Motomanų Diskusijos » Motoroleriai (iki 125cc) » Remontas (iki 125cc) » Karbiuratoriaus reguliavimas.

| 2008-08-15 liulius | 407/378789 žinut.
 
Puslapiai: 1..45678..14


 
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#151    

Pas mane ir juoda buna, bet nieko juk tepalo jai daugiau tai tada mazesne tikimybe, kad neklynis as manau daugiau tepalo tai gerai :P
2009 Rugsėjo 5 11:47
Narys
50cc *
#152    

Citata:
Per daug tepalo, zvake turi buti rudos, mazdaug kakavos spalvos.


kaip tai per daug jei pyliau 1:50 ir buvo juoda o pagal manuala 1:32 arba 1:20
2009 Rugsėjo 5 20:52
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#153    

Nu misinys reguliuojamas su oro varzteliu jai tas varztelis susuktas tada buna oras uzsuktas ir misinys riebus ji reik atsukinet po biski ir vis ziuret zvake pavazinejus. (jow)
2009 Rugsėjo 5 22:52
Narys
50cc *
#154    

dekui uz info.
2009 Rugsėjo 6 11:15
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#155    

Nes kai atsuki ta varzteli tada gauna daugiau oro ir lieseja misinys. Beje filtra issiplauk nes krosui reik plaut daznai nors ir atrodo, kad jis svarus kai pradedi plaut pasirodo buna jis netoks ir svarus.
2009 Rugsėjo 6 12:28
Narys
50cc *
Avataras
#156    

Citata:
Cituoju: Lauriokas
Sveiki nzn kas yra pas mane 50cc
Nuo 30km/h dusta motoroleris kai dugna uzlauzi. Vietoj duodi gazo pro filtra oro benza purskia regukiavau varstus tai is vis kazkiek pasuki kuro padavimo vietoj davus gazo dusta ka daryti daba po reguliavimo sunkiai kurtis pradejo


Issivalyk karbą ir man taip buvo :)
2009 Rugsėjo 9 20:32
Narys
400cc ***
Avataras
#157    

Kaip sureguliuoti 96m kawasaki kx 125 Keihin PWK35 karbiuratoriu? Kalbu apie vidini reguliavima (angliskai jetting ) kai keiti adatos padeti ir pan. ,kad i gaza reguotu normaliai ir benza visom apsukom paduotu gerai. Beda ,kad nezinau kokia to karbo reali bukle ir nesijaucia traukos nuo zemu sukiu
2009 Rugsėjo 11 11:25
Narys
25cc *
#158    

man iškilusi labai didelė problema su karbiuratoriumi(motoroleris 50cc). esmė tokia. motoroleris laisvais gazais veikia gerai, kai duodu gazo gęsta. karbiuratorius tirkai neužsikišęs, iki jo kuras puikiai paduodamas, alsuoklis veikia... aš kaltinčiau elektroniką(karbiuratoriuje) kuri pagal motorolerio gazą reguliuoja bendzino padavimą, bet kaip sutvarkyt net neįsivaizduoju.. su plūde viskas tvarkoj..
2010 Sausio 22 21:03
Narys
1000cc ******
#159    

Jokia elektronika ten kuro padavomo nereguliuoja, ten nebent gali buti droselines sklendes padeties daviklis, pagal kuri kompiuteris paankstina degima. Tokia beda sunkiai tiketina del sito daviklio. "Slieku" reiktu ieskot paciame karbe, kuro/oro padavime ir pan.

[Redaguota 2010-1-22 deuce]
2010 Sausio 22 21:08
Narys
25cc *
#160    

Citata:
Cituoju: deuce
Jokia elektronika ten kuro padavomo nereguliuoja, ten nebent gali buti droselines sklendes padeties daviklis, pagal kuri kompiuteris paankstina degima. Tokia beda sunkiai tiketina del sito daviklio. "Slieku" reiktu ieskot paciame karbe, kuro/oro padavime ir pan.
[Redaguota 2010-1-22 deuce]

supranti, karbas švarus kaip kūdykio užpakaliukas ;) ten nežinau ši karbo dalis vadinasi, bet manau kad kaltininkė yra tokią cilindro formos dėžutę, kurios viršuje yra reguliuojamas varžtelis, o apačioje antra adata. iš tos cilindro formos dėžutės išeina dar toks laidelis.. bet vat kaip sutvarkyt net neįsivaizduoju
2010 Sausio 22 22:27
Narys
1000cc ******
#161    

Svara dar ne viskas. Labai daznai tokie simptomai buna ne del savros, o del pvz perpilimo, oro gaudymo per plysuses gumas ir t.t. ir pan. Nori patikrint elektronika - ieskok manualu, ji ten nesudetinga, patikrinsi su paprastu testeriu.
2010 Sausio 22 22:50
Narys
25cc *
#162    

Man neiseina reguliuoti :D
2010 Vasario 11 13:36
Narys
125cc **
#163    

Citata:
Cituoju: cybro
Citata:
Cituoju: deuce
Jokia elektronika ten kuro padavomo nereguliuoja, ten nebent gali buti droselines sklendes padeties daviklis, pagal kuri kompiuteris paankstina degima. Tokia beda sunkiai tiketina del sito daviklio. "Slieku" reiktu ieskot paciame karbe, kuro/oro padavime ir pan.
[Redaguota 2010-1-22 deuce]

supranti, karbas švarus kaip kūdykio užpakaliukas ;) ten nežinau ši karbo dalis vadinasi, bet manau kad kaltininkė yra tokią cilindro formos dėžutę, kurios viršuje yra reguliuojamas varžtelis, o apačioje antra adata. iš tos cilindro formos dėžutės išeina dar toks laidelis.. bet vat kaip sutvarkyt net neįsivaizduoju

Gal ten elektrinis pacosas? foto ikelk.
2010 Vasario 11 18:32
Narys
Uždraustas
#164    

ten el patsosas ji gali patikrint prijunges prie akumo jo adatele judet turi,o dirba tau blogai nes oro per daug gaudo galimi variantai jungtis tarp kolektoriaus ir karbo plysus(man taip buvo)arba tiesiog nesureguliuotas karbas kadangi kaip matau cia tau tamsus miskas patarciau vezt meistram
2010 Vasario 15 00:28
Narys
125cc **
#165    

Citata:
Cituoju: Jirocker
ten el patsosas ji gali patikrint prijunges prie akumo jo adatele judet turi,o dirba tau blogai nes oro per daug gaudo galimi variantai jungtis tarp kolektoriaus ir karbo plysus(man taip buvo)arba tiesiog nesureguliuotas karbas kadangi kaip matau cia tau tamsus miskas patarciau vezt meistram

Gali sudeginti el. pacosa taip, akumas juk duoda ~12V. Su testeriu matavau ant piaggio nrg50, tos 2 laidus kurie pareina i el pacosa, rodo 2V-0V.
2010 Vasario 18 22:43
Narys
50cc *
#166    

Citata:
Cituoju: Ziurke
daba isikalk i galva, nes daugiau nebeaiskinsiu:
pirma atsidarai pludes kamera kur paduodamas bendzinas ir isitikini kad ten svaru, isitikini kad visi zikleriai neuzkimsti(pries sviesa ziuret reik,jokiu budu nekisti ten vieluciu ar mehaniskai krapstyt !!!!, valyt acetonu ar spec hemija, carb cleaner) tada isitikini kad plude normalei uzdaro bendzino padavima(puti ten kur bega bendzas ir verti is leto karba, mazdaug vertikalioj ar kazkiek daugiau padety turi uzdaryt. gerai turet manuala,ten parodo koks turi but lygis bendzino,daznai jis sutampa su kokianors kreiva plokstuma dangtelyje.
reikia issukti pagrindini zikleri ir isitikinti kad nieks nieko nepridirbo ir stovi orginalas pagal manuala. uz jo yra toks "sulinelis" su skylutemis, jis yra karbo esme. isiminet atsargiai,patikrini atsargiai isemes ar neuskymsta,isvalai ir is karbo puses kur eina i oro filtra surandi ir praputi kanala jungianti/einanti i ta "sulineli",ce kai be oro filtro dirba visad uzkemsa, praputi visus kanalus ka randi.buna aklu kanalu cia jau specifika.
jei karbiuratorius tradicinis, tai dazniausiai buna 2 varztai. jei daugiau-reiks specialisto. arba reguliuot atskirai oro ir kuro padavima su CO2 matuokle i dusle ikista.
susiranti ta kuris pakelia gazo sklende, su juo reguliuojamos apsukos laisvos!. kitas varztelis bus kuro riebumas, jis yra esme!. prasildai motora iki darbines temperaturos, kazkaip padarai kad dirbtu pastoviai ant laisvu sukiu ir sukioji riebumo varzteli pirmyn-atgal kol surandi padeti kai apsukos didziausios. jei karbas tvarkingas turi but kai susuki ar issuki-gesta, o toj tarpinej padeti dirba. vadinas viskas ok. nes jei karbas nereguoja i sukiojima, reik bandyt nuleist ar pakelt adata, ieskot kas uzkimsta, ar kas ka "pritiungavo",na begale gali but bedu ten.butinai su oro filtru ir viskas aplink tvarkinga,tam ir yra specifika. kai sureguliouji misinio riebuma, tada su laisvu apsuku varztu gazo sklendes padarai norimas laisvas apsukas. su riebumo varztu surandi auksciausias apsukas, o su sklendes varzteliu nuleidi apsukas, tik ne atvirksciai!
wualia.
sekmes.
:-]
(y) sita straipsneli issisaugojau.tikrai pravers (y) (+)
2010 Vasario 22 23:08
Narys
25cc *
#167    

Man iskilo problema su karboratoriumi turbut , gal galit padeti ... taigi uzvedu motoroleri ant laisvu dirba puikiai pradedi gazuoti ir zugesta kaip nepaduotu benzino prasau pasakykit kas galetu buti .
2010 Kovo 25 19:23
Narys
25cc *
#168    

kai paduodi gaza,variklis jau buna isiles iki darbines temperaturos?
2010 Kovo 25 19:46
Narys
25cc *
#169    

Citata:
Cituoju: effka
Citata:
Cituoju: Ziurke
daba isikalk i galva, nes daugiau nebeaiskinsiu:
pirma atsidarai pludes kamera kur paduodamas bendzinas ir isitikini kad ten svaru, isitikini kad visi zikleriai neuzkimsti(pries sviesa ziuret reik,jokiu budu nekisti ten vieluciu ar mehaniskai krapstyt !!!!, valyt acetonu ar spec hemija, carb cleaner) tada isitikini kad plude normalei uzdaro bendzino padavima(puti ten kur bega bendzas ir verti is leto karba, mazdaug vertikalioj ar kazkiek daugiau padety turi uzdaryt. gerai turet manuala,ten parodo koks turi but lygis bendzino,daznai jis sutampa su kokianors kreiva plokstuma dangtelyje.
reikia issukti pagrindini zikleri ir isitikinti kad nieks nieko nepridirbo ir stovi orginalas pagal manuala. uz jo yra toks "sulinelis" su skylutemis, jis yra karbo esme. isiminet atsargiai,patikrini atsargiai isemes ar neuskymsta,isvalai ir is karbo puses kur eina i oro filtra surandi ir praputi kanala jungianti/einanti i ta "sulineli",ce kai be oro filtro dirba visad uzkemsa, praputi visus kanalus ka randi.buna aklu kanalu cia jau specifika.
jei karbiuratorius tradicinis, tai dazniausiai buna 2 varztai. jei daugiau-reiks specialisto. arba reguliuot atskirai oro ir kuro padavima su CO2 matuokle i dusle ikista.
susiranti ta kuris pakelia gazo sklende, su juo reguliuojamos apsukos laisvos!. kitas varztelis bus kuro riebumas, jis yra esme!. prasildai motora iki darbines temperaturos, kazkaip padarai kad dirbtu pastoviai ant laisvu sukiu ir sukioji riebumo varzteli pirmyn-atgal kol surandi padeti kai apsukos didziausios. jei karbas tvarkingas turi but kai susuki ar issuki-gesta, o toj tarpinej padeti dirba. vadinas viskas ok. nes jei karbas nereguoja i sukiojima, reik bandyt nuleist ar pakelt adata, ieskot kas uzkimsta, ar kas ka "pritiungavo",na begale gali but bedu ten.butinai su oro filtru ir viskas aplink tvarkinga,tam ir yra specifika. kai sureguliouji misinio riebuma, tada su laisvu apsuku varztu gazo sklendes padarai norimas laisvas apsukas. su riebumo varztu surandi auksciausias apsukas, o su sklendes varzteliu nuleidi apsukas, tik ne atvirksciai!
wualia.
sekmes.
:-]
(y) sita straipsneli issisaugojau.tikrai pravers (y) (+)

idomu buda jis surado ;D ash ciut kitaip darau jei kas netaip pataisykit VIsu pirma uzsuku abu varztukus(ka jis vadina riebumo varzteliu,as vadinu oro sklendes varztuku) ;D taigi benzo atsuku varztuka 3 karto,oro varztuka 1,5 karto.jei ant kito moco taip netinka,tai reaguliuoju toliau,bet islaikau toki santyki oro ir benzo :) ..apsukos buna minimalios darbui,bet kuriasi puikiai,kuro sanaudos zemos,ir zvake buna nudegus kakavine spalva... :) bet gal jo budu net ir lengviau :)
2010 Kovo 25 19:51 redagavo zahiras 2010 kovo 25 19:55
Narys
250cc **
Avataras
#170    

Citata:
Cituoju: Slapta
Man iskilo problema su karboratoriumi turbut , gal galit padeti ... taigi uzvedu motoroleri ant laisvu dirba puikiai pradedi gazuoti ir zugesta kaip nepaduotu benzino prasau pasakykit kas galetu buti .


Ta pacia beda as turiu su GSF600. Ant salto vaziuoja puikiai, taciau kai variklis gerai pasyla duodu gazo ir jis iskart uzgesta, betto tada ir ant laisvo pradejo gesti, tik atsukus pacosa negesta. Praejus kokioms 15min vel viskas veike, taciau ne ilgai.
Patarkit man nuojokui ;)
2010 Kovo 27 17:35 Suzuki GSF600 Bandit
Narys
25cc *
#171    

Galiu garantuot kad problema su Karbu,prasivalykite visus Žigliorius ir tt,gerai issiplaukyt ji ir vaziuos puikiai ;] yra pruškiamasskystis jiems valyti (15lt) puikiai isvalo ;]
2010 Kovo 28 01:33
Narys
25cc *
#172    

sveiki, mano Dna kažko neužsikuria, kartais užsikabina bet veliau pagysta kai duodi daugiau gazo važiuodamas ir vsio neužkursi... ir sausa žvakė būna.. ką patartumėt daryt?
2010 Balandžio 2 20:51
Pėsčiasis narys
50cc *
#173    

Sveiki, kas gali buti, kad karbiuratorius nereguoja i reguliavima? Na susukant varzciuka iki galo siek tiek reguoja, bet issukinejant apsukos sukyla ir nebekrenta toliau issukant, galima net visai istraukt ta varzciuka. Karbiuratorius Mikuni bs24

Adatos padeti taip pat bandeme keisti, bet siokia tokia reakcija atsiranda tik visiskai nuleidus. Nors gal tada misinys labai suliesinamas. Na ji siaip ne taip sureguliavo, rodos graziai dirbo, bet ant rytojaus saltas vel nebenorejo kurtis.
Pacosas elektrinis, ar gali buti beda del jo? Siaip jis isiles uzdaro gerai, bet kazkodel vietoj to, kad uzdarius apsukos nukristu, jos tiesiog pakyla. Karbas plautas, valytas praputinetas jau neviena karta. Gal jau jis ir sugedes, bet tik idomu kas jame gali sugesti.
Is anksto dekoju uz jusu nuomones.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Balandžio 3 22:50 redagavo Riko 2010 balandžio 3 22:51
Narys
25cc *
#174    

Citata:
Cituoju: Riko
Sveiki, kas gali buti, kad karbiuratorius nereguoja i reguliavima? Na susukant varzciuka iki galo siek tiek reguoja, bet issukinejant apsukos sukyla ir nebekrenta toliau issukant, galima net visai istraukt ta varzciuka. Karbiuratorius Mikuni bs24

Adatos padeti taip pat bandeme keisti, bet siokia tokia reakcija atsiranda tik visiskai nuleidus. Nors gal tada misinys labai suliesinamas. Na ji siaip ne taip sureguliavo, rodos graziai dirbo, bet ant rytojaus saltas vel nebenorejo kurtis.
Pacosas elektrinis, ar gali buti beda del jo? Siaip jis isiles uzdaro gerai, bet kazkodel vietoj to, kad uzdarius apsukos nukristu, jos tiesiog pakyla. Karbas plautas, valytas praputinetas jau neviena karta. Gal jau jis ir sugedes, bet tik idomu kas jame gali sugesti.
Is anksto dekoju uz jusu nuomones.
http://s58.radikal.ru/i159/1004/7c/a4d18904bc88.jpg


Na ka galiu pasakyti,valei netinkamai...Korbiratorius nereaguoja ireaguliavimus tik tuomet,kai yra uzsikimses.
2010 Balandžio 4 23:55
Narys
25cc *
#175    

Citata:
Cituoju: DNA50cc
sveiki, mano Dna kažko neužsikuria, kartais užsikabina bet veliau pagysta kai duodi daugiau gazo važiuodamas ir vsio neužkursi... ir sausa žvakė būna.. ką patartumėt daryt?

Korbiratorius orginalus? grupe 49cc orginali?
2010 Balandžio 4 23:56
Narys
25cc *
#176    

Chebra, davai tokiu drasiu ir kategorisku patarimu nerasom, buna karbai kur tas "riebumo" varztelis reguliuoja papildoma ORA, o buna karbai kur tas "riebumo" varztelis reguliuoja papildoma benza. Tai sukant i ta pacia puse vienu ar kitu atveju gausis atvirkstiniai variantai!
50cc oru ausinamas variklis gaudamas per liesa misini gali labai greitai susu *ist, bo sumazeja tepimas, ziauriai pakyla temperatura: truks ziedai, israizys cilindra ir verksim ;[ todel pirma reiks viska issiaiskint nuodugniai
2010 Birželio 4 21:33
Krapštukas
1100cc *****
#177    

Citata:
Cituoju: simasscores
Chebra, davai tokiu drasiu ir kategorisku patarimu nerasom, buna karbai kur tas "riebumo" varztelis reguliuoja papildoma ORA, o buna karbai kur tas "riebumo" varztelis reguliuoja papildoma benza. Tai sukant i ta pacia puse vienu ar kitu atveju gausis atvirkstiniai variantai!
50cc oru ausinamas variklis gaudamas per liesa misini gali labai greitai susu *ist, bo sumazeja tepimas, ziauriai pakyla temperatura: truks ziedai, israizys cilindra ir verksim ;[ todel pirma reiks viska issiaiskint nuodugniai


Pas mane reguliuoja benzina. O jei neklystu, tai atskirti galima paprastai. Jei varztelis karbiuratoriuje yra oro filtro pusej, tai ji susukus mazeja oro kiekis. Jei cilindro puseje, tai susukus mazeja benzino kiekis.
2010 Birželio 4 23:27
Krapštukas
1100cc *****
#178    

Citata:
Cituoju: Riko
Sveiki, kas gali buti, kad karbiuratorius nereguoja i reguliavima? Na susukant varzciuka iki galo siek tiek reguoja, bet issukinejant apsukos sukyla ir nebekrenta toliau issukant, galima net visai istraukt ta varzciuka. Karbiuratorius Mikuni bs24

Adatos padeti taip pat bandeme keisti, bet siokia tokia reakcija atsiranda tik visiskai nuleidus. Nors gal tada misinys labai suliesinamas. Na ji siaip ne taip sureguliavo, rodos graziai dirbo, bet ant rytojaus saltas vel nebenorejo kurtis.
Pacosas elektrinis, ar gali buti beda del jo? Siaip jis isiles uzdaro gerai, bet kazkodel vietoj to, kad uzdarius apsukos nukristu, jos tiesiog pakyla. Karbas plautas, valytas praputinetas jau neviena karta. Gal jau jis ir sugedes, bet tik idomu kas jame gali sugesti.
Is anksto dekoju uz jusu nuomones.
http://s58.radikal.ru/i159/1004/7c/a4d18904bc88.jpg


Gal issiaiskinai kas buvo nutike? Pas mane situacija identiska, karbas taip pat plautas daugybe kartu- issukamos detales para mirkytos carb cleaner'y, pats korpusas para laiko buvo pamerktas i 646 skiedikli. Lyg geriau dabar, bet bet...
2010 Birželio 4 23:36
Ekstremalas
125cc **
Avataras
#179    

Sveiki turiu klausimą. Pas mane MBK Nitro nu Aerox'as kaip jau žinot. Žodžiu man jis dūsta. Neseniai buvau pravalęs karburiatoriu tai viskas buvo gerai. Dabar vėl pradeda dūsti. Kol šaltas dirba viskas normaliai. Apvažiuoju pora ratu - pašildau motora. Sustoju ir noriu išvažiuot iš vietos man jis trukčioja dūsta. Tai nuvažiavus ~50m prasimuša ir gali normaliai važiuot toliau ant aukštesnių apsukų. Sustojus pastovi apie 10 sec. ir vėl tas pats. Ką galėtumėte patarti? Ačiū labai iš anksto. :)
2010 Birželio 23 12:19 I DO MY OWN STUNTS!
Ekstremalas
125cc **
Avataras
#180    

* Karbiuratorius buvo pravalytas maždaug prieš mėnesį.
2010 Birželio 23 12:20 I DO MY OWN STUNTS!
Puslapiai: 1..45678..14




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17