Motomanų Diskusijos » Remontas » keleta klausimu del kawasaki gpz

| 2007-11-14 CelebreX | 12/9697 žinut.
 
 


 
Narys
500cc ***
Avataras
#1    

keleta klausimu del kawasaki gpz

nesenai nusipirkau kawasaki gpz 500 pirmaji modeli man rodos kur iki 1993m ejo.
norejau patikrint vostuvu tarpelius, ir atsukus plastmase kur foto raudonai apibrezta pradejo begti tepalas. pries tai kai ziurejau tai tepalo pripilta buvo labai daug.
taigi ar ten turetu buti tepalo? nes man kazkaip atrodo keista kad generetorius ir alkuninio davikliai mirksta tepale.
http://www.badongo.com/pic/2190768

ir dar klausimas, ar jau viskas starteriui jei ipylus tepalo i cilindra ir matuojant kompresija paprasciausiai sustoja sukt nes nepasuka ir kai kazkiek spaudimo dingsta vel suka iki suspaudimo ir vel tas pats? apsimoka ka nors ziuret dar tame starteryje ar keisti kitu?
2007 Lapkričio 14 20:37
Narys
400cc ***
Avataras
#2    

taip, viskas stovi tepale.
o del starterio tai akuma normalu ysidek :)
2007 Lapkričio 14 20:50 kawasakis1
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

nu masininis geras akumas su 680A startine srove, tai turetu gerai sukti. beto kartais buna vedant kad nustoja trumpam sukti arba prileteja
2007 Lapkričio 14 20:56
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#4    

o kurių velnių tu į cilindrus tepalo pili? Kad sumažėtų tepalo užimamu tūriu degimo kamera? Tai todėl ir neprasuka, kad gavosi forsuoto motoro efektas. Ir vis vien nematau absoliučiai jokios motyvacijos ten tepalo pripilt. Tu gal tokiu iškreiptu būdu kompresiją matuoji? :D Tepaluotais žiedais tau bet kuris gaidys nerealią kompresiją rodys :-]
2007 Lapkričio 14 21:19 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#5    

nereikia iskart stumt, as tam tepalo ir pyliau kad paziuret ar ziedai kompresija praleidzia ar voztuvai nes ji nevienoda. beto nesu toks idiotas kad bet ka daryciau vien ant pabandymo ar seip del linksmumo. ir kaip rasiau kad kartais vedant tas starteris nepasuka.
2007 Lapkričio 14 22:58
Narys
600cc ****
Avataras
#6    

Nu japonų ir ne tik daugumos motociklu tie holo davikliai ir visas generatorius tepaluose maudosi ( gali ant xj'o įsitikint ) čia tau ne jawa ar iž'as koks, o kas liečia starterį tai manau jis gali ir taip jau pavargęs būt, o plius dar tepalo įpylus žinoma, kad sunkiai suks , bet kam tu tą tepalą ten pylei, norėjai pažiūrėt kokią didžiausią kompresiją rodys ar kaip? brūkštelk į skype
2007 Lapkričio 14 23:01
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: Fuxsas
Nu japonų ir ne tik daugumos motociklu tie holo davikliai ir visas generatorius tepaluose maudosi ( gali ant xj'o įsitikint ) čia tau ne jawa ar iž'as koks, o kas liečia starterį tai manau jis gali ir taip jau pavargęs būt, o plius dar tepalo įpylus žinoma, kad sunkiai suks , bet kam tu tą tepalą ten pylei, norėjai pažiūrėt kokią didžiausią kompresiją rodys ar kaip? brūkštelk į skype


baik cia rusyt :D
ant xj indukcinis (man rodos) daviklis, nes holas prie generatoriaus gali lievai veikti. ant gpz 2 indukciniai. pas xj stovi ne tepale kaip ir generatorius, tas man ir buvo keisciausiai.
2007 Lapkričio 14 23:29
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: CelebreX
nereikia iskart stumt, as tam tepalo ir pyliau kad paziuret ar ziedai kompresija praleidzia ar voztuvai nes ji nevienoda. beto nesu toks idiotas kad bet ka daryciau vien ant pabandymo ar seip del linksmumo. ir kaip rasiau kad kartais vedant tas starteris nepasuka.


įpildamas tepalo tu geriausiu atveju gali pamatuot ar žiedai praleidžia tepalą, o ne kompresiją. O kad darei nieko normaliai neišsiaiškinęs tai faktas ir nereik čia įsižeist. Nes niekas nematuoja kompresijos pripylęs tepalo. Kaip tik žiedai turi būt maksimaliai sausi, nes kitaip nieko tu nepamatuosi o tik pažaisi savo malonumui :D Kitas dalykas, kad kompresiją matuot manau būtų geriau ne starteriu sukant, o raktu sukant alkūninį veleną. Taip bent jau nesudeginsi starterio, juo labiau mašininiu akumu sukdamas. Čia dar žigulių laikais meistrai matuodavo kompresiją ne starteriu sukdami, o rankena.
2007 Lapkričio 15 09:09 ZX10R '06
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#9    

o tai kai letai suksi su raktu, kompresijos nuostoliu nebus?ta prasme ,kad kol letai stumoklis kils i virsu, slegis silpnes, nes oras pro ziedus isvarys. Ar as neteisingai mastau :V
2007 Lapkričio 15 09:30 Kęstutis
Narys
500cc ***
Avataras
#10    

Citata:
įpildamas tepalo tu geriausiu atveju gali pamatuot ar žiedai praleidžia tepalą, o ne kompresiją. O kad darei nieko normaliai neišsiaiškinęs tai faktas ir nereik čia įsižeist. Nes niekas nematuoja kompresijos pripylęs tepalo. Kaip tik žiedai turi būt maksimaliai sausi, nes kitaip nieko tu nepamatuosi o tik pažaisi savo malonumui :D Kitas dalykas, kad kompresiją matuot manau būtų geriau ne starteriu sukant, o raktu sukant alkūninį veleną. Taip bent jau nesudeginsi starterio, juo labiau mašininiu akumu sukdamas. Čia dar žigulių laikais meistrai matuodavo kompresiją ne starteriu sukdami, o rankena.


O tai kokiu dar budu tu gali nustatyti, kas kompresijos nelaiko ar voztuvai ar ziedai. Juk visi daro testa su tepalu. Jeigu ypylus tepalo y cilindra kompresiaj padideja, vadinas ziedai kalti, jei stovi vietoje voztuvai kalti. Jeigu kalti ziedai tai tepalas uzpildo tarpa tarp stumuokliu ir ziedu kelis prasukimus.
2007 Lapkričio 15 12:13
Narys
500cc ***
Avataras
#11    

Beebras vat butent. raktu tai bus per mazos apsukos man rodos, tai stumti moca geriausiai butu bet reikia tada 2 zmoniu ir i lauka varyt, nes turi buti tam tikros apsukis, kiek pas mocus nzn bet pas masinas apie 250rpm.

Liūtas tai as ir norejau pamatuot ar ziedai praleidzia tepala ar ne
2007 Lapkričio 15 15:03
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Beebras
O tai kokiu dar budu tu gali nustatyti, kas kompresijos nelaiko ar voztuvai ar ziedai. Juk visi daro testa su tepalu. Jeigu ypylus tepalo y cilindra kompresiaj padideja, vadinas ziedai kalti, jei stovi vietoje voztuvai kalti. Jeigu kalti ziedai tai tepalas uzpildo tarpa tarp stumuokliu ir ziedu kelis prasukimus.


nu cia tai nieko nebesupratau ka parasei. jeigu ipylus tepalo padideja kompresija tai kalti ziedai? o jei kompresija islieka ta pati tai kalti voztuvai??? kaip cia tau taip gaunas? tai jeigu viskas normaliai kas tada nutinka?-kompresija sumazeja? :D
2007 Lapkričio 15 15:17 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Narys
500cc ***
Avataras
#13    

Jus kaip is medzio iskrite :-)
Gyvenimiskas pavizdys: Grazu vasaros vakaras uzsimanai pasivazinet su motociklu, ateini y garaza, bandai kurti... Jopsikmat nesikuria. Hmmm.. kas cia jam per beda nutiko: tikrini zvakes, valai karba.... - nieko, prieni pire kompresijos matavimo, pamatuoji ir ziuri, kad tik 0.4 kPa rodo, kai manualas tuo tarpu raso 1.2, motoras negyvas. Bet kas gi kaltas del to? Ar ziedai kompresiniai ar voztuvai. Reikia atlikt bandyma: ypili 10-20ml tepalo y cilindra pro zvakes skyle, isuki atgal zvake ir prasuki motora su starteriu kokias 6s. Vo bleem monometras parode kompresija dvigubai didesne 1.0 kPa, viskas aisku ziedai sudile (tepalas uzpilde tarpa tarp cilindro ir ziedu trumpam ir kompresija zenkliai sukilo). Ardai motora, keiti ziedus, sutveri motora ir toliau laimingai vaziuoji, dar tuo paciu voztuvos prisveiti.
Jei butu kompresija nepakilus po tepalo ypilimo, vadinas voztuvai leidzia, reguliuojam tarpely. O jeigu viskas gerai tia kompresija monometras rodyto tokia kaip ir manualas raso orginalia (cia neskaitant jei pro galva varo, bet tada antifryze matytum vaivorykste).
P.S. Variklis gali nebutinai neuzsikurtai, jis gali ir sunkiai kurtis cia kaip pvz. :) Arba ateis koks ziurke ir viska geriau isaiskins. ;)
2007 Lapkričio 15 17:11
Narys
500cc ***
Avataras
#14    

mj_drone jei tiksliai nezinai tai neverta vaidint :)
seip kompresija bet kokiu atveju padides ipylus tepalo, tik jei voztuvai praleidzia tai nezymiai
2007 Lapkričio 15 19:08
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

nu aš tai vožtuvų tarpus bet kuriuo atveju reguliuočiau pirmiausiai prieš visokius matavimus, nes pirkus seną mocą juos bet kuriuo atveju reik permatuot ir reguliuot jei tarpai blogi. O jei vožtuvai leidžia tai ir be tepalo cilindruose tai galima suprast, nes šnypščia oras pro juos. Šiaip vožtuvų sandarumą matuojant tepalas cilindre logiškas sprendimas, o bet tačiau tik ne žiedų sandarumą taip tikrint. O raktu sukt tai turiu omeny paimt X formos raktą ir juo prasukt vieną taktą tikrai nebus problemų.
2007 Lapkričio 15 19:49 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#16    

Liūtas deja paciam manuale parasyta kad jei nera kompresijos tai pilti sauksta tepalo ir ziuret, jei daug pakyla kompresija tai ziedai, jei ne tai voztuvai ir juos reguliuot reikia.
bet tai su + formos raktu tai vistiek nepasuksi ant tokiu apsuku kokiu reikia
2007 Lapkričio 16 13:50
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#17    

na tu versk kaip nori, bet jei pas tave ziedai normalus o voztuvai nepraleidzia, tai ipylus tepalo kompresija tikrai padides. o jei kompresija padides tai padarysi ta pacia klaidinga diagnoze - kad blogi ziedai. zodziu nemanau kad tepalas tai priemone nustatant ziedu susidevejima.
2007 Lapkričio 16 14:33 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: CelebreX
bet tai su + formos raktu tai vistiek nepasuksi ant tokiu apsuku kokiu reikia


Tai ir toliau suk starteriu kol jis tikrai sudegs :)
2007 Lapkričio 16 14:56 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: CelebreX
bet tai su + formos raktu tai vistiek nepasuksi ant tokiu apsuku kokiu reikia


Tai ir toliau suk starteriu kol jis tikrai sudegs :)


Daugumoi manualu kompresija raso prie 400rpm, tai yra apsukos kai starteriu sukamas variklis.
P.S. mj_drone vistiek nedaeina :-] . Tai juk kam pylt tepala jei kompresija gera? tai juk pries pildamas tepalo tu pasimatuoji kompresija ar ji gera ar bloga.
2007 Lapkričio 16 16:21
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Beebras
Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: CelebreX
bet tai su + formos raktu tai vistiek nepasuksi ant tokiu apsuku kokiu reikia


Tai ir toliau suk starteriu kol jis tikrai sudegs :)


Daugumoi manualu kompresija raso prie 400rpm, tai yra apsukos kai starteriu sukamas variklis.
P.S. mj_drone vistiek nedaeina :-] . Tai juk kam pylt tepala jei kompresija gera? tai juk pries pildamas tepalo tu pasimatuoji kompresija ar ji gera ar bloga.


Lygiai kaip kam pilt tepalą vožtuvų tarpelių ščiūpu nepamatavus :P
2007 Lapkričio 16 16:51 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#21    

Nu ir ka tu matysi pamataves ta tarpely, jis neparodys ar kompresijos nelaiko voztuvas. ;)
2007 Lapkričio 16 22:14
Narys
500cc ***
Avataras
#22    

suksiu as ta starteri ir man px :) turiu dar viena, beto dar nebuvo nuo daug sukimo kad starteris sudegtu man. db biski pravaziavau ir pamatavus kompresija ziauriai skiriasi pirmam 9, antram 13. bet tai dar reikes voztuvu tarpelius persiziuret ir kaip nors pabandyt isvalyti suodzius is degimo kameros, gal nors kiek pades.
2007 Lapkričio 17 00:41
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: Beebras
Nu ir ka tu matysi pamataves ta tarpely, jis neparodys ar kompresijos nelaiko voztuvas. ;)


Jei tarpelio nebus ir vožtuvas bus užspaustas tai labai aiškiai parodys, kad vožtuvas kompresijos nelaiko. O jei tarpelis bus per mažas, tai labai aiškiai parodys, kad užšilus varikliui tas vožtuvas nelaiko kompresijos :P
2007 Lapkričio 17 14:36 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

O jei tarpelis bus per mažas, tai labai aiškiai parodys, kad užšilus varikliui tas vožtuvas nelaiko kompresijos.
Kaip tatai suprast? Del uzpausto voztuvo sutinku. O jei tarpelis bus per didelis tai tiesiog voztuvai kalens. O voztuvo bukles tai nepamatysi.
2007 Lapkričio 17 17:39
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17