Motomanų Diskusijos » Remontas » Korbai

| 2005-07-26 Darius.m | 56/23371 žinut.
 
Puslapiai: 123


 

25cc *
#1    

Korbai

pavargau su korbais ,krc dabar dirba tik vienas cilindras ir tai labai sunkiai, pareguliavau lygį, bet jaučiu daba per mažas gal dėl to dūsta gal kas raštu patartumėt kaip sinchronizuojami korbai jie yra du ar priklauso mišinio reguliavimas juose aš atsukau varžtus abiejuose po 2,5 apsisukimo ar gerai padariau, šiandien ka nors ardyt neturiu jėgų , tai jei kas patartumėt rytoj bandysiu daryt, dėkingas
2005 Liepos 26 16:26
Praktikas
500cc ***
#2    

Dėl sinchronizavimo pažiūrėk yra skyrelyje "Straipsniai" aprašyta kaip daryt. Aišku galima ir kitokiais metodais daryt. Aš kai reguliavau servise karbiuratorius, tai mišinio varžtus pastatė 2.5 apsisukimo, bet pagal žvakes tai mišinys dar riebokas.
2005 Liepos 26 16:32
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3    

prie lygio tai lindai be reikalo.... Turėsi dabar ką veikt kol atgal atstatysi...
2005 Liepos 26 16:33 ZX10R '06

25cc *
#4    

maždaug atssimenu kaip ten buvo tos sksardelės palenktos o ar labai turi reikšmės lygio tikslumas , ta prasme 0,5mm ten ar šen?
2005 Liepos 26 21:37
Pėsčiasis teoretikas
400cc ***
#5    

OT: gal galiu paklaust kas tas karbo "lygis"?
2005 Liepos 26 22:36

25cc *
#6    

bezo lygis kameroje kuri palako adatinis voztuvas
2005 Liepos 26 22:57
Auksarankis
400cc ***
#7   +1  

Citata:
Cituoju: spyxter
OT: gal galiu paklaust kas tas karbo "lygis"?

ty reikalingas benzino lygis karbiuratoriuje kuri palaiko plude uzdarinejanti/atidarinejanti voztuviuka (adata): begant benzinui plude kyla ir spaudzia adata, pasiekus reikiama lygi visiskai uzdaro benzino patekima i korbiuratoriaus kamera :)
aiskiau nesugebu ;)
2005 Liepos 26 23:03 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
Pėsčiasis teoretikas
400cc ***
#8    

Aisku, dekui uz atsakyma (h)
2005 Liepos 27 00:06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: Minde.r
Dėl sinchronizavimo pažiūrėk yra skyrelyje "Straipsniai" aprašyta kaip daryt. Aišku galima ir kitokiais metodais daryt. Aš kai reguliavau servise karbiuratorius, tai mišinio varžtus pastatė 2.5 apsisukimo, bet pagal žvakes tai mišinys dar riebokas.


Taip ,tas straipsnis geras,o kas del mišinio varzto,tai jis reguliuoja misini tik laisviems sukiams,tad zvakiu spalvai jis neturi jokios reiksmes(na beveik jokios),nebent visad vazineji ne daugiau 2000apsisukimu.O darbini misini galima reguliuot adatos padetimi,ir zikleriu pagalba
2005 Liepos 27 10:15 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: Darius.m
pavargau su korbais ,krc dabar dirba tik vienas cilindras ir tai labai sunkiai, pareguliavau lygį, bet jaučiu daba per mažas gal dėl to dūsta gal kas raštu patartumėt kaip sinchronizuojami korbai jie yra du ar priklauso mišinio reguliavimas juose aš atsukau varžtus abiejuose po 2,5 apsisukimo ar gerai padariau, šiandien ka nors ardyt neturiu jėgų , tai jei kas patartumėt rytoj bandysiu daryt, dėkingas

O kodel tu manai kad variklio nedarbas butinai susijes su karbais(zinoma po karbu ardymo tai jau jie tikrai tures itakos),nes pilnai imanomas variantas neteisingi voztuvui tarpeliai ir jai jie per mazi,tai variklis irgi blogai dirba.
2005 Liepos 27 10:18 Mune
Praktikas
500cc ***
#11    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Minde.r
Dėl sinchronizavimo pažiūrėk yra skyrelyje "Straipsniai" aprašyta kaip daryt. Aišku galima ir kitokiais metodais daryt. Aš kai reguliavau servise karbiuratorius, tai mišinio varžtus pastatė 2.5 apsisukimo, bet pagal žvakes tai mišinys dar riebokas.


Taip ,tas straipsnis geras,o kas del mišinio varzto,tai jis reguliuoja misini tik laisviems sukiams,tad zvakiu spalvai jis neturi jokios reiksmes(na beveik jokios),nebent visad vazineji ne daugiau 2000apsisukimu.O darbini misini galima reguliuot adatos padetimi,ir zikleriu pagalba


Na šiaip iš principo sutinku. Servise adatą nuleido iki pat galo, o žvakės spalva, visgi manau, parodo vidutinę kuro kokybę. Jei ji juodoka, reiškia kažkuriuo režimu kuras per riebus! Kadangi dažniausia važinėju vidutiniu gazu, tai tikėtina, kad Tu teisus jog reikia reguliuoti adatą, bet ji nuleista iki galo. Vat įdomu būtų sužinot kaip reguliuot žiklerį arba ką išvis daryt, kad kuras paliesėtų?
2005 Liepos 27 12:44
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#12    

Gal oro filtras jau suakmenejo :D
2005 Liepos 27 13:18 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas. Smėliavimas 868239189
Praktikas
500cc ***
#13    

Citata:
Cituoju: Sokals
Gal oro filtras jau suakmenejo :D


Nu labai galimas daiktas. Filtro dar nė sykį nežiūrėjau (nuo pirkimo antras sezonas eina), biškį aišku gėda... Niekaip neprisiruošiu, nes iki jo daeit sąlyginai daug darbo, bet reiks prisiruošt.
2005 Liepos 27 14:32
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Minde.r
Citata:
Cituoju: Sokals
Gal oro filtras jau suakmenejo :D


Nu labai galimas daiktas. Filtro dar nė sykį nežiūrėjau (nuo pirkimo antras sezonas eina), biškį aišku gėda... Niekaip neprisiruošiu, nes iki jo daeit sąlyginai daug darbo, bet reiks prisiruošt.


Tai labai "geram" :-] servize buvai,jai jie pradeda liesint misini,nepaziureje oro filtro.
Zikleriu nepareguliuosi,juos reikia keist i kito numerio.Beje juoda zvake pasako ne tik apie riebu misini,bet ir apie deginama tepala.Tad jai motas dirba neasipyles dumais,oro filtras naujas,zvakes tokios kokios priklauso ir jos juodos-tada galima pradet gylintis i karbus.
2005 Liepos 27 16:26 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

geriausias karbų reguliavimas yra kai jį išplauni ir viską sudedi taip kaip buvo, varžtus irgi prisuki kaip buvo :)
2005 Liepos 27 16:28 ZX10R '06
Praktikas
500cc ***
#16    

Nu dėl serviso gerumo nesiginčiju, po jų reguliavimo pagerėjo, bet iki galo tikrai nedavedė. Variau ten tik dėl to, kad pirmasyk į rankas papuolė japonas. O tokį reguliavimą kaip jie darė sekantį sykį mokėsiu pasidaryt pats. Kas dėl tepalų, tai regis neryja, nes nėra dūmų ir lygis nekrinta. Tad teks nusipirk naują filtrą.
Yra dar viena problemikė: truputį buzojasi vienas karbas. Gal kas žinot dėl ko ir ką daryt?
2005 Liepos 27 16:48
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#17   +1  

Minde.r sako[...Yra dar viena problemikė: truputį buzojasi vienas karbas...]
Kai tokia problema reikia pafintikliuskinti timberiuskas ir patapnoti kepuriskius...Che-che-che :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-]
2005 Liepos 27 23:46 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas. Smėliavimas 868239189

25cc *
#18    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Darius.m
pavargau su korbais ,krc dabar dirba tik vienas cilindras ir tai labai sunkiai, pareguliavau lygį, bet jaučiu daba per mažas gal dėl to dūsta gal kas raštu patartumėt kaip sinchronizuojami korbai jie yra du ar priklauso mišinio reguliavimas juose aš atsukau varžtus abiejuose po 2,5 apsisukimo ar gerai padariau, šiandien ka nors ardyt neturiu jėgų , tai jei kas patartumėt rytoj bandysiu daryt, dėkingas

O kodel tu manai kad variklio nedarbas butinai susijes su karbais(zinoma po karbu ardymo tai jau jie tikrai tures
itakos),nes pilnai imanomas variantas neteisingi voztuvui tarpeliai ir jai jie per mazi,tai variklis irgi blogai dirba.

m ocas nutilo po lygio pareguliavimo , ir korbų plovimo, šiaip dirbo gerai tik benzą ėdė ir per korbus kartas benzas pasipildavo....
2005 Liepos 28 17:32

25cc *
#19    

na motas jau dirba ir gerai traukia, tik.... užgesinus variklį iš vieno korbo pradeda tekėti bezinas :-/ ...kas yra (?) ar lygis dar blogas ar kas (?)
2005 Liepos 31 20:43
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#20    

Tikriausiai kertasi to korbo pludes voztuvas.
2005 Rugpjūčio 1 00:18 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas. Smėliavimas 868239189

25cc *
#21    

radau, taip dėkui Sokals, stringa plūdės nes iš bako visokį mėšlą varo, nes korbai buvo išvalyti ir vėl kameros pilnos brudo ir rankiniu būdu veikdinant vožtuvą kaip tik adata ir užstrigo, reiks kruopščiai baką išplaut ir filtrą pastatyt (h)
2005 Rugpjūčio 2 20:09

25cc *
#22    

kokios turi būti tuščios eigos apsukos? (?)
2005 Rugpjūčio 24 10:03
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#23    

suk žemyn tol kol variklis gražiai dirba ir nesipurto. Taviškiui spėju iki 1000 turėtų būt...
2005 Rugpjūčio 24 10:06 ZX10R '06

25cc *
#24    

dėkui, dabar apie 2000 tai daugoka
2005 Rugpjūčio 24 10:15
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: Darius.m
dėkui, dabar apie 2000 tai daugoka

Tai labai per daug,normalu truputis virs 1000.
2005 Rugpjūčio 24 13:28 Mune

25cc *
#26    

taip reiks padaryt maždaug 1100,gal dar mišinio varžtą atsukt kokį 0,5 apsisukimo dabar atsukti 2,5 , na ir ir paleist varžta kad apsukos kristų
2005 Rugpjūčio 24 15:34
Narys
25cc *
#27    

va norejau paklaust gal kas zinot kas galetu but motoroleriui: pavazineju su juo gal 5-10min jis pradeda gaza atmetinet ir uzgesta,tada neuzkuriu kokias 20 kartajs daugiau min ir visad tjp galvoju gal koks korbikas cia netvarkoj :V :V jej kas koki sajteli pakopintumet pabandyciau pat prasivalyt bet noriu zinot visa instrukcija kajp nes pirmas kartas man :) ))
2007 Balandžio 16 20:16
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#28    

(h) sveiki visi, bandau atsinaujint karbą (cbr 600 F2) , tai iskilo toks klausimėlis kokios adatos geriau: plieninės ar aliuminės. Taip jau gavos, kad is USA užsisakiau 6sigma "main jet" rinkinį, tik bėda, kai atkeliavo pamaciau, kad jie komplektuoja be adatų, o aš vien dėl jų ir nusprendziau atsinaujint, nes pas mane buvo kokia tai fignia sudėta: 3adatos Al ir 1 plieninė, ir tos aliuminės jau padilusios.Tai va kų dabar daryt :V dasipirkt ebėjuj dėvėtas adatas,nes naujų nerandu ar grąžint atgal tuos rinkinius amerikonui ir pirkt "dyno jetu's", nes jie kaip ir su adatom komplektuojami....tik brangūs :-]
2011 Kovo 4 11:19
Narys
1000cc ******
#29    

Citata:
Cituoju: legiux
(h) sveiki visi, bandau atsinaujint karbą (cbr 600 F2) , tai iskilo toks klausimėlis kokios adatos geriau: plieninės ar aliuminės. Taip jau gavos, kad is USA užsisakiau 6sigma "main jet" rinkinį, tik bėda, kai atkeliavo pamaciau, kad jie komplektuoja be adatų, o aš vien dėl jų ir nusprendziau atsinaujint, nes pas mane buvo kokia tai fignia sudėta: 3adatos Al ir 1 plieninė, ir tos aliuminės jau padilusios.Tai va kų dabar daryt :V dasipirkt ebėjuj dėvėtas adatas,nes naujų nerandu ar grąžint atgal tuos rinkinius amerikonui ir pirkt "dyno jetu's", nes jie kaip ir su adatom komplektuojami....tik brangūs :-]


Na ka cia tau ir bepasakysi" "skupus moka du kart". Reikia ziuret pries perkant uz ka pinigus moki, kiekvienas rimtas rinkinys turi konkretu sudedamuju daliu sarsa. Ir manau daugiau pasidomejes, tikrai butum rades, kad 6 sigma rinkiny nera adatu, ju rinkiniai eina tik su "saibom" adatom reguliuoti. Nzn kas ten buvo daryta su tavo karbais, bet kad prie ju kreivarankis kos lindes tai faktas. Ir nzn ka reikia daryti kad sudiltu adataos, nebent tavo mocas prasukes jau kokius 300k km...Nebutina pirkt butinai dyno jet, yra ir kitu rimtu firmu, pvz JD. Tik reikia ieskot ir gilintis i tai ka perki, pasiskaitinet uzsienio forumus.
2011 Kovo 4 12:19
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#30    

va cia panasiai kaip pas mane padilus http://www.factorypro.com/tech/needle1.html "slide hole abrasion" zonoj, na pas mane truputį maziau, bet jau pakitimai matyti .......pasak čia pateiktos info tai veda į žiklerio kiaurymės "išmalimą" :G
2011 Kovo 4 12:46
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17