Motomanų Diskusijos » Voxe anketa

 Motomanai.lt nario Voxe anketa

Justinas
Narys
50cc *

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:



Narys Voxe parašė 0 komentarus puslapyje ir 5 žinutes forume (ieškoti visų nario Voxe žinučių)
 
Nario Voxe paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita
      Forumas Remontas (673 atsakymai ir 469834 peržiūros) - Paskutinė žinutė vidmantasung
    Cituoju: Voxe Sveiki, Motociklas Kawasaki kle 500 1996. 500cc. Motociklas kuriasi gerai tiek šaltas tiek šiltas,BET. Užkuriu motociklą, padirba kokią minutę (užkūrus nustatyta 3000 apsukų) ir po truputi nukrenta apsukos iki 500-1000, duodu gazo motociklas iškart užgesta, neduodant padirba 15-30sec ant tokių žemų apsukų ir taip pat užgęsta. Bandant kurt nebesikuria. Atsuku kranelį ir iš bakelio užpilu bendzinu karbas, iškart užsikuria ir dirba vėl kokias 1-2 min po to apsukos nukrenta, ir tas pats kaip jau minėjau pradžioje. Jei užkūrus ir nepalikus ant laisvų apsukų, o pamačius kad jau krenta apsukos ir padavus daugiau gazo , galima taip motociklą laikyti kiek nori ir net įmanoma važiuoti, tačiau tik atleidus kuro padavimo rankenėlę iškart apsukos krenta ir gęsta. Galima sakyt būtų , kad laisvų apsukų trosas, BET užkūrus motociklą nustatau ant 3000 trosą ir palieku, o moto užgęsta. užpylus kraneliu apsukos šauna apie 8000 apsukų ir vėliau nukrenta, ir nors trosas nustatytas ant 3000, vistiek apsukos sumažėja iki 500-1000 ir užgesta vistiek. Taip pat užkūrus motociklą ir palaikius pora minučių pradeda labai stipriai kaisti duslintuvas , ne iki raudonumo, bet senos dulkės kept jau pradeda ir užvarvėję tepaliukai rūkt, daugiau neduodu. Pats variklis itin nekaista, tai darau prielaidą , kad nesudega visas kuras, nors iš duslintuvo dūmas eina visiškai bespalvis ir stipriai nešaudo... gal tik būnant ant 3000k apsukų kiek pupsi, bet nelabai jaučiu skirtumo nuo įpasto dirbimo. Dar vienas simptomas, anksčiau nesikūrė visai, radau bėdą -visiškai juodas žvakes, vieną pakeičiau nes 1 turėjau, kitą gerai nuvaliau (žinau , kad kuro mišinys blogas). Visai atsitiko po žiemos, tik dabar atidarau sezoną, nes buvau išvykęs. Motociklas pirktas prieš 2000km, senas savininkas sakė, kad reiks man vožtuvus reguliuotis. Taigi mano atveju vožtuvai kalti, ar karbas reiktų valyti, ar jos tiesiog kažkaip išsiderino ir reikia naujai reguliuoti? Esu naujokas(smulkmes jau bandziau, bet i karbas dar nelindau), bet norėtusi sugebėt savo daiktą apsitupent, tai lauksiu patarimų. Meginsiu pazystu pagalba pasitelkt, bet būtų gerai iškart žinot prie ko eiti ar bent ta tema plačiau pasirinkt informacijos. Ačiū! Pridedu dar ir čia savo postą, kadangi įtariu problemas karbose, todėl noriu įsitikinti. Kur pirmiau sulauksiu pagalbos, ten ir paliksiu savo esamą postą.
  • Nesikuria, nežinau priežasties
      Forumas Klausimai / Pradedantiesiems (295 atsakymai ir 123513 peržiūros) - Paskutinė žinutė qingqi123
    Sveiki, Motociklas Kawasaki kle 500 1996. 500cc. Motociklas kuriasi gerai tiek šaltas tiek šiltas,BET. Užkuriu motociklą, padirba kokią minutę (užkūrus nustatyta 3000 apsukų) ir po truputi nukrenta apsukos iki 500-1000, duodu gazo motociklas iškart užgesta, neduodant padirba 15-30sec ant tokių žemų apsukų ir taip pat užgęsta. Bandant kurt nebesikuria. Atsuku kranelį ir iš bakelio užpilu bendzinu karbas, iškart užsikuria ir dirba vėl kokias 1-2 min po to apsukos nukrenta, ir tas pats kaip jau minėjau pradžioje. Jei užkūrus ir nepalikus ant laisvų apsukų, o pamačius kad jau krenta apsukos ir padavus daugiau gazo , galima taip motociklą laikyti kiek nori ir net įmanoma važiuoti, tačiau tik atleidus kuro padavimo rankenėlę iškart apsukos krenta ir gęsta. Galima sakyt būtų , kad laisvų apsukų trosas, BET užkūrus motociklą nustatau ant 3000 trosą ir palieku, o moto užgęsta. užpylus kraneliu apsukos šauna apie 8000 apsukų ir vėliau nukrenta, ir nors trosas nustatytas ant 3000, vistiek apsukos sumažėja iki 500-1000 ir užgesta vistiek. Taip pat užkūrus motociklą ir palaikius pora minučių pradeda labai stipriai kaisti duslintuvas , ne iki raudonumo, bet senos dulkės kept jau pradeda ir užvarvėję tepaliukai rūkt, daugiau neduodu. Pats variklis itin nekaista, tai darau prielaidą , kad nesudega visas kuras, nors iš duslintuvo dūmas eina visiškai bespalvis ir stipriai nešaudo... gal tik būnant ant 3000k apsukų kiek pupsi, bet nelabai jaučiu skirtumo nuo įpasto dirbimo. Dar vienas simptomas, anksčiau nesikūrė visai, radau bėdą -visiškai juodas žvakes, vieną pakeičiau nes 1 turėjau, kitą gerai nuvaliau (žinau , kad kuro mišinys blogas). Visai atsitiko po žiemos, tik dabar atidarau sezoną, nes buvau išvykęs. Motociklas pirktas prieš 2000km, senas savininkas sakė, kad reiks man vožtuvus reguliuotis. Taigi mano atveju vožtuvai kalti, ar karbas reiktų valyti, ar jos tiesiog kažkaip išsiderino ir reikia naujai reguliuoti? Esu naujokas(smulkmes jau bandziau, bet i karbas dar nelindau), bet norėtusi sugebėt savo daiktą apsitupent, tai lauksiu patarimų. Meginsiu pazystu pagalba pasitelkt, bet būtų gerai iškart žinot prie ko eiti ar bent ta tema plačiau pasirinkt informacijos. Ačiū!
  • Aušinimo skysčio keitimas
      Forumas Remontas (200 atsakymai ir 492706 peržiūros) - Paskutinė žinutė sandman^kfmf
    Sveiki, gal kas galetu duoti nuoroda arba nufotkinti ir imesti cia, kur yra ausinimo skyscio isleidimui skirtas varztukas. Noriu pakeist ausinimo skysti. Ieskojau ir sen ir ten , bet taip ir neradau. Paardziau ziuriu be ausinimo skyscio.. Motociklas Kawasakis kle 500 1996.

Narys Voxe aktyviausias šiose forumo temose:
 






P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17