Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Kas yra "Reduced effect"?

| 2006-07-18 killer | 1/6335 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
#1    

Kas yra "Reduced effect"?

ko skiresi (reduced effect) no paprosto moto?kaip apriboja galinguma?P.z yamaha virago535(reduced effect) 27kw
2006 Liepos 18 22:14
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2    

Klausk pas Devil_racerį, jis neseniai atglušino savo Yamakaka :S

Realiai tai užglušintas motociklas, tas reduced effect. Tam, kad atitiktų tam tikrose šalyse tam tikrus galios apribojimus (kad ir Lietuvoj). Lietuviai greit tas zagluškes ištraukia, o dokuose vistiek tas pats mažas AG skaičius :)
2006 Liepos 19 00:25
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3    

paprastai pertvaros būna karbiuratorių gumose arba vamzdeliuose, kurie sukasi prie galvos, o ant jų maunasi karbas, taip vadinamam įsiurbimo kolektoriuje. BET, kai kuriuose varikliuose būna kitoki paskirstymo velenėliai, kompai ar dar koks biesas, tada geriau pačiam nekišt nagų. Jei rasi pertvaras ir norėsi jas išpjaut, tai žinok, kad reduced effecto gali būti mažesni žikleriai ir vožtuvų tarpai. Žiklerius reikia keist arba pragręžt jei žinai kokio diametro būna normalūs žikleriai. Taip pat reik būtinai pasitirint vožtuvų tarpelius ar ne per maži, jei maži - sureguliuot. Bet žinok, kad reduced effecto užglušinimas jaučiasi tik ant aukštų apkrovų, o ramiam važinėjimui nėra didelio skirtumo, glušinimas jaučiasi tik tada kai droselio sklendės pravertos daugiau nei įsiurbimo anga ties pertvaromis. Todėl jei moco nesmaugi (viragas juk ne sportinis mocas), tai ar tikrai tau tas reduced effect trukdo?
2006 Liepos 19 08:47 ZX10R '06
Narys
125cc **
#4    

malonu zenot kad pastave tabunas arkliu po baku (+)
2006 Liepos 20 21:22
Donoras
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: mindazzz
Klausk pas Devil_racerį, jis neseniai atglušino savo Yamakaka :S



valyt daba biški :D bet vistiek mažai :-(
2006 Liepos 21 16:56 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
250cc **
#6    

Klausimas: kam patikėti ribotuvo nuėmimą VX'ui? Teorinės žinios kur tos gumos/plastmaskės daugmaž yra bet pačiam prie V2 nesinori lysti.
2009 Lapkričio 5 12:09
Narys
1000cc ******
#7    

Patiket reiktu nusimananciam, kuris ne tik gumas isluptu, bet ir suziuretu kokia ziklioriai stovi ir kokie turi but pas neribota varianta, ar adatos tokios kokiu reikia, spiruokles, oro padavimas...Galios ribojimas daznai neapsieina vienu pakeitimu,ju buna visa eile, kuriuos reikia eliminuot.
2009 Lapkričio 5 18:36
Narys
250cc **
#8    

Šitą aš suvokiu. Gal yra koks konkretus, tai išmanantis žmogus?
2009 Lapkričio 6 10:59
Narys
1000cc ******
#9    

Parasyk i privata, jei netingi i Kauna savo "zveri" vest, susitartume. Nors manau atsiras motomanu besisiulanciu sita darba atlikt ir arciau taves.
2009 Lapkričio 6 13:12
Narys
250cc **
#10    

Dėkui, nerasiu arčiau - būtinai brūkštelsiu.

[Redaguota 2009-11-6 Ezellor]
2009 Lapkričio 6 14:06
Narys
900cc *****
Avataras
#11    

Vat dabar ir as uzklausiu, Kawa z440 a1, yra "west german edition" t.y. 27HP @7000RPM , kai "normalus" turi turet 40HP @8500 RPM.
Pervertus visa manuala, apie varikli sneka visur vienodai, neuzsimenant apie kitokius "step by step" vokiskiem, BET jei ziurim i karbus tai west german (CV 32) karbai SFL yra 1.5 - 3.5 mm, o "normalus" (CV 36 karbai) yra 3 - 5 mm SFL.

Tai vat ir klausimas, ar uztektu tiesiog pakeisti karbus i CV 36 kad panaikinti apribojima?
2011 Rugpjūčio 19 19:33 Kiaule Morgas
Narys
1000cc ******
#12    

Citata:
Cituoju: WooDooMan
Vat dabar ir as uzklausiu, Kawa z440 a1, yra "west german edition" t.y. 27HP @7000RPM , kai "normalus" turi turet 40HP @8500 RPM.
Pervertus visa manuala, apie varikli sneka visur vienodai, neuzsimenant apie kitokius "step by step" vokiskiem, BET jei ziurim i karbus tai west german (CV 32) karbai SFL yra 1.5 - 3.5 mm, o "normalus" (CV 36 karbai) yra 3 - 5 mm SFL.

Tai vat ir klausimas, ar uztektu tiesiog pakeisti karbus i CV 36 kad panaikinti apribojima?


Ziurint betkoki karbiuratorini motocikla ju ribojimai dazniausiai prasideda karbais, ir karbais pasibaigia. Net ne karbais, o ju "viduriais". Zaidziama zikleriu dydziu, oro filtro dezes angos dydziu (ribojamas ir oro patekimas deforsuojant), kartais dedami siauresni isiurbimo kolektoriai ir pan. Patys karbiuratoriai retai keiciami, nors butent kawasaki megejas tokiu triuku. Pvz 500cc dvicilindris variklis einantis i gpz, kle, el ir er5 modelius...Zaidziama karbais ir paskirstymo veleneliais, galingesnis modelis turi velenukus su ilgesne isiurbimo faze.
Taip ir tavo atveju, jei jau pats atradai,kad statomi kiti karbai,tai jau gerai. Su karbais teks keisti ir isiurbimo kolektorius (gumas). Aisku ir reguliavimas karbu bus kitas. Pasidomek del velenuku, ar vienoda faze. Taip pat oro padavimas. Stambesniu pakeitimu neturetu buti.
2011 Rugpjūčio 20 00:41
Paparacis
900cc *****
Avataras
#13    

pas broli buvo tas reguliatorius tokia plasmasine plokstele kuri tiesiog neleisdavo atsukti daugiau gazo nei kazkur 30%. ten ta plasmase iskrapstyt trunka apie 10-15 min priklausomai kaip ten paprasta prieit. o sustabdes mentas tave labai nesunkiai gali patikrinti pas tave tas ribotuvas yra ar iskrapstytas.tiesiog pasuka rankena ir matai kiek sukasi daug ar vos vos. o siaip tai vaziuot visai puikiai galima ir su tuo ribotuvu tik pavojinga lenkiant nes rankenos neatsuksi kiek reik ir top speedas gaunasi kazkur 140-150 km.
2011 Rugpjūčio 20 01:16
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17