Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki GSX1400

| 2009-08-09 ABE | 55/34401 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#31    

Gerai Laimonai.
Pravažiavau ~500 km. per rūką ir šaltį, labai patogu ir komfortiška.Kadangi važiavau kolonoje, negalėjau labai "chuliganavoti", todėl važiavimo prie didelio greičio ilgesnį laiką neišbandžiau.
Iki 140 km/h labai patogu, jaučiasi maža turbulencija, bet labai maža.Atsukau rankenėlę ir net nepajutau, kaip pasiekiau 200 km/h.
Čia buvo didžiausias įspūdis.Užmiesčio keliukas tapo siauras,siauras :-] .Pasidarė baisu ir atleidau.
Kaip "dirbo" prie tokio greičio stikliukas, net nežinau. Nepastebėjau.Be to šį šeštadienį buvo stiprus vėjas.
Blaškė motociklą į visas puses.
Šiaip kurią dieną planuoju vienas nulėkt iki kokios Ukmergės (autostrada),išgert kavos.Tada pasibandysiu visus rėžimus.
Tikiuosi dar bus gerų dienų.
Parašysiu Tau į (e) .
Dėkui dar kartą.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Spalio 5 15:51 redagavo Raima 2009 spalio 5 00:00
Keliauninkas
500cc ***
#32    

Džiugu girdėt. Kad motas tampa britva su šituo stiklu - faktas.
Šiaip jei važiuojant 140 viskas buvo gerai, tai taip ir bus. Aš jau nuo 100 km/h nebegalėdavau važiuot. Ech...
2009 Spalio 5 15:59 BMW R 1150 GS
ABE
Narys
400cc ***
#33   -1  

kas tie per'' antivibraciniai svareliai ant vairo''..pirma karta girdziu,tuo labiau mates nesu..?taip iseitu jie visiems mocams reikalingi..ar cia kaip privalumas ar tik kaip malonus patobulinimas.....?
db.pats giliau pamasciau..-nuo 140 vaziuojant asfaltu mano turetajam suziui pradedavo vibruoti vairas.tai speju jei butu buve tie''svareliai''to nebutu..?
be to labai svarbus klausimas,-kas juos gali primontuoti..-ar paciam galima..?is kur zinoti kokio svorio ir kuriose(je)vietoje juos deti ar klijuoti,-kaip suzinoti kokiu atstumu nuo vairo centro juos montuoti?
idomumo delei parasysiu kad vaziuojant 140 zvyrkeliu vairas nevibruodavo,bet jau taip plavniai(lengvai) gala pradedavo sijoti,-tas tai matyt todel kad padanga asfaltinio tipo ir jau buvo gerokai atsipus(del sio punkto klausimu kaip ir neturiu-aisku paciam).
tokiu greiciu vaziuodavau tiesiu zvyrkeliu,geriausia ka tik nugreideriuotu ir ne misku(esu skaites motomanuose kad kai kurie tokiu greiciu ''tusinasi'' misko keliais ar tai keliukais..)

[Redaguota 2009-10-6 ABE]
2009 Spalio 5 21:55 Golden hours
Kuvaldaliotas
900cc *****
Avataras
#34    

Citata:
Cituoju: ABE
dekui ''raima''(nes labai informatyviai ir idomiai raso)ir visiems kitiems daug parasiusiems del sio gsx 1400 ir ne tik.labai idomu pasiskaityti.labai senai i sia skilti uzejes bebuvau,-tai maloniai nustebau kiek prirasyta..
klausimelis,-variklio srites viena puse juoda is kitos puses chromuota..-ar taip ir turi buti?ir dar prie to paties,-ar cia originalus dusliai?http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/motociklai-vandens-transport....

Susidaro vaizdas, kad mocas buvo griuvęs ant kairio šono - duslintuvas įlenktas ir pasidavęs žemyn, keistas dangtelis.. Kaip minėta, nėra svareliu, taipogi sankabos rankenėlės galas nulaužtas. Ant galinio spoilerio iš kairės matosi nutrinti dažai. Beto nėra dešinio posūkio.. Žodžiu itartinas, o gyvai turbūt daugiau idomybių būtų galima rasti.


[Redaguota 2009-10-5 Marrijuss]
2009 Spalio 5 22:41
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#35    

jokiais budais net neziurekit i tokius...

reikia ieskoti septyniu metu senumo moco, kuris neturi ne vieno ibrezimo.. tokiu tikrai bus daug daug..

virtes ant shono yra tikras siaubas.. net neziureciau i ta puse..
2009 Spalio 5 22:48 gsxr 1000 k6
Kuvaldaliotas
900cc *****
Avataras
#36    

Šiuo atveju pardavėjo komentaras visiškai prieštarauja realybei. Tiesiog konstatuojamas faktas.
O ką pirkti, tai kiekvienas pasirenka.
2009 Spalio 5 22:53
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: ABE
kas tie per'' antivibraciniai svareliai ant vairo''..pirma karta girdziu,tuo labiau mates nesu..?taip iseitu jie visiems mocams reikalingi..ar cia kaip privalumas ar tik kaip malonus patobulinimas.....?
db.pats giliau pamasciau..-nuo 140 vaziuojant asfaltu mano turetajam suziui berods pradedavo vibruoti vairas.tai speju jei butu buve tie''svareliai''to nebutu..?
be to labai svarbus klausimas,-kas juos gali primontuoti..-ar paciam galima..?is kur zinoti kokio svorio ir kuriose(je)vietoje juos deti ar klijuoti,-kaip suzinoti kokiu atstumu nuo vairo centro juos montuoti?
idomumo delei parasysiu kad vaziuojant 140 zvyrkeliu vairas nevibruodavo,bet jau taip plavniai(lengvai) gala pradedavo sijoti,-tas tai matyt todel kad padanga asfaltinio tipo ir jau buvo gerokai atsipus(del sio punkto klausimu kaip ir neturiu-aisku paciam).
tokiu greiciu vaziuodavau tiesiu zvyrkeliu,geriausia ka tik nugreideriuotu ir ne misku(esu skaites motomanuose kad kai kurie taip ''tusinasi'' misko keliais ar tai keliukais..)

Svareliai montuojasi vairo galuose esanciose ertmese. NIeko matuoti ir skaiciuoti nereikia. Naujesniems motociklams jie tiesiog "isisuka" i vairo galuose esancius sriegius. Senesniems naudojamas issiplecintis varztas.

Taviskio Suzukio vairas vibravo ne todel, kad neturejo tokiu svareliu, o tiesiog kad ties 140kmh pats variklis perduodavo vibracijas vairui, o sis - rankoms. Tokiu atveju padeda "salenblokai" vairo tvirtinine (nezinau ar pas tave tokie buvo)
2009 Spalio 5 23:04
Keliauninkas
500cc ***
#38    

Citata:
Cituoju: Marrijuss
Citata:
Cituoju: ABE
dekui ''raima''(nes labai informatyviai ir idomiai raso)ir visiems kitiems daug parasiusiems del sio gsx 1400 ir ne tik.labai idomu pasiskaityti.labai senai i sia skilti uzejes bebuvau,-tai maloniai nustebau kiek prirasyta..
klausimelis,-variklio srites viena puse juoda is kitos puses chromuota..-ar taip ir turi buti?ir dar prie to paties,-ar cia originalus dusliai?http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/motociklai-vandens-transport....

Susidaro vaizdas, kad mocas buvo griuvęs ant kairio šono - duslintuvas įlenktas ir pasidavęs žemyn, keistas dangtelis.. Kaip minėta, nėra svareliu, taipogi sankabos rankenėlės galas nulaužtas. Ant galinio spoilerio iš kairės matosi nutrinti dažai. Beto nėra dešinio posūkio.. Žodžiu itartinas, o gyvai turbūt daugiau idomybių būtų galima rasti.


[Redaguota 2009-10-5 Marrijuss]


Po tokios reklamos dingo skelbimas autopliuse :)
Su kolega, kuris taip pat svarstė GSX1400 įsigijimą dar geresnis variantas buvo: skelbime autopliuse pagal nuotraukas nu ledų ledas ir kaulų kaulas. Nuvažiuojam pasižiūrėt ir paaiškėja, kad nuotraukos sumestos šiaip iš interneto, o realybė žiauri... Čia matyt buvo atvirkščiai - nuotaukos iš realybės, tik aprašymas nelabai :D
2009 Spalio 6 09:10 BMW R 1150 GS
Čioperistas
900cc *****
Avataras
#39    

tokia aparata turi mvmoto.lt sefas Vaidis,pas ji ledinis stovis,jei ka skambink jam ir kalbek del kainos (!)
2009 Spalio 6 09:15
Asfaltinis
1500cc *******
Avataras
#40    

Citata:
Cituoju: Klebonas
tokia aparata turi mvmoto.lt sefas Vaidis,pas ji ledinis stovis,jei ka skambink jam ir kalbek del kainos (!)


Pas Vaida Kawasaki ZZR1400 jei neklystu, ar jis ir GSX1400 turi (?)
2009 Spalio 6 09:19 Yamaha FZ1-S
Narys
400cc ***
Avataras
#41    

Sveiki, vykes man tas gsx 1400 atrodo, ir pats noreciau tokio :) , idomu kuro sanaudos kokios..? ar 1400ccm labai kura megsta ar normos ribose viskas...? jei dar galit palyginkit su Yamaha xjr 1300 butu visai ciki ciki :)
2010 Gegužės 8 11:36
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#42    

Mūsų kompanijoj važinėja trys panašūs motociklai. GSX1400 (įpuršk.), XJR1300 (karb.) , ZRX1100 (karb.)
Kuro sąnaudos - identiškos. Pravažiavus 270 km. normaliu rėžimu įsipylėm beveik vienodai - 12,72 ltr. kuro.
GSX vykęs modelis turintis daug šiuolaikinių motociklų naujovių ir tuo pačiu seno tipo rėmą ir galinę šakę.
Kompromisas tarp seno ir naujo. Ir velniškai galingas.
Toks turi arba labai patikti, arba geriau į jį nežiūrėti.
2010 Gegužės 8 11:55
Narys
400cc ***
Avataras
#43    

Dar kas idomu, kreiserinis ar optimalus moco greitis...????.... na buna toks kai gazas tiesiog atsisuka tiek kiek reikia, kai ilgiau vaziuoji mocas savime atrodo bega... - gal taip ivardinti... :)
Pvz.: pas mano turetus fzs1000 buvo 140-150km/h, pas xt660x - 115km/h
reziume (viens per greits kitas per liets ir dar drebulys) ;)
2010 Gegužės 8 12:38
Donoras
1100cc *****
Avataras
#44    

kaip atrodo tas "normalus važiavimo režimas"? nes čia gaunasi 4,7l / 100km kažkur :)
2010 Gegužės 8 12:46 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#45    

100-120 km/h. Tiesa dar visokie kaimai ir kaimeliai, tai greičio vidurkis dar labiau krenta.Čia taip buvo praeita savaitgalį.
O apskritai tai taip: bakas 22 ltr. iki mirksėjimo lempučių nuvažiuoju 350 km.
2010 Gegužės 8 13:00
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#46    

Citata:
Cituoju: KatinsTanks
Dar kas idomu, kreiserinis ar optimalus moco greitis...????.... na buna toks kai gazas tiesiog atsisuka tiek kiek reikia, kai ilgiau vaziuoji mocas savime atrodo bega... - gal taip ivardinti... :)
Pvz.: pas mano turetus fzs1000 buvo 140-150km/h, pas xt660x - 115km/h
reziume (viens per greits kitas per liets ir dar drebulys) ;)


Jei mocas "plikas" - 120 - 130 km/h. Dabar, kai užsidėjau stikliuką - 130 - 140 km/h
Dėl stikliuko ir kuro sąnaudos truputį krito, berods. Nors tai labai nesureikšminu.
Tiesa prie 160 km/h motociklas taip tolygiai pradeda dirbti, atrodo dingsta visos vibracijos. Patenka į kažkokį keistą rezonansą. Bet 160 - man per daug.
Jei apie galią, tai motoras "sprogsta" prie 5000 aps/min.
2010 Gegužės 8 13:10
Donoras
1100cc *****
Avataras
#47    

Citata:
Cituoju: Raima
100-120 km/h. Tiesa dar visokie kaimai ir kaimeliai, tai greičio vidurkis dar labiau krenta.Čia taip buvo praeita savaitgalį.
O apskritai tai taip: bakas 22 ltr. iki mirksėjimo lempučių nuvažiuoju 350 km.


na tai rezervas dar kokie 4-5l :) ekonomiškas (y)
2010 Gegužės 8 13:43 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#48    

Nėra jokio rezervo.
2010 Gegužės 8 14:18
Donoras
1100cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: Raima
Nėra jokio rezervo.


na lemputė užsidega, kai kuro lieka rezevinė dalis, taip pavadinkim :)

edit: jei duomenys teisingi, rezervas 5.7l

http://www.motorbikes.be/en/Suzuki_GSX_1400_2006.aspx

tai jei iki jo 350km, tai turim 4.6l / 100km sąnaudas, dėl ko tikrai užpavydėjau :D
2010 Gegužės 8 14:34 redagavo devil^racer 2010 gegužės 8 15:04 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#50    

Na tebūnie taip. :)
2010 Gegužės 8 14:53 redagavo Raima 2010 gegužės 8 14:54
Narys
600cc ****
Avataras
#51    

Paskaiciau apie sanaudas, pasidare idomu kokios apsukos vaziuojant 6 pavara pvz prie 100-120km/h?
2010 Gegužės 11 02:23
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#52    

3100 - 3400 aps/min.

Šį šeštadienį ,greičiausiai, važiuosiu į Klaipėdą. Pamatuosiu tiksliai kuro sąnaudas, nes pats pradėjau abejoti, ar taip yra kaip parašiau anksčiau. Ne motoroleris gi, jomajo.


http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1400_fuel.shtml
2010 Gegužės 11 07:05 redagavo Raima 2010 gegužės 11 08:40
Narys
400cc ***
Avataras
#53    

nu va kaip tik, :)
is Vilniaus regirtos iki degalines Kaune, biski uz 9 forto yra lygiai 100- 103km,
prisipilsi sklidinai baka ir Kaune pripilsi lygiai taip ir gausis...
....pas yamaha xt660x buvo 3.8l, vaziujat 110km/h :)
2010 Gegužės 14 22:11
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#54    

Klydau dėl ankstesnių paskaičiavimų.
Važiuodamas į Klaipėdą padariau eksperimentą ir paskaičiavau tiksliau.
Vienu žodžiu, Vilniuje pripyliau iki "gerklės" ir tą patį padariau Kaune po 102,5 km.
Gavosi 5,49 ltr.
Greitis 110 - 130 km/h, be agresyvių akseleravimų.
Beje, kartu važiavo kolega su xt660x, jam gavosi 4,7 ltr., berods.
Tai tiek matematikos su kuro sąnaudom.
2010 Gegužės 17 20:25
Donoras
1100cc *****
Avataras
#55    

nebepavydžiu :D
2010 Gegužės 17 20:27 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
600cc ****
Avataras
#56    

vistiek labai mazos sąnaudos + didele galia, ko daugiau noret :)
2010 Gegužės 19 00:39 redagavo golive 2010 gegužės 19 00:44
Narys
50cc *
#57    

Perskaičiau visą temą nuo pradžios iki galo. Jau antri metai vienas iš mano pilotuojamų bolidų yra būtent GSX1400.

Man tik pakilo toks klausimas - jūs teigiate, jog važiuojant 110 - 130 km/h be didelių akseleracijų motociklas suvalgo 5,49 LTR. Per du metus bandymų, įvairiu tempu, su kroviniu ir be, ir kaip tik norit, mažiau nei 6,6 LTR/ 100km. nebuvo. Įprastas apetitas yra apie 6,9 - 7,1 LTR.

Mano turėtų ir važinėtų motociklų sąraše yra nemažai motociklų ( Honda SP2, Suzuki Haybusa, Suzuki TL 1000 S ir t.t.). Suzuki GSX 1400 puikus motociklas su puikiai išbalansuota galia visuose diapazonuose (na gal šiek tiek trūksta gale), tačiau kur jūs radot jame tą be galo didelę "sprogstamą" jėgą ??? Niekaip nesuprantu, ar mano pojūčiai atbukę? Galios užtenka lygiai tiek kiek reikia tokio svorio ir klasės motociklui, tačiau jie ne tiek "raumeningas" kiek "sunkus" :) kas sukuria iliuzijos galimybę.

O dabar gerbiamieji klausimas ?

Vienam pacientui reikalingi vaistai.

Pirkčiau GSX 1400 :

Šakes/ arba tik šakių dešinį /arba abu stakanus.

Tiltelius.

Priekinę lempą.

Pagarbiai

Crow
2013 Rugpjūčio 2 22:02
Narys
500cc ***
Avataras
#58    

Citata:
Cituoju: The Crow
Perskaičiau visą temą nuo pradžios iki galo. Jau antri metai vienas iš mano pilotuojamų bolidų yra būtent GSX1400.

Man tik pakilo toks klausimas - jūs teigiate, jog važiuojant 110 - 130 km/h be didelių akseleracijų motociklas suvalgo 5,49 LTR. Per du metus bandymų, įvairiu tempu, su kroviniu ir be, ir kaip tik norit, mažiau nei 6,6 LTR/ 100km. nebuvo. Įprastas apetitas yra apie 6,9 - 7,1 LTR.

Mano turėtų ir važinėtų motociklų sąraše yra nemažai motociklų ( Honda SP2, Suzuki Haybusa, Suzuki TL 1000 S ir t.t.). Suzuki GSX 1400 puikus motociklas su puikiai išbalansuota galia visuose diapazonuose (na gal šiek tiek trūksta gale), tačiau kur jūs radot jame tą be galo didelę "sprogstamą" jėgą ??? Niekaip nesuprantu, ar mano pojūčiai atbukę? Galios užtenka lygiai tiek kiek reikia tokio svorio ir klasės motociklui, tačiau jie ne tiek "raumeningas" kiek "sunkus" :) kas sukuria iliuzijos galimybę.

O dabar gerbiamieji klausimas ?

Vienam pacientui reikalingi vaistai.

Pirkčiau GSX 1400 :

Šakes/ arba tik šakių dešinį /arba abu stakanus.

Tiltelius.

Priekinę lempą.

Pagarbiai

Crow

Matomai zmogus tiek patenkintas savo gsx1400 ,kad truputi persistenge :) Tokio didelio darbinio turio motociklui 126Nm yra labai normalus skaiciai ,kad ir I4. Bet 106Ag tikrai nestebuklai. O seip motociklas visai liuks, (y)
2013 Rugpjūčio 3 14:32 redagavo eaux 2013 rugpjūčio 3 11:33
Krapštukas
1100cc *****
#59    

Skaiciai tai viena, bet paziurekit i dyno kreive. Virs 110nm nuo pat 3krpm iki 6krpm. Kazkokiam teste skaiciau, kad sesta pavara be trukciojimu vaziuoja nuo 25km/h. Net tokie monstrai kaip XJR ar CB13 ryskiai nublanksta ties sukimo momentu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Rugpjūčio 4 00:10 redagavo Edvardas 2013 rugpjūčio 3 21:19
Narys
500cc ***
Avataras
#60    

Gali buti ,nieko nesakau, :) Tik va ten persitengta galbut buvo su kuro sanaudomis ir ta sprogstama galia. Nevaziavau ,nebandziau tad ir nezinau. Bet motociklas bet kuriuo atvieju yra galingas :)
2013 Rugpjūčio 4 02:16 redagavo eaux 2013 rugpjūčio 4 10:38
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17