Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3944/696375 žinut.
 
Puslapiai: 1..119120121122123..132


 
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3601    

Citata:
Cituoju: MedLey
o ten karbai stovi ar purskalas? jei karbai, tai juos ziureciau :)


purskalas - purkstukus buvau issiemes, veziau patikrai - pralaidumas standarta atitinka.

Dar toks pastebejimas - vakar Dainiaus patartas, nuemiau filtra ir islekiau - kol vaziavau viskas ore, taciau sustojus, parukius trukciojimas eme ir pasireiske.
Isvada - kadangi variklis oru ausinamas, kol vaziavau vejas variklio karsti nupusdavo, sustojus susilo/ikaito visas motociklas, turbut tai ir itakoja trukciojima...
Pamastymas - intake air temperature sensor ?
2015 Rugsėjo 2 12:40 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Narys
500cc ***
Avataras
#3602    

Citata:
Cituoju: delcius
Šiandiena Hondai VTX18000 pagaliau gavau vakuminį kuro reguliatorių. Taigi buvo taip. Nipponauto už tą reguliatorių paprašė apie 80€. Tai pabandžiau per kitus Honda servisus - tai buvau lengvai priblokštas - mašininių kainos nuo 220 iki 340€ ir dar reikia žinoti kokį slėgį praleidžia. Na ir ką Jūs manote - pasiėmiau aš tą slėgio reguliatorių ir pasileidau per autolaužynus. Ir įsivaizduojate pačiame pirmame randu net tris (tik visų vamzdelis kur jungiasi šlangutė no kolektoriaus truputį ne į tą šoną žiūri). išsirenku tą kuris mažiau benzu per mažąjį vamzdelį kvepia (šiaip nei vienas tuo nekvepėjo), sumoku su nuolaida 5€ ir parvažiavęs uždedu. Ir viskas kuo puikiausiai - užvedu ir vėl dirba kaip laikrodis. Čia dar man prieš tai Gorilivičius iš Telšių pašnibždėjo - sako tu vakumo nejunk ir šlangutę einančią nuo kolektoriaus užaklink - tipo vakuminio reguliatoriaus mebrana nesitampys ir taip greit neprakiurs.
Pabandžiau prasilėkt su atjungtu reguliatoriumi eina apie du. Prijungiau reguliatorių prie koletoriaus irgi tiek pat. Variklio darbas nei prijungus nei atjungus nesikeičia. Na, tai ačiū visiems už pagalbą ir linkiu gero vėjo.
P.s. tiek jau šymet to gero oro beliko...


Jei yra tokia detal kaip slegio reguliatorius, reiskias ji yra reikalinga, ji reguliuoja slegi paduodama is siurbliuko, kai gazo duodi slegis kyla visoj sistemoj del to, kad nepritruktu bezdo ir nepradetu dusti. Dar jis reikalingas, kad nesudegintu kuro siurbliuko kuris duoda pastovu slegi is bako, jei motociklas dirba laisvais sukiais slegio reguliatorius praleidzia visa benza atgal i baka ir tik dali degimui. Stumokliai nuo to nedega nes purkstukas praleidzia tiek kiek jam reikia pagal oro srauta ;) kencia siurbliukas ir visa kuro sistema nuo to. Bet aisku gali pataupyti ir atjungti vakuma ;) 5€ yra baisi kaina :D
2015 Rugsėjo 2 15:33
Narys
400cc ***
#3603    

Citata:
Cituoju: Decoy
Klausimas del instaliacijos, ieskau patarimo.

Siandien isijunge vienas posukis priekinis ir sviecia kartu su galiniu gabaritu/skydeliu pastoviai, tai yra tiesiog kai rakteli pasuki. Ryskumas - mazdaug 30% nuo "standartinio". Bendrai viskas veikia: ijungiu posuki - mirksi su galiniu, ijungiu avarinius - mirksi su visais, jokiu kitu anamaliju, apart maitinimo papildomo is kazkur gaunamo.

Zodziu man idomu, is tokio labai bazinio poziurio, kurioje vietoje grandineje buna jungiklis, negi zeme atrakina o ne pliusa? Jei pliusa - jauciu vienas nerasiu sprendimo, nebent pailses garaze ir praeis. Jei minusa - tureciau pats isspresti reikala pavalius/laidus perziurejus. [/quote
Mazai tiketina kad jungiklis butu ant minuso, apziurek zibintu kontaktus, tiketino kad gabaritu minusas silpnas.
2015 Rugsėjo 2 17:25
Narys
600cc ****
#3604    

Citata:
Cituoju: Beghemas
... slegio reguliatorius... reikalingas, kad nesudegintu kuro siurbliuko kuris duoda pastovu slegi is bako...purkstukas praleidzia tiek kiek jam reikia pagal oro srauta ;) kencia siurbliukas ir visa kuro sistema nuo to...

Turbūt neteko girdėti patarlės, kad mažiau kalbantis žmogus atrodo protingesnis...
2015 Rugsėjo 2 18:11
Pėsčiasis narys
400cc ***
#3605   +3  

Citata:
Cituoju: Beghemas
Citata:
Cituoju: delcius
Šiandiena Hondai VTX18000 pagaliau gavau vakuminį kuro reguliatorių. Taigi buvo taip. Nipponauto už tą reguliatorių paprašė apie 80€. Tai pabandžiau per kitus Honda servisus - tai buvau lengvai priblokštas - mašininių kainos nuo 220 iki 340€ ir dar reikia žinoti kokį slėgį praleidžia. Na ir ką Jūs manote - pasiėmiau aš tą slėgio reguliatorių ir pasileidau per autolaužynus. Ir įsivaizduojate pačiame pirmame randu net tris (tik visų vamzdelis kur jungiasi šlangutė no kolektoriaus truputį ne į tą šoną žiūri). išsirenku tą kuris mažiau benzu per mažąjį vamzdelį kvepia (šiaip nei vienas tuo nekvepėjo), sumoku su nuolaida 5€ ir parvažiavęs uždedu. Ir viskas kuo puikiausiai - užvedu ir vėl dirba kaip laikrodis. Čia dar man prieš tai Gorilivičius iš Telšių pašnibždėjo - sako tu vakumo nejunk ir šlangutę einančią nuo kolektoriaus užaklink - tipo vakuminio reguliatoriaus mebrana nesitampys ir taip greit neprakiurs.
Pabandžiau prasilėkt su atjungtu reguliatoriumi eina apie du. Prijungiau reguliatorių prie koletoriaus irgi tiek pat. Variklio darbas nei prijungus nei atjungus nesikeičia. Na, tai ačiū visiems už pagalbą ir linkiu gero vėjo.
P.s. tiek jau šymet to gero oro beliko...


Jei yra tokia detal kaip slegio reguliatorius, reiskias ji yra reikalinga, ji reguliuoja slegi paduodama is siurbliuko, kai gazo duodi slegis kyla visoj sistemoj del to, kad nepritruktu bezdo ir nepradetu dusti. Dar jis reikalingas, kad nesudegintu kuro siurbliuko kuris duoda pastovu slegi is bako, jei motociklas dirba laisvais sukiais slegio reguliatorius praleidzia visa benza atgal i baka ir tik dali degimui. Stumokliai nuo to nedega nes purkstukas praleidzia tiek kiek jam reikia pagal oro srauta ;) kencia siurbliukas ir visa kuro sistema nuo to. Bet aisku gali pataupyti ir atjungti vakuma ;) 5€ yra baisi kaina :D


Vienintele tavo pasakyta tiesa "Jei yra tokia detal kaip slegio reguliatorius, reiskias ji yra reikalinga", visa kita pezalai...
Be vakuumo slegio reguliatorius laiko pastovu slegi, visa kita grazina atgal (su kuro siurblio apsauga cia visisakai nesusije), taciau jei nezinai isiurbimo kolektoriuje vakuumas keiciasi priklausomai nuo gazo sklendes (uzdarytoj gali but -0.9-0.8BAR, atidarytoj ~0BAR) taigi uzdarius gazo sklende vienoj purkstuko pusej yra slegis (tarkim 3BAR) kitoj vakuumas (tarkim -0.9BAR), bendroj sumoj benzina is vienos puses spaudzia siurblys, ir kitos siurbia motoras. atidarius sklende lieka tik viena puse (siurblys, nes vakuumas ~0BAR) ir automatiskai sumazeja per ta pati laika ispurksto benzino kiekis. Tam kad nedaryti kompe ivairiu korekciju priklausomai nuo gazo padeties idedamas slegio reguliatorius, kuris palaiko pastovu kuro slegi lyginant su kolektoriaus vakuumu, tokiu budu nepriklausomai nuo gazo per tarkim 2ms purkstukas ispurks tiek pat kuro.
Be vakuumo kazkuriuose diapazuonose bus per liesas arba per riebus misinys, vienu atveju pradega stumokliai, kitu variklis dirba neekonomiskai, kencia lambda zondas, kitos ismetimo dalys.
2015 Rugsėjo 2 21:31
Krapštukas
600cc ****
Avataras
#3606    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Turbūt neteko girdėti patarlės, kad mažiau kalbantis žmogus atrodo protingesnis...

Argumentuok ir paneik tai, ka zmogus pasake.
2015 Rugsėjo 2 22:41
Narys
600cc ****
#3607    

Skaityk postu aukščiau.
2015 Rugsėjo 3 00:12
Narys
1100cc *****
#3608    

Citata:
Cituoju: mefistofelis
Citata:
Cituoju: Decoy
Klausimas del instaliacijos, ieskau patarimo.

Siandien isijunge vienas posukis priekinis ir sviecia kartu su galiniu gabaritu/skydeliu pastoviai, tai yra tiesiog kai rakteli pasuki. Ryskumas - mazdaug 30% nuo "standartinio". Bendrai viskas veikia: ijungiu posuki - mirksi su galiniu, ijungiu avarinius - mirksi su visais, jokiu kitu anamaliju, apart maitinimo papildomo is kazkur gaunamo.

Zodziu man idomu, is tokio labai bazinio poziurio, kurioje vietoje grandineje buna jungiklis, negi zeme atrakina o ne pliusa? Jei pliusa - jauciu vienas nerasiu sprendimo, nebent pailses garaze ir praeis. Jei minusa - tureciau pats isspresti reikala pavalius/laidus perziurejus.

Mazai tiketina kad jungiklis butu ant minuso, apziurek zibintu kontaktus, tiketino kad gabaritu minusas silpnas.

Solved, pasirodo tai ne "problema".
Aprasymas pridetas FJR1300 temoje, gal kam pravers.
2015 Rugsėjo 5 18:45 redagavo Decoy 2015 rugsėjo 5 18:45
Narys
25cc *
#3609    

kawasaki zzr 1100

Sveiki gal kas žinot ar tinka variklis kawasaki gpz 1100 į zzr 1100 varikliai vizualiai tokie patys,nežinau ar keist variklį ar remontuot tą patį barška kai užvedi kažkur viršuje,gal kas su vožtuvais,bet stipriai kalena...variklis kuriasi ir dirba normaliai....
2015 Rugsėjo 6 12:16
Narys
1000cc ******
#3610    

Tai gal pirma reiktu bent jau voztuvu tarpus pasimatuoti? Nes dasigyvensi iki to, jog keisi varikli ir tada, kai laikas bus filtra oro pasikeist.
Siaip gajus ir ilgaamziai varikliai, mazai jie bedu turejo. Plius daugumos kawasakiu varikliai kartais turi ir igimtus barskejimus, del kuriu kiti savininkai perdaug aplamai jaudinasi ir iesko bedos, kur jos nera. Pradek nuo voztuvu, paskirstymo grandines bei itempejo, ir lieka daug procentu, kad turesi tvarkinga varikli.
2015 Rugsėjo 7 10:16
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#3611    

speju, kad ten tipinis to variklio garsas :) visa ta varikliu seima, pradedant GPz900, labai savitai skamba.
2015 Rugsėjo 7 10:50 redagavo CerBeR 2015 rugsėjo 7 10:50 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#3612    

Bent jau GPZ1100 visa voztuvu paskirstymo sistema labai tyliai veikia, be jokiu pasaliniu garsu.
Sitiems varikliams, priesingai nei daugeliui kitu, voztuvu tarpai ne vien mazeja. Isiurbimo voztuvu tarpai dideja, kai ismetimo mazeja. Is cia gali buti ir barskejimas.
Siaip aisku ardyt ir ziuret, sitiems motociklams daznai patrupedavo rocker arms (karomislu) pavirsius ir nors tas nepakeisdavo variklio darbo, bet tavo atveju gal patrupejimas daug gilesnis.
O del variklio keitimo, turetu viskas tikti, bet GPZ ir ZZR skiriasi paskirstumo veleneliai ir karbiuratoriu tipas/diametras, tad pakeitus tektu ir misinio reguliavimu uzsiimt.
2015 Rugsėjo 7 12:19
Narys
125cc **
#3613    

Sveiki,

permontavau savo CB750 galinę padangą, viską surinkus atgal liečiasi vidinė kaladėlė į diską ir trugdo normaliai suktis ratui. ar gali būti, kad reikia stabdžius reguliuoti išnaujo po kiekvieno rato nuėmimo?

1993 m modelis.
2015 Rugsėjo 9 13:37
Narys
50cc *
#3614    

Sveiki,
tikiuosi į šią temą pataikiau.
Ieškau pirkimui motociklo, žiūriuosi suzuki sv650 2001m. Vieną radau idealų man (iš išvaizdos), Lietuvoje nevažinėtas, parvarytas iš Italijos, tik jis turi problemėlę, šaltas variklis ant pacoso čiaudo ir duodant gazo dūsta, bet užgest neugesta. Truputį pašilus varikliui ir išjungus pacosą, ant laisvų dirba gerai, bet gazuojant dusimas ir čiaudulys nedingsta. Dar užmačiau kad begazuojant sužiaudėjo ir iš duslintuvo pasirodė mėlyni dūmai, bet jų buvo labai nedaug.
Kai variklis normaliai įšilo, dusimas ir čiaudėjimas dingo, gazą priėmė gerai, gazuojant jokio dūmo nemetė, žodžiu, visos problemos dingo. Kūrėsi, ir šaltas, ir šiltas gerai.
Klausimas: kokios problemos labiausiai tikėtinos? Karbai, žvakės, filtrai? Ar gali tokie simptomai būti dėl to, kad nesureguliuoti vožtuvai? Barškėjimo variklyje nesigirdi, tai jeigu vožtuvai užspausti ar gali taip būti?
Dėkui už atsakymus.
2015 Rugsėjo 12 10:42 redagavo ramasam 2015 rugsėjo 12 10:43
Narys
1000cc ******
#3615   +2  

Dar salt pagazuok, tai ne tik duma pamatysi, bet ir variklio konstrukcija is vidaus galesi apziuret.
2015 Rugsėjo 12 11:54
Krapštukas
1100cc *****
#3616   +1  

Citata:
Cituoju: ramasam
Sveiki,
tikiuosi į šią temą pataikiau.
Ieškau pirkimui motociklo, žiūriuosi suzuki sv650 2001m. Vieną radau idealų man (iš išvaizdos), Lietuvoje nevažinėtas, parvarytas iš Italijos, tik jis turi problemėlę, šaltas variklis ant pacoso čiaudo ir duodant gazo dūsta, bet užgest neugesta. Truputį pašilus varikliui ir išjungus pacosą, ant laisvų dirba gerai, bet gazuojant dusimas ir čiaudulys nedingsta. Dar užmačiau kad begazuojant sužiaudėjo ir iš duslintuvo pasirodė mėlyni dūmai, bet jų buvo labai nedaug.
Kai variklis normaliai įšilo, dusimas ir čiaudėjimas dingo, gazą priėmė gerai, gazuojant jokio dūmo nemetė, žodžiu, visos problemos dingo. Kūrėsi, ir šaltas, ir šiltas gerai.
Klausimas: kokios problemos labiausiai tikėtinos? Karbai, žvakės, filtrai? Ar gali tokie simptomai būti dėl to, kad nesureguliuoti vožtuvai? Barškėjimo variklyje nesigirdi, tai jeigu vožtuvai užspausti ar gali taip būti?
Dėkui už atsakymus.


Labiausiai tiketina problema butu pirkejas nezinantis ka daro. Nematau as cia jokio gedimo.
2015 Rugsėjo 12 12:07
Narys
50cc *
#3617   -1  

Deuce,ne aš gazavau, o pardavėjas.
Edvardai ką turi omenyje nematai jokio gedimo? Čiaudėti dirbant ant laisvų tikrai neturėtų. O dėl dusimo taip ir turi būti? Prašau konkretumo,dėkui.
2015 Rugsėjo 12 12:56 redagavo ramasam 2015 rugsėjo 12 13:29
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#3618    

o gal reiketu pasidomet, kaip dirba ir kam skirtas misinio pariebinimo konturas, "pacosas" - kurio parasyt teisingai nemoki. o jei salta varikli pariebintu misiniu dar gazavot, ner ko stebetis, kad garuojant nusedusiam kondensatui jis vis dar nenori dirbt.
2015 Rugsėjo 12 13:56 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#3619   +1  

Citata:
Cituoju: ramasam
Deuce,ne aš gazavau, o pardavėjas.
Edvardai ką turi omenyje nematai jokio gedimo? Čiaudėti dirbant ant laisvų tikrai neturėtų. O dėl dusimo taip ir turi būti? Prašau konkretumo,dėkui.


Na matai, kuras karbiuratoriuje paduodamas pro angas kuriu tikslumas simtosios milimetro dalys. Desimtosios milimetro dalys jau kardinaliai keicia variklio darba. Karbiuratoriai sureguliuoti varikliui pasiekus darbine temperatura.
Tu dabar nori, jog saltas variklis tobulai dirbtu vien patempes trosa i neaisku kokia padeti.
Mano motociklas jau 20 000km saltas ir dusta ir ciaudi su svariais ir sinchronizuotais karbais, naujom zvakem, oro filtru ir t.t.
Yra tu motociklu kurie salti isvis be pacoso puikiai vaziuoja, bet tai turbut tik del to jog karbai isreguliuoti.
Vienas paskutinis klausimas- uzvedus motocikla ir pasildzius 30 sekundziu pavyksta vaziuoti zemomis apsukomis palikus uztraukta pacosa?
P.s. apie duma- veikiausiai tai benzino dumas del netinkamo kuro misinio. Su uzspaustais voztuvais nedirbtu variklis pasiekes darbine temperatura.
2015 Rugsėjo 12 16:43 redagavo Edvardas 2015 rugsėjo 12 16:46
Narys
50cc *
#3620    

Nevažiavau su užtrauktu padsosu, važiavau tik tada kai jau nebuvo jokio dusulio be padsoso.
Dėkui už atsakymus, pirmadienį važiuosiu dar kartą patikrinti ir jeigu viskas gerai - pirksiu. Man svarbiausia, kad varikliui būtų viskas gerai.
Taip pat patikrinsiu kaip važiuojasi su padsosu po 30 sekundžių dirbimo.
2015 Rugsėjo 12 18:29
Narys
1000cc ******
#3621   +2  

Imk i kompanija suprantanti ka mato zmogu. Siais laikais visi gidrus,kai ant paneles uzsidega lempute kokia - reiskias reikia i skyle kist laida ir ekrane rodys kas yra. O metalo niekas nebesupranta, nebezino elementariu veikimo principu, tokiu pat elementariu mechanizmu. Elementariu, bet tuo ir zavingu... Pasikalbim koki forumieti i pagalba, pavaisink skaniais pietum, padiskutuosi valanda kita ir tuo paciu nesamones nenusipirksi.
2015 Rugsėjo 13 01:25
Narys
25cc *
#3622    

sveiki,atsirado tokia beda kad vaziuojant kazkur nuo 4000 apsuku pradeda kazkas kalti,barsketi variklyje. Gazuojant vietoje garso to nera.
gal kam yra taip buve?
motociklas kawasaki gpz 600
2015 Rugsėjo 13 21:05
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#3623    

Citata:
Cituoju: amilo
sveiki,atsirado tokia beda kad vaziuojant kazkur nuo 4000 apsuku pradeda kazkas kalti,barsketi variklyje. Gazuojant vietoje garso to nera.
gal kam yra taip buve?
motociklas kawasaki gpz 600


O grandinė sutepta? Prieš kiek kilometrų keitei? Siūlau pažiūrėti ar viskas su ja gerai, gal visai ne variklyje tas garsas...
2015 Rugsėjo 14 15:08 Free Rider
Narys
25cc *
#3624    

Sveiki, motociklas Suzuki gs500f po 300km keliones pastačiau motocikla į garaža viskas atrodo buvo gerai. Po savaitės užvedu ir va mėlini dūmai pasipylė ir užsivedė gan sunkiai iš pradžių. va visiškai taipat dūmina, kaip čia https://www.youtube.com/watch?v=kr97k0Nn-zc

Vožtuvu gumelės ar kas rimčiau ? :-/
 
2015 Rugsėjo 15 20:36
Cafe-racer'is
600cc ****
#3625   +1  

Jei sušilęs variklis dumų nemeta, ko gero vožtuvų gumelės bus. Aš prieš imdamasis kažkokių veiksmų (remontuoti) pirmiausiai žiūrėčiau:
1) gal tai tiesiog kondensatas
2) ar variklis nevalgo tepalo
3) ar kitais kartais variklis sunkiai vedasi
2015 Rugsėjo 15 22:59
Narys
900cc *****
Avataras
#3626    

Teko su tokiu dūmu 50 km namo važiuoti, dėl to ir pabėriau mocą kapitaliniam. Bet pas mane ten specifinė problema.
Turbūt paprasčiausia yra pamatuoti kompresiją, galima būtų patvirtint arba atmesti žiedus. Nors kažkas rašė, kad tepalinių žiedų kompresija nerodo, tai tada velnias žino.
2015 Rugsėjo 16 08:11
Narys
50cc *
Avataras
#3627    

Kompresijos matavimo rezultatai gali būti apgaulingas, nes jei padilę žiedai - tai nuo tepalo užmetimo ant stūmoklio ir cilindro sienelių kompresija gali būti norma arba didesnė nei norma. Geriausia matuoti praėjus 12 - 14 val. po paskutinio užkūrimo.
2015 Rugsėjo 22 16:47
Narys
400cc ***
Avataras
#3628    

Sveiki kolegos. Turiu tokią problemą, arba tik tariamą problemą - sankaba.

Taigi, pajudant iš vietos viskas yra kaip ir ok. Bet važiuojant ir sukant smarkiau rankeną, sankaba prasisuka ir apsukos sukyla, tik tada pradeda mocas begėtis.

Mano variantai:

1. Sudilus sankaba, komplektas bikeshope apie 50 eur. Dabras kaip ir paties būtų.
2. Kadangi nekeičiau tepalų (taip taip, žinau kad reik juos keist tik nusipirkus naują techniką, bet buves savininkas sakė kad apie 3000k km tik pravažiavęs buvo nuo paskutinio keitimo, tai ir nesivarginau pradžiai jų keist) jų savybės pakito ir dėlto dabar sankaba buksuoja, plius dar gali prisidėti tai kad jų kiekis gali būti mažesnis negu reikia.

Klausimas, ar man parintis dėl pačios sankabos, ar pasikeist tepalus ir tada žiūrėti, buksuoja - nebuksuoja ir tada daryti išvadas?
2015 Rugsėjo 25 14:55
Cafe-racer'is
600cc ****
#3629    

Aš keisčiau ir sankabą, ir tepalą. Argumentai:

1) jei pakeisi tik tepalą, rizikuoji jį užteršti dalelėmis iš dilančios sankabos diskų (jei sankaba kalta). Tuomet teks pakartotinai investuoti į naują tepalą + sankabos komplektą;

2) jei pakeisi tik sankabą, rizikuoji važinėti su užterštu tepalu.

Dar vienas variantas- buvęs savininkas supilė automobilinius tepalus, dėl ko sankaba gali praslysti
2015 Rugsėjo 25 15:32
Pėsčiasis narys
400cc ***
#3630   -1  

Na aš kiek susidūręs (iš durnos patirties) tai supylus automobilinius, sankaba normaliai neatkabina, ir net išmynus tempia moca i priekį.
2015 Rugsėjo 25 22:59
Puslapiai: 1..119120121122123..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17