Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » CFMOTO NK650 - naujas žaidėjas rinkoje

| 2013-05-10 henkis | 87/23032 žinut.
 

 
Visiems buvo aišku, kad tai nutiks anksčiau ar vėliau... Ir neišvengiama įvyko, tai CFMOTO NK650. Ilgai lauktas (arba nelauktas, priklauso ar esate vartotojas, ar gamintojas) Kinijoje pagamintas vidutinio galingumo motociklas. Tai pirmasis "tikras" motociklas, kilęs iš didžiausios dviračių transporto priemonių rinkos - Kinijos liaudies respublikos.

Prieš pradedant kalbėti apie važiavimą naujuoju NK650, pasidomėkime kas yra jo gamintojas. CFMOTO. Tai šiek tiek primenantis itališką, įmantriai skambantis pavadinimas, kuris nei kiek nepanašus į kitus Azijos gamintojus kaip Hyosung, Jinlang ar Lingyu. Bet kaip CFMOTO sugebėjo nukonkuruoti tokius gigantus kaip Zongshen, Loncin ar Qianjianng, kuris, beje, yra nupirkęs italų Benelli?

CFMOTO, įsikuręs Hangzhou provincijoje, apie 160 km į pietvakarius nuo Šanchajaus, yra dukterinė “Chunfeng Holding“ grupės įmonė, įkurta 1989 metais. Tačiau motociklus pradėjo gaminti tik 2000-aisiais. Dar 1996 metais kompanija sukūrė 125 kūb. cm variklį ir juos sėkmingai pardavinėjo kitiems motorolerių gamintojams. Kitais metais patys sukūrė pilnai skysčiu aušinamą variklį, kurį taip pat pardavinėjo kitiems gamintojams. 2006 metais gamykla persikėlė į dabartinę savo būstinę, Hangzhou provinciją ir išaugino gamyklos pajėgumus iki 800000 skysčiu aušinamų variklių ir 600000 transporto priemonių per metus. Iš 1300 darbuotojų, iš kurių 260 inžinierių yra tiesiogiai susiję su moksliniais tyrimais ir naujų produktų gamos plėtra. Ko pasekoje, žymiai padidėjo ne tik dviračių ir motorolerių gamybos apimtys, bet ir keturračių gamyba.

Visuomenės nuomonė apie kinietiškas transporto priemones aiški, o ypač tų, kurie turėjo arba važinėjo kinietiškais motoroleriais. Jie buvo prastai pagaminti, baisiomis virinimo siūlėmis, trapiais rėmais, pigia išvaizda, kuri „kalbėjo“ tiesą apie patį produktą. Elektros laidai ir kabeliai kabėdavo iš visų pusių, plonas dažų sluoksnis trupėdavo net naujas, atgyvenusi grafika. Stabdžiai, kurie neatliko savo funkcijos, padangos, kurioms sukibimas su asfaltu buvo neįvykdoma užduotis. Varikliai daugiau „rėkdavo“ negu važiuodavo. Apibendrinant, tai buvo primityvi transporto priemonė už atitinkamą kainą ir seno gero posakio „ką sumoki, tą ir gauni“ patvirtinimas. Pirmą kartą pamačius NK650 galvoje sukosi tik anksčiau minėtos „savybės“.

Dar ankstyvaisiais 1960-aisiais ir į japoniškus motociklus buvo žiūrima nerimtai dėl jų pigumo, linksmo/vaikiško/vėjavaikiško dizaino. Dėl mažos kubatūros ir mažo variklio galingumo niekas netikėjo, kad jie ras savo nišą dvirãčių rinkoje. Bet Soichiro Honda visa tai pakeitė. Pirma, pakeldamas savo gaminių kokybės standartus, į kuriuos turėjo lygiuotis ir konkurentai, o antra – gamindamas didesnės kubatūros motociklus užsienio rinkoms. Ir visa tai prasidėjo su legendinio Honda motociklo CB450 pasirodymu rinkoje 1965 metais. Po ketverių metų rinkoje pasirodė CB750, kuris iki šiol yra laikomas revoliuciniu ir svarbiausiu kada nors pagamintu motociklu. Keturi cilindrai eilėje, diskiniai stabdžiai... iki tol nieko panašaus nebuvo. Šio modelio pasirodymas pakeitė visą motociklų rinką. Nesakau, kad NK650 padarė ar padarys tokį perversmą kaip CB750, bet tai modernus kinų atsakas į CB450 XXI amžiuje.

650NK gamyba buvo pradėta 2009 metais, o motociklas namų rinkoje pasirodė 2011 – aisiais. Testuojant, naujuoju motociklu buvo nuvažiuota 20000 kilometrų. Vietoj to, kad naudotų jau sukurtą ir patikrintą 800 kūb. cm variklį, jie nuspręndė patys sukurti būtent vidutinės klasės motociklui skirtą 650 kūb. cm variklį, kuris tiktų visai gamai planuojamų paleisti į rinką modelių, iš kurių NK650 gatvės tipo motociklas yra pirmasis. Bet bus ir daugiau naujovių, nes CFMOTO yra į kokybę orientuotas gamintojas, priešingai kietiems, kurių pagrindinis tikslas yra žema kaina, o kokybė antroje vietoje. Jam nebuvo panaudota nei viena įvežtinė detalė, viskas buvo sukurta ir pagaminta pačių CFMOTO. Per dvejus testavimo metus gamintojui išspręndus ir pašalinus visus naujo gaminio trūkumus, buvo gauti EPA bei EU sertifikatai ir 650NK atsivėrė plačios užsienio rinkos, senai laukusios tokio gaminio iš Kinijos.

Į akis iš karto krenta šiuolaikiškas, aštrus motociklo dizainas: Yamaha R6 stiliaus išmetimo bakelis, ryškiai raudonos spalvos rėmas, juodi plastikai, karbono imitacijos šoniniai benzino bako plastikai su integruotais led‘iniais posūkiais. Plastikų išdažymo kokybė gera, atitinka joponiško ar europietiško biudžetinio motociklo kokybę. Jis daugiau solidus, nei nerimtas.

NK650 turi dviejų cilindrų, 650 cm3 aštuonių vožtuvų DOHC variklį, išvystantį 52kW galią prie 8500 aps/min. Galimi du variklio galios variantai: 52kw versija su 70 ag ir apriboto galingumo versija, skirta mokymo tikslams ar jauniems vairuotojams su 42kw galios varikliu išvystanti 56 ag. Iš mažesnio galingumo atstatyti į standartinį pakanka pakeisti kompiuterį arba jį perprogramuoti. Tiek dizaino panašumais, tiek techniniais parametrais, motociklas labai artimas Kawasaki ER-6 modeliui.
Užkūrus NK650, laisvomis apsukomis prie 1300 aps/min. variklis skleidžia „japonišką“, dviejų cilindrų darbo garsą, vibracija jaučiama minimaliai. Veidrodėlių pozicija gera, matosi ne tik pečiai ar alkūnės, bet ir tai kas turėtų, kas vyksta už nugaros. Sėdėsena būdinga street tipo motociklams, sėdima daugiau stačiai, nei prigulus. Vairas lengvai pasiekiamas ir gan platus, dėl ko NK650 yra ypač manevringas ir kai reikia aštrus. Reguliaujama yra ne tik stabžių, bet ir sankabos rankenėlė, kiekviena turi po 5 padėtis. Pakojai yra pakankamai žemai, kad ant motociklo patogiai jaustųsi tiek žemo, tiek ir didesnio ūgio vairuotojas. Greičių dėžė turi 6 pavaras, kaip jau yprasta, pirma žemyn, kitos - aukštyn. Pavarų perjungimo mechanizmo tikslumas kaip japoniškų motociklų. Dviejų cilindrų variklis turi pakankamą sukimo momentą, greitai renka apsukas, o galios pateikiamumas tolygus. Sukimo momentas ir galia pradedami jausti prie 3000 aps/min., o variklio galia išvystoma iki 70 ag. Galia tolygi nuo pat pradžių iki 10800 aps/min. kai įsijungia ribotuvas. Iki šios ribos apsukos sparčiau kyla nuo 8000 aps/min. Ypač malonus ausiai oro paėmimo garsas: gilus, stiprus. Sukimo momentas pasiekia piką prie 7000 aps/min. ir yra pasiekiamas visame sūkių diapazone, todėl net nėra tikslo sukti iki ribotuvo. Galios pateikimas yra tolygus, kas ypač aktualu posūkiuose, pavarų perjungimas tikslus. Sankabos rankenėlė nors ir kieta, bet nei iš tolo neprimena sausos Ducati sankabos. Todėl net ir miesto sąlygomis ar kamščiuose nepaskaus rankos dirbant sankaba. Tiek apie mechaninę pusę. Bet kaip NK650 valdomumas? Priekinės 41mm Kayaba teleskopinės šakės ir galinis centre sumontuotas amortizatorius dirba geriau, nei buvo galima tikėtis. Važiavimo kokybė, kiek tai priklauso nuo pakabos darbo, gera. Sugeriami visi kelio nelygumai, duobutės. Motociklo valdomumas puikus. Ne tokia ir trumpa (142 cm) ratų bazė, suteikia stabilumo. Patogus vairo išlenkimo kampas padeda tiksliai valdyti motociklą, kas parodo, kad kinų inžnieriai žino kaip sukurti pakabą. Motociklas važiuoja tolygiai ir nėra mėtomas net priekiniam ratui atsiplėšus nuo žemės. Vairo stabilizatoriaus nėra, bet jis ir nereikalingas. NK650 elgiasi gražiai tiek naujoko, tiek ir patyrusio vairuotojo rankose. Priekyje sumontuoti du 300mm stabdžių diskai, kuriuos „šildo“ dviejų stūmoklių stabdžiai. Stabdžių darbas taip pat atitinka analogiškos klasės japoniškų ar itališkų motociklų stabdžių efektyvumą. Stabdžių rankenėlės darbas tolygus, visada sudirba toje pačioje padėtyje. NK650 apautas savomis (kiniečių gamintojo CST) padangomis: priekyje 120/70-17, gale 160/60-17. Kurios, kaip bebūtų keista ir netikėta iš Kinijos gamintojo, dirba puikiai. Bandymų trasoje metu, pakojams žiežerbuojant nuo asfalto, nebuvo nei vieno padangos praslydimo.

Prietaisų skydelis elektroninis, su analoginiu tachometru. Rodoma rida, kelionės atstumas, variklio temperatūra, kuro lygis, laikrodis. Aukštesniems vairuotojams gali būti sunkiau matyti skydelyje pateikiamą informaciją, nes skydelio skalės yra per daug horizontalioje padėtyje, bet tai nėra didelis trūkumas. Pagrindiniai rodikliai: greitis ir apsukos matomi aiškiai. Pradedantiesiems vairuotojams ar naujokams būtų pravartus pavaros indikatorius, tačiau tai nėra pirmo būtinumo įtaisas. Maksimalus gamintojo deklaruojamas greitis yra 180 km/val.
Apžvelgus visus svarbiausius aspektus, liko tik vienas, kuris rūpi visiems būsimiems ar esamiems NK650 savininkams. Patikimumas ir ilgaamžiškumas. Kaip NK650 atlaikys laiko išbandymus ir didėjantį kilometrų skaičių skydelyje? Jeigu jis pagamintas taip pat kokybiškai kaip inžinierių sukurtas, šis Kinijoje pagamintas motociklas rinkoje padarys tokią pačią revoliuciją, kokią padarė Honda prieš 47 metus su CB450. Ypač už tokią kainą. Gamintojas tiki savo produktu, suteikdamas jam dvejų metų garantiją be ridos apribojimo. Pagaliau kinų gamintojai daugiau dėmesio skiria kokybei, negu kainai, taip sukurdami puikų santykį tap kainos ir kokybės su naujuoju NK650. Stilius ir dinamika už priimtiną kainą. Bet tai tik pirmas modelis iš daugelio, kuriuos CFMOTO planuoja sukurti ant tos pačios 650 kūb. cc dviejų cilindrų eilėje platformos. Jau yra 650TR, su pilnais plastikais ir dviem daiktadėžėmis gale kelioninis NK650 variantas. Vėliau seks dual-sport tipo versija. Tai dalis CFMOTO numatytos strategijos, kurios galima tikėtis ir iš kitų Kinijos gamintojų: padidinti gaminių kokybę ir susigražinti dalį prarastos užsienio rinkos dėl anksčiau padarytų klaidų.

CFMOTO yra beveik unikalus gamintojas iš Kinijos, nes turi savo prekės ženklą ir nepardavinėja galutinio produkto kitiems gamintojams, kurie „uždėtų“ savo prekės ženklą ir parduotų kaip savo. Taip pat, tai įmonė, orientuota į užsienio rinkas. Per pastaruosius trejus metus, tai buvo daugiausiai keturračių motociklų eksportavusi įmonė ir pagal kiekį, ir pagal vertę. Jų konkurencinga kaina adekvati gaminių kokybei. CFMOTO keturračių pardavimai ne viename žemyne nukonkuravo tokius senus rinkos žaidėjus kaip Kawasaki ar Can-Am.

Vietoj to, kad naudotų jau sukurtą ir patikrintą 800 kūb. cm variklį, jie nuspręndė patys sukurti būtent vidutinės klasės motociklui skirtą 650 kūb. cm variklį, kuris tiktų visai gamai planuojamų paleisti į rinką modelių, iš kurių NK650 gatvės tipo motociklas yra pirmasis. Bet bus ir daugiau naujovių, nes CFMOTO yra į kokybę orientuotas gamintojas, priešingai kietiems, kurių pagrindinis tikslas yra žema kaina, o kokybė antroje vietoje.

www.motorider.lt info@motorider.lt +37068700504 Raudondvario pl 127. Kaunas
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: (MOTOMANAI LT)

Puslapiai: 123


Britvininkas
800cc *****
Avataras
#2   +4  

Vagner SDH...
2013 Gegužės 10 23:31
Pėsčiasis narys
50cc *
#3   +1  

kawasakio er6n kopija, varilis, rėmas, pakaba identiška :)
2013 Gegužės 11 00:07
Krapštukas
1100cc *****
#4    

Kawasakiui neblogas konkurentas, visgi 7000lt pigesnis. Bet uz ji net Hyosung 650cc street´as pigesnis 500lt, kuris jau turi isties nebloga varda del kokybes. O naujoji Honda CB500F vos 1500lt brangesne. Tirsta siuo metu nauju pigiu motociklu rinkoj.
Va naujasis CFMOTO 650TR, jei butu pardavinejamas uz kiek daugiau nei 20 000lt, turetu but isties patrauklus variantas, vietoj F800GT ar Deauville, kurie isties labai brangus http://www.youtube.com/watch?v=5BEkuvpqgZw
 
2013 Gegužės 11 01:37
Optimistas
600cc ****
Avataras
#5    

bet ziurisi neblogai ;)
2013 Gegužės 11 01:45
Krapštukas
1100cc *****
#6    

Paguglinau, tai naujas 650TR pas brolius lenkus vos 16700ltl. http://moto-centrum.com.pl/pojazdy/podglad/650-tr/ Taip pigu, kad net rimti klausimai atsiranda del kokybes :-] Uz Deauville dvigubai pigiau.
Beje, aprasytasis 650NK irgi pora tukstanciu litu pigiau pas lenkus...
2013 Gegužės 11 01:55
Paparacis
900cc *****
Avataras
#7   +1  

pigia mesa sunys eda ......
2013 Gegužės 11 02:21
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#8   +3  

KItaiska kawsakio kopija, pagaminta atzagariomis rankomis, neatsivezus nei vienos detales is uzsienio, bet pakaba kazkaip tai Kayabine pasidare.Ipac patinka 3 foto nuo virsaus, kur matosi ne kiek dazymo kokybe neusileidzianti japonams ir stikliuko prisukimas su verzlem ir varztais. Nu visi kas vazinejo kitaiskais motoroleriais, toki suda nusipirke tikrai nenusivils, viskas bus kaip ir anksciau.
2013 Gegužės 11 08:09 Mune
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#9   -1  

Jei tik 17.600,00 Lt ir 2 m garantija tai vertas demesio pasiulymas. Naujas yra naujas. Prasta kokybe tai jau istorija
2013 Gegužės 11 08:28 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
600cc ****
Avataras
#10    

Cia tas pats kaip pirkti nauja LADA ar padeveta Golfa, as manau jamciau Golfa :D
Bet autoriui respect :) uz toki meniska moco pristatyma, tik gerai pagalvojus, tai vistiek kinas :) ir iki hondu, yamahu, kawu.....jam ojojoj kaip toli.
2013 Gegužės 11 09:49
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: doh555
Cia tas pats kaip pirkti nauja LADA ar padeveta Golfa, as manau jamciau Golfa :D
Bet autoriui respect :) uz toki meniska moco pristatyma, tik gerai pagalvojus, tai vistiek kinas :) ir iki hondu, yamahu, kawu.....jam ojojoj kaip toli.


Jei tas Golfs prasukes puse milijono tai imu nauja LADA :)
2013 Gegužės 11 14:10 redagavo Plasnart 2013 gegužės 11 11:19 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
#12    

Karbono imitacija jau viska pasako ;D o toj foto kur galinis ratas matosi be paskirties i sake isuktas varztas.Matyt atsarginis.
2013 Gegužės 11 14:12
Narys
600cc ****
Avataras
#13    

Tai ko su Honda 2003 vazineji, juk keli tukstantukai ir turi nauja CFMOTO :)
2013 Gegužės 11 14:25
Pašėlusi
900cc *****
Avataras
#14    

Pati bandžiau šitą mocą, tikrai neblogas žaislas. Viskas su juo gerai. Po keletos valandų važinėjimo nusiskundimų neturiu. :)
2013 Gegužės 11 14:49 Good girls go to heaven. Bad ones go to hell. And girls on fast bikes go anywhere they want.
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: doh555
Tai ko su Honda 2003 vazineji, juk keli tukstantukai ir turi nauja CFMOTO :)


Kas tiesa tas ne melas. Jau gailiuosi kad pasirinkau sena, pries metus galvojau apie Honda NC700S C-ABS 35kW, bet ranka sudrebejo nezinojau ar po dideles pertraukos patiks, dar besitreniruodamas nubraizysiu, pavogs ir pan. Dabar jei kas grazintu tikrai pirkciau panasu ekonomini varianta. Viskas nauja: garantija, isvaizda, ABS ir t.t. Jei reiktu dabar kokybiskai prikelt 2003 transalpa (sankaba, grandine, kaladeles, padangos) gautusi ta pati 20000 eiles suma, bet sirdis tai nebeta... :( Mano senas kolega inzinierius sakydavo "Ant senos p.... nauju plauku nebeuzdesi" :)
2013 Gegužės 11 16:22 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: mynde1990
Karbono imitacija jau viska pasako ;D o toj foto kur galinis ratas matosi be paskirties i sake isuktas varztas.Matyt atsarginis.

Be priezasties? Ar iskart padaryta vieta moto keltuvui?

Naudotas honda ar naujas CFMOTO, apsisprendimo variantas... Manau zmones nebereikalo kartais perka naujuteli Dacia (ar kita pigu varianta) is salono, o ne pavazineta honda (ar kitos markes) automobili :)
Jei vazinet po miesta, tai kodel gi neisbandyti, bet jei naudot kelionems, tai manau geriau permoket, bet turet pripazinta ir patikrinta varianta.
2013 Gegužės 11 16:44 Zinau as beprotis!
http://www.youtube.com/watch?v=v9eZuiBhU4U
Narys
600cc ****
Avataras
#17   +1  

Kam teko vairuot nauja DACIA....???? o man teko, tai patikekit, pavazinetas Golfas, ledas :)
Cia kaip pirsta su bi..... lygint :D
Tai manau, kad ir cia bus tas pats, dvi valandos nerodiklis, pabandytumet i zieda keliasdesimt ratu, max apsukomis......va tada jau galima teigti, kad ateina rimtas konkurentas rinkoje.
2013 Gegužės 11 20:21
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Na jau kad iki to tema nuejo, tai as labai noreciau isgirst kuria Dacia vairavai ir kas nepatiko :)
2013 Gegužės 11 20:43
Narys
600cc ****
Avataras
#19    

Dacia Logan....ten net nera kam patikt, skardine ant ratu :D
2013 Gegužės 11 20:50
Krapštukas
1100cc *****
#20    

O jei i ta Logan ziuret kaip i transporto priemone is tasko A i B, kurios savininkui automobiliai visiskai neidomus, tai kazkokiu daugiau trukumu yra? :)
2013 Gegužės 11 21:02
Narys
600cc ****
Avataras
#21    

As i visus automobilius ziuriu kaip i transporto priemones, kurios vaziuoja is A i B....esme, kad uz ta pacia kaina geriau pavazinetas VW, nei nauja Dacia, kurioje net techninis pasas girgzda.
2013 Gegužės 11 21:11
Krapštukas
1100cc *****
#22    

Na tvarkingas Golf aisku geriau, bet esme ta, jog jis bus 5 metu senumo, su 200 000km rida ir jau buves dauztas uz naujos Dacios su 5 metu garantija kaina.
Panasiai ir su motociklais gaunasi.
2013 Gegužės 11 21:27
Narys
400cc ***
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: doh555
kurioje net techninis pasas girgzda.

:-]
2013 Gegužės 11 21:37 Zinau as beprotis!
http://www.youtube.com/watch?v=v9eZuiBhU4U
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Na tvarkingas Golf aisku geriau, bet esme ta, jog jis bus 5 metu senumo, su 200 000km rida ir jau buves dauztas uz naujos Dacios su 5 metu garantija kaina.
Panasiai ir su motociklais gaunasi.


Turbūt tamsta nelabai naudotų automobilių perkat ir kainose nesigaudot. Už normalios komplektacijos Dacia Sandero kainą eina paimti metų - dviejų senumo Golf'ą su dar turima gamintojo garantija tikrai ne tokiu dideliu kilometražu ;)

Panašiai ir motocikluose, jei kalbant apie šį kinietį, asmeniškai pirkčiau metų - dviejų senumo ER6 ir dar pigiau nei šį, juolab šis kiniškas produktas spėju jokios išliekamosios vertės neturi. Vien po metų vargu ar 50proc. bus vertas, o kadangi jis skirtas pradedantiesiems, tai jo pirkėjai ilgiau nei dviejų sezonų jo neturėtų.. :)
2013 Gegužės 11 21:42
Narys
600cc ****
Avataras
#25    

Golfas uz ta kaina, bus 3 metu senumo, o dacia po 3 metu, manau kainuos kokius 10000 lt, tai nuvertejimas 300%, cia tas pats bus ir su CFMOTO, kad po keliu metu jo ir uz 5000 niekas nebepirks :D
2013 Gegužės 11 21:46
Krapštukas
1100cc *****
#26    

Citata:
Cituoju: spdstr

Turbūt tamsta nelabai naudotų automobilių perkat ir kainose nesigaudot. Už normalios komplektacijos Dacia Sandero kainą eina paimti metų - dviejų senumo Golf'ą su dar turima gamintojo garantija tikrai ne tokiu dideliu kilometražu ;)

Panašiai ir motocikluose, jei kalbant apie šį kinietį, asmeniškai pirkčiau metų - dviejų senumo ER6 ir dar pigiau nei šį, juolab šis kiniškas produktas spėju jokios išliekamosios vertės neturi. Vien po metų vargu ar 50proc. bus vertas, o kadangi jis skirtas pradedantiesiems, tai jo pirkėjai ilgiau nei dviejų sezonų jo neturėtų.. :)


Neperku ir nevairuoju automobiliu, bet jei Golfas per metus-du atpinga 50% iki 30 000ltl, tai turbut verte isliekamoji ne geresne nei kiniecio :-] Taip gaunasi, kad per maziau nei pora metu prarandi tiek, kiek naujas kainuotu visas sandero :-] Ar jus rimtai?
2013 Gegužės 11 22:03
Narys
500cc ***
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: spdstr

Turbūt tamsta nelabai naudotų automobilių perkat ir kainose nesigaudot. Už normalios komplektacijos Dacia Sandero kainą eina paimti metų - dviejų senumo Golf'ą su dar turima gamintojo garantija tikrai ne tokiu dideliu kilometražu ;)

Panašiai ir motocikluose, jei kalbant apie šį kinietį, asmeniškai pirkčiau metų - dviejų senumo ER6 ir dar pigiau nei šį, juolab šis kiniškas produktas spėju jokios išliekamosios vertės neturi. Vien po metų vargu ar 50proc. bus vertas, o kadangi jis skirtas pradedantiesiems, tai jo pirkėjai ilgiau nei dviejų sezonų jo neturėtų.. :)


Neperku ir nevairuoju automobiliu, bet jei Golfas per metus-du atpinga 50% iki 30 000ltl, tai turbut verte isliekamoji ne geresne nei kiniecio :-] Taip gaunasi, kad per maziau nei pora metu prarandi tiek, kiek naujas kainuotu visas sandero :-] Ar jus rimtai?



Sandero apie 40tūkst.
Golf apie 60tūkst.
Jog komplektacija būtų panaši.. tad ~33proc. normalus nuvertėjimas :)
Anyway adminai turėtų pravalyti šias bereikšmes diskusijas :)
2013 Gegužės 11 22:13
Krapštukas
1100cc *****
#28    

Sandero pilniausias 33t ltl, tuscias 27 t ltl.

edita: jo, dyzeliai net virs 40 t ltl traukia :)

bet ir golf prasciausios komplektacijos dyzeliai nuo 60t ltl, pilni net virs 80 000t ltl. Taip kad nelabai gaunas 33% nuvertejimo.
2013 Gegužės 11 22:21 redagavo Edvardas 2013 gegužės 11 19:35
Narys
400cc ***
Avataras
#29    

Kinietiškas šlamštas.
Testuojant nuvažiuota net 20k km :D Garaže samadielką konstruojantis daugiau nuvažiuoja betestuodamas, nei šios motociklizmo revoliucijos kūrėjai.

Pagal aprašymą tai tik šie kitaicai yra orientuoti į kokybę, o konkuretai japonai, vokiečiai, italai į mažą kainą :)

Reiktų aiškiai pažymėti apmokėtus reklaminius straipsnius, kad žmonės nepriimtų tokių rašinių už gryną pinigą.
2013 Gegužės 12 03:30
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#30   +2  

O O O ! kaip uzvire diskusija :) Kiek zmoniu tiek nuomoniu, tai gerai ir visi jus teisus. Buvai laikai kai is ziguliuko persedus i bet kokia kitokia uzsienietiska masina buvo "rojus", ateina laikas kad kai kurie zmones maziau vadovaujasi emocijomis ir paskaiciuoja. Turejau ir as savo gyvenime ir golfu, ir audi, ir renault ir galiu skaiciais pasiremdamas (visas islaidas fiksuodamas lito tikslumu) pasakyti SAVO asmenine patirtimi, kad naujos masinos kainuojancios ne daugiau 40-50 tukst. Lt ir nauji motociklai apie 20 tukst. Lt yra geresnis pasirinkimas nei keliu metu senumo aukstesnes klases. Su salyga jei reikia nuvaziuoti nuo A iki B ir nekeliamas reikalavimas tureti "kruta" tacke. Net straipsni kazkur skaiciau jog net patys vokieciai mieliau sedasi i nauja Dacia ir sutaupe geriau nusiperka naujausius "ismaniuosius" zaisliukus. Jei jau patys vokieciai perseda i Dacias matyt nera jau jos tokios "lievos" :)
2013 Gegužės 12 07:05 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17