ir nepraleist dulkes. Visu "neaptarnaujamu" filtru veikimas ir medziagos yra praktiskai vienodi. Norit "performance'o" - statot "nulinuka", tvarkot degima, ismetima ir t.t. Norit tiesiog normaliai vaziuoti - neperkat "noname'o" ir viskas bus OK. Nematau cia problemos.

Jei taip kruopsciai rinktis filtra, tai taip pat reikia ir degalines rinktis ir t.t.
2010 Kovo 7 21:33

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Narys
400cc ***
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: CaT
Jei taip kruopsciai rinktis filtra, tai taip pat reikia ir degalines rinktis ir t.t.


CaT, dėkui. Atspėjei vieną iš mano savybių. :) Ištikrųjų viską renkuosi kruopščiai. Ką jau tebepadarysi, toks esu. (b)
2010 Kovo 7 23:19
Trauma
1100cc *****
Avataras
#56    

o kur vilniuje perkat oro filtrus?
2010 Kovo 26 11:44
Narys
500cc ***
#57    

Sveiki, prisiskaiciau sioje temoje ir pradejo nervas imti. Pas mane stovi Hondoj F4i K&N filtras, (su tokiu pirkau). Tai visi K&N filtrai skaitosi nuliniai, nes nesinori pritrumpinti variklio gyvenimo. Plius man vienkartinis filtras nepigiai kainuoja apie 150 lt, o su K&N paprasta issiplauni ir sutepi. Mano stai toks filtras, jis nulinukas skaitos? http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=HA-6001 . Beja jai as ji plausiu ir tepsiu dazniau ar storesniu sluoksniu tepalo, gal sumazinsiu dulkiu pralaiduma?
2010 Kovo 26 17:32
Narys
500cc ***
#58    

As plaunu ir tepu filtra daugmaz kas 3000 km. Cia kaip skaitos retai, daznai? Seip po tiek km filtras buna sausas, nebelipnus.
2010 Kovo 26 19:17 redagavo mune23 2010 kovo 26 20:23
Narys
1200cc ******
Avataras
#59    

Darik kaip manual'e parasyta ir neapsirinksi
2010 Kovo 26 19:42 It comes after years going both ways
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#60    

Citata:
Cituoju: MaxPienius
As plaunu ir tepu filtra daugmaz kas 3000 km. Cia kaip skaitos retai, daznai? Seip po tiek km filtras buna sausas, nebelipnus.


IMHO, daznai. As savo "nulinukus" plaudavau kai jau spalvos nesimate :)

Citata is http://www.knfilters.com/faq.htm

How often do I need to clean my K&N air filter?

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.

Ir dar, i tema:

24. More airflow means you are letting more dirt through, right?

No. Filtration testing measures the percentage of dust retained before the filter reaches a terminal test pressure, often 10" of restriction above initial restriction. We use airflow as a simplified term to explain a more complicated physical process. The more precise description is restriction: K&N air filters create less restriction which helps an engine run better. An engine will only use the air it needs and our air filters do not result in an engine using more air than necessary. Rather, they result in the engine experiencing less restriction. The terms airflow and restriction are inversely related. Our air filters provide either less restriction at a fixed airflow rate; or more airflow as a fixed level of restriction. In neither case is more air being used than necessary.

Ir dar cia http://www.knfilters.com/faq.htm#21 ir cia http://www.knfilters.com/faq.htm#23
2010 Kovo 26 19:43 redagavo mune23 2010 kovo 26 20:24

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Puslapiai: 1234..7




P
A
T
K
P
Š
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17