Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 681/387987 žinut.
 
Puslapiai: 123..23


 

25cc *
#1    

Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

turiu problemele,noriu sinchronizuot savo kibiriuka,bet nezinau kokios yra kawasrakio gpz600r sinchronizavimo apsukos,gal galit kas nors padet?buciau labai dekingas.tiesa turiu jo manuala,bet neradau ko jieskojau :G ,reiketu geriau pastudijuot
2005 Birželio 27 08:36
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2    

Daryk 1500 apsuku ir tikrai nepagadinsi.
2005 Birželio 27 09:33 Mune
Auksarankis
400cc ***
#3    

Nera sinchronizavimo apsuku, reguliuoji pagal trecia karba, reguliuojasi tik kuro kokybe ir kiekybe, apsukos reguliuojasi visiems karbams kartu viena rankenele, turi buti apie 1000-1100.Geriausia jei nemoki kreiptis i tuos kas moka.
2005 Birželio 27 16:25

25cc *
#4    

aisku,dekui,bandysiu pats nes megstu pasikrapstyt ir be to kazkaip taip truputeli pinigeliu gaila :) nors istikruju tai ju nera :D dekingas uz patarimus
2005 Birželio 28 07:54
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: yamahaxxx
Nera sinchronizavimo apsuku, reguliuoji pagal trecia karba, reguliuojasi tik kuro kokybe ir kiekybe, apsukos reguliuojasi visiems karbams kartu viena rankenele, turi buti apie 1000-1100.Geriausia jei nemoki kreiptis i tuos kas moka.



Arba nesupratai klausimo,arba visiskai nesigaudai kas tai ira sinchronizacija.Ji neturi jokios itakos kuro kokybei,bei kiekybei,nes tai reguliuojama zikleriais ir adatos padetim,o sinchronizacija suvienodina gazo sklendziu atsidaryma ir nieko daugiau.Ir tai aktualu tik mazuose sukiuose,nes ant didesniu,jau nebesijaucia tas mikronionis skirtumas.
2005 Birželio 28 08:59 Mune

25cc *
#6    

aisku
2005 Liepos 1 17:21

25cc *
#7    

mune, okaip sureguliuoti kuro kokydę, prįadėjo kuro motas daugokai valgyt, jaučiu paliesint kažkaip reiktų, oro filtras geras žiurėjau, ant korbų yra po du varžtus iš kurių vieną pasukus pradeda bėkt benzas, tai jis yra užsuktoje padėtyje, ir kitas varžtas mažesnis jis atsuktas šiek tiek , kiek suprantu jis ir reeguliuoja mišinį , tai tarkim jį prisukus iki galo kiek apsisukimų reik atsukti atgal kad gaut optimalų mišinį, nes dabar kuro kainos tai gražios, dėkui
2005 Liepos 4 22:15
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Darius.m
mune, okaip sureguliuoti kuro kokydę, prįadėjo kuro motas daugokai valgyt, jaučiu paliesint kažkaip reiktų, oro filtras geras žiurėjau, ant korbų yra po du varžtus iš kurių vieną pasukus pradeda bėkt benzas, tai jis yra užsuktoje padėtyje, ir kitas varžtas mažesnis jis atsuktas šiek tiek , kiek suprantu jis ir reeguliuoja mišinį , tai tarkim jį prisukus iki galo kiek apsisukimų reik atsukti atgal kad gaut optimalų mišinį, nes dabar kuro kainos tai gražios, dėkui


Tie apatiniai varztai tai kuro isleidimo is karbu varztai.O tie kiti,tai laisvos eigos misinio reguliavimas.Kiek juos issukt nezinau,nes kiekvienam motui kitaip.Vieniem buna puse apsisukimo,kietiem tris,tad nezinant daryk kokiu2-2,5. O norint suzinot tiksliai,reikia manualo,arba kreiptis i atstovus,jie kompuose turi visus savo atstovaujamu motu duomenis.Bet tai nieko nepakeis del sanaudu,nes norint tikro,darbinio reguliavimo,reikia keist adatu padeti,bei keist ziklerius.Bet pries atliekant tokia procedura,reikia isitikint kad naudojamas per riebus misinis,nes priesingu atveju rizikuoji per daug uzliesint misini ir pakenkt varikliui.
Atsiprasau uz klaidas,nes sunku nesiot ranka ttai prie peles,tai prie klaviaturos.Desines rankos riesas veikia pyuikiai,bet ranka kelt sunkoka,tai ja perkeliu kur reikia kitos rankos pagalba :( :D
2005 Liepos 5 13:49 Mune
Gatvinis
250cc **
Avataras
#9    

Tai kur jau ranka ikisai? :V
2005 Liepos 5 13:55
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#10    

Bndziau su peciu dirva art. :D
2005 Liepos 5 13:56 Mune
Sunkiasvoris
1000cc ******
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: mune23
Bndziau su peciu dirva art. :D

Kas daba nutiko (?) iš Ukmergės grįžtant (?) Siunčiau Tau kelias nuotraukas, ar gavai (?) (h)
2005 Liepos 5 13:58 aš ne stabdis, aš lėtas gazas
'00 Kawasaki Vulkan Nomad - va su juo ir gazuoju
Tikra moteris per savo gyvenimą turi nupjauti medį, sugriauti namą ir išauginti dukrą :)
Gatvinis
250cc **
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: mune23
Bndziau su peciu dirva art. :D


Tai kad bulves seniai visi pasodino :-]
Sekmes zaizdas besigydant (h)
2005 Liepos 5 14:02
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Sennis
Citata:
Cituoju: mune23
Bndziau su peciu dirva art. :D

Kas daba nutiko (?) iš Ukmergės grįžtant (?) Siunčiau Tau kelias nuotraukas, ar gavai (?) (h)


Gavau foto,labai dekui,retokai tikrinu pasta,todel tik daba pamaciau. ;) Griuvau su enduro,sekmadieni.
2005 Liepos 5 14:14 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Ričis
Citata:
Cituoju: mune23
Bndziau su peciu dirva art. :D


Tai kad bulves seniai visi pasodino :-]
Sekmes zaizdas besigydant (h)


tai vat kad senai,todel ir zeme kieta. :D
2005 Liepos 5 14:15 Mune

25cc *
#15    

mune ačiū ir greičiau sveik (y)
2005 Liepos 5 14:45
Stunter'is
400cc ***
#16    

hmmm.......... hmmm...... neznau ka pasakyt, bet visvien kažką pasakysiu.

Žodžiu padariau aš sinchronizacija savo motui pagal sectoriaus straipsnį. Gavosi visai neblogai, bet kol išsiaiškinau kas ir kaip (pačio proceso metu iškilo smulkių klausimų), tai užtrukau bendrai gal kokias tris valandas. Sureguliavau kaire pora, laisvos apsukos keitesi reguliavimo metu, teko jas truputėli pakoreguoti, antros poros sinchro metu apsukos irgi keitesi. Kai reguliavau abi poras tarpusavy, jau viskas buvo normaliai. Po sinchro, teko patikrint viską dar kartelį ir pačioj pabaigoj baigesi benzas.
Dabar laisvos apsukos nešokinėja, stabiliai laikosi prie 1300 rpm, trauka prie žemesnių aps. LABAI NEZYMIAI PAGERĖJO.

Jei kam reikes susinchronizuot karbus - kreipkites! padesiu už alų. :D


p.s. tiesa, pamiršau paminėti, kad prieš aprašytyą procesą karbiuratorių vakuumų skirtumas buvo gana didelis...
mano motui sinchronizavimo apsukos yra 1250 rpm +/-50rpm
2005 Rugsėjo 11 00:48

25cc *
#17    

keliu kubiku tavo ninja
2005 Spalio 15 19:01
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#18    

Kadangi svieciasi sinxronizavimo procedura, gal kas is senbuviu apsviestu apie teisingas vietas/zmones tam reikalui ir pinigu kieki uz tai mokama.
Nes dabar ant laisvu nelabai nori dirbt ir megsta gest.

Vieta: Vilnius ar aplink
Pacientas: gsx-f'as 600 92'
2005 Spalio 23 21:36 [b]03' 600RR[/b] Vln
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: siero
hmmm.......... hmmm...... neznau ka pasakyt, bet visvien kažką pasakysiu.

Žodžiu padariau aš sinchronizacija savo ninja'i mano motui sinchronizavimo apsukos yra 1250 rpm +/-50rpm


Tai kad tokios lygtai turetu but laisvos eigos apsukos,o ne sinc. :V
2005 Spalio 23 22:03 Mune
Stunter'is
400cc ***
#20    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: siero
hmmm.......... hmmm...... neznau ka pasakyt, bet visvien kažką pasakysiu.

Žodžiu padariau aš sinchronizacija savo ninja'i mano motui sinchronizavimo apsukos yra 1250 rpm +/-50rpm


Tai kad tokios lygtai turetu but laisvos eigos apsukos,o ne sinc. :V


Mune, sinchronizuojama (bent jau zxr'ai) yra ant laisvų apsukų ir sinchronizacijos metu, laisvos apsukos gali keistis, tada reikia jas vėl sureguliuot...

yr klausimų (?) :)
2005 Gruodžio 18 11:09
Narys
400cc ***
Avataras
#21    

Karbų sinchronizavimas

Klausimas teoriškai praktiškas kaip susinchronizuot V2 karbus ten jie du. Aš per savo durnumą išderinau karbų sujunimo traukę (plaudamas karbus) ir dabar variklis laisvais aborotais dirba gerai, bet davus gazo (po apkrova tai yra važiuojanat) pirma pradeda dust ir tik davus gazo dar daugiau pradada dirbt abu cilindrai nors toli gražu vistiek ne idealiai, vienu žodžiu vienas vėluoja ir vienas smaugia kitą. kažkur interne mačiau kaip reguliuoja prijungę U formos permatomą šlangą su skysčiu prie vaaakumų, bet dabar to niekaip nerandu. Dar galima jungt kažkokį vaakumimį manometrą bet kol aš tokį padarysiu ir pavasaris ateis. Gal kam teko tą dalyką daryt. Būsiu dėkingas už konstruktyvius pasiūlymus. (+)
2006 Vasario 25 19:15
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#22    

Karbiuratorių sinchronizavimas - pigiai ir kokybiškai

Kartais atsakymai būna žymiai arčiau, nei mes jų ieškom ;)
2006 Vasario 25 19:21
Narys
400cc ***
Avataras
#23    

DYYdelis dėkui, nepagalvojau paieškot lietuvoj, pasirodo Lietuviai žino daugiau nei kiti. (h)
2006 Vasario 25 19:37
Juodulys
600cc ****
Avataras
#24    

tos šlangutės tai px. Bet va kur štucerius, kur į karbus sukasi, gaut? Labai sunku prisiversti nuvažiuot pas kokius tekintojus, kad padarytų :)
2006 Vasario 27 11:28
Classic'as
900cc *****
Avataras
#25    

Tai palauk kol kas ant lekstutes melynais krasteliais atnes :D
2006 Vasario 27 12:06 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#26    

aš važiavau pas tekintoją...
2006 Vasario 27 13:45 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
400cc ***
Avataras
#27    

Pas mane pasirodo tam gamykloj padaryti štuceriai tik nuimi zagluškes ir viskas. Tik va problemytė nežinau prie koiųapsukų reguliuot, nes neturiu manualo ir internete užsimušdamas nerandu, teks statyt iš klausos ant vidutinių ir viskas.
2006 Vasario 28 14:19
Juodulys
600cc ****
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: m105
nežinau prie kokių apsukų reguliuot


Ant laisvų apsukų
2006 Kovo 2 16:13
Classic'as
900cc *****
Avataras
#29    

Reguliavimo apsukos paprastai buna kitos. Beje jisai kiek as supratau nezino ir kiek tu laisvu apsuku turetu buti.
2006 Kovo 2 16:53 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Narys
400cc ***
Avataras
#30    

O iš kur man žinot manuoalo neturiu ir panašu neturėsiu, tai statau iš klausos, kad stabiliai dirbtų ir negestų.
2006 Kovo 3 11:55
Puslapiai: 123..23




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17