Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW R 1200 GS

| 2009-12-21 dovydasba | 107/118489 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Asfaltinis
400cc ***
#31    

dekui jungaiti uz super issamia info to ir tikejausi is sios temos (h)
2010 Sausio 21 00:43
Keliauninkas
50cc *
#32    

http://www.youtube.com/watch?v=fU4jZJkfLBQ

http://www.youtube.com/watch?v=J_gf3vM9CQQ
 
2010 Sausio 22 15:43
Keliauninkas
50cc *
#33    

na ir dar kiek tiesos, faktiskai cia max ka su tuo mocu gali padaryti ant zvyro:

http://www.youtube.com/watch?v=bzRWFAipPcY&NR=1
 
2010 Sausio 22 16:00
Narys
400cc ***
Avataras
#34    

Long way round ne su 1200 vaziavo o su 1150. Ant kiek filmas 1150 ispopuliarino,ant tiek pat, ir daugiau, 1200 gasdina
2010 Gegužės 11 01:08
Narys
400cc ***
#35    

Citata:
Cituoju: jungatis
ne asfaltinis jis, zinoma ir ne motokrosinis, zvyras yra stichija.
dar yra skirtumo ir tarp GS ir GSA, ziurint apie ka kalbam
tas guolis nera tragedija, aisku pasitaiko, bet ir tai 1as is 1000 ar pan.
ieskojau ir as per visur, nera nei suplaktu, nei kitaip nupigejusiu, pabaigiau savo ieskojimus krautuvej su istustintom saskaitom.
vakar apziurejau siemetini modeli, niekas nekeista. Sako, akd galvas uzdejo nuo HP2, bet charakteristikos tos pacios+kelios detales: uzrasu spalva, ant cilindru apsaugu kitu sriftu israsyta bmw, lyg ir viskas. jei imsi nauja, patarciau nekomplektuoti su visom sistemom, sistemelem. Pas maniski dar yra enduro p.deze: su pirmu trumpu begiu (kalnai, pakalnes), varlynuose tas padeda, bet buna kai tas begis galetu buti dar trumpesnis :)
dar teko apveizeti naujaji moto guzzi stelvio-tingiu rasyt, bet nera ka lygint..
KTM LC8R kiek kitoks motociklas, daug mazesnis, lengvesnis, sportiskesnis, jau gali lengviau driftint ir kitaip bludyt, bet ekonomija ne ta, lenciugas+skysciu ausinamas (reiskia kurva pribumbasu,kuriu nera pas GS).
o galini amortika-tai keisiu, anksciau veliau. bedos nera, vaziuot galima, bet jis savo funkcija atlieka tik 60-80%
del tamstos nukopinau savo vertinima is kitos temos:

BMW R1200GSA

nereikalaujantis demesio, patvarus, baisai ekonomiskas (~5l), didelis kuro bakas ~33l-rimtesnej kelionej labai pravercia (pvz. keiciant shalis tarp kuriu kuro kainos skirtumai, nereikia daznai ieskoti ar stoti degalinese), sankaba veikia kaip masinos (sausa). Mocas vaziuoja kaip traktorius, greiciausiai galetu laimeti "leto vaziavimo rungti i ikalne/pakalne". Atvirai sakant: rinkoje nera analogu 9nzn kaip Guzzi Stelvio), kurie sunkiomis salygomis (laukai, misko keliukai, kalnu zvirkeliai) galetu taip usitvarkyti su bagazo svoriu (60-80 kg ir 2 keleiviai). Karstyje nekaista, prie sedynes reikia pripratinti savo shikna, nugara neapkrauta, pr. stiklas mechaniskai reguliuojamas, labai pravercia esant dideliam vejui (nepavargsta peciai). Pora kartu teko nuimti ta pr. stikla kai t-ra ~40C reikia oro paciam sau+apsineses stiklas trukdo matyti arti vaziuojant bekele. Da viena smulkmena-manevruojant pasitaiko, kad netycia isijungia (i bako krepsi) ranku sildymas. Bet tai ir lieka smulkmenomis. Galinis amortizatorius kiek per silpnas, pilnai pakrovus motocikla ir rimciau vazinejant truksta standumo (nors ant standziausio vazineju). Del priekines vaziuokles buvau skeptiskas, bet principas labai paprastas ir gudrus, ypac tokiam mocui. Nerekomenduociau zmogui <180cm ugio. ESC, ABS, APC ir visi kiti zioplumo vaistai-nereikalingi. Stabdziai preciziski-galima ir gala kilnot. valdosi labai noriai ir draugiskai, serpantinuose nubruzinau visas pedeles ir ypac parkavimo pakojus. Stabdant varikliu-stoja kaip V2. GS'as padarytas megautis sukimo momentu, apsuku nen nesinori kelti iki galo. Neiprasta tas kad pradedant nuo vairo rankenu iki pat apacios (bakas su lankais, cilindru galvos) motociklas islieka platus, o galiniai krepsiai dar kiek platesni uz rankenas (veidrodziu siaubas). Variklis ne elektrinis, ne kaip 4eilej, yra ir vibracija ir svorio centro pasikeitimas gazuojant ir cilindru pulsavimas jauciasi, tame reikale neatsilieka nuo oriniu italu. Kas patinka BMW-technikas isbaigtumas, kiekvienas sriubelis pagamintas kaip sau, o ne kaip serijinei gamybai. Trumpai sakant hyperdnepras. Puikus mocas tiek bekelej tiek autostradoj, neatstos krosinio ar sportbaiko, taciau apima didziuli kaifo diapazona.



Klausimas, o kodėl nerekomenduoji iki 180cm, mano 189, ne jau jis man per mažas?
Pats va niekaip neapsisprendžiu kokio man reikia BMW ar KTM 950 Adventure pastarasis gal ir realiau man (kaina man priimtinesnė )
2010 Birželio 5 00:21
Narys
400cc ***
#36    

Dar prie to pačio. O kaip F800 Gs. Dar apie šį temos nėra, bet jie pagal išvaizdą kažkiek panašūs, o kaip realiai? KTM-as kaip skaičiau nesenai daugiau bekelei, lepus kurui, neekonomiškas (santykinai trumpas atstumas nuo degalinės iki kitos ~200km.) Tad su juo nelabai pakeliausi ir kokiame kaime nesinorės piltis degalų, tai kaip ten su tais R ir F GS'esais?
2010 Birželio 8 22:12 redagavo Rubis 2010 rugpjūčio 14 19:41
Narys
400cc ***
#37    

Tai va. Klausinėjau aš čia visų, lindau į akis, erzinau savo gal ir kvailokais klausimais. Kai kas atsakė, tiems ačiū. Kas patingėjot parašyt, kitą kart netingėkit. Nusipirkau šitą aparatą.
Dabar noriu paklaust kokius batus jiems dedat? Nenoriu visiškai plentinių, nes labai jau mėgstu miško žvyrkelius, smėlėtus Dzūkijos miškus. Bet ir asfaltu nemažai pavažiuoju, nes iki Dzūkijos reik per visą Lietuvėlę skersai perlėkt. O Latvijos dvarai, pilys, oi kaip ....
Ačių už pagalba.
2010 Rugsėjo 26 16:13
Narys
400cc ***
Avataras
#38    

turetum cia rasti info ir kitu patarimu http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=621732&page=2
Sekmes
2010 Rugsėjo 26 23:16
Narys
400cc ***
#39    

Sveiki
Mano bemwo lempa angliška, tai šviečia ne ten kur reikia. Ziurėjau Krastos puslapyje, tai oj kaip daug ji kainuoja. Sakau gal yra kitų sprendimų, nes nesinori nei kitus erzinti, o ir pačiam nakti važiuot dikomfortas ai nematai kas pakelės griovyje sėdi.

P.S. Dar Kažko cypia stabdžių siurbliukas, nors kojelė ir rankena grįžta į savo vietą. Taip pat dega ir stabdžių gabaritas. Spėju kad kažkas su priekiniais stabdžiais ar rankenėle, nes ja pamaigius trumpam susitvarko bet po kiek laiko vėl tas pats, t pasėkoje ir ABS kartais neveikia.
2010 Spalio 17 09:03
Pėsčiasis narys
50cc *
#40    

Kaip sitas ar vertas demesio? kiek matosi biski pabraizytas kas daugiau ismanot papasakokit apie si modeli.galvoju pirkt vasarai tik neisirenku ar BMW ar koki honda http://auto.plius.lt/skelbimas/motociklai-vandens-transportas-apr....
2011 Sausio 25 22:00
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#41    

ka cia pasakysi, metu nemazai, o rida itartinai mazoka. vietoje reiketu ziuret, nes foto nelabai kokybiskos.
2011 Sausio 25 22:23 redagavo informatikas 2013 gruodžio 4 05:33
Trauma
1100cc *****
Avataras
#42    

info, klysti svorio centras kaip tik ganetinai zemai :)
2011 Sausio 25 23:41
Praktikas
500cc ***
Avataras
#43    

Citata:
Cituoju: ambipiur
Kaip sitas ar vertas demesio? kiek matosi biski pabraizytas kas daugiau ismanot papasakokit apie si modeli.galvoju pirkt vasarai tik neisirenku ar BMW ar koki honda http://auto.plius.lt/skelbimas/motociklai-vandens-transportas-apr....


aš tik pasakysiu kad šitas skelbimas kabo jau ganėtinai ilgai. Gal nuo praeitų metų vasaros. Atsimenu nes patį dominą R11/15GS, kaip ir senesnis F650 aka Funduro.
2011 Sausio 26 09:53 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Pėsčiasis narys
50cc *
#44    

Jo man ir itartina kad jau senokai yra pliuse turbut nevienas apziurejo ir nepirko :) kiek iziurejau fotke lygtai nr. GB mani ir domina GS bet kad be sansu ka gero rast :) reiks paziuret afrika dar pliuse yra ziuresim kas ten gero is jos.
2011 Sausio 26 19:16
Narys
400cc ***
#45    

Sveiki
Turiu problemą, gal iš čia besilankančių turėjot tokią. O problema - užsidega trys raidės EWS ir vsio jokios gyvybės. Kiek žinau problema su signalizacija, vieni patarinėjo kad imobilaizerio antenos gali būti problema. Susiradau anteną, bet ją pajungus niekas nepasikeitė. Gal dar ką galiu padaryt be Krastos pagalbos?
2011 Rugpjūčio 17 17:18
Narys
250cc **
#46    

Seip jei anglu kalba nera prasta, tai cia galetum pasiziureti atsakymu http://www.ukgser.com/forums/index.php
greitai ir as si geri pirksiu, dienomis pradejau sapnuoti :)
seip tikriausiai jau busi issprendes sia problema, bet suradau kazkoki posta:
http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxsz....
2012 Sausio 24 21:09 redagavo GoldberG 2012 sausio 24 21:14
Narys
400cc ***
#47    

Jo jau išsprendžiau, sunkią ją man sekės spręst. Buvau nuvaręs net į Krasta, maniau kad bus labai rimtas gedimas. O buvo labai primityvus, išsimalus kompo fiškė ir ji malė š...
2012 Vasario 3 09:59
Narys
1000cc ******
Avataras
#48    

The 2013 watercooled GS

Nuotraukos

An overview of highlights of the new BMW R 1200 GS.

• Completely newly designed engine for top-level riding dynamics within the travel enduro segment.

• Capacity 1170 cc, rated output 92 kW (125 bhp) at 7700 rpm and a maximum torque of 125 Nm at 6500 rpm.

• Cylinder heads with vertical through-flow for increased efficiency and performance.

• Compact air/water cooling for optimum heat management.

• Basic engine with compact, light and yet rigidity-optimised crankshaft.

• Vertically separated case in open deck construction.

• 6-speed gearbox integrated in engine housing, including wet clutch with anti-hopping function and reduced lever operation force.

• New intake system for optimum output and torque with 52 mm throttle valve diameter.

• E-gas for improved ridability, running smoothness and special functions.

• Innovative exhaust gas system with electronically controlled exhaust flap for optimum performance characteristics and an earthy boxer sound.

• Freely selectable riding modes “Rain”, “Road”, “Dynamic”, “Enduro” and “Enduro Pro” with three different electromotive throttle actuator settings in conjunction with ASC (Automatic Stability Control), ABS and ASC settings for off-road riding as well as different mode-specific Dynamic ESA settings (option ex works).

• New suspension with torsionally stiff tubular steel bridge frame and bolt-on rear frame.

• Optimised lightweight cardan shaft drive now running on the left-hand side.

• Newly developed and optimised Telelever at front and EVO Paralever at rear for an even more precise ride feel.

• Refined master chassis geometry data and long swingarm for excellent traction.

• Optimised seating width and position, and adjustable handlebars for even greater comfort.

• Optimised ground reach for rider (inner leg length).

• Tyre/wheel dimensions of 120/70 R19 at front and 170/60 R17 at rear as a world first, tailored specially to the R 1200 GS.

• Revised BMW Motorrad brake system with radially mounted Brembo Monobloc brake calipers at front and 2-piston floating caliper with enlarged brake disc at rear (Ø 276mm, previously 265mm).

• BMW Motorrad Integral ABS as standard.

• Semiactive suspension Dynamic ESA (ex works option).

• Main headlight with optimised light efficiency and LED daytime running light (ex works option).

• World’s first motorcycle with LED main headlight featuring integrated daytime running light (ex works option).

• New vehicle electrical system with partitioning of functions.

• Extended electric switch units.

• Electronic cruise control (ex works option).

• Preparation for navigation unit with Multi-Controller to operate the
BMW Motorrad Navigator IV (ex works option).

• Windshield with one-hand operation for excellent wind and weather protection.

• Seat with multiple adjustment functions for perfect ergonomics.

• Number plate carriers quick to dismount for off-road riding.

• Increased ground clearance (+ 8 mm)

• New instrument cluster with on-board computer as standard. PRO on-board computer as an option.

• Four main paint finishes to choose from:

Alpine White, Racing Red, Blue Fire and Thunder Grey Metallic
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Spalio 3 09:50 redagavo Geralt 2012 spalio 4 16:42
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#49   -1 / +1  

:-] kžkaip krakadilo muorda primena
2012 Spalio 3 10:44
Narys
400cc ***
#50    

Citata:
Cituoju: legiux
:-] kžkaip krakadilo muorda primena


Juk čia BMW, ne norėk kad būtų kaip visi. Bet kad va visko prikišta tai nežinau kaip čia viskas veiks.
http://www.youtube.com/watch?v=JfhcFF1DFLc
(gale parodo kiek visko ten daug)
 
2012 Lapkričio 2 21:38
Krapštukas
1100cc *****
#51    

Citata:
Cituoju: Rubis


Juk čia BMW, ne norėk kad būtų kaip visi.


O man atrodo, kad su siuo modeliu GS ir patapo kaip visi. Anksciau buvo toks vienintelis oru ausinamas, sausa sankaba ir t.t. O dabar tapo visiskai japoniskas. Ir galima labai tiesiogiai lygint su japonais. Versys 1000 bus bent 12000lt pigesnis + su superiniu varikliu tokio tipo motociklui. O dar salia Tenere, kuri isvis kaip klonas. Aisku BMW veikiausiai standartine iranga tures daug rimtesne, idomu butu sita palygint.

Na mano akyse dingo visas sarmas ir tas "back from Himalaya" ivaizdis. Kazkaip manau, kad bus sunku BMW prisitraukt naujus pirkejus, kurie anksciau vazinejo japonais. Gerai, kad bent dabartiniai GS fanai patenkinti situo modernizavimu :)
2012 Lapkričio 2 22:28
Narys
400cc ***
#52   +1  

As irgi manau kad kardanas yra gerai, bet as gal rinkciausi Moto Guzzi. Aisku, kam kas patinka, chebra suras kruva italu minusu, bet vienoje apzvalgoje radau gera minti apie MG Stelvio: the ideal choice for off-roaders who prefer a bit of Italian soul to German seriousness and badge snobbery.
Manau dar vienas pliusas - paprastesnis padarymas, maziau elektronikos ir kitu smulkmenu, kurios su laiku iseina ir pradeda uzknisti, galbut bendras patikimumas ne toks aukstas, bet kaina irgi. Kai nemastau apie vaziavima i rytus (jokiu sentimentu Rusijai, uztektinai prisiragavau rusisku "gerybiu" ir zmoniu naturos, neisivaizduoju kas galetu mane dar ten nuvaryt), kitoje pasaulio dalyje sis moto manau nesukeltu problemu. Atsiprasau uz OT :)
2012 Gruodžio 30 11:56
Narys
1000cc ******
Avataras
#53   +2  
2013 Kovo 6 09:30
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#54    

Puikus video :) (y)
2013 Kovo 6 10:29 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#55    

Aha :) video geras. Beja Bemsas ne eMKa, Jis servisa megsta. Karta per metus butina. Kitaip nelaukit stebuklu. Kalbu apie naujasnius modelius. Naujas GeSas super atrodo, variklis lyg is granito uolos islietas... Labiau kokio traktoriaus agregata primena nei moco. Kaina 17 laikos kol kas Vokieciuose. O Adventurio versija isvis Svajone... Ir bekeliai jis skirtas ne daugiau nei X5 :) Kardanas Geris... bet sunkus, komplikuotas ir brangus. Bekeliai rimtai grandine geriau. Gero Vejo :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Spalio 12 00:38
Narys
1000cc ******
Avataras
#56    
2014 Sausio 20 21:06
Narys
500cc ***
#57    

Na sitam "profui" dar sukiau sekesi ant zoles. Na bent jau pralinksmino:
http://www.youtube.com/watch?v=Wq1spNtrvpE

Citata:
Cituoju: geRIMUKAS
kad tavo zodis dievui i ausi.....( Nori murkdytis - perki keturratį ir darbuojies nykščiu ). kad tik uztektu to nykscio besimurkdant....
o drambliai neskirti bekelei nors galima pabandyti pasimegauti bet nebandyciau pats ir nerekomenduociau niekam..http://www.motomanai.lt/p-video.id-312.html

 
2014 Sausio 20 21:40 redagavo Mares 2014 sausio 20 21:40
Narys
500cc ***
#58    

Citata:
Sis zemiau cituojamas postas buvo darytas pries 4 metus kai kaip ir nebuvo GSui konkurentu ant konvejerio.
Per ta laika atsirado Honda VFR1200X CrossTourer (su DTC automatu) ir atsirado YAMAHA Super Tenere. Visi kardanai, galia panasi. Na ir dar keletas egzotiku atsirado, kuriu net nesinori mineti...
Gal kas ismanantis galetu pakomentuoti apie siuos tris daiktus. Jeigu atmetus kainos skirtumus kuri rinktis pakeliavimui ? Honda V4 ar tvina/boxeri?


del tamstos nukopinau savo vertinima is kitos temos:

BMW R1200GSA

nereikalaujantis demesio, patvarus, baisai ekonomiskas (~5l), didelis kuro bakas ~33l-rimtesnej kelionej labai pravercia (pvz. keiciant shalis tarp kuriu kuro kainos skirtumai, nereikia daznai ieskoti ar stoti degalinese), sankaba veikia kaip masinos (sausa). Mocas vaziuoja kaip traktorius, greiciausiai galetu laimeti "leto vaziavimo rungti i ikalne/pakalne". Atvirai sakant: rinkoje nera analogu 9nzn kaip Guzzi Stelvio), kurie sunkiomis salygomis (laukai, misko keliukai, kalnu zvirkeliai) galetu taip usitvarkyti su bagazo svoriu (60-80 kg ir 2 keleiviai). Karstyje nekaista, prie sedynes reikia pripratinti savo shikna, nugara neapkrauta, pr. stiklas mechaniskai reguliuojamas, labai pravercia esant dideliam vejui (nepavargsta peciai). Pora kartu teko nuimti ta pr. stikla kai t-ra ~40C reikia oro paciam sau+apsineses stiklas trukdo matyti arti vaziuojant bekele. Da viena smulkmena-manevruojant pasitaiko, kad netycia isijungia (i bako krepsi) ranku sildymas. Bet tai ir lieka smulkmenomis. Galinis amortizatorius kiek per silpnas, pilnai pakrovus motocikla ir rimciau vazinejant truksta standumo (nors ant standziausio vazineju). Del priekines vaziuokles buvau skeptiskas, bet principas labai paprastas ir gudrus, ypac tokiam mocui. Nerekomenduociau zmogui <180cm ugio. ESC, ABS, APC ir visi kiti zioplumo vaistai-nereikalingi. Stabdziai preciziski-galima ir gala kilnot. valdosi labai noriai ir draugiskai, serpantinuose nubruzinau visas pedeles ir ypac parkavimo pakojus. Stabdant varikliu-stoja kaip V2. GS'as padarytas megautis sukimo momentu, apsuku nen nesinori kelti iki galo. Neiprasta tas kad pradedant nuo vairo rankenu iki pat apacios (bakas su lankais, cilindru galvos) motociklas islieka platus, o galiniai krepsiai dar kiek platesni uz rankenas (veidrodziu siaubas). Variklis ne elektrinis, ne kaip 4eilej, yra ir vibracija ir svorio centro pasikeitimas gazuojant ir cilindru pulsavimas jauciasi, tame reikale neatsilieka nuo oriniu italu. Kas patinka BMW-technikas isbaigtumas, kiekvienas sriubelis pagamintas kaip sau, o ne kaip serijinei gamybai. Trumpai sakant hyperdnepras. Puikus mocas tiek bekelej tiek autostradoj, neatstos krosinio ar sportbaiko, taciau apima didziuli kaifo diapazona.
2014 Sausio 20 22:06
Narys
1000cc ******
Avataras
#59    
2014 Sausio 22 08:58
Narys
1000cc ******
Avataras
#60    

Citata:
Sis zemiau cituojamas postas buvo darytas pries 4 metus kai kaip ir nebuvo GSui konkurentu ant konvejerio.
Per ta laika atsirado Honda VFR1200X CrossTourer (su DTC automatu) ir atsirado YAMAHA Super Tenere. Visi kardanai, galia panasi. Na ir dar keletas egzotiku atsirado, kuriu net nesinori mineti...
Gal kas ismanantis galetu pakomentuoti apie siuos tris daiktus. Jeigu atmetus kainos skirtumus kuri rinktis pakeliavimui ? Honda V4 ar tvina/boxeri?


Reikėtų nepamiršti Tiger Explorer, kuris pardavimais pralenkė 1200GS ir GSA kiekvieną atskirais paimtą. Ir dar tikiuosi, kad ne jis buvo pavadintas egzotika. Tiesa, duomenys kiek paseno http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2012....
2014 Sausio 22 10:36
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17