Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » 14 šalių - per 14 dienų

| 2011-08-11 linux | 36/18089 žinut.

Pravaziuota 8650km
Benzino 455 litrai

Keletos metu svajone issipilde.Keliauti buvo faina kaip ir tuos keleta metu svajoti apie sia isvyka,nors pries pat kelione buvau pradejes galvoti, o jeigu nepatiks, o juk tiek laiko svaigta.

Savaitgalio isvykos planas

Pirma diena: LONDONAS-BREMENAS
Anglija mus isleido nesuslapusius nors oru prognoze buvo,kad lis.
Belgijoje buvome uzsoke ant keletos penkiu minuciu lietaus debeseliu.Per pirma pastovejome po tiltu pora minuciu o veliau teko uzsivilkti rubus nuo lietaus, bet neilgam. Kai tik ivaziavome i vokietija, atsilo, ir “kombenzonkes” supakavome. Kaip visi zinome Vokietijos autobamais kilometrai sukasi nuobodokai,bet buvome nusiteike,kad siandienos tikslas, pasiekti bremeno muzikantus.BREMENE susirade viezbutuka nuploveme dulkes po dusu ir i centra pasidairyti ir pavakarieniauti(buvome numate visose salyse isbandyti vietini maista)Pirmos dienos kelione vainikavo tikrai grazus centro pastatai,bremeno muzikantu statulos ir sauni vakariene ant upes kranto.Visgi Lietuviu maisto tradicijos labiau panasios i Vokieciu nei i Anglu,mesos gabalas su raugintais kopustais bulviu dideliais koldunais(be mesos viduje) atitiko mano skonio receptorius.
Grize prie motociklo radome vyriski (virs 40 metu) bestovinti salia jo, kuris prabilo lauzyta Anglu kalba,kad jis priziurejo motocikla nes ir jis yra baikeris nors siuo metu neturi motociklo, nes issiskyre su zmona ir turi moketi didelius pinigus vaiku islaikymui,bet kai tik situacija pageres pirks Harley.Smagiai pasikalbeje padekojome jam uz sargyba ir nubirbeme i Turku Europa Hotel.
Planuojant kelione misteris Google sake,kad is Londono iki Bremeno bus 900km o spidometras rode,kad siandien nuvaziavome 796km.

RYZTINGAI NUSITEIKE KELIONEI
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

TIK 15 MINUCIU PAVAZIAVE PAJUTOME NUOVARGI IR TEKO STOTI POILSIUI :)

BREMENO CENTRAS-LABAI GRAZUS!

ASILO KOJOS TURISTU NUCIUPINETOS BLIZGA :)

MESMALIU SKULPTURA

BREMENO CENTRAS

TAIP SKANU BUVO,KAD NET DABAR TYSTA SEILE PAZIUREJUS I SI PATIEKA

Antra diena: BREMENAS-KOPENHAGA
Isvaziave is BREMENO tikejomes sausos dienos nors prognoze buvo,kad lis.Svedai baikeriai sutikti degalineje paminejo,kad pieciau tai stipriai lyja o kylant Kopenhagos link turetu nelyti,bet.....
Pavaziavome pusvalandi ir pradejo,lijo visa diena be sustojimo ir tik pries KOPENHAGA nustojo.Pasirodo siame mieste visai nelijo ir oras zymiai siltesnis,tad teko issinerti is rubu kurie mus islaike sausus.Del prasto oro stovinejome mazai tik pagirdyti Yamahe, puodeliui kavos ir kavos nuleidimui.Spaudeme kuo greiciau, kad pasiektume siandienos keliones tiksla.Kaip ir visur ir visada degalinese pasikalbedavome su baikeriais kurie patardavo kur geriau vaziuoti ir ka turetume aplankyti.Vieni sako,kad palakstyk siais keliais nes Norvegijoje brangu virsyti greiti(veliau suzinojau kaina)Cia tinka sena nuvalkiota fraze”baikeriai ir Afrikoje baikeriai” betkurioje salyje rasi bendra kalba.
KOPENHAGA pasirode be kazkokiu tai ispudingu pastatu ir anot turistu info centre sutiktu lietuviu neturi senamiescio ir jie patare nuvaziuoti prie upes kur daug restoranu ir baru.Jie paminejo,kad ten tik pestiesems,bet pravaziavus viena plyta moca pastateme palei staliuka lauko terasoje.Bebaigiant tradicini Danisko mesos ir ivairiausios zuvies rinkini(barmenas sake,kad tai megiamiausias danu maistas) pro sali bevaziuojantis dviratininkas prie musu kirto ant stabdziu ir mandagiai paprase,kad papasakociau apie motocikla nes jis ruosiasi toki pirkti.Pabendrave apie keliones ir motociklus isvaziavome ieskoti viezbucio uztarnautam poilsiui.Siandien prasukta labai slapiu(slapiausiu motociklizmo istorijoje) 600km.
TILTAS PER BALTIJOS SASIAURI DANIJOJE

KOPENHAGOS GRAZIAUSIA VIETA,DAUGIAU KAIP IR NIEKO GRAZESNIO NEPASISEKE SURASTI

Trecia diena: KOPENHAGA-OSLAS-DRAMMEN
Valio!!!
Siandien visai nelijo!
Isvaziave is Kopenhagos sumasteme nukirsti kamputi kelio ir persikelti su keltu i Svedija nors buvome numate vaziuoti tiltu.
Autostrados Svedijoje nenuobodzios,matosi laukai,kaimukai ir sodybos.Pavaziave pora valandu sustojome pakeles bistro velyvu pusryciu nes viezbutyje nepusryciavome del per dideles vakarienes. Paprase nacionaliniu valgiu as issirinkau su kiauliena o zmona zuvies patiekala.Porcijos dideles o maistas kaip lietuviskas,tad musu skrandziams labia patiko.Kai gavome saskaita is pakeles Bistro prisiminiau pasakojimus,kad skandinavijoje brangus pragyvenimas.Skanus pusryciai-pietus mums kainavo 40 euru.Vaziuodami toliau Oslo link dziaugemes geru oru(po vakarykscio lietaus) ir jau prasidedanciais graziaisniais vaizdais.Mintyse jau pradejau lyginti Danija su Svedija ir Danija kova pralaimejo,Kopenhagoje neradome ispudingu pastatu,tik viskas tvarkinga ir tiek,bet jokio charakterio,tik,kad dviratizmas labai isvystytas,skaiciau statistika,kad Danui dviraciu vaziuoti i darba 15km yra normalu.
Siandienos kelio viduryje uzsukome i GOTEBORG miesta pasizvalgyti ir isbandyti svediskus ledus.Surade parkeli prie upes paziopsojome i zmones,pasiklauseme graziai grojancio pianisto, isbandeme ledus kurie panasus i angliskus kuriuos ileidzia i vaflini indeli, tik dar pas juos leda ikisa i skysta sokolada kuris aplydo leda.Mums beisvaziuojant i musu vieta atvaziavo pora baikeriu pakartoti to ka tik mes patyreme,kaip sakant varna nuo mieto kita i vieta.
Su kuom tik pasikalbedavome visi uzsimindavo apie teroro ivykius Norvegijoje ir netoli Oslo mintys sukosi kaip ten viskas atrodo ir kokios vietiniu nuotaikos.Ivaziavus i Oslo teko pravaziuoti daug tuneliu nuo trumpu iki 6km ilgio.(Londone butu gerai,kad prakastu,pamazintu kamscius).
Centre gyvenimas verda normaliu ritmu,pilna turistu bezioplinejanciu aplink aptvertus pastatus ir befotografuojancius kareivius.Pasivaikstineje po centra patraukeme link DRAMMEN miesto nakvynei.Ivaziuoti i miesta buvo lengva o isvaziuoti kur tik navigacija vede ten kelias buvo uzdarytas su kareiviais priesaky.Suke ratus 40 minuciu ivedziau i navigacija Kopenhaga ir taip istrukome is Oslo.Po gero pusvalandzio jau ieskojome kur nakvot.Pora viezbuciu buvo pilni o treciame miestelio pakrastyje apsistojome naujame viezbutyje besistatanciame rajone.Pasideje daiktus isejome ieskoti valgymo istaigos,bet veike tik barai ir Mcdonaldas.Mums nieko kito nebeliko tik Makis nors ir buvome nutare,kad keliones metu valgysime vietini pardese ir kavinese pirkta maista.Ir dar karta isitikinome,kad Norvegijoje brangu,porcija zmogui kainavo 10 svaru kai UK kainuoja apie 4.50 svaro.
Nuvaziavome 630km

VELYVI PUSRYCIAI KURIE KAINAVO 40 EURU
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

SVEDIJOJE GOTEBORG MIESTE POILSIO VALANDELE UZVALGIUS LEDU IR BESIKLAUSANT GRAZIAI GROJANCIO PIANISTO

OSLAS PO TERORO ISPUOLIU.Mes ten buvome sekancia diena

DRAMMEN MIESTE
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

DRAMMEN MIESTE VAKARIENES BEIESKANT.Sitas tiltas nuvede mus i Macdonalds kur kompleksas kainuoja 40 litu

DRAMMEN

MAESTRO KERNAGIS PASIRODO IR NORVEGIJOJE POPULIARUS :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Ketvirta diena: DRAMMEN-KJERAG (istrigusio akmens link)
Patraukeme KJERAG istrigusio akmens tarp uolu 1km aukstyje link ir pavaziave 100km mes istrigome i kamsti.Pastovejes pora minuciu kamsti pravaziavau kelio viduriu.Kamscio priezastis uzpiltas kelias ir visi turejo apsisukti.Kelininkas paaiskino kaip apvaziuoti aplinkeliais o aplinkelis buvo su dar grazesniais vaizdais ir srauniomis upemis.Keliai “baikeriu rojus” vingiuoti,kalnas pakalne palei sraunias upes tik spek geretis vaizdais ir ziureti kelia.Sustoje prie 13 amziaus baznycios sutikome lietuvius ir apsikeite ispudziais pajudejome su pora baikeriu(vyras su zmona ant atskiru motociklu)is Olandijos.Stojinedavome graziose vietose fotografuotis,jie mus kartu fotkindavo o mes juos.Nuvaziave didele atkarpa kartu jie nusuko savo keliais, o mes savo.Viezbucio registratore dave adresa kaip iki akmens nusigauti ir mes privaziave kelta paklauseme kasininko ar mes is cia galime persikelti prie akmens,jis palingavo galva ir pardave bilietus i kelta.Kai persikeleme ir neradome privaziavimo prie akmens vietiniai pasake,kad kitu keltu reikia keltis o keltas bus tik kita ryta.Jau buvo vakaras ir kadangi buvo geras oras pradejome ieskoti kempingo.Prie parduotuves vietinis harlistas pasake kur galime rasti kempinga ant ezero kranto,bet mes isvazineje visus jo nupasakotus keliukus kempingo neradome.Uzvaziavome i B&B o ten vietu nebuvo o seimininkas patare kur rasti kempinga uz 8km.Paklausiau jo gal mes galime pasistatyti palapine kur nors palei jo sodyba(sodyba labai didele,vienkiemis laukuose)jis nesuprato mano kvailo klausimo ir nustebes,kad as jo klausiu tokio dalyko atsake tvirta NE.Nuvaziave i kempinga susiradome vietele ant kalniuko palei upe kur masinos negalejo privaziuoti isikureme romantiskai nakvynei po atviru dangumi.Pasigamine pirma vakariene gamtoje stebejome kaip upeje sokineja zuvys.
Siandien pravaziuota labai, labai, labai, labai graziu 460km.

PAKELES VAIZDAI

GRAZUS VAIZDAI IR VINGIUOTI KELIAI

PIRMA NAKTIS PO ATVIRU DANGUMI ANT UPES KRANTO KURIOJE ZUVYS SOKINEJO

PAKELES VAIZDAI

13 AMZIAUS BAZNYCIA

Penkta diena: KJERAG-NORVEGIJOS siaures link
Besidziaugdami grazia nakvynes vieta isvaziavome i 9 val kelta kuris plaukia 2 valandas 30 minuciu iki akmens.Ezero ilgis 42km o vaizdai nuostabus.Kelto kapitonas vis kartojo dziaukites graziu oru ir geru matomumu nes vis lijo ir lijo o siandien grazi diena kaip reta sia vasara.Mums pasiseke pamatyti sokinejancius parasiutininkus nuo 1km aukscio uolos,tad jau du dalykai kurie mums pasiseke.Persikelus keltu 6km nuostabaus vingiuoto kelio ir mes jau aiksteleje pasiruose eiti .Du skirtingi zmones mums pasake, kad ten 1.5val kelio pesciomis per kalnus iki siandienos “vinies” Zmona supasavo paejusi valanda nes bijo aukscio o as greitu zingsniu pasileidau vienas.Eiti pasirodo uztrunka 2.5-3val. O kai nepasiruoses ir neisidejes vandens tiek eiti pasidaro sunkus darbas.Aplankyti sia vieta privaloma nuvaziavus i Norvegija tik nepasilikti 3 valandas kaip mes buvome suplanave o daug maz visa diena su pietumis ir pasisedejimais kalnuose.
Uzlipti ant istrigusio akmens baugoka,bet idomu. 2.5val ejimo iki jo tikrai buvo verta.
Vaziavimo liko tik 2-3 valandos ir reikes ieskoti nakvynes.Kelias nuostabus,vingiuotas tarp kalnu,ezeru ir upiu.Nieko geresnio baikeriui nebegali buti.Po saunaus prasivaziavimo uzsukome i sodyba kur nuomoja medinius namukus turistams.Islindes pageriantis seimininkas dave raktus pasiziurejimui su nuojauta,kad mes nepasiliksime(turbut daznai taip buna).Namukas apleistas,viskas sena supelyje,lovos ciuziniai nuo Caro Ivano laiku.Seimininkui pasakeme,kad ieskome namuko su dusu ir jis patare pavaziuoti 4km I prieki ir ten bus namukas su dusu.Taigi kaip pasake taip ir padareme.Apsistojome grazioje sodyboje su graziu namuku kieme prie ezero kuris turejo ir dusa.Seimininkas atnese malku ir uzsikure zidini romantiskai praleidome vakara prie zidinio Norvegiskame atostogu namelyje.Siandien pravaziuota tik 203km, plaukta 42km ir pesciomis nueita kalnais 5 valandos.
STEBEJOME KAIP PAAUGLIAI TRAUKE ZUVI

VAIZDAS PLAUKIANT 42KM EZERU PRIE KJERAG AKMENS

KAI KAS LEIDZIA LAISVALAIKI SOKINEDAMI NUO 1KM UOLU

VAIZDAS LIPANT I KALNA PRIE KJERAG AKMENS
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

PO VALANDOS KOPIMO LIKAU VIENAS IR GRIZES ZMONA RADAU MIEGANCIA :)

KEISTA KAIP LIEPOS PABAIGOJE IR PRIE 18 LAIPSNIU TEMPERATUROS IR LIETAUS ISSILAIKO SNIEGAS

TEN TIK 1KM STATUS SLAITAS

GAN BAUGOKA, STOVEDAMAS ANT AKMENS I APACIA NEISDRYSAU PASIZIURETI

KINIETIS TRUPUTI PASEDEJES IR SUSIKAUPES ATSISTOJO ANT RANKU

55 EURUS KAINUOJANTIS TVARKINGAS NAMUKAS

ROMANTISKAS VAKARAS PRIE ZIDINIO

Sesta diena: NORVEGIJA siaures link
Velyvas startas po vakarykscio pasivaiksciojimo.Atorde,kad prades lyti,bet rasai nukritus issigiedrijo ir mes galejome lekti savo ritmu.Turistu info centre paklauseme kuriuo keliu kilti i siaure ir siek tiek pasikoregave marsruta birbeme TRONGHEIM miesto pusen.Per viena is sustojimu sutikome pavargusi Itala vaziuojanti is Nordkapo namo ir kuriam buvo like 3000km iki namu.Pasakojau jam geriausius kelius pietu Norvegijoje, o jis sako jau nebenoriu gaisti laiko tik tiesiausiu keliu vaziuosiu namo, nes visa jo kelione lijo.Buvau beeinantis prie motociklo kai jis pasivijo ir susirupinusiu balsu (maniau,kad sakys atsargiai siauriau meskos gali uzpulti ar kazka panasaus)sako: be carefull it’s raining in the north. Pries vaziuojant skaiciau,kad Liepos pabaigoje yra maziausia tikimybe lietaus.Pasirodo tai tiesa, nes vaziuojant per visa Skandinavija lietus musu neterorizavo.
Pravaziave 51 kelia ivaziavome i E6 kelia kuris yra platesnis ir greitesnis. Po poros valandu vaziavimo pradejome ieskoti nakvynes. Sustojome paklausti pakeles B&B kiek kainuoja pas juos,isvaziavome garsiai juokdamiesi nes uzsiprase 200 svaru uz kambareli labai paprastame name.Dar kiek tai patrauke i prieki apsistojome kempinge ant sraunios upes kranto kuris kainavo tik 20 euru su sesiais kiausiniais ir duonos kepalu.(kempingas 15 o kiausiniai ir duona 5 eurai).Upe buvo tokia srauni ir triuksminga,kad ryte nesigirdejo kaimynu snekos ir masinu burzgimo.
Pravaziuota 560km
51 KELIO VAIZDAI

KALNUOSE KUR NEGYVOS DVASIOS NERA SUVENYRU PARDUOTUVE

KEMPINGAS ANT LABAI SRAUNIOS IR TRIUKSMINGOS UPES KRANTO

TAIP ATRODE SIO VAKARO NAMU UPE

Septinta diena: NORVEGIJA-SVEDIJA
Atsibudes pamaciau,kad galine padanga minkstoka ir tada supratau kodel per posukius pasidare sunkiau guldyti moca,net zmona buvau apkaltines,kad jinai kazkodel tai per posukius pradejo lenktis i priesinga puse. Degalineje daputes pavaziavau pusvalandi pabandyti ar leis ar ne.Kadangi leido dar po vieno priputimo suradau kaltininka ir istraukes vielos gabala pripuciau putu ir sekmingai teseme kelione toliau.Siandienos misija buvo vaziavimas ir tik vaziavimas,tad stojinejome patikrinti padangos,uzsipilti degalu,pagurksnoti ir nuleisti kavos, ir keletoje graziu vietu nusifotografuoti.
Svedija mus pasitiko su saulute ir dar grazesniu-siltesniu oru nei Norvegijoje.Keistas jausmas tik kirtus siena i Svedija visai kitoks oras.Mums pasiseke,kad Norvegijoje visai nelijo,debesys neuzdenge kalnu ir oras buvo apie 20 laipsniu,bet be saules o Svedijoje 24 silumos ir su saule.
Ivaziavus i Svedija nuo TROFORS miesto Norvegijoje nebuvo jokio miestuko tik vienas kitas ukininko namas.Pakeles parduotuve su degaline uzdaryta,pardavinejamos geles ir ivairiausi kompostai palikti lauke be jokio uzrakto,lietuvi apima keistas jausmas matyti tokius dalykus,kada taip bus Lietuvoje?
Kai jau norejusi stoti nakvynei vaziavome palei ilga ezera,sviete kaitri saulute,aplink nebuvo jokiu namu, kai pamaciau apzelusi keliuka ezero link ten as ir pasukau.Ten buvo smeletas krantas ir kaip tik vieta palapinei ir motociklui, o vaizdas kaip filme, rodo isimylejelius sedincius ir ziurincius saulelydi.
Isikure ir issivire vakariene(net paskutini agurka is savo darzo. kuris metesi tasese visa kelione suvalgeme) o tada maudynes ir saulelydzio stebejimas spingencioje tyloje privaciame papludymyje.O abu vis kartojome,kad gersnes vietos ir buti negali.
Praskrieta lengvu 665km
SVEDIJOJE PAKELEJE BESIGANANTYS ELNIAI

NEMOKAMAS PAPLUDIMYS SVEDIJOJE PRIE EZERO SPENGINCIOJE TYLOJE

PO VAKARIENES MAUDYNES

IR SAULES PALYDEJIMAS

Astunta diena: SVEDIJA-LULEA-VITASARII Suomija
Kaip vakar baigeme diena issimaudymu ezere, taip siandien ir pradedame isogdami i vandeni 7 val ryto.Kadangi maisto atsargos pasibaigusios, o kaimo parduotuves uzsidaro 6 val., vakar nebeuzsipirkome maisto. Susipakave nutareme sustoti i pirma pasitaikiusia kavine.Kavines, kurias uztikome pakelese atsidaro tik 10val,tad iki pusryciu nuvaziavome 225km.Per pirma siandienos vaziavimo valanda aplenkeme tik viena masina,tad pastovus greitis buvo 115km/h .
Norejosi surasti Svedisko maisto kavine,bet teko sustoti prie kebabines-picerines, nes daugiau aplinkui nieko nebuvo.
Vaziuojant per Svedija atrodo,kad vaziuoji i Nida tik,kad kelias platesnis,greitesnis ir tuscias.Siandien lengvai sukosi kilomentrai ir net nepajutome kaip nuvaziavome 500km.Karta teko kirsti ant stabdziu pamacius elnia dideliais ragais salia kelio,tas issigandes nubego uz kalniuko,bet as pagautas azarto nuselinau is paskos ir padariau keleta foto,gerai,kad ne medziotojas, o tai butu keletas suviu.
Svedija skersai pravaziavome labai greitai,nes kaip ir minejau masinu mazai,keliai geri,greitis pastovus,taip mes net nepastebeje jau ir Suomijoje.Suomijoje uzsukome i miesta ant Baltijos kranto OULU pasiziureti miesto ir pacios juros kaip jinai atrodo siaureje.O siaureje jinai niuroka kaip ir Lietuvoje tik idomu palyginti zmoniu elgesi.Zmones atvaziave dviraciais prie juros, palieka po medziu parkelyje ir nueina prie juros degintis,vel pasikartosiu kazi kada taip bus Lietuvoje?
Pasistaipe po papludimi ir nerade ledu spaudeme toliau.
Eilini karta sustoje degalineje,sutikome pagyvenusius Italus su britva apsikrovusius daiktu ir su bakeliu benzinui priristu ant cemodanu kurie nemokejo isipilti benzino automatineje degalineje.Pravedeme kursus kada ir ka spausti(danijoje ir mus vietine moteriske mokino taip pat nes kai ikisi kortele reikia pasirinkti uz kuria pompa moki o kai kalbos nesupranti niekaip nesigauna iveikti misles ko tas aparatas praso)Jie vaziavo I Nordkapa taip pat,gal Italas baikeris ne baikeris jei nenuvaziuoja I Nordkapa nes jau trecias sutiktas Italas vaziuoja ten arba is ten.
Nakvynes paieskose gaunasi kaip ir tradicija,kad namus susirandame is trecio karto.Taip ir siandien vienintelis viezbutis miestelyje pilnas,fermoje B&B isvaziave seimininkai o trecia vieta tai buvusio dvaro tvartai perdaryti i kambarius,cia ir buvo sios nakties namai.
Siandien jautesi,kad ilgai sedejome ant motociklo, nes nuvaziavome beveik dvieju dienu norma ir nuo moco nulipome stenedami.Kadangi iki pietu nuvaziavo dideli atstuma nutareme,kad kelioni I Lietuva patrumpinsime viena diena ir del to vakare jautesi sveikas nuovargis, o praskrieta 830km.
KEISTAI ATRODANTYS PAVADINIMAI

SKANI VAKARIENE SUOMIJOJE PAKELES VALGYKLOJE ABS

Devinta diena: VITASARII-OULU-LAHTI-TALINAS
Issimiegoje ir papusryciave “tvarte” lekeme i ACE CAFE FINLAND kuri atsidare pries menesi.Pirma ACE CAFE uzsienyje.Laikeme ta pati ritma 115km/h (leistinas 100km/h) kai issoko policininkas i kelia ir parode man sustoti.Pasirodo, kazkur lengdamas masina vaziavau ant 125km/h.Sakau policininkei,kad lenkiant galima virsyti greiti o jinai sako,kad Suomijoje tokie bajeriai negalioja ir jei greitis 100km/h tai ir yra 100.Suvede mano duomenis ir nusikaltimo ikalcius i kompa o tas ismete,kad as Suomijai skolingas 115 euru(tai yra maziausia suma uz toki nusizengima)Sakau jai; kas bus jei as nemokesiu baudos, o jinai sako: nieko nebus,mes taves Anglijoje neieskosime tik jei sustabdysime tave Suomijoje kita karta tada turesi problemu.Bebaigiant forminti mane sustabde du Suomius baikerius vaziuojancius 160km/h,jie turbut didesne “premija” turejo gauti. Veliau maciau du policininkus su juodais SUZUKI HAYBUSA motociklais susistabdzius masina.Pasirodo ta diena vyko pasaulio ralio cempionato Suomijos etapas, todel tiek daug policijos buvo keliuose, nes ziurovai prisiziureje ralio bando palakstyti keliuose ir buna daug avariju.
Siaip pastebejau,kad Suomijoje daug vietiniu motociklu keliuose.Norvegijoje daug uzsienieciu baikeriu su cemodanais keliaujanciu, o Suomijoje daug vietiniu.LATHI mieste palei plana uzsukome i ACE CAFE FINLAND. Viskas graziai sutvarkyta ir net su retro motociklu paroda.Pavartoje kavos su svieziai keptomis bulkutemis patraukeme Helsinkio link.Ivaziaves i sostine pirmiausia nupedinau i banka susimoketi ryte gautos “premijos”, o po to centro apziurejimas, ledu valgymas ir stebejimas zmoniu lauko kavineje(labai idomus uzsiemimas,ypac svetimoje salyje)Zmoniu isvaizda ir apdarai skiriasi nuo Lietuviu ir Anglu,gal siek tiek primena pasivaiksciojimus po Camden town.(zmones tatuiruoti,plaukuoti,barzdoti,panasus i kazkuriu tai metu Eurovizijos laimetojus)
Helsinkis pasirode blankokas ir nuobodokas kaip ir Kopenhaga,tad anksciau laiko nuvaziavome nusipirkti bilieto i kelta .Uoste jokiu atskiru kasu nera, o eileje laukiantys zmones sako,kad bilietu i kelta nera tik ileidzia jei atsiranda vietu kai suvaziuoja zmones su bilietais.Stojome ir mes i eile be bilietu ir kai atsidare vartai pasidare nesveikas visu lindimas kaip kas sugeba.Toks jausmas,kas civilizacija pasibaige,jokiu taisykliu nebeliko, laimi tas, kas naglesnis.Po to kai ir mes siaip taip gavome bilietus du stori Suomiai baikeriai bevaziuojantys i Jurmala savaitgaliui pabaliavoti sako, kad cia normalu ir,kad cia taip pastoviai buna,bet man pasirode visa si procedura stresine,nes jei nepakliusi i popietini kelta sekanti keltas kitos dienos ryte.
Dar nustebino kaina,keltis is Anglijos i Prancuzija kainuoja 30 euru o is Suomijos i Estija 115 euru, o plaukimas uztrunka tik 20 minuciu ilgiau (apie 2 valandas),net Norvegijoje keltas per ezera kuris plaukia 2.5val kainavo pigiau tik 50 euru(dabar jau tik,kai kelemes maneme,kad 50 euru yra daug,bet pasirodo,kad keltas i Estija dvigubai brangesnis)
Talinas mus pasitiko su nestipriu lietumi,bet kai nuvaziavome i viezbuti kuris buvo pilnas pradejo stipriai pilti,bet gerai,kad neilgai ir pastoveje, nakvyne susiradome treciame viezbutyje(antro viezbucio navigacija nerado, nes nesuprato estu kalbos) beveik miesto centre.Pavakarieniave restoranelyje isejome pasivaikscioti po centra.Talinas buvo graziausias iki siol lankytas miestas. 11 valanda zmoniu pilnos gatves,senamiestis nuostabaus grozio,kavinukes ir restoranai ispuosti.Abu su zmona nusprendeme,kad Talinas turbut grazesnis ir uz Vilniu,gal del to Vilnius Talinui ir pralaimi kova del turistu.
Siandienos kilometrazas 475
ACE CAFE-BENZINGALVIU KAVINEJE PASIRASEME I SVECIU KNYGA
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

KAVINE SU RETRO MOTOCIKLU PARODA.(cia matosi tik maza dalis ekspozicijos)

TALINAS LABAI NUOSTABUS

Desimta diena: TALINAS-RYGA-TELSIAI
Kaip vakar Talinas pasitiko su lietumi taip su lietumi ir isvaziavome,gerai,kad neilgalaikiu,tik valanda palijo ir prasidejo vasara.Vaziuojant is Talijo toks jausmas,kad jau esame namuose,visi lenkia kaip kas moka,lenkiamasis turi pasitraukti i kelkrasti,zodziu ne tik as visus lenkiu o jau ir mane lenkia, nes 115km/h pabaltijyje yra per letai.Bevaziuodami palei jura Rygos link karts nuo karto sustodavome pailseti ir pasiziureti i Baltija kuri siaip kartais matydavosi nuo kelio.Taip iriedejome i Rygos centra po kuri pasivazineje neradome vertos vietos nusifotografuoti. Pravaziave kruiziniu laivu terminala pervaziavome tilta JURMALOS link.Ivaziuojant i JURMALA yra zenklas draudziantis ivaziuoti su kazkokiu uzrasu apacioje,bet mes nieko nesuprate vaziavome ir nuvaziavome.Beieskant graziausiu Jurmalos kampeliu sustojome prie vietiniu britvininku paklausti kurioje vietoje graziausias papludimys ir kur parekomenduotu uzkasti.Pati Jurmala dar toli grazu iki Palangos ir nesuprantu kodel Lietuviai vaziuoja tenai,gal tik vienas privalumas,kad zmoniu mazai.Is Jurmalos i Mazeikius, ir tik ivaziavus i Mazeikius ziuriu stovi pazystamas motociklas ir sustoje prie jo ziurime,kad sustojome prie Mazeikieciu baikeriu klubo www.samogitianmc.lt kurie mus graziai sutiko ir istroskusius pagirde.Apziureje ju patalpas buvusiame kino teatre sedome ant moco paskutiniai valandai kelio iki mamos.
Pabaltijo keliu prasukta 585km
GYVENIMAS LIETUVOJE NE KOKIU 5 ZVAIGZDUCIU O 12
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

KAIP LIETUVIUI PATINKA TAMSINTI LANGAI....

TAIP SVEDUI RALIO LEMPOS(ten ralis labai populiarus)

O SAVE GERBIANTIS SUOMIS TURI TURETI LENGOJO AUTOMOBILIO PRIEKABA SU PLASMASINIU DANGCIU(butinai su dangciu)

Vienuolikta diena: LIETUVOJE
Poilsio ir siokio tokio remonto diena.Paluzo galines dezes laikiklis kuri brolis padare is metalo,kad galeciau tona vezti ir pakeiciau galine padanga, nes Norvegijoje sudilo padangos sonai, o daugiau pasimaudymas pirtyje ir lankymas tevu ir giminaiciu.
BUVES MILICIJOS AUTOBUSIUKAS PO NEPRIKLAUSOMYBES ATGAVIMO PERSIKVALIFIKAVO I MOBILIA PIRTI

Dvylikta diena: TELSIAI-BIALYSTOK-KROKUVA
Isvaziavome 6:30 valanda ryto nes per diena norejome nuvaziuoti iki Krokuvos.Keliai Lenkijoje dabar ne tokie ir prasti, bet leti, nes daug sunkvezimiu,traktoriu ir kombainu, o nuvaziuoti reikia apie 950km.
Uzsukome i BIALYSTOK miesta, nes turime pazystamu tenai ir padare pertraukele vel spaudeme tikslo link. Likus 100km iki Krokuvos atrodo,kad ivaziuoji i kita respublika,keliai neseniai suremontuoti, namai tvarkingi.Pati Krokuva ispudinga savo pilimi ir senamiestis taip pat grazus,bet nezinau ar grazesnis uz Talino.Bevaikstinejant pamaciau plakatus,kad netolieseyra AUTSCHWITZ muziejus ir grize i viezbuti pakoregavome planus ir nutareme,kad mes tenais turime nuvaziuoti jei ir neiveiksime kitos dienos kilometru.
Pravaziuota gan sunkoku 960km
Trylikta diena: KROKUVA-PRAHA-PLZEN
Ryte pavaziave valanda mes jau buvome muziejuje.Praleidome muziejuje puses dienos ir pamatyti vaizdai ir gauta informacija sukrecia,po to visa diena apie tai ir tesnekejome.(nuzudyta 1.3mln zmoniu,kalnai vaikisku batu,atimtu akiniu, 7 tonos nuzudytu zmoniu plauku is kuriu dare kilimus ir t.t.)Is AUTSCHWITZ isvaziavome tik 3 valanda nors tepraejome puse stovyklos.
Siandienos plano davaziuoti iki FRANKFURTO nepavyko ivygdyti, tad vaziavome kiek tik imanoma I ta puse.Palei nauja plana turejome pasiekti Praha,pavazineti po centra ir zinomas vietas nes esame buve pries 14 metu ir po vakarienes dar valanda pavaziuoti.Su savimi turejome 100 cekisku pinigu kuriuos islaikeme 14 metu is praeitos keliones ir kilmingai isleidome degalineje pirkdami ledus. Kasininkei pradejau pasakoti,kad as sita kopiura islaikiau daug metu ir man cia labai “special moment” o jinai abejingu veidu sumurmejo,kad jinai nieko angliskai nesupranta.
Tik ivaziavus I PLZEN miesta susiradome viezbuti ir tiesiai I lova, nes jau buvo 11:30 valanda.
Nors ir po velyvo isvaziavimo is muziejaus ir apsilankymo Prahoje nuriedejome 690km.
AUTSCHWITZ-UZ SIU VARTU BUVO NUZUDYTA 1.3 MLN ZMONIU

Keturiolikta diena: PLZEN-LONDON
Musu lauke ilga diena ir labai daug kilometru, nes vakar nuvaziavome maziau nei buvome numate,bet sakeme geriau grisime nakti,bet uzsukti I Autschwitz privalome.Isvaziavome ne taip ir anksti tik 10 valanda.Siandiena nelabai yra ka ir parasyti nes buvo savotiskai rekordo darymas, nes iki namu buvo apie 1200km ir dar keltas is Prancuzijos I UK.
Scenarijus gan paprastas,stojome benzino,kavos,mankstai ir siaip pertraukelems.Gaudavosi,kad stodavome daug maz kas valanda, o greiti laikiau apie 135km/h
Siandienai buvome numate sau tik viena atrakcija, uzsukti I Frankfurta nors kelias namo tolimas.
Frankfurte pasisukineje po centra sustojome aiksteje prie katedros,tenais pilna zmoniu,grojo orkestras.Apeje katedra praeiti pro ivairiausiu desru pardavejus negalejome, nes kaip ir anksciau minejau turejome isbandyti vietini maista.Pasistiprine hotdogais ir pasiklause muzikos po gero pusvalandzio pasisveciavimo Frankfurte mes vel ant kelio.
Vakarop viename is sustojimu pasisnekejome su dviem lietuviais furistais kurie sake,kad jie dziusta savaitgali degalineje, nes vasaros laiku sunkvezimiai negali vaziuoti savaitgaliais,kad nesimaisytu turistams.Pasitaike linksmu plauciu vyrukai,prisijuoke ir pailseje vel ranka suko “gaza”.Viduri dienos planavome,kad spesime I 10 valandos kelta,bet gavosi,kad atvaziavome I 11 valandos kelta ir nusipirkus bilietus ir istojus i eile pasakeme,kad kelione jau baigta.Ivaziavome I savo kiema 1:30val nakties.
Asmeninis rekordas,per diena pravaziuota 1203km ir savijauta normali.Per lenkija 960km buvo sunkesni.
LAIMINGAS SU DESRA FRANKFURTO CENTRE
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

FRANKFURTAS SU SAVO IZYMIA KATEDRA(del katedros mes uzsukome i si miesta)

Veliau imesiu video

Paskelbė: (linux)

Puslapiai: 12

#2

Super kelione! Tikiuos, ir pats ilgai netrukus galesiu taip keliaut :)
2011 Rugpjūčio 11 18:27
#3

ispudinga, noriu ir as taip... :)
2011 Rugpjūčio 11 19:38
#4

saunumelis!!!
uz savaites ir mes bandysim puse Norwegijos aplekti...
2011 Rugpjūčio 11 21:17
#5

Saunuoliai! ;) Baltai pavydziu :)
2011 Rugpjūčio 11 21:38
#6

Sveikinimai su nuostabia kelione! :) , taip isijauciau skaitydamas... ,lyg buciau kartu keliaves ;) , planuoju ir as kanors panasaus :)
2011 Rugpjūčio 11 21:47
#7

fantastika,,,baltas pavydas apėmė
2011 Rugpjūčio 11 22:01
#8

tikrai super, keliauninkai saunuoliai (y) (+)
2011 Rugpjūčio 11 22:07
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
#9

Stipriai intensyvi kelione gavosi... Saunuoliai!
2011 Rugpjūčio 11 23:25 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Pėsčiasis narys
#10

Citata:

Grize prie motociklo radome vyriski (virs 40 metu) bestovinti salia jo, kuris prabilo lauzyta anglu kalba,kad jis priziurejo motocikla nes ir jis yra baikeris nors siuo metu neturi motociklo, nes issiskyre su zmona ir turi moketi didelius pinigus vaiku islaikymui,bet kai tik situacija pageres pirks Harley.

Linux! Tai cia tu buvai? :) Nepazinau ;)
2011 Rugpjūčio 11 23:29 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Britvininkas
800cc *****
#11

šauniai! (y) , šiaip galėjot parašyt prieš važiuojant per lietuvą, gal būtume kas nors kartu kažkiek pravažiave, o bauda kur ten užsirovėt sakyčiau nedaug didesnė uz lietuvišką oficialią(aš nekalbu apie pragyvenimo lygį ar minimumą ) :-] ... pavydžiu kelionės... :P
2011 Rugpjūčio 11 23:35

UAU! Tikri šaunuoliai (y) Ačiū už pasidalinimą :H
2011 Rugpjūčio 12 03:10
#14

Kaip pamaciau Norgej foto tarp uolu ant akmens, nes silta pasidare. :) Nekvailioki kita karta :-] . Smagi kelione - sekmes!
2011 Rugpjūčio 12 15:42
#15

saunuoliai sveikitina , gal kas zino kur londone musu moto bendruomene renkasi ? :)
2011 Rugpjūčio 12 18:25
#16

nereali kelione, baltas pavydas tiesiog varva per ausis :D
2011 Rugpjūčio 14 02:33
Čioperistas
1200cc ******
#17

Šaunuoliai, gera kelionė, intensyvi, bet tūrininga, like'inam šitą kelionę :D
2011 Rugpjūčio 14 08:53 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#18

Puiki kelione! Nuostabus gamtos vaizdai :) (y)
2011 Rugpjūčio 14 16:47
#19

Gera kelione,jauciu uzpakaliu nebejauciat?
Kiek avariniu situaciju turejai,kurioi saly daugiausia? ;)
2011 Rugpjūčio 14 17:32
#20

ka ce daugiau be pridursi vienareiksmiskai saunuoliai!!!PAGARBA ;)
2011 Rugpjūčio 14 18:09
Britvininkas
#21

Puiki kelione, tikiuosi ir man pavyks kada nors isvaziuoti i tokia kelione :) (+)
2011 Rugpjūčio 14 19:22
#22

Cituoju: Blatnas2000
Gera kelione,jauciu uzpakaliu nebejauciat?
Kiek avariniu situaciju turejai,kurioi saly daugiausia? ;)

Kadangi daznai stojinedavome poilsiui ir prasivaikscionejimams uzpaklis labai nesiskunde :)
Avariniu situaciju visai nebuvo gal tik vienas atvejis,bet ir tas neavarinis kai Kursenuose kelininku autobusiukas kuris stovejo pakeleje man belenkiant pradejo apsisukineti,bet pyptelejus sustojo o daugiau be jokiu situaciju.
2011 Rugpjūčio 14 20:45
#23

Saunuoliai. Nuostabi kelione,skaiciau,kaip kokia apysaka. ;)
2011 Rugpjūčio 14 22:25
#24

Labai smagi kelione :) . Skaiciau kaip apsakyma su graziomis iliustracijomis :) . Sekmes taip ir toliau :) .
2011 Rugpjūčio 15 11:04
#25

Saunuolis!
2011 Rugpjūčio 15 16:57 Kelio Velnias. Kawasaki VN 1600 Mean Streak
#26

Gerai suplanuota,grazios ir idomios nuotraukos. Labai idomiai aprasyta.
(y)

2011 Rugpjūčio 16 13:13 Yamaha YZF600R Thundercat
Vejas salme
#29

Na tempas keliones didelis, nuovargis irgi turejo jaustis.
2011 Rugpjūčio 16 13:51
#30

Cituoju: kikis

Linux! Tai cia tu buvai? :) Nepazinau ;)