Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » NC700X – naujasis HONDOS „plentinukas“

| 2012-01-23 Dellamorte | 463/121880 žinut.
 

 
Šiuo metu Niujorke vykstančiame tarptautiniame motociklų šou JAV HONDA padalinys pristatė visiškai naują modelį NC700X. Pirmą kartą žiūrovams parodytas Italijoje praėjusį spalį, NC700X yra plentinio enduro stiliaus motociklas (angliškai – adventure motocycle), kuriam gamyklos inžinieriai sukūrė visiškai naują variklį, ir kurio esminis privalumas, anot gamintojų, yra ypač lengvas valdymas.

Naujasis modelis siūlo rinktis iš 6 pavarų mechaninės arba antros kartos automatinės dvigubos sankabos (DCT) greičių dėžės su ABS.

Nors senasis NT700V, kurio platinimas nutrauktas 2011 metais, turėjo 680 kub. cm 52 laipsnių V formos dviejų cilindrų variklį, tačiau jo įpėdinio NC700X jėgainės forma pakeista į paraleliai išdėstytus du cilindrus, kuriems tenka po keturis vožtuvus. Bendras skysčiu aušinamo variklio, suderinto darbui žemų ir vidutinių apsukų diapazone, tūris sumažėjo iki 670 kub. cm.

73 mm skersmens ir 80 mm eigos stūmoklis kartu su didelio inertiškumo alkūniniu velenu subalansuoti taip, kad tiektų tolygią ir paklusnią galią.

Cilindrai yra paversti į priekį 62 laipsnių kampu, kas leido 36 mm akceleratoriaus sklendę įtaisyti vertikaliai, užtikrinant idealią paėmimo angos poziciją bei formą, o degimo kameros yra suprojektuotos efektyviam kuro sudeginimui ir optimaliam galios išgavimui.

Programuojamo degalų įpurškimo sistema (PGM-FI) nuolat stebi įvairius aplinkos pokyčius, kad užtikrintų tinkamiausią degalų mišinio sandarą esamom važiavimo ir atmosferos sąlygoms.

Variklyje įmontuotas balansinis velenas eliminuoja motociklo vibracijas lygiam ir patogiam vairavimui.

Gaila, bet iš savo pirmtako naujasis HONDA kūrinys nepaveldėjo kardaninio veleno. Judesys ratams čia bus perduodamas grandine.

Standartinio NC700X komplektacijoje yra mechaninė 6 pavarų greičių dėžė, na o pasirinkę DCT/ABS modifikaciją galės išbandyti HONDA antrosios kartos automatinę 6 pavarų greičių dėžę, naudojančią du hidrauliškai valdomus sankabos diskus, tarnaujančius greitam ir sklandžiam pavarų perjungimui trijuose režimuose: „Manual“ (kuris leidžia vairuotojui perjunginėti pavaras dviejų mygtukų pagalba) ir dviejuose automatiniuose – „S“ (sportiniame) ir „D“ (kasdieniame).

Be to, kaip galima suprasti iš pavadinimo, DCT/ABS modelio versijoje yra ir gamyklinė HONDA stabdžių antiblokavimo sistema, jungianti priekinius ir galinius stabdžius.

Standus, kompaktiškas deimanto formos plieninis rėmas, žemas svorio centras ir didelės eigos pakaba turėtų užtikrinti paklusnų ir vikrų valdymą.

41 mm priekinės šakės eiga yra 15,24 cm, o „Pro Link“ galinių amortizatorių – 14,98 cm. „Tikrą“ enduro primenantis dizainas, apsaugą teikiantis priekinis stiklas bei aptakai ir erdvi motociklo ergonomika garantuoja komfortą ir praktiškumą bet kuriam vairavimo stiliui – nuo miesto gatvių iki žvyrkelių.

NC700X 14 litrų talpos degalų bakas yra įkurdintas po vairuotojo sėdyne, tokiu būdu centruojant masę ir žeminant svorio centrą. Panašiai, kaip ir APRILIA Mana modelyje, tradicinėje degalų bako vietoje yra 21 litro rakinama bagažinė, kurioje užtektinai vietos padėti šalmui ar kitai amunicijai.

Tarp papildomai siūlomų aksesuarų yra 45 litrų talpos galinė bagažinė, 29 litrų talpos šoniniai krepšiai, kelioninis stiklas, gaubtai ir kreiptuvai, LED priešrūkiniai žibintai, šildomos rankenėlės, 12V elektros lizdas ir centrinis stovas.

JAV įsigyti šį modelį bus galima nuo liepos mėnesio. NC700X kaina prasidės nuo 6999 dolerių.

Daugiau apie motociklo technines savybes skaitykite gamintojų svetainėje: http://powersports.honda.com/2012/nc700x.aspx

Parengta pagal ridermagazine.com medžiagą.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 123..16


Britvininkas
400cc ***
Avataras
#2    

Na tokia daiktadėžė tikrai pravarti :) (y)
2012 Sausio 23 22:22
Narys
600cc ****
Avataras
#3   -2 / +4  

Geriau butu didesnis bakas (+) , o dabar apsimeta adventure motociklu su 14L baku (n)
2012 Sausio 23 22:48 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Čioperistas
500cc ***
#4   -1  

Kanistriuka su bendzu isidek i daiktadeze jei 14l bako per mazai tau :S
2012 Sausio 24 05:38
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#5   +1  

Fuel Consumption: 27.7km/l (35kW: MT 78.2mpg - DCT 78.8mpg / 38.1kW: MT 78.8mpg - DCT 78.8mpg / WMTC mode*** / Tested in D-Mode)

27.7x14.1=~390km. :)
2012 Sausio 24 08:40
Juodulys
1100cc *****
Avataras
#6    

kazkuo i bmw panasokas..
2012 Sausio 24 09:38
Narys
600cc ****
Avataras
#7   +2  

Citata:
Cituoju: dizzy
Fuel Consumption: 27.7km/l ....
27.7x14.1=~390km. :)


Dabar paimkim realias sanaudas: 4.5-5L/100km , atmeskim rezerva - (vidutiniskai >4L) ir gausim , kad teks dairytis degalines kas 200km. ;)

to Dariu5 jei po miesta triniesi ir to bako dviem dienom uztenka , tada jokios problemos (h) ,bet kai per diena kelionej tenka 5 kartus stot pildytis kuro , tai nieko gero :S
2012 Sausio 24 10:26 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Čioperistas
500cc ***
#8   +1  

Na dabar pats vazineju su 200km "bako spinduliu", tai kazkaip nepatogumu neteko patirt, aisku jei keliauji ten kur mazai civilizacijos tai gal ir kiltu problemu tada. Jeigu nesieki uzsitarnaut "iron ass" titulo, tai manau vaziuojant sustot degalinej ner problemos kas 200km :)
2012 Sausio 24 11:05
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#9   +4  

po 200km siaip ar taip sikna atbunka ir norisi sustot parukyt. ne naikintuva gi pilotuoji kad benza reiktu ore uzsipylinet - sustoji ir uzsipili. nemanau kad cia problema. :S
2012 Sausio 24 11:48
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#10    

I bmw gal ir panasus kazkuo, tik anas tai tikrai grazesnis.
dizzy tiesa sakai (+)
2012 Sausio 24 15:37
Pėsčiasis narys
25cc *
Avataras
#11   +1  

o jei nerukai? :)
2012 Sausio 24 17:11
Narys
400cc ***
Avataras
#12   +7  

Citata:
Cituoju: gandrass
o jei nerukai? :)


Tada atsigeri Multivitaminu sulciu ir sugrauzi obuoli :D
2012 Sausio 24 18:30
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: StreetFigther
Citata:
Cituoju: gandrass
o jei nerukai? :)


Tada atsigeri Multivitaminu sulciu ir sugrauzi obuoli :D


(y) :-]
2012 Sausio 24 20:41
Pėsčiasis narys
25cc *
Avataras
#14   +4  

Citata:
Cituoju: StreetFigther
Citata:
Cituoju: gandrass
o jei nerukai? :)


Tada atsigeri Multivitaminu sulciu ir sugrauzi obuoli :D


pamegink toki derini padaryt tai stosi, kas 50m :D
2012 Sausio 24 21:50
Pėsčiasis narys
50cc *
#15   -3 / +1  

BMW yra Adveture motociklu klasej lydere. jau kelinti metai bando konkuruot niekam nepavyksta. tai pernai anglai sukure Triumph Tiger modelis kuri irgi ziaurei panasus i BMW. net BMW direktorius pasake kad Triumph kopijuoja ju stiliu. aisku anglai pasiputojo.tai dabar kai skaitau zurnalus pastoviai apie Tiger sako jog pigesnis nei vokiskas motociklas :D tik nesako koks. seip ar taip pagal parduotus motociklus 2011 metai visoj U.K. 1 ir 2 vietas uzeme BMW. tik po to ejo tas angliskas Triumph. o dabar ziuriu ir Honda kopijuoja BMW. visa forma tai gryna kopija. jei dar cilindrai butu is sonu islinde tai neatskirciau. seip ar taip nemanau kad nurungs BMW R1200GS ar F650GS ar F800GS. nes sie modeliai visam pasauly uzsitarnave gera varda.
2012 Sausio 28 20:30
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: gandrass
o jei nerukai? :)


pasisiot stabtelni :)
2012 Sausio 29 11:17 Tegul svyla padangos, o ne siela...
Narys
250cc **
Avataras
#17   +1  

Sakau prikelsiu tema ir jei kam idomu pasidalinsiu patirtimi apie si Hondos modeliuka. Motociklas kaip ir niekuo labai neissiskirtu, jei ne kuro sanaudos (manau nedaug kas galetu pasigirti, kad netaupant net nepasiekia 4 l/100 km) ir ta daiktadeze vietoj bako. Si sezona numyniau virs 6000 km su siuo mocu ir tikrai galiu pasakyti, kad patogu tiek mieste, tiek ir uzmiesty

Gal yra bendraminciu, kurie irgi vazinejasi siuo NC700X arba jo broliu NC700S? :S
2013 Birželio 18 01:02
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Nors ir nuotraukuose NC700S atrodo visai neipatingai, bet kai pamaciau pravaziuojanti, tai tikrai paliko ispudi. Primena power cruiser, kaip mazesne V-max ar Diavel kopija, bet nepalieka jausmo jog kurtas predator personazui :)

Didis, dar manau NC issiskiria zemasukiu varikliu su daug sukimo momento, tiesa? Uzmiesty ar reikia zemint pavaras tingiai vaziuojant? Tarkime privaziuoji staigu posuki, kokiu 50km/h, kuria didziausia pavara galima vaziuot tokiu greiciu kad UZGULDZIUS ir sukant akseleratoriu, motociklas greitetu be jokiu spyriojimusi?
2013 Birželio 18 02:11
Narys
1000cc ******
Avataras
#19   -1  

Motociklas grazus. Tik kad labai jau silpnas tas jo motoriukas. Tiesa, ir kaina kinietiska. Nei sis nei tas komnentuoti tik nuo popieriaus, ale tas kas ant popieriaus, man atrodo mazoka. Ir vis kirba klausimas: ant ko gi Honda sutaupe, kad tokia kaina?
2013 Birželio 18 06:51
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Didis
Sakau prikelsiu tema ir jei kam idomu pasidalinsiu patirtimi apie si Hondos modeliuka. Motociklas kaip ir niekuo labai neissiskirtu, jei ne kuro sanaudos (manau nedaug kas galetu pasigirti, kad netaupant net nepasiekia 4 l/100 km) ir ta daiktadeze vietoj bako. Si sezona numyniau virs 6000 km su siuo mocu ir tikrai galiu pasakyti, kad patogu tiek mieste, tiek ir uzmiesty

Gal yra bendraminciu, kurie irgi vazinejasi siuo NC700X arba jo broliu NC700S? :S


Idomu suzinoti ar imanoma daugiau maziau patogiai siuo motociklu vaziuoti dviese (as ne apie galine sedyne ir pakojus :) ? Kaip pasikeicia valdomumas, dinamika mieste, degalu sanaudos ir pan.?
2013 Birželio 18 08:16 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Nors ir nuotraukuose NC700S atrodo visai neipatingai, bet kai pamaciau pravaziuojanti, tai tikrai paliko ispudi. Primena power cruiser, kaip mazesne V-max ar Diavel kopija, bet nepalieka jausmo jog kurtas predator personazui :)

Didis, dar manau NC issiskiria zemasukiu varikliu su daug sukimo momento, tiesa? Uzmiesty ar reikia zemint pavaras tingiai vaziuojant? Tarkime privaziuoji staigu posuki, kokiu 50km/h, kuria didziausia pavara galima vaziuot tokiu greiciu kad UZGULDZIUS ir sukant akseleratoriu, motociklas greitetu be jokiu spyriojimusi?


Na 50km/h ir uzguldzius dabar net reikia pagalvot-6 begiu tikrai nepavyks, bet dabar mastau ar uzteks 5 ar reikia numest iki 4 begio-zemesnio tikrai neprireiks :)
2013 Birželio 18 08:58
Narys
250cc **
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: Plasnart

Idomu suzinoti ar imanoma daugiau maziau patogiai siuo motociklu vaziuoti dviese (as ne apie galine sedyne ir pakojus :) ? Kaip pasikeicia valdomumas, dinamika mieste, degalu sanaudos ir pan.?


Valdomumas islieka neblogas, nors nelabai turiu su kuo lygint. Asmeniskai as su balastu mieste nelandzioju tarp masinu, bes svoris pasikeicia, o dinamika aisku kazkiek sumazeja, bet sveikatos tikrai uztenka. Kalbant apie degalu sanaudas tai kiek man teko vazineti jos visada buna tarp 3,5 ir 3,8 litro/100km, tai ar balastas yra ar ne skirtumas visiskai minimalus :)
2013 Birželio 18 09:02
Narys
250cc **
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: turistux
Motociklas grazus. Tik kad labai jau silpnas tas jo motoriukas. Tiesa, ir kaina kinietiska. Nei sis nei tas komnentuoti tik nuo popieriaus, ale tas kas ant popieriaus, man atrodo mazoka. Ir vis kirba klausimas: ant ko gi Honda sutaupe, kad tokia kaina?


Ant ko sutaupe tai butu galima tik paspeliot-mano varijantai butu tokie: variklis, sprendziant is gandu, yra automobilio (lygtais civic) padalintas i dvi dalis ir idetas i du mocus, tad nereikejo kazko naujo kurti, speju daug daliu paimta is kitu hondos modeliu, tad gavosi turbut kaip puzzle. Gal Honda sau nepalieka daug pelno tiesiog parduodama moca uz vos daugiau nei savikaina-bet juk nei tu paklausi, nei tau atsakys :)
2013 Birželio 18 09:07
Krapštukas
1100cc *****
#24   -1  

Sutaupe ir ant tos pacios bazes pagamindami kelis motociklus (X, S, CTX), ta pati padare ir su naujaisiais 500cc modeliais- pakeite tik plastikus ir pakaba, o isleisti trys skirtingi motociklai. Ir galbut gamyba iskele is Japonijos?

Beje, dabar Yamaha isleidzia ytin pigu motocikla- MT09, 170kg sausas svoris, trys cilindrai, 115ag ir kaina vos 25 000ltl. Kolkas tai streetas, bet atrodo tinkamas kraut adventure stiliaus plastikus ant jo, tai gal paseks Hondos pavyzdziu :)
2013 Birželio 18 11:47
Narys
250cc **
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Sutaupe ir ant tos pacios bazes pagamindami kelis motociklus (X, S, CTX), ta pati padare ir su naujaisiais 500cc modeliais- pakeite tik plastikus ir pakaba, o isleisti trys skirtingi motociklai. Ir galbut gamyba iskele is Japonijos


Na tie trys modeliai (X, S ir CTX) realiai skiriasi tik plastikuir labai nezymiom kitom detalem, kuriu vizualiai nesimato :)
2013 Birželio 18 16:43
Narys
1000cc ******
Avataras
#26    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Beje, dabar Yamaha isleidzia ytin pigu motocikla- MT09, 170kg sausas svoris, trys cilindrai, 115ag ir kaina vos 25 000ltl. Kolkas tai streetas, bet atrodo tinkamas kraut adventure stiliaus plastikus ant jo, tai gal paseks Hondos pavyzdziu :)

Is Triumph motora nukopino :O
2013 Birželio 18 17:18
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#27    

Matyt ir moto sektoriui ateis laikas kai vienas gamins variklius, kitas stabdziu kaladeles ir beliks tik skirtingi dizaineriai :)
2013 Birželio 18 17:37 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1100cc *****
#28    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: Edvardas
Beje, dabar Yamaha isleidzia ytin pigu motocikla- MT09, 170kg sausas svoris, trys cilindrai, 115ag ir kaina vos 25 000ltl. Kolkas tai streetas, bet atrodo tinkamas kraut adventure stiliaus plastikus ant jo, tai gal paseks Hondos pavyzdziu :)

Is Triumph motora nukopino :O


Tiesos yra, bet http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_XS750 O ir siai dienai gamina sniegamobilius su 3 cilindrais :)
Tiesa sakant, visi japonai turejo, isskyrus Honda, 3 cilindru variklius. Bet veliau puole didinti variklius, kelti galia, tai 4 cilindrai buvo patogiau.
O Yamaha marketingas dabar ir sako, kad atejo laikai, kai greicio virsijimas grieztai ir vis dazniau baudziamas, tai sitas motociklas smagesnis prie mazesnio greicio :)
Idomu kaip su Street triple lyginsis, nes daug pigesnis, bet galingesnis, daugiau NM, svoris toks pats. Pakaba veikiausiai prastesne, bet ir ja sustygavus gausis pigiau nei Striple.
O kas svarbiausia, tai Yamaha nera Honda, turetu turet "charakteri" kaip ir Triumph, kuris siandien visiems taip svarbus :D
2013 Birželio 18 17:39
Cafe-racer'is
600cc ****
#29    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Beje, dabar Yamaha isleidzia ytin pigu motocikla- MT09, 170kg sausas svoris, trys cilindrai, 115ag ir kaina vos 25 000ltl. Kolkas tai streetas, bet atrodo tinkamas kraut adventure stiliaus plastikus ant jo, tai gal paseks Hondos pavyzdziu :)


Hmm 14 L kuro bakas atrodo labai mažas, nebent Yamaha ketina pasiekti panašias sąnaudas kaip ir Honda NC700. Bet su tokiu variklio tūriu, galia ir apsūkų ruožu... kažkaip abejoju.
Dėl kainos irgi kila labai daug abejonių - kaip gali MT 09 kainuoti panašiai kaip NC 700, nors pas jį beveik visi komponentai yra gerokai brangesni (visiškai naujas variklis, verstos priekinės šakės, dvigubi priekiniai stabdžiai ir .t.t).

Belieka laukti internete pasirodančių ride review :)
2013 Birželio 18 18:07
Krapštukas
1100cc *****
#30    

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/mt-series/mt-09.aspx
Apacioj kaina, nesiekia 26 000ltl
Kuro bakas sakyciau ne beda, su 22L baku tenka stot tarp kuro pylimosi stoteliu pasivaiksciot, o MT tikrai nebuvo kurtas kaip patogus. Turistaujant 200km, manau, nuvaziuos ir dar liks atsarga keli litrai. Greitkeliu irgi 200km/h jis nevaziuos, o prie 140km/h bako uzteks bent 150km. Normaliai :) Ne Amerikoj esam, koloneliu Europoj pilna.

p.s. kaina nuo NC skiriasi beveik 6000ltl, jei lygint ABS versijas, nes NC nera be ABS.
2013 Birželio 18 18:17 redagavo Edvardas 2013 birželio 18 15:24
Puslapiai: 123..16




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17