Motomanų Diskusijos » sestadienis anketa

Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:

Narys sestadienis parašė 0 komentarus puslapyje ir 3 žinutes forume (ieškoti visų nario sestadienis žinučių)

Nario sestadienis paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):

• Pietų Amerika: Nazca-Ushuaia-Caracas
      Forumas Kelionės ir poilsis (334 atsakymai ir 168033 peržiūros) - Paskutinė žinutė Evergreen
    Super mergina, super kelione ir aprasymas (zodynas) super ! Eglute kai imsi Azija ar Afrika , butinai informuok sitam forume.
  • Amerika, Amerika
      Forumas Kelionės ir poilsis (0 atsakymai ir 6564 peržiūros) - Paskutinė žinutė sestadienis
    Amerika, Amerika

Pries pradedant iskart ispeju lituanistus, kad mano kompiuteryje nera lietuvisku raidziu. Na bet tikiuosi visi supras. Keliones planas : Nuskristi i Amerika, issinuomuot motociklus, ir apvaziuot suplanuota marsruta. Suplanavom taip : skrendam i Los Angeles, vaziuojam prie Didziojo Kanjono, i Las Vegasa, pervaziuojam mirties sleni, yosemite nacionalini parka, vaziuojam i San Franciska, is San Francisko keliu einanciu palei Ramiojo Vandenyno pakrante griztam i Los Angeles, aplankom Holivuda ir skrendam namo. Visa tai reikia iveikti per 10 dienu, kompiuteris rodo 2862 km. Keliausime dviese. Nakti pries kelione beveik nemiegojau (ruosiausi laiko juostu skirtumui ), kai oro uoste paklausiau draugo kaip jis miegojo, jis pasirodo irgi ruosesi laiko juostu skirtumui. Taip sauniai pasiruose ,susitinkam Oslo oro uoste (siuo metu esam apsistoje Norvegijoje ). Su persedimu Londone skrydis uztruko apie 15 valandu, ir mes atsiduriam naktiniame Los Andzele. Susiieskom mikriuka ir vykstam i numatyta viesbuti. 1 diena. Los Angeles. Viesbuti buvau parinkes, netoli motociklu nuomos, taigi ryte pesciomis einame link motociklu nuomos firmos Eaglerider. Pirma klaida kuria padariau- nerezervavau motociklu is anksto. Nueje suzinome, kad rinktis beveik nera is ko, siulo kazkoki Triumph ir dar kazkoki dideli su stiklu priekyje Harley Davidson. Kadangi jau esam Amerikoj tai buvom nusprende abu nuomuotis Harley Davidson motociklus. Turejau kitos nuomos firmos adresa, taigi kvieciam taksi ir vaziuojam ieskot motociklu. Taksistas pasirodo besas vienas pirmuju rusu, emigraves i LA dar septyniasdesimt penktais. Tos firmos adresas pasirodo netikslus, paaiskinam situacija musu naujam pazistamam ir jis stengiasi mums padeti. Paskambina keliems pazistamiems, suzinom dar viena vieta kur nuomuoja motociklus, vaziuojam ten. Bet ten gerokai brangiau, be to tik vakare bus aisku, ar jie tures motociklu nuomai. Nusprendziam gryzti i Eaglerider ir rinktis is ko yra. Su visais arbatpinigiais taksistui paliekam 100 doleriu. Atsisveikinant jis mums duoda savo draugo ruso numeri, kuris puse dienos dirba taksistu, po to dazniausiai seda ant motociklo ir vaziuoja i papludimi. Pasiulo jam paskambint savaitgali, kai susirenka daugiau moto gerbeju. Eaglerideryje pasigaunu jau kita vadybininka, pasirodo yra du Harley Davidson Sportster, vienas 883 kitas 1200. Sitoj firmoj tie vadybininkai sypsosi ir pastoviai kazkur lekia, na bet as jo jau nebepaleidziu ir sakau kad mes imame abu Sportster`ius. Jis mums siulo kazkokius didelius HD, kadangi imame 10-ciai dienu, bet mums jie kazkaip ne prie sirdies. Taigi klojame po 1200 doleriu ir imame savo Sportsterius. Pritaisome prie maniskio gps`a ir pirmyn. Pirmas taskas i parduotuve , atsigerti vandens, nes jau vidurdienis ir gerokai uzkaitino. Antra padaryta klaida, tai issirenkame ne tokius salmus, nors tiesa sakant pasirinkimo net ir nera, visi salmai prie motociklu, neuzdengia ausu ir be stiklo. Bet mes tai pajusime tik veliau. Pirmas ispudis pavaziavus su savuoju 883 isties geras,- traukia tikrai gerai. Tai kas vyko likusia dienos dali, teisingiausia butu pavadint bandymu isvaziuot is Los Andzelo. Nebuvau susipazines su gps`u be to ir eismas Los Andzele ne toks kaip gimtuosiuose Obeliuose . Taigi kelione prasidejo sunkiai- eismas beprotiskas, ivaziuoji i kelia, kur 4-5 eismo juostos, masina prie masinos, greitis apie 100 km. per val. Kelias issisakoja ir as nusuku kur nereikia. Darem ir lietuvisku manevru rikiuodamiesi, ir meksikieciai langus prasidare baresi, taciau nieks negelbejo. Kepinant vidurdienio saulei kokias tris valandas taip malemes po Los Andzela , bet taip ir nepavyko isvaziuot i reikiama kelia. Be to svarbu buvo neissiskirti, nes mano telefonai neveike ir tarpusavyje neturejom rysio. Isalkom, pavargom, todel nusprendem papietaut. Po tokio starto bepietaudami nusprendem pakeisti marsruta, pradziai vaziuoti ramesniu California 1 keliu i San Franciska. Dar valandele klaidziojimu ir mes jau teisingame kelyje. Veliau vaziuojant, nepasukam kur reikia ir isklystam is kelio, po to ivaziuojam i 101 magistrale. Taigi vaziuojam reikiama kryptimi, bet ne visai tuo keliu, nors po dienos klaidziojimu tai jau sis tas. Nors jau vakareja, eismas vistiek intensyvus, greitis virs 100 km per valanda. Taip tarp masinu lekiant prisiminiau, kad atiduodant motocikla,tas vyriokas is nuomos firmos kazka apie benzino rezerva sake, bet as nelabai supratau. Pradejo i galva list kvailos mintys, kad galbut rezervo lempute neuzsidega, nes baisu ir pagalvot kas butu jei motociklas staiga sustotu. Taip vaziuojame dar kokia valanda ir apie devinta vakaro sukam nuo kelio ir susirandam nakvyne miestelyje Ventura. Jau metas poilsiui be to ir vaziuoti vakare darosi saltoka. Apibendrinant pirma diena galima pasakyt kad susipazinom su eismu Los Andzele ir gavom pakankamai adrenalino. 2 diena. Kelias California 1 Atsikele ryte nueinam i kazkokia Macdonalds tipo uzkandine, pavalgom neaisku ko ir sedam ant motociklu. Kokia valanda dar vaziuojam 101 keliu, kol isukam i California 1 kelia. Pagaliau nebera tokio eismo galima vaziuoti ir grozetis gamta. Gamtovaizdis-kalvos ir dirbami laukai. Stovejimo aiksteleje mus uzkalbina kokiu 65 metu vyriokas, kuris su kelioniniu Suzuki vaziuoja vienas aplink visa Amerika. Nezinau kodel ar kad musu motociklu numeriai buvo registruoti Floridoje, ar amerikieciai siaip linke bendrauti,bet mus uzkalbindavo gana daznai. Kai pasakydavom kad esam is Lietuvos, niekas nezinojo kas tai yra, o pora pasake "nice". Pietauti stojame mazame kaimelyje, su neiprastom spalvom nudazytais namais, visi sutikti zmones-meksikieciai. Vaiksto su skrybelem truksta tik pistoleto uz dirzo. Nueinam i viena is uzeigu ir valanda laukiam sriubos, pasirodo, kai uzsakai tada tik pradeda virti. Uz dvi sriubas klojam 25 dol., nors as nesuvalgau nei puses-labai jau astri. Vaziuojant toliau gamtovaizdis keiciasi- is vienos puses galima grozetis vandenynu. Sustojame papludimyje, bet vanduo maudytis per saltas. Nakvynei stojame mazame Cambria miestelyje, susirandam kazkoki hosteli nors is isores tai eilinis namas. Darbuotojai pasakau kad esam dviese ir norim pernakvot. Ji paskiria mums maza kambari su viena nelabai placia lova, nors as praeidamas maciau kad yra kambarys su keturiom lovom. Klausiu jos gal butu galima miegot kambary su keturiom lovom, ji uzgula skaiciuotuva, intensyviai skaiciuoja ir pranesa kad primokejus 1 dol. 11 cnt. mes galetume nakvot kambaryje su keturiom lovom. Dar ji aprodo virtuve, nes pusryciai cia ekologiski ir juos reikia pasigaminti patiems. Mums viskas tinka. Jau buvo tamsu, mes jau ir uzmige buvom, kai kazkas pradeda belsti i musu duris, kazkokia panele ikisa galva ir kazka sako. Nelabai supratau ka sako tai paprasau pakartot. Ji pakartoja, as vel nieko nesupratau, atsibosta bendraut ,sakau ok. ir mergina pranyksta. Po kokiu 15 min. i musu kambari ieina kita panele, pasideda kuprine ir nenusirengusi rangosi i laisva lova. Na ka padarysi, svarbu neknarktu. 3 diena. Kelias California 1. Ryte sveikuoliskai papusryciaujame, persimetame keliais zodziais su musu kambarioke ir sedam ant motociklu. Siandien sekmadienis, todel paliekame miesteli dar mieganti. Nedaug pavaziavus, stojame i aikstute, nes atsiveria grazus vaizdai, o prieje prie kranto pamatome ir begulincius ruonius. Taip visa diena ir vaziuojame , neskubedami ir nuolat sustodami aikstelese. Nestoti tiesiog neimanoma, vaizdai fantastiski, neveltui sis kelias laikomas graziausiu Amerikoje. Apie astunta valanda vakare ziurim, kad iki San Francisko ne tiek daug ir liko. Nusprendziam nakvoti San Franciske, todel kol dar nesutemo ir dar labiau neatveso lekiam kiek imanoma greiciau. Artejant prie San Francisko ir prisiminus musu drag`a Los Andzele, siek tiek kyla nerimas. Turejau keleta hoteliu adresu, taigi vaziuojame link ju, pradeda temti. Taip bevaziuojant privaziuojam viena didziausiu San Francisko izimybiu Golden Gate Bridge. Dar valandele pasivazinejimo kalvotomis, zibintais ir reklamomis apsviestomis gatvemis ir mes jau turime kur nakvoti. Motociklus paliekame mokamame pozeminiame garaze. Grazus naktinis San Franciskas, musu nuotaikos geros. 4 diena. San Franciskas. Is pat ryto nusprendziam nusipirkti apzvalgine kelione po SF autobusu. I kelioniu agentura vaziuojame taksi, taksistas vienintelis sutiktas amerikietis , kuris zinojo kur yra Lietuva. Net keista, gal todel ir lietus lyja is pat ryto. Idomi buvo kelione, su pasakojimais apie miesta ir siaip San Franciskas- grazus miestas. Daug kur plevesuoja vaivorykstes spalvu veliavos,- butu cia veiklos Grazuliui. Pasivaikstinejam po SF, vos uz 15 dol. dviese skaniai pavalgome kinieciu restorane. Apie 4 vakaro sedam ant motociklu. Sekantis musu tikslas -Yosemite nacionalinis parkas. Pradejus vaziuot pastebiu kad gps`as rodo kazkaip ne taip. Pervaziuojam visa Markets Street, taciau i priesinga puse, taigi sukames atgal pervaziuojam Bay Bridge ir mes jau Oaklande. Isvaziuojant is Oaklando tenka pora valandu paklaidziot, kol isvaziuojam i reikiama kelia. Jau temsta todel stojame miestelyje Livermoor ir nakvojame pirmame pamatytame viesbutyje. 5 diena. Ilgas kelias link Yosemite nac. parko. Visos keliones metu, rytais apimdavo geras jausmas. Saule visada sviecia, uzsikuri motocikla ir zinai kad siandien patirsi kazka naujo ir pamatysi kazka ispudingo. Sis rytas buvo ne isimtis. Siandien San Francisko surmulys pasikeite i neaprepiamus laukus, milziniskus vejo malunus. Isukom i mazesni kelia, cia dideles kalvos, vingiai, viena kita masina kelyje ir vaziuoti galima 90-100 km. per h. Nedaug likus iki Yosemite nac. parko, vaziuojant posukiuose pastebiu, kad kazkas ne taip. Stojam ir pamatom kad mano priekine padanga pustuste , o padangoje didziulis medvarztis. Degalineje puciam padanga ir vaziuojam toliau, ivaziuojam i Yosemite nac. parka, bet pavaziavus 20-30 km. tenka stoti degalineje, nes padanga tuscia. Nors ir vidurdienis, situose miskuose salta, degalineje neveikia nei oro kompresorius nei telefono automatas, kliju padangoms taip pat nera. Einu pas degalines darbuotoja ir skambinu i musu motociklu nuoma, nes mes turime kasko draudimus. Situacija tokia : jie pilnai apmoka remonto islaidas, ir 100 dol. prideda motociklo transportavimui iki artimiausio servizo, likusius beveik 500 dol. as turiu susimoketi pats. Brangoka, todel apsikeiciam motociklais ir mano draugas vaziuoja su tuscia padanga lyg ji butu gera. Net ir nezinojau kad su tuscia padanga galima vaziuot taip pat greitai. Sekancioj degalinej nusiperkam kliju, pripuciam padanga ir lekiam iki HD atstovybes Jamestown miestelyje. Buvo puse sesiu vakaro kai pasiekem atstovybe, o jie dirba tik iki sesiu, bet kiek pasvarste pakeicia mano motociklui padanga. Ten dirbantys zmones tikri motociklu myletojai- odines liemenes, tatuiruotes, barzdos, o darbui pasibaigus daugelis seda ant savu harliu ir traukia namo. Sia nakti nakvojame kaimelyje prie Yosemite nac. parko. 6 diena. Yosemite nac. parkas ir Mirties slenis. Kaip visada neplanuojame kiek nuvaziuosime per diena. Tiesiog sedam ir vaziuojam, kur grazu- stojam pasigrozet. Taip per pirma dienos puse pervaziuojam Yosemite nac. parka. Nebuvau apie ji skaites, bet buvo isties grazu, verta aplankyti. Tik cia vaziuojant kalnais buvo saltoka. Pietaujame Bishop miestelyje ir judame link sekancio musu tikslo- Mirties slenio. Pries ivaziuojant i Mirties sleni prisipilame kuro bakus, valandele pailsime, nes vaziuojant antroje dienos puseje gerokai pakaitino. Apie ketvirta vakaro leidziames i Mirties sleni. Aplink tik dykuma ir vienintelis kelias, kuris matosi labai toli. Apie 7 vakaro pasiekeme viena is Mirties slenio kaimeliu, nusprendziam vaziuoti toliau, nes karstis toks, kad net sunku kvepuoti. Kitam kaimelyje nakvyne labai brangi, todel vaziuojame toliau. Sekanciam miestelyje viesbutis nedirba, o per ta laika visiskai sutemo. Iki sekancio miestelio dar 80 km. Be to negalim nusiimt patamsintu akiniu, nes vabzdziai cia dideli. Matomumas labai prastas , bet mes lekiam virs 100 km per h. , siandien daug nuvaziuota ir jau norisi pailset. Likus 5-7 km. pasimato svieciantis Pahrump miestelis. Supratau, kad cia gausim nakvyne. Sis miestelis yra apie 100 km nuo Las Vegaso ir cia jau jauciasi Las Vegaso dvasia- daug sviesos ir didziuliai kazino. Nors buvo eiline savaites diena, kambari gauname ne is karto, tenka pavazinet po viesbucius ir imti kambari rukantiems. Iejimas i viesbuti pro kazino, kuriame pilna pensininku, prilipusiu prie zaidimo automatu. 7 diena. Las Vegas. Ryte keliames ir kol saule dar kyla vaziuojam i Las Vegasa. Las Vegase (kaip zinodami ) iskart ivaziuojame i pagrindine miesto gatve. Motociklus, lyg butume viesbucio klientai, pasistatome vieno ispudingo viesbucio pozeminiame garaze. Joo, cia yra kur akis paganyti. Nakvynei susirandame viesbuti siek tiek toliau nuo pagrindines gatves. Cia yra baseinas, dziakuzi ir kaina dviems zmonems vos 60 doleriu. Viskas ko reikia poilsiui po vakar dienos, be to vaikscioti po Las Vegasa dienos metu per daug karsta. Nakti iseiname i miesta- tikra teisybe kad sis miestas niekada nemiega. 8 diena. Didysis Kanjonas. Ryte atsikele juokaujame, kad jau pasiilgome vaziavimo motociklu. Pirmas musu taskas siandien uztvanka berods "Doover Ham " vadinasi, cia yra riba tarp Nevados ir Arizonos valstiju. Cia stojame padarome nuotrauku ir judame link Didziojo Kanjono vakarines puses. Jau vidurdienis ir karstis toks lyg sedetum pirtyje, negana to tenka vaziuot stipriai isitverus vairo, nes pucia karstas ir stiprus priespriesinis vejas. Kaip dabar praverstu priekinis stiklas ant motociklo ! Is greitkelio pasukame i mazesni kelia vedanti prie Didziojo Kanjono. Cia jau indenu teritorijos. Aplink prerijos ir mazos gyvenvietes su namukais ant ratu. Pas mane uzsidega benzino rezervo lempute, bet pakeliui degalines vis nera. Likus nedaug kilometru iki Didziojo Kanjono prasideda kokiu 10 km. ilgio zvyrkelio atkarpa. Zvyrkelis toks duobetas kad tenka vaziuot pirma arba antra pavara, cia gerokai pakrato inkstus. Bet pasiekus Kanjona ir gyvai isvydus tai, kas buvo matyta tik paveiksleliuose iskart uzsimirsta nuovargis ir visokie nepatogumai. Liekam suzaveti sio gamtos stebuklo. Gryztant atgal issukame is kelio , nes pamatome zenkla kad uz desimties myliu yra benzino kolonele. Jau vakareja aplink prerijos ir jokio eismo, mano motociklas pradeda trukcioti. Gerai kad vaziuojame dviese ir kitam motocikle dar yra benzino. Kokias penkias mylias vaziuoju trukciodamas, kol motociklas galutinai sustoja prie pat vieniso pakeles motelio. Sikart motociklas parode , kur nakvosime. Uzrakine motociklus stebime kaip uz tolumoje stusanciu kalnu leidziasi raudona saule. Visiska tyla ir ramybe siose bekrastese zemese. 9 diena. Pasiziureje i zemelapi pamatome kad i Los Andzela galetume grizti legendiniu keliu Route 66. Pavaziave kokias pora valandu isukame i Route 66. Siame kelyje sustojame mazame kaimelyje, kur kiekviename name prie kelio galime isigyti ivairiausiu kelio Route 66 suvenyru ir aisku salto vandens (kas mums pasirodo daug svarbiau ). Dar kiek pavaziave visgi nusprendziam i LA grizti greitkeliu, nors Ruote 66 ir legendinis, bet labai jau jis duobetas ir vingiuotas. Vaziuojant link greitkelio pervaziuojam tilta ir as pamatau upeje besimaudancius zmones. Kadangi karstis musu nuolatinis palydovas, tai as turbut automatiskai sustabdau motocikla ir po keleto minuciu mes jau maudomes upeje. Sunku ir apsakyt, kokia tai buvo fantastika !! Toliau vaziuojame 40-uoju greitkeliu iki Victorville miestelio. Cia pakeles motelyje randam nakvyne dviems zmonems uz 39 dolerius. Iki LA lieka apie 90 myliu, ir truputi jauciasi liudesys, nes kelione arteja i pabaiga. 10 diena. Siandien nusprendziam aplankyt Holivuda, ir Beverli Hilsa. Siandien sekmadienio rytas, bet artejant prie LA zlunga viltys, kad eismas bus mazas. Ne, amerikieciai kazkur vaziuoja ir sekmadienio rytais ! Bet mes irgi jau pakankamai pasikauste, kamsciuose nestovim, tiesiog vaziuojam tarp masinu. Privaziuojam Holivudo bulvara, statom motociklus ir einam pasivaiksciot. Cia pietaujame, sedam ant motociklu, kazkiek paieskom bet nerandam Beverli Hilso, taigi nusprendziam grizti i viesbuti, kur nakvojome tik atskride. Siandien paskutinis vakaras, rytoj jau turim grazint motociklus ir isskrist. Parduotuveje nusiperkam buteli vyno, juk reikia kelione aplaistyt 11 diena. Dar turim kelias valandas iki motociklu grazinimo. Neva tai ieskom parduotuves tame rajone, o is tikruju tai isbandom kiek greiti yra musu motociklai. Palakstem po rajona lyg po savo kiema. Smagu. Kaip ir visa kelione. Spidometras rode kad pravaziuota 1842 myliu.
  • Šalis, kurią norėtumėte aplankyti motociklu
      Forumas Kelionės ir poilsis (168 atsakymai ir 50113 peržiūros) - Paskutinė žinutė Geta
    Sveiki, keliautojai ir planuotojai, gal sezonui baigiantis yra norinciu iki Prahos palekt ?

Narys sestadienis aktyviausias šiose forumo temose:
  Narys sestadienis pradėjo šias forumo temas:

Nario sestadienis įkeltos nuotraukos fotoalbumuose: