Motomanų Diskusijos » Naudingi daiktai ir priemonės » ABS motocikle

| 2009-02-05 geRIMUKAS | 50/348748 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Paparacis
900cc *****
Avataras
#1    

ABS motocikle

ABS motocikle... Kodėl niekam anksčiau neatėjo į galvą taip daryti? Mašinose jau pakankamai seniai montuojama ši sistema nors ji ir su keturiais ratais, ir spyrus per stabdžius ji dažniausiai negriūna ant šono, ko negalima pasakyti apie motociklą. Slidi kelio danga ar balta linija palijus tampa "plikledžiu" neatsargus priekinio stabžio paspaudimas ir jau čiuoži ant rūros šalia savo motociklo. Sakyčiau, kad ABS yra būtina. O kaip Jūs manote kolegos?
Video

[Redaguota 2009-2-12 Dainius_M]
 
2009 Vasario 5 02:17
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#2    

taigi daro ta abs. BMW jau senai deda. Net ir i turistinius harlio modelius jau deda :) Kita vertus, ne visada abs yra pliusas. Pvz endurinant galinis ratas daznai specialiai blokuojamas. Supermoto irgi naudoja rato blokavima.
2009 Vasario 5 08:11
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Honda irgi seniausiai deda. Pvz. mano senukas Pan-European'as neturi, bet yra modelis netik su ABS, bet ir su CBS (kombinuota stabdžių sistema, kai stabdant vien priekiniu arba galiniu stabdžiu dalinai pajungiamas ir kitas ratas) bei TCS (praslydimo kontrolės sistema). ir visa tai modeliuose gerokai iki 2000 metu!
nesuprantu kodėl tokia mintis šovė, kad nenaudojama?
2009 Vasario 5 08:18 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
ZLO
Pėsčiasis donoras
600cc ****
Avataras
#4    

Cool.. reikia tokius ratukus prisitaisyti.. jie tai tikrai niekur nenaudojami :-)
2009 Vasario 5 08:42
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: ZLO
Cool.. reikia tokius ratukus prisitaisyti.. jie tai tikrai niekur nenaudojami :-)


o kaip jamsi posūkius :-)
2009 Vasario 5 08:47 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
ZLO
Pėsčiasis donoras
600cc ****
Avataras
#6    

Priekini rata blokuosu :-]


[Redaguota 2009-2-5 ZLO]
2009 Vasario 5 08:55
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#7    

Fz6 berods turi abs, o CBS 97m. jau blackbirdas turejo
2009 Vasario 5 11:00 o(=o
Prijaučianti gatvinė
600cc ****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: alkoholikas
ABS motocikle...kodel niekam anksciau neatejo i galva taip daryti.masinose jau pakankamai seniai montuojama si sistema nors ji ir su keturiais ratais ir spyrus per stabdzius ji dazniausiai negriuna ant sono ko negalima pasakyti apie motocikla.slidi kelio danga ar balta linija palijus patampa ,,plikledziu,, neatsargus priekinio stabzio paspaudimas ir jau ciuozi ant ruros salia savo motociklo.sakyciau kad ABS yra bytina.o kaip jus manot kolegos.
http://www.youtube.com/watch?v=H0meHqZ1Pxw&NR=1

kaip tai nededa abs? (v) yamaha abs net i majesty maxi scooteri deda, nekalbant apie kitus aparatus, pvz. FZ1 Fazer (r)
2009 Vasario 5 13:07 Geriau padaryti ir gailėtis negu gailėtis, kad nepadarei
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#9    

ABS - Aš Bijau Stabdyti...
2009 Vasario 5 13:10 Honda VFR 800Fi
Paparacis
900cc *****
Avataras
#10    

tai deda tuos ABS i kai kuriuos modelius.dabar tu modeliu gretos padidejo,bet kritiniu atveju padauginus stabdziu yra labai didele rizika issiteksti kai to ABS nera.ar jau taip visi puikiai atsitrenirave kritini satbdyma prastomis salygomi....lietus , smeliukas , lapai rudeni ant kelio.......o tas ratu blokavimas kai kuriems jei butinas tai gali ta ABS atsijungti.as sakyciau kad su ABS yra saugiau.
http://www.youtube.com/watch?v=z5lhtDUcCj0&feature=related
reikia ijungia o nereikia ir isjungia ta ABS
 
2009 Vasario 5 13:43
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#11    

Abs yra saugiau kai slidu as slape. Bet sausame asvalte jis padidina stabdimo kelia. Manau todiel moto ir daromi su isjungemu abs
2009 Vasario 5 19:50
Narys
500cc ***
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: rionatas
Bet sausame asvalte jis padidina stabdimo kelia.


na tokį dalyką tai pirmą kartą išgirdau! gal argumentuosi?
2009 Vasario 5 21:10 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#13    

Dabar nesu tikras ar tiksliai viska pamenu , bet esme tame , kad stabdant sausame asvalte padangos sukibimas labai geras taciau nors kiek paslidus ratui abs fiksuoja praslidima ir atleidzia stabdi. Aisku atrodo ,kad skirtumas menkas bet jis yra ir kartais tie mm dau ka reiske. Pameginsiu atrasti ta info ir patalpinsiu cia
P.S Apie tai buvo rodyta "Ekipazas" laidoja


[Redaguota 2009-2-5 rionatas]
2009 Vasario 5 21:45
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#14    

geri abs neprailgina stabdymo kelio daugiau nei 0.5m ant sauso asfalto ;) butu galimybe- rinkciausi abs, labai patogus dalykas, ypac neturint daug patirties.
2009 Vasario 5 21:56 05' DL 650 Wee-Strom
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#15    

Na as ir uz abs vien del to , kad kritineja situacijoja labai palengvina masinos valdima. Bet geras , patires vairuotojas be abs greiciau sustabdo nei bet koks su abs
2009 Vasario 5 22:20
Paparacis
900cc *****
Avataras
#16    

noreciau paziureti i ta gera vairuotoja.....ben is toli tu man ji parodyk.....nes labai panasiai mano bobute taip kalbejo...pakalbejo ir po poros savaiciu mire...matyt sazine uzgrauze...nes ryskiai jaute kad prisikalbejo....
2009 Vasario 9 22:15
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#17    

Testai rodo, kad automobilis, užblokavus stabdžiais ratus, tose pačiose kelio sąlygose, sustoja greičiau be ABS. Ir stabdymo kelias trumpesnis, tik dėja, neprognozuojamas nukrypimas. Urbanistinėje aplinkoje geriau nebandyti. Didžiausias ABS privalumas ir yra tai, kad netikėtai pamatęs kliūtį, nesukdamas galvos, gali drąsiai mygti pedalą iki dugno ir pamiršęs apie stabdymą, lyg niekur nieko vairo pagalba išlaviruoti iš kėblios padėties t.y. automobilis kuo puikiausiai iki sustojimo vairuojamas. Tai ir pats esu išbandęs Aleksoto orouoste. Tik dėja, kaip sakė "Audi drving experience" instruktoriai, rionato minėtas patyręs vairuotojas, turėtų turėti dar kelias galūnes, kad užtektų keturiems stabdžių pedalams, bei būti jautriu telepatų, kad atspėti kiek kuris ratas tuo metu praslysta.
Motocikle paprasčiau, ir galūnių užtenka abiems stabdžiams, bei gali matyti kokia danga važiuoji.
2009 Vasario 10 00:32
Paparacis
900cc *****
Avataras
#18    

su masina uzblokavus stabdziais ratus tu turi galimybe atkeisti ir stabdyti dar karta...ant sono nesidrebi...o su dviem ratais jei uzblokavai priekini rata tai jau turetu baigtis liudniau.jei geras sukibimas tai skrendi o jei prastas sukibimas tai ciuozi salia ciuoziancio zirgo......
2009 Vasario 10 14:38
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#19    

Nereike dar tu papildomų 3 galunių. Ir nereike profo vairuotojo. manau kiekvienas musu tevukas paparastus stabdzius dauk geriau ivaldes nei mes vazinedami su abs. Masina ir motociklas skiresi ir manau nereike cia ju liginti
2009 Vasario 10 15:39
Paparacis
900cc *****
Avataras
#20    

teisybe sakai apie tuos tevukus.bet va sakyciau musu tevuku tevukai dar geriau ta reikala buvo ivalde.lokiu kontroliu nereikejo nei praslydimo nei prasikasimo nei vairo stiprintuvo nei turbo nei quattro nei dar kokiu biesu.dakrypuoja iki vezimaicio..ikrenta i ji ir jei dar islemena tai NAMOO riktelna ir kur buves kur nebuves namuose atsiranda.na dar budavo NEE arba TRRRR kartais pasakydavo jei trezbesnis budavo.va cia sakyciau tai ivalde vairavima...ir pofik kritine situacija ar kasdienine....
2009 Vasario 10 21:50
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: rionatas
Nereike dar tu papildomų 3 galunių. Ir nereike profo vairuotojo. manau kiekvienas musu tevukas paparastus stabdzius dauk geriau ivaldes nei mes vazinedami su abs. Masina ir motociklas skiresi ir manau nereike cia ju liginti

Tau gerai, turi tėvukų, ir ne vieną. Ir dešra pigesnė buvo kai jie geriau vairavo. O aš vat neturėjau tėvo. Gal ir jis geriau būtų vairavęs nei instruktoriai iš "Audi driving experience". O, kad motociklas ir mašinos skiresi, tai čia mūsų nuomonės sutampa tai ir nebeliginam.
2009 Vasario 10 22:21
Narys
400cc ***
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: Mykola
Didžiausias ABS privalumas ir yra tai, kad netikėtai pamatęs kliūtį, nesukdamas galvos, gali drąsiai mygti pedalą iki dugno ir pamiršęs apie stabdymą, lyg niekur nieko vairo pagalba išlaviruoti iš kėblios padėties t.y. automobilis kuo puikiausiai iki sustojimo vairuojamas.

As ir vis galvodavau, kam tas ABS, kodel gi blokuojajant ratus ne greiciau sustojama (mazas is manes technikos zinovas). Pries geras kelias savaites, kaip Mykola ir pasake, isitikinau, kad stabdant ABS galima manevringai isvengti kliuties (kaip pasaulyje pasiklydusiu Belarusu traktoriu vairuotoju), o ne blokavus ciuosti tiesiai i taikini ir melstis, kad sustosi..
2009 Vasario 10 23:22
Narys
400cc ***
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: de1v1s1
Deda tuos abs dauk motociklu jau su abs


Ei de1v1s1, žiūriu nespėji per visas žinutes apsireikšti. Skubinkis ir tiek daug nerašyk. Dėk tik po vieną tašką kad greičiau būtų, nes tuoj ateis moderai ir baną uždės :-] Ir reiks vėl registruotis ir tą sunkų darbą iš naujo dirbti :-]
2009 Kovo 10 17:58 Ar tikrai nuostabūs visi Jūs ir tik aš toks pašlemėkas? Ar visus supranta visi ir tik aš nesuprantu nieko?
Skeptikas
900cc *****
Avataras
#24    

tarp kitko-ar žinote,kad ir ant sniego ABS'as prailgina stabdymo kelią?Užblokuoti ratai (be ABS'o) prieš save sustumia sniegą,taip pasidarydami natūralią atramą.Kas liečia valdomumą tikrai sutinku-nepatyrusiam vairuotojui ABS'as yra tikras išsigelbėjimas.
2009 Kovo 10 18:43
Narys
400cc ***
Avataras
#25    

Hebra, apie ka cia jus snekat ??? Kad ABSas butu nereikalingas daiktas tai ji niekas tikrai nedetu nei i masinas nei motociklus..... Tuo labiau neliginkit ABSa motocikle ir masinoje ( yra toks negrazus rusiskas posakis " sravnil x.. s pal'cem" Dar man juokinga darosi kai perskaitau kad be ABSo stabdimo kelias trumpesnis ir galima greiciau sustot nei su ABS.....As tikrai nesigicioju su tuo Bet, Kad taip sustabdyt, kad st. kelias butu trumpesnis, reikia bent jau 10 metu maziausiai vazinet nenulipdamam nuo motociklo.... Nezinau gal as klistu, bet paziurejus i tos "CC" prie Nicko tai galima sakyt kad tik pora zmoniu gali + - spresti ar geriau su ABS ar geriau be jo... :V As at 100 prc. UZ ABS. ir manau kad visuose motocikluose turi jis but, o kas labai jau sushtras ir tikrai moka vazinet gali ji atjunginet, jug atjungt migtuka zymiai lengviau nei imontuot ABS sistema i motocikla ;)

[Redaguota 2009-3-10 Masalka]
2009 Kovo 10 21:26
Plentamušys
500cc ***
Avataras
#26    

Citata:
Cituoju: Masalka
o kas labai jau sushtras ir tikrai moka vazinet gali ji atjunginet, jug atjungt migtuka zymiai lengviau nei imontuot ABS sistema i motocikla ;)

[Redaguota 2009-3-10 Masalka]


tai tas, kas labai sustras, gal nenori moketi papildomu LTL uz jam nereikalinga navarota :D
2009 Kovo 11 17:37 Žiūrėkite į motociklą kaip į draugą ir jis netaps jūsų priešu.
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: sergunchix
Citata:
Cituoju: Masalka
o kas labai jau sushtras ir tikrai moka vazinet gali ji atjunginet, jug atjungt migtuka zymiai lengviau nei imontuot ABS sistema i motocikla ;)

[Redaguota 2009-3-10 Masalka]


tai tas, kas labai sustras, gal nenori moketi papildomu LTL uz jam nereikalinga navarota :D


Tas, kad labai sustras nelabai ir pasiziuri i kaina... Tokiems dazniausiai yra zodis noriu/reikia. :D :D :D
2009 Kovo 12 14:32 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
500cc ***
Avataras
#28    

ABS sistema
Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) buvo sukurta 1978 metais, tačiau praktiškai pradėta naudoti lengvuosiuose automobiliuose tik maždaug po 10 metų. Ši sistema padeda optimaliai sustabdyti automobilį ant bet kokios kelio dangos. Priklausomai nuo kelio dangos savybių ir padangų susidėvėjimo kiekvieno rato sukibimas su kelio danga skirtingas. Stabdant be ABS sistemos atsiranda skersinės jėgos, "traukiančios" automobilį į šoną. Todėl ir reikia keikvienam ratui stabdymo momentą valdyti atskirai, norint užtikrinti saugų sustojimą. Taip pat automobilį su ABS sistema stabdant galima valdyti, nes ši sistema neleidžia užblokuoti ratų.

Stabdant automobilį slidžiame kelyje, gali būti užblokuoti visi ar kai kurie transporto priemonės ratai. ABS neleidžia tam įvykti. Ji pasižymi šiais privalumais:

Transporto priemonė išlieka valdoma, nors stabdymo ir šoninės jėgos padidėja,
Gaunamas pats trumpiausias stabdymo kelias (geras valdomumas ir stabilumas leidžia sutrumpinti stabdymo kelią),
Sumažinamas padangų susidėvėjimas.

Šaltinis - http://www.lbm.lt/abs.htm

nu niekaip nesuprantu, iš kur jūs ištraukėt, kad ABS prailgina stabdymo kelią??? prašyčiau pateikti faktus.
2009 Kovo 12 16:39 Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#29    

"ABS means Anti-lock braking system. It was first developed for aircraft in 1929 by the French automobile and aircraft pioneer Gabriel Voisin"

saltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system


o del faktu, yra straipsniu, testu ir nevienas- tereikia pasiskaityti ir pasidometi, o siaip, manau net kalbos negali buti- ABS labai naudinga sistema.
2009 Kovo 12 17:05 05' DL 650 Wee-Strom
Narys
400cc ***
Avataras
#30    

As uz ABS (h) Kiek skaitinejau tai ekspertai iki siol nesupranta kodel to ABS anksciau nepradejo deti i paprastus modelius... ar bent jau pasirinti kaip papildoma yranga.

Del pailgejusio kelio tai yra teisybe bet tik slidziame kelyje ir tai teko matyti. Jei konkreciau draugas turejau AUDI 200 87m . ir ten buvo galima isjungti/ijungti ta ABS. Tai jisai isibegejas stabde pilnai ant snieguoto kelio ziema su ir isjungtu ABS tai liko nustebes kad su ABS kelias pailgejo, o be trumpesnis buvo ant kiek nepamenu bet buvo... Tiesa be ABS jisai stabde pilnai nuspaudes stabdzius ir blokuojant ratus atleidinejo pedala ta prasme impulsais su nuojauta kada ratai blokuojasi... Bet stabde ne ekstremalioje situacijoje tai reiskia kad zinojo kada ir kaip stabdyti, ko nepasakysi vairuojant motocikla ar automobili kai netiketai atsiradus kliuciai. Su Automobiliu kaip ir nebaisu bet su motociklu tai griuvimas garantuotas arba pilnai neisnaudotas stabdziu potiancialas garantuotas kurio pasekoje... ir taip aisku :) O ABS privalumas tas kad pilnai uzspaudus stabzius nereikia galvoti ar bijoti kad priekinis ratas praslys to pasekoje isnaudojamas max. stabdymo potencialas (h)
2009 Kovo 28 22:09
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17