Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Kelionė į Šveicariją, pietų Prancūziją - Provansą 2013 arba pavojingiausiais keliais į Bon Jovi koncertą.

| 2013-06-02 DainiusD | 158/41698 žinut.

Puslapiai: 1234..6

#31   +3

Keliautojai raso:

Rytas Annesy miestelyje, vel giedras dangus, nuvykstam i Chateaus de Menthon pili, deja apziurima tik is isores. Apziurim ten gyvenancius povus ir pasileidziame ezero pakrante i pietus. Oras stipriai syla. 400 km. - mokam uz kelius ir taupom laika. Aplankom miestuka Vaison la Romaine, senoves romenu statytas miestas.
Man sis miestas primena Ispanijos Toledo. Cerpiniai stogai, daug akmens ir augalais apipinta Provanso harmonija. Gatvese vyksta prekyba, apsipirkom truputi suvenyru ir megstamos ju baltos duonos. Vynuogynu laukais pasileidom Romenu akveduko link, kur ir nakvosime. Mus nustebino 4 zvaigzduciu kempingas su namukais, kuriuose yra saldytuvas, mikrobangine, virtuve, du miegamieji ir salonas. Visi indai, dusas, tulikas.
Besileidziant saulei aplankem sena Romenu akveduka, ispudis didziulis, kaip zmogus 50 m. iki musu eros galejo tai pastatyti. Iejimas mums nekainavo, nes po darbo valandu. Siaip 10 euru galvai.
Raudonas vynas ir labanaktis...
2013 Birželio 12 09:47 redagavo Raima 2013 birželio 13 06:33
#32   +1

Keliautojai raso:

Siandien tesiam Provanso dienas. Aplankom Avinhiona - viena is daugelio pietu Prancuzijos miestu, kur dideli architekturos indeli padare senoves romenai. Pora valandu paklaidziojame senoviniame mieste.
Jame yra buve popieziu rumai. Tuomet netiketai radom vieno entuziasto motociklu ir dviraciu muzieju. Issiaiskinome, kad 1905 m. jau buvo kardanas. HD po siai dienai nesusipranta :)
Veliau aplankome Nimes, randame romieciu sumazinta kolizieju, katedra, stipriai sumazinta Atenu Akropoli. Grazus miestukas, prisiperkam vyno. Veliau traukiam Rusillio - senovinis miestukas salia raudonu uolu. Pamatysit foto - tai fantastika kaip pasakoje. Nors objektas uzdarytas, patekome pro tvoros plysi...padareme saulei besileidziant nuotrauku - nuostabios spalvos.
Ryt pakartosime...ne visi tokie nagli :)
2013 Birželio 13 09:42
#33

Oho, atenai irgi Akropoli turi? (s)

:-]
2013 Birželio 13 21:09 redagavo Decoy 2013 birželio 13 18:09
#34   +1

Keliautojai raso:

Ryta aplankeme Russilliona - raudonas uolas, kartu su tais kurie nespejo pamatyti vakar. Tuomet aplankem europietiska kanjona...man padare ispudi. Veliau Grasse, kur yra Fraganor kvepalu fabrikas ir muziejus. Buvom su gidu...patiko. Pasivaiksciojom po Cannus, kur kino zvaigzdes paliko delnu antspaudus. Pasigrozejom jachtom ir storais piniguociais diedais, ir ju jaunom palydovem :)
Tai musu pieciausiais taskas. Oras geras, apie +42 C
2013 Birželio 14 09:17
Pašėlusi
#35

Kaip jie neiškepa prie tokios temp? (s)
2013 Birželio 14 15:16 Don't do your best, do it right.
Plentinis endūrininkas
#36
2013 Birželio 14 16:47 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
#37

Na kaip ten su tais baisuokliskais serpantinais :V , ar jau pravaziavot?
2013 Birželio 15 20:33 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
#38   +3

Penktadienio, sestadienio ir sekmadienio keliautoju ispudzius ikeliu siandien:

Po vakarinio pasivaiksciojimo po Canu pakrante ir stebint kaip stori, seni, pilvoti diedai i jachtas parsiveda jaunas, kudas barakudas, miegojosi gana giliai ir ramiai.
Rytas kaip visada - dusas, makaroniniai pusryciai ir kelias. Si karta kelias per zydraja pakrante. Lengvai vingiuojam ir nuziurim tas pacias prabangias jachtas, tik diena.
Pakrante nusodinta palmemis, dar vakar cia prabangiomis suknelemis vaiksciojo damos su palyda. Cia dar vakar darem nuotrauka, kur visi susede ant Cannu festivalio atidarymo laiptu.Salimais ispjaustytose plytelese zymiu zvaigzdziu delnai.
Neiskenteme ir sustoje pasitarem, ir issimaudem vidurzemio juroje.
Pasivaiksciojome po Nica, paragavom tikru midiju. Veliau pasileidome i kalnus pasivazineti Col de Turini lenktyniu trasa - serpantinais. Pilnas kelias motociklu. Daugiausia BMW. Praleke ir sportinis pezukas. Prie apleistos 1935 m. statytos baznyteles suvalgome meliona is Nicos turgaus. Isgirtasis Melion Cavelion.
Nakvyne kempingo namuke su baseinu, ant vidurzemio juros kranto. Saliutai kitame krante, atsidarom alaus ir vietinio jau italisko surio. Pagaliau mes Italijoje. Sedim pakranteje ant pliazo kedziu ir diskutuojam ziuredami i ramia jura. Rytoj programoje baseinas ir ilgas kelias iki Como ezero.

Italija...San Remo miestelyje, ryte jau pamirsta kiausiniene. Per TV lengvas italiskas rokas. Rytas baseine ir i kelia. Siandien pasiekeme Como ezera. Tai antras pagal dydi Italijos ezeras. Jame ir issimaudome. Pluduriuojam vandenyje, pries akis zali kalnai, o uz ju jau kiti su snieguotomis virsunemis. Labai grazu.
Pats didziausias ezeras yra Gardo. Ji mes jau aplankeme kelioneje aplink Adrijos jura 2011 m. Galiu pasakyti tik viena - moterys grazesnes Italijoje. Lieknos, ilgakojes su grazia kalba. Prancuzu moterys moterys trumpakojes, zemarures ( :-] - Raima).
Veido forma kaip pas mikimauza, su mazyciu pastumtu smakru ( :-] :-] - Raima).
Prancuzijoje dauguma mazu ir didesniu motoroleriu. Italijoje jauciama motociklizmo dvasia. Daug kelioniniu, daug daugiau cioperiu-kruizeriu, jaunimas megsta, zinoma, britvutes. Yamaha salonu per visas salis. Nustebino Triumph gausa. HD mazuma, vienas kitas diedukas vazineja-blizguciai. Tarp 40-45 m. amziaus-sport turistai.
Vyriokai sustoja kavos, ledu ir paplepeti.

Giedras rytas prie Como ezero. Kelione iki Stelvio pass virsunes - 2750 m. virs juros lygio. Grazus kelias su snieguotais krastais ir virsunemis. Virsuneje vyksta komercija. Galima nusipirkti zenkliuku, lipduku, dviratininku maikuciu ir mikimauziniu baikeriu maikuciu. Visi pardavejai kalba vokiskai. Galima paragauti vokiskos desros su kopustais.
Po Italijos pasukame link Sveicarijos ir isleidziame visus uzsilikusius frankus. Buvo galima juos iskeisti i eurus. Tuomet ivaziavom i Austrija ir pavingiavome alpiu papedemis. Grazu, ilgi posukiai, geras greitis, judame link Vokietijos-Miuncheno. Cia ir apsistojame kempinge prie triju ezeru. Pavalgom kiaulienos su saltu vietiniu alumi. Vel pasimaudome ezere.
Toks savotiskas kempingas-laukiniu vakaru stiliumi. Yra kartuves, nedidelis kalejimas, alia arklides ir kantri stiliaus arba V.Stakeno gyvo garso koncertas. Visai smagu, ypac kai sugrojo Guns'n'Roses "knocking on heavens door" :)
2013 Birželio 17 11:10
#39   +8

Keliautojai raso:

Pabudome kauboju kempinge ir davem angliu - apie 800 km. iki Szczecino. Kadangi Grossglockneri matem, Viena matem, Praha matem - nutarem negaisti laiko ir pylem autobanais. Nors kuras brangesnis, bet kokybiskesnis. Stratucha valgo apie 6 ltr/100 km. su visais kroviniais ir balastu vaziuojant 120 km/h. ir isjungtu power comanderiu.

Mariokui pasirode siulai galineje padangoje. Andrius pila tepalus, nes karstyje pradejo truputi valgyti. Pamoka skubantiems - kai valiau stabdziu cilindriukus ir pripyliau dot4 is Senuku, nes tik Senukai dirbo savaitgali ir teko pas juos imti rusiska dot4 - pasekmes, kad Mariokui serpantinuose prie Stelvio pass, Italijoje leidziantis dingo galiniai stabdziai.
Teko "parukyt" ant kalno pakriauses. Man atsirado liuftas priekiniuose stabdziuose, kai gerai isyla stabdziai ir oras, bet stabdo gerai. Taigi Senukuose nera ka pirkti :)
Pagaliau pasiekem Lenkija. Siandien kazkur 800 km. padarem autobanais. Gulim pasliki biudzetiniame viesbutyje Ibis - dusas, drabuziu skalbimas su ukisku muilu ir Carlsbergas. Lenkaites vaiksto apie ta musu viesbuti nuogomis kojomis, ziuri i ta pavadinima IBIS ir net nezinau apie ka galvoja :)
2013 Birželio 18 09:27
Gatvinis
#40

.. :-] (y)
2013 Birželio 18 10:15 redagavo sniegas68 2013 birželio 18 18:55
#41   +2

Keliautojai raso:

Rodos tik nesenai maudemes Vidurzemio juroje netoli Cannu, stai po keliu paru jau maudomes Baltijos juroje Sopote. Krastovaizdis pasikeite, mergaites pakelese moja is tolo, viena ju gana jaunute selmisku minciu pripilde mano salma :) .
Gana grazus miestukas, bet kaip ir visoje Lenkijoje pilna beskonybes ir begalybe reklaminiu plakatu gatvese.
Jura kaip jura tik su zolem, saule leidziasi kazkur krante. Ilgai vaiksciojom krantu iki tilto, kuris pasirodo mokamas. Pakrapstom pakausius ir nutarem nepasiduoti siam absurdui ir pasukam pasivaikscioti po miesta. Reikia gerai issimiegoti ir i Bon Jovi.
Mariokas stabtelejo staigiau ir nusilupo guma truputi, pasirode kad kordas. Atidziai pasiziurejom ir nutarem nesiparinti. Stabdziai gerai veikia, cia nera taip karsta tik +25 C...
Taigi varom toliau iki Gdansko rytoj.
2013 Birželio 19 09:21 redagavo Raima 2013 birželio 19 06:22
#42

:D kazkokios problemos pasipyle, linksmo koncerto ir gero kelion namon :Z
2013 Birželio 19 12:51
1000cc ******
#43   +1

Cituoju: Raima
Keliautojai raso:

O aš siūlyčiau susitvarkyti. Nusilupo stabdant, gali nusilupti ir gerai atsukus. Važinėjot dideliam karštį ir išvis neaišku kas dedasi giliau. Taupant pinigus ant padangų - pinigai nesusitaupo.
2013 Birželio 19 13:19
400cc ***
#44

Cituoju: Raima
Mariokas stabtelejo staigiau ir nusilupo guma truputi, pasirode kad kordas. Atidziai pasiziurejom ir nutarem nesiparinti. Taigi varom toliau iki Gdansko rytoj.

Nerizikuokit. Ieškokit padangos. Dar daug km važiuoti. Jei ne karštis, tai lenkiškas asfaltas gali galutinai suėsti padangą.
2013 Birželio 19 13:47
#45

Perkeliu tik esmines DainiausD zinutes. Esu gaves prasyma surasti alia lenkiska "Motoshop'a", ar kokia padangu parduotuve Gdanske. Nusiunciau kontaktus, manau viska vyriokai susitvarkys, nerizikuos taip.
Motociklo pilotavimas su vizualiai atsilupusia padanga yra laaabai nejaukus. Zinau ta jausma. Manau, viskas bus ok. :)
2013 Birželio 19 14:17
#46

pilna Gdanske tokiu shopu
2013 Birželio 19 17:09
Prijaučianti narė
800cc *****
#47   +2

Cituoju: lala
Na kaip ten su tais baisuokliskais serpantinais :V , ar jau pravaziavot? [/quote

Klaipedos kolektyvui kol kas viskas sekmingai ryt jau planuojam but namie. o serpantinai verti demesio :-O. Vienareiksmiskai nusprendem, kad Stelvio pass'as pats baisiausias, kuriuo esam vaziave. Mocu ten tiek, kad rodos nesibaigianti kolona. Baimes tikrai buvo nemazai, kai kuriem musu mocam dingo stabdziai, mes su vytu lygioj vietoj net sugebejom paguldyt moca, bet adrenalino buvo tiek, kad per sekunde pastatem sunku moca, drebejo rankos ir kojos, kaip niekad gyvenime ir isteriskai juokemes is to isgascio. Bet aciu dievui saugiai visi nusileidom. Monako miesto serpantinai irgi irgirdo musu visu keiksmus. Toks jausmas, kad vaziavo pastoviai ant vienkes masinu kamsciuose, o posukiai lb status ir siauri ir nera mocam kaip uzsisukt. Butu dar nieko, jei salia kamsciuose ferariai nestovetu :-D. Vienu zodziu veliau, kai grisim bus nuotrauku, filmuotos medziagos, patys pamatysit
2013 Birželio 20 00:03
#48   +1

Tik pabandykit nors viena nuotrauka nuslepti, bus Jums ! ! ! :E :-]

Asmeniskai patarciau padaryti ilga ilga pasakojima, kur sudetumet nuotruakas su komentarais, tokiais kaip Raima rase. Butu labai idomu tokiu budu skaityti, nei kad standartine juosta nuotrauku :V
2013 Birželio 20 01:20 redagavo Decoy 2013 birželio 19 22:23
#49

Man atrodo grizus namo duokim keliautojam atsipusti...pamatyti mama, tata, sese, broli, vaikus...nusiprausti pagaliau zmoniskai :-] .
Ilgasis savaitgalis - atsigaus ir sukombinuos reportaza.
2013 Birželio 20 09:36
#50   +2

Keliautojai raso:

Rytas prie juros kempinge. Visa nakti girdejosi bangu musa. Ryte visi kulturingai issimaudom. Veliau aplankem Stuthofo koncentracijos stovykla, tuomet grizom i Gdanska, ten suvalgem po lasisa (po Stuthofo, tikiuosi skaniai "suejo" - Raima :) ) ir pasivaiksciojom senamiesciu. Gdansko senamiesti uzskaitom - grazu.
Na ir pagaliau patekom i PGE arena, kur 2,5 valandos klausemes Bon Jovi. Buvo smagu, koju nepavelkam :)
Koncertas labai geras, garsas superinis, tai ne Siemens arenos skarbonke :)
Ryt sukam namo, bet dar turim pora objektu pakeliui, taigi iki greito :)

I'm a cowboy, on a steel horse I ride (Bon Jovi, Jon / Sambora, Richard)

2013 Birželio 20 09:58 redagavo Raima 2013 birželio 20 07:04
#51   +1

Asta, sakiau kad bus baisoka, jauciu siaudo butum neikises kaip uzspausta buvo :-] .
na svarbiausia kad visi sveiki gryzot (y) , na o mes karaunames siumadanus jau ;) .
Lauksim reportazo is jusu keliones o video manau kada prie bokalo (b) butinai paziuresim :H
2013 Birželio 20 20:19 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
Prijaučianti narė
800cc *****
#52

Itariu Giedre Dainiu nokautavo, kad nesirodo etery :-]
2013 Birželio 22 16:10
#53

Cituoju: Morgan
Itariu Giedre Dainiu nokautavo, kad nesirodo etery :-]

Labas, labas, mes aktyviai atiduodam duoklę vaikams, ežerai, dviračiai, picerijos, na tu juk žinai kaip būna :)

Tik dabar prisėdau prie nuotraukų, labai smalsu pasidarė :)

Mes grįžome 2:00 nakties, pakeliui paėmė dar Lenkiją su visais Sopotais, Gdanskais, koncentracijos stovyklom, Magdeburgo pilį ir Hitlerio - vilko guolį, komanda nutarė nebenakvoti ir varėm iki galo :D odomentras rodo6618km nuo garažo iki garažo :S

Vakar dar spėjau nuprausti savo Stratucha..
2013 Birželio 23 09:53 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 19:27 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#54

Reiškiu didelę padėką Raimai, kuris dirbo metraštininku ir realaus laiko sms perrašė čia :)
Sms žinoma neatkuria to vaizdo ir pojūčio, ką teko patirti. Beje ir simbolių skaičius ribotas, ką jau kalbėti apie teksto turinį ir klaidas rašant pavargus vėlai vakare prieš užmiegant dar po gero butelio vyno ar alaus :D
Kol neišblėso įspūdžiai pasidalinsiu keliomis nuotraukomis ir įspūdžiais.
Pirmos dienos kelionė buvo paprasta tik iki Vištyčio, taip buvo sutarta su klaipėdiečiais. kiti vilniškiai negavo tokių ilgų atostogų todėl išvyko vėliau.
Dėliojant legendą ir skaičiuojant, kiek ko turim pamatyti buvo aišku kad bus ne mažiau kaip 6500km. Nors panaši kelionė tik per dvi savaites jau buvo pravažiuota važiuojant aplink Adrijos jūrą 2011m, bet prisipažinsiu nerimą kėlė 52 lankytini objektai. Google maps suvalgė tris abėcėles, braižant maršrutą, pasiruošimas buvo dar 2012 metais, dar tuomet atvažiuodavau į Klaipėdą dėliotis maršruto ir lankytinų vietų, visi draugiškai dėliojom kas ką nori pamatyti, man kėlė nerimą, tai, kad nėra nė vienos dienos nenumatytiems atvejams, kai gali kažkas sugesti, nuvirsti ar susirgti. Kelionėje atsitinka visko, nuo to kelionė yra tik įdomesnė, bet esmė pamatyti ir pažinti šalį į kurią įvažiuoji. Tranzitinių šalių neaptarsiu, bet tas kurias planavom detaliau aptarsime.
Norint pažintį šalį reikia, būtinai pamatyti jų gamtą, architektūrą, paragauti jų maisto ir pasiklausyti jų muzikos. Deja su muzika buvo sunkiau, bet restoranuose ir ne kuriuose kempinguose, buvo galima ją išgirsti. bet tai tik įsitikinimais.
2013 Birželio 23 22:27 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 19:28 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#55   +1

Vilniaus statoilas brangioji ant keleivio sėdynės, pilnas bakas ir lėtai neskubant pajudam link Vištyčio, ten mūsų laukia užsakytas sodyboje namelis prie gražaus ežero, kurio viduryje siena su Kaliningrado sritimi - Rusija.
kažkur pusiaukelėje Astos (Morgan) skambutis į šalmą: - sugedo GTR, neužsiveda, Kęstas (Dreams) skolina savo. Dariukas bupo pasiruošęs dar iš vakaro, pravažiavęs testdrive ir štai imobilas pavedė. Šalme pradėjau galvoti apie Kęstą, kuris vertas pagarbos, už savo poilgį neleidęs žavingai porai prarasti vienos iš svajonių kelionės. Kelias žinomas ir galvoje sukosi mintys apie pasitikėjimą, žmogiškumą ir bereikalingos elektronikos gedimo... kaip taisyklė, ką sukūrė žmogus pasmerkta kažkada sugesti. Taip gali atsitikti bet kam. Pradėjau galvoti apie savo Stratuchą, kai išardžiau spidomemetro panelę ir pamačiau krūvą elektronikos ir mikroschemų, pradėjau galvoti apie jų patikimumą. Tačiau motociklas išbandytas keliose kelionėse, tikiuosi nepaves.
Taigi pasiekėm Vištyti. Klaipėda persikrauna daiktus iš vieno moco į kitą. mes su Giedre bimbinėjam po sodyba. Sodyboje pilna metalistų suvirintojų darbų, saulė leidžiasi danguje nupiešdama nuostabų saulėlydį. Kelionė prasideda nuo nedidelių nesklandumų, mintyse prisiminiau Vytautioko žodžius: "juk važiuoja šitiek inžinierių tikrai susitvarkysim su visom bėdom"

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 23 22:40 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 19:42 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#56   +1

Netrukus atvyksta klaipėdiškių ekipažai, greit sutvarkom namelio reikelus, kad namelis būtų geresnis, ne su pelių sugraužtais čiužiniais, trejos devynerios mėtinės, stalas, užkanda, ir labos nakties.
Rytas ankstyvas, kraunam mantą ir važiuojam "dviratinikų" keliukų per sieną į Lenkiją.
Degalinė, kuras, lenkiam fūras debesimis arba spiečiais. Įvažiuoja į mokamus kelius ir vyniojam tranzitinės šalies kilometrus, magistralės geros, pjaunam su 100km pertrauka. planuota nakvyne motelyje Olka. Pakeliui truputi palijo, išsitraukėm nepralivkes, lietus trumpas, greitai vėjas nugairino lašus ir mes vėl sausutėliai. Olka motelio šeimininkas pasiūlo apartamentus ir du dviviečius kambarius. Motociklai parkuojami garaže. vakarienė su lenkišku alumi. kambarių sienos popierinės, kriauklėje skalbti skalbiniai džiūsta stoglangio palangėje. Už sienos girdisi furisto knarkimas, jis matomai mynė savo fotelyje kilometrus, o mes ant moco, jam buvo šilta su muzika už batrankos, o mes vėją pasitikom krūtine, o lietus nublizgintus motociklo chromą užpildė migla. Pusryčiai, dešrelės ir kiaušinienė, juk prasukom apie 800km, nuo namų tai jau 1000km, reikia gerai užvalgyti ir gerai išsimiegoti. Už 30km Vokietija su savo Autoban'ais.
Sekanti nakvynė Wurzburge, pakeliui matosi nemažai pramonės kompanijų, daug saulės baterijų laukų ir žinoma vėjo jėgainių. Vietomis autobanai, su apribojimais šalikelėse stovi maišai su smėliu - prevencija potvyniui. Upės išties patvinusios, medžiai auga vandenyje. Pro šalmo stikliuką neatrodo tragiška situacija, bet mes juk negyvename upės pakrantėje o tik tranzitu praskriejam. Pakeliui Stratuchai atsipalaidavo galinis posūkis, greit paveržiam.
Apie 580km prasukę, nutarta Wurzburge ieškoti kempingo, nors buvo numatytas už miesto prie upės, truputi išsigandom potvynio. Radom nedidelį privatų kempingą privačių gyvenamų namų rajone, netoli kūdros su varlėmis :)
Skolinto FJR motociklo galinė padanga kėlė nerimą, ji buvo sudilusi iki "saugiklių" ribos, kelyje laukė daug serpantinų ir kalnų ir dar kokie 5500km. SMS į Lietuvą gavom LOUISE adresą, deja ten padangų nėra.. GTR aušinimo bakelis leidžia skystį. pasivaikštom po LOUISE, peržiūrim asortimentą. Gera parduotuvė, kuri mūsų nuostabai net po 18:00 dar dirba. aš sau randu Kevlarinius džinsus, ir kelias smulkmenas draugams Lietuvoje. GTR'ui nuperkam klijus. Pakalbinam pardavėją ir atvažiuojam į šalia esančią Yamahą. Privažiuojam, vaikinukas jau rakina duris.. apmaudus, vakarėja, padangos neturim, tačiau jis parodo , kad už kampo ta pati Yamaha turi savo servisiuką. Tiek daug išardytų motociklų ir taip tvarkingai sudėtų detalių nemačiau niekur. kalbinam vokietukus servismenus. jie paduoda padilusią padangą alia prabėgus tik 2000km, paprašau pamatuoti slankmačiu, liko tik 3 mm, mano nauja padanga galinė turi 7mm. Prašom naujos, nauja kainuoja nemažai, dviejų komponentų, viskas gerai, bet kaina didelė, beje tik padangos neparduoda, tik su darbais, darbai 60-70Eur, valanda. brangoka, bandau graudinti juos, kad esam iš labai neturtingos šalies ir mums reikia nuolaidos. Deja, vokeitukas įvardina suma su darbais, pasiūlymas galioja tik šiam vakarui iki darbo pabaigos lieka tik 30min. Rytoj pasiūlymas negalioja. bandėm įkalbėti, kad ratą nuimsim patys, mums tik padangos, užmomtuoti ir balansuoti... deja jie nesutiko. Truputi pasitarę, nutarėm sutikti su pasiūlymu. Trise puola FJRą, moterys išeina ieškoti vakarienės, tuo pat metu ardom GTR, ir pasinaudoję serviso rozete, užlituoju aušinimo bakelį, apipilam eboksitiniais Louise klijais, nuiebalinam Vytautioko nusiurbtu benzinu. Vokietukai keistais žvilgsniais nulydi mūsų darbą. Netrukus jie sumontavo padangą FJR'ui. Nes nespėjau pamatyti, dar paprašiau patikrinti galines kaledėles, viskas čiki. Vokietukas FJR neatiduoda, jis išvažiuoja bandomam važiavimui, jam grįžus GTR jau taip pat surinktas. Pavaikšto ratais, apie mūsų mocus, paklibina papildomus laikiklius daiktams ir paskelbė, kad vokiečių policija mums ranka nukapos už šiuos nesertifikuotus laikiklius.
Susirandam savo moteris McDonalde, ten apie 22:00 stori vokiečiai su tokiom pačio vokietkom renkasi vakarienės, į juos pasižiūrėjus man priminė nutūkusius amerikiečius.
2013 Birželio 23 23:01 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 20:27 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#57   +1

Pabaigę remontus važiuojam naktinio Wurzburgo. Potvynis čia akivaizdus. kai kurios gatvės uždarytos. butų durys apsemtos, durų plyšiai užpurkšti makroflexu. bet miestas ūžia, pilnos gatvės, kaip kad Vilniaus Pylimo gatvė, pilna žmonių, visi geria vyną, miestas gyvas nuo žmonių aloso.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 23 23:30 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 20:34 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#58

Pusryčiai iš plastmasinių makaronų. Šiandien reikia pravynoti 300km ir dar +100km iki kempingo prie ežero. Vyniojam autobanais, vėliau pasukam į mažesnius keliukus per romantiškuosius. Atvykstame į Neuschwanstein pilį, šalia matoma ir Hohenschwangau pilis. Neuschwanstein pilis kaip iš Disnėjaus multikų, iš išorės įspūdinga.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 23 23:42 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 20:47 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#59

Taip iš išorės ji graži, bet priėjus arčiau, matosi, kad pastatyta šiuolaikinėmis technologijomis, įėjus į vidų su audio gidų pasirodė šiuolaikiški kilimai, šiuolaikinės lempos, LED'ai ir audiogidas patvirtino, kad pilis perstatyta 19 amžiuje ne pagal projektą. Pilis buvo perstatyta - padidinta ir padaryta traukos turistams objektų - POP's. Autentikos labai mažai, keli eksponatai už stiklo, tačiau iš išorės pilis įspūdinga, ar patekti į vidų už 12 EUR, spręsti jums patiems.
plačiau čia:

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Birželio 23 23:47 redagavo DainiusD 2013 birželio 23 21:13 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#60   +1

beto pamirsai pamineti kad viduja draudziama fotografuoti ;)
2013 Birželio 24 00:03 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!