Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Motociklo paruošimas žiemos miegui

| 2005-09-09 devil_racer | 361/244096 žinut.
 
Puslapiai: 1234..13


 
Praktikas
500cc ***
#31    

Akumas nebijo nei žiemos, nei vasaros. Akumui didžiausias peilis - stovėt neužkrautam. Kai akumas stovi nedakrautas, jame smarkiau vyksta sulfatacija (kuo aukštesnė aplinkos temperatūra tuo procesas greitesnis), jos produktai ilgainiui pradeda trumpint plokšteles, sumažėja akumo vidinė varža ir jis pradeda nebelaikyt krūvio...
2005 Rugsėjo 19 16:27
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#32    

nu jus cia nelabai tiksliai su tuo grandines plovimu manyciau... Kiek zinau grandine visu pirma reikia gerai nusveist su VIELINIU sepeciu. Paprastai tai darome pakelus ant kojelio ir uzvedus ijungiant begy. ratas sukasi o su sepeciu nusveiciama ne tik grandine bet ir zvaigzde. apie plovima vandeniu nezinau nieko. :) bet nusveitus reikia su spec tepalu nupurksti taciau ne visa grandine belekur, o tik grandines krastus (narelius), net nezinu kaip tiksliai paaiskint :P Zodziu besisukant ratui, is virshaus laikyti plonyte ciurkslele (is spec tepalo balionuko) ties vienu o paskui kitu grandines krastu. per vidury purkst nereikia bo jokio tolko :G o jei viduriui kazkiek ir reikia, tai kliuna savaime :P
2005 Rugsėjo 20 08:17 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#33    

varikliu sukdamas ratą ir grandinę bei šepečiu šveisdamas žiūrėk nenusišveisk rankos iki pat peties. Pacukai taip kažkada mopedo grandinę tepė tai vienas liko be pirštų. O jei normaliai išplausi, tai viskas nuspilaus ir nieko nereiks šveisti.
2005 Rugsėjo 20 08:50 ZX10R '06
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#34    

tai nereikia gi gazo uzlauzus laikyt :P ant laisvu apsisukimu tegu varikliuks dirba. nu bet saugotis visada reikia. o norint isplaut grandine visu pirma reikia ja nuimti. pas mane pvz nera to narelio per kuri nusiima grandine, todel reikia arba ispresuot viena narely arba nuiminet galine sake norint ja nuimt. :P zodziu kaip kam patogiau :G
2005 Rugsėjo 20 09:04 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Pėsčiasis narys
25cc *
#35    

Tai va pasiskaiciau as cia jusu pasisakymus ir galiu pasakyt tik tiek.
Gradines tepimas priklauso kokiomis salygomis vazineji. jeigu saule sviecia ir vanduo blizga, tai gali drasiai ir 500 km ar net daugiau padaryt.
o va zvirkeliu bandant pravaziuot, per purva lietu ir tt. va tada jau sunkesnis variantas.
geriausias patarimas, karts nuo karto paziurek grandines stovi!!!
Ir da vienas dalykas, jeigu susidroze grandine, ir nori pakeisti nauja, tai reikia keisti ir zvaigzdes, nes kitaip bus blogai!!! :S
2005 Lapkričio 23 19:04
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#36    

o, čia žiūriu kaikas negirdėtų naujienų glėbį pažėrė :-] Repsol pavarė rimtai :)
2005 Lapkričio 24 09:28 ZX10R '06
Sunkiasvoris
1000cc ******
Avataras
#37    

Aš tai manau, kad jei susidrožė grandinė, geriau jau keisti motociklą... nes grandinė, dar žvaigždės, o dar po to tepalas... :D
Ir pravartu nebevažinėti tais keliais, kuriais važinėjant grandinė susidrožė, o dar geriau pakeisti gyvenamą vietą ;)
2005 Lapkričio 24 10:13 aš ne stabdis, aš lėtas gazas
'00 Kawasaki Vulkan Nomad - va su juo ir gazuoju
Tikra moteris per savo gyvenimą turi nupjauti medį, sugriauti namą ir išauginti dukrą :)
Narys
50cc *
#38    

Rusai pataria grandine virti tepale su grafitu...Skaiciau motoizh.ru
2005 Lapkričio 26 11:53
Pašėlęs
1200cc ******
Avataras
#39    

Citata:
Cituoju: kadett
Rusai pataria grandine virti tepale su grafitu...Skaiciau motoizh.ru

Tepalas tepalu. O ką grafitas grandinei duoda? :V
2005 Lapkričio 26 12:33 Gimę skraidyti mašinomis nevažinėja.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#40    

Citata:
Cituoju: kadett
Rusai pataria grandine virti tepale su grafitu...Skaiciau motoizh.ru


Kai rusai rase sita straipsni,jie net nesapnavo ir neisivaizdavo tokiu grandiniu ir tepalu kokie naudojami siais laikais.Pas juos grafitas ir grandinem ir prie vodkes ur subinei pasitept.Todel ir mocai ju tokie ilgaamziai ir tech tobuli. ;)
2005 Lapkričio 26 19:14 Mune
Opozitas
400cc ***
#41    

nereikia cia jokio spec tepalo treikia nueit pas teva i garaza pasimt tepalina kanike "ATRABOTKE" ir susitept :-] :-] :-]
2005 Gruodžio 5 01:35 Mindaugas Dnepr MT-11
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#42    

dar gali atrabotkės pripilt į greičių dėžę, į benzą dvitakčiui, žodžiu, atrabotkė yra pats geriausias dalykas. Geriausia atrabotkė yra iš krazo, kuris dirbo kokiam nors žvyro karjere, arba iš kombaino :) Gali atrabotkės netgi išgert nuo paukščių gripo ir pasitept pažastis, kad kvapas geras būtų. :F
2005 Gruodžio 5 08:40 ZX10R '06
Opozitas
400cc ***
#43    

teisingai (+) (+) (+) as mopedui i benza kai neturiu kito atrabotke pelu :D karts sintetini is tevo nugvelbiu :D
2005 Gruodžio 7 23:43 Mindaugas Dnepr MT-11
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#44    

Citata:
Cituoju: slitsas
teisingai (+) (+) (+) as mopedui i benza kai neturiu kito atrabotke pelu :D karts sintetini is tevo nugvelbiu :D
Sutepk stabdziu diskus(storai)kad nerudytu :-]
2005 Gruodžio 7 23:49
Narys
400cc ***
Avataras
#45    

Gal kokių būtų patarimų dėl ilgai nedirbusio variklio- 4-5 mėn. paleidimo. Ar galima būtų iškart kurti, be pasekmių. Ar reikėtų kažkaip prieš tai išjudinti veleną.
2006 Sausio 31 10:31
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: Meduz
Gal kokių būtų patarimų dėl ilgai nedirbusio variklio- 4-5 mėn. paleidimo. Ar galima būtų iškart kurti, be pasekmių. Ar reikėtų kažkaip prieš tai išjudinti veleną.


Velena patartinna pajudint ir ziema,tik nekurian variklio.Nueini prie moco ijungi pavara ir pastumdai pirmyn atgal.O kurian po zimos irgi gali panaudot tokia procedura.Nors tai nera butina,bet nepakenks.
2006 Sausio 31 10:34 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#47    

Mune, teko įsitikint, koks tu teisus buvai, kad priekinį ratą reik laikyt pakėlus, kad šakė pilnai išsitrauktų. Keičiau šakių riebokšlius, tai nuėmęs apsaugines gumas ten tik varlių neradau, blyn riebokšlių fiksatoriai visiškai surūdiję, pilna visokio brudo.... Taigi, palikus stovėt tikrai aprūdytų ir štokai, malonu, kad man taip neatsitiko. Beje, pastebėjau, kad apsauginė guma labai nesunkiai nusiima, gal galima ją pakelt į viršų ir purkštelt ant riebokšlio kokio nors WD40 prieš paliekant žiemai?
2006 Sausio 31 11:33 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: Liūtas
gal galima ją pakelt į viršų ir purkštelt ant riebokšlio kokio nors WD40 prieš paliekant žiemai?


A biesas zino,auto/moto zurnale 06m 1 nr skaiciau,kad WD 40 turi kazkokiu rugsciu.

Geriau jau tepaliuko amortizatorinio.Beje jo ir taip reiktu ten patept,nes neturi but salnikai sausi,per didele trintis gaunasi.O siaip tai jai ten viskas susa ir svaru,tai nieko nenutiks.Beje viskas ka radai po tuo rieboksliu,tai auksto slegio plovyklu ir vazinejimo per lietu pasekmes ;)
2006 Sausio 31 11:42 Mune
Narys
250cc **
#49    

Mune, ta straipsni rase Mindazzz
2006 Sausio 31 11:46
Pėsčiasis narys
25cc *
#50    

Citata:
Cituoju: Fatalissimo
Citata:
Cituoju: NIDA

seip grandine ne tik pries ziema bet kas kazkiek 100tu kilometru tept reikia arba pavazinejus per lietu po lietaus ir pries kiekviena ilgesne kelione. bent jau as taip girdejus.


taip, tu teisi, as ir ta pati girdejes :) tik vieni sako kad kas 200km reik tept, kita kas 100km... bet esme kad reikia priziuret reguliariai.
tad man klausimas, koks tas yra specializuotas tepalas? ji be problemu galiu gaut moto daliu parduotuvese? ar vis tik jis nera toks specializuotas ir tinka toks, kuris kazkurioj kitoj srityje naudojamas? bet kokiu atveju manau yra keli galimi tepalai ir pan. koks geresnis ir koks pigesnis?
aciu uz info

Grandinei tepti reikalinga speciali alyva. Ši alyva turi būti pakankamai skysta, skvarbi, lipni, turi mažinti grandinės dilimą. Be to, turi atstumti drėgmę, purvą. Todėl nepatartina naudoti ne specialių alyvų. Kokybiškos alyvos nemažai ir kainuoja. Purkšti reikia nuvalytą, sausą grandinę. Valymui irgi yra specialųs skysčiai, jie pašalina nuo grandinės tepalą, stabdžių kaladėlių, kelio dulkes, smalą. Prie nuvalytos, sausos grandinės alyva geriau laikosi, tepa, mažiau išsitaško, rečiau reikia tepti. Geriau rinktis rimtų gamintojų brangesnius produktus, tada jų mažiau reikia, mažiau rūpesčių ant kelio.
2006 Vasario 11 16:11
Narys
400cc ***
#51    

Ash grandinej plaut naudoju "Wurth" skysti stabdziu diskam ir t.t.plauti (aerozolis) pustelni srove stipri nuplauna visa sh... greitai garuoja ir isdziusta.Sutepu tos pacios firmos tepalu grandinems .Kolkas no problem :)
2006 Vasario 21 11:13 Laimis
Gatvinis
400cc ***
#52    

Sveiki, tema atrodo vėl aktuali.
Kaip ten su ta šonine kojele, mano GSR neturi centrinės kojelės ir visada stovi pasviręs (negi tos padangos tikrai bijo ilgo tokio sovejimo)? Bako pilno nepalikau, bet gal uztenka kartais jį gerai supurtyti, turėtų nenudžiūti iš vidaus ir nerudyti (manau)? Ką manote apie periodinį motociklo užvedimą žiemos metu ir akumuliatoriui ir variklio sutepimui? P.S. motociklas stovi ne minusinėj temperatūroj.
2006 Spalio 30 16:45 GSR 600
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: Nauuka
Sveiki, tema atrodo vėl aktuali.
Kaip ten su ta šonine kojele, mano GSR neturi centrinės kojelės ir visada stovi pasviręs (negi tos padangos tikrai bijo ilgo tokio sovejimo)? Bako pilno nepalikau, bet gal uztenka kartais jį gerai supurtyti, turėtų nenudžiūti iš vidaus ir nerudyti (manau)? Ką manote apie periodinį motociklo užvedimą žiemos metu ir akumuliatoriui ir variklio sutepimui? P.S. motociklas stovi ne minusinėj temperatūroj.


Geriau nusipirk stova,kuris pakelia moto gala.Siaip idealiausia kad moto amortizacija ir taipogi ratai butu be apkrovos,bet tai tikrai nera zudbutinis poreikis.
Bendzo reikia pilt pilna ne tam kad suslaptu o tam kad esant temperaturu svyravimmas nebutu vietos kondensatui kauptis. (+) Tad butina pilt pilna tik tuo atveju,jai motas stovi standartiniame garaze(arba lauke),kur temperatura staigiai svyruoja ir netgi nukrenta zemiau 0.
Motociklo uzvedinet nereikia,nes trumpi uzvedimai kaupia kondensata variklyje ir ismetimo sistemoje.Taigi jai jau uzvedei mota,tai reiktu nemazai prasilekt,kad viskas pilnai uzkaistu.
Kas del akumo,tai ji reikia atjungt pries ilga stovekima ir bent karta i menesi ar du ,pakraut pakroveju.
Jai tepalas geras(PVZ motul su esteriniais priedais) tai variklis islaikys puiku atikorozini susitepima visa ziemojimo perioda,o trumpi uzvedimai tikrai padarys daugiau bedos nei naudos(pasiskaityk zmoniu bandziusiu uzvedineti ziema motus dziaugsmus,nes tokiu temu ira nemazai :D )
2006 Spalio 30 21:24 Mune
Donoras
250cc **
#54    

Skaitydamas neradau kad kas butu paminejes, kad neproshali butu uzdet ka nors ant duslintuvo, ishmetimo sistemos sandarinimui t.y. kad jokie velniai bei rupuzes ten nesulistu per ziema ( dregme dulkes ir panashiai) :A
2006 Spalio 31 13:38
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: LumpishDonkey
Skaitydamas neradau kad kas butu paminejes, kad neproshali butu uzdet ka nors ant duslintuvo, ishmetimo sistemos sandarinimui t.y. kad jokie velniai bei rupuzes ten nesulistu per ziema ( dregme dulkes ir panashiai) :A


Na cia labai gincytinas dalykas tas dusles uzkimsimas,nes uzdara skardine detale gali issaukt kondensavimasi :V
Cia tik prielaida,tad gal Darius M placiau papasakotu,nes jis vedinimo sistemu profas.
2006 Spalio 31 19:13 Mune
Narys
250cc **
Avataras
#56    

Tai geriau dedam ant duslintuvo galo celiuliojdini maiseli ir uztraukiam gumyte :)
2007 Spalio 10 22:59 test
Pėsčiasis classic'as
400cc ***
Avataras
#57    

Dėl profo tai Munė kiek perlenkė (t) , o jei leistis į plonybes tai užkišti duslintuvo angą galima dėl drėgmės patekimo per duslintuvą iki variklio galvos, vožtuvų ir t.t. Bet kaip Munė ir minėjo, kondensatas linkęs kauptis jei kaitinsi baiką, na ir korozija atsiranda reaguojant drėgnam metalui su oru. Duslintuvą užkišus oras ir drėgmė į vidų jau patenka minimaliai, taigi ir bėdų daro mažiau, bet jei jau sandarinsi dusles tai sandarink sausas ir atsandarink jau pavasarį kai važiuosi į trasą. Žiemą nebevesk, na ir aišku tai tinka nešildomame garaže. Sandarinti tai gana paprasta, sausais skudurais, kas dėl plastiko butelių tai gal ir nereikia jau taip hermetizuot, nes oras kaip ir vanduo, jis vistiek randa kelią. Taigi sėkmės saugant baiką, meilės ir rūpesčio šiai technikai per daug nebūna (o)
2007 Spalio 11 08:39 live to ride, ride to live
Narys
50cc *
#58    

Labai geras paruosimo budas yra: Pajami maza 0,7 (geriausia Sobieski), "ant galvos", pasikvieti daraugu (nepamirsti ir manes), ir naudoji vidiniam tepimui. Nu siaip motui nepades, bet del to jau nebesuksi galvos ;)
2007 Spalio 19 23:52 Honda CBR 600F
Narys
50cc *
#59    

O jei rimtai, tai yra labai geras, bet bjaurus dalykas. Su dyzeliu viska nutepliot (gelezines dalis) ir STORAI. Pavasari viena vakara pavargsi kol nuvalysi, bet rudys bijos i garaza net uzeiti
2007 Spalio 19 23:56 Honda CBR 600F
Narys
900cc *****
Avataras
#60    

o be to ir moto maloniai kvepes ;) o siaip dar girdejas kad reikia i bendza imasyt kazkokio skyscio kad bendzinas nenugaruotu ar kazkas panasaus ir leist varikliui padirbt kad i karba pribegtu. Tada lengvai uzvesi moto
2007 Spalio 21 22:14
Puslapiai: 1234..13




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17