Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Sport tipo motociklai su duslintuvu po sedyne

| 2013-03-30 NIDA | 60/10405 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
400cc ***
Avataras
#31    

Citata:
Cituoju: Sraigius
Pagal tave gaunas, kad mocas su dusle po užpakaliu kažkokia egzotika ir neįmanoma nusipirkt tokio moco normalaus. (ff)

Skaitykite ne tarp eiluciu, sakau jei zmogus turi mylima motocikla, "kaminas" po sedyne tik tiuningas, kuri labai norint galima padaryti savo mylimam modeliui.
2013 Balandžio 1 13:44 redagavo geringsonas 2013 balandžio 1 10:45 Motociklų kaip moterų, norisi daug ir įvairių.
Griausmavaldis
900cc *****
Avataras
#32    

vienas iš gražiausiu moto su dusle po šikna.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 1 19:33 redagavo Minkas 2013 balandžio 1 16:48 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
Narys
400cc ***
Avataras
#33    

http://www.youtube.com/watch?v=J0OR9GW4Y6g
paprastas pvz kam reik ABS.

uzsiziopsai ar dar kokiom aplinkybem perspaudi priekini stabdi ir pokst, jau guli nosim i zeme. abs apsaugo nuo to. jis neveikia kai nereik. neuzsiblokavus ratui net nepastebi, kad toks yra mote. o jei kada pastebesi, tai nuo to laiko be abs nepirksi moto. abs esant slapiai dangai ar smeliukui ar tepaliukui ant kelio yra geris, kuris saugo!
 
2013 Balandžio 1 21:27
Griausmavaldis
900cc *****
Avataras
#34    

čia geresnis pavizdys http://www.youtube.com/watch?v=dJ_UkAFW6cA
pats naudoju moto su ABS tai gerulis, nebaisu net su galu stabdyt
 
2013 Balandžio 1 22:00 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
Narys
900cc *****
Avataras
#35   -2 / +3  

na jo, ABS yra gerai. bet ar neatbunkame mes, kai elektronika pradeda uz mus valdyt?
nesakau, kad abs blogai, bet cia siaip, filosofinis labiau klausimas
2013 Balandžio 1 22:44
Narys
500cc ***
Avataras
#36   +1  

as aisku esu uz abs, bet duotas paskutinis video pavyzdys nera adekvatus, nes ten kur be abs tai uzkerta stabdzius ir tiek, o jei zmogus moka stabdyt tvarkingai ir ant slapios dangos tai rezultatai tikriausiai labai smarkiai nesiskirtu.
2013 Balandžio 1 23:15
Narys
1000cc ******
#37   +1  

Eiliniai reklaminiai video, kur stabdis kertamas taip, kad ir ant sauso asfalto pabaiga butu lygiai tokia pati. Yra danga, ir yra atitinkami stabdymo budai ant jos. O del tepaliuko, tai jau cia stipriai fantazijos ribas perkopta. Noreciau pamatyt kaip su abs ant tepalo sustoja motociklas.
2013 Balandžio 1 23:16
Narys
600cc ****
Avataras
#38   +2  

Niekas kaskart taip nestabdo. Toks kirtimas per stabdžius dažniausiai įvyksta avarinėse situacijose. Pavyzdžių pilna youtubėj. Mokintis stabdyti reikia, bet ne kiekvienas superrosiu gimęs. ABS motocikle didelis pliusas.
2013 Balandžio 2 00:12 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
400cc ***
Avataras
#39   +1  

Abs didelis privalumas, bet jei tektu rinktis tarp moto su abs ir be abs, rinkciaus be abs. O jei butu galimybe kada nori atjungti abs spustelint mygtuku, butu super ir tuomet beabejo imciau moto turinti abs sistema :)
2013 Balandžio 2 00:35 Zinau as beprotis!
http://www.youtube.com/watch?v=v9eZuiBhU4U
Donoras
1100cc *****
Avataras
#40    

jei jau apie testus : http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0
 
2013 Balandžio 2 01:48 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
800cc *****
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: valancius
Abs didelis privalumas, bet jei tektu rinktis tarp moto su abs ir be abs, rinkciaus be abs. O jei butu galimybe kada nori atjungti abs spustelint mygtuku, butu super ir tuomet beabejo imciau moto turinti abs sistema :)

bmw 650gs :D
2013 Balandžio 2 15:29
Narys
900cc *****
Avataras
#42    

arba S1000RR :)
2013 Balandžio 2 15:33
Narys
800cc *****
Avataras
#43    

biski ne i tema, bet jei jau apie stabdyma tai toks klausimas, kaip greiciau sustosi, abu stabdziai su iminta sankaba, ar priekiniai ir stabdymas varikliu papildomai ? kiek teko ziuret video tai antru varijantu geriau
2013 Balandžio 2 15:39
Narys
1200cc ******
Avataras
#44    

...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 2 15:48 It comes after years going both ways
Krapštukas
1100cc *****
#45   +3  

Citata:
Cituoju: robertass
biski ne i tema, bet jei jau apie stabdyma tai toks klausimas, kaip greiciau sustosi, abu stabdziai su iminta sankaba, ar priekiniai ir stabdymas varikliu papildomai ? kiek teko ziuret video tai antru varijantu geriau


Kazkodel man atrodo kad stabdydamas su iminta sankaba, sustosi nebent ratais i virsu...

P.s. jei isikertu ka reiskia iminta.

P.p.s ir sankaba naudoti stabdant kaip ir reiktu tik tuo metu kai perjungineji pavaras (kas trunka turbut maziau nei puse sekundes?), o ne nuspausti sankabos svirti, zeminti per kelias pavaras ir tuo pat metu stabdyti. Taip kad- vienas sankabos nuspaudimas- suzeminimas viena pavara. Po suzeminimo dar akseleratoriu siektiek suktelti, kad nesiblokuotu galinis ratas nuo variklio stabdymo. Gal kas su daugiau patirties placiau papasakos.

P.p.p.s, labai truksta sitam forume temos apie vairavimo technika, kur butu galima padiskutuoti. Kad ir nesenai supratau jog pavaras aukstinant, pries nuspaudziant sankaba, reikia koja siektiek apkrauti pavaru perjungimo svirti. Ir sankaba naudoti astriai, o ne vangiai. Ir nustebau kaip visa tai transformavo pavaru deze- is besidauzancios i visiskai svelnia. Ir manau, nemazai daliai vairuojanciu tai nera zinoma. Kaip kad ir buvusioj temoj apie riesu skausma, is keliasdesimt speliojusiu to priezasti, niekas nepaaiskino jog reiktu nesiremt i vaira... Tai arba niekas nezino kaip teisingai sedeti arba nezinau :)
2013 Balandžio 2 15:52 redagavo Edvardas 2013 balandžio 2 13:17
Griausmavaldis
900cc *****
Avataras
#46    

šiaip tai tema yra apie moto pasirinkimą kurio duslintuvas po sėdyne, iš konteksto iškilo klausimas apie ABS. Atsiprašau kad idėjau palyginimą :V , bet tema nuo duslių pradėjo gvildenti stabdžius :P
2013 Balandžio 2 16:12 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
Narys
800cc *****
Avataras
#47    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: robertass
biski ne i tema, bet jei jau apie stabdyma tai toks klausimas, kaip greiciau sustosi, abu stabdziai su iminta sankaba, ar priekiniai ir stabdymas varikliu papildomai ? kiek teko ziuret video tai antru varijantu geriau


Kazkodel man atrodo kad stabdydamas su iminta sankaba, sustosi nebent ratais i virsu...

P.s. jei isikertu ka reiskia iminta.


nuo 7.20 turejau omeny, sorry ne i tema, pratrinkit jei ka, bet manau cia svarbu daug kam http://www.youtube.com/watch?v=QvPDM-1Bvwk
 
2013 Balandžio 2 16:25 redagavo robertass 2013 balandžio 2 13:26
Krapštukas
1100cc *****
#48    

Citata:
Cituoju: robertass
nuo 7.20 turejau omeny, sorry ne i tema, pratrinkit jei ka, bet manau cia svarbu daug kam http://www.youtube.com/watch?v=QvPDM-1Bvwk


Visas stabdymas turetu vykt nenuspaudus sankabos. Ir isvis, jei jau "emergency braking", tai nafik tas pavaras zemint, bei del to prarasti atstuma. Mano nuomone- vaziuoji pavara, kurioje buvai ir visa laika bei demesi paskirti stabdziu moduliacijai. Stabdymas aisku ir su galiniu, ir su priekiniu stabdziu.
2013 Balandžio 2 16:35 redagavo Edvardas 2013 balandžio 2 13:37
Narys
900cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: robertass
biski ne i tema, bet jei jau apie stabdyma tai toks klausimas, kaip greiciau sustosi, abu stabdziai su iminta sankaba, ar priekiniai ir stabdymas varikliu papildomai ? kiek teko ziuret video tai antru varijantu geriau


Kazkodel man atrodo kad stabdydamas su iminta sankaba, sustosi nebent ratais i virsu...

P.s. jei isikertu ka reiskia iminta.

P.p.s ir sankaba naudoti stabdant kaip ir reiktu tik tuo metu kai perjungineji pavaras (kas trunka turbut maziau nei puse sekundes?), o ne nuspausti sankabos svirti, zeminti per kelias pavaras ir tuo pat metu stabdyti. Taip kad- vienas sankabos nuspaudimas- suzeminimas viena pavara. Po suzeminimo dar akseleratoriu siektiek suktelti, kad nesiblokuotu galinis ratas nuo variklio stabdymo. Gal kas su daugiau patirties placiau papasakos.

P.p.p.s, labai truksta sitam forume temos apie vairavimo technika, kur butu galima padiskutuoti. Kad ir nesenai supratau jog pavaras aukstinant, pries nuspaudziant sankaba, reikia koja siektiek apkrauti pavaru perjungimo svirti. Ir sankaba naudoti astriai, o ne vangiai. Ir nustebau kaip visa tai transformavo pavaru deze- is besidauzancios i visiskai svelnia. Ir manau, nemazai daliai vairuojanciu tai nera zinoma. Kaip kad ir buvusioj temoj apie riesu skausma, is keliasdesimt speliojusiu to priezasti, niekas nepaaiskino jog reiktu nesiremt i vaira... Tai arba niekas nezino kaip teisingai sedeti arba nezinau :)


Edvardai, pabandyk jungti visai be sankabos. Tiesoog, svirtele i virsu ir biskeli gaza atleidi. Ir viskas. Pamatysi, kaip puikiai jungiasi pavaros :)
Bent sportbaikuose tai veikia puikiai.
2013 Balandžio 2 17:22
Krapštukas
1100cc *****
#50    

Coffee, anksciau su enduro/supermoto taip jungdavau, isties, puikiai veikia :) Tik narys Deuce visus drausmino, kad tai kenkia pavaru dezei (visgi mates daug pavaru deziu is vidaus), tai paskutiniu metu buvau visai pamirses apie toki pavaru perjungima nejausdamas tam poreikio.
2013 Balandžio 2 17:35
Narys
900cc *****
Avataras
#51    

Na, nezinau ka jis mates, bet tai visiskai nekenkia :)
Jungiasi puikiai ir ziede ir gatveje. Niekas dar del to nesiskunde, kad greiciu deze butu nukentejusi.
2013 Balandžio 2 17:59
Narys
600cc ****
#52    

Ar yra pravažiavusių > 50kkm visą laiką be sankabos junginėjant?
2013 Balandžio 2 18:09
Narys
800cc *****
#53    

NIDA: Kodel kawasaki zx6r 2003-04m statuose turi verte ir kaina uzlenkta?
2013 Balandžio 2 18:56
Narys
800cc *****
Avataras
#54    

because stunt bike? :D
2013 Balandžio 2 20:05
Narys
600cc ****
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: CoffeeRacers
Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: robertass
biski ne i tema, bet jei jau apie stabdyma tai toks klausimas, kaip greiciau sustosi, abu stabdziai su iminta sankaba, ar priekiniai ir stabdymas varikliu papildomai ? kiek teko ziuret video tai antru varijantu geriau


Kazkodel man atrodo kad stabdydamas su iminta sankaba, sustosi nebent ratais i virsu...

P.s. jei isikertu ka reiskia iminta.

P.p.s ir sankaba naudoti stabdant kaip ir reiktu tik tuo metu kai perjungineji pavaras (kas trunka turbut maziau nei puse sekundes?), o ne nuspausti sankabos svirti, zeminti per kelias pavaras ir tuo pat metu stabdyti. Taip kad- vienas sankabos nuspaudimas- suzeminimas viena pavara. Po suzeminimo dar akseleratoriu siektiek suktelti, kad nesiblokuotu galinis ratas nuo variklio stabdymo. Gal kas su daugiau patirties placiau papasakos.

P.p.p.s, labai truksta sitam forume temos apie vairavimo technika, kur butu galima padiskutuoti. Kad ir nesenai supratau jog pavaras aukstinant, pries nuspaudziant sankaba, reikia koja siektiek apkrauti pavaru perjungimo svirti. Ir sankaba naudoti astriai, o ne vangiai. Ir nustebau kaip visa tai transformavo pavaru deze- is besidauzancios i visiskai svelnia. Ir manau, nemazai daliai vairuojanciu tai nera zinoma. Kaip kad ir buvusioj temoj apie riesu skausma, is keliasdesimt speliojusiu to priezasti, niekas nepaaiskino jog reiktu nesiremt i vaira... Tai arba niekas nezino kaip teisingai sedeti arba nezinau :)


Edvardai, pabandyk jungti visai be sankabos. Tiesoog, svirtele i virsu ir biskeli gaza atleidi. Ir viskas. Pamatysi, kaip puikiai jungiasi pavaros :)
Bent sportbaikuose tai veikia puikiai.
Stabdant gal nelaibai tinka pavaras aukštinti :D Bet bent ant zx6r į apačią jungias ir be sankabos prie tinkamų apsukų.
2013 Balandžio 2 21:31 http://images.spritmonitor.de/527913.png Kawasaki ZX6R 98'
Narys
900cc *****
Avataras
#56    

sraigiau, kalba eina apie tai, kad pavaros jungiamos be sankabos jas aukstinant. ir daroma tai vaziuoajnt sportiniu rezimu, jei nera quick shifterio :)
2013 Balandžio 2 21:59
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#57   +4  

Skaitom pirmą žinutę!
2013 Balandžio 2 23:12 Honda VFR 800Fi
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#58    

Turbut kad stunt bike.. Netinkama modeli isimylejau
:D
2013 Balandžio 3 19:37 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#59    

dar durnas klausimas vienas. ar visi 2008 cbr 600 rr eina su ABS?
2013 Balandžio 10 05:12 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#60   +1  

Citata:
Cituoju: NIDA
dar durnas klausimas vienas. ar visi 2008 cbr 600 rr eina su ABS?

No http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda%202.htm
2013 Balandžio 10 08:56
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17